Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Μετ᾽ ἐμποδίων ἡ συνάντησις Πάπα - Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου εἰς τὰ Ἱεροσόλυμα τὴν 24ην Μαΐου


ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ

ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗ, ΘΑ ΕΧΩΜΕΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗΝ
ΚΑΙ ΔΙΑΚΗΡΥΞΙΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΨΕΥΔΕΝΩΣΙΝ

Ἑκάστην φορὰν κατὰ τὴν ὁποίαν ἀνακοινώνεται κάτι σημαντικὸν διά τὴν ψευδένωσιν Ὀρθοδόξων καὶ Παπικῶν, ἀνακύπτει κάποιο σοβαρὸν ἐμπόδιον, τὸ ὁποῖον ματαιώνει τοὺς πανηγυρισμοὺς τῶν ταγῶν τοῦ Βατικανοῦ καὶ τοῦ Φαναρίου. Θὰ εἴδομεν, ἐὰν ἔχωμεν κάποιαν θεοσημείαν, κατὰ τὴν ἐπικειμένην συνάντησιν Πάπα - Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου εἰς τὰ Ἱεροσόλυμα, εἰς τὰ ὁποῖα καὶ θὰ συμπροσευχηθοῦν μαζὶ μὲ ἄλλους πλανεμένους ἡγέτας Χριστιανῶν (ὁ Πάπας εἶναι ὁ Αἱρεσιάρχης διά τὸν ἔντιμον κλῆρον καὶ τὸν πιστὸν λαόν, ἐνῶ διά τοὺς ταγοὺς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ὁ Πάπας εἶναι Ἁγιώτατος Ἀδελφὸς τῆς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας τῆς Ρώμης). Καταθέτομεν τὸν ὡς ἄνω προβληματισμόν, διότι ἀπὸ ἑβδομάδων ἔχουν ἀπεργίαν οἱ διπλωματικοὶ ὑπάλληλοι τοῦ Ἰσραήλ. Ἤδη τὸ Βατικανὸν δημοσίως ἐκφράζει τὴν θέσιν ὅτι θὰ ξεπεραστοῦν τὰ προβλήματα, ἕως ὅτου γίνη ἡ συνάντησις. Ἤδη πιέζει πρὸς τὴν κατεύθυνσιν, ὥστε νὰ ἐξευρεθῆ, ἔστω καὶ προώρως, λύσις, διά νὰ μὴ ματαιωθῆ ἡ συνάντησις ἢ νὰ μὴ γίνη μετ᾽ ἐμποδίων. Ἡ συνάντησις καὶ ἡ Οἰκουμενιστικὴ συμπροσευχὴ θὰ πραγματοποιηθοῦν ἐξ ἀφορμῆς τῆς συμπληρώσεως πεντήκοντα ἐτῶν ἀπὸ τὴν συνάντησιν τοῦ Πάπα Παύλου τοῦ 6ου καὶ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου Ἀθηναγόρου (1965), κατὰ τὴν ὁποίαν ὁ ἀείμνηστος Πατριάρχης προέβη εἰς ἄρσιν τῶν ἀναθεμάτων, ἀπεφάσισε πορείαν ψευδενώσεως Ὀρθοδόξων καὶ Παπικῶν, θέτων εἰς τὸ περιθώριον τοὺς Ἱεροὺς Κανόνας, τὰς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων καὶ τὰ δόγματα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. 
Ὁ Πάπας καὶ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης (κατὰ τὸν Σεβ. Προύσης κ. Ἐλπιδοφόρον εἶναι ὁ Πάπας τῆς Ἀνατολῆς) θὰ ὑπογράψουν κοινὴν διακήρυξιν διά τὴν πορείαν πρὸς τὴν ψευδένωσιν.

Ἡ ἀνακοίνωσις
τοῦ Βατικανοῦ

Τὸ Βατικανὸν ἀνεκοίνωσε τὸ πρόγραμμα τοῦ Πάπα εἰς τὰ Ἱεροσόλυμα. Συμφώνως πρὸς τὴν ἀνακοίνωσιν:

« Πάπας Φραγκίσκος θὰ προσευχηθεῖ μαζὶ μὲ τὸν Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη Βαρθολομαῖο στὸν Πανάγιο Τάφο στὰ Ἱεροσόλυμα τὸν Μάϊο, σὲ μία κίνηση μὲ ἰσχυροὺς συμβολισμούς.
Ὅπως φαίνεται καὶ στὴ δημοσίευση τοῦ προγράμματος τοῦ ταξιδιοῦ τοῦ ποντίφικα στοὺς Ἁγίους Τόπους, ἡ προετοιμασία τοῦ ταξιδιοῦ αὐτοῦ συνεχίζεται ὅπως προβλέπεται, ἀναφέρει στὴν ἀνακοίνωση ὁ ἐκπρόσωπος Τύπου τῆς Ἁγίας Ἕδρας Φεντερίκο Λομπάρντι.
Ἔχουμε ἐπίγνωση τοῦ γεγονότος ὅτι στὸ Ἰσραὴλ ἐκτυλίσσεται μία κατάσταση συνδικαλιστικῆς ἔντασης, ὅμως ἐμεῖς ἐλπίζουμε ὅτι οἱ ἐπίσημες ἐπαφὲς θὰ μπορέσουν νὰ ἐπαναληφθοῦν ὅσο τὸ δυνατὸν συντομότερα μὲ τὶς ἰσραηλινὲς ἀρχὲς γιὰ τὴν ἐπαρκῆ προετοιμασία τοῦ ταξιδιοῦ» προσέθεσε.
Ἡ ἀπεργία τῶν ὑπαλλήλων τοῦ ὑπουργείου Ἐξωτερικῶν τοῦ Ἰσραὴλ ποὺ διαρκεῖ ἐδῶ καὶ πολλὲς ἑβδομάδες περιπλέκει τὶς προετοιμασίες τοῦ πολιτικὰ σύνθετου αὐτοῦ ταξιδιοῦ, κατὰ τὸ ὁποῖο ἀπαιτοῦνται δρακόντεια μέτρα ἀσφαλείας.
Τὸ Βατικανὸ ἔδωσε στὴ δημοσιότητα τὸ ἐπίσημο πρόγραμμα τῆς περιοδείας, ποὺ θὰ πραγματοποιηθεῖ ἀπὸ τὶς 24 ἕως τὶς 26 Μαΐου στὴν Ἰορδανία, στὰ Παλαιστινιακὰ ἐδάφη καὶ στὸ Ἰσραήλ.
Ὁ ποντίφικας θὰ φθάσει τὸ μεσημέρι τοῦ Σαββάτου 24 Μαΐου στὸ Ἀμμάν. Ἔπειτα ἀπὸ μία ἐθιμοτυπικὴ ἐπίσκεψη στοὺς ἀνώτατους θρησκευτικοὺς ἡγέτες καὶ μία συνάντηση μὲ τὶς πολιτικὲς ἀρχές, θὰ χοροστατήσει σὲ λειτουργία ποὺ θὰ πραγματοποιηθεῖ σὲ στάδιο καὶ θὰ ἐπισκεφθεῖ τὴ Βηθανία, ὅπου, σύμφωνα μὲ τὸ Εὐαγγέλιο, βαπτίστηκε ὁ Ἰησοῦς στὰ νερὰ τοῦ Ἰορδάνη ἀπὸ τὸν ἐξάδελφό του, τὸν Ἰωάννη Βαπτιστή.
Στὸ πλαίσιο αὐτῆς τῆς ἐπίσκεψης ὁ Πάπας θὰ συναντήσει Σύρους πρόσφυγες καὶ νέους μὲ εἰδικὲς ἀνάγκες στὴν καθολικὴ Ἐκκλησία τῆς Βηθανίας.
Τὴν ἑπόμενη ἡμέρα ὁ Πάπας θὰ ἀναχωρήσει νωρὶς ἀπὸ τὴν Ἰορδανία μὲ ἑλικόπτερο γιὰ τὴ Βηθλεέμ,
τόπο γέννησης τοῦ Ἰησοῦ. Θὰ συναντήσει τὸν πρόεδρο Μαχμοὺντ Ἀμπὰς καὶ τὶς πολιτικὲς ἀρχές.
Στὴν πλατεῖα τῆς Φάτνης, ὁ Πάπας θὰ τελέσει τὴν δεύτερη λειτουργία τοῦ ταξιδιοῦ του. Μετὰ τὸ πρωινὸ ποὺ θὰ πάρει στὴ μονὴ τῶν Φραγκισκανῶν θὰ ἐπιστρέψει στὸ Σπήλαιο τῆς Γέννησης. Ἔπειτα θὰ ἐπισκεφθεῖ τὰ παιδιὰ ποὺ μένουν στοὺς καταυλισμοὺς προσφύγων Νταϊσέχ, Ἀΐντα καὶ Μπέϊτ Τζιμπρίν, πρὶν ἐγκαταλείψει τὰ παλαιστινιακὰ ἐδάφη, ὁλοκληρώνοντας μία ἐπίσκεψη ἕξι ὡρῶν.
Θὰ ἀναχωρήσει μὲ ἑλικόπτερο γιὰ τὸ ἀεροδρόμιο Μπὲν Γκουριὸν στὸ Τὲλ Ἀβίβ, ἀπ’ ὅπου θὰ μεταβεῖ
στὰ Ἱεροσόλυμα. Θὰ ἔχει μία κατ’ ἰδίαν συνάντηση μὲ τὸν Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη Βαρθολομαῖο. Οἱ δύο τους θὰ ὑπογράψουν κοινὴ διακήρυξη.
Τὸ σημεῖο αἰχμῆς αὐτῆς τῆς ἐπίσκεψης θὰ εἶναι ἡ οἰκουμενικὴ προσευχὴ μὲ τοὺς ἐπικεφαλῆς διαφόρων Ἐκκλησιῶν, ὅπου θὰ παραστεῖ ὁ Πατριάρχης στὴ Βασιλικὴ τοῦ Παναγίου Τάφου, 50 χρόνια
μετὰ τὴν κοινὴ ἐπίσκεψη ποὺ πραγματοποίησαν ὁ Παῦλος ὁ 6ος καὶ ὁ Πατριάρχης, Ἀθηναγόρας, στὰ
Ἱεροσόλυμα τὸ 1965.
Ἡ ἑπόμενη ἡμέρα ξεκινᾶ μὲ μία ἐπίσκεψη στὸν μεγάλο μουφτὴ στὴν Πλατεῖα τῶν Τεμενῶν πρὶν ὁ Φραγκίσκος πάει στὸ Τεῖχος τῶν Δακρύων, ἕνα ἱερὸ τόπο τῶν Ἑβραίων.
Στὴ συνέχεια ὁ Φραγκίσκος θὰ ἐκφωνήσει μία ὁμιλία στὸ μνημεῖο τοῦ ὁλοκαυτώματος τοῦ Γιάντ Βασέμ, ὅπου ἐκτελέστηκαν ἕξι ἑκατομμύρια Ἑβραῖοι ἀπὸ τοὺς Ναζί. Αὐτὴ τὴ συγκινητικὴ στιγμὴ θὰ ἀκολουθήσει μία ἐθιμοτυπικὴ ἐπίσκεψη στοὺς ραββίνους τοῦ Ἰσραὴλ στὸ κέντρο Χεϊσὰλ Σλόμο.
Ὁ Πάπας θὰ συναντηθεῖ μὲ τὸν πρωθυπουργὸ τοῦ Ἰσραὴλ Μπενιαμὶν Νετανιάχου, ἀφοῦ πρῶτα συναντήσει τὸν πρόεδρο Σιμὸν Πέρες. Ἔπειτα θὰ ἐπισκεφθεῖ τὸ Ἑλληνορθόδοξο Πατριαρχεῖο Ἱεροσολύμων, ποὺ βρίσκεται δίπλα στὴν ἑλληνικὴ ἐκκλησία τῆς Γαλιλαίας στὸ Ὄρος τῶν Ἐλαιῶν.
Στὴν κοντινὴ ἐκκλησία τῆς Γεσθημανῆς θὰ συναντήσει ἱερεῖς, πιστοὺς καὶ φοιτητὲς ἐκκλησιαστικῶν σχολῶν, πρὶν τελέσει μία λειτουργία στὸ χῶρο ὅπου πραγματοποιήθηκε ὁ Μυστικὸς Δεῖπνος σύμφωνα μὲ τὸ εὐαγγέλιο.
Θὰ ἀναχωρήσει τὴ Δευτέρα 26 Μαΐου γύρω στὶς 8 τὸ βράδυ ἀπὸ τὸ Ἰσραὴλ μὲ προορισμὸ τὴν Ἰταλία»


ΠΗΓΗ ''ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ'' ΑΡ. ΦΥΛ. 2020

ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΩΣ ΜΕ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ!!!


ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΣ ΕΞΗΣ ΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ AMEN.GR:

Αναζητώντας τρόπους συνύπαρξης με τους θρησκευτικά διαφορετικούς 



Από τις αρχές της δεκαετίας του 90' και μέχρι σήμερα η Ελλάδα βρίσκεται σε μια μεταβατική περίοδο. Ακολουθεί την αντίστροφη πορεία των περασμένων χρόνων και από χώρα εξαγωγής μεταναστών που ήταν στη μεγαλύτερη περίοδο του 20ου αιώνα έχει καταστεί χώρος υποδοχής ανθρώπων από πολλές περιοχές του κόσμου.
Το πολιτισμικό περιβάλλον στην Ελλάδα είναι περισσότερο μεταβαλλόμενο και γίνεται όλο και πιο διαφοροποιημένο σε σχέση με το παρελθόν. Άνθρωποι διαφορετικής φυλής και θρησκείας επιλέγουν την Ελλάδα ως τόπο εγκατάστασης φέρνοντας μαζί τους τη θρησκεία τους, τα ήθη και τα έθιμα τους που σε αρκετές περιπτώσεις φαντάζουν εξωτικά σε σχέση με την παράδοσή μας.
Σχεδόν το 10% του πληθυσμού που κατοικεί στη χώρα προέρχεται πλέον από άλλες χώρες και ηπείρους, χωρίς να παραβλέπεται το γεγονός ότι στη χώρα μας διαβιούν και Έλληνες πολίτες διαφορετικού θρησκεύματος.
Η ύπαρξη των μεταναστών διαφορετικής φυλής και θρησκείας αποτελεί για τους αυτόχθονες σε αρκετές περιπτώσεις πρόκληση, αλλά μπορεί να καταστεί και μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να δοκιμαστεί και να αναπτυχθεί μέσα από την αλληλογνωριμία και τον αλληλοσεβασμό η ειρηνική συνύπαρξη.
Η πολιτισμική πολυμορφία που παρατηρείται στην Ελλάδα, ως επακόλουθο της διασυνοριακής μετανάστευσης, η θρησκευτική και κοινωνική ανεκτικότητα, η ειρηνική συνύπαρξη, η αλληλοκατανόηση και ο αμοιβαίος αλληλοσεβασμός ανθρώπων διαφορετικής φυλής και θρησκείας που ζουν στην Ελλάδα θα αποτελέσουν αντικείμενα συζήτησης και διαλόγου στο διαθρησκειακό συνέδριο που διοργανώνει τη Δευτέρα το Ινστιτούτο «Εξέλιξη» υπό την αιγίδα της ελληνικής επιτροπής της UNESCO στο πολιτιστικό κέντρο της Αρχιεπισκοπής Αθηνών στο Γκάζι.
Εκπρόσωποι και οργανώσεις Μεταναστών, εκπρόσωποι Θρησκευτικών Κοινοτήτων, θρησκευτικοί λειτουργοί, πανεπιστημιακοί, φιτητές των Θεολογικών Σχολών, πρεσβείες , Προξενεία και Ξένες Αποστολές στην Ελλάδα, επρόσωποι Κρατικών Φορέων, εκπαιδευτικοί, επαγγελματίες και δημοσιογράφοι θα αναπτύξουν τις περίπλοκες πτυχές αυτού του σημαντικού, όσο και επίκαιρου ζητήματος.

Ομιλητές

Σεβ. Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος
Καθητής και Πρόεδρος του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής Αθηνών

Μάριος Μπέγζος
Καθηγητής και Κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Πρωτοπρεσβύτερος Αδαμάντιος Αυγουστίδης
Αναπληρωτής Καθηγητής στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών με γνωστικό αντικείμενο την «Ποιμαντική Θεολογία και Ψυχολογία».

Κωνσταντίνος Ζάρρας
Μέλος της Ελληνικής Βιβλικής Εταιρίας, της Studiorum Novi Testamenti Societas, της Society of Biblical Literature, και της European Association of Biblical Studies.

Μιχάλης Μαριόρας
Λέκτορας στη Θεολογική Σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών.

Μιχάλης Τσαπόγας
Ο Μιχάλης Τσαπόγας, Νομικός και ειδικός επιστήμονςας στο Συνήγορο του Πολίτη.

Σοφολογιώτατος Ραββίνος Νεγρίν Γκαμπριέλ
Ραββίνος και ερευνητή με ενδιαφέρον στις ιδιαίτερες παραδόσεις, στις θρησκευτικές πρακτικές και στη ραββινική βιβλιογραφία των Εβραίων της Ελλάδος.

Π. Θεόδωρος Κοντίδης
Ιερέας στην καθολική εκκλησία της Αθήνας, Διευθυντής του περιοδικού «Ανοιχτοί Ορίζοντες».

Δημήτρης Μπούκης
Ποιμένας της Ελληνικής Ευαγγελικής Εκκλησίας.

Σοφολογιώτατος Ιμάμης Αμπντ Ρασούλ Μουνίρ
Ιατρός από το Σουδάν, Ιδρυτής Πρώτου Τεμένου Αθηνών (1983 - έως τώρα) Συνιδρυτής «Συλλόγου Μουσλουμανικών Οργανώσεων Ευρώπης»

 Δανιήλ Εσδράς
Μέλος της Ειδικής Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής του Υπουργείου Δικαιοσύνης για την καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων. Επικεφαλής του Γραφείου Ελλάδος  του Διεθνούς Οργανισμού Μεταναστεύσεως.

Αλέξανδρος Βέλιος
Δημοσιογράφος και Σύμβουλος Πολιτικής Επικοινωνίας.


Σε γενικές γραμμές, ο στόχος της συνάντησής είναι να αναζητηθούν και να συζητηθούν τρόποι ειρηνικής και εποικοδομητικής συμβίωσης σε έναν όλο και περισσότερο πολυθρησκευτικό κόσμο αναπτύσσοντας μια διάσταση αλληλογνωριμίας και συνεργασίας, καθώς ο διάλογος μεταξύ των θρησκειών, ένα από τα παλαιότερα και πιο θεμελιώδη είδη κοινωνικού διαλόγου, μπορεί να γίνει αντίδοτο στην απόρριψη και στην κοινωνική βία και να αποτελέσει εργαλείο για την πρόληψη και την επίλυση των συγκρούσεων με την ενίσχυση του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της δημοκρατίας και του κράτους δικαίου.

Διαβάστε το πρόγραμμα του Συνεδρίου πατώντας ΕΔΩ  

Διεύθυνση Πολιτιστικού Κέντρου:
Πολιτιστικό Κέντρο Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών (οδ. Μεγ. Βασιλείου 15 -Ρουφ) δεύτερος παράλληλος δρόμος πίσω από το κτήριο του Μουσείου Μπενάκη.

ΠΗΓΗ ''ΑΜΕΝ.GR''

Μοναχός Νικόλαος Ἁγιορείτης, Ἡ συνάντησις τοῦ Πάπα μὲ τὸν Οἰκουμενικὸν Πατριάρχην

Ἡ συνάντησις τοῦ Πάπα μτν Οκουμενικν Πατριάρχην
 
Το Μοναχο Νικολάου γιορείτου

Εἶναι ἀπορίας ἄξιον πῶς ἕνα γεγονὸς ποὺ προκάλεσε μεγάλο σάλο καὶ σύγχυση στοὺς κόλπους τὴς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας καὶ στὸ Ἅγιο Ὄρος, καὶ ὄχι μόνον, νὰ ἑορτάζεται μὲ συνάντηση μεταξὺ τοῦ Πατριάρχου καὶ τοῦ αἱρετικοῦ Πάπα!
Ἡ ἀναγγελία αὐτὴ τῆς ἐπετείου τῆς παράνομης ἄρσεως τῶν ἀναθεμάτων, μᾶς ἐνθύμησε ἡμέρας θλιβερῆς μνήμης. Ὁ ἀπολογισμὸς τῶν πενήντα χρόνων, τῆς προσέγγισης αὐτῆς δὲν ἔφερε κανένα ἀποτέλεσμα. Τὰ ἐπίθετα τῆς κοσμικῆς ἀγαπολογίας ποὺ εἰπώθηκαν τότε, μεταξὺ Ἀθηναγόρα καὶ Πάπα,
καὶ τοῦ σημερινοῦ Πάπα, γιὰ τὴν προσεχῆ συνάντησή του μὲ τὸν Πατριάρχη στὰ Ἱεροσόλυμα, τὰ ἀκούει κανεὶς εὔκολα ὅταν βρεθῆ σὲ ἕνα κοσμικὸ περιβάλλον. Ἄλλο ἡ κοσμικὴ ἀγάπη, ποὺ δὲν ἔφερε ἐπὶ πενήντα ἔτη κανένα ἀποτέλεσμα καὶ ἄλλο ἡ πνευματικὴ ἀγάπη ποὺ ἑλκύει τὸ ἔλεος, καὶ τὸ φωτισμὸ τοῦ Ἁγίου Θεοῦ. Τὶς ὑγιεῖς προϋποθέσεις γιὰ ἕνα καρποφόρο διάλογο, τὶς ἀναφέρει στὴν ἐπιστολὴ - καθρέπτη, γιὰ τὴ σημερινὴ ἐποχή μας ὁ μακαριστὸς Γ. Παΐσιος, «θὰ ἤθελα νὰ παρακαλέσω θερμὰ ὅλους τοὺς φιλενωτικοὺς ἀδελφούς μας: Ἐπειδὴ τὸ θέμα τῆς ἑνώσεως τῶν Ἐκκλησιῶν εἶναι κάτι τὸ πνευματικὸν καὶ ἀνάγκην ἔχομεν πνευματικῆς ἀγάπης, ἂς τὸ ἀφήσουμε σὲ αὐτοὺς ποὺ ἀγαπήσανε πολὺ τὸν Θεὸν καὶ εἶναι θεολόγοι, σὰν τοὺς Πατέρας τῆς Ἐκκλησίας, καὶ ὄχι νομολόγοι, ποὺ προσφέρανε καὶ προσφέρουν ὁλόκληρο τὸν ἑαυτόν τους εἰς τὴν διακονίαν τῆς Ἐκκλησίας (ἀντὶ μεγάλης λαμπάδας), τοὺς ὁποίους ἄναψε τὸ πῦρ τῆς ἀγάπης τοῦ Θεοῦ καὶ ὄχι ὁ ἀναπτήρας τοῦ νεωκόρου».
Ἡ σημερινὴ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, ποὺ φέρει στὸ σῶμα της τὰς πληγὰς τοῦ ἡμερολογιακοῦ σχίσματος καὶ τὴν ἀποτείχιση πολλῶν τέκνων της ἀπὸ τὰς παρανόμους καὶ προδοτικὰς συμπροσευχὰς τῶν οἰκουμενιστῶν, ποιὰ εἶναι ἆραγε ἡ εὔλογη προτεραιότητα γιὰ τὴ θεραπεία αὐτῶν τῶν πληγῶν στὸ σῶμα τῆς μητέρας μας, Ἁγίας Ὀρθοδοξίας; Ὁ κοινὸς ἁπλὸς νοῦς σκέπτεται καὶ ὁμολογεῖ: Ἰατρὲ θεράπευσον πρῶτα σεαυτόν. Καὶ ὁ μακαριστὸς Γ. Παΐσιος μᾶς πληροφορεῖ πάλι μέσα ἀπὸ τὴν ἐπιστολὴ του γιὰ τὴν προτεραιότητα τοῦ προβλήματος αὐτοῦ «Εἰς τοὺς καιροὺς μας βλέπομεν ὅτι πολλὰ πιστὰ τέκνα τῆς Ἐκκλησίας μας, Μοναχοὶ καὶ λαϊκοὶ ἔχουν δυστυχῶς ἀποσχισθῆ ἀπὸ αὐτὴν ἐξ αἰτίας τῶν φιλενωτικῶν. Ἂς εὐχηθοῦμε νὰ δώση ὁ Θεὸς τὸν φωτισμόν του σὲ ὅλους μας καὶ στὸν Πατριάρχην, διά νὰ γίνη πρῶτον ἡ ἕνωσις αὐτῶν τῶν «Ἐκκλησιῶν», νὰ πραγματοποιηθῆ ἡ γαλήνη ἀνάμεσα στὸ σκανδαλισμένο Ὀρθόδοξο πλήρωμα, ἡ εἰρήνη καὶ ἡ ἀγάπη μεταξὺ τῶν Ὀρθοδόξων Ἀνατολικῶν Ἐκκλησιῶν, καὶ κατόπιν ἂς γίνη σκέψις διά τὴν ἕνωσιν μετὰ τῶν ἄλλων «Ὁμολογιῶν», ἐὰν καὶ ἐφ᾽ ὅσον εἰλικρινῶς ἐπιθυμοῦν ν᾽ ἀσπασθοῦν τὸ Ὀρθόδοξο Δόγμα».
Οἱ Οἰκουμενισταὶ ἀντίθετα, ἀπ᾽ αὐτὴ τὴν προτεραιότητα, ἄρχισαν ἕνα πολύχρονο θεολογικὸ διάλογο, μετὰ τῶν αἱρετικῶν παπικῶν γιὰ τὰ ἑνοῦντα τῇ πίστῃ, χωρὶς κανένα ἀποτέλεσμα. Καὶ στὴ μέση τοῦ διαλόγου αὐτοῦ, ἀντὶ γιὰ θεολογικὴ ἐνημέρωση γιὰ τὰ ἀποτελέσματα τοῦ διαλόγου αὐτοῦ πρὸς τοὺς πιστοὺς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἔκαναν τὴν ἑξῆς διάγνωση. Διέγνωσαν ὅτι οἱ κληροδοτήσαντες εἰς ἡμᾶς τὴν διάσπαση προπάτορες ἡμῶν, ἔπεσαν θύματα τοῦ ἐχθροῦ ἡμῶν. Προϊόντως τοῦ χρόνου, ἐσχάτως ἄρχισαν καὶ οἱ συζητήσεις γιὰ τὰ διαιροῦντα τῇ πίστῃ, ὅπως εἶναι τὸ πρωτεῖο τοῦ Πάπα κλπ. Καὶ πάλι οἱ πιστοὶ περίμεναν μία οὐσιαστικὴ ἐνημέρωση γιὰ τὴν πορεία αὐτῶν τῶν διαλόγων, καὶ βγῆκε ὀρθόδοξος ποιμένας καὶ δήλωσε ὅτι, ὅποιος πιστεύει ὅτι εἶναι αἱρετικὴ ἡ παπικὴ Ἐκκλησία ἔχει ψυχολογικὰ προβλήματα.
Ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι πιστοί, χρόνια τώρα, περιμέναμε μία θεολογικὴ ἐνημέρωση, γιὰ τὴν πορεία αὐτῶν τῶν διαλόγων, καὶ αὐτὸς ὁ εὐλογημένος μᾶς ἔκανε ἰατρικὴ διάγνωση. Πλήρης εἶναι ἡ ἀποτυχία αὐτῶν τῶν λεγομένων θεολογικῶν διαλόγων, ποὺ διεξάγονται τόσα χρόνια. Ὁ Πρώην Πρόεδρος αὐτῶν τῶν διαλόγων, ὁ Αὐστραλίας Στυλιανός, τοὺς διαλόγους αὐτοὺς ἐβάπτισε καὶ τοὺς ὀνόμασε ἀνούσιους διαλόγους. Ἡ προσπάθεια τῶν Ὀρθοδόξων Ταγῶν νὰ κάνουν ἔργῳ τὴν αἴτηση τῆς θείας λειτουργίας «Ὑπὲρ τῆς τῶν πάντων ἑνώσεως» στὴ σημεριμὴ ἐποχὴ τῆς ἀποστασίας, ἔχει στεφθῆ ἀπὸ πλήρη ἀποτυχία, διότι προκρίνουν στὴν πονηρὴ ἐποχὴ ποὺ ζοῦμε τὴν κοσμικὴ ἀγάπη. Στὴν ἐποχὴ αὐτὴ τῆς ἀποστασίας προέχει ἡ μετάνοια καὶ ἡ προσευχή. Ἡ ἐπιμονὴ τῶν οἰκουμενιστῶν στὴν παράνομη προσπάθεια αὐτή, θὰ ἐπιφέρη μὲ τὴν κακὴ ἕνωση, ποὺ θὰ προκύψη, ἀνεπανόρθωτο πλῆγμα στὸ σῶμα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.
Στὰ διαρρεύσαντα αὐτὰ χρόνια ποὺ συζητοῦσαν οἱ Ὀρθόδοξοι Ταγοὶ μέσα στὶς αἴθουσες μετὰ τῶν παπικῶν, γιὰ τὴν ἕνωση τῶν Ἐκκλησιῶν, σὲ ἄλλες αἴθουσες τῆς Βουλῆς, ὁ Καίσαρας στὸ Προσκήνιο, οἱ ἀντίχριστες δυνάμεις τῆς Ν. Ἐποχῆς στὸ παρασκήνιο. Καὶ ὄπισθεν αὐτῶν ὁ Κανονάρχης καὶ ἐχθρὸς τοῦ γένους ἡμῶν διάβολος, κατάφεραν νὰ ψηφίσουν νόμους, ἀκριβῶς ἀντιθέτους μὲ τοὺς νόμους τοῦ Ἁγίου Εὐαγγελίου. Μὲ πρῶτο νόμο τὸν φόνο τῶν ἐκτρώσεων, τὴν διάλυση τῆς οἰκογενείας μὲ τὰ αὐτόματα διαζύγια τὸν πολιτικὸ γάμο, τὴν ἀποποινικοποίηση τῆς πορνείας - μοιχείας - βλασφημίας, τὴν κατάργηση τῆς Κυριακῆς ὡς ἀργίας, τὴν καύση τῶν νεκρῶν, τὴν ἀπαξίωση τῆς παιδείας, τὴν προβολὴ τῆς πανσεξουαλικότητος, τὴν θέσπιση τοῦ ἐγκεφαλικοῦ θανάτου, καὶ ἐσχάτως τὴν συζήτηση γιὰ τὴν ψήφιση τοῦ νόμου τῆς ντροπῆς γιὰ τὴν συμβίωση τῶν ὁμοφυλοφίλων.
Σὲ ὅλο τὸ διαρρεῦσαν χριστιανικὸ παρελθόν, ὅταν ἡ ἀνθρωπότητα παρέβαινε τὴν ἀλήθεια τῶν Εὐαγγελικῶν Νόμων, ὁ Θεὸς μὲ τὴν στοργική του ἀγάπη καὶ παιδεία, ἐπανέφερε πάλι τὴν ἀνθρωπότητα στὸν ἴσιο δρόμο τῆς ἀληθείας. Ἀντίθετα σήμερα, ἀπὸ τὴ μία ὁ Καίσαρας, μὲ τὴν ψήφιση τῶν ἀντιχρίστων καὶ ἀντιευαγγλικῶν νόμων, καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη οἱ ὀρθόδοξοι Ταγοὶ μὲ τοὺς πολύχρονους λεγόμενους θεολογικοὺς διαλόγους μὲ τοὺς αἱρετικοὺς παπικούς, τείνουν καὶ αὐτοὶ νὰ καταργήσουν τὴν ἀλήθεια τῶν δογμάτων τῶν Ἁγίων Πατέρων. Ἡ κατάργηση τῆς ἀλήθειας τῶν εὐαγγελικῶν νόμων, καὶ τῶν δογμάτων τῶν Ἁγίων Πατέρων, σημαίνει τὴν ἀποστασία ἀπὸ τὴν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ, καὶ φανερὰ πλέον θὰ τρυγήσουμε τοὺς πικροὺς καρποὺς τῆς ἀποστασίας μας.
Ἐδῶ τίθενται τρία ἐρωτήματα:
Πρῶτον, πῶς σήμερα, ἀντίθετα ἀπὸ τὸ χθές, περνοῦν μὲ μεγάλη εὐκολία καὶ ψηφίζονται ἀπὸ τὴν Βουλὴ τῶν Ἑλλήνων, νομοσχέδια, ποὺ εἶναι ἀντίθετα μὲ τὶς αἰώνιες ἀλήθειες τοῦ Ἁγίου Εὐαγγελίου;
Δεύτερον, πῶς ζήσανε ἆραγε οἱ προπάτορες ἡμῶν, χωρὶς τὴν σημερινὴ ἀναγκαιότητα τῶν ἀντιχρίστων νόμων ποὺ ἔχουν ψηφισθῆ μέχρι τώρα;
Καὶ τρίτον, ποιοὶ εἶναι ἄραγε θύματα τοῦ ἀρχέκακου ὄφεως, οἱ προπάτορες ἡμῶν ἢ ἐμεῖς τῆς σύγχρονης τεχνολογίας καὶ παρανομίας καὶ ὑποκριτικῆς πολιτικῆς ἄνθρωποι;
Ἂν οἱ οἰκουμενισταὶ συνεχίσουν τὸν ὀλισθηρὸ αὐτὸ δρόμο, τότε χωρὶς νὰ τὸ θέλουν, θὰ συμπράξουν μὲ τοὺς διαδόχους τοῦ προφήτου Μωϋσέως, Γραμματεῖς καὶ Φαρισαίους, ὅπως αὐτοὶ σταύρωσαν τὸν Βασιλέα τῆς Δόξης, οὕτω καὶ ἐσεῖς οἱ οἰκουμενισταί, οἱ ἐπικεφαλῆς τοῦ Νέου Ἰσραήλ, καὶ διάδοχοι τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων, ποὺ συμπράττετε μὲ τὸ οἰκουμενιστικὸ πνεῦμα τῆς Ν. Ἐποχῆς, θὰ διαιρέσετε τὴν Ἁγία Ὀρθοδοξία μας.
Τὸ κάκιστον τέκνον τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως, ὁ ἀδίστακτος οἰκουμενισμὸς ποὺ γεννήθηκε τὸ 1902, ὅταν ἀνδρώθηκε στὸ πρῶτο παρθενικό του βῆμα, μέσα ἀπὸ τὰ μεγάλα δεινά, καὶ τὶς στάχτες τῆς Μικρασιατικῆς καταστροφῆς καὶ τὸ σβήσιμο τῶν φιαλῶν τῆς ἀποκαλύψεως τὸ 1922, κατάφερε τὸ πρῶτο πλῆγμα στὸ σῶμα τῆς Ἁγίας Ὀρθοδοξίας μας διά τοῦ ἡμερολογιακοῦ σχίσματος τὸ 1923. Τὸ δεύτερο προκλητικὸ κτύπημα, τὸ ἔκανε τὸ 1965 μὲ τὴν παράνομη ἄρση τῶν ἀναθεμάτων, ποὺ ὡς κάκιστο τέκνο ἔσπειρε τὴν σύγχυση στὶς τάξεις τῶν πιστῶν μὲ τὶς παράνομες καὶ προδοτικὲς συμπροσευχὲς τῶν οἰκουμενιστῶν, καὶ μὲ τὴν παρερμηνεία στὰ δόγματα τῶν Ἁγίων Πατέρων. Καὶ τώρα ἑτοιμάζεται, γιὰ τὸ τρίτο ἅλμα στὸ χάος τοῦ κενοῦ, ποντάροντας ὅτι, αὐτὸ θὰ γίνη πανορθοδόξως, γιὰ νὰ φαίνεται ἐξωτερικὰ ὅτι ἔχει μεγάλη ἰσχύ. Γι᾽ αὐτὸ τὸ ἅλμα ἔχουν δουλέψει πολλοί, πολλὰ χρόνια τώρα ἀπὸ τὸ παρασκήνιο. Ξεχνοῦν ὅτι, ἂν ἐπὶ προφήτου Ἡλιοῦ δὲν ἔκλιναν γόνυ στὸν ψευδοθεὸ Βαὰλ δέκα χιλιάδες, σήμερα στὴν ἐπιχειρούμενη ψευδένωση μὲ τοὺς αἱρετικοὺς παπικούς, ἐλάχιστοι καὶ ἀδιάφοροι πρὸς τὴν πίστη ἄνθρωποι θὰ τοὺς ἀκολουθήσουν. Οἱ περισσότεροι θὰ παραμείνουν πιστοὶ στὴν Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία τῆς Ἀποκαλύψεως.



Ορθόδοξος Τύπος, 2/5/2014