Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΥΠΑΡΞΙΣ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΟΥΣ;


Παρατηρούμε από τα διάφορα κείμενα των ''αντιοικουμενιστών'' το εξής παράδοξον που θέλουμε να καυτηριάσουμε. 

Γράφει ο π, Πέτρος Ηeers και ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος:

«Πριν σχολιάσουμε τα της επισκέψεως του πάπα στη Γεωργία, αξίζει να επισημάνουμε τη στάση του Πατριαρχείου της Γεωργίας έναντι των Ορθοδόξων Γεωργιανών που διαμαρτυρήθηκαν για την επίσκεψη. Ούτε περιφρόνηση ούτε απαξιωτικοί και υβριστικοί χαρακτηρισμοί (ταλιμπάν, φονταμενταλιστές, φανατικοί, ψυχασθενείς, ζηλωτές κοκ), αλλά με αξιομίμητο σεβασμό προς τους πιστούς του το Πατριαρχείο σε επίσημο ανακοινωθέν του ενημερώνει με σαφήνεια ότι η επίσκεψη του πάπα στη Γεωργία «στοχεύει στην ενίσχυση των διεθνών σχέσεων με σκοπό την διατήρηση της ειρήνης στην περιοχή» (βλ. http://aktines.blogspot.gr/2016/10/blog-post_58.html).

Αλλά και η ''Σύναξη Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών'' εις το τελευταίο κείμενο αναφέρει:

«Ἤδη μερικοὶ ἔχουν προχωρήσει στὴν διακοπὴ μνημοσύνου καὶ πρὸ τῆς συνόδου τῆς Ἱεραρχίας, εἰς δὲ τὸ Ἅγιον Ὄρος ἀπολύτως δικαιολογημένα τὸ ἔχουν πράξει πολλοὶ κελλιῶτες ἱερομόναχοι καὶ μοναχοί, ἐφ᾽ ὅσον ἐκεῖ ἄμεσος ἐπίσκοπός των εἶναι ὁ πρωτεργάτης καὶ κήρυξ τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ», Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος, τοῦ ὁποίου τὸ ὄνομα δὲν θέλουν νὰ μνημονεύεται στὶς ἱερὲς ἀκολουθίες. Διαπράττουν μεγάλο κανονικὸ καὶ ἐκκλησιαστικὸ λάθος ὅσοι, ἀντὶ νὰ ἐπαινοῦν, καταδιώκουν τοὺς μοναχοὺς ποὺ τηροῦν τὴν πατερική, ἱεροκανονικὴ καὶ ἁγιορειτικὴ Παράδοση.»
 (βλ. http://entoytwnika1.blogspot.gr/2016/09/o_29.html)

Αλήθεια πιστεύουν και περιμένουν οι ''αντιοικουμενιστές'' ότι όσοι αντιδρούν στα Οικουμενιστικά ανοίγματα θα πρέπει να επαινεθούν; από ποιούς; 

Αλλά ας υποθέσουμε ότι τους επαινούν, ή ότι δεν τους απαξιώνουν, ή ότι δεν θα τους θεωρήσουν ως ''ζηλωτές'' κ.λπ. Οι λοιποί ''αντιοικουμενιστές'' τι θα πράξουν; Θα συνυπάρξουν αντιδρώντες και μη αντιδρώντες; Θα συνυπάρξουν (δήθεν δια της ''δυνητικής'' θεωρίας της διακοπής μνημοσύνου) αυτοί που το διέκοψαν και αυτοί που δεν;  Ή θα λέγουν π.χ. «επικοινωνώ με τον τάδε διότι δεν με περιφρονεί ή δεν με υβρίζει», ή ακόμα «επικοινωνώ με τον τάδε εκκλησιαστικά διότι δεν μνημονεύει τον Βαρθολομαίο, αλλά τον τάδε Επίσκοπο που δεν πράττει αυτά που πράττουν οι άλλοι Οικουμενιστές»; Και αυτός με ποιόν επικοινωνεί; σε ποιό σώμα ανήκει; Λησμονούν μερικοί ότι αιρεσιάρχης δεν είναι μόνο ο Πάπας αλλά και μερικοί που φορούν ένδυμα Ορθόδοξο ή καλύτερα ''δέρμα προβάτου''!!!

Επαινούν μερικοί την Εκκλησία της Βουλγαρίας και της Γεωργίας επειδή οι Εκκλησίες αυτές δεν συμμετέχουν εις το Π.Σ.Ε. και αυτονόητα καλά κάνουν και δεν συμμετέχουν! Όμως αυτό δεν τις απαλλάσσει από την ευθύνη, διότι εδώ και τόσα έτη δεν έχουν πράξει απολύτως τίποτα! Ανήκουν σε ένα ''Σώμα'' το οποίο όμως συμμετέχει εις το Π.Σ.Ε. όχι απλά ως μέλος αλλά ως ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ!!! 

Μερικοί θέλουν να λησμονούν τους λόγους του Οικ. Πατριάρχη:

(βλ. http://www.amen.gr/article/epistoli-bartholomaiou-se-ierwnumo-gia-tin-omologia-pistews)

Με αυτούς που υπογράψαν και υπογράφουν δεν κοινωνεί η Εκκλησία της Βουλγαρίας ή η Εκκλησία της Γεωργίας; Διέκοψαν ποτέ τις σχέσεις μετ΄ αυτών; Το πρόβλημα δεν είναι τόσο ο Πάπας αλλά κατά τους Αγίους της Εκκλησίας μας:

«Λοιπόν η μεν θρασεία και αναίσχυντος αίρεσις, φανερώς αποσπασθείσα του σώματος της Εκκλησίας, παραμένει εις την πλάνη της και δεν μας βλάπτει τόσον πολύ, διότι η ασέβειά των είναι εις όλους πρόδηλος. Εκείνοι δέ που φορούν δέρμα προβάτου και προβάλλουν ήρεμον παρουσιαστικόν και πράον, ενώ από μέσα σπαράσσουν αλύπητα τα ποίμνια του Χριστού, και επειδή προέρχονται από την ιδικήν μας παράταξιν, εύκολα προκαλούν βλάβην εις τους απλουστέρους, αυτοί είναι οι επικίνδυνοι και δυσκολοφύλακτοι.» (βλ. http://entoytwnika1.blogspot.gr/2016/07/blog-post_44.html)

και με αυτούς κοινωνούν! Κοινωνούν ΕΠΙΣΗΜΑ με τους πλέον επικίνδυνους, και μερικοί χαίρονται και καυχώνται επειδή η Εκκλησία της Γεωργίας δεν έπραξε ότι πράττουν οι υπόλοιποι Οικουμενιστές έναντι του Πάπα επειδή δεν τέλεσε καμία (;) λατρευτική κοινωνία με τον Πάπα!!! Αλλά με τους υπολοίπους που προαναφέραμε;

Δύναται λοιπόν να υπάρξει συνύπαρξις (= κοινωνία) φωτός (ορθοδόξων) και σκότους (αιρετικών);

Ας το σκεφτούν μερικοί.......