Κυριακή 22 Μαΐου 2016

ΟΙ ΠΛΑΝΕΣ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ!







Αρκετές φορές έχουμε δει πολλούς να προσπαθούν να ερμηνεύσουν τα περί εσχάτων αλλά και να αποκαλύψουν ποιός μπορεί να είναι ο Αντίχριστος. Δυστυχώς όμως όλοι έχουν αποτύχει! Μια προφητεία ερμηνεύεται ΜΟΝΟΝ όταν πραγματοποιηθεί, και πόσο μάλλον όσα αφορούν το τελευταίο βιβλίο της Καινής Διαθήκης που ονομάζεται ''ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ''. Τι σημαίνει αποκάλυψις; Αυτό που ''αποκαλύπτεται'' τον κατάλληλο καιρό και χρόνο και τότε μόνο μπορεί και να ερμηνευθεί!

Τον τελευταίο καιρό συνεχίζουν μερικοί να ερμηνεύουν εμμέσως το ποιός μπορεί να είναι ο Αντίχριστος. Έτσι τελευταία είδαμε να παρουσιάζουν εμμέσως ως Αντίχριστο κάποιον ο οποίος είναι 46 ετών!!! (Δεν εννοούμε μόνο τους τίτλους των εφημερίδων που παραθέσαμε, αυτές απλά είναι ενδεικτικές των ποικιλιών περί του ποιός μπορεί να είναι ο Αντίχριστος). Δεν θα μας φανεί καθόλου περίεργο να μας παρουσιάσουν (όταν αποτύχουν και με αυτόν), κάποιον ή μάλλον κάποιους που μπορεί να είναι και 50, 60, 70 ή έως και 80 χρόνων!!!! Αυτές είναι οι συνέπειες της πλάνης! Όμως γιατί ομιλούμε περί ηλικίας;

Οι Πατέρες αναφέρουν:

«Κατά πάντα γάρ ἐξομοιούσθαι βούλεται ο πλάνος τῶ Υἱῶ του Θεοῦ....» (Αγ. Ιππολύτου, ΒΕΠΕΣ 6, 199).

Ο Αντίχριστος θα επιθυμεί την εξομοίωση, δηλαδή έναν πιθηκισμό δια να ομοιάζει προς τον Χριστό! Έτσι μερικοί Πατέρες έθεσαν το 30ο έτος του Αντιχρίστου ως πιθανή ηλικία επίσημης εμφάνισις αυτού (όπως και του Χριστού). Η Αγία Γραφή δεν μας πληροφορεί περί της ηλικίας και εδώ θέλει πολύ προσοχή! Σύμφωνα με τον εβραϊκό νόμο για να κηρύξει κάποιος πρέπει να έχει συμπληρώσει το 30ο έτος της ηλικίας του. Και εδώ είναι το αυθαίρετο συμπέρασμα που δίνουν ορισμένοι που προσπαθούν ανεπιτυχώς να ερμηνεύσουν! Λένε οι ίδιοι ότι μπορεί να είναι 30, 40, 50 και γενικά ότι τον βολεύει τον καθένα κατά το ποσό της πλάνης που διαθέτει! Τελείως αυθαίρετο συμπέρασμα και με αυτήν την τακτική μπορείς να προσθέσεις αρκετούς τέτοιους «Αντίχριστους» ανάλογα την ποικιλία των ηλικιών!!!!

Το ιστολόγιό μας αποφεύγει τις ερμηνείες και ίσως από τις πιο λίγες αναρτήσεις που έχουμε κάνει είναι δια τα εσχατολογικά ζητήματα διότι οι ερμηνείες αυτών περιέχουν πολύ μεγάλη πλάνη, και φυσικά αυτό το αποδεικνύει η αποτυχία όσων έχουν προσπαθήσει να ερμηνεύσουν τα εσχατολογικά ζητήματα με συνέπεια (βλ. π.χ. Νάκο) να τρέχουν έως και εις τα βουνά δια να σωθούν από το χάραγμα και τον Αντίχριστο!

Βλ. επίσης κάποιους Προτεστάντες και Πεντηκοστιάνους οι οποίοι με τις «ερμηνείες» τους (διαφόρων χρονολογιών) τώρα πια ο Αντίχριστος είναι μπάρμπας και μάλλον …συνταξιούχος! Οι οπαδοί της πεντηκοστιανής αίρεσης της Ε.Α.Ε.Π (Ελευθέρας Αποστολικής Εκκλησίας της Πεντηκοστής) κινδυνεύουν να μείνουν εκτός «αρπαγής»!

Τελευταία λέγανε ότι ο Αντίχριστος είχε γεννηθεί το 1982 ήταν 30 ετών και ήταν Έλληνας!

Ας προσέχουμε λοιπόν και εμείς οι Ορθόδοξοι να μην ομοιάσουμε με αυτούς!!!


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



Ιερομόναχος Θεοδώρητος Μαύρος, Γ.Ο.Χ. και "νεοαποτειχισμένοι"


ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'': Πολύ ορθά τα όσα γράφει το ιστολόγιο ''ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ''! Ο μακαριστός π. Θεοδώρητος ήταν και υπερασπιστής της Συνόδου μας κατά των σαθρών επιχειρημάτων των Ματθαικών, και απήντησε πολλάκις καταρρίπτοντας τις κατηγορίες τους! Αιωνία η μνήμη του!

Σε ιστολόγιο "νεοαποτειχισμένων" [1], είδαμε μια ανάρτηση που αφορά τον μακαριστό Ιερομόναχο Θεοδώρητο Μαύρο και την σχέση του με τους Γ.Ο.Χ. Συγκεκριμένα εγράφησαν τα εξής:
"Με μεγάλη μας λύπη βλέπουμε εδώ και καιρό τις συστηματικές προσπάθειες κάποιων να ταυτίσουν τον μεγάλο αγωνιστή της Ορθοδοξίας, Ιερομόναχο  Θεοδώρητο Μαύρο, με τις παρατάξεις των Γ.Ο.Χ.. Ήρθε λοιπόν η ώρα να αποκατασταθεί η Αλήθεια για τον ομολογητή γέροντα. Για το λόγο αυτό δημοσιεύουμε μία Θεία Λειτουργία που ο ίδιος τέλεσε ως ιερεύς, και στην οποία δεν μνημονεύεται κανένας επίσκοπος, είτε του νέου, είτε του παλαιού ημερολογίου!" [2].
Αν και δεν εντοπίσαμε "συστηματικές προσπάθειες" να ταυτιστεί ο μακαριστός παπα-Θεοδώρητος με τους Γ.Ο.Χ., χάριν της αληθείας πρέπει να παρουσιαστεί η σχέση του μαζί τους, αφού αρχικώς καταθέσουμε το ερώτημα που πρέπει να απασχολήσει πρώτα από όλα τον αγαπητό Διαχειριστή του ιστολογίου "Αποτείχιση τώρα": "Ποια ήταν η προσωπική σας σχέση, αγαπητέ, με τον μακαριστό π. Θεοδώρητο; Τον γνωρίζατε μήπως προσωπικά, ή τουλάχιστον διαβάσατε τα κείμενά του, ώστε να κατανοήσετε ποια ήταν η θέση του για τους Γ.Ο.Χ. πριν τον παρουσιάσετε βαναύσως ως οπαδό της θεωρίας των δύο άκρων;" [3].
***
α. Ο π. Θεοδώρητος, μαζί με τον αείμνηστο Γέροντά του Καλλίνικο, διέκοψαν κοινωνία με τους Οικουμενιστές το 1970 και συντάχθηκαν με την χορεία των Ζηλωτών Πατέρων (των κοινωνούντων με την Σύνοδο των Γ.Ο.Χ. του Αρχιεπισκόπου Αυξεντίου). Γράφει το 1972 σε πόνημά του που υπεράσπιζε τους Παλαιοημερολογίτες:
Και σε άλλο του πόνημα το ίδιο έτος:
Ορθόδοξη Εκκλησία λοιπόν η Σύνοδος των Γ.Ο.Χ. (διαδόχων πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου), με την Οποία υπήρξε κοινωνικός, και όχι "Σχίσμα" κατά τους επιφανιστές "νεοαποτειχισμένους".

β. Το 1975 μαζί με τον Γέροντά του π. Καλλίνικο και τον Πνευματικό του π. Μάξιμο Αγιοβασιλειάτη διακόπτει κοινωνία με την Επισκοπική Ηγεσία των Γ.Ο.Χ., για συγκεκριμένους λόγους (α. Κοινωνία με Ρωσική Διασπορά, που κοινωνούσε ακόμη με ορισμένες εκ των επισήμων Εκκλησιών, β. Ματθαιϊκή Πλάνη περί Ακύρων Μυστηρίων, γ. Συνείσακτοι Επίσκοποι και Ιερομόναχοι), όχι όμως και με τους κληρικούς ή λαϊκούς των Γ.Ο.Χ., που είναι ομόφρονες τους στα θέματα που θίγουν οι λόγοι αυτοί:

γ. Το 1985 με την καθαίρεση του Αυξεντίου και πριν την εκλογή του νέου Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου Κιούση, με τον οποίο διατηρούσε σχέσεις όλη την διάρκεια της ζωής τους, κλήθηκε, μαζί με άλλους θεολόγους, από τους τέσσερις ανεξάρτητους Αρχιερείς των Γ.Ο.Χ. (Διαυλείας Ακάκιος, Θεσσαλονίκης Χρυσόστομος Κιούσης, Κυκλάδων Γαβριήλ, Αστορίας Πέτρος), να γνωματεύσει περί της περαιτέρω πορείας του Ιερού Αγώνος των Γ.Ο.Χ.: 




δ. Το 1990 γράφει στο βιβλίο του "Το Αντίδοτο" (άραγε το διάβασαν, οι υποτιθέμενοι "διάδοχοί" του) τα εξής:


ε. Αλλά και η Εκκλησία των Γ.Ο.Χ. τον θεωρούσε δικό της κληρικό και όχι εχθρό, όπως φαίνεται και από δημοσίευμα στο τότε (1998) επίσημο περιοδικό της:


στ. Το 2003 δημοσίευσε στον Ορθόδοξο Τύπο την εξής, πολύ διδακτική τωόντι, απάντηση σε μνημονευτή, στην οποία φαίνεται ξεκάθαρα η διαφορετική αντίληψη για τους Γ.Ο.Χ. που υπάρχει ανάμεσα στον μακαριστό π. Θεοδώρητο και τους "νεοαποτειχισμένους":



ζ. Το ότι ο π. Θεοδώρητος δεν μνημόνευε (εκφώνως)συγκεκριμένο Επίσκοπο των Γ.Ο.Χ. (αλλά μνημόνευε "ΠΑΣΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ"), αυτό δεν έχει καμία σχέση με τον λόγο που επικαλούνται οι "νεοαποτειχισμένοι" για να πράττουν το ίδιο, δηλαδή την επίκληση του ΙΣΤ΄ Κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, τον οποίο ο μακαριστός ουδέποτε ανέφερε για να επιτεθεί στους Γ.Ο.Χ. [4]. 
Αντιθέτως η ενωτική αυτή τακτική που ακολουθούσε στο θέμα του μνημοσύνου, πήγαζε τόσο από την διάσπαση των Γ.Ο.Χ. (διαδόχων πρ. Φλωρίνης) σε παραπάνω από μία Συνόδους (γεγονός για το οποίο ΛΥΠΟΤΑΝ, αφού δεν υπήρχε αμέτοχος του Ιερού Αγώνος, σε αντίθεση με τους επιφανιστές), όσο και από το γεγονός ότι καμία από Αυτές δεν ήταν, εκείνη την περίοδο, αψεγάδιαστη, είτε από πλευράς εκκλησιολογικών απόψεων, είτε από πλευράς Κανονικότητος, ώστε να ενταχθεί αποκλειστικά σε Αυτήν, απορρίπτοντας την κοινωνία με μέλη των άλλων.
Ο αείμνηστος π. Θεοδώρητος τον οποίο είχαμε την ευλογία να τον ζήσουμε και να ωφεληθούμε τα μάλα από αυτόν, ποτέ δεν αποστασιοποιήθηκε από τον Ιερό Αγώνα των Γ.Ο.Χ., ούτε ντράπηκε να φέρει τα στίγματα του ονειδισμού αυτών. Αυτό ας το έχουν καλά υπόψιν οι "νεοαποτειχισμένοι", οι οποίοι έχουν δικαίωμα να πιστεύουν ό,τι θέλουν, αλλά όχι και να παρουσιάζουν ως ομόφρονά τους εκείνον τον αλησμόνητο Αγωνιστή της Ορθοδοξίας, με του οποίου το πνεύμα δεν έχουν δυστυχώς ουδεμία σχέση, όπως ξεκάθαρα αποδείχτηκε εκ των παραπάνω στοιχείων.


[1] Ως "νεοαποτειχισμένους" (προς διάκριση με τους παλαιότερα αποτειχισθέντες) χαρακτηρίζουμε μια σημαντική ομάδα πιστών οι οποίοι αποτειχίστηκαν από την επίσημη Εκκλησία μετά από τις επισκέψεις του Πάπα σε Αθήνα (2001) και Φανάρι (2006). Είναι χωρισμένοι σε δύο ομάδες:
α. τους νεοημερολογίτες "νεοαποτειχισμένους", υπό τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά και
β. τους παλαιοημερολογίτες "νεοαποτειχισμένους", οι οποίοι εκφράζονται διαδικτυακώς διά του ιστολογίου "Αποτείχιση τώρα".
[3] Συμφώνως με αυτήν την θεωρία των δύο άκρων, που δίδασκε ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, οι Οικουμενιστές και οι Γ.Ο.Χ. αποτελούν δύο άκρα. Την θεωρία αυτή πολέμησε ο π. Θεοδώρητος με τα βιβλία του "Διάλογοι της Ερήμου περί Οικουμενισμού" και "Το Αντίδοτον".
[4] Αν θέλουν μάλιστα οι "νεοαποτειχισμένοι" να είναι συνεπείς με την "εκκλησιολογία" τους, δεν θα έπρεπε να μνημονεύουν "πάσης Επισκοπής Ορθοδόξων" (αφού δεν αναγνωρίζουν κανένα Επίσκοπο ως Ορθόδοξο), αλλά "Υπέρ του Αρχιεπισκόπου ημών" με παράλειψη του ονόματος.



ΠΗΓΗ: ΄΄ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ''

Συνάντηση του π. Θεοδώρου Ζήση με τον Πατριάρχη Βουλγαρίας Νεόφυτο

Σοφία - 17 Μαΐου 2016  - Ο Πατριάρχης Βουλγαρίας Νεόφυτος δέχθηκε ελληνική αντιπροσωπεία με επικεφαλής τον  π.  Θεόδωρο Ζήση.
Την αντιπροσωπεία αποτελούσαν ο Αρχιμ. Παύλος Δημητρακόπουλος, ο Πρωτοπρεσβύτερος Ματθαίος Βουλκανέσκου και ο Μοναχός Σεραφείμ Ζήσης και επισκέφθηκαν τη Βουλγαρία μετά από πρόσκληση του Μητροπολίτη Λόβετς Γαβριήλ.
Στη συνάντηση ο π. Θεόδωρος Ζήσης έδωσε τις ευχές και τα συγχαρητήρια εκ μέρους του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ για τη θέση της Βουλγαρικής Ορθόδοξης Εκκλησίας σχετικά με την προσεχή Μεγάλη Σύνοδο.
 «Ήρθαμε για να εκφράσουμε τη χαρά μας επειδή η Βουλγαρική και Γεωργιανή Εκκλησία δεν ανήκουν στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών, μας κάνουν να ελπίζουμε ότι στην  επερχόμενη Μεγάλη Σύνοδο της Κρήτης δεν θα υποστηρίξουν τον  οικουμενισμό », δήλωσε ο π. Θεόδωρος Ζήσης. 

Ακολούθησε διάλεξη στη Σόφια στις 18/05/2016 του π. Θεοδώρου με θέμα ¨Η Ορθοδοξία σήμερα".


....................................................................................

СРЕЩА на Българския патриарх Неофит с проф. протопрезв. Теодор Зисис

17 май 2016 21:23, Българска Патриаршия

На 17 май, Негово Светейшество Българският патриарх и Софийски митрополит Неофит прие гръцка делегация водена от проф. протопрезвитер Теодор Зисис, патролог и почетен професор на Аристотелевия Университет – Солун.
Църковната делегация от съседна Гърция бе посрещната от Браницкия епископ Григорий, викарий на Софийския митрополит и включва протопрезвитер Матеос Вулканеску, отговарящ за междуправославните връзки в Пирейска св. митрополия - Еладска Архиепископия, архим. Павел Димитриакопулос, Антисектантски отдел на Пирейска св. митрополия, и монах Серафим Зисис - богослов, подвизаващ се в манастира „Пантократор”, Северна Гърция. Делегацията е в България по покана на Ловчанския митрополит Гавриил.
В срещата протопрезвитер Теодор Зисис предаде благопожеланията и поздравленията от името на Пирейския митрополит Серафим. Той каза още, че много се радва за позицията на Българската православна църква по отношение на някои предсъборни решения, които ще се разглеждат на предстоящия Всеправославен събор. „Дойдохме да изразим нашата радост към Вас, защото Българската и Грузинската църква, които напуснаха Световния съвет на църквите, ни карат да се надяваме, че на предстоящия Велик събор в о. Крит няма да подкрепите икуменизма”, каза протопрезвитер Теодор Зисис.
Той напомни различните забележки в някои от предсъборните решения, които ще се разглеждат на предстоящия Всеправославен събор. Патриарх Неофит от своя страна поздрави делегацията, като изпрати и благопожелания на Пирейския митрополит Серафим.
Освен разговор за предстоящия събор, делегатите споделиха с Негово Светейшество мисли и за православната проповед и мисия в света, като протопрезвитер Теодор Зисис изрази своята радост, че отново след 45 г. е в България.

Делегацията от Пирейската митрополия подари на Негово Светейшество Типик от манастира "Св. Сава Освещени". Очаква се утре от 18:00 часа в залата на Софийска св. митрополия да бъде изнесена беседа от протопрезвитер Теодор Зисис на тема: „Православието днес”.



ΠΗΓΗ: ''ΑΚΤΙΝΕΣ''