Σάββατο 30 Μαΐου 2015

«ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ» ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ! ΣΧΟΛΙΟ ΕΙΣ ΤΟ Δ΄ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ Ν.Σ. ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ.





Θὰ ξεκινήσουμε ἀπὸ τὸν τίτλο:





H διακοπῆ μνημοσύνου τοῦ αἱρετικοῦ ἐπισκόπου (ἀποτείχιση), ὁδηγεῖ στὸ ἴδιο ἀποτέλεσμα μὲ τὴν αἵρεση, συνεχίζει καὶ μᾶς λέγει ὁ κ. Ν.Σ.


Γιὰ νὰ δοῦμε ὅμως τί μᾶς λέγει ἡ πρόσφατη Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ τῆς Σκήτης Τίμιου Προδρόμου Ἅγιου Ὅρους, ποὺ μάλιστα συνυπογράφει καὶ ἡ Σύναξη Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν.






Ὅπως βλέπετε, ἐδῶ μας λέγουν ὅτι ἡ δυνατότητα τῆς διακοπῆς τῆς μνημονεύσεως (ἀποτείχιση), εἶναι ἐφικτὴ ὅταν ὁ Ἐπίσκοπος διδάσκει δημόσια καὶ γυμνὴ τὴν κεφαλὴ τὴν αἵρεση ΕΩΣ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΣΥΝΟΔΟ, σύμφωνα μὲ τὸν ΙΕ΄ κανόνα τῆς ΑΒ΄ Συνόδου.

Ὅμως μᾶς μπερδεύουν οἱ ἀντιοικουμενιστὲς! Ἀπὸ τὴν μιὰ ἐὰν διακόψεις τὸ μνημόσυνο ὁδηγεῖσαι εἰς τὸ ἴδιο ἀποτέλεσμα ποὺ ὁδηγεῖ καὶ ἡ αἵρεση, ἀπὸ τὴν ἄλλη δύνασαι νὰ τὸ διακόψεις σύμφωνα μὲ τὸν ΙΕ΄ Κανόνα τῆς ΑΒ΄ Συνόδου!

Μᾶς λέγει ὁ κ. Ν.Σ.:






Μήπως βλέπετε ἀγαπητοὶ ἀναγνῶστες νὰ ἀναφέρουν οἱ Πατέρες ποὺ συνέγραψαν τὴν πρόσφατη Ὁμολογία Πίστεως ὅτι ὅστις διακόπτει τὸ μνημόσυνο (ἀποτειχίζεται), διαιρεῖ καὶ τὴν Ἐκκλησία; Ὁ διακόπτων τὸ μνημόσυνο ἀγαπητέ μας κ. Ν.Σ. διακόπτει τὴν ψευδῆ ἑνότητα ποὺ εἶχε μετὰ τῶν αἱρετικῶν ποιμένων, καὶ ὄχι τὴν ἑνότητα μετὰ τῆς Ἐκκλησίας!  

Ἐπίσης ἐπειδὴ μᾶς κάνετε μάθημα συμπεριφορᾶς, δηλ. τὸ πὼς πρέπει νὰ φερόμαστε πρὸς αὐτούς, σᾶς θυμίζουμε ὅτι τοὺς αἱρετικοὺς δὲν τοὺς προσκαλεῖτε ἐσεῖς εἰς τὴν κοινωνία τῆς Μίας, γίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ ἤδη ἔχετε συγκοινωνία-κοινωνία-ἑνότητα μὲ αὐτοὺς ἔξω ἀπὸ αὐτήν! Ἔχετε ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ! Ἂν ρωτήσετε μὲ ποιοὺς αἱρετικοὺς ἔχετε Κοινὸ Ποτήριο, σᾶς θυμίζουμε· ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ

Θέλετε καλύτερη ἐξήγηση;

Λησμονήσατε ὅτι Ἐκκλησία σημαίνει σύναξη ὁμονοούντων ἀνθρώπων ποὺ εἶναι ἐσωτερικὰ ἑνωμένοι μέσω τῆς κοινῆς πίστης καὶ τῆς κοινῆς ὁμολογίας, καὶ ὄχι ἑνότητα κοινῆς ὑποταγῆς σὲ κάποια ἐκκλησιαστικὴ ἐξουσία μὲ ὑποβόσκουσα ἐσωτερικὴ διάσπαση! Ἐκκλησία, μᾶς λέγει ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος: «οὐ τοῖχος καὶ ὄροφος, ἀλλὰ πίστις καὶ βίος» (P.G. 52.495)

῾Η Ἑνότης εἶναι Θεολογικὰ καὶ Ἁγιοπατερικά, στὴν οὐσία της, Ἑνότης Πίστεως. Δέν εἶναι ἑνότης διοικητική. Διότι τέτοια ἑνότητα ἔχουν καὶ οἱ Φράγγοι καὶ ἀναγνωρίζουν ὡς σημεῖο τῆς ἐξωτερικῆς τους διοικητικῆς ἑνότητος καὶ ἀναφορᾶς τους τὸν αἱρεσιάρχη Πάπα. Ὅμως δὲν ὀρθοτομοῦν τὸν λόγον τῆς ἀληθείας καὶ βρίσκονται στὴν αἵρεσι καὶ στὴν πλάνη, ἐκτός Ἐκκλησίας.

Ὅσοι τολμοῦν νὰ διακόψουν τὸ μνημόσυνο καὶ τὴν κοινωνία τοῦ αἱρετικὰ κηρύσσοντος ἐπισκόπου χαρακτηρίζονται προτεσταντίζοντες καὶ σχισματικοί!!!

Ὀ Κανόνας ὅμως τονίζει ὅτι αὐτοὶ:

"οὐ σχίσματι τὴν ἓνωσιν τῆς Ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλὰ σχισμάτων καὶ μερισμῶν τὴν Ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ρύσασθαι".

Διότι αὐτοὶ ἀποτελοῦν ἓνα σῶμα μὲ τὴν Ἐκκλησία τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων.

Ἐσεῖς σὲ ποιὰ ἐκκλησία ἀνήκετε καὶ μὲ ποιὰ πρόσωπα ἔχετε ἑνότητα ὅταν δὲν ἔχετε οὔτε κοινὴ πίστη, οὔτε ὁμολογία; Ἡ μήπως ἔχετε; Τοῦτο τὸ ἐρώτημα θὰ πρέπει νὰ κάνετε εἰς τὸν ἑαυτό σας.



Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΡΤΕΜΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ

Σχίσμα δεν κάνει αυτός που μένει πιστός στην Ορθοδοξία, αλλά αυτός που φεύγει και παρασύρει τους πιστούς στην πλάνη.


Г. Г. И Р И Н Е Ј У

Патријарш ија
11000 Београд

На Ваше братољубиво писмо одговарамо братољубивије уколико сте спремни да се нађемо на истом, а то је: да нам исповедање непатворене вере, какву су нам од Спаситеља предали богомудри Оци и Светитељи, буде водиља све до Царства небеског.
У црквеном расколу може бити само неко ко је изневерио правоверје.
Не би данас између нас никакве провалије било да нисте неканонски и неуставно произвели стање у којем се Српска црква данас налази. А произвели сте га да би сте неометаније српско светосавско православље оденули у рухо које му не пристоји.
Показало се, по промислу Божјем и у складу са учењем апостола Павла, да поделом међу нама сведочимо да је Црква само тамо где се чува истинска и неискварена вера.
Да бисте нас боље и свестраније схватили, кад је реч о исповедању чисте вере, шаљемо Вам посланице са црквенодуховних Сабора одржаних у Лозници код Чачка.
Садржина Вашег писма не говори да је оно плод Духа Светога, него плод духа људског ради правдања пред светом; да би се рекло: Ето, ми братољубиво хоћемо да помогнемо бившем епископу рашко-призренском Артемију а он нас одбија. Умеће народ Божји да препозна и разлучи искреност од неискрености, јер памти све претходне догађаје.
Ово није „оглушивање о Ваш позив“ него својеврсно сведочење о правоверју. Све док непоколебљиво остајемо у светоотачкој вери, ништа заједничко немамо са расколом, гледано, међутим, Вашим очима, Артемије је у „расколу“. И док мислите да сте Нас административно одвојили од Српске православне цркве, знајте да Нас, догматски гледано, од Христа нисте одвојили нити можете, а то значи ни од Српске православне цркве какву нам је основао и предао Свети Сава. Сведочимо Вам да чврст осећај имамо да смо били и, уистину, остајемо у правој Српској православној цркви коју верници најбоље препознају и прихватају.
Захваљујемо Вам на писму.
Саборска посланица са Црквено-народног молитвеног сабора 2014. у манастиру светог Николаја Мирликијског у Лозници.
Молитвено Црквенонародни Сабор одржан је у Лозници код Чачка 2013.

+АРТЕМИЈЕ,
епископ рашко-призренски
у изгнанству


У Београду 14/27. Маја 2015.






ΠΗΓΗ ''Π.ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ''

«ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ» ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ! ΣΧΟΛΙΟ ΕΙΣ ΤΟ Γ΄ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ Ν.Σ. ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ.


Ἀναγνώσαμε τὸ τρίτο  μέρος τοῦ ἄρθρου τοῦ κ. Ν.Σ τὸ ὁποῖο δημοσιεύθηκε εἰς τὸν Ὀρθόδοξο Τύπο μὲ τίτλο:




Μᾶς λέγει ὁ ἀγαπητὸς ἀρθρογράφος:




Ἀναφέρει λοιπὸν ὅτι αὕτη ἡ ἄποψη εἶναι ''πλάνη'', δίχως βεβαίως νὰ μᾶς ἀναιρέσει ὁ ἀρθρογράφος τὶς ''ποικίλες ἑρμηνεῖες μὲ πράξεις καὶ λόγους Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας καὶ Ἐκκλησιαστικῶν ἀνδρῶν'', ἀλλὰ μᾶς ἀναφέρει τὸν λόγο τοῦ π. Φιλοθέου Ζερβάκου. Τί ἀναφέρει ὁ ἴδιος;





Ρωτᾶ ὁ ἀρθρογράφος ἂν προτείνει ὁ π. Φιλόθεος τὴν ἀποτείχιση. Ὄχι μᾶς λέγει διότι:



Κατὰ τὴν ἑρμηνεία τοῦ ἀρθρογράφου κ. Ν.Σ., ὁ π. Φιλόθεος ὁμιλεῖ διὰ ''ἀποσχισθέντες'' καὶ ὄχι ''ἀποτειχισμένους'', διότι οἱ ''ἀποσχισθέντες'' εἶναι μιὰ διαφορετικὴ κατάσταση! Οἱ ''ἀποσχισθέντες'' ἀπομακρύνθηκαν ἀπὸ τοὺς συγκεκριμένους 348 καὶ ὄχι ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία ἥ το σύνολο τῶν πιστῶν! Θὰ πρέπει νὰ μᾶς πεῖ ὅμως ὁ ἀρθρογράφος, ἂν αὐτοὶ οἱ 348 ΤΟΤΕ ἐκπροσωποῦσαν τὴν Ἐκκλησία ἡ ὄχι. Ἡ Σύνοδος τοῦ 754 μ.χ. (πρὶν διαπιστωθεῖ ἐπίσημα πιὰ ὅτι ἦταν ψευδοσύνοδος) ἦταν ἀπόφαση Ἐκκλησιαστικῆς Συνόδου; Εἶχε τότε κύρος ἡ  ὄχι;

 Οἱ ''ἀποσχισθέντες'' λοιπόν, πολὺ σωστὰ κατὰ τὸν π. Φιλόθεο δὲν εἶναι οὔτε σχισματικοὶ οὔτε ὁτιδήποτε ἄλλο. Καὶ συγκρίνει ὁ ἀρθρογράφος τοὺς ''ἀποσχισθέντες'' μὲ τοὺς παλαιοημερολογίτες λέγοντας ὅτι οἱ παλ/τες δημιούργησαν σχίσμα διότι μὲ πρόφαση τὸ ἡμερολόγιο ἀποτειχίσθηκαν (προσέξτε δὲν ἀναφέρει ''ἀποσχίσθηκαν'' ἀλλὰ ἀποτειχίσθηκαν, ἐνῶ ἄλλοι πολέμιοι τῶν παλ/τῶν μᾶς λέγουν ὅτι οἱ παλ/τες οὔτε ἀποτειχίσθηκαν!!). Ὅμως δὲν μᾶς λέγει ὁ κ. Ν.Σ. ἂν ἡ ''πρόφαση'' τῶν παλ/τῶν εἶχε ἡ ἔχει βάση, ἡ ἂν ὅσα ἔλεγαν τότε,σήμερα τὰ βλέπουμε εἰς τὶς μέρες μας!

 Σᾶς θυμίζουμε μόνο μιὰ φράση: «Μᾶς φραγκέψανε»!




Εἰς αὐτὸ τὸ σημεῖο, τὸ ὁποῖον εἶναι σημεῖον γέλωτος διότι μᾶς τὸν προκαλεῖ, μᾶς λέγει ὅτι κανένας Ἅγιος δὲν ἦταν ἀποτειχισμένος ἀλλὰ οἱ ἴδιοι ἦταν ''ἀποσχισθέντες''!




''Ἀποσχισθέντες'' λοιπὸν κατὰ τὸν ἀρθρογράφο, εἶναι ὅσοι δὲν ὁμοφρονοῦν οὔτε ἀποδέχονται τὴν γνώμη τοῦ Ἐπισκόπου, ἀλλὰ πράττουν παρακοὴ καὶ ἀνυπακοὴ καὶ τούτη ἡ στάση εἶναι ὀρθή, κατὰ τὴν ἑρμηνεία τοῦ κ. Ν.Σ! Μάλιστα! Ἐνῶ σᾶς θυμίζουμε ''Ἀποτειχισμένοι'' εἶναι ὅσοι ἀπομακρύνονται ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία καὶ τὸ σύνολο τῶν πιστῶν καὶ τούτη ἡ στάση δὲν εἶναι ὀρθή.

Βέβαια καὶ πάλι ὁ κ. Ν.Σ. δὲν μᾶς λέγει τὸ τί ἐστὶ Ἐκκλησία ὥστε νὰ μᾶς ἐξηγήσει πὼς οἱ πιστοὶ ἀπομακρύνονται ἀπὸ αὐτήν, καὶ μάλιστα σὲ περίοδο αἱρέσεως!

Μήπως ὁ  ἀγαπητός μας ἀρθρογράφος συνδέει τὴν Ἐκκλησία μὲ τὶς πέτρες καὶ τὰ κτίσματα; Μήπως ὅμως τὴν συνδέει μὲ τὴν κοινωνία-ἑνότητα μεταξύ μας; Ἂν ναί, τότε ὅστις φεύγει ἀπὸ αὐτὴν τὴν Ὀρθόδοξη ἐπικοινωνία-κοινωνία-ἑνότητα καθίσταται σχισματικὸς καὶ πολὺ σωστά! Αὐτὸς ὅμως ποῦ ἀπομακρύνεται ἀπὸ τὴν αἱρετικὴ ἐπικοινωνία-κοινωνία-ἑνότητα Κληρικῶν καὶ λαϊκῶν πῶς θὰ πρέπει νὰ ὀνομάζεται;  

 Συνιστοῦμε εἰς τὸν κ. Ν.Σ. νὰ μεταβεῖ εἰς τοὺς Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους του διὰ νὰ κηρύξει τὴν πρώτη ὀρθὴ στάση κατὰ τὸν ἴδιο, διὰ νὰ δοῦμε ἔπειτα πῶς η δικὴ τοῦ θεωρία-ἑρμηνεία  θὰ ὀνομασθεῖ ἀπὸ αὐτούς!




Ἀποχώρηση λοιπὸν ἀπὸ τὴν ψευδοένωση καὶ ἀπὸ αὐτὸ τὸ μόρφωμα ποὺ θὰ λέγεται ''Ἐκκλησία'' (διότι μᾶς λέγει ἄνωθεν ὅτι ἂν γίνει ἡ ἕνωση μὲ Παπικοὺς ὅρους τότε παύη νὰ ὑφίσταται ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία καὶ γίνεται ἀμέσως Παπική).
 Ἡ Ἐκκλησία παραμένει, οἱ πιστοὶ διαχωρίζουν τὴν θέση τους (καὶ προσέξτε τὴν ἀπόλυτη διαστροφή), ἀποτειχισμένοι εἶναι οἱ προσχωροῦντες εἰς τὶς ἀπαιτήσεις τοῦ Παπισμοῦ!!!
Ὁμολογοῦμε ὅτι τοῦτον τὸν ὄρο πρώτη φορὰ τὸν συναντοῦμε, ἔστω καὶ διαστροφικὰ, εἰς τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία! Δὲν μᾶς λέγει ὅμως ὁ ἀρθρογράφος· ἐὰν αὐτοὶ ποῦ προσχωρήσουν εἰς τὶς ἀπαιτήσεις τοῦ Παπισμοῦ εἶναι τὸ μεγαλύτερο ποσοστό, πῶς θὰ ὀνομάσουν ὅσους διαχωρίσουν τὴν θέση τους ἀπὸ αὐτούς; Οἱ ἀπαντήσεις εἶναι εἰς τὶς ἐρωτήσεις ποὺ κάνουμε!





Τὸ ΄΄νὰ τὸν ἀποκηρύξουν'' πῶς μᾶς τὸ ἐξηγεῖ-ἑρμηνεύει ἄραγε ὁ ἀρθρογράφος; Μὲ ποιὸ τρόπο; Δυστυχῶς δὲν μᾶς τὸ ἀναλύει ὥστε οἱ πιστοὶ νὰ γνωρίσουν τὸν τρόπο!

 Ἂν τὸ μεγαλύτερο ποσοστὸ (Κληρικοὶ κ΄ λαικοὶ) εἶναι Οἰκουμενιστὲς, πῶς θὰ ὀνομάζονται αὐτοὶ ποῦ θὰ τοὺς ἀποκηρύξουν; Ἀποσχισθέντες ἡ Ἀποτειχισμένοι κατὰ τὴν ἑρμηνεία τοῦ κ. Ν.Σ.;  


Τὸ «νὰ φωνάξουμε» μᾶς θυμίζει τὸ λαϊκὸ γνωμικὸ ποὺ γνωρίζουν πολὺ καλὰ οἱ Οἰκουμενιστὲς: ''Σκυλὶ ποῦ γαβγίζει ποτὲ δὲν δαγκώνει''!

Ἀγαπητὲ κ. Ν.Σ. τώρα ἀντιληφθήκατε τὸ τί συμβαίνει; Τόσα ἔτη καὶ ἔτη δὲν φωνάζουνε τόσοι καὶ τόσοι; Περιμένετε νὰ ἐπιτευχθεῖ ἡ ψευδοένωσις ἥ το κοινὸ ποτήριο δῆθεν διὰ νὰ ἀντιδράσετε, ὄχι εἰς τοὺς λόγους φωνάσκοντας ὅπως τώρα, ἀλλὰ εἰς τὴν πράξη; Λυπούμαστε ποὺ σᾶς τὸ λέγουμε ἀλλὰ τότε θὰ εἶναι πολὺ ἀργά, διότι ἤδη θὰ ἔχετε βρεῖ ἄλλες ἑρμηνεῖες διὰ νὰ στηρίξετε τὰ ἀστήρικτα καὶ ἀντιφατικὰ (μὲ λόγους ἄλλων ἀντιοικουμενιστῶν)!




Οἱ ἀπόψεις εἶναι τοῦ Γέροντα ὄντως, καὶ εἶναι οἱ ἀπόψεις του καὶ μόνον, ἡ ἑρμηνεία ὅμως εἶναι δικὴ σας καὶ ἀποκλειστικὰ δικὴ σας!

 Ποιοὶ θὰ τοὺς ἀποκαθηλώσουν ἀπὸ τοὺς θρόνους τους; Μήπως ὁ Πειραιῶς Σεραφεὶμ ποῦ ἀπὸ τὴν μιὰ λέγει τοὺς ἀντιοικουμενιστικούς λόγους του καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη συμμετέχει σὲ θρονικές ἑορτὲς ἈρχιΟικουμενιστῶν καὶ ὄχι μόνο;


Μὲ λίγα λόγια ἀγαπητοὶ ἀναγνῶστες, ἡ λύση ποῦ προσφέρουν οἱ Ἀντιοικουμενιστὲς ποῦ κοινωνοῦν μετὰ τῶν αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν, εἶναι τὰ λόγια καὶ οἱ φωνὲς ἕως ὅτου ἐκδιωχθοῦν ἀπὸ τὴν ''ποίμνη τοῦ Κυρίου''! Τὸ πῶς θὰ ἐκδιωχθοῦν ὅμως δὲν σᾶς τὸ λένε καὶ οὔτε πότε θὰ σᾶς τὸ ποῦνε ἕως ὅτου διαστρεβλωθεῖ πλήρως τὸ Ὀρθόδοξο φρόνημά σᾶς, παύοντας πιὰ νὰ λειτουργεί ἡ Ὀρθόδοξη Ὁμολογία διὰ τῆς ΠΡΑΞΕΩΣ ἡ ὁποία εἶναι ἡ μοναδικὴ (σὲ ὅλους τους τομεῖς), ποῦ διακρίνει τοὺς ἀληθινὰ Ὀρθόδοξους Χριστιανούς, καὶ ποῦ τὸ βρίσκουμε εἰς τὰ παραδείγματα καὶ βίους τῶν γίων Πατέρων, οἱ ὁποῖοι δυστυχῶς τόσο βάναυσα διαστρέφονται ἀπὸ τοὺς σύγχρονους της ἐποχῆς μας!


ΠΟΙΟΙ ΚΑΘΑΙΡΕΣΑΝ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΙΟ?


ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟ 2 ΗΜΕΡΩΝ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ «ΕΝΟΤΗΤΟΣ» ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ; 

ΟΡΙΣΤΕ:


Serbian Patriarch Irinej received Cardinal Kurt Koch
Serbian Patriarch Irinej received Cardinal Kurt Koch
Serbian Patriarch Irinej received Cardinal Kurt Koch
Serbian Patriarch Irinej received Cardinal Kurt Koch




His Holiness Irinej, Serbian Patriarch, received His Eminence Cardinal Kurt Koch, the President of the Pontifical Council for Promoting Christian Unity, at the Serbian Patriarchate in Belgrade yesterday, on 28 May 2015.
His Eminence Metropolitan Amfilohije of Montenegro and the Littoral and His Grace Bishop Irinej of Backa attended the meeting. Cardinal Koch was accompanied by Apostolic Nuncio in Belgrade, Mons. Orlando Antonini, Archbishop of Belgrade Mr. Stanislav Hocevar, Secretary of the Pontifical Council for Promoting Christian Unity pater Hyacinthe Destivelle and Secretary of Apostolic Nunciature in Serbia pater Janusz Stanislaw Blachowiak.

ΠΗΓΗ:http://www.spc.rs/eng/serbian_patriarch_irinej_received_cardinal_kurt_koch

Πατριαρχείο Σερβίας: Ο Αρτέμιος αρνήθηκε και αφορίστηκε

artemios2







Για την Romfea.gr | Θωμάς Αναστασιάδης

Σε αφορισμό και καθαίρεση του πρώην Επισκόπου Αρτεμίου στις τάξεις των λαϊκών προχώρησε σήμερα, Παρασκεύη 29 Μαϊου 2015 η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Ορθόδοξης Σερβικής Εκκλησίας.

Η απόφαση ελήφθη μετά την άρνηση του πρώην Επισκόπου Ράσκας και Πριζρένης κ. Αρτεμίου, να παράλαβει το έγγραφο της Ιεράς Συνόδου με το οποίο τον καλούσε σε μετάνοια και επιστροφή στην κανονική Εκκλησία.

Σύμφωνα με τον Καταστικό Χάρτης της Εκκλησίας της Σερβίας, ο πρώην Επίσκοπος Αρτέμιος και ο πρόσφατα χειροτονηθείς ψευτοεπίσκοπος με τον ανύπαρκτο τίτλο Παλαιάς Ράσκας και Λόζνιτσα Ηγούμενος Νικόλαος αποκόπτονται από το σώμα της κανονικής Εκκλησίας οριστικά.

Η ανακοίνωση του Πατριαρχείου Σερβίας αναφέρει χαρακτηριστικά: "Προσευχόμαστε ο Κύριος να τους δώσει μετάνοια που είναι η μοναδική οδός σωτηρίας".

Ταυτόχρονα, συνεχίζει η απόφαση του Πατριαρχείου, καλούμε τους μοναχούς, τις μοναχές και τους λαϊκούς, οι οποίοι μέχρι σήμερα συμμετείχαν στη λατρεία τους και έχουν υποστηρίξει το σχίσμα, να επιστρέψουν στην κανονική τάξη της Ορθόδοξης Εκκλησίας και σε ευχαριστιακή ενότητα μαζί της, διότι τα μυστήρια τους δεν είναι Μυστήρια (το βάπτισμα δεν είναι βάπτισμα, η κοινωνία τους δεν είναι κοινωνία), η ευλογία τους δεν είναι ευλογία, αλλά μια κατάρα για όσους την λαμβάνουν και πως η μόνη διέξοδος από μια τέτοια κατάσταση χωρίς ευλογία, είναι η μετάνοια και η επιστροφή στην αγκαλιά της αληθινής Εκκλησίας.
Τέλος η Ιερά Σύνοδος εφιστά την προσοχή των μοναχών και λαϊκών που εξαπατήθηκαν πνευματικά από τον Αρτέμιο, ο οποίος νομίζει ότι είναι ο μοναδικός αληθινός Επίσκοπος που έχει μείνει.