ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ Κ. ΙΑΚΩΒΟΥ 

«...ΑΣ ΓΙΝΗ Η ΕΠΑΝΟΔΟΣ ΜΑΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΠΟΧΗΝ...»

«ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑΝ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΝΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΑΣΜΑ, ΟΠΕΡ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΧΙΣΜΑ, ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗΝ ΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΤΟΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ...»






ΠΗΓΗ ''ΜΗΝΙΑΙΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΝ ΟΡΓΑΝΟΝ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΜΗΘΥΜΝΗΣ ''ΔΕΛΤΙΟΝ Η ΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ'' ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973/ 
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΛΟΓΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 1974''

1 comments:

  1. ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ17 Ιουλίου 2014 στις 3:35 π.μ.

    Το νεοημερολογίτικο σχίσμα του οικουμενισμού το βάφτισαν άκουσον-άκουσον "σχίσμα των παλαιοημερολογιτών". Τέλεια διαστροφή.
    Μα πως μπορεί να έχουν κάνει σχίσμα οι παλαιοημερολογίτες στην Εκκλησία της Ελλάδος, αφού ακολούθησε το παλαιό ημερολόγιο ολόκληρη η Εκκλησία της Ελλάδος; ποιοι έκαναν σχίσμα;
    αυτοί που υπερασπίστηκαν την εκκλησιαστική παράδοση και την κανονικότητα της Αγίας Ορθοδόξου ανατολικής Εκκλησίας; ή αυτοί που επέβαλαν παράνομα, αντικανονικά, γκανγκστερικά με μασονικό τρόπο την καινοτομία του πρώτου βήματος της οικουμενίστικης παναιρέσεως;
    Το παλαιό ημερολόγιο θεσπίστηκε εν πνεύματι Αγίω απόθεοφόρους πατέρες, το νέο ημερολόγιο το επέβαλαν 5-6 Επίσκοποι εν πνεύματι δαιμονίου. Το νέο ημερολόγιο καταργεί πολλές φορές την νηστεία των Αγίων Αποστόλων. Η Ζ' Οικουμενική Σύνοδος αναθεματίζει όποιον αθετεί έγγραφον ή άγραφον εκκλησιαστική παράδοση.
    Ο Απόστολος Παύλος μας λέει στήκεται και κρατείται τις παραδόσεις. Το νεο-ημερολογίτικο σχίσμα είναι θέμα δογματικό, αφού οι οικουμενιστές και οι διάδοχοι τους συνεχίζουν και συντηρούν την καταστροφή της ενότητας της πίστεως της Εκκλησίας. (άλλοι πανηγυρίζουν, άλλοι νηστεύουν, και άλλοι είναι παρδαλοί, πάνε και με το νέο και με το παλαιό. Τελικά ποιος γιορτάζει, αυτοί ή η Εκκλησία;)
    Αναρωτιούνται κάποιοι αν για το θέμα του ημερολογίου πρέπει να αποτειχιστούμε. Αυτό γίνεται αυτόματα αφού δεν ακολουθούμε αυτόν που κάνει σχίσμα αλλά παραμένουμε με την εκκλησία, αν με τους σχισματικούς έχουν κοινωνία άλλες Εκκλησίες τότε αποτειχιζόμαστε και από τους κοινωνούντας με τους σχισματικούς. Πολλοί έκοψαν κοινωνία και πριν από το νεο-ημερολογίτικο σχίσμα του 1924 όπως ο γέροντας Καλλίνικος ο ησυχαστής των κατουνακίων, ο οποίος αποτειχίστηκε από τον Οικουμενικο Πατριάρχη το 1920 μετά την βλάσφημη εγκύκλιο, του οποίου τα λείψανα ευωδίαζαν (σημείο αγιότητας).
    Έχουμε νεο-ημερολογίτες οικουμενιστές που είναι μόνο σχισματικοί εφόσον έχουν διακόψει την κοινωνία της αιρέσεως του οικουμενισμού, αλλά συνεχίζουν την κοινωνία του σχίσματος του οικουμενισμού. Πρέπει οι ίδιοι να κάνουν και το δεύτερο βήμα για να μπούνε στο Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας, για να μπορούν να πληροφορήσουν και τους πιστούς των διαφόρων παρατάξεων ώστε να αποτειχιστούν και αυτοί από τους Επισκόπους της παρασυναγωγής. Πρώτα πρέπει οι ίδιοι να κάνουν υπακοή στο κανονικό εκκλησιαστικό δίκαιο και στην πράξη της Εκκλησίας.
    Οι νεο-ημερολογίτες δεν πρέπει να λένε το σύμβολο της πίστεως αφού συνεχίζουν στην πράξη να καταστρέφουν την ενότητα της Μίας Αγίας καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top