ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'': Τὸ ἄρθρο δὲν ἀπευθύνεται στοὺς κάθε λογῆς φανατισμένους οἱ ὁποῖοι χρησιμοποιοῦν τὴν Ὀρθοδοξία ὡς μέσο διὰ νὰ ἐκβάλλουν τοὺς ἐσώψυχους κομπλεξισμούς ἀλλὰ καὶ ψυχικὰ ἀρρωστημένους λόγους τους, ἀλλὰ εἰς ὅσους ἔχουν ὑγιῆ σκέψη, ὀρθὸ φρόνημα, ἀληθινὴ ἀγάπη, καὶ πόνο διὰ ὅσα διαδραματίζονται εἰς τὴν Κιβωτὸ τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ!







4 comments:

  1. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ10 Αυγούστου 2016 στις 8:43 μ.μ.

    Αγαπητέ Ιωάννη διάβασα την αληθινά φιλότιμη, με αγάπη, προσπάθειά σου να πλησιάσεις τους αδελφούς μας Αποτειχισμένους, αλλά φρονώ ότι εις μάτην κοπιάζεις. Οι αδελφοί αυτοί δεν επιθυμούν στην πραγματικότητα την Ενότητα των αληθινών Ορθοδόξων και ιδιαίτερα την ενότητα με μας που αντιπροσωπεύουμε τη μεγάλη πλειοψηφία, σε Παγκόσμιο Επίπεδο, των Ορθοδόξων που δεν Κοινωνούν με τους φιλοοικουμενιστές. Έτσι έμαθαν να μας αποκαλούν Σχισματικούς έτσι συνεχίζουν, άλλωστε τώρα γεύονται και αυτοί την ίδια κατηγορία από τους " Αντιοικουμενιστές του Νέου ". Ίσως κάποτε καταλάβουν ότι εμείς και αυτοί έχουμε πολλές ομοιότητες και κοινά Πιστεύω, αλλά εμείς απλά προηγηθήκαμε χρονικά από αυτούς όχι τόσο για τις 13 ημέρες, όπως αρέσκονται να μας αποκαλούν ημερολάτρες, αλλά για την Παναίρεση, η οποία σταδιακά έφθασε στις ημέρες μας να επισημοποιηθεί με Μεγάλη Σύνοδο Αποστασίας. Αντί να έλθουν κοντά μας, που είμαστε αντικειμενικά οι πολλοί στην Αντίσταση και να παλαίψουμε μαζί τον κοινό εχθρό κατηγορούν και υβρίζουν. Αυτό ακριβώς τους είπε ο π.Ευθύμιος Μπαρδάκας να έλθουν κοντά μας και έπεσαν πάνω του να τον φάνε λες και τους μείωσε ή τους μόλυνε. Όσο για την υπαρξη της Συνόδου μας ορθά τα επιχειρήματά σου Ιωάννη, πρόσθεσε όμως και το γεγονός ότι στο παρελθόν σε καιρό Αιρέσεως οι Ορθόδοξοι Επίσκοποι, που υπήρχαν παράλληλα με τους Αιρετικούς, που κατείχαν συνήθως λόγω Αιρετικού Αυτοκρατορος τους θρόνους, δεν έκαναν Επισήμως Αντισυνόδους, διότι αυτό θα αντιμετωπιζόταν με θάνατο ή εξορία από τον Αυτοκράτορα, παράλληλοι Ορθόδοξοι Επίσκοποι υπήρχαν και γίνονταν κατά καιρούς συναντήσεις και συναθροίσεις τους χωρίς επισημότητες, οπότε αυτό ήταν στην ουσία άτυπη Σύνοδος. Και πολλοί σε καιρούς Αιρέσεως παράλληλοι των Αιρετικών Αρχιερέων Ορθόδοξοι Επίσκοποι είχαν λάβει την Αρχιερωσύνη υπερόρια, λόγω της Αιρέσεως, όπως οι δικοί μας Επίσκοποι την έλαβαν από τους Ρώσους της διασποράς. Πολλές φορές αυτοί οι παράλληλοι Ορθόδοξοι Επίσκοποι, που μερικές φορές δεν ήταν ένας αλλά περισσότεροι σε μία Πόλη (πρόβλημα μερίδων αληθινών Ορθοδόξων), μετά την άνοδο στον θρόνο Ορθοδόξου Βασιλέα τοποθετούντο στους επίσημους Αρχιερατικούς θρόνους και μετείχαν σε Οικουμενικές Συνόδους που συγκαλούσε ο Αυτοκράτωρ. Τα πράγματα Ιωάννη είναι απλά η Ψευδοσύνοδος της Κρήτης και τυπικά δικαίωσε το πολύπαθο Παλαιημερολογητικό κίνημα και αυτό σε κάποιους δεν αρέσει και δεν πρόκειται να το δεχθούν. Το Παλαιοημερολογητικό Εκκλησιαστικό κίνημα και οι αδελφές Εκκλησίες του Παγκόσμια είναι οι μόνοι που έχουν την δυνατότητα, λόγω Αρχιερέων, να καταδικάσουν την Παναίρεση και ήδη η Σύνοδός μας με την πρόσφατη Εγκύκλιό της είναι η μόνη μέχρι σήμερα Σύνοδος Αρχιερέων που καταδίκασε ουσιαστικά τα γενόμενα στην Κρήτη. Ας συνεχίσουμε τον δρόμο μας και ας ολοκληρώσουμε την αποστολή μας και εμείς που ήδη είμαστε η μεγάλη πλειοψηφία των αληθινών Ορθοδόξων και όσοι άλλοι καλοπροαίρετοι έλθουν στην Ενότητά των πολλών αληθινών Ορθοδόξων. Το θέμα της Παναιρέσεως προέχει, το θέμα των Αυτοκέφαλων Αποτειχισμένων, καθώς και όσων άλλων επιμείνουν, παρά την αναγκαιότητα της Ενότητος, στην μονήρη πορεία τους θα αντιμετωπισθεί κατόπιν με τρόπο Συλλογικό και Συνοδικό από Την Ορθόδοξη Εκκλησία



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οφείλουμε αδελφέ μου πάντοτε να καλούμε τους καλοπροαίρετους να δούνε την αλήθεια δίχως παρωπίδες και προκαταλήψεις. Όσα γράφεις είναι ορθότατα και σε ευχαριστώ για τις ορθές τοποθετήσεις-συμπληρώσεις.

      Όσο δια τα λεγόμενα του π. Ευθυμίου Μπαρδάκα, όντως τον παρεξηγήσανε, και μάλλον στέφανο του δώσανε με τους διάφορους απαράδεκτους χαρακτηρισμούς που του προσάψανε, και όχι επιχειρήματα!

      Η σελίδα η συγκεκριμένη ανέκαθεν ήταν ενωτική και θα παραμείνει δια όσους και πάλιν καλοπροαίρετους υπάρχουν, όχι όμως καλώντας η ίδια τον κόσμο (όπως πράττουν μερικοί ΜΗ ΑΡΜΟΔΙΟΙ εγωκεντρικοί), αλλά δείχνωντας τον δρόμο, δηλαδή τους όντως αρμοδίους, ώστε να μεταβούν πρός λύσιν των αποριών ή διαφωνιών τους.

      Οι υπόλοιποι έχουν το δικαίωμα και να διαφωνήσουν και να μείνουν στην ''μοναξιά'' τους ενθυμώμενοι τους λόγους του Νικία όπως είχα αναφέρει:

      «ὁ ἐγωιστὴς ἐπιδιώκει τὴν μοναξιὰ διὰ νὰ ἀποφύγει τὴν ὑποταγὴ»

      Διαγραφή
    2. Γιατί δεν δημοσιεύεις,κ.Παπαρρήγα,την απάντηση ''καταπέλτη''του Πατρός Ε.Τρικαμηνά;Δεν σας αρέσει η αλήθεια;;Θα απαντήσουν οι λασπολόγοι;;;

      Διαγραφή
    3. Ποιά απάντηση; Απάντησε σε εμένα ο π. Ευθύμιος και δεν το είδα; Απάντησε στο ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ;

      Διαγραφή

 
Top