Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Θετική ανταπόκριση θρησκευτικών κοινοτήτων για το Νομοσχέδιο του Υπουργείου

Με εγκωμιαστικά σχόλια μίλησαν σχεδόν όλοι οι εξωκοινοβουλευτικοί φορείς επί του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας, που αφορά στην «Οργάνωση της νομικής μορφής των θρησκευτικών Κοινοτήτων και των Ενώσεών τους στην Ελλάδα», το οποίο συζητείται στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.
Το νομοσχέδιο είχε τη θετική αποδοχή των εκπροσώπων των θρησκευτικών κοινοτήτων και ομάδων που είναι στην Ελλάδα, καθώς, όπως τόνισαν, λύνει επιτέλους χρόνια προβλήματα που αντιμετώπιζαν μέχρι σήμερα, από την άρνηση της ελληνικής πολιτείας, αλλά και της ελληνικής εκκλησίας να αναγνωριστεί η νομική τους οντότητα.
Παράλληλα, εξήραν τόσο τη νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου Παιδείας, όσο και τη στάση που κράτησε η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος, αναγνωρίζοντας πλέον την αναγκαιότητα του νομοσχεδίου.
Μίλησαν ακόμα για ιστορική στιγμή και αναφέρθηκαν στη δυνατότητα που δίνει το νομοσχέδιο για τη νομική μορφή των θρησκευτικών κοινοτήτων και ενώσεών τους, τονίζοντας ότι αίρει έτσι τις αδικίες και τις δυσλειτουργίες και βοηθά στο να ανοίξει ένας εποικοδομητικός διάλογος.
Ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος χαρακτήρισε το νομοσχέδιο ως σημαντική ευκαιρία για την επίλυση προβλημάτων που εκκρεμούσαν από την ίδρυση του ελληνικού κράτος και τα οποία, όπως είπε, αίρει σήμερα η ελληνική Βουλή και έκανε λόγο για ιστορική στιγμή.
Για την επίλυση πολλών χρόνιων προβλημάτων και την άρση μεγάλων αδικιών, έκανε λόγο ο αρχιεπίσκοπος των Καθολικών Αθηνών, Νικόλας.
«Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι αλληλέγγυα σε κάθε προσπάθεια της Πολιτείας να προστατεύσει την διαφορετική θρησκευτική οντότητα και πεποίθηση», σημείωσε εξάλλου, ο νομικός σύμβουλος της Ιεράς Συνόδου της Αρχιεπισκοπής Αθηνών κ. Παπαγεωργίου.


ΠΗΓΗ ''ΡΟΜΦΑΙΑ.GR''

Μικρή απάντηση στον Επίσκοπο Πέτρας κ. Δαβίδ


Στο ιστολόγιο "Σάλπισμα" (και συγκεκριμένα εδώ) είδαμε ένα κείμενο με τίτλο "Ἡ Ἀκτινογραφία μιᾶς πονηρῆς Ἑνώσεως" του νεοχειροτονηθέντος, υπό της Συνόδου του κ. Μακαρίου, επισκόπου Πέτρας κ. Δαβίδ. Ο κ. Δαβίδ, ο οποίος προσπαθεί με αυτό το κείμενό του να απαντήσει στο ημέτερο άρθρο "Απαραίτητη η ενότητα για την πνευματική μας επιβίωση", προσέφερε ουσιαστικά άλλες 8.977 λέξεις στο βωμό του διχασμού, που τόσο ταλαιπώρησε τους γνησίους Ορθοδόξους της Ελλάδος.
Δεν θα αναιρέσουμε, λέξη προς λέξη, το διασπαστικό και αναχρονιστικό αυτό κείμενο, μόνο θα προβούμε σε δύο παρατηρήσεις, χάριν της Αληθείας:

 1. Κατηγορήσαμε την Σύνοδο του κ. Μακαρίου ότι δεν έδειξε διάθεση καταλλαγής και ενότητας, και προέβη, αμέσως μετά την Ένωση των Συνόδων των κ. Καλλινίκου και κ. Κυπριανού και άνευ ουδεμίας ανάγκης (εκτός βεβαίως της προσωπικής ανάγκης τινών ιερωμένων να φορέσουν μίτρα στο κεφάλι τους) στην παιδιάστικη ενέργεια εννιά νέων χειροτονιών (μία εκ των οποίων είναι και ο κ. Δαβίδ). Τι μας απαντά όμως ο κ. Δαβίδ; Μήπως δικαιολογεί αυτή την ενέργεια θεολογικά και πατερικά; Όχι! Θαυμάστε απάντηση: "«παιδιάστικα» ἀντιδράσαμε ἐμεῖς ἢ ἐκεῖνοι ποὺ τὸ 1979, εἰς τὸ πρωτοφανὲς ἐκκλησιαστικὸ πραξικόπημα, χειροτόνησαν ὁκτὼ νέους ἐπισκόπους, χωρὶς νὰ ὑπάρχῃ ἴχνος —ἕνα μικρὸ ἔστω λείψανο— ποιμνίου". Δηλαδή, αντί να δικαιολογήσει τις πράξεις τους, μας μιλά για πράξεις άλλων, θυμίζοντας εκείνο το ανέκδοτο με τον σύζυγο που μοίχευσε και όταν τον κατέκρινε για αυτήν του την πράξη η σύζυγός του της απάντησε: "Μα καλά, και άλλοι σύζυγοι μοιχεύουν, εγώ θα την πληρώσω τώρα;"!

2. Παραβλέποντας το εμπαθές κατεβατό, όπου μπαίνουν στο μάτι του κυκλώνα του συγγραφέως, ζωντανοί και νεκροί, σωματεία και σώματα, εκκλησιολογίες και μυστήρια, σε ένα πρωτότυπο μάθημα υποκειμενικής εκκλησιαστικής ιστορίας (τις αναιρέσεις των κατηγοριών κατά του μακαριστού Μητροπολίτου Κυπριανού, ούτε που μπήκε στον κόπο να τις διαβάσει ο αδέκαστος κριτής κ. Δαβίδ), αναρωτιόμαστε ως πότε θα υπάρχουν άνθρωποι κολλημένοι στο παρελθόν και στις  τυχόν μελανές σελίδες του, και άνθρωποι μάλιστα νεαρής ηλικίας, όπως ο κ. Δαβίδ, με τον οποίο τυγχάνουμε σχεδόν συνομήλικοι. Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά, αλλά δεν ελπίζουμε και δεν πιστεύουμε, ότι υπάρχει κάποιος σήμερα, που θα προτιμήσει να διαλέξει την Αλήθεια, από την ευγνωμοσύνη προς τον παρέχοντα την επισκοπική χειροτονία Γέροντά του (αφού δεν είναι καθόλου τυχαίο, το ποιοι επιλέγονται να χειροτονηθούν). Περί αυτού μάλιστα, και επειδή γράφει ο συγγραφέας σχετικώς με το ότι κατακρίναμε την τακτική τους να αποδέχονται τους καθηρημένους, όχι λόγω Πίστεως, από το νέο και μας ζητά να του υποδείξουμε κάποιον, θα του απαντήσουμε αμέσως. Ο Χρυσόστομος Αργυρίδης, προσωπικός φίλος του επισκόπου κ. Ευθυμίου. Κληρικός της νεοημερολογιτικής Εκκλησίας της Κύπρου, ήλθε σε κόντρα με τον νεοημερολογίτη επίσκοπο Λεμεσού Αθανάσιο για υπόθεση που αφορά σκάνδαλα και καθαιρέθηκε (ενδεικτικά εδώ και εδώ και εδώ). Δεν εξετάζουμε αν είχε ή δεν είχε δίκαιο, αναφέρουμε την πραγματικότητα: ΔΕΝ ΚΑΘΑΙΡΕΘΗΚΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΙΣΤΕΩΣ. Με τι κριτήρια λοιπόν η Σύνοδος του κ. Μακαρίου τον χειροτόνησε (δείτε και φώτο) επίσκοπο;



 Πως και επιλέχτηκε δηλαδή για το υψηλό αξίωμα της Αρχιερωσύνης και έγινε επίσκοπος Λαμπούσης (οι τίτλοι τιτουλαρίων τους μάραναν); Για την καλή του ομολογία; Για τους μακρόχρονους αγώνες του υπέρ της Πίστης μήπως; Γιατί τον εξέλεξαν οι γνήσιοι Ορθόδοξοι της Κύπρου με κανονικές διαδικασίες; Γιατί ήταν δεινός συγγραφέας κατά του Οικουμενισμού ή μήπως υπήρξε σεβάσμιο καύχημα των Παλαιοημερολογιτών με τεράστιο έργο (όπως π.χ. ο π. Διονύσιος Καλάργυρος); Και αφού μέχρι χτες ήταν νεοημερολογίτης (δηλαδή αιρετικός, κατά την υποκριτική εκκλησιολογία τους, αφού από τη μία έχουν σημαία τον πρώην Φλωρίνης, από την άλλη κηρύττουν τις ματθαιϊκές θέσεις περί ακύρων, που και σε αυτές όμως δεν είναι συνεπείς, και γι' αυτό είναι χειρότεροι των Ματθαιϊκών) πως τον κάνανε επίσκοπο, χωρίς να τον βαπτίσουνε πρώτα;

Δεν θα γράψουμε παραπάνω. Είμαστε σίγουροι πως με τον καιρό και οι υπόλοιποι, υγιώς σκεπτόμενοι, αδελφοί που βρίσκονται ακόμη στη Σύνοδο του κ. Μακαρίου, θα καταλάβουν ποιο είναι το συμφέρον της μαρτυρικής Εκκλησίας μας και με ποιο τρόπο θα δικαιωθεί ο Ιερός Αγώνας που ξεκίνησαν οι πρόγονοί μας το 1924.

ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΑ ΟΛΟΥΣ


Διαπιστώνουμε κατὰ καιροὺς μερικὴ ἀντίθεση καὶ ἀντίδραση ὁρισμένων διὰ τὴν ἕνωση τῶν παλαιοημερολογιτῶν. Ὅλοι αὐτοὶ (κλῆρος καὶ ποίμνιο), ἐνῶ ἐφώναζαν εἰς τὰς συγκεντρώσεις (τὸ διαβεβαιώνουμε ὡς αὐτόπτες μάρτυρες), «νὰ γίνη ἡ ἕνωση, νὰ γίνη ἡ ἕνωση», σήμερα ποὺ εὐδόκησε ὁ Θεὸς νὰ δοῦμε τοῦτο τὸ θαῦμα εἷς τὶς ἡμέρες μας, φωνάζουν «δὲν ἔγινε ὀρθὰ ἡ ἕνωση»!

Ποιὰ γνώμη νὰ σχολιάσεις; Οἱ μισοὶ ἀντιδρώντες κατὰ τῆς ἕνωσης ὁμιλοῦν διὰ ὑποταγὴ τοῦ Καλλινίκου εἰς τοὺς πρώην ''Κυπριανίτες''! Οἱ ἄλλοι μισοὶ διὰ ὑποταγὴ τῶν ''Κυπριανιτῶν'' εἰς τὸν Καλλίνικο! Οἱ ἄλλοι μισοὶ ὅτι οὔτε ὁ Καλλίνικος οὔτε οἱ Κυπριανίτες ἔχουν ὀρθὴ ἐκκλησιολογία κ.λπ.

Ἂν κάποιος συγκεντρώσει λοιπὸν τὶς ἀντιδράσεις αὐτές, θὰ διαπιστώσει ὅτι ὅλοι αὐτοὶ ἐνῶ συμφωνοῦν μεταξύ τους ὅταν ἐπρόκειτο κατὰ τοῦ Καλλινίκου καὶ τῶν ''Κυπριανιτῶν'', διαφωνοῦν καὶ πάλι μεταξύ τους!!! Ἐὰν ἐρευνήσει κανεὶς διατὶ διαφωνοῦν μεταξύ τους, θὰ διαπιστώσει παρόμοια ἐπιχειρήματα μὲ αὐτὰ ποὺ ἀναφέρουν οἱ ἴδιοι κατηγορώντας τὶς ἑνωμένες πλέον Συνόδους μας!

Ἐὰν τέλος πάντων κάποιος ἐρωτήσει· «μὰ ποιὸς ἔχει τὴν ὀρθὴ ἐκκλησιολογία διὰ τὰ πάσης φύσεως ζητήματα;»,  ἀφήνουν νὰ ἐννοηθεῖ (δὲν τολμοῦν βέβαια νὰ τὸ ὁμολογήσουν εὐθέως), ὅτι εἶναι αὐτοὶ οἱ ἴδιοι!!! Καὶ τὸ τραγικὸ εἶναι ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ!!! Ἔτσι ὁ ταλαίπωρος ἀπογοητευμένος Χριστιανὸς ὁ ὁποῖος βλέπει τὰ οἰκουμενιστικὰ ἔκτροπα, φτάνει σὲ σύγχυση καὶ διαπιστώνει ὅτι οἱ Νεοημερολογίτες ὀρθὰ λέγουν ὅτι ὁ κάθε ἕνας ἀπὸ τοὺς Γ.Ο.Χ. θεωρεῖ ἐαυτὸν ὡς τὴν Μία Ἁγία Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία καὶ ὅλους τους ὑπολοίπους (εἴτε Γ.Ο.Χ. εἴτε ὄχι), ἀχαρίτωτους, στερημένους τοῦ Παναγίου Πνεύματος κ.λπ.

Εἶναι οἱ γνωστοὶ ἀλληλοαφορισμοί, ἀναθεματισμοὶ κ.λπ. ποῦ ἐδῶ καὶ πολλὰ ἔτη μᾶς κατηγοροῦσαν  οἱ Νεοημερολογίτες. Καὶ ὅταν ἐρωτήσει ὁ ταλαίπωρος πάλι Χριστιανὸς εὐθέως ποιὰ εἶναι ἡ Μία Ἁγία Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία, ἀπαντοῦν (τὸ εἴδαμε σὲ σελίδα εἰς τὸ διαδίκτυο), «προσευχήσου στὸ Θεὸ καὶ ψάξε νὰ τὴν βρεῖς»!!!

Ἃς μᾶς συγχωρέσουν οἱ ἀντιδρώντες κατὰ τῆς ἑνώσεως, ἐπειδὴ τὸν ταλαίπωρο Νεοημερολογίτη τὸν ἀποκαλοῦμε Χριστιανό! Φοβούμαστε ὅτι σὲ λίγο καιρὸ θὰ μᾶς ἐλέγχουν καὶ ἐμᾶς ὡς αἱρετικοὺς διότι τὸν ἀποκαλέσαμε ἔτσι! Σὲ λίγο θὰ φτάσουν νὰ θεωροῦν ὡς Χριστιανοὺς μόνο τὴν δικὴ τοὺς Σύνοδο!

Δυστυχῶς εἶναι ἀδύνατον νὰ δοῦνε τὸν δρόμο ποὺ ἄνοιξε ἡ ἕνωση αὕτη μεταξὺ ''Κυπριανιτῶν'' καὶ Καλλινίκου, διότι εἶναι τυφλωμένοι ἀπὸ τὴν ἐμπάθεια καλυμένη μὲ Χριστιανικὴ ''ἀγάπη'' καὶ ''ἐνδιαφέρον'' διὰ τὴν πλάνη ὅσων τοὺς ἀκολουθοῦν! 

Ἃς δείξουν λοιπὸν αὐτοὶ τὸν δρόμο διὰ τὴν ἕνωση (ἐννοοῦμε ὅσους διαφωνοῦν), καὶ ἃς ἑνωθοῦν πρωτίστως μεταξύ τους, καὶ τότε θὰ δοῦμε ἐὰν τὸ καταφέρουν καὶ πώς, διότι μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο ποὺ κινοῦνται τὸ μόνο ποὺ θὰ καταφέρουν θὰ εἶναι νὰ ἐπαναπαύουν τὸν ἴδιο τὸν λογισμὸ τοὺς θεωρώντας ὅτι μόνο αὐτοὶ κατέχουν τὴν ἀπόλυτη ἀλήθεια τοῦ Κυρίου καὶ Δεσπότη Ἰησοῦ Χριστοῦ, μόνο αὐτοὶ κατέχουν τὴν ὀρθὴ ἐκκλησιολογικὴ στάση κ.λπ. διχῶς νὰ μπορέσουν πότε νὰ ἀντιληφθοῦν καὶ νὰ διορθώσουν τὰ λάθη τοῦ παρελθόντος! Καὶ ὁμιλοῦμε διὰ ὅλους μηδενὸς ἑξαιρουμένου!

Μόνο νὰ μὴν λησμονήσουν ὅτι χρησιμοποιοῦν ἴδια ἐπιχειρήματα μὲ ὅσους εἶναι ἤδη διεσπασμένοι!!! 

Ἃς ἀνοίξουν τὰ μάτια τῆς ψυχῆς τοὺς διὰ νὰ ἀντιληφθοῦν ὅτι ἡ ἕνωση αὕτη ἄνοιξε τὸν δρόμο, προσπαθώντας νὰ διορθώσει τὰ λάθη αὐτά, καὶ δίνει τὸ καλὸ παράδειγμα, ἔναυσμα καὶ κάλεσμα καὶ ἄλλων ἀδελφῶν, ὥστε νὰ δοῦμε ὅλους τους συκοφαντικὰ ὀνομαζομένους παλαιοημερολογίτες ἑνωμένους εἰς αὐτὲς τὶς δύσκολες ἡμέρες ποὺ διανύουμε.



XIII Παγκόσμιο Συνέδριο Θρησκευτικών Ηγετών στο Καζακστάν (Φωτογραφίες)

Εικόνα
Στο Παλάτι της Ειρήνης της πρωτεύουσας του Καζακστάν, Αστάνα, πραγματοποιήθηκε  από  17 έως 18 Σεπτεβρίου 2014  η XIII Συνεδρίαση της Γραμματείας του Συνεδρίου των ηγετών παραδοσιακών θρησκειών . Το Οικουμενικό Πατριαρχείο εκπροσωπήθηκε από τον Μητροπολίτη Γαλλίας Εμμανουήλ.


congress3_022.jpg
congress3_060.jpg

congress3_014.jpg


ΠΗΓΗ ''ΑΚΤΙΝΕΣ''