Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΓΛΥΦΑΔΟΣ


Πρὸ ὀλίγων ἡμερῶν ἡ Μητρόπολη Γλυφάδος εἰς τὸν ἰστολόγιό τῆς ἐδημοσίευσε ἕνα ἄρθρο ὑπὸ τὸν τίτλο: ''ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΥ''.

Χρησιμοποιεῖ ἕνα ἀπομαγνητοφωνημένο ἀπόσπασμα ὁμιλίας τοῦ π. Κωνσταντίνου Στρατηγόπουλου. 


Εἶναι πάγια τακτικὴ ὅσων κοινωνοῦν μετὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν νὰ τονίζουν ὅτι δὲν ὑπάρχει καμία αἵρεση, δὲν ὑπάρχουν  αἱρετικοί, ὁπότε δὲν ὑπάρχει καὶ κάτι αἱρετικὸ ὥστε νὰ διαφωνήσουν! Μόνο ποὺ λησμονοῦν ὅτι δὲν τὰ λέγουν μόνον οἱ παλαιοημερολογίτες, Ὁ τελευταία ἀνακηρυχθεῖς Ἅγιος π. Ἰουστίνος Πόποβιτς ἀναφέρει:

«Ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι κοινόν ὄνομα διά τούς ψευδοχριστιανισμούς, διά τάς ψευδοεκκλησίας τῆς Δυτικῆς Εὐρώπης. Μέσα του εὑρίσκεται ἡ καρδία ὅλων τῶν εὐρωπαϊκῶν οὑμανισμῶν, μέ ἐπί κεφαλῆς τόν Παπισμόν. Ὅλοι δέ αὐτοί οἱ ψευδοχριστιανισμοί, ὅλαι αἱ ψευδοεκκλησίαι, δέν εἶναι τίποτε ἄλλο παρά μία αἵρεσις παραπλεύρως εἰς τήν ἄλλην αἵρεσιν. Τό κοινόν εὐαγγελικόν ὄνομά των εἶναι ἡ παναίρεσις...» (Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία καί Οἰκουμενισμός, σελ. 224).

Ἃς ἀπαντήσει λοιπὸν ἡ Μητρόπολη Γλυφάδος! Τί εἶναι ὁ Οἰκουμενισμός;

Ὁ Πατριάρχης Ἀθηναγόρας κατὰ τὸν π. Κ.Π. εἶναι μεγάλη μορφὴ τῆς Ὀρθοδοξίας, κατακρεουργημένη θεολογικά! Μάλιστα ὁ ἄνθρωπος δὲν ἔκανε κάτι, δὲν παράτησε τὴν Ὀρθοδοξία οὔτε καὶ κανένα δόγμα αὐτῆς! Καὶ μᾶς ζητάει ἀπόδειξη! Μάλιστα! Ἃς δοῦμε τί μᾶς λέγει ἀκόμα ἕνας Ἅγιος της Ἐκκλησίας ποὺ ἀνήκουν οἱ ἴδιοι καὶ φυσικὰ ὁμιλοῦμε διὰ τὸν π. παΐσιο o ὁποῖος καὶ ἐγκαλεῖ τὸν Ἀθηναγόρα παρομοιάζοντας τὸν ὡς πνευματικὸ μοιχό:

«....αγάπησε (ο Πατριάρχης) μίαν άλλην γυναίκα μοντέρνα, που λέγεται Παπική Εκκλησία, διότι η Ορθόδοξος Μητέρα μας δεν του κάμνει καμμίαν εντύπωσι, επειδή είναι πολύ σεμνή... Το αποτέλεσμα ήταν να αναπαύση μεν όλα τα κοσμικά παιδιά, που αγαπούν τον κόσμον και έχουν την κοσμικήν αυτήν αγάπην, να κατασκανδαλίση όμως όλους εμάς, τα τέκνα της Ορθοδοξίας, μικρά και μεγά­λα, που έχουν φόβο Θεού. Μετά λύπης μου, από όσους φιλενωτικούς έχω γνω­ρίσει, δεν είδα να έχουν ούτε ψίχα πνευματική ούτε φλοιό. Ξέρουν, όμως, να ομιλούν για αγάπη και ενότη­τα, ενώ οι ίδιοι δεν είναι ενωμένοι με τον Θεόν, διότι δεν Τον έχουν αγαπήσει.». (ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗ­ΤΩΝ Γέροντας ΠΑΪΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ, τόμ. Α', έκδ. Γ', σελ. 508 του κ. Νικολάου Α. Ζουρνατζόγλου).

Ἃς ἀπαντήσει ἡ Μητρόπολη Γλυφάδος! Ἀνήκε στοὺς φιλενωτικούς ὁ Πατριάρχης Ἀθηναγορας;

Θέλετε ἀποδείξεις; Ὅταν ὁ Πατριάρχης Ἀθηναγόρας ἀνέφερε:

«Ἀ π α τ ώ μ ε θ α   κ α ί  ἁ μ α ρ τ ά ν ο μ ε ν,  ἐ ά ν    ν ο μ  ί  ζ ω μ ε ν,  ὅ τ ι   ἡ  Ὀ ρ θ ό δ ο ξ ο ς  π ί σ τ ι ς  κ α τ ῆ λ θ ε ν  ἐ ξ ο ὐ ρ α ν ο ῦ  κ α ί  ὅ τ ι  τ ά  ἄ λ λ α  δ ό γ μ α τ α  ε ἶ ν α ι  ἀ ν ά ξ ι α.  Τ ρ ι α κ ό σ ι α  ἑ κ α τ ο μ μ ύ ρ ι α  ἀ ν θ ρ ώ π ω ν  ἐ ξ έ λ ε ξ αν  τ ό ν  Μ ο υ σ ο υ λ μ α ν ι σ μ ό ν  δ ι ά  ν ά  φ θ ά σ ο υ ν  ε ἰ ς  τον  Θεόν  των  κ α ί  ἄ λ λ α ι  ἑ κ α τ ο ν τ ά δ ε ς  ἑ κ α τ ο μ μ υ ρ ί ω ν  ε ἶ ν α ι  Διαμαρτυρ ό μ ε ν ο ι,  Κ α θ ο λ ι κ ο ί,  Β ο υ δ ι σ τ α ί.  Σ κ ο π ό ς  κ ά θ ε  θ ρ η σ κ ε ί α ς  ε ἶ ν α ι  ν ά  β ε λ τ ι ώ σ ῃ  τ ό ν ἄ ν θ ρ ω π ο ν» (Ὀρθόδοξος Τύπος φ . 94, Δεκέμβριος 1968).

δὲν προσκρούει εἰς τὸ δόγμα τῆς Μίας Ἁγίας Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας ἡ ὁποία εἶναι καὶ ἡ μόνη ὁδὸς πρὸς τὴν σωτηρία;

«Εἰς την κ ί ν η σ ι ν  π ρ ό ς  τ ή ν  ἕ ν ω σ ι ν,  δ έ ν  π ρ ό κ ε ι τ α ι  ἡ  μ ί α  Ἐ κ κ λ η σ ί α  ν ά  β α δ ί σ ῃ  π ρ ό ς  τ ή ν  ἄ λ λ η ν, ἀ λ λ ’ ὅ λ α ι  ὁ μ ο ῦ  ν ά   ἐ π α ν ι δ ρ ύ σ ω μ ε ν  τ ή  ν   Μ   ί α  ν,   Ἁ  γ  ί   α   ν,   Κ  α  θ  ο  λ  ι  κ  ή   ν    κ  α  ί     Ἀ  π  ο  σ  τ ο  λ  ι  κ  ή  ν     Ἐ  κ  κ  λ  η  σ  ί  α  ν.....» (Ἐκ τοῦ μηνύματός του ἐπί τῇ ἑορτῇ τῶν Χρισ του γ έ ν ω ν    τ ο ῦ    1 9 6 7,     Ἀ π ό  τ ή ν  π ο ρ ε ί α ν  τ ῆ ς  ἀ γ ά π ης, σ. 87 ).

Χρειάζεται ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ἡ Ἐκκλησία ἀγαπητοί;

«Ὁ αἰῶν τοῦ δόγματος παρῆλθε» (Ἀκρόπολις, 29-6-1963).

Βεβαίως καὶ δὲν πήρχε ζήτημα δόγματος, διότι κατὰ τὸν Ἀθηναγόρα ὁ αἰῶν τοῦ δόγματος παρῆλθε!!!

«ήδη εις την Αμερικήν μεταλαμβάνετε πολλούς από το Άγιον Ποτήριον και καλά κάνετε! Και εγώ εδώ, όταν έρχονται Καθολικοί η Προτεστάνται και ζητούν να μεταλάβουν, τους προσφέρω το Άγιον Ποτήριον!» (ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒ. Γ. ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ, «Η προσλαλιά του Αθηναγόρου»…,  σσ. 4-5).

Οὐδὲν σχόλιον!!!

Θὰ μπορούσαμε νὰ παραθέσουμε ἀρκετὲς δηλώσεις τοῦ Ἀθηναγόρα ἀλλὰ αὐτὲς εἶναι ἀρκετές! Ἀφῆστε τὴν Μητρόπολη Γλυφάδος δημοσιεύοντας αὐτὰ τὰ κείμενα νὰ ἀναρωτιέται ἀκόμα μαζὶ μὲ τὸν π. Κ.Π. ἂν εἶχε θίξει κάποιο δόγμα ἡ ὄχι!

Ποιὸς τοὺς ἀρνήθηκε νά ἀκολουθοῦν τό παλαιό ἡμερολόγιο; ! Θὰ παρουσιάσουμε ἕνα μόνο ντοκουμέντο διότι θὰ διοργανωθεῖ ὁμιλία διὰ τὸ θέμα αὐτό, τὴν ὁποία θὰ ἀποστείλουμε στὴν Μητρόπολη Γλυφάδος μετὰ τὸ πέρας αὐτῆς, ὥστε νὰ διαπιστώσει ποιὸς τοὺς ἀρνήθηκε!



«ΕΙΣΕΠΕΣΕ ΔΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΨΥΧΟΛΟΓΗΤΟΝ ΚΑΙ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΝ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΘΕΛΗΣΗ (η Εκκλησία) ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΠΝΙΞΗ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΗΝ ΚΙΝΗΣΗΝ, ΜΕ ΒΙΑΙΑ ΜΕΣΑ, ΚΑΘΑΙΡΕΣΑΣΑ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΡΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΡΙΣΑΣΑ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ...ΚΑΤΑΣΤΗΣΑΝ ΔΕ ΑΥΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΘΕΙΣ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ. (π. Γαβριήλ Διονυσιάτη ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟΝ ΖΗΤΗΜΑ ΣΕΛ.17)

Ποιὸς διέσπασε τὴν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας καὶ ποιὸς ἔκανε τὸ σχίσμα;
Μα οἱ ὁμόφρονές σας Νεοημερολογίτες! Αὐτοὶ εἶναι οἱ αἴτιοι τῶν σχισμάτων καὶ φιλονεικιῶν! 

«Τοῦτο δὲ ἔπαθε, διότι ἠκολούθησεν, ὡς μὴ ὤφελε, τὸν νεωτεριστήν, καινοτόμον, μασσῶνον [πατριάρχην Μελέτιον] Μεταξάκην, διὰ τὸν ὁποῖον — ὅταν τοῦ ὑπενθύμισα ὅτι ἐὰν δὲν καταργήσῃ τὸ παρανόμως εἰσαχθὲν νέον Παπικὸν ῾Ημερολόγιον — θὰ ἔλθῃ ἡμέρα καὶ θὰ κτυπήσῃ τὴν κεφαλήν του. ῞Οταν ἦλθεν ἡ ἡμέρα καὶ ἐκτύπησε τὴν κεφαλήν του, ἔλεγε μετὰ στεναγμῶν καὶ δακρύων: "Νὰ μὴ τό ᾿σωνα, νὰ μὴ τό ᾿σωνα, νὰ ἐδεχόμουν τὸ νέον ἡμερολόγιον! Αὐτός, αὐτὸς ὁ διεστραμμένος ὁ Μεταξάκης μὲ πῆρε στὸ λαιμό του». (Περιοδ. «῾Ο ῞Οσιος Φιλόθεος τῆς Πάρου» Θεσσαλονίκης, ᾿Ιανουάριος -᾿Απρίλιος 2001, σελ. 50-57, ἔκδ. «᾿Ορθόδοξος Κυψέλη».

δὲν συμμετέχετε σὲ αὐτὸ τὸ σχίσμα ἀκολουθώντας μὲ πείσμα τὸ Νέο ἡμερολόγιο ἀλλὰ μάλιστα διοργανώνετε καὶ ἡμερίδες τιμώντας τὸν Μελέτιο Μεταξάκη;;

Ἒφ΄ ὅσον σᾶς ἐνδιαφέρει ἡ ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὄχι τὸ ἡμερολόγιο διατὶ ἀκολουθεῖτε μέχρι καὶ σήμερα τὸ νεοεισαχθὲν ἡμερολόγιο τὸ ὁποῖο μάλιστα ἔγινε ἀφορμὴ χωρισμοῦ καὶ διάσπασης τῆς ἑνότητος τῆς Ἐκκλησίας; Καὶ μόνο διὰ τοῦτο τὸν λόγον ἔπρεπε νὰ πάψετε νὰ τὸ ἀκολουθεῖτε!

Καὶ θὰ κλείσουμε μὲ τοὺς λόγους τοῦ ἁγιωτάτου Πατριάρχου Ἱερεμία ὁ ὁποῖος ἀποκαλεῖ ''ἀστροθεάμονες'' ὅσους ἀσχολοῦνται μὲ τὶς ἀλλαγὲς τῶν ἡμερολογίων ψάχνοντας δῆθεν διὰ τὸ τέλειο ἡμερολόγιο οἱ ὁποῖοι καὶ ὑπέπεσαν εἰς τὴν πλάνη τῶν χαλδαίων!!!

«τινὸς ἕνεκα ἡ σύγχυσις αὕτη καὶ τὸ παγκόσμιον σκάνδαλον τῶν δέκα ἡμερῶν; Τὴν αὐθεντίαν ἐχέτωσάν οἰ τῶν θείων Πατέρων κανόνες, καὶ οὐχὶ οἱ ἀστρονόμοι... Ὅθεν οὐδὲν μετατρέπειν δεῖ τὸν τῶν Ἁγίων Πατέρων κανόνα καὶ καινοτομεῖν καὶ εἰς αἰτίαν στάσεως τὰς Χριστοῦ Ἐκκλησίας κινεῖν...Ὄντως ἐσεῖς, ἀληθεῖς κληρονόμοι τῆς παράδοσης τῶν Χριστωνύμων τεκνῶν, ὄχι μόνο τὸν Πάπα καὶ τοὺς ἀστροθεάμονες μυθοπλάστες του νὰ μὴν ἀκοῦτε, οἱ ὁποῖοι ἔφεραν παράδοξες διδασκαλίες στὰ ὦτα σας, ἀλλὰ οὔτε καὶ ἄγγελο ἐξ οὐρανοῦ νὰ μὴ δεχθεῖτε». 

(ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ ΙΕΡΕΜΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΟΓΗ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ NICOLO DA PONTE, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΟΥΚΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΟΣΤΡΟΓΚΣΚΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΤΗΣ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΗΣ ΡΩΣΙΑΣ (1583). ΠΗΓΗ: ΔΙΠΛΟΥΣ ΠΕΛΕΚΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΘΗΝΑ 2015 ΣΕΛ. 39-63)




ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ: http://www.imglyfadas.gr/portal/gr/details.asp?cdPro={8E84110A-C805-4475-90C0-4334D8E158E6}