Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

Ερήμην δίκη και καταδίκη του π.Σάββα Λαυριώτη από την Ι.Μ.Μεγίστης Λαύρας


ἐν Ἀγίῳ Ὄρει τῇ 13/26-7-2016

Σύναξις Άρχαγγέλου Γαβριήλ, Στεφάνου Σαββαΐτου

διωγμὸς τῶν ὀρθοδόξων μοναχῶν ἐντὸς τοῦ Ἁγ. Ὄρους πλέον κλιμακώνεται. Ἐχθὲς ἔλαβε χώρα στὴν Ἱ.Μ.Μ. Λαύρας ἡ -ἐρήμην- δίκη τοῦ ὁμολογητοῦ μοναχοῦ Σάββα.
Ἐρήμην διότι, ἐνῶ ἀπαιτεῖτο ἐπιστροφὴ τοῦ ἐν λόγῳ μοναχοῦ κοντὰ στὸν ἀσθενοῦντα πατέρα του (ἒχοντος καρκῖνο τελικοῦ σταδίου), οἱ διοικοῦντες, καίτοι ἐγνώριζαν τὸ πρόβλημα, ἐπροχώρησαν ἐσπευσμένα στὴν ἐν ἀπουσίᾳ τοῦ κατηγορουμένου δίκη-καταδίκη του.


Ὡς ἀφορμὴ τῆς δίκης ἦταν κοινοποιηθεῖσα ἐπιστολὴ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Κυδωνίας καὶ Ἀποκορώνου (Χανίων Κρήτης), πρὸς τὴν .Μ.Μ. Λαύρας, τὴν Ἱερὰ Κοινότητα τοῦ Ἁγίου Ὄρους καθῶς καὶ τὸ Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποῖα, συκοφαντικῶς, ἐκατηγορεῖτο γέρων Σάββας γιὰ πρόκληση "ταραχῆς" στὸ ποίμνιο τῆς ἐν λόγῳ μητροπόλεως.
Τὸ ὀρθόδοξο πεπαρρησιασμένο κήρυγμα ἑνὸς ἁγιορείτου μοναχοῦ, ὁ ὁποῖος στοιχῶντας στὸ διαχρονικὸ ἀξίωμα, τὸ ὁποῖο ἐκφράζεται χαρακτηριστικὰ διὰ τοῦ ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου ἤτοι: "ἔργον δὲ μοναχοῦ μηδὲ τὸ τυχὸν ἀνέχεσθαι καινοτομεῖσθαι τὸ εὐαγγέλιον" (PG 99, 1049), ἐνόχλησε τοὺς οἰκουμενιστές, οἱ ὁποίοι καὶ "ἐτάχυναν εἰς τὸ διῶξαι".
Ἡ σύναξη τῆς Μονῆς προχώρησε ἔτσι στὴν ἐπιβολὴ τῆς ποινῆς τῆς ἔκπτωσης ἐκ τοῦ ἀξιώματος τοῦ προϊσταμένου, δηλαδὴ στὴν ἐκβολὴ τοῦ πατρὸς Σάββα ἐκ τῆς Γεροντίας τῆς Μονῆς. Χαρακτηριστικὴ ἐπίσης εἶναι ἡ ἄρνηση, τόσο τῆς Μονῆς ὅσο καὶ τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος, καὶ τοῦτο κατὰ πλήρη παράβαση τῶν ἁρμοδίων ἄρθρων τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτη τοῦ Ἁγίου Ὄρους, στὸ αἴτημα τοῦ γέροντος Σάββα ἀποστολῆς τοῦ φακέλου μὲ τὸ ἔγγραφο κατηγορητήριο καὶ τὴν ἐπίσης ἔγγραφη καὶ ἐνυπόγραφη (ἐκ τῶν μελῶν τῆς συνάξεως) καταδίκης του.
Καθηκόντως ἐνημερώνουμε τὸ πιστὸ Λαὸ τοῦ Θεοῦ γιὰ τὶς νέες αὐτὲς ἐξελίξεις καὶ ἀναμένουμε τὶς ἀπαντήσεις ἐκ τῆς Μονῆς καθῶς καὶ ἐκ τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος.




ΠΗΓΗ: ΑΚΤΙΝΕΣ

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥ Π. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΓΓΕΛΑΚΑΚΗ


Ακούσαμε την ομιλία του π. Γεωργίου Αγγελακάκη η οποία δυστυχώς μειονεκτεί σε επιχειρήματα και μάλιστα επιχειρήματα που είναι πέραν κάθε λογικής! Θα σχολιάσουμε το επίμαχο σημείο.

Αναφέρει λοιπόν ο ίδιος στην ομιλία του:

«Ποιός από τους Αγίους θα ανεχόταν μία τέτοια κατάσταση; Θα κατέβαλε κάθε προσπάθεια, όπως ο π. Φιλόθεος Ζερβάκος, όπως ο π. Αυγουστίνος, αγωνίστηκαν οι άνθρωποι. Αλλά όταν ο π.Αυγουστίνος κάποτε είπε, 80 παπάδες ήτανε, «αποφασίζω αυτήν την στιγμή να επιστρέψω στο πάτριο», όχι στους παλαιοημερολογίτες, το τονίζουμε αυτό, όχι σε φατρίες σε σχήματα του κόσμου τούτου. Στο πάτριο βρε αδερφέ! Σκύλα Χάρυβδη απο δώ! Δηλαδή Οικουμενισμός Παναίρεση. Απο το άλλο μέρος τα σχίσματα και διερωτάμαι δεν υπάρχει η βασιλική οδός; εκεί θα επιστρέψεις. Τι έλεγε ο π. Αυγουστίνος πάλι; «Θα επιστρέψουμε, πρέπει να επιστρέψουμε προ του 24΄». Είναι λόγια σας τα μεταφέρω όπως ακριβώς τα είπε. Και λέει τώρα στους ιερείς, ποιός θα το ακολουθήσει; Ένας σήκωσε το χέρι...... Ο π. Φιλόθεος τον επισκέφθηκα και θαύμασα την σύνεση που του έδωσε ο Θεός. Παρακολούθησα την ζωή του μέχρι τέλος. Πήγε πάνω στους Αγίους Πάντες στην Πάρο, μίας βδομάδας προσευχής. Και έλεγε δείξε μου Θεέ μου τι πρέπει να κάνω. Τι είπε στον Γέροντα; Θα επιστρέψεις στο πάτριο....»

Ο π. Γεώργιος μας φέρνει ως παράδειγμα τον π. Φιλόθεο Ζερβάκο και τον π. Αυγουστίνο Καντιώτη. Όντως αγωνιστές και οι δύο! Όμως δεν μας λέγει με ποιούς κοινωνούσαν και ο π. Φιλόθεος, ο οποίος όντως ακολουθούσε το πάτριο αλλά κοινωνούσε με τους Νεοημερολογίτες, και ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης ο οποίος ακολουθούσε το Νέο και κοινωνούσε επίσης με τους Νεοημερολογίτες. Η απόλυτη παράνοια!! Αντί ο π. Γεώργιος να φέρει ως παραδείγματα π.χ. τον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομο Καβουρίδη, τον π. Ιερώνυμο Αιγίνης, τους τόσους ιερείς που μαρτύρησαν, φυλακίστηκαν δια να κρατήσουν το πάτριο, ο ίδιος μας φέρνει ως παραδείγματα τον π. Φιλόθεο και τον π. Αυγουστίνο και ακυρώνει με τον τρόπο του τόσους αγώνες και τόσα μαρτύρια των αγωνιστών Ορθοδόξων!

Γιατί όμως δεν μας φέρνει ως παράδείγματα αυτούς που προαναφέραμε; διότι κατά τον ίδιο δημιούργησαν ή ανήκαν σε φατρίες και σχίσματα!!! Και καλά ως εδώ! Ο π. Φιλόθεος και ο π. Αυγουστίνος, που ανήκαν κατά τον ίδιο; στην Εκκλησία; τότε γιατί ο ίδιος αποτειχίστηκε και δεν ακολούθησε το παράδειγμα των ιδίων οι οποίοι είχαν ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ με την επίσημη Εκκλησία; ΣΚΗΝΙΚΩΣ ΠΑΙΞΩΜΕΝ;

Μας λέγει από την μία ο Οικουμενισμός από την άλλη τα σχίσματα! Μα καλά οι δύο Γέροντες που μας ανέφερε, ακολουθούσαν την δήθεν ''βασιλική οδό''; Ας την ακολουθήσει λοιπόν και ο ίδιος! Μόνο που αυτή η ''οδός'' είναι η κοινωνία με τους Οικουμενιστές! Ή μήπως θεωρεί ότι εκείνη την εποχή δεν υπήρχε Οικουμενισμός;

Αγαπητέ π. Γεώργιε δεν σώζει η επιστροφή στο πάτριο μόνο. Αν ήταν έτσι, όλοι οι Αγιορείτες, τα Ιεροσόλυμα, και γενικά όσοι ακολουθούν το πάτριο είναι ήδη σεσωσμένοι! Μην γίνεσθε 13μερίτες!

Το πρόβλημα των αποτειχισμένων είναι αυτό που έχουμε πεί και παλαιότερα. Τα λάθη των παλ/των τα ανήγαγαν σε δόγμα πίστεως!

Δεν θα σχολιάσουμε περαιτέρω διότι η ομιλία χάνει σε πολλά σημεία, και ήδη έχουμε αναλύσει πολλάκις αυτά τα ζητήματα. Δυστυχώς η εμπάθεια τυφλώνει και εάν μη Κύριος οικοδομήσει οίκον, εις μάτην εκοπίασαν οι οικοδομούντες! (Ψαλμ. 126.1)

Κρίμα!