Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

ΠΕΡΙ ΠΑΙΣΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ Ο ΛΟΓΟΣ!


Όπως εσημειώσαμε στα άρθρα  και  διαπιστώνουμε ότι ο κόσμος συνεχίζει να πέφτει στην παγίδα της διαιρέσεως! Δυστυχώς η «κατάρα» της διαιρέσεως είναι προνόμιο της φυλής των Ελλήνων από αρχαιοτάτων χρόνων και απ΄ ότι φαίνεται τα παθήματα δεν μας έχουν γίνει μαθήματα!

Το ζητημα Παισίου θα πρέπει να εξετασθεί. Θα πρέπει να εξετασθούν π.χ. οι μαρτυρίες οι οποίες είναι πολλαπλής μορφής, πολλαπλής εκμετάλλευσης, πολλαπλής ή μάλλον διττής συμπεριφοράς του Παισίου (η μάλλον όχι του Παισίου, αλλά αυτών που γράφουν.....) Θα πρέπει να εξετασθεί τι είναι αληθές τι δεν είναι κ.λπ. Τι είναι προιόν εκμετάλλευσης, τι όντως είπε και τι δεν είπε, αλλά και το πιο σημαντικό να στιγματισθούν όσοι χρύσωσαν τις τσέπες τους με τα βιβλία που πωλούν με το τι είπε ή τι δεν είπε ο Παίσιος και ο κάθε Παίσιος.

Θα δώσουμε ένα παράδειγμα αυτής της διττής συμπεριφοράς εις τους λόγους του Παισίου και ας μας πούν μετά μερικοί αν δεν είναι αντιφατική η συμπεριφορά αυτή, όχι των Γερόντων, αλλά όσων εκμεταλλεύονται τους Γέροντες λόγω πολλαπλών οφελών! Και φυσικά δεν εννοούμε την μαρτυρία της κ. Νούση. 

Δια τούτο επαναλαμβάνουμε ότι είναι ένα ζήτημα που πρέπει να εξετασθεί από μια μελλοντική Σύνοδο Ορθοδόξων!



Απολαύστε το!


Ο Γέροντας Παίσιος και Πορφύριος για τον παλαιοημερολογίτη Γέροντα Ιερώνυμο Αιγίνης.







Πριν δώσω αρχικώς το έργο «περί του Γέροντος Ιερωνύμου» στον Εκδοτικό Οίκο, παρεκάλεσα δι' επιστολής μου και τον μακαριστό Γέροντα Παίσιο του Αγίου Όρους, να με πληροφόρηση, αν γνώριζε κάτι περί του Γέροντος Ιερωνύμου και την γνώμη του, περί της συγγραφής του βιβλίου.

Ό Γέρων Παίσιος, είθε πλέον αι εύχαί του και από εκεί πού βρίσκεται να μας συνοδεύουν, μου απήντησε με την εις το τέλος καταχωρουμένην εύλογημένην επιστολή του, διά της οποίας άφ' ενός μεν ηύχετο να «γίνει καλή ή εργασία κλπ.», άφ' ετέρου δε την συμβουλή να το διάβαση προηγουμένως ό π. Πορφύριος (του Ωρωπού), διότι «μοιάζει ή πνευματική ειδικότητα του ενός μετά του άλλου».

Ό Γέρων, μακαριστός π. Πορφύριος, από ταπείνωση, όταν τηλεφωνικώς τον παρεκάλεσα να διεξέλθει το κείμενο και να δώσει την ευλογία του για την εκτύπωση, μου απήντησε: 
«Ποιος κάνει τον Πρόλογο;». 
Του απήντησα: «ό κ. Πάσχος Γέροντα, τον γνωρίζετε».
 Και άπαντα: «Αφού το είδε και το προλογίζει ό κ. Πάσχος, πού είναι και Καθηγητής Πανεπιστημίου, δεν χρειάζομαι εγώ, ένας αμόρφωτος άνθρωπος».

Εν συνεχεία και με διστακτικότητα στην υπενθύμιση μου: «Γέροντα, τί θα κάνουμε τώρα, πού έτσι γράφει ό π. Παΐσιος, ότι πρέπει να το δείτε και σεις;».
Και τότε, υπακούων ό μεγάλος και άγιος Γέροντας Πορφύριος στον Αγιορείτη πατέρα Παίσιο, λέγει:

«Καλά, πάρε το κείμενο και διάβαζε μου από το τηλέφωνο, όπου σου λέω. Διάβασε 15 σελίδες από την αρχή. Δέκα σελίδες, μετά την 65η σελίδα. Δέκα σελίδες μετά την 100ή. Δέκα σελίδες μετά την 150ή. Πήδηξε 50 σελίδες και διάβαζε μου...».

Τις σελίδες πού υπεδείκνυε και τις διάβαζα, τηλεφωνικώς, τις άκουγε μετά πολλής προσοχής. Κάποιες λέξεις υπέδειξε προς διόρθωση, ιδίως για την λέξι «άγχος» πού κάπου αναγράφετε, μου λέει με έντονο ύφος: «Μωρέ, σβήσε την αυτήν την λέξι! Να μη υπάρχει στο βιβλίο σου! Δεν επιτρέπεται στον Χριστιανό ούτε να την αισθάνεται, ούτε να την λέει. Δεν υπάρχει άγχος για τον πιστό!», και μετά στο τέλος της αναγνώσεως των αποσπασμάτων, με κάποια ικανοποίηση, λέγει: 

«Τώρα, εντάξει είναι, να το δώσεις στο Τυπογραφείο. Με την ευχή μου».

Λοιπόν, μετά από την ευχή και ευλογία και αυτών των δύο Αγίων Γερόντων και με την άγαπητική δίψα του Γέροντος Ιερωνύμου προς νουθεσία και σωτηρία ψυχών, πού όταν ζούσε έντονα την εξεδήλωσε, πώς τα ταπεινά λόγια περί του Γέροντος Ιερωνύμου και αι σοφαι συμβουλαί του, να μη διαποτίζουν, ωφελούν και γλυκαίνουν, όποιον με ζήλο και αγάπη εγκύπτει εις αυτά;



Σωτηρίας Νούση-Ο Γέροντας Ιερώνυμος της Αίγινας

Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ''ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ'' ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ!

Στο άρθρο που δημοσιεύσαμε   μην νομίζετε ότι οι Οικουμενιστές δημοσίευσαν το βίντεο μόνο δια τους λόγους που προαναφέραμε, αλλά επίσης και δια την εφαρμογή της γνωστής ''υπόγειας'' τακτικής που ονομάζεται ''διαίρει και βασίλευε''!

Οι Οικουμενιστές γνωρίζουν πολύ καλά τον σεβασμό που τρέφει ο απλός λαός πρός τον γέροντα Παίσιο. Επίσης γνωρίζουν ότι μετά από την δήθεν λεγομένη Μεγάλη Σύνοδο υπάρχει ο κίνδυνος ενοποίησης των ενισταμένων Ορθοδόξων! Οπότε ποιός είναι ο κατάλληλος τρόπος δια να αποφύγουν τις δυσμενείς δι΄ αυτούς συνθήκες; Μα η διαίρεση! Την έχουν χρησιμοποιήσει παλαιότερα με επιτυχία (βλ. ημερολογιακό ζήτημα)! Ρίχνουν λοιπόν το δόλωμα (στην προκειμένη περίπτωση π. Παίσιο) και αφήστε τους Ορθοδόξους να φαγωθούν αν ο Παίσιος προσκύνησε, αν είναι άγιος ή όχι κ.λπ. ενώ αυτοί θα συνεχίσουν το έργο που τους έχει ανατεθεί από τις σκοτεινές δυνάμεις! Γι΄ αυτό και παλαιότερα τους Οικουμενιστές τους ονομάζαμε ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ!

Οι Οικουμενιστές πράττουν αυτό που ακριβώς πράττει ο πατήρ αυτών διάβολος! Eάν ίδη τους ανθρώπους «τι υγιές φθεγξαμένους, ετέρους κατ΄ αυτών διήγειρε» προς διάστασιν και διαμάχην. «ποικίλως βαλλόμενα» τα της πίστεως «χρήσιμα», διαρρέωσι και αφανίζωνται, και ούτως απόλλυνται άπαντες.

Διό «ευεργεσία» «εστίν ενωθήναι τα» διεσπασμένα» των ορθοδοξούντων, λέγει ο Μ. Βασίλειος (Μ. Βασιλείου, PG. 32, 525). 


Υπαρχούσης «της κατα την πίστιν συμφωνίας», «ουδέν έτερον εστι το εμποδίζον» προς ένωσιν (Μ. Βασιλείου, PG. 32, 701). 

Θα κλείσουμε με τους λόγους ενός παλαιότερου άρθρου που είχαμε δημοσιεύσει:

Όσο και να προσπαθούν κάποιοι ''βαλτοί'', οι οποίοι υπάρχουν δυστυχώς και εις τις δυο πλευρές, να διασπάσουν τους Ορθοδόξους, ας γνωρίζουν ότι δεν θα το πετύχουν. Δεν θα το πετύχουν διότι ο Δεσπότης Χριστός είναι αυτός που επιτρέπει εις αυτά τα ''ζιζάνια'' να υπάρχουν μεταξύ του ''καλού σίτου'', και αυτός ο ίδιος θα τα ξεριζώσει όταν έρθει η ώρα που μας μίλησε ο Ίδιος.

Ας γνωρίζουν λοιπόν όσοι σπέρνουν την σύγχυση, την διχόνοια και την διάσπαση ανάμεσα εις τους Ορθοδόξους ότι ολίγον χρόνον έχουν δια να τελέσουν το διασπαστικό τους έργο. Απόδειξις δια τούτο είναι ότι

«Τὸ φοβερώτερο σημεῖο τῶν καιρῶν εἶνε ἡ διαίρεσις, ποὺ ἐπικρατεῖ τώρα μεταξὺ τῶν ἀν­θρώπων. Τὸ τέλος θὰ ἔλθῃ πρὸ παντὸς ὅταν ἡ διαίρεσις εἰσχωρήσῃ στὴν ἐκκλησία, φθάσῃ μέσα στὸ θυσιαστήριο· ὅταν δῆτε νὰ συμπλέκωνται καλόγεροι μὲ καλογήρους, διᾶκοι μὲ διάκους, ἱερεῖς μὲ ἱερεῖς καὶ ἐπίσκοποι μὲ ἐπισκόπους».


Αυτά κήρυττε ο μακαριστός Αυγουστίνος Καντιώτης ο οποίος αντιλαμβάνετο ότι η ΕΝΩΣΙΣ μεταξύ των Ορθοδόξων είναι ο φόβος και ο τρόμος των ''ζιζανίων'' τα οποία σπέρνουν τις συγχύσεις εις την Εκκλησία. Δια τούτο έλεγε και ο ίδιος

«Αντί να ζητούν να ενωθούμε, αδέρφια μου, με τους παπικούς, ας ενωθούμε εμείς οι ορθόδοξοι μεταξύ μας. Να ενωθούμε εμείς μεταξύ μας, και τότε ασφαλώς θα έχουμε ανάμεσά μας το Χριστό. Να ενωθούμε εδω στην Ελλάδα νεοημερολογίται και παλαιοημερολογίται. Να ενωθούμε όλα τα σωματεία, όλες οι οργανώσεις, όλοι οι ιεροκήρυκες...» (ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ Ν. ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ ''ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ'' ΣΕΛ. 37)

Επίσης εγνώριζε ότι η ΔΙΑΙΡΕΣΙΣ είναι ο σκοπός=στόχος των ''ζιζανίων'' και δια τούτο πάλι ο ίδιος έλεγε 
«Αυτή τη φορά ο Πάπας είναι δυνατός παίκτης…. Λέγει · Η τώρα ή ποτέ. Αν δεν τους κερδίσω, τουλάχιστον να τους διαιρέσω· να τους κάνω κομμάτια και να φαγωθούν μεταξύ τους…. Αυτό θα είναι η επιτυχία μου» (ΕΝΘ. ΑΝΩΤ. ΣΕΛ. 18).

Επιβάλλεται, λοιπόν, η πορεία προς γενικήν Σύνοδον ενότητος. Οδός δέ προς ταύτην εστίν η εν ορθοδόξω πίστει αγάπη, συννενόησις, αλληλοαναγνώρισις, συνεργασία και ενοποίησις «εν οίς μηδέν βλάπτομεν τας ψυχάς» (Μ. Βασιλείου, ΒΕΠΕΣ, 55, 142). Παυσάτω, λοιπόν η αδελφομαχία και επικρατησάτω η εν πίστει συμφωνία.







ΑΣΠΑΣΜΟΣ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΙΣΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ (ΒΙΝΤΕΟ)


ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ '' ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'': ΠΡΟΣ ΠΟΙΟΝ ΣΚΟΠΟ ΕΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΝ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ΠΟΛΑΠΛΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟ; ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ! ΜΑ ΔΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΓΕΡΟΝΤΟΛΑΤΡΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ «ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ» ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ Ο ΟΙΚ. ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ!!! ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΝ Ο ΠΑΙΣΙΟΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕ Η ΟΧΙ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ! (ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΙΣΟ ΕΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΩΣ ΟΙΚ. ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ)!!!

ΕΜΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ: 




«Πάς ό λέγων παρά τά διατεταγμένα, καν αξιόπιστος ή, καν νηστεύη, καν παρθενεύη, καν σημεία ποιή καν προφητεύή, λύκος σοι φαινέσθω έν προβάτου δορά προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος». 


 



ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ!!! 

«Κατ' αρχάς να έχουμε την ευχή του Οσίου Παισίου και του Πατριάρχου μας. 
Κατά δεύτερο το βίντεο αυτό αποτελεί ένα ακόμη τεκμήριο του σεβασμού που έτρεφε ο Άγιος μας αλλά και κάθε Άγιος προς τον θεμόν της Εκκλησίας όπως εκφράζεται δια του Επισκοπικού αξ
ιώματος και ιδιαίτερα στη σεπτή Κορυφή της Ορθοδοξίας τον εκάστοτε Οικουμενικό Πατριάρχη. Όμως ας μην ξεχνούμε ότι για τον νύν Πατριάρχη του Γένους μας πολλές ήταν οι προρήσεις των νεοφανών Οσίων, Πορφυρίου και Παισίου! Ο Θεός να ενδυναμώνει το δεξιό οιακοστρόφο της Μητρός Εκκλησίας και συντονιστή πασών των Εκκλησιών! Πολλά τα έτη του προς δόξαν Θεού και σωτηρίαν ψυχών»


ΜΑΛΙΣΤΑ!

Ο π. Σάββας Λαυριώτης διακόπτει τη μνημόνευση του Πατριάρχη



Έν ΑΓΊΩ ΟΡΕΙ 8 / 22 Ιουλίου 2016
Αγίων Μητροφάνους καί Διονυσίου Αγιορειτών .

Ανακοίνωση – Ενημέρωση
Πρός το Ορθόδοξο Χριστεπώνυμο πλήρωμα .

Σε συνέχεια της υποθέσεως τού γέροντος Σάββα Λαυριώτου προϊσταμένου ή δίκη του αναβλήθηκε για την επόμενη εβδομάδα λόγω του ότι το γράμμα του πατριαρχείου δεν στάλθηκε εγκαίρως από την Ιερά Κοινότητα .

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνάξεως του έγιναν συστάσεις να μην ξαναμιλήσει για θέματα οικουμενισμού, ότι είναι φανατικός, ανυπάκουος και υβρίζει τον πατριάρχη.
Δεν τον άφησαν να απολογηθεί για τις κατηγορίες που του απηύθυναν ούτε νά αναγνώσει τήν έγγραφη απολογία του ενώπιον τής συνάξεως.
Κατόπιν τούτου τούς δήλωσε τά εξής:
"Λόγου ότι ή λεγομένη αγία και μεγάλη σύνοδος" Κρήτης είναι αιρετική και ληστρική και επειδή ο πατριάρχης αναδεικνύεται ως αιρετικός και με Συνοδικές κατοχυρώσεις πλέον, καθηκόντος ό γέρων Σάββας Λαυριώτης προϊστάμενος διακόπτει το μνημόσυνό του.
Θα προσπαθούμε να σας έχουμε ενήμερους συνεχώς .