Σάββατο 30 Μαΐου 2015

«ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ» ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ! ΣΧΟΛΙΟ ΕΙΣ ΤΟ Δ΄ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ Ν.Σ. ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ.





Θὰ ξεκινήσουμε ἀπὸ τὸν τίτλο:





H διακοπῆ μνημοσύνου τοῦ αἱρετικοῦ ἐπισκόπου (ἀποτείχιση), ὁδηγεῖ στὸ ἴδιο ἀποτέλεσμα μὲ τὴν αἵρεση, συνεχίζει καὶ μᾶς λέγει ὁ κ. Ν.Σ.


Γιὰ νὰ δοῦμε ὅμως τί μᾶς λέγει ἡ πρόσφατη Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ τῆς Σκήτης Τίμιου Προδρόμου Ἅγιου Ὅρους, ποὺ μάλιστα συνυπογράφει καὶ ἡ Σύναξη Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν.






Ὅπως βλέπετε, ἐδῶ μας λέγουν ὅτι ἡ δυνατότητα τῆς διακοπῆς τῆς μνημονεύσεως (ἀποτείχιση), εἶναι ἐφικτὴ ὅταν ὁ Ἐπίσκοπος διδάσκει δημόσια καὶ γυμνὴ τὴν κεφαλὴ τὴν αἵρεση ΕΩΣ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΣΥΝΟΔΟ, σύμφωνα μὲ τὸν ΙΕ΄ κανόνα τῆς ΑΒ΄ Συνόδου.

Ὅμως μᾶς μπερδεύουν οἱ ἀντιοικουμενιστὲς! Ἀπὸ τὴν μιὰ ἐὰν διακόψεις τὸ μνημόσυνο ὁδηγεῖσαι εἰς τὸ ἴδιο ἀποτέλεσμα ποὺ ὁδηγεῖ καὶ ἡ αἵρεση, ἀπὸ τὴν ἄλλη δύνασαι νὰ τὸ διακόψεις σύμφωνα μὲ τὸν ΙΕ΄ Κανόνα τῆς ΑΒ΄ Συνόδου!

Μᾶς λέγει ὁ κ. Ν.Σ.:






Μήπως βλέπετε ἀγαπητοὶ ἀναγνῶστες νὰ ἀναφέρουν οἱ Πατέρες ποὺ συνέγραψαν τὴν πρόσφατη Ὁμολογία Πίστεως ὅτι ὅστις διακόπτει τὸ μνημόσυνο (ἀποτειχίζεται), διαιρεῖ καὶ τὴν Ἐκκλησία; Ὁ διακόπτων τὸ μνημόσυνο ἀγαπητέ μας κ. Ν.Σ. διακόπτει τὴν ψευδῆ ἑνότητα ποὺ εἶχε μετὰ τῶν αἱρετικῶν ποιμένων, καὶ ὄχι τὴν ἑνότητα μετὰ τῆς Ἐκκλησίας!  

Ἐπίσης ἐπειδὴ μᾶς κάνετε μάθημα συμπεριφορᾶς, δηλ. τὸ πὼς πρέπει νὰ φερόμαστε πρὸς αὐτούς, σᾶς θυμίζουμε ὅτι τοὺς αἱρετικοὺς δὲν τοὺς προσκαλεῖτε ἐσεῖς εἰς τὴν κοινωνία τῆς Μίας, γίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ ἤδη ἔχετε συγκοινωνία-κοινωνία-ἑνότητα μὲ αὐτοὺς ἔξω ἀπὸ αὐτήν! Ἔχετε ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ! Ἂν ρωτήσετε μὲ ποιοὺς αἱρετικοὺς ἔχετε Κοινὸ Ποτήριο, σᾶς θυμίζουμε· ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ

Θέλετε καλύτερη ἐξήγηση;

Λησμονήσατε ὅτι Ἐκκλησία σημαίνει σύναξη ὁμονοούντων ἀνθρώπων ποὺ εἶναι ἐσωτερικὰ ἑνωμένοι μέσω τῆς κοινῆς πίστης καὶ τῆς κοινῆς ὁμολογίας, καὶ ὄχι ἑνότητα κοινῆς ὑποταγῆς σὲ κάποια ἐκκλησιαστικὴ ἐξουσία μὲ ὑποβόσκουσα ἐσωτερικὴ διάσπαση! Ἐκκλησία, μᾶς λέγει ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος: «οὐ τοῖχος καὶ ὄροφος, ἀλλὰ πίστις καὶ βίος» (P.G. 52.495)

῾Η Ἑνότης εἶναι Θεολογικὰ καὶ Ἁγιοπατερικά, στὴν οὐσία της, Ἑνότης Πίστεως. Δέν εἶναι ἑνότης διοικητική. Διότι τέτοια ἑνότητα ἔχουν καὶ οἱ Φράγγοι καὶ ἀναγνωρίζουν ὡς σημεῖο τῆς ἐξωτερικῆς τους διοικητικῆς ἑνότητος καὶ ἀναφορᾶς τους τὸν αἱρεσιάρχη Πάπα. Ὅμως δὲν ὀρθοτομοῦν τὸν λόγον τῆς ἀληθείας καὶ βρίσκονται στὴν αἵρεσι καὶ στὴν πλάνη, ἐκτός Ἐκκλησίας.

Ὅσοι τολμοῦν νὰ διακόψουν τὸ μνημόσυνο καὶ τὴν κοινωνία τοῦ αἱρετικὰ κηρύσσοντος ἐπισκόπου χαρακτηρίζονται προτεσταντίζοντες καὶ σχισματικοί!!!

Ὀ Κανόνας ὅμως τονίζει ὅτι αὐτοὶ:

"οὐ σχίσματι τὴν ἓνωσιν τῆς Ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλὰ σχισμάτων καὶ μερισμῶν τὴν Ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ρύσασθαι".

Διότι αὐτοὶ ἀποτελοῦν ἓνα σῶμα μὲ τὴν Ἐκκλησία τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων.

Ἐσεῖς σὲ ποιὰ ἐκκλησία ἀνήκετε καὶ μὲ ποιὰ πρόσωπα ἔχετε ἑνότητα ὅταν δὲν ἔχετε οὔτε κοινὴ πίστη, οὔτε ὁμολογία; Ἡ μήπως ἔχετε; Τοῦτο τὸ ἐρώτημα θὰ πρέπει νὰ κάνετε εἰς τὸν ἑαυτό σας.



Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΡΤΕΜΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ

Σχίσμα δεν κάνει αυτός που μένει πιστός στην Ορθοδοξία, αλλά αυτός που φεύγει και παρασύρει τους πιστούς στην πλάνη.


Г. Г. И Р И Н Е Ј У

Патријарш ија
11000 Београд

На Ваше братољубиво писмо одговарамо братољубивије уколико сте спремни да се нађемо на истом, а то је: да нам исповедање непатворене вере, какву су нам од Спаситеља предали богомудри Оци и Светитељи, буде водиља све до Царства небеског.
У црквеном расколу може бити само неко ко је изневерио правоверје.
Не би данас између нас никакве провалије било да нисте неканонски и неуставно произвели стање у којем се Српска црква данас налази. А произвели сте га да би сте неометаније српско светосавско православље оденули у рухо које му не пристоји.
Показало се, по промислу Божјем и у складу са учењем апостола Павла, да поделом међу нама сведочимо да је Црква само тамо где се чува истинска и неискварена вера.
Да бисте нас боље и свестраније схватили, кад је реч о исповедању чисте вере, шаљемо Вам посланице са црквенодуховних Сабора одржаних у Лозници код Чачка.
Садржина Вашег писма не говори да је оно плод Духа Светога, него плод духа људског ради правдања пред светом; да би се рекло: Ето, ми братољубиво хоћемо да помогнемо бившем епископу рашко-призренском Артемију а он нас одбија. Умеће народ Божји да препозна и разлучи искреност од неискрености, јер памти све претходне догађаје.
Ово није „оглушивање о Ваш позив“ него својеврсно сведочење о правоверју. Све док непоколебљиво остајемо у светоотачкој вери, ништа заједничко немамо са расколом, гледано, међутим, Вашим очима, Артемије је у „расколу“. И док мислите да сте Нас административно одвојили од Српске православне цркве, знајте да Нас, догматски гледано, од Христа нисте одвојили нити можете, а то значи ни од Српске православне цркве какву нам је основао и предао Свети Сава. Сведочимо Вам да чврст осећај имамо да смо били и, уистину, остајемо у правој Српској православној цркви коју верници најбоље препознају и прихватају.
Захваљујемо Вам на писму.
Саборска посланица са Црквено-народног молитвеног сабора 2014. у манастиру светог Николаја Мирликијског у Лозници.
Молитвено Црквенонародни Сабор одржан је у Лозници код Чачка 2013.

+АРТЕМИЈЕ,
епископ рашко-призренски
у изгнанству


У Београду 14/27. Маја 2015.






ΠΗΓΗ ''Π.ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ''

«ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ» ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ! ΣΧΟΛΙΟ ΕΙΣ ΤΟ Γ΄ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ Ν.Σ. ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ.


Ἀναγνώσαμε τὸ τρίτο  μέρος τοῦ ἄρθρου τοῦ κ. Ν.Σ τὸ ὁποῖο δημοσιεύθηκε εἰς τὸν Ὀρθόδοξο Τύπο μὲ τίτλο:




Μᾶς λέγει ὁ ἀγαπητὸς ἀρθρογράφος:




Ἀναφέρει λοιπὸν ὅτι αὕτη ἡ ἄποψη εἶναι ''πλάνη'', δίχως βεβαίως νὰ μᾶς ἀναιρέσει ὁ ἀρθρογράφος τὶς ''ποικίλες ἑρμηνεῖες μὲ πράξεις καὶ λόγους Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας καὶ Ἐκκλησιαστικῶν ἀνδρῶν'', ἀλλὰ μᾶς ἀναφέρει τὸν λόγο τοῦ π. Φιλοθέου Ζερβάκου. Τί ἀναφέρει ὁ ἴδιος;





Ρωτᾶ ὁ ἀρθρογράφος ἂν προτείνει ὁ π. Φιλόθεος τὴν ἀποτείχιση. Ὄχι μᾶς λέγει διότι:



Κατὰ τὴν ἑρμηνεία τοῦ ἀρθρογράφου κ. Ν.Σ., ὁ π. Φιλόθεος ὁμιλεῖ διὰ ''ἀποσχισθέντες'' καὶ ὄχι ''ἀποτειχισμένους'', διότι οἱ ''ἀποσχισθέντες'' εἶναι μιὰ διαφορετικὴ κατάσταση! Οἱ ''ἀποσχισθέντες'' ἀπομακρύνθηκαν ἀπὸ τοὺς συγκεκριμένους 348 καὶ ὄχι ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία ἥ το σύνολο τῶν πιστῶν! Θὰ πρέπει νὰ μᾶς πεῖ ὅμως ὁ ἀρθρογράφος, ἂν αὐτοὶ οἱ 348 ΤΟΤΕ ἐκπροσωποῦσαν τὴν Ἐκκλησία ἡ ὄχι. Ἡ Σύνοδος τοῦ 754 μ.χ. (πρὶν διαπιστωθεῖ ἐπίσημα πιὰ ὅτι ἦταν ψευδοσύνοδος) ἦταν ἀπόφαση Ἐκκλησιαστικῆς Συνόδου; Εἶχε τότε κύρος ἡ  ὄχι;

 Οἱ ''ἀποσχισθέντες'' λοιπόν, πολὺ σωστὰ κατὰ τὸν π. Φιλόθεο δὲν εἶναι οὔτε σχισματικοὶ οὔτε ὁτιδήποτε ἄλλο. Καὶ συγκρίνει ὁ ἀρθρογράφος τοὺς ''ἀποσχισθέντες'' μὲ τοὺς παλαιοημερολογίτες λέγοντας ὅτι οἱ παλ/τες δημιούργησαν σχίσμα διότι μὲ πρόφαση τὸ ἡμερολόγιο ἀποτειχίσθηκαν (προσέξτε δὲν ἀναφέρει ''ἀποσχίσθηκαν'' ἀλλὰ ἀποτειχίσθηκαν, ἐνῶ ἄλλοι πολέμιοι τῶν παλ/τῶν μᾶς λέγουν ὅτι οἱ παλ/τες οὔτε ἀποτειχίσθηκαν!!). Ὅμως δὲν μᾶς λέγει ὁ κ. Ν.Σ. ἂν ἡ ''πρόφαση'' τῶν παλ/τῶν εἶχε ἡ ἔχει βάση, ἡ ἂν ὅσα ἔλεγαν τότε,σήμερα τὰ βλέπουμε εἰς τὶς μέρες μας!

 Σᾶς θυμίζουμε μόνο μιὰ φράση: «Μᾶς φραγκέψανε»!




Εἰς αὐτὸ τὸ σημεῖο, τὸ ὁποῖον εἶναι σημεῖον γέλωτος διότι μᾶς τὸν προκαλεῖ, μᾶς λέγει ὅτι κανένας Ἅγιος δὲν ἦταν ἀποτειχισμένος ἀλλὰ οἱ ἴδιοι ἦταν ''ἀποσχισθέντες''!




''Ἀποσχισθέντες'' λοιπὸν κατὰ τὸν ἀρθρογράφο, εἶναι ὅσοι δὲν ὁμοφρονοῦν οὔτε ἀποδέχονται τὴν γνώμη τοῦ Ἐπισκόπου, ἀλλὰ πράττουν παρακοὴ καὶ ἀνυπακοὴ καὶ τούτη ἡ στάση εἶναι ὀρθή, κατὰ τὴν ἑρμηνεία τοῦ κ. Ν.Σ! Μάλιστα! Ἐνῶ σᾶς θυμίζουμε ''Ἀποτειχισμένοι'' εἶναι ὅσοι ἀπομακρύνονται ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία καὶ τὸ σύνολο τῶν πιστῶν καὶ τούτη ἡ στάση δὲν εἶναι ὀρθή.

Βέβαια καὶ πάλι ὁ κ. Ν.Σ. δὲν μᾶς λέγει τὸ τί ἐστὶ Ἐκκλησία ὥστε νὰ μᾶς ἐξηγήσει πὼς οἱ πιστοὶ ἀπομακρύνονται ἀπὸ αὐτήν, καὶ μάλιστα σὲ περίοδο αἱρέσεως!

Μήπως ὁ  ἀγαπητός μας ἀρθρογράφος συνδέει τὴν Ἐκκλησία μὲ τὶς πέτρες καὶ τὰ κτίσματα; Μήπως ὅμως τὴν συνδέει μὲ τὴν κοινωνία-ἑνότητα μεταξύ μας; Ἂν ναί, τότε ὅστις φεύγει ἀπὸ αὐτὴν τὴν Ὀρθόδοξη ἐπικοινωνία-κοινωνία-ἑνότητα καθίσταται σχισματικὸς καὶ πολὺ σωστά! Αὐτὸς ὅμως ποῦ ἀπομακρύνεται ἀπὸ τὴν αἱρετικὴ ἐπικοινωνία-κοινωνία-ἑνότητα Κληρικῶν καὶ λαϊκῶν πῶς θὰ πρέπει νὰ ὀνομάζεται;  

 Συνιστοῦμε εἰς τὸν κ. Ν.Σ. νὰ μεταβεῖ εἰς τοὺς Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους του διὰ νὰ κηρύξει τὴν πρώτη ὀρθὴ στάση κατὰ τὸν ἴδιο, διὰ νὰ δοῦμε ἔπειτα πῶς η δικὴ τοῦ θεωρία-ἑρμηνεία  θὰ ὀνομασθεῖ ἀπὸ αὐτούς!




Ἀποχώρηση λοιπὸν ἀπὸ τὴν ψευδοένωση καὶ ἀπὸ αὐτὸ τὸ μόρφωμα ποὺ θὰ λέγεται ''Ἐκκλησία'' (διότι μᾶς λέγει ἄνωθεν ὅτι ἂν γίνει ἡ ἕνωση μὲ Παπικοὺς ὅρους τότε παύη νὰ ὑφίσταται ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία καὶ γίνεται ἀμέσως Παπική).
 Ἡ Ἐκκλησία παραμένει, οἱ πιστοὶ διαχωρίζουν τὴν θέση τους (καὶ προσέξτε τὴν ἀπόλυτη διαστροφή), ἀποτειχισμένοι εἶναι οἱ προσχωροῦντες εἰς τὶς ἀπαιτήσεις τοῦ Παπισμοῦ!!!
Ὁμολογοῦμε ὅτι τοῦτον τὸν ὄρο πρώτη φορὰ τὸν συναντοῦμε, ἔστω καὶ διαστροφικὰ, εἰς τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία! Δὲν μᾶς λέγει ὅμως ὁ ἀρθρογράφος· ἐὰν αὐτοὶ ποῦ προσχωρήσουν εἰς τὶς ἀπαιτήσεις τοῦ Παπισμοῦ εἶναι τὸ μεγαλύτερο ποσοστό, πῶς θὰ ὀνομάσουν ὅσους διαχωρίσουν τὴν θέση τους ἀπὸ αὐτούς; Οἱ ἀπαντήσεις εἶναι εἰς τὶς ἐρωτήσεις ποὺ κάνουμε!





Τὸ ΄΄νὰ τὸν ἀποκηρύξουν'' πῶς μᾶς τὸ ἐξηγεῖ-ἑρμηνεύει ἄραγε ὁ ἀρθρογράφος; Μὲ ποιὸ τρόπο; Δυστυχῶς δὲν μᾶς τὸ ἀναλύει ὥστε οἱ πιστοὶ νὰ γνωρίσουν τὸν τρόπο!

 Ἂν τὸ μεγαλύτερο ποσοστὸ (Κληρικοὶ κ΄ λαικοὶ) εἶναι Οἰκουμενιστὲς, πῶς θὰ ὀνομάζονται αὐτοὶ ποῦ θὰ τοὺς ἀποκηρύξουν; Ἀποσχισθέντες ἡ Ἀποτειχισμένοι κατὰ τὴν ἑρμηνεία τοῦ κ. Ν.Σ.;  


Τὸ «νὰ φωνάξουμε» μᾶς θυμίζει τὸ λαϊκὸ γνωμικὸ ποὺ γνωρίζουν πολὺ καλὰ οἱ Οἰκουμενιστὲς: ''Σκυλὶ ποῦ γαβγίζει ποτὲ δὲν δαγκώνει''!

Ἀγαπητὲ κ. Ν.Σ. τώρα ἀντιληφθήκατε τὸ τί συμβαίνει; Τόσα ἔτη καὶ ἔτη δὲν φωνάζουνε τόσοι καὶ τόσοι; Περιμένετε νὰ ἐπιτευχθεῖ ἡ ψευδοένωσις ἥ το κοινὸ ποτήριο δῆθεν διὰ νὰ ἀντιδράσετε, ὄχι εἰς τοὺς λόγους φωνάσκοντας ὅπως τώρα, ἀλλὰ εἰς τὴν πράξη; Λυπούμαστε ποὺ σᾶς τὸ λέγουμε ἀλλὰ τότε θὰ εἶναι πολὺ ἀργά, διότι ἤδη θὰ ἔχετε βρεῖ ἄλλες ἑρμηνεῖες διὰ νὰ στηρίξετε τὰ ἀστήρικτα καὶ ἀντιφατικὰ (μὲ λόγους ἄλλων ἀντιοικουμενιστῶν)!




Οἱ ἀπόψεις εἶναι τοῦ Γέροντα ὄντως, καὶ εἶναι οἱ ἀπόψεις του καὶ μόνον, ἡ ἑρμηνεία ὅμως εἶναι δικὴ σας καὶ ἀποκλειστικὰ δικὴ σας!

 Ποιοὶ θὰ τοὺς ἀποκαθηλώσουν ἀπὸ τοὺς θρόνους τους; Μήπως ὁ Πειραιῶς Σεραφεὶμ ποῦ ἀπὸ τὴν μιὰ λέγει τοὺς ἀντιοικουμενιστικούς λόγους του καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη συμμετέχει σὲ θρονικές ἑορτὲς ἈρχιΟικουμενιστῶν καὶ ὄχι μόνο;


Μὲ λίγα λόγια ἀγαπητοὶ ἀναγνῶστες, ἡ λύση ποῦ προσφέρουν οἱ Ἀντιοικουμενιστὲς ποῦ κοινωνοῦν μετὰ τῶν αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν, εἶναι τὰ λόγια καὶ οἱ φωνὲς ἕως ὅτου ἐκδιωχθοῦν ἀπὸ τὴν ''ποίμνη τοῦ Κυρίου''! Τὸ πῶς θὰ ἐκδιωχθοῦν ὅμως δὲν σᾶς τὸ λένε καὶ οὔτε πότε θὰ σᾶς τὸ ποῦνε ἕως ὅτου διαστρεβλωθεῖ πλήρως τὸ Ὀρθόδοξο φρόνημά σᾶς, παύοντας πιὰ νὰ λειτουργεί ἡ Ὀρθόδοξη Ὁμολογία διὰ τῆς ΠΡΑΞΕΩΣ ἡ ὁποία εἶναι ἡ μοναδικὴ (σὲ ὅλους τους τομεῖς), ποῦ διακρίνει τοὺς ἀληθινὰ Ὀρθόδοξους Χριστιανούς, καὶ ποῦ τὸ βρίσκουμε εἰς τὰ παραδείγματα καὶ βίους τῶν γίων Πατέρων, οἱ ὁποῖοι δυστυχῶς τόσο βάναυσα διαστρέφονται ἀπὸ τοὺς σύγχρονους της ἐποχῆς μας!


ΠΟΙΟΙ ΚΑΘΑΙΡΕΣΑΝ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΙΟ?


ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟ 2 ΗΜΕΡΩΝ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ «ΕΝΟΤΗΤΟΣ» ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ; 

ΟΡΙΣΤΕ:


Serbian Patriarch Irinej received Cardinal Kurt Koch
Serbian Patriarch Irinej received Cardinal Kurt Koch
Serbian Patriarch Irinej received Cardinal Kurt Koch
Serbian Patriarch Irinej received Cardinal Kurt Koch




His Holiness Irinej, Serbian Patriarch, received His Eminence Cardinal Kurt Koch, the President of the Pontifical Council for Promoting Christian Unity, at the Serbian Patriarchate in Belgrade yesterday, on 28 May 2015.
His Eminence Metropolitan Amfilohije of Montenegro and the Littoral and His Grace Bishop Irinej of Backa attended the meeting. Cardinal Koch was accompanied by Apostolic Nuncio in Belgrade, Mons. Orlando Antonini, Archbishop of Belgrade Mr. Stanislav Hocevar, Secretary of the Pontifical Council for Promoting Christian Unity pater Hyacinthe Destivelle and Secretary of Apostolic Nunciature in Serbia pater Janusz Stanislaw Blachowiak.

ΠΗΓΗ:http://www.spc.rs/eng/serbian_patriarch_irinej_received_cardinal_kurt_koch

Πατριαρχείο Σερβίας: Ο Αρτέμιος αρνήθηκε και αφορίστηκε

artemios2







Για την Romfea.gr | Θωμάς Αναστασιάδης

Σε αφορισμό και καθαίρεση του πρώην Επισκόπου Αρτεμίου στις τάξεις των λαϊκών προχώρησε σήμερα, Παρασκεύη 29 Μαϊου 2015 η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Ορθόδοξης Σερβικής Εκκλησίας.

Η απόφαση ελήφθη μετά την άρνηση του πρώην Επισκόπου Ράσκας και Πριζρένης κ. Αρτεμίου, να παράλαβει το έγγραφο της Ιεράς Συνόδου με το οποίο τον καλούσε σε μετάνοια και επιστροφή στην κανονική Εκκλησία.

Σύμφωνα με τον Καταστικό Χάρτης της Εκκλησίας της Σερβίας, ο πρώην Επίσκοπος Αρτέμιος και ο πρόσφατα χειροτονηθείς ψευτοεπίσκοπος με τον ανύπαρκτο τίτλο Παλαιάς Ράσκας και Λόζνιτσα Ηγούμενος Νικόλαος αποκόπτονται από το σώμα της κανονικής Εκκλησίας οριστικά.

Η ανακοίνωση του Πατριαρχείου Σερβίας αναφέρει χαρακτηριστικά: "Προσευχόμαστε ο Κύριος να τους δώσει μετάνοια που είναι η μοναδική οδός σωτηρίας".

Ταυτόχρονα, συνεχίζει η απόφαση του Πατριαρχείου, καλούμε τους μοναχούς, τις μοναχές και τους λαϊκούς, οι οποίοι μέχρι σήμερα συμμετείχαν στη λατρεία τους και έχουν υποστηρίξει το σχίσμα, να επιστρέψουν στην κανονική τάξη της Ορθόδοξης Εκκλησίας και σε ευχαριστιακή ενότητα μαζί της, διότι τα μυστήρια τους δεν είναι Μυστήρια (το βάπτισμα δεν είναι βάπτισμα, η κοινωνία τους δεν είναι κοινωνία), η ευλογία τους δεν είναι ευλογία, αλλά μια κατάρα για όσους την λαμβάνουν και πως η μόνη διέξοδος από μια τέτοια κατάσταση χωρίς ευλογία, είναι η μετάνοια και η επιστροφή στην αγκαλιά της αληθινής Εκκλησίας.
Τέλος η Ιερά Σύνοδος εφιστά την προσοχή των μοναχών και λαϊκών που εξαπατήθηκαν πνευματικά από τον Αρτέμιο, ο οποίος νομίζει ότι είναι ο μοναδικός αληθινός Επίσκοπος που έχει μείνει.

Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΜΕΣΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!





ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ ΤΑ ΕΞΗΣ:


ΠΑΣΧΑ (Pesach) 2015: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΜΑΤΩΜΕΝΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥ ΗΛΙΟΥ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΦΕΤΟΣ


Στις 5 Απριλίου του 2015, 16 Νισάν, το Όρος του Ναού και το ομόσπονδο κράτος του Ισραήλ ανανέωσε τα βιβλικά γεγονότα και τις εντολές του Θεού του Ισραήλ στους ανθρώπους του Ισραήλ Του, που είναι συνδεδεμένα με το Ιερό Ναό και το Άγιο Όρος του Ναού στην Ιερουσαλήμ, ως μέρος μιας ιστορικής εκστρατεία για την ανοικοδόμηση του Ιερού Ναού του Θεού στην Ιερουσαλήμ.

Οι περισσότερες από τις εντολές του Θεού στο λαό Του στην Τορά ασχολούνται με την υπηρεσία λατρείας στον Ιερό Ναό, το Άγιο Όρος του Ναού, και την Ιερουσαλήμ και με το ομόσπονδο κράτος του Ισραήλ, συμπεριλαμβανομένης της εκπαιδευτικής άδειας έτος Shemitah, το Ιωβηλαίο έτος, κ.λπ. Όλα αυτά σύμφωνα με το Λόγο του Θεού μπορεί και πρέπει να επιτευχθεί και να πληρούνται μόνο στην Αγία Γη του Ισραήλ. Το προσκύνημα Πέσαχ, η θυσία του Πάσχα, και ο Ομέρ θα πρέπει να εκτελούνται μόνο στην Ιερουσαλήμ. Η Shemitah και το Ιωβηλαίο έτος συνδέονται με το ομόσπονδο κράτος του Ισραήλ και θα πρέπει να ληφθούν σε όλη τη Γη του Ισραήλ.

Η πρώτη νύχτα του Πέσαχ 5775 (2015), στις 4 Απριλίου, εμφανίστηκε το τρίτο ματωμένο κόκκινο φεγγάρι της τετράδας των σεληνιακών εκλείψεων). Θα εξετάσουμε ποια είναι η βιβλική και θεϊκή ερμηνεία-μήνυμα του τρίτου κόκκινου φεγγαριού.

Τέτοια ουράνια φαινόμενα έχουν συμβεί μόνο άλλες τρεις φορές τους τελευταίους αιώνες και κάθε φορά που συνδέονταν με σημαντικά γεγονότα σχετικά με τον εβραϊκό λαό, συμπεριλαμβανομένης και της συγκομιδής του λαού του Ισραήλ και του νεογέννητου κράτους, όλα στη σύγχρονη εποχή μας. Μια τετράδα των σεληνιακών εκλείψεων σημειώθηκαν κατά τα έτη 1493 και 1494, όταν οι Εβραίοι εκδιώχθηκαν από την Ισπανία. Αυτό συνέβη και πάλι με τον ίδιο τρόπο κατά τα έτη 1949 και 1950 μετά από τον Δαβίδ Μπεν Γκουριόν που εξέδόθη η Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας για το νεογέννητο κράτος του Ισραήλ, δίνοντας στον εβραϊκό λαό μια πατρίδα μετά από 2.000 χρόνια εξορίας. Η σεληνιακή τετράδα εμφανίστηκε και πάλι κατά τα έτη 1967 και 1968, όταν το Ισραήλ κέρδισε τον Πόλεμο των Έξι Ημερών και ανέκτησε την πόλη της Ιερουσαλήμ, την αιώνια πρωτεύουσα του Εβραϊκού λαού από την εποχή του βασιλιά Δαβίδ.

Είναι σίγουρο ότι δεν είναι ένα ατύχημα που όλα αυτά τα ασυνήθιστα ουράνια φαινόμενα έχουν εμφανιστεί σε σημαντικές στιγμές στην ιστορία του εβραϊκού λαού και ότι μια σεληνιακή τετράδα θα συμβεί και πάλι το 2014 και το 2015 για συγκεκριμένες αργίες για το εβραϊκό ημερολόγιο. Πρέπει να αναρωτηθούμε ποιο είναι το νόημα αυτών των έκτακτων ουράνιων θεαμάτων που συμπίπτουν με σημαντικά γεγονότα που αφορούν τον Εβραϊκό λαό, ακόμα και το νεογέννητο κράτος του Ισραήλ;

Αυτή τη στιγμή ζούμε μια ειδική και μοναδική χρονική περίοδο στην ιστορία του Ισραήλ και του κόσμου. Οι προφήτες του Ισραήλ αναφέρονται σε αυτό το χρονικό διάστημα, το «τέλος τών αιώνων». Το πρωτότυπο εβραϊκό μεταφράζεται στα αγγλικά ως "end times" δεν σημαίνει όμως ότι είναι το τέλος του κόσμου ή το τέλος της ανθρωπότητας. Οι προφήτες προφήτευαν ότι οι «τελικοί καιροί» θα είναι μια εποχή κρίσης πάνω στα έθνη που έχουν διώξει τους ανθρώπους του Θεού, το Ισραήλ, κατά τη διάρκεια μιας ιστορίας πάνω από 4000 χρόνια, συμπεριλαμβανομένης και της δικής μας. Μέσα σε αυτά τα προφητικά λόγια είναι παράλληλες προφητείες που περιγράφουν επίσης το χρόνο της εξαγοράς του λαού του Ισραήλ και της εξόφλησης όλου του κόσμου μέσω του Ισραήλ. Η Ιερουσαλήμ θα γίνει και πάλι η αιώνια πρωτεύουσα του Θεού και του λαού του Ισραήλ, όπου ο Θεός θα σταθεί ανάμεσα στους ανθρώπους Του και από την Ιερουσαλήμ θα κρίνει και θα βασιλεύσει πάνω σε όλο τον κόσμο.
Ο Θεός του Ισραήλ πολλές φορές μίλησε για το λαό του Ισραήλ, και μάλιστα για τον κόσμο, δίνοντας σήματα μέσω των κινήσεων του ήλιου και της σελήνης και με άλλα ουράνια σώματα.  
Ο προφήτης Ιωήλ προφητεύει το τέλος του χρόνου και την ημέρα της κρίσης πάνω στα έθνη που διώκουν τον Ισραήλ. Την ίδια στιγμή προφητεύει σχετικά με την εξόφληση του λαού του Ισραήλ και την αποκατάσταση του Ιερού Ναού του Θεού στο όρος Σιών στο Άγιο Όρος του Ναού, όπου θα σταθεί και πάλι στην Ιερουσαλήμ, στην αιώνια πρωτεύουσά του και την πρωτεύουσα του λαού του Ισραήλ. Επιπλέον, ο Ιωήλ είναι ο προφήτης, που προφητεύει, στο όνομα του Θεού περιγράφοντας τον ήλιο και το φεγγάρι και τα ουράνια σώματα που θα γίνουν σκοτεινά και κόκκινα σαν το αίμα και θα ανακινούνται. Περιγράφει τα τρομερά γεγονότα που θα συμβούν στη γη πριν και κατά τη διάρκεια της θεϊκής ημέρας της κρίσης.  (Ιωήλ 2: 1,10. 3: 3-4. 4: 1-2,15-17,20-21)

Χρονική Περίοδος: 1493-1494

Κατά τα έτη 1493 και 1494 η τετράδα των σεληνιακών εκλείψεων εμφανίστηκε όταν οι Εβραίοι εκδιώχθηκαν από την Ισπανία. Το νόημα αυτής της ουράνιας περιπτώσης, σύμφωνα με τον προφήτη Ιωήλ, ήταν η απόφαση του Θεού μετά την Ισπανία και την Καθολική Ιερά Εξέταση. Ταυτόχρονα ήταν μια πρόσκληση για τους Εβραίους για την λύτρωση να έρθει. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Κολόμβος ήταν ένας Εβραίος και ότι πολλοί Εβραίοι που διώχθηκαν από την ισπανική Εκκλησία διέφυγαν στην Αμερική όπου βρήκαν καταφύγιο. Είμαι βέβαιος ότι η κλήση του Θεού ήταν να επιστρέψουν στη Γη της Επαγγελίας. Πράγματι, ορισμένοι από αυτούς ταξίδεψαν και εγκαταστάθηκαν πίσω στη Γη του Ισραήλ και πολλούς σταμάτησαν οι τουρκικές αρχές στην Τουρκία και στην Ελλάδα και δεν επιτρέπεται να εισέλθουν στη Γη της Επαγγελίας.
Χρονική Περίοδος: 1949-1950
Η επόμενη τετράδα των σεληνιακών εκλείψεων συνέβη κατά τα έτη 1949 και 1950. Ήταν αμέσως μετά οι Εβραίοι είχαν λυτρωθεί και regathered πίσω στη Γη της Επαγγελίας. Το κράτος του Ισραήλ έχει ξαναγεννηθεί μετά από σχεδόν 2000 χρόνια εξορίας. Χιλιάδες Εβραίοι regathered "στα φτερά των αετών" (Έξοδος 19: 4) πίσω στη Γη του Ισραήλ.
Χρονική Περίοδος: 1967-1968
Το ίδιο είδος ουράνιου σεληνιακού γεγονότος που συνέβη κατά τα έτη 1967 και 1968 συνδέθηκε με το Πόλεμο των Έξι Ημερών. Κατά τη διάρκεια αυτού του πολέμου το Ισραήλ ήταν και πάλι σε επίθεση από όλες τις πλευρές από την Αίγυπτο, την Ιορδανία και τη Συρία, και ακριβώς όπως και στην προηγούμενη του Πολέμου της Ανεξαρτησίας οι Άραβες είχαν την υποστήριξη πολλών εθνών και των εξουσιών σε όλο τον κόσμο. Ο Πόλεμος των Έξι Ημερών ήταν και πάλι μια εποχή μεγάλης εξαγοράς του Λαού και της Βιβλικής γης του Ισραήλ. Όπως το 1948, και όπως στους βιβλικούς χρόνους, ο Θεόςτου Ισραήλ εμφανίστηκε στα πεδία της μάχης και έδωσε στους ανθρώπους του Ισραήλ τη μεγαλύτερη νίκη σε περισσότερα από 4.000 χρόνια της ιστορίας του λαού του Ισραήλ. Στην κορύφωση αυτού του πολέμου ο Θεός του Ισραήλ απελευθέρωσε το Άγιο Όρος του Ναού, τη βιβλική Ιερουσαλήμ, και τις βιβλικές περιοχές του ομόσπονδου κράτους στην Ιουδαία, τη Σαμάρεια, τη Γάζα, το Σινά, και τα Υψίπεδα του Γκολάν. Κατά τη διάρκεια αυτού του πολέμου, όπως και το 1948, οι Ισραηλινοί στρατιώτες στα πεδία των μαχών ήταν μάρτυρες της εμφάνισης του Θεού του Ισραήλ, όταν πάλεψε μαζί τους και εκτέλεσε μεγάλα θαύματα, όπως κατά τη διάρκεια των βιβλικών χρόνων. Σε μόλις έξι ημέρες το σύνολο των αραβικών δυνάμεων κρίθηκε και νίκησε. Στην πραγματικότητα, νικήθηκαν σε μόλις τρεις ώρες όταν όλες στρατιωτικών αεροσκαφών τους, σε συνδυασμό με την σοβιετικά αεροσκάφη και πιλότους που συμμετείχαν μαζί με τις αραβικές δυνάμεις εναντίον του Ισραήλ, όλα καταστράφηκαν ολοσχερώς από την ισραηλινή αεροπορία κατά τη διάρκεια του πρώτου πρωινού της μάχης. Και πάλι τα λόγια που προφητεύουν υπό του προφήτου Ιωήλ έγιναν πραγματικότητα.
Όπως η NASA ανέφερε "τέσσερα φεγγάρια του αίματος και τέσσερις σκούροι ήλιοι" θα εμφανιστούν στο εβραϊκό Πάσχα, στις 15 του Απρίλη 2014 και 4η Απριλίου 2015 και πάλι στη γιορτή του Σουκότ (Γιορτές της Σκηνοπηγίας) στις 8 του Οκτώβρη του 2014 και 28, Σεπτεμβρίου 2015 .
Ας ερμηνεύσουμε αυτά τα ασυνήθιστα ουράνια γεγονότα, σύμφωνα με την προφητεία του προφήτη Ιωήλ. Ο Απρίλιος του 2014 θα σηματοδοτήσει την ολοκλήρωση των εννέα μηνών των διαπραγματεύσεων μεταξύ του Ισραήλ και της λεγόμενης "Παλαιστινιακής Αρχής". Οι διαπραγματεύσεις αυτές διεξάγονται υπό την πίεση από τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών, κ Μπαράκ Ομπάμα και στον υφυπουργό του, Τζον Κέρι, μαζί με την Ευρωπαϊκή Ένωση, τη Ρωσία, την οργάνωση των Ηνωμένων Εθνών, καθώς και τα αραβικά και ισλαμικά έθνη - όλα θέλουν να αναγκάσουν το Ισραήλ να δημιουργήσει ένα ξένο, το λεγόμενο «παλαιστινιακό κράτος» στην καρδιά της γης του Ισραήλ, η οποία δόθηκε από τον Θεό για έναν ευσεβή σκοπό. Η πρόθεσή τους είναι να διαιρέσουν το ομόσπονδο κράτος του Ισραήλ και να δημιουργήσουν εκεί μια κατάσταση για το μεγαλύτερο εχθρό του Ισραήλ. Το ομόσπονδο κράτος του Ισραήλ δόθηκε από τον Θεό σε μια αιώνια διαθήκη, προκειμένου να χτίσει το Βασίλειο του Θεού όπου το Ισραήλ θα είναι «ένα φως στα έθνη" (Ησαΐας 42:6 49:6). Ο Θεός προειδοποίησε το Ισραήλ, ακόμη και τα έθνη, ότι αυτή η Γη δεν θα είναι διαπραγματεύσιμη ή διαιρεμένη για τους αλλοδαπούς και τους εχθρούς.
Δεν είναι τυχαίο ότι τα φεγγάρια του αίματος και οι σκοτεινοί ήλιοι θα εμφανιστούν το Πάσχα 2014 και το 2015. Αυτή είναι η γιορτή της ελευθερίας για τους ανθρώπους και το ομόσπονδο κράτος του Ισραήλ, ενώ ο Θεός του Ισραήλ οδήγησε την έξοδο του λαού Του από τη σκλαβιά στην Αίγυπτο για την ελευθερία στη Γη του Ισραήλ, από οποιαδήποτε ξένη παρουσία και έλεγχο. Σύμφωνα με την προφητεία του προφήτη Ιωήλ, ο σκοτεινός ήλιος και το κόκκινο φεγγάρι σηματοδοτεί μια επείγουσα προειδοποίηση από τον Θεό σε όλα τα έθνη που πιέζουν το Ισραήλ να διαιρέσει την γη του. Είναι μια προειδοποίηση από τον Θεό για την επερχόμενη κρίση Του και ότι το ομόσπονδο κράτος του Ισραήλ δεν είναι διαπραγματεύσιμο και δεν μπορεί ποτέ να διαιρεθεί. Είναι επίσης μια προειδοποίηση από τον Θεό του Ισραήλ στους ηγέτες του Ισραήλ να σταματήσουν αμέσως όλες τις διαπραγματεύσεις που θα διαιρέσουν το ομόσπονδο κράτος του Ισραήλ. Την ίδια στιγμή, είναι αναμφίβολα ένα σημάδι της λύτρωσης για το Ισραήλ, το οποίο σημαίνει ότι ο Θεός ενθαρρύνει τους ανθρώπους του να μην φοβούνται οποιοδήποτε από τα έθνη που τώρα πιέζουν το Ισραήλ, αλλά μάλλον να εμπιστεύονται μόνο Αυτόν. Ο Θεός ενθαρρύνει τους ανθρώπους του Ισραήλ ότι η λύτρωση τους πρόκειται σύντομα να ολοκληρωθεί και ως ο προφήτης Ιωήλ προφήτευσε ότι σύντομα ο Ιερός Ναός θα κατασκευαστεί στο όρος Σιών για το Άγιο Όρος του Ναού, θα σταθεί και πάλι μεταξύ των ανθρώπων του Ισραήλ ο τόπος που διάλεξε πριν από χιλιάδες χρόνια.
Σύμφωνα με τον προφήτη Ιωήλ τα φεγγάρια του αίματος και οι μαύροι ήλιοι για τις Γιορτές του Σουκότ του 2014 και 2015 δείχνουν και πάλι την απόφαση πάνω στα έθνη που συνεχίζουν να πιέζουν ή να πολεμήσουν εναντίον του Ισραήλ, προκειμένου να το καταστρέψουν, όπως το Ιράν. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι αυτά τα ουράνια γεγονότα είναι σαφή έκκληση προς το Ισραήλ να μην περιμένει άλλο, να μην φοβόμαστε κανένα άνθρωπο ή τα έθνη του κόσμου, και να ξεκινήσουν αμέσως την κατασκευή του τρίτου Ιερού Ναού του Θεού. Αυτή είναι μια δήλωση από τον Θεό σε ολόκληρο τον κόσμο ότι η Ιερουσαλήμ θα είναι για πάντα είναι η αιώνια πρωτεύουσα του Θεού και των ανθρώπωντου Ισραήλ.
Ο Θεός καλεί όλα τα έθνη να αναγνωρίσουν αυτή την απόφασή του. Εκείνος τους καλεί να αναγνωρίσουν ότι οι Άγιο Τόποι πουέδωσε στο Ισραήλ δεν μπορούν να διαιρεθούν και δόθηκαν μόνο για να επιλέξει τον λαό Του Ισραήλ για ένα ευσεβή σκοπό: "να είναι ένα άγιο έθνος, ένα βασίλειο των ιερέων και ένα φως στα έθνη "(Έξοδος 19: 6). Αν τα έθνη θα το πράξουν, η λύτρωση του Ισραήλ θα γίνει, όπωςεπίσης, και η δική τους λύτρωση, ακριβώς όπως ο Θεός προφήτευσε μέσω των προφητών Του Ησαΐα και Mιχαία:
Ὅτι ἔσται ἐν ταῖς ἐσχάταις ἡμέραις ἐμφανὲς τὸ ὄρος Κυρίου καὶ ὁ οἶκος τοῦ Θεοῦ ἐπ᾿ ἄκρων τῶν ὀρέων καὶ ὑψωθήσεται ὑπεράνω τῶν βουνῶν· καὶ ἥξουσιν ἐπ᾿ αὐτὸ πάντα τὰ ἔθνη, καὶ πορεύσονται ἔθνη πολλὰ καὶ ἐροῦσι· δεῦτε καὶ ἀναβῶμεν εἰς τὸ ὄρος Κυρίου καὶ εἰς τὸν οἶκον τοῦ Θεοῦ Ἰακώβ, καὶ ἀναγγελεῖ ἡμῖν τὴν ὁδὸν αὐτοῦ, καὶ πορευσόμεθα ἐν αὐτῇ· ἐκ γὰρ Σιὼν ἐξελεύσεται νόμος καὶ λόγος Κυρίου ἐξ Ἱερουσαλήμ. καὶ κρινεῖ ἀναμέσον τῶν ἐθνῶν καὶ ἐλέγξει λαὸν πολύν, καὶ συγκόψουσι τὰς μαχαίρας αὐτῶν εἰς ἄροτρα καὶ τὰς ζιβύνας αὐτῶν εἰς δρέπανα, καὶ οὐ λήψεται ἔθνος ἐπ᾿ ἔθνος μάχαιραν, καὶ οὐ μὴ μάθωσιν ἔτι πολεμεῖν. (Ησαΐας 2: 2-4)
Καὶ ἔσται ἐπ᾿ ἐσχάτων τῶν ἡμερῶν ἐμφανὲς τὸ ὄρος Κυρίου, ἕτοιμον ἐπὶ τὰς κορυφὰς τῶν ὀρέων, καὶ μετεωρισθήσεται ὑπεράνω τῶν βουνῶν· καὶ σπεύσουσι πρὸς αὐτὸ λαοί, καὶ πορεύσονται ἔθνη πολλὰ καὶ ἐροῦσι· δεῦτε, ἀναβῶμεν εἰς τὸ ὄρος Κυρίου καὶ εἰς τὸν οἶκον τοῦ Θεοῦ Ἰακώβ, καὶ δείξουσιν ἡμῖν τὴν ὁδὸν αὐτοῦ, καὶ πορευσόμεθα ἐν ταῖς τρίβοις αὐτοῦ· ὅτι ἐκ Σιὼν ἐξελεύσεται νόμος καὶ λόγος Κυρίου ἐξ Ἱερουσαλήμ. καὶ κρινεῖ ἀνὰ μέσον λαῶν πολλῶν καὶ ἐξελέγξει ἔθνη ἰσχυρὰ ἕως εἰς μακράν, καὶ κατακόψουσι τὰς ῥομφαίας αὐτῶν εἰς ἄροτρα καὶ τὰ δόρατα αὐτῶν εἰς δρέπανα, καὶ οὐκέτι μὴ ἀντάρῃ ἔθνος ἐπ᾿ ἔθνος ῥομφαίαν, καὶ οὐκέτι μὴ μάθωσι πολεμεῖν.   καὶ ἀναπαύσεται ἕκαστος ὑποκάτω ἀμπέλου αὐτοῦ καὶ ἕκαστος ὑποκάτω συκῆς αὐτοῦ, καὶ οὐκ ἔσται ὁ ἐκφοβῶν, διότι τὸ στόμα Κυρίου παντοκράτορος ἐλάλησε ταῦτα. (Μιχαίας 4: 1-4)
Το Όρος του Ναού και το ομόσπονδο κράτος του Ισραήλ και ολόκληροςτον κόσμο για να είναι έτοιμος για το επόμενο τέλος του χρόνου, τα ουράνια και επίγεια γεγονότα που ο Προφήτης Ιωήλ, μαζί με όλους τους προφήτες του Ισραήλ, προφήτευσε. Ο χρόνος είναι πολύ μικρός και όλα αυτά τα γεγονότα είναι να έρθουν σύντομα. 



ΠΗΓΗ ΑΡΘΡΟΥ: http://templemountfaithful.org/articles/four-blood-moons-and-the-prophet-joel.php

Πρόσκληση Πατριαρχείου Σερβίας σε Αρτέμιο για επιστροφή


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ROMFEA.GR | ΘΩΜΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ

Για 12η ημέρα συνεδριάζει η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Σερβικής Εκκλησίας στο Βελιγράδι, η οποία συζήτησε διεξοδικά και το θέμα του πρώην Επισκόπου Ράσκας και Πριζρένης κ. Αρτεμίου.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της Romfea.gr η Ιερά Σύνοδος αποφάσισε στα πλαίσια της του Χριστού προτροπής, "...συγχωρήσωμεν πάντας τη Αναστάσει" , να τον καλέσει να επιστρέψει στους κόλπους της κανονικής Εκκλησίας.

Η Ιερά Σύνοδος απέστειλε επιστολή προς τον πρώην Επίσκοπο Αρτέμιο, όπου μεταξύ άλλων αναφέρει: "Προκειμένου για την ενότητα της Αγίας μας Ορθοδόξου Εκκλησίας του Αγίου Σάββα, και για τη σωτηρία σας, καθώς και για τους υποστηρικτές σας, σας προσκαλούμε να ακολουθήσετε τον δρόμο της ειρήνης και της ενότητας με την Εκκλησία, έξω από την οποία δεν υπάρχει σωτηρία."
"Στην ειλικρινή μας πρόσκληση, παρακαλούμε να μας απαντήσετε, προφορικώς ή γραπτώς εντός τριών ημερών, ή το αργότερο πριν τη λήξη της παρούσας συνεδρίασης της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Σερβικής Ορθοδόξου Εκκλησίας" , προσθέτει η Ιερά Σύνοδος στην επιστολή της.
Σε άλλο σημείο η Ιερά Σύνοδος τονίζει: "Καθηκόντως σας ενημερώσουμε ότι είμαστε διατεθειμένοι, να επιλύσουμε ικανοποιητικά το ζήτημα του κανονικού καθεστώτος σας, εάν πραγματικά θέλετε την ειρήνη και την ενότητα με την Εκκλησία."
"Σε περίπτωση άρνησής σας, Θεός φυλάξοι, η Σύνοδος της Ιεραρχίας είναι υποχρεωμένη, από δικό σας λάθος, να λάβει περαιτέρω τα τελικά κανονικά μέτρα" προσθέτει η Ιερά Σύνοδος στην επιστολή που υπογράφει ο Πατριάρχης Σερβίας κ. Ειρηναίος.

artemios

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

''Ἐκ τῆς φυλῆς Δάν''



Ιερ. 8,16-17: ''ἐκ Δὰν ἀκουσόμεθα φωνὴν ὀξύτητος ἵππων αὐτοῦ, ἀπὸ φωνῆς χρεμετισμοῦ ἱππασίας ἵππων αὐτοῦ ἐσείσθη πᾶσα ἡ γῆ· καὶ ἥξει καὶ καταφάγεται τὴν γῆν καὶ τὸ πλήρωμα αὐτῆς, πόλιν καὶ τοὺς κατοικοῦντας ἐν αὐτῇ. 
διότι ἰδοὺ ἐγὼ ἐξαποστέλλω εἰς ὑμᾶς ὄφεις θανατοῦντας, οἷς οὐκ ἔστιν ἐπᾷσαι, καὶ δήξονται ὑμᾶς''.

Δευτ. 33,22: ''καὶ τῷ Δὰν εἶπε· Δὰν σκύμνος λέοντος καὶ ἐκπηδήσεται ἐκ τοῦ Βασάν''.

Α Πε. 5,8: ''νήψατε, γρηγορήσατε· ὁ ἀντίδικος ὑμῶν διάβολος ὡς λέων ὠρυόμενος περιπατεῖ ζητῶν τίνα καταπίῃ''. 
 
Γεν. 49,17: ''καὶ γενηθήτω Δὰν ὄφις ἐφ᾿ ὁδοῦ, ἐγκαθήμενος ἐπὶ τρίβου, δάκνων πτέρναν ἵππου, καὶ πεσεῖται ὁ ἱππεὺς εἰς τὰ ὀπίσω''

Γεν. 3,15: ''καὶ ἔχθραν θήσω ἀνὰ μέσον σοῦ καὶ ἀνὰ μέσον τῆς γυναικὸς καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σπέρματός σου καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σπέρματος αὐτῆς· αὐτός σου τηρήσει κεφαλήν, καὶ σὺ τηρήσεις αὐτοῦ πτέρναν''. 

«διότι όπως ο Χριστός θα κατάγεται εκ της φυλής του Ιούδα, έτσι και ο Αντίχριστος θα κατάγεται απο την φυλή του Δάν» (ΑΓ. ΙΠΠΟΛΥΤΟΥ, ΒΕΠΕΣ 6.201)


O Αντίχριστος, σύμφωνα με τις προφητείες θα είναι γόνος και απόγονος της φυλής του Δαν. Η δε φυλή του Δαν λέγουν ότι έφυγε από το Ισραήλ και πήγε προς τα μέρη της Περσίας και αργότερα εγκαταστάθηκαν στην Ευρώπη και δι᾽ αυτό λέγουν ότι η Δανία δημιουργήθηκε από απογόνους της φυλής του Δαν. Εδώ ας μην ξεχνούμε ότι όλες οι βασιλικές οικογένειες συνήθως έχουν καταγωγή από τη Δανία.

Ο χρόνος και ο καιρός θα δείξει...


NEA EIΔΗΣΗ 23/5/2015


Η Δανία γίνεται η πρώτη χώρα στην ΕΕ που απαγορεύει τις συναλλαγές με μετρητά. Θα επιτρέπονται οι συναλλαγές μόνο με κάρτες!
Το μέτρο ψηφίστηκε απο το κοινοβούλιο της χώρας και αναμένεται να ισχύσει απο την πρώτη Ιανουαρίου του 2016.
Απο αυτή την ημερομηνία οι καταστηματάρχες θα μπορούν να αρνούνται σε πελάτες τους να πληρώνουν με μετρητά. Κυρίως βενζινάδικα, εστιατόρια, οδοντίατροι και εμπορικά καταστήματα που μέχρι τώρα δέχονταν μετρητά.
Η δικαιολογία για την επιβολή αυτού του μέτρου ήταν ότι οι έμποροι ξόδευαν μια περιουσία σε συστήματα ασφαλείας και επιτήρησης των καταστημάτων τους, όπως και ελέγχου των μετρητών ενώ έχαναν χρόνο με το να δίνουν ρέστα!

ΠΗΓΗ: http://katohika.gr/telos-ta-metrita-mono-me-kartes.html