tag:blogger.com,1999:blog-7277640590316391687.post8860340060280233207..comments2024-03-25T13:46:33.691+02:00Comments on ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ ☦: ΠΕΡΙ "ΑΚΥΡΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ" (Β΄)ΙΩΑΝΝΗΣ Ν.Πhttp://www.blogger.com/profile/08220455730646334387noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-7277640590316391687.post-69915363138546018282017-07-02T21:05:43.270+03:002017-07-02T21:05:43.270+03:00Αγαπητέ στην απάντησή μας, δεν λέγουμε ότι αποδέχο...Αγαπητέ στην απάντησή μας, δεν λέγουμε ότι αποδέχομαστε ότι υπάρχουν Μυστήρια, αλλά λέγουμε ότι δεν αποδέχομαστε τις θέσεις των Νεοημερολογιτών για άκυρα μυστήρια.<br /><br />Εμείς θεωρούμε ότι μόνον μία Μεγάλη Σύνοδος μπορεί να αποφανθεί περί των Μυστηρίων. Ούτε εμείς, ούτε εσύ, ουδέ άλλος.ΙΩΑΝΝΗΣ Ν.Πhttps://www.blogger.com/profile/08220455730646334387noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7277640590316391687.post-68771464891551754182017-07-02T20:43:04.489+03:002017-07-02T20:43:04.489+03:00Ιωάννη, ορθά αναφέρεις στην πρώτη παράγραφο, και η...Ιωάννη, ορθά αναφέρεις στην πρώτη παράγραφο, και η Χάρις συνυπάρχει με την αληθεία, και η αληθεία με την Χάρις, άρρηκτα ενωμένα, διότι ο Χριστός είναι η αλήθεια. Όμως εκτός της Αλήθειας υπάρχει Χάρις; Διότι ποιά η σχέση της αλήθειας, με την Εκκλησία του Κου Βαρθολομαίου?<br /><br />Στην δεύτερη παράγραφο μνημονεύεις τον ΝΖ της εν Καρθαγένης Αγίας Συνόδου που αφορά τους αιρετικούς που επιστρέφουν στην Μία Αγία Εκκλησία Του Χριστού. Οι αιρετικοί λοιπόν που έχουν επιστρέψει, εάν διατηρούν τις αιρετικές πλάνες τους και κοινωνούν από Ορθοδόξους Ιερείς, φυσικά κολάζονται, και είναι εις κατάκριμα. Εδώ έχουμε ολόκληρη εκκλησία του Κου Βαρθολομαίου που έχει "λοξοδρομήσει" από το 1923 και σταδιακά ξφεύγει περισσότερο, ιδιαίτερα δε μετά την Κρήτη έχει αλλάξει το Σύμβολο της Πίστεως, δεδομένου ότι η Μία Αγία Εκκλησία Του Χριστού είναι εκείνη που ακολουθεί απαρασάλευτα τους Αγίους και Ιερούς Κανόνες μετά το 1923. Διαδίδοντας εσύ ότι υπαρχει Χάρις Μυστηρίων στην Εκκλησία του Βαρθολομαίου, δεν καταλύεται το 9ο άρθρο του Συμβόλου της Αγίας Πίστεως; Είναι δυνατόν να ενεργεί η Χάρις Του Αγίου Πνεύματος, σε δύο διαφορετικές Εκκλησίες tου Πατρίου και του Κου Βαρθολομαίου; Η μήπως θεωρείς την Εκκλησία του Κου Βαρθολομαίου ως η Μία Αγία Εκκλησία του Χριστού, του Συμβόλου της Πίστεως...Orthodox True https://www.blogger.com/profile/03478754817717994034noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7277640590316391687.post-17904502796986670632017-07-02T11:32:25.123+03:002017-07-02T11:32:25.123+03:00Δεν σώζει τον Χριστιανόν μόνον η θεία Χάρις, αλλά ...Δεν σώζει τον Χριστιανόν μόνον η θεία Χάρις, αλλά «η Χάρις και η αλήθεια» (Ιωάν. α΄ 17), κατά το δόγμα του Κυρίου, «ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται, ο δέ απιστήσας κατακριθήσεται» (Μάρκ. ιστ΄ 16). Κατακριθήσεται δέ, όχι μόνον ο κληθείς εις το άγιον Βάπτισμα και αρνηθείς την σωτήριον κλήσιν όλως, αλλά και ο βαπτισθείς μέν, πεσών δέ μετά τούτο εις απιστίαν αιρέσεως αμετανοήτως. Διότι, ενω το Μυστήριον του Βαπτίσματος εστί φώς, η αίρεσις είναι «σκότος εξώτερον» (Δαλματίου, Μ 4, 1257). <br /><br />Τα άγια Μυστήρια, λέγει ο ιερός Κανών, «τοίς επιμένουσιν εν τη αιρέσει μεγάλην της καταδίκης την τιμωρίαν πορίζουσιν». Ούτω γίνεται εν αυτοίς το «εν τη αληθεία πρός την αιώνιον ζωήν» «φωτεινότερον» «εν τη πλάνη σκοτεινότερον και πλέον καταδεδικασμένον» (ΝΖ΄ Κανόνος Συνόδου Καρθαγένης). Διό αί Οικουμενικαί Σύνοδοι απαγγέλουσι τον φρικτόν αναθεματισμόν «τοίς κοινωνούσιν εν γνώσει» τοίς καινοτόμοις «ανάθεμα» (Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου, Μ. 13, 128).<br />Υπό το ανάθεμα, λοιπόν, των Οικουμενικών Συνόδων της Εκκλησίας κείνται οι «εν γνώσει» κοινωνούντες των Μυστηρίων των υπό κρίσιν καινοτόμων. Ως γάρ «παν το εν αγνοία καθαρισθήσεται» (Θεοδώρου Στουδίτου, PG. 99, 1653), ούτω το «εν γνώσει» «κατακριθήσεται» (Θεοδώρου Στουδίτου, PG. 99, 1653).<br />ΙΩΑΝΝΗΣ Ν.Πhttps://www.blogger.com/profile/08220455730646334387noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7277640590316391687.post-71132242076080847622017-07-01T22:13:52.006+03:002017-07-01T22:13:52.006+03:00Εάν λοιπόν είναι όπως τα λέει το παραπάνω κείμενο,...Εάν λοιπόν είναι όπως τα λέει το παραπάνω κείμενο, και υπάρχει Χάρις Αγιασμού και Μυστηρίων στον Οικουμενισμό, τότε υπάρχει και σωτηρία, και φυσικά δεν υπάρχει λόγος να τρέχω τα χιλιόμετρα για να εκκλησιαστώ, ούτε να καθυστερώ 13 ημέρες στα Χριστούγεννα. Δίπλα μου στα 150 μέτρα υπάρχουν τρείς Εκκλησίες, και γιατί όχι μέχρι να γίνει η Σύνοδος και να καταδικαστεί ο Οικουμενισμός.Orthodox True https://www.blogger.com/profile/03478754817717994034noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7277640590316391687.post-14529865474866010612017-06-26T18:28:38.089+03:002017-06-26T18:28:38.089+03:00Εξαίρετη και ορθότατη η τοποθέτησή σου αδελφέ!
Ε...Εξαίρετη και ορθότατη η τοποθέτησή σου αδελφέ! <br /><br />Είθε ο λόγος σου να διαβασθεί και να εφαρμοσθεί από τους ιθύνοντες.ΙΩΑΝΝΗΣ Ν.Πhttps://www.blogger.com/profile/08220455730646334387noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7277640590316391687.post-88947322508469207442017-06-26T18:01:57.659+03:002017-06-26T18:01:57.659+03:00Ορθό κατά την γνώμη μου το άρθρο σας αγαπητοί Νικό...Ορθό κατά την γνώμη μου το άρθρο σας αγαπητοί Νικόλαε και Ιωάννη, θέλω όμως να επισημάνω απευθυνόμενος προς τους αντιφρονούντες σε αυτή την τοποθέτηση, είτε προέρχονται από την Επίσημη Εκκλησία , είτε κάποιοι από τις τάξεις των Αποτειχισμένων, είτε κάποιοι από τις τάξεις των ΓΟΧ, ότι η Παναίρεση είναι πλέον πολύ ισχυρή και σαρώνει τα πάντα, ο δε μόνος τρόπος για να αμυνθεί αποτελεσματικά και να " επιβιώσει " αυτού του κινδύνου η Ορθόδοξη Εκκλησία μας είναι τα αληθινά και καλοπροαίρετα και παράλληλα Ορθόδοξα τέκνα Της να επιδιώξουν την έστω σταδιακή Ενότητά τους, όσο το δυνατόν μεγαλύτερη, με στόχο την εν καιρώ, Θεού Θέλοντος και Ευλογούντος, συγκρότηση αληθινά Ορθόδοξης Παγκόσμιας Συνόδου ( Πανορθόδοξης ) η οποία θα καταδικάσει την Παναίρεση, την " Σύνοδο Της Κρήτης " και τουλάχιστον τους πρωταίτιους διαχρονικά της μεγάλης αυτής Αποστασίας. Για να υπάρξει αυτή η μεγάλη Ενότητα των αληθινών Ορθοδόξων δυνάμεων θα πρέπει τα μέρη που θα ενωθούν να βλέπουν ο ένας τον άλλον ως αδελφό και όχι ως Σχισματικό ή χωρίς Ιερωσύνη ή χωρίς Μυστήρια. Εμείς, στα δύο ιστολόγια, με την δήλωσή μας γράψαμε το τί πιστεύουμε χωρίς να κάνουμε Οικονομία στην συνείδησή μας, οι υπόλοιποι Αντιοικουμενιστές, που αντιφρονούν στο θέμα των Μυστηρίων, είτε εκ του Νέου, είτε εκ του Πατρίου, αλλά είναι πραγματικοί Αντιοικουμενιστές, ας αποδεχθούν τα όσα εμείς δηλώσαμε, έστω χάριν Εκκλησιαστικής κατ αυτούς Οικονομίας, για να υπάρξει η Ενότητα και η Πανορθόδοξη Σύνοδος των αληθινών Ορθοδόξων. Οι Άγιοι και οι Πατέρες, που συχνά επικαλούνται, δεν δίστασαν σε κάποιες ανάλογες περιπτώσεις ιστορικά, να πράξουν Θεάρεστες Οικονομίες, χάριν της Ενότητος και της Νίκης Της Ορθοδόξης Εκκλησίας, πολλές δε από αυτές τις Οικονομίες συμπεριελήφθησαν και στις αποφάσεις Οικουμενικών Συνόδων. Εάν όντως σεβόμαστε το πνεύμα των Πατέρων ας τους ακολουθήσουμε και εμείςΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣnoreply@blogger.com