Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΕΡΙΚΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΕΠΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ (17ο ΜΕΡΟΣ)




ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ















Γιώργος Ν. Παπαθανασόπουλος, Σοβαρότατος προβληματισμός


Σοβαρότατος προβληματισμός
            Σοβαρότατος είναι ο προβληματισμός από τη συμπροσευχή με παπικό ιερέα του Αρχιμ. π. Σαράντη Σαράντου, άτεγκτου κριτή κάθε προσέγγισης με τους παπικούς και ζηλωτή των Ιερών Κανόνων και της Ορθοδόξου Πίστεως. 
Πέμπτη πρωί, 11η Σεπτεμβρίου 2014, ελληνογαλλικά  σχολεία Ουρσουλινών στο Μαρούσι. Τέλεση Αγιασμού.  Ιερουργός ο π. Σαράντης Σαράντος. Δίπλα του συμπροσευχόμενος ο παπικός ιερέας, φορώντας την ιερατική του στολή. Ο π. Σαράντης στις ευχές ή στις αιτήσεις που διάβαζε έκαμε τον Σταυρό του κατά το Ορθόδοξο δόγμα και μαζί του ταυτόχρονα ο παπικός ιερέας κατά το παπικό. Θα έλεγε κανείς ότι ήταν «μια όμορφη ατμόσφαιρα, ενωτική, ειρηνική, αγαπητική».

Στη συνέχεια ο π. Σαράντης απευθύνθηκε στους μαθητές και στους γονείς με έναν θεολογικού περιεχομένου λόγο, ακατάληπτο σε όλους. Ο παπικός ιερέας μίλησε με απλά λόγια και κατέληξε με την προτροπή τα παιδιά, σχεδόν όλα Ορθόδοξων οικογενειών, να προσεύχονται γι’ αυτόν, ως ιερέα του σχολείου, δηλαδή ως ιερέα τους! Ο Ορθόδοξος ιερέας απευθυνόταν στο ποίμνιο του, αφού το σχολείο βρίσκεται στην ενορία του, ως ξένος και με παράξενο λόγο, ο παπικός ιερέας απευθυνόταν στα παιδιά των Ορθοδόξων, καλώντας τα να προσεύχονται γι’ αυτόν, ως τον ποιμένα τους!  Στο τέλος ο π. Σαράντης ευλόγησε με τον Αγιασμό και τις παπικές Ουρσουλίνες μοναχές, όπως νωρίτερα τους Ορθοδόξους διδάσκοντες!



Ο σοβαρότατος προβληματισμός προέρχεται από το γεγονός ότι η συμπροσευχή δεν συνέβη με κληρικό που θεωρείται «οικουμενιστής», αλλά με κληρικό ζηλωτή  της τήρησης των Κανόνων της  Πίστεως! Όταν το πλήθος των γονέων και των παιδιών βλέπουν δύο κληρικούς μαζί, που και οι δύο φορούν  την ιερατική τους αμφίεση και είναι γύρω από το τραπέζι που τελείται ο Αγιασμός να κάνουν το Σταυρό τους, ο καθένας με τον τρόπο του, ευλόγως μπορούν να παρασυρθούν στην ιδέα  ότι δεν υπάρχουν μεταξύ τους διαφορές, κι επομένως ντε φάκτο  να νιώθουν ότι έχει επέλθει η ένωση των εκκλησιών… Ο παρών στον Αγιασμό των Ουρσουλινών Ορθόδοξος πιστός ασφαλώς διερωτήθηκε τι παραπάνω από τον π. Σαράντη κάνει λ.χ.  ο Οικουμενικός Πατριάρχης με τον Πάπα; 
Η επιδίωξη των παπικών σχολείων είναι να αποτελούν μιαν όαση πνευματική στην παρακμή της εκπαίδευσης και της κοινωνίας γενικότερα.  Παράλληλα φαίνεται ότι γίνεται μια προσπάθεια να πείσουν ότι οι παπικοί δεν έχουν διαφορές με την Ορθόδοξη  Εκκλησία και επομένως προωθείται μια έμμεση απόπειρα προσηλυτισμού με την, ακούσια ή εκούσια,  βοήθεια Ορθοδόξων κληρικών.
Ένας κληρικός που δεν θα ήθελε να συμβάλει στη σύγχυση ως προς τις σχέσεις και τις διαφορές μεταξύ Ορθοδοξίας και Παπισμού θα μπορούσε να ζητήσει να γίνουν ξεχωριστά οι τελετές για την έναρξη του νέου σχολικού έτους. Αν δηλαδή υπήρχαν στο σχολείο και μουσουλμανόπαιδα θα ήταν μαζί και ο ιμάμης και όλοι μαζί θα συμπροσηύχοντο; Μα αυτή δεν είναι η εφαρμογή της παγκοσμιοποίησης, δηλαδή της ισοπέδωσης κάθε διαφοροποίησης θρησκευτικής και εθνικής, που ισχυρότατα ιδεολογικά κέντρα επιδιώκουν να επιβάλουν και στην Ελλάδα;   
Σημειώνεται ότι οι Ουρσουλίνες, που έχουν ως κύριο έργο τους την προώθηση της εκπαίδευσης σε όλο τον κόσμο, ήρθαν στην Ελλάδα και πρώτα στη Νάξο το 1670, με την προτροπή των Ιησουιτών μοναχών και την προστασία της Γαλλίας. Έκτοτε και έως σήμερα συντηρούν σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. - 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΔΥΟ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ''ΑΚΤΙΝΕΣ'' ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣH ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΦΙΛΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ''ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΔΟΣ''

Ανώνυμος είπε...
Τώρα μή βγάλουμε καί τον π.Σαράντη φταίχτη , επειδή στην Ελλάδα ανθούν τά παπικά σχολεία , όπου σεμνύνονται οι ελληνικές οικογένειες νά στέλνουν τά παιδιά τους καί κάθε μέρα νά συναναστρεφονται μέ τις παπικές καλόγριες ! Η παρουσία του παπικού ωφείλεται όχι στό ότι υπάρχουν εκεί δικοί του πιστοί πού φοιτούν, αλλά γιατί το σχολείο είναι ιδιοκτησία των παπικών καί αυτοί ως ιδιοκτήτες καλούν όποιον θέλουν Τό πρόβλημα είναι στις ελληνικές οικογένειες , που στέλνουν τά παιδιά τους σέ παπικά σχολεία, αλλ' ως τόσο δέν αφίστανται της ορθοδόξου εκκλησίας ! Μήπως θά πρέπει η εκκλησία νά παραδώσει αυτά τά παιδιά στους παπικούς; Θέλετε νά πείτε οτι θά έπρεπε ο π.Σαράντης νά έθετε όρο την απουσία του παπικού ίσως καί των ίδιων των καλογραιών Ειναι ένα θέμα προβληματισμού ! Φαντάζομαι ότι δεν θα ήταν παρών κανείς ορθόδοξος πιστός που να έχει τέτοιου είδους προβληματισμούς ΄΄τι παραπάνω κάνει ο οικουμενικός πατριάρχης με τον πάπα ΄΄ ! Ο π. Σαράντης δεν κάλεσε τον παπικό στο ναό του, όπως πράττει ο οικουμενικός πατριάρχης ούτε ασφαλώς δέχτηκε πρόσκληση από παπικό Θα μου πείτε δέχτηκε πρόσκληση από παπικό σχολείο, στο οποίο φοιτούν ορθόδοξοι μαθητές , οι οποίοι επιθυμούν να τελέσει τον αγιασμό ορθόδοξος κληρικός ! Όντως τά πράγματα είναι λίγο μπερδεμένα ! Σε κάθε περίπτωση ο π. Σαράντης ενήργησε με ποιμαντικά κριτήρια Οι παπικοί , ο πάπας ο ίδιος και οι οικουμενιστές έχουν κάνει την επικοινωνιακότητα επιστήμη και στηρίζονται μόνο σ’αυτήν για να αναπτύξουν έναν λαϊκισμό , ο οποίος τέρπει τις ακοές αλλά στερείται της θείας χάριτος Δεν πειράζει άς μην μίλησε τόσο καλά ο π.Σαράντης , άς μην ζήτησε από τά παιδιά να προσεύχονται γι’ αυτόν , όπως έκανε ο παπικός από τά ορθόδοξα παιδιά , φθάνει που ο λόγος του έχει την χαρη του Αγίου Πνεύματος !
Λωρίτου Ελένη 
Ανώνυμος είπε...

Συγχαίρουμε τον κ. Παπαθανασόπουλο για τους αγώνες του για την ορθόδοξη πίστη, αλλά λυπούμεθα γιατί το παρόν άρθρο διακρίνεται από μία επιπολαιότητα , πού ίσως ωφείλεται σε μία βιασύνη Με τά λόγια του
΄΄Η επιδίωξη των παπικών σχολείων είναι να αποτελούν μιαν όαση πνευματική στην παρακμή της εκπαίδευσης και της κοινωνίας γενικότερα. Παράλληλα φαίνεται ότι γίνεται μια προσπάθεια να πείσουν ότι οι παπικοί δεν έχουν διαφορές με την Ορθόδοξη Εκκλησία και επομένως προωθείται μια έμμεση απόπειρα προσηλυτισμού με την, ακούσια ή εκούσια, βοήθεια Ορθοδόξων κληρικών.΄΄ νομιμοποιεί την λειτουργία των παπικών σχολείων, ότι ήρθαν με αγαθό σκοπό για νά καλύψουν ένα κενό των ελληνικών σχολείων , ενώ λειτουργούν παλαιόθεν όταν το ελληνικό σχολείο ήταν πολύ καλό Μήπως ήρθαν να καλύψουν την μεγαλομανία και την ξενολαγνεία κάποιων φαντασμένων νεόπλουτων Ελλήνων , αν κρίνουμε και από την περιοχή της λειτουργίας του συγκεκριμένου σχολείου; Η προσπάθεια προσηλυτισμού δυστυχώς γίνεται με την βοήθεια της ελληνικής οικογένειας και άς μην ρίχνουμε ευθύνες εκεί που δεν πρέπει ! 

***

Έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς σήμερα, αγαπητοί συνοδίτες, και οι αγιασμοί σφράγισαν την πρώτη μέρα στα σχολεία. 
Στην Αθήνα είχαμε και μια απρόσμενη έκπληξη! Καλύτερα ένα θαύμα, θα έλεγα! Ο γνωστός «ζηλωτής» κληρικός π. Σαράντης Σαράντος τέλεσε αγιασμό με συμπροσευχόμενο δίπλα του καθολικό ιερέα! 
Το θέμα ανέδειξε με κείμενό του στο διαδίκτυο ο δημοσιογράφος Γιώργος Παπαθανασόπουλος, ο οποίος περιγράφει το γεγονός ως εξής: 

Στη συνέχεια του κειμένου του ο Γ. Παπαθανασόπουλος κάνει κι άλλες παρόμοιες εκτιμήσεις με αφορμή το γεγονός. 

Εμείς, όμως, χαιρόμαστε που ο εν λόγω κληρικός τόλμησε το μέχρι χθες απίθανο γι’ αυτόν. Ελπίζουμε να έχει καταλάβει ότι ο καταγγελτικός λόγος, το ανελέητο σφυροκόπημα των όποιων αιρετικών και οι παρόμοιες εξαλλοσύνες δεν οδηγούν πουθενά. 
Όπως και να έχει το πράγμα – γιατί δεν ξέρουμε πώς ακριβώς φτάσαμε στην «συμπροσευχή» - ο π. Σαράντος επέδειξε σωφροσύνη την συγκεκριμένη στιγμή. 
Ας ελπίσουμε το παράδειγμά του να ακολουθήσουν και άλλοι «αντιοικουμενιστές», οι οποίοι στο όνομα της «αυθεντικής πίστης» βιώνουν την κόλασή τους απ’ αυτή τη ζωή. Οι τάλαινες… 
Π.Α.Α.  

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ



 «Το ναί και το όχι είναι δύο συλλαβές· 
αλλ’ όμως το καλύτερο από τα αγαθά, η αλήθεια, 
και το έσχατο όριο της πονηρίας, το ψεύδος, 
πολλές φορές εμπεριέχονται σ’ αυτές τις μικρές λέξεις»

 (ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ,
 Περί του Αγίου Πνεύματος  1, 2 PG 32, 69C)







Διαβάσαμε σχόλιο ἀπὸ τὸν κ. Τελεβάντο διὰ τὸ ἄρθρο τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ ποὺ ἀφορᾶ τὸν Μητροπολίτη Σύρου. Αὐτὸ ποὺ μᾶς κάνει ἐντύπωση εἶναι ἡ ἀλήθεια ποὺ ὁμολογεῖ ὁ κ. Τελεβάντος (καὶ τὸν συγχαίρουμε διὰ τὴν εἰλικρίνειά τοῦ) λέγοντας τὰ ἐξῆς:


«Οι θέσεις μου για την μη συντεταγμένη αποτείχιση που καταλήγει σε σχίσμα και για τη στάση του π. Ευθύμιου Τρικαμηνά είναι κατ’ επανάληψη καταγεγραμμένες. 

Κακώς προχώρησαν σε μη συντεταγμένη αποτείχιση ορισμένοι πατέρες και αδελφοί μας ενάρετοι κατά τα άλλα πλην όμως θύματα του εκ δεξιών πειρασμού και όπλισαν τα χέρια των Οικουμενιστών με πυρηνικά όπλα. 

Κακώς συνεχίζει να λειτουργεί ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς παρότι καθαιρέθηκε από συνοδικό δικαστήριο πρωτοβάθμιο και δευτεροβάθμιο ασχέτως αν θεωρεί ότι καθαιρέθηκε δίκαια ή άδικα.

Ορθά υπέδειξαν παραδοσιακοί επίσκοποι στον Πανοσ. Αρχιμ. Ευθύμιο Χαραλαμπίδη να καταφύγει σε άλλη μητρόπολη που έχει παραδοσιακό Μητροπολίτη και να μην προχωρήσει σε αποτείχιση που θα δώσει την ευχέρεια στον Σεβ. Σύρου να τον καθαιρέσει».

Αὐτὸ λοιπὸν εἶναι καὶ τὸ μεγάλο πρόβλημα τῆς ἐποχῆς μας! Ὅτι ὁ καθένας ἑρμηνεύει  βάσει τῶν δικῶν τοῦ θέσεων καὶ σκέψεων καὶ ὄχι τῶν Ἅγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας! Διὰ τοῦτο πολὺ σωστὰ οἱ πατέρες μας διδάσκουν ὅτι ὁ ἐγωϊσμὸς καὶ ἡ ὑπερηφάνεια δημιουργοῦν καινοτόμες θέσεις, σχίσματα καὶ αἱρέσεις! Δυστυχῶς τὰ ἀποτελέσματα τῶν προσωπικῶν ''θέσεων'', δημιουργοῦν καὶ ἀντιφάσεις τύπου:

«Ορθά υπέδειξαν παραδοσιακοί επίσκοποι στον Πανοσ. Αρχιμ. Ευθύμιο Χαραλαμπίδη να καταφύγει σε άλλη μητρόπολη που έχει παραδοσιακό Μητροπολίτη και να μην προχωρήσει σε αποτείχιση που θα δώσει την ευχέρεια στον Σεβ. Σύρου να τον καθαιρέσει».

Δηλαδὴ ὁ ἀγωνιστὴς κληρικὸς διέκοψε τὴν κοινωνία μετὰ τοῦ Ἐπισκόπου του διὰ νὰ μὴν μολυνθεῖ ἀπὸ τὸ μνημόσυνο αὐτοῦ, καὶ ὁ κ. Τελεβάντος (σὺν τοῖς ἄλλοις) τὸν προτρέπει νὰ καταφύγει σὲ ἄλλον ὁ ὁποῖος μὲ τὴν σειρὰ τοῦ συγκοινωνεῖ μὲ τὸν Ἐπίσκοπο ποὺ ὁ ἴδιος διέκοψε τὴν κοινωνίαν!!!

Μάταια Κανόνες και Πατέρες μας ἀναφέρουν:

Εἰδὲ φανείη τις τῶν Ἐπισκόπων, ή Πρεσβυτέρων, ή Διακόνων, ή τις  τοῦ Κανόνος τοῖς ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν, καὶ τοῦτον ἀκοινώνητον  εἴναι, ὡς αν συγχέοντα τὸν Κανόνα τῆς Ἐκκλησίας. (Κανών Β’, Εν Αντιοχεία Σύνοδος, Πηδάλιον, ό.π., σ. 407)

και:

«οἱ μέν τέλεον περί τήν πίστιν ἐναυάγησαν· οἱ δέ, εἰ καί τοῖς λογισμοῖς οὐ κατεποντίσθησαν, ὅμως τῇ κοινωνίᾳ τῆς αἱρέσεως συνόλλυνται» (Θ. Στουδίτου. P.G. 99, σ. 1164 Α)


Ἐπίσης (καὶ το πιὸ σημαντικὸ), παρατηρήστε ὅτι οἱ Οἰκουμενιστές Ἐπίσκοποι ὀνομάζονται ὡς ''ἀντιπαραδοσιακοί'', διότι ὅπως διαβάζουμε ὁ κ. Τελεβάντος προτρέπει τὸν ἀποτειχισμένο π. Εὐθύμιο νὰ καταφύγει σὲ ''παραδοσιακὸ'' Μητροπολίτη διὰ νὰ μήν..... καθαιρεθεῖ!!!! Ἒφ΄ ὅσον ὁ μὴ Οἰκουμενιστής Ἐπίσκοπος εἶναι ''παραδοσιακὸς'' κατὰ τὸν κ. Τελεβάντο, ὁ αἱρετικὸς Οἰκουμενιστὴς Ἐπίσκοπος μετονομάζεται ὡς ''ἀντιπαραδοσιακὸς'' ποὺ μάλιστα ἔχει καὶ ἰσχὺ διὰ νὰ καθαιρέσει!!!

Ἴσως ὅμως κάποιος νὰ πεῖ ὅτι μὲ τὶς λέξεις καὶ τὰ νοήματα θὰ ἀσχολούμαστε; Ἀπαντὰει ἄνωθεν ὅμως ὁ Μ. Βασίλειος! 

Τί νὰ πεῖ κανείς! Δὲν εἰσερχόμαστε σὲ περισσότερες ''λεπτομέρειες'' διὰ νὰ μὴν σᾶς κουράζουμε.


Αὐτὲς εἶναι οἱ συνέπειες τῶν δικῶν μᾶς προσωπικῶν θέσεων, ὅταν δὲν ἔχουμε ὡς πυξίδα τοὺς Πατέρες της Ἐκκλησίας μᾶς διὰ τὴν στάση τοὺς ἔναντι των αἱρετικῶν.

Ο Πάπας Φραγκίσκος θα μιλήσει στο Ευρωκοινοβούλιο


Ο Προκαθήμενος της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας αποδέχθηκε πρόσκληση του προέδρου του Ευρωκοινοβουλίου, Μάρτιν Σούλτς, να απευθυνθεί σε ειδική συνεδρία προς τα μέλη του.  Θα είναι ο δεύτερος Πάπας που θα μιλήσει στο Ευρωκοινοβούλιο μετά τον Πάπα Ιωάννη Παύλο Β’, το 1988.
Ο Πάπας Φραγκίσκος θα επισκεφθεί την έδρα του Ευρωκοινοβουλίου στο Στρασβούργο στις 25 Νοεμβρίου προκειμένου να μιλήσει προς τα μέλη του σε πανηγυρική εκδήλωσή του.
Ήδη ο Πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου ενημέρωσε τους επικεφαλής των πολιτικών ομάδων για την αποδοχή από τον Πάπα της προσκλήσεως που του απηύθυνε κατά την επίσκεψή του στο Βατικανό, στις 11 Οκτωβρίου 2013.
Σήμερα ο Μάρτιν Σούλτς έγραψε στον προσωπικό λογαριασμό του στο twitter, «έχω την τιμή να υποδεχθώ τον Πάπα Φραγκίσκο στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο, σε επίσημη επίσκεψη στις 25/11».
Την είδηση επιβεβαίωσε και ο εκπρόσωπος του Βατικανού, π. Φεντ.Λομπάρντι ο οποίος διευκρίνισε ότι η επίσκεψη του Πάπα στο Στρασβούργο δεν πρόκειται να επηρεάσει την πραγματοποίηση της επισήμου επισκέψεως του στην Γαλλία για την οποία ήδη έχει αποδεχθεί σχετική πρόσκληση του Προέδρου Ολάντ. 
Ο Πάπας θα επιστρέψει αυθημερόν στην Ρώμη και το Βατικανό.


ΠΗΓΗ ''ΑΜΕΝ.GR''