Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

Σχετικά με την υποτιθέμενη ΜΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ των αποφάσεων της Συνόδου από 8 μητροπολίτες (Ναυπάκτου και μητροπολίτες Κύπρου).

Γεμίσαμε "θεατές -χειροκροτητές".
Όχι μόνον στις γνωστές εκπομπές στην τηλεόραση με τους τραγουδιστές και τις τηλεπερσόνες.

Δυστυχώς ως ορθόδοξοι πιστοί -και πάλι ως θεατές-  μας έμαθαν τελείως απροβλημάτιστα να χειροκροτάμε υποτίθεται χαρούμενοι, δικαιωμένοι και -κυρίως- εφησυχασμένοι - μετά την "νίκη" μας.
Έχουμε "άξιους ποιμένες" που "καθαρίζουν" για εμάς, δεν χρειάζεται να ανησυχούμε.



Έτσι βρίσκονται ορθόδοξα ιστολόγια που σπεύδουν να πανηγυρίσουν ότι τάχα ο μητροπολίτης Ναυπάκτου αντέδρασε, ότι τάχα 8 μητροπολίτες συνολικά ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ τις αποφάσεις της Συνόδου. (Σχετικά με τον Ναυπάκτου κάντε τον κόπο να διαβάσετε στο τέλος της ανάρτησης μια αποκάλυψη μας και σχετικό βίντεο)



Το μοναδικό δημοσίευμα με τις "έγκυρες πηγές του", για τους 8 μητροπολίτες που ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ,  εδώ:


Ορθόδοξα ιστολόγια κάθισαν και έφτιαξαν και όμορφα κολάζ 
με τους νέους "Μάρκους Ευγενικούς" που ΔΕΝ υπέγραψαν :









Έτσι κυκλοφορεί μαζικά πλέον στα ορθόδοξα ιστολόγια (υποτίθεται αντι-οικουμενιστικά) το ακόλουθο "έγκυρο" μήνυμα, με τίτλο "Νέοι Μάρκοι Ευγενικοί" :


"Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες αρνήθηκαν να υπογράψουν το συγκεκριμένο κείμενο τουλάχιστον οκτώ Μητροπολίτες.

Από την αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν υπέγραψε ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος, ο οποίος διετύπωσε την ρητή επιφύλαξή του και στα κείμενα «H AΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟΝ ΚΟΣΜΟΝ» και «ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΩΛΥΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ».

Το τελικό Κείμενο «ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΝ ΚΟΣΜΟΝ» δεν υπέγραψαν, επίσης, 
οι Μητροπολίτες Λεμεσού κ. Αθανάσιος, 
Μόρφου κ. Νεόφυτος, 
Κωνσταντίας και Αμμοχώστου κ. Βασίλειος,  
Αμαθούντος κ. Νικόλαος, 
Λήδρας κ. Επιφάνιος και Νεαπόλεως κ. Πορφύριος (από την αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Κύπρου), 
καθώς και ο Μητροπολίτης Μπάτσκας κ. Ειρηναίος (από την αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Σερβίας)."




Παραθέτουμε αρχικά το σχόλιο μας (δημοσιεύθηκε εδώ)

Τι εννοείτε ΔΕΝ υπέγραψαν οι συγκεκριμένοι επίσκοποι;


Μα αφού ο τρόπος λειτουργίας της "συνόδου", προβλέπει μία ψήφο για κάθε εκκλησία, αυτήν του προκαθημένου της.
Δεν ζητείται από τους υπόλοιπους να υπογράψουν κάτι.
Με το ίδιο σκεπτικό έπρεπε να υπογράφουν και οι λαϊκοί-εκπρόσωποι. 

Θα υπήρχε θέμα αν δεν υπέγραφε ένας λαϊκός;

Και γιατί δεν έβγαλε άμεσα μια ανακοίνωση ο μητροπολίτης Ναυπάκτου και οι ιεράρχες από την Κύπρο;

Το γεγονός ότι οι συνεδριάσεις της συνόδου, γινόταν εν κρυπτώ, είχε ως αποτέλεσμα ο καθένας να διαδίδει εκ των υστέρων ότι θέλει.




Παραθέτουμε τώρα τα ντοκουμέντα από την επίσημη ιστοσελίδα της Συνόδου (εδώ) όπου ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ κανονικά τα ονόματα και του Ναυπάκτου και των μητροπολιτών εκ Κύπρου και του Μπάτσκας:








Δείτε ΟΛΑ τα ονόματα που έπονται του κειμένου-απόφασης για τις "χριστιανικές εκκλησίεςομολογίες":

Ἀντιπροσωπεία Ἐκκλησίας Ἑλλάδος

† ὁ Φιλίππων, Νεαπόλεως καί Θάσου Προκόπιος
† ὁ Περιστερίου Χρυσόστομος
† ὁ Ἠλείας Γερμανός
† ὁ Μαντινείας καί Κυνουρίας Ἀλέξανδρος
† ὁ Ἄρτης Ἰγνάτιος
† ὁ Διδυμοτείχου, Ὀρεστιάδος καί Σουφλίου Δαμασκηνός
† ὁ Νικαίας Ἀλέξιος
† ὁ Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου Ἱερόθεος
† ὁ Σάμου καί Ἰκαρίας Εὐσέβιος
† ὁ Καστορίας Σεραφείμ
† ὁ Δημητριάδος καί Ἁλμυροῦ Ἰγνάτιος
† ὁ Κασσανδρείας Νικόδημος
† ὁ Ὕδρας, Σπετσῶν καί Αἰγίνης Ἐφραίμ
† ὁ Σερρῶν καί Νιγρίτης Θεολόγος
† ὁ Σιδηροκάστρου Μακάριος
† ὁ Ἀλεξανδρουπόλεως Ἄνθιμος
† ὁ Νεαπόλεως καί Σταυρουπόλεως Βαρνάβας
† ὁ Μεσσηνίας Χρυσόστομος
† ὁ Ἰλίου, Ἀχαρνῶν καί Πετρουπόλεως Ἀθηναγόρας
† ὁ Λαγκαδᾶ, Λητῆς καί Ρεντίνης Ἰωάννης
† ὁ Νέας Ἰωνίας καί Φιλαδελφείας Γαβριήλ
† ὁ Νικοπόλεως καί Πρεβέζης Χρυσόστομος
† ὁ Ἱερισσοῦ, Ἁγίου Ὄρους καί Ἀρδαμερίου Θεόκλητος





Μερικοί "παραδοσιακοί" μητροπολίτες, στην κρίσιμη αυτή στιγμή προτιμούν να κρύβονται.
Αν πράγματι ΔΕΝ υπέγραψαν, γιατί δεν το δηλώνουν ξεκάθαρα και αντρίκια;

Ή μήπως τελικά ουδέποτε τους ζητήθηκε να υπογράψουν,
οπότε αφήνουν (ή δημιουργούν οι ίδιοι;) εσκεμμένα τέτοιες "διαρροές",
για να διατηρήσουν την φήμη του καλού "υπερασπιστή" της Ορθοδοξίας,
μέχρι να το αποδεχθούν όλοι σιγά σιγά ;




Εμπιστευόμαστε τις "διαβεβαιώσεις" του "παραδοσιακού" μητροπολίτη Ναυπάκτου
Διαβάζουμε στο ιστολόγιο του κ.Τελεβάντου (εδώ):
Ο ΣΕΒ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ κ. ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ.

ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΙΕΡΑΡΧΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ.

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΔΙΑΚΑΩΣ ΟΤΙ Η ΕΥΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΤΕΡΟΔΟΞΟΥΣ.



κ.Τελεβάντο, την "αγωνιστικότητα" και το "ασυμβίβαστο ήθος" του Ναυπάκτου τα γνωρίζουμε εδώ και πολλές δεκαετίες.
Γι αυτό  ΔΕΝ τον εμπιστευόμαστε, ούτε και τις "διαβεβαιώσεις του".



Αν εσείς ψάχνετε απεγνωσμένα "Μάρκους Ευγενικούς" σε δεσποτικούς θρόνους και προαποφασίσατε και ποιοι είναι, εμείς κρατάμε μικρό καλάθι, γιατί αυτό λέει η εμπειρία μας.



Ακούστε λοιπόν για να μαθαίνετε:
Όταν κοιμήθηκε ο μακαριστός Σεβαστιανός (Δρυϊνουπόλεως Πωγωνιανής και Κονίτσης), ο Ναυπάκτου Ιερόθεος απέφυγε να πάει στην κηδεία του πνευματικού του πατέρα.
Ομοίως απέφυγε να πάει και στο 40ήμερο μνημόσυνο..
Αλλά όταν σε κάνουν μητροπολίτη και έχεις και βλέψεις και για πιο ψηλά .. αυτά είναι ψιλά γράμματα..


Τώρα, εκ των υστέρων, θέλει να βγαίνει να μιλάει για τον μακαριστό Σεβαστιανό (καπηλευόμενος τον άξιο και αγωνιστή Ιεράρχη και υποβιβάζοντας αρκετά τον αγώνα του για την Βόρειο Ήπειρο και το αγωνιστικό του φρόνημα).
Γνωρίζουμε ότι σε εκδήλωση στην Θεσσαλονίκη για τον Σεβαστιανό, φτάσαμε στο σημείο ο μητροπολίτη Μεσογαίας να προτείνει να αποσυρθεί ο ίδιος  από ομιλητής για να αντικατασταθεί από τον Ναυπάκτου(!), ο οποίος του το πρότεινε, κάτι που φυσικά δεν έγινε δεκτό από τους διοργανωτές.
Τελικά, με τα πολλά παρακάλια,  τον κάλεσαν να μιλήσει για τον Σεβαστιανό πέρσι, σε γνωστή ενορία της μητρόπολης Πειραιώς!



Πάρτε λοιπόν το βίντεο με τις δηλώσεις του Ναυπάκτου για το πόσο καλά πάνε τα πράγματα στην (ληστρική) σύνοδο και πόσο καλά τα χειρίζεται ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος (δείτε μετά το 3ο λεπτό):




ΥΓ. το παραπάνω βίντεο με τις δηλώσεις του Ναυπάκτου, αναρτήθηκε ΣΚΕΤΟ, χωρίς να σχολιαστεί (!) από τα περισσότερα ορθόδοξα ιστολόγια.
Στη συνέχεια ΕΣΒΗΝΑΝ όσα σχόλια έθεταν προβληματισμούς για τις θέσεις του Ναυπάκτου!




Τελικά κάποιοι έχουν αποδεχθεί οι ίδιοι τον ρόλο της "κότας" που θα ακολουθεί πάντα τον "κόκορα".
 Απολύτως σεβαστό.




Ιστολόγιο Ομάδας εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

ΣΧΟΛΙΟ - ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ!


ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'': ΤΟ ΚΑΤΩΤΕΡΩ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΣΕ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK ΑΠΟ ΠΑΠΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΟ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΛΑΙΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΝ ΧΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΦΕΡΟΥΝ ΣΕ «ΜΕΤΑΝΟΙΑ» ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ, ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ''ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ'' Η ΟΠΟΙΑ ΙΔΡΥΣΕ ΚΑΙ ΤΟ Π.Σ.Ε. ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΟΙΚ. ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ Κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ!

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ, ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΗΞΙΝ ΤΗΣ Μ. ΣΥΝΟΔΟΥ, ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΣΥΓΚΑΤΑΒΑΤΙΚΗ. ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ
OMΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΠΕΡΙ ''ΑΧΡΙ ΚΑΙΡΟΥ'' ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΟΗΤΟ ΧΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΝΘΥΜΩΜΕΝΟΙ ΤΟ ''ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ ΦΥΛΑΚΙΝ ΤΩ ΣΤΟΜΑΤΙ ΜΟΥ''! 


Η ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΟ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΑΜΕ.





Για την επιτυχία της Αγιας και Μεγαλης Συνόδου της Ορθοδοξου Εκκλησιας ήμουν βέβαιος από την αρχή και αυτό εξ αιτίας του Παναγιωτατου Οικουμενικου Πατριάρχη ο οποίος με καθημερινή μαρτυρία και αγωνία όλα αυτά τα χρόνια ποιμένει ως "Κεφαλή" και "Μητηρ" την Ορθόδοξη Εκκλησία ανά την οικουμένη.
Οφείλω να ασπαστω νοερά την Δεξιά του και ως καθολικός υποκλινομενος στην μορφή του και ευχόμενος πολλά τα έτη.
Και τα έξι κείμενα που εγκρίθηκαν από τους συμμετέχοντες επισκοπους και τους αρχηγούς των εννέα τοπικών εκκλησιών συν την την ελλαδικη εκκλησια δια του προέδρου της ΔΙΣ και όχι αρχηγού της (η Ελλαδικη εκκλησία δεν έχει προκαθημενο-αρχηγό αλλά μόνο προκαθημένη σύνοδο) που συνηστουν την ορθόδοξη εκκλησία (υπό άλλες συνθήκες - και για το μέλλον κάνεις δεν ξέρει - δεκατέσσερις) αντανακλούν πρώτα την αγωνία και δεύτερον την ιστορική συνέχεια της ορθόδοξου εκκλησίας και την πορεία της στο χώρο-χρόνο όχι όμως έξω και υπέρ άνω αυτού αλλά ως μετόχου και κοινωνου αυτού.
Θεολογικα, ακαδημαϊκά ως γνώστης του αντικειμενου από καθολικής πλευράς αλλα κυριως χάρην της εννοιολογικης προσέγγισης όπως και χάρην της ελληνικής γλώσσας της οποίας είμαι κοινωνος οφείλω χωρίς να αντικαταστήσω την επίσημη τοποθέτηση της καθολικής εκκλησίας να επισημάνω την ευτυχή κατάληξη περί της καταρχάς αναγνωρίσης της ιστορικής υποστάσεως της Καθολικής Εκκλησίας που υποχρεωτικά φέρει και την αναγνώριση του περιβάλλοντος άρα και των πράξεων μέσα στο περιβάλλον αυτό. Την προσθήκη της λέξης Ετεροδοξη εκκλησία που συνιστά αναγνώριση του ετέρου-διαφορετικού επί των μυστηρίων στην βάση της ίδιας Δόξας και την αντίληψη της.
Σαφέστατα δεν θα ασπαστουν όλοι αυτήν την προσέγγιση από πλευράς ορθοδόξων. Όμως ούτως ή άλλως και να μην την ασπαστουν η ιστορία μίλησε και η συνοδος απεφάνθη.
Επ αυτού όπως ανέφερα και προχτές πλέον από το αλλοδοξη (άλλο) εκκλησία που ίσχυε μέχρι την άρση των αναθέματων περάσαμε στην Ετεροδοξη ( διαφορετική) εκκλησία το οποιο ειναο πολυ σημαντικο βημα και μένει να φτάσουμε με συνεχή προσπάθεια στο ομοδοξη (όμοια) Εκκλησία. Συν θεό και καλή θέληση.
Βέβαιο είναι πως οι εκκλησίες θα αντιμετωπίσουν αντιδράσεις από talibanιζουσες μορφές τις οποίες στην ελληνική επικράτεια γνωρίζουμε.
Καθήκον πλέον όλων μας. Των ανθρώπων καλής θέλησης -και χρησιμοποιώ την φράση από το Μήνυμα της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθόδοξης εκκλησίας- είναι να σταματήσουν να έχουν λόγο αυτές οι φωνές.
Είναι πλέον ευθύνη των τοπικών εκκλησιων να τις κάνουν να σωπασουν μια και δια παντός.
Άλλοστε και η ίδια η Σύνοδος τις καταδικάζει.
Εν συνεχεία θα αναφερθώ στο θέμα της ελληνορυθμης καθολικής εκκλησίας. Δίνω απόλυτο δίκαιο στον Μακαριοτατο Αρχιεπισκοπο Αθηνών κκ Ιερώνυμο για την αντίδραση του. Είμαι από εκείνους που δημοσίως ζήτησα και ζητάω χρόνια τώρα στην Γενεύη την αναθεώρηση της στάσης περί των ελληνορυθμων στην Ελλάδα. Και μάλιστα τόσο σε δημόσιο αλλά και ιδιωτικό μου λόγο πάντα ακαδημαϊκά ήμουν από την αρχή αντίθετος στην ενθρονηση νέου επισκόπου στην Ελλάδα μετά την παραίτηση του Σεβασμιοτάτου κκ Δημητρίου.
Έλεγα και λέω.
Δεν υπήρχε λόγος. Είναι πρόκληση.
Εύχομαι και ελπίζω αυτή η πλέον και επίσημα τοποθέτηση της ορθόδοξου εκκλησίας να φτάσει στα ανάλογα αυτιά και αυτή η αναθεώρηση της πολιτικης περί ελληνορυθμων να γίνει άμεσα προς όφελος της Ειρήνης.
Κατόπιν, είμαι πολύ ευτυχής από ανάγνωση των τελικων κειμένων περί της νηστείας, της θέσης της ορθόδοξου εκκλησίας στο σύγχρονο κόσμο, του γάμου και τα κωλύματα του, της ιερότητας του.
Σε σχέση με την διασπορά και την ανάκυρηξη του αυτόνομου είμαι σίγουρος πως ως εσωτερικό θέμα της ορθόδοξου εκκλησίας ο Όικουμενικός Πατριάρχης έφερε εις γνώσην όλων το πρόβλημα, την αναγνώριση του και όπως αναφέρεται στα συνοδικα έγγραφα υπάρχει ως φαίνεται μια προσωρινή λύση διότι όλα αυτά άπτονται μιας νέας συζήτησης, έχουν να κάνουν και με άλλα ζητήματα διοικήσεως.
Ευχαριστώ όλους σας
Εν τέλη και θα κλείσω και πάλι με το παρακάτω video διότι
ο Χριστος Βασίλευσε, ο χριστος νίκησε