Κυριακή 30 Απριλίου 2017

Οι διαφορές των αγίων Πατέρων με τους σύγχρονους δήθεν «πατέρες»!





Διαβάζουμε εις τον βίο του αγίου Θαλλελαίου (20 Μαΐου) τα εξής:

«΄Εχων δέ ό Άγιος πολύν ζήλον εις τήν ευσέβειαν, ηγωνίζετο δια διαφόρων τρόπων νά έξαλείψη τήν πλάνην των ειδώλων. Διά τούτο μετέβαινε τήν νύκτα και έκοπτε τά υψηλά δένδρα του Λιβάνου, υπό τά όποια συνηθροίζοντο οί είδωλολάτραι και έκαμνον τάς θυσίας είς τους θεούς των, μολύνοντες τάς ψυχάς των μέ τάς πορνείας....
O εξουσιαστής ηρώτησε πάλιν «πως ήλθες εις την χώραν ταύτην;» ο δέ ΄Αγιος είπε «Περιπατώ από τόπου εις τόπον διά νά κηρύξω τήν Πίστιν του Ίησού Χριστού και νά εξαλείψω τήν πλάνην τών ειδώλων, διότι τίποτε άλλο δεν είναι τόσον εύάρεστον είς τον Θεόν, όσον τό έργον τούτο»..... «Οι θεοί σου, είναι άψυχα, κωφά και αναίσθητα είδωλα, τά όποία εν τω όνόματι του Ιησού Χριστού πίπτουν κάτω καί συντρίβονται»....«Να πιστεύσης εις Αυτόν και νά εγκαταλείψης τους ματαίους θεούς σου, ίνα κερδίσης τήν αιώνιον ζωήν. ΄Ακουσον με, ώ έξουσιαστά, άν θέλης τό καλόν σου πίστευσον εις τόν Χριστόν τόν άληθινόν Θεόν και τότε θέλεις γνωρίσει τήν εύσπλαγχνίαν Του, τήν φιλανθρωπίαν Του και τήν δύνάμίν Του, τήν θεραπεύουσαν όχι μόνον τάς σωματικός άσθενείας, άλλα καΐ τάς ψυχικάς τοιαύτας τών αμαρτωλών....»

Ό εξουσιαστής, άκούσας ταύτα, εθυμώθη και έπρόσταξε νά τρυπήσουν τους αστραγάλους του 'Αγίου και νά κρεμάσουν αυτόν διά σχοινίων με τήν κεφαλήν προς τά κάτω.....»

Μπορείτε να διανοηθείτε τους σύγχρονους δήθεν «πατέρες» (που θέλουν μάλιστα να δείχνουν ότι είναι ανώτεροι από τους αγίους μας) να λέγουν εντός του Παγκοσμίου Συμβουλίου των «Εκκλησιών»=αιρέσεων τα εξής:

«Περιπατούμε από τόπο εις τόπον διά νά κηρύξουμε τήν Πίστιν του Ίησού Χριστού και νά εξαλείψουμε τήν πλάνην τών ειδώλων, διότι τίποτε άλλο δεν είναι τόσον εύάρεστον είς τον Θεόν, όσον τό έργον τούτο»..... «Οι θεοί σας, είναι άψυχα, κωφά και αναίσθητα είδωλα, τά όποία εν τω όνόματι του Ιησού Χριστού πίπτουν κάτω καί συντρίβονται»....«Να πιστεύσετε εις Αυτόν και νά εγκαταλείψετε τους ματαίους θεούς σας, ίνα κερδίσετε τήν αιώνιον ζωήν. ΄Ακουστε μας, άν θέλετε τό καλόν σας πιστεύσατε εις τόν Χριστόν τόν άληθινόν Θεόν και τότε θέλετε γνωρίσετε τήν εύσπλαγχνίαν Του, τήν φιλανθρωπίαν Του και τήν δύνάμίν Του, τήν θεραπεύουσαν όχι μόνον τάς σωματικός άσθενείας, άλλα και τάς ψυχικάς τοιαύτας τών αμαρτωλών....»!!!


Ο καθένας ας συγκρίνει την αληθή ομολογία πίστεως, απο την δήθεν «ομολογία» («μαρτυρία» την ονομάζουν οι ίδιοι Οικουμενιστές) εντός του Π.Σ.Ε.!!!

Με τις πρεσβείες του αγίου μάρτυρος Θαλλελαίου, Χριστέ ο Θεός ελέησον και σώσον ημάς!





Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΕΔΩΛΙΟ ΤΗΣ «ΜΗΤΕΡΑΣ ΓΗΣ» ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΣΤΗΝ ΓΡΟΙΛΑΝΔΙΑ

Εις τον βίο του αγίου μάρτυρος Βασιλίσκου διαβάζουμε τα εξής:

«Ο ήγεμών προσέταξε νά οδηγήσουν αυτόν (τον άγιο) ευθύς εις τόν ναόν του Απόλλωνος, ίνα θυσιάση εις τά είδωλα και αν δέν ύπακούση, νά τόν θανατώσουν συντόμως.... ο δέ ΄Αγιος, πλησιάσας εις τόν βωμόν, ήρώτησε τους ίερείς πώς ώνομάζετο ο θεός των. Έκείνοι δέ είπον «Απόλλων». Και ο ΄Αγιος συνεπλήρωσεν «Ή επωνυμία του θεού σας σημαίνει την απώλεια εκείνων, οϊτινες πιστεύουσιν εις αυτόν. Διότι όσοι τόν προσκυνούσιν, άπόλλυνται αιωνίως».... Ο άγιος προσηυχήθη, κατήλθεν εξ ουρανού πυρ, όπερ κατέκαυσε τόν ναόν και συντρίψαν τό είδωλον του ψευδωνύμου θεού ως άμμον διεσκόρπισε. Βλέπων ο ήγεμών τό γενόμενον, εξήλθε του ναού, ενώ άπασα ή πόλις κατεταράχθη έκ του φόβου.... Ο Άγιος είπε: «Έγώ δεν προσκυνώ βδελύγματα άψυχων, άλλά τόν Θεόν μου τόν έπουράνιον....». Όθεν οι δήμιοι παρέλαβον αυτόν διά νά τόν θανατώσουν έξω της πόλεως, ευθύς δέ ως έφθασαν εις τόπον τινά Διοσκόρου καλούμενον, έκοψαν τήν τιμίαν αύτού κεφαλήν εις τάς κβ' (22) του μηνός Μαΐου».

Μπορείτε να διανοηθείτε τον Πατριάρχη εις το Διαθρησκειακό συμπόσιον να ομολογούσε πράττοντας ως εξής:

«οδήγησαν αυτόν (τον Πατριάρχη) ίνα συμπροσευχηθή εις το είδωλο της «Μητέρας γης».... ο δέ Πατριάρχης, πλησιάσας εις τόν βωμόν, ήρώτησε τους ίερείς πώς ώνομάζετο η θεότητα του ειδώλου. Έκείνοι δέ είπον «Μητέρα γη». Και ο Πατριάρχης συνεπλήρωσεν «Ή επωνυμία της θεότητός σας σημαίνει τoν τόπον εις τον οποίο μονίμως θα υπάγετε! εις την γήν θα μείνετε και γή θα γίνετε, και όχι εις τον ουρανό, οϊτινες πιστεύουσιν εις αυτήν. Διότι όσοι προσκυνούσιν, θα μείνουν στη γή ως (χοικοί άνθρωποι) αιωνίως».... Ο Πατριάρχης προσηυχήθη, κατήλθεν εξ ουρανού πυρ, όπερ κατέκαυσε και συντρίψαν τό είδωλον της ψευδωνύμου θεότητος ως άμμον διεσκόρπισε. Βλέπων οι παρισταμένοι τό γενόμενον, εξήλθαν, ενώ άπασα ή πόλις κατεταράχθη έκ του φόβου.... Ο Πατριάρχης είπε: «Έγώ δεν προσκυνώ βδελύγματα άψυχων, άλλά τόν Θεόν μου τόν έπουράνιον....». 


Αυτή είναι πραγματική ομολογία πίστεως και τέτοια θαύματα (και μεγαλύτερα) θα γίνονταν εαν υπήρχε η αληθινή πίστη των αγίων μας!!

Ταις του αγίου μάρτυρος Βασιλίσκου πρεσβείαις, Χριστέ ο Θεός ελέησον ημάς!






Στις 30 Μαρτίου τιμούμε την μνήμη του Αγίου Μάρτυρος Μαρίνου. Διαβάζουμε από τον βίο του:

«Μαρίνος ο Άγιος του Θεού Μάρτυς, ήτο εκ προγόνων Χριστιανός. Βλέπων δέ τους ειδωλολάτρας προσφέροντας θυσίας (εις τα είδωλα), ήναψεν υπό Θείου ζήλου, ώρμησε και κατεκρήμνισε τον βωμόν, καταπατήσας τάς εν αυτώ θυσίας, τον δέ εαυτόν του ωνόμασε Χριστιανόν. Αμέσως λοιπόν συνελήφθη υπό των ειδωλολατρών, οίτινες πρώτον μέν έδειραν τον Άγιον με χονδράς ράβδους, κατόπιν δέ συντρίψαντες δια λίθων το στόμα και τους οδόντας του, έσυραν αυτόν εκ των τριχών της κεφαλής. Έπειτα δέσαντες αυτόν, παρέδωκαν εις τον άρχοντα, υπό του οποίου, δεινώς βασανισθείς, απεκεφαλίσθη και ούτως έλαβε ο μακάριος του Μαρτυρίου τον Στέφανον».

Μα τι φονταμενταλιστές ήσαν αυτοί οι άγιοι!! Μα δεν είχαν το επίπεδο (που έχουν ωρισμένοι σήμερα), να κατανοήσουν την διαφορετικότητα του άλλου;; Τι μισαλλοδοξία είναι αυτή που είχαν όταν ωρμούσαν, γκρέμιζαν, και καταπατούσαν τα είδωλα!!! 

Ο νοών νοείτω!



Ταις του αγίου μάρτυρος Μαρίνου πρεσβείαις, Χριστέ ο Θεός ελέησον ημάς!






Στις 3 Απριλίου εορτάζουμε την μνήμη του Αγίου Οσιομάρτυρος Ευθυμίου. 
Διαβάζουμε απο τον συναξαριστή το μαρτύριό του που έγινε ως εξής:

«Έφθασε τέλος πάντων εις την υψηλήν θύραν του κριτού της ανομίας και ποιήσας το σημείον του τιμίου Σταυρού, είσήλθεν άφόβως· και υπό ηδενός εμποδισθείς, επροχώρησεν και ήλθεν εις αυτόν τον επίτροπον των Αγαρηνών τον παρ΄ αυτών λεγόμενον βεζύρην Ρουσούτ πασά, και χωρίς την παραμικρήν συστολήν η φόβον είπε προς αυτόν. Εγώ ηγεμών, ήμην Χριστιανός, και δια να βεβαιωθής ότι είμαι Χριστιανός, ιδού ο Σταυρός, όστις είναι σημείον, ότι μία η αληθινή πίστις, η των Χριστιανών· ίνα δέ βεβαιωθής ακόμη περισσότερον, ιδού καταπατώ το σημείον τούτο της ανόμου και αθέου θρησκείας. Και ευθύς εξέβαλε απο την κεφαλήν το πράσινον σαρίκιον και αφού το έρριψε κάτωτο κατεπάτησε· αναθεματίζω είπε, τον αντίχριστον Μωαμέθ, τον προφήτην σας....... Τότε ο βεζύρης επρόσταξε να ρίψωσι τον Μάρτυρα εις την φυλακήν.... Μετά δέ μίαν ώραν, εκάλεσεν πάλιν αυτόν ο κριτής εις δεύτεραν εξέτασιν....Επρόσταξε ο βεζύρης να θέσωσιν εις την κεφαλήν του Μάρτυρος το σαρίκιον, το οποίον πρότερον κατεπάτησεν. Ο δέ Μάρτυς χωρίς να είπη τίποτε, εστάθη και του το εφόρεσαν· έπειτα λαβών αυτό, ευθύς το έσχισεν εις δύο και το έρριψε πρό του βεζύρη λέγων· λάβε άνθρωπε το ιδικόν σου και άφες εμέ να έχω το ιδικόν μου. Τότε εθυμώθη ο βεζύρης και επρόσταξε να κλείσωσι τον Μάρτυρα εις την φυλακήν και να τον δείρωσι σκληρότατα....Λέγει πρός αυτόν ο κριτής· ήλθες εις μεταμέλειαν, ή μένεις ακόμη εις το πείσμα σου; Αλλ΄ ο Μάρτυς απεκρίθη με φωνήν λαμπράν· μία είναι, ώ ηγεμών η αληθινή πίστις, η των Χριστιανών και εις Θεός τρισυπόστατος, ο υπό πάσης της κτίσεως λατρευόμενος και υμνούμενος· Πατήρ Υιός και Άγιον Πνεύμα, η μία και αδιαίρετος φύσις της θεότητος, εις της οποίας το όνομα εβαπτίσθην και έγινα υιός Θεού κατά χάριν· πως λοιπόν να πιστεύσω εις αυτόν τον ψευδοπροφήτην σας τον Μωάμεθ, τον αντίχριστον;....
Τούτους λοιπόν τους λόγους ως ήκουσε ο της ασεβείας προστάτης, ηλλοιώθη όλος από θυμόν, μη δυνάμενος τόσην παρρησίαν και τόλμην του Μάρτυρος και απελπισθείς τελείως, ώρισεν ίνα λάβη τον δια ξίφους θάνατον....Τέλος δέ έσφαξεν ο αλιτήριος τον Μάρτυρα από τον λαιμόν ως πρόβατον, διά να πληρωθή η προφητεία του Μάρτυρος, ότι ως πρόβατον μέλλουν να με σφάξωσι, Και ούτως ο γενναίος, αήττητος  και πανεύφημος Ευθύμιος έτυχε του ποθουμένου μαρτυρίου και μακαρίου τέλους κατά την κβ΄ (22) του μηνός Μαρτίου, Κυριακήν των Βαΐων, ώραν έκτη της ημέρας». 

Αυτά να βλέπουν όσοι προσβάλλουν την μνήμη του αγίου δωρίζοντας Κοράνια αποκαλώντας τα μάλιστα και ''ιερά''!!! 

Ταις του αγίου μάρτυρος Ευθυμίου πρεσβείαις, Χριστέ ο Θεός ελέησον ημάς!





Στις 3 Απριλίου επίσης εορτάζουμε την μνήμη του Αγίου Οσιομάρτυρος Λουκά. Διαβάζουμε από τον Συναξαριστή την Ομολογία Πίστεως του Αγίου που έχει ως εξής:

«Λαβών ο Μάρτυς αφορμήν λέγει· εγώ ότε ήμην μικρόν παιδίον εώς δεκατρίων ετών, εξηπατήθην από σας, μη διακρίνων ακόμη την αλήθειαν από το ψεύδος και έμεινα εις την πλάνην και την απάτην της θρησκείας σας ολίγον καιρόν, επειδή ήμην παιδίον ανήλικον. Αφ΄ού δέ ήλθον εις ηλικίαν, εγνώρισα, ότι η θρησκεία σας δεν είναι αληθινή αλλά απατηλή και αυτός τον οποίον λέγετε προφήτην, δεν είναι προφήτης αλλά απατεών και μυθολόγος, όστις σας απάτησεν όλους και τον επιστεύσατε. Πληροφορηθείς λοιπόν καλώς, ότι η θρησκεία σας είναι σκότος, την αρνούμαι έμπροσθέν σας και ομολογώ την προτέραν μου πίστιν, την Χριστιανικήν, η οποία είναι φώς αληθινόν....... Οι Αγαρηνοί τότε του έταξαν πολλά και πλούσια δώρα, διά να τον απατήσουν, έπειτα δέ τον απείλησαν με φοβεράς απειλάς, διά να τον τρομάξουν· αλλ΄ ο Μάρτυς έμεινεν εις όλας ως αδάμας στερρότατος και η γνώμη του καθόλου δεν μετεβάλλετο..... Ευθύς δέ εκρέμασαν το σχοινίον, διά να ιδή και να τρομάξη ο Άγιος και έπειτα πέρασαν την θηλειάν εις τον λαιμόν του, μετ΄ ολίγην δέ ώραν του λέγει ο επί κεφαλής της συνοδίας κάμε μετάνοιαν, διότι θα σε κρεμάσω. Όμως ο Μάρτυς απάντησε· τον Χριστόν μου προσκυνώ και πιστεύω. Άλλος τότε του είπε· άς έλθη ο Χριστός να σε σώση. Δεν θέλω να με λυτρώση του λέγει ο Μάρτυς, εδώ θέλω να αποθάνω διά την αγάπην Του. Τέλος πάντων έσυραν το σχοινίον και τον εκρέμασαν· και προσευχόμενος χωρίς να ταράξη ή να κινήση κανένα μέλος του, παρέδωκεν εν ειρήνην την Αγίαν του ψυχήν εις χείρας Θεού και έλαβε παρ΄ αυτού του Μαρτυρίου τον στέφανον εις τους χιλίους οκτακοσίους δύο χρόνους από Χριστού, Μαρτίου κγ΄ (23) ημέρα Κυριακή, ώρα δευτέρα».

Ο καθένας ας διακρίνει την ορθή ομολογία από την απατηλή των συγχρόνων «πατέρων», δωρίζοντας Κοράνια χαρακτηρίζοντας αυτα ως «ιερά» δίχως να ομολογούν την αλήθειαν! Ποιά είναι αυτή; Την ομολόγησε ο Άγιος εις το Μαρτύριό του!!

Ταις του αγίου μάρτυρος Λουκά πρεσβείαις, Χριστέ ο Θεός ελέησον και σώσον ημάς Αμήν!





Πρό ημερών ετιμήσαμε και εορτάσαμε την μνήμη της Αγίας Μάρτυρος Ματρώνης εν Θεσσαλονίκη. 

Διαβάζουμε από το συναξάρι τα εξής:

«Η Αγία Μάρτυς Ματρώνα ήτο υπηρέτρια Εβραίας τινός Παντίλλης ονομαζομένη, η οποία ήτο σύζυγος αρχιστρατήγου τινός εν τη πόλει της Θεσσαλονίκης. Όταν δέ η κυρία της μετέβαινεν εις την Συναγωγήν των Εβραίων, ηκολούθει μέν αυτήν η Ματρώνα, δεν εισήρχετο όμως εις την Συναγωγή, αλλ΄επιστρέφουσα μετέβαινεν εις την Εκκλησία των Χριστιανών. Επειδή δέ αντελήφθη τούτο η κυρία της έδειρε ταύτην την μακαρίαν ανηλεώς και έκλεισεν εις την φυλακήν, εκ της οποίας εξαγάγουσα πάλιν έδειρε και πάλιν έκλεισεν εις αυτήν. Εκεί δέ διανύσασα ημέρας πολλάς, παρέδωκεν την ψυχήν της εις χείρας Θεού».

Τι έχουν να μας πούν σήμερα ορισμένοι «πατέρες» όπου εισέρχονται εις τις συναγωγές των Εβραίων ονομάζοντας αυτές ''ευλογημένες'';;; Η αγία μάρτυς έπασχε από ''φονταμενταλισμό'';; Μάλλον θα έπρεπε να ακολουθήσει το παράδειγμα των συγχρόνων ''πατέρων''!! Έτσι θα γλίτωνε και την φυλακήν αλλά και τον ξυλοδαρμό!

Ο νοών νοείτω!!

Ταις της αγίας μάρτυρος Ματρώνης πρεσβείαις, Χριστέ ο Θεός ελέησον και σώσον ημάς Αμήν!









Συνεχίζουμε μὲ τοὺς «φονταμενταλιστὲς» ἁγίους (ὅπως θὰ τοὺς ὀνόμαζαν σήμερα οἱ σύγχρονοι «πατέρες») καὶ ἕνας ἀπὸ αὐτοὺς εἶναι  ὁ ἅγιος Τρύφων.

Πῶς ἀντιμετώπισε ὁ ἅγιος τους «θεοὺς» τῶν , ἀλλὰ καὶ τὴν (ὅπως λέγουν σήμερα) διαφορετικότητα αὐτῶν;

Λέγουν εἰς τὸν ἅγιο:

«Ο βασιλεύς επρόσταξεν ότι όστις δεν σέβεται τους θεούς να λαμβάνη βίαιο θάνατο. Υπάκουσε λοιπόν δια να μη λάβης πληγάς και άλλα φρικτά βασανιστήρια».

Καὶ ὁ ἅγιος ἀπαντᾶ:

«Είθε να με αξίωνε ο Δεσπότης μου Χριστός και αληθής Θεός, να βασανισθώ δια την αγάπην του να λάβω επώδυνον θάνατον. Ο Κύριος μου και Θεός μου Ιησούς Χριστός τον οποίον λατρεύω με καθαράν διανοίαν με ενουθέτησε να φυλάγω την ομολογίαν του αμετάθετον· όθεν αυτόν μόνον γνωρίζω Βασιλέα και αψευδέστατον και  τας εντολάς του βασιλέως καταφρονώ και τους θεούς σου μυκτηρίζω ως αξίους γέλωτος!»

Ὁ μιαρὸς τύραννος ἐδοκίμασε μὲ κολακεῖες λέγων πρὸς αὐτόν:

«Προσκύνησον και σεβάσου τον μεγάλον Δία και την εικόνα του Καίσαρος και θα σου δώσω πολλήν τιμήν και χαρίσματα άπειρα».

Ὁ δὲ μάρτυς εἶπεν·  «Εάν αυτόν τον βασιλέα σου κατεφρόνησα και τα προστάγματά του περιεγέλεσα, πως να προσκυνήσω την άψυχον εικόνα του; Δια δε τους ψευδοθεούς σας....»

Ταύτα ο αθλοφόρος ευξἀμενος και προσκυνήσας τον Θεόν παρέδωκεν εις αυτόν τη ψυχήν, προτού να τον αποκεφαλίση ο δήμιος, δια να μη φανή ότι τον εθανάτωσε ο τύραννος, αλλά ετελειώθη με θείο νεύμα και βούλησιν».


Πῶς εἶναι δυνατὸν ὁ ἅγιος νὰ μὴ σέβεται τὴν ''διαφορετικότητα'' τῶν ἄλλων καὶ νὰ τοὺς ὑβρίζει μὲ χαρακτηρισμοὺς ὅπως: «ἄξιους γέλωτος», «ψευδοθεούς», ἀλλὰ καὶ τὸν ἴδιο τὸν βασιλέα νὰ καταφρονεῖ; Μὰ τί ἀντάρτης ἦταν; Γιατί νὰ μὴν συμβιβασθεῖ ὅπως οἱ σημερινοὶ «ποιμένες» καὶ νὰ συνεργασθεῖ μὲ αὐτοὺς, ὥστε καὶ νὰ μὴν χάσει τὴν κεφαλὴν του, ἀλλὰ καὶ νὰ συνεισφέρει εἰς τὴν εἰρήνη τῆς ἐποχῆς του ὥστε νὰ μὴν φαίνονται επίσης καὶ ὡς ἀντάρτες οἱ τότε χριστιανοί; Μάλιστα θὰ ἀποκτοῦσε καὶ πολλὴ τιμὴ καὶ χαρίσματα ἄπειρα, ὅπως τοῦ ὑποσχέθη καὶ ὁ ἔπαρχος!

Ταῖς τοῦ ἁγίου Μάρτυρος Τρύφωνος πρεσβείαις Χριστὲ ὁ Θεὸς ἐλέησον καὶ σῶσον ἠμᾶς!

Σάββατο 29 Απριλίου 2017

ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ (5)


Ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Διόσκορος υπήρξεν, όχι απλώς αιρετικός Μονοφυσίτης αλλά και υπερασπιστής και προστάτης της μονοφυσιτικής αιρέσεως και άσκησε σοβαράν επιρροήν επί της πορείας της αιρέσεως ταύτης, προς απώλειαν πολλών. Ό Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως  Άγιος Φλαβιανός κατεδίκασε την μονοφυσιτικήν αίρεσιν και τον κηρύττοντα ταύτην αιρεσιάρχην Ευτυχή δια της Ενδημούσης Συνόδου Κωνσταντινουπόλεως του έτους 448, αλλά ο Διόσκορος εστράφη κατ΄ αυτού. Κατώρθωσε δε να πείση τον βασιλέα, όπως συγκαλέση εν Εφέσω Σύνοδο. Η εν Εφέσω ληστρική Σύνοδος ελειτούργησεν ως ψευδοσύνοδος και αντισύνοδος και:

(Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου, Mansi, 13, 412)


O Διόσκορος εξεβίαζε πάντας δια πρωτοφανών μέσων τρομοκρατίας, παρανομίας και ασέβειας:

 (Πρακτικών Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου, Mansi, 6, 828)


Oι Eπίσκοποι της Συνόδου παρεκάλουν αυτόν, να μην αδικήση τον Κωνσταντινουπόλεως Άγιον Φλαβιανόν και ούτος διέταξεν:


(Ένθ΄ ανωτ. Mansi, 6, 832)


κατά των Ορθοδόξων Αρχιερέων.

Υπό την πίεσιν ταύτην ο αιρεσιάρχης Ευτυχής εκηρύχθη «ορθόδοξος» και απεκατεστάθη εν τω  αξιώματι αυτού το ιερατικώ δι΄ αντικανονικής και αντορθοδόξου αποφάσεως. Αντιθέτως, ο Ορθόδοξος Πτριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Άγιος Φλαβιανός και ο επίσης Ορθόδοξος Επίσκοπος Δορυλαίου Ευσέβιος καθηρέθησαν αντικανονικώς και αντορθοδόξως.


ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ



ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ






Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

«Διαρρήξωμεν τους δεσμούς αυτών και απορρίψωμεν αφ’ ημών τον ζυγόν αυτών» (Ψαλμ. Β’3)

monks_on_the_top.jpg


Πονηροτέρα αίρεση όλων των αιώνων από τον Οικουμενισμό, δεν θα υπάρξει στην Ιστορία της Ανθρωπότητος, αφού μαζί με την Παγκοσμιοποίηση στον κοινωνικό -πολιτικό-οικονομικό χώρο αποτελούν το απαισιότερο και φρικωδέστερο δίδυμο-κίνημα που γνώρισε και βιώνει ο πλανήτης με τελικό στόχο, όπως όλοι μας γνωρίζουμε από την Ιερά Αποκάλυψη, την επικράτηση και κυριαρχία του «υιού της απωλείας».

Διαισθανόμενος ο Βύθιος Δράκων, ο πλανών την Οικουμένην, ότι ο «καιρός εγγύς εστίν» παίζει το τελευταίο του χαρτί, χρησιμοποιώντας όλα τα πτυχία και διπλώματα του ο αλητήριος, για να κερδίσει όσο περισσότερες ψυχές μπορέσει στην αιώνια καταδίκη του. Γνωρίζει δε, πολύ καλά, ότι τούτο το κατορθώνει όχι τόσο δια της βίας (διωγμούς, εξορίες κ.α.), όσο δια μέσου της αιρέσεως, εφ’ όσον έχει αποδειχθεί το ισχυρότερό του όπλο στο διάβα των αιώνων. Και πράγματι, ο εκ της αιρέσεως κίνδυνος καθίσταται σαφώς ισχυρότερος, επειδή δια της νοθείας της πίστεως επιδιώκεται η ματαίωσης της εν Χριστώ απολυτρώσεως και άρα η κατά χάριν θέωσις τού Ανθρώπου. Αξίους, κατά πάντα συμμάχους στο καταστροφικό του αυτό έργο βρίσκει πάντοτε «καλοθελητές» μόνο που τώρα σε τούτη την εσχατιά των αιώνων, όλοι τούτοι οι «παρατρεχάμενοι» έχουν βαλθεί να ξεπεράσουν και αυτόν τον ίδιο τον «Μέντορά» τους στην δολιότητα και την πανουργία του.

Τελικά οι οικουμενιστές αποδεικνύονται οι χειρότεροι εχθροί της εκκλησίας, ύπουλος εχθρός και δια τούτο ο πιο θανάσιμος κίνδυνος. Άνθρωποι αξιοθρήνητοι, έρμαια των ακορέστων φιλοδοξιών τους για εξουσία και δόξα τού αιώνος τούτου. Οδηγοί τυφλοί, δεινότατοι. Αρέσκονται να αναμειγνύουν την αλήθεια με το ψεύδος στα παράνομα σχέδιά τους για να κερδίσουν το θαυμασμό και τον έπαινο των ανθρώπων. 



«οὐαὶ αὐτοῖς, ὅτι τῇ ὁδῷ τοῦ Κάϊν ἐπορεύθησαν, καὶ τῇ πλάνῃ τοῦ Βαλαὰμ μισθοῦ ἐξεχύθησαν,καὶ τῇ ἀντιλογίᾳ τοῦ Κορὲ ἀπώλοντο.»1. Γεμάτοι αυθάδεια με εωσφορικό εγωισμό και άμετρη αλαζονεία διαστρεβλώνουν κυριολεκτικά τα λόγια του Θεού και των Αγίων Του. Εδώ επαληθεύεται πάλι ο λόγος του Χριστού: «ὑποκριταί! καλῶς προεφήτευσε περὶ ὑμῶν Ἡσαΐας λέγων· μάτην δὲ σέβονταί με, διδάσκοντες διδασκαλίας ἐντάλματα ἀνθρώπων»2. Και αλλού πάλι: «ὑμεῖς οὖν πολὺ πλανᾶσθε»3. Εναντιώνονται συνεχώς στον Θεό πειράζοντες Αυτόν σαν να μην έχει επανειλημμένως μιλήσει και δώσει τέρατα και σημεία για όλα αυτά που αυτοί υπερμαχούν μανιωδώς. Ενδεικτικά μόνο να αναφέρουμε για τον «Τόμο» της Αγίας Ευφημίας, για την φοβερά οργή Του, που ξέσπασε στην Κέρκυρα (Άγιος Σπυρίδων) και την παραδειγματική τιμωρία στους τολμήσαντας την άμικτον-μίξην Λατινόφρονας επί Βέκκου στο Άγιον Όρος. «Οὐ γάρ εἰσιν ἐν γωνίᾳ πεπραγμένα τοῦτα.»4

Προκαλούμε λοιπόν, κάποιον από όλους αυτούς τους καταφρονητές που λαλούν υπέρογκα. Τολμά μήπως δημόσια να αμφισβητήσει κάτι από αυτά; Αλλά τι λέμε τώρα; Αυτά δεν τους αγγίζουν επειδή δεν έχουμε την ίδια Πίστη. Έχουν δημιουργήσει στην φαντασία τους έναν δικό τους θεό, στα μέτρα τους. Και σίγουρα, όχι βέβαια, τον Έναν και Μοναδικό, Αληθινό Θεό της Ορθοδοξίας. Γιατί ο Θεός ημών είναι ταπεινός και αποστρέφεται τους απειθείς και υπερηφάνους. Ξένοι παντελώς από τον Χριστό και αλλότριοι Αυτού. Σπουδαγμένοι στην Εσπερία, σε Βατικάνιες Σχολές και με προτεσταντικές αντιλήψεις και πρακτικές, έχουν διαποτιστεί «ἄχρι ἁρμῶν τε καὶ μυελῶν»5 από τα θολά νερά και ρεύματα του ορθολογισμού και εν πολλοίς του αθεϊσμού και έτσι από μόνοι τους έχουν αποκοπεί από τον ομφάλιο λώρο της ορθόδοξης πνευματικότητας και πατερικής παραδόσεως που αποτελούν την μόνη απλανή οδό προς την ουράνια μακαριότητα. Τους μοναδικούς πυλώνας εισόδου στην πόλη του Ζώντος Θεού. Το απύθμενο θράσος τους φθάνει στον παραλογισμό, αφού και αυτόν τον Θεόν θέλουν να διορθώσουν. Χρόνια τώρα, δυστυχώς δηλητηριάζουν τις ψυχές των πιστών, αφού όπως χαρακτηριστικά λέγει ο Ιερός Χρυσόστομος «είναι χειρότεροι και από το δηλητήριο, γιατί αυτό φθάνει μέχρι την βλάβη του σώματος, ενώ αυτοί την σωτηρία της ψυχής λυμαίνονται»6

Περιφρονούν τους πάντες και υποτιμούν την νοημοσύνη των πιστών επειδή απορρίπτουν τα αιρετικά τους φρονήματα και ανοίγματα με αποκορύφωμα την περιβόητη ψευδοσύνοδο. Τι και αν γράφονται τόσα και άλλα τόσα λέγονται που αποδεικνύουν περίτρανα την παρανομία και την αναισχυντία τους; Το χαβά τους αυτοί. Ξέρουν όμως να λοιδορούν, να συκοφαντούν, να υβρίζουν και να απειλούν. Ουκ ηβουλήθησαν συνιέναι. Και δυστυχέστατα επαληθεύτηκαν οι φόβοι μας για την στάση της Ιεραρχίας αλλά και της Ι. Κοινότητος του Αγίου Όρους, σχετικά με τις αποφάσεις της ψευδοσυνόδου…ως συνευδοκούντες αυτής!!! Για αυτούς λέγει ο Κύριος «εἰ τυφλοὶ ἦτε, οὐκ ἂν εἴχετε ἁμαρτίαν· νῦν δὲ λέγετε ὅτι βλέπομεν· ἡ οὖν ἁμαρτία ὑμῶν μένει»7. Και πάλιν «ουχ ομολόγουν, εφοβούντο γαρ, ίνα μη αποσυνάγωγοι γένονται»8

Πάντως η μεθοδικότητα, η σπουδή και η τακτική των οικουμενιστών προς υλοποίηση και εφαρμογή των αποφάσεων της Β’ Βατικανής Συνόδου είναι πράγματι «αξιοζήλευτες». Αφού και ο ίδιος ο Πάπας, ο πάτρωνάς τους, δεν θα πιστεύει ότι έχει τόσο υπάκουα κοπέλια, που και αυτοί οι Ουνίτες ωχριούν μπροστά στην δολιότητα και την υποκρισία τους. 



Όμως έχουν ήδη διανύσει πολύ και μακρύ δρόμο μέσα στα χαώδη και ζοφερά μονοπάτια της αιρέσεως και δια τούτο δεν μπορούν να διακρίνουν το φως από το σκοτάδι και την αλήθεια από το ψεύδος (αίρεση) «οὐκ ἔγνωσαν οὐδὲ συνῆκαν, ἐν σκότει διαπορεύονται·»9 λέει ο Ψαλμωδός. Αλλά αρκετά τώρα ασχοληθήκαμε με όλους αυτούς τους καταφρονητές και πραγματικά θεομπαίχτες Οικουμενιστές. Όπως έστρωσαν, ας κοιμηθούν. Αυτοί όψονται.

Το λοιπόν αδελφοί και πατέρες, όλοι όσοι έχουμε την Αληθινή Πίστη και ανήκουμε στην Εκκλησία του Χριστού, όσοι εβαπτίσθημεν και ενεδύθημεν Αυτόν, όσοι φρονούμε, όσοι ομολογούμε Αυτόν και όσοι τιμούμε τους Πατέρες μας «ὡς ἀρτιγέννητα βρέφη που ἐπιποθούμε τὸ λογικὸν και ἄδολον γάλα»10 της διδασκαλίας των, ας γίνουμε και εμείς άξιοι μιμητές των, κατά πάντα, για να μας δεχτούν μετά θάνατον, στις αιώνιες σκηνές ως τέκνα των αγαπητά και γνώριμους φίλους κατά τον Μ. Αντώνιο. Γνωρίζουμε όλοι μας ότι λειτουργούν πνευματικοί νόμοι που δεν υπόκεινται, ούτε επηρεάζονται από ανθρώπινες παρεμβάσεις και κοσμικούς συμβιβασμούς κατά το γεγραμμένον «πᾶσα παράβασις καὶ παρακοὴ λαμβάνει ἔνδικον μισθαποδοσίαν»11

Τα σημερινά αδιέξοδα, οι ανασφάλειες κυρίως στον κοινωνικό χώρο, η καταρράκωσις των ανθρωπίνων αξιών, ως μη ώφειλε, και γενικά η απαξίωσις της αγαπημένης μας Πατρίδος είναι σίγουρα τα οψώνια της αποστασίας μας από τον Θεό μας. Εκείνο όμως, που ιδιαίτερα επισύρει τη θεία οργή περισσότερο όλων, όπως έχει συμβεί και σε άλλες ιστορικές στιγμές, είναι, φευ, η προδοσία της Πίστεως. Πιστεύουμε ακράδαντα και είμεθα πεπεισμένοι πως σε τούτη ακριβώς την χρονική συγκυρία, η προσωπική ευθύνη της επιλογής του καθ΄ ενός εξ ημών απέναντι της στάσης του προς τον σατανοκίνητο Οικουμενισμό, έχει προεκτάσεις σωτηριολογικού χαρακτήρος, πλέον βαρυνούσης σημασίας επειδή το διακύβευμα είναι αυτή η Πίστις ήτοι η σωτηρία μας. Ό λόγος των Πατέρων είναι σαφής και ξεκάθαρος και δεν επιδέχεται παρερμηνεία. Θα αναφέρουμε εδώ μόνο δύο Πατέρες ενδεικτικά. Ο Μ. Αθανάσιος μας προειδοποιεί: «κάθε άνθρωπος που έχει την δυνατότητα να κρίνει, θα κολασθεί ακολουθώντας αμαθή και πλανεμένο ποιμένα που δέχεται ψευδή δοξασία ως αληθινή»12 και επίσης μας λέγει: «όποιος θέλει να σωθεί, πρώτα από όλα πρέπει να κρατήσει την καθολική (Αποστολική) πίστη. Αν κάποιος δεν την κρατήσει καθαρή και ολόκληρη, χωρίς αμφιβολία θα κολασθεί»13

Ο δε Άγιος Συμεών ο νέος θεολόγος χαρακτηρίζει τους αιρετικούς άθεους ενώ όσοι αποδέχονται αιρετικές διδασκαλίες καταδικασμένους «εις απώλειαν»14. Ο πάνσοφος Δημιουργός και Κύριος μας Ιησούς ζητεί και τώρα να καθαρίσει την Άλωνά Του, την ήρα από το σιτάρι, την Πανάμωμο Νύμφη Του Εκκλησία από τον μολυσμό της αιρέσεως. Ανάγκη επιτακτική είναι πλέον να διακόψουμε κάθε εκκλησιαστική κοινωνία μαζί τους, ακολουθώντας το παράδειγμα των Αγίων μας, που όσο πιο πολύ απομακρύνονταν από τους αιρετικούς, τόσο πιο πολύ ενώνονταν με τον Θεόν. Εξάλλου είναι η μόνη ενδεδειγμένη οδός. Δεν δύναται πλέον, ορθόδοξη συνείδηση που ζει και αγαπά τον Χριστό να ανέχεται αυτούς. Δια τούτο και εμείς εδώ στο Άγιον Όρος αρκετοί Πατέρες, διακόψαμε το μνημόσυνο, επειδή ποθούμε και αγαπούμε να είμεθα με τον Χριστό και τους Αγίους μας, εφαρμόζοντας την εντολή Του «διὸ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι υμάς»15

Και ενώ θα έπρεπε σύσσωμο το Άγιον Όρος να προβεί στην διακοπή μνημοσύνου, συνταράσσοντας τα θεμέλια της οικουμένης δίνοντας αλλά και δεικνύοντας τον μοναδικό δρόμο που πρέπει να ακολουθηθεί, όχι μόνον αυτό δεν έγινε αλλά και όσους αυτόν ακολουθούμε αντιμετωπίζουμε την μήνιν και τα επακόλουθα αυτής. Και επειδή αρκούντος έχουν αναλυθεί και απαντηθεί τα περί νομίμου δικαιώματος (ως θεραπευτικού μέσου και τρόπου) θεολογικώς και… Αγιορειτικώς, ιερών κανόνων και δη του ΙΕ’ της Πρωτοδευτέρας Συνόδου (861) ως δήθεν «δυνητικού» και επειδή δεν είναι λίγοι, δυστυχώς, αυτοί που μας καταλογίζουν πως δημιουργούμε σχίσμα και διαιρέσεις!!! Έτι δε, και πως είμαστε εκτός Εκκλησίας (sic). Θα θέλαμε λοιπόν να ρωτήσουμε. Πρώτον: Επί Αθηναγόρου οι διακόψαντες «ένθεν – κακείθεν» το μνημόσυνον, ήταν εκτός Εκκλησίας και δημιούργησαν σχίσματα και διαιρέσεις; Και δεύτερον, επειδή πάλι από πολλούς ακούγεται να λένε πώς πρέπει όλοι μαζί να προχωρήσουμε στη διακοπή μνημοσύνου. Απλά ρωτάμε. Δεν θα ισχύουν πια αυτές οι «ΘΕΩΡΙΕΣ» τους; «Ω συμβουλίας εχθίστης! Ω παραινέσεως του δυσμενούς»16. Ικανόν εστί17. Το λοιπόν, όποια άλλη προσέγγιση είναι αμάρτυρη εκκλησιαστικώς και αθεμελίωτη καθώς και θεολογικά ανακριβής ή μάλλον ειπείν, είναι επιλογή του «ΒΟΛΕΜΑΤΟΣ».

Άπειρες ευχαριστίες και δοξολογίες αναπέμπομεν στον Ποιμένα τον καλόν και μόνο Αρχιποίμενα Χριστόν μας, που και σήμερα όπως έλεγε και ο «παππούλης μας», μας χαρίζει ήδη «νέους Μάρκους Ευγενικούς και Γρηγορίους Παλαμάδες, δια να συγκεντρώσουν όλα τα κατασκανδαλισμένα αδέλφια μας, δια να ομολο γήσουν την Ορθόδοξον Πίστιν, να στερεώσουν την Παράδοσιν και να δώσουν χαράν μεγάλην εις την Μητέρα μας».18 Ημέρα τη ημέρα γινόμαστε μάρτυρες και κάποιας νέας απομακρύνσεως-διακοπής μνημοσύνου από τους φιλενωτικούς Οικουμενιστές, είτε μέσα στον Άγιον Όρος είτε εκτός αυτού, και δια τούτο χαιρόμαστε αλλά και θα χαιρόμαστε. Προσευχόμεθα και ευελπιστούμε στον Κύριο μας, αυτό που ξεκίνησε να γίνει χιονοστιβάδα που στο πέρασμά της να εξαλείψει κάθε πονηρά και δόλια επιθυμία όλων αυτών που επιβουλεύονται την Μητέρας μας Ευσέβεια για να μεγαλύνεται ο Δομήτωρ Αυτής και Κύριος των δυνάμεων Ιησούς Χριστός.

Ιδού λοιπόν, ο αγώνας ο καλός άρχισε και η πρόσκλησις είναι προσωπική και εξίσου βέβαια και ο στέφανος της ομολογίας «ὃν ἐπηγγείλατο ὁ ἀψευδὴς Θεὸς»19 και «ὃν ἀποδώσει μοι ὁ Κύριος ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ, ὁ δίκαιος Κριτής»20

Ας ακολουθήσουμε όλοι μας στα ίχνη που βάδισαν οι Θεορρήμονες και Πνευματέμφοροι Πατέρες μας και ας γίνουμε μιμητές των καθώς γέγραπται, τιμή Οσίου, μίμησις Οσίου, ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΑ, και έτσι και αυτοί με την σειρά τους να μας παρουσιάσουν μπροστά στον Χριστόν μας, καυχώμενοι εν Κυρίω και λέγοντες «ιδοὺ ἐγὼ καὶ τὰ παιδία, ἅ μοι ἔδωκεν ὁ Θεός» (ΗΣ. Η’ ,18). Γένοιτο – γένοιτο.

Τω δε μόνω σοφώ Θεώ σωτήρι ημών, δόξα και μεγαλοσύνη, κράτος και εξουσία και νυν και εις πάντας τους αιώνας· αμήν.


ΜΟΝΑΧΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ 
ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ Ι.Μ. ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ 

ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 

1 ΙΟΥΔΑ, 11

2 ΜΑΤΘ ΙΕ’ 7-9

3 ΜΑΡΚ ΙΒ’ 27

4 ΠΡΑΞ ΚΖ’ 26

5 ΕΒΡ Δ’ 12

6 ΕΠΕ 30,340

7 ΙΩΑΝ Θ’ 41

8 ΙΩΑΝ Θ’ 22

9 ΨΑΛΜ 81, 5

10 ΠΕΤΡΟΥ Α’ Β’2

11 ΕΒΡ Β’2

12 ΒΕΠΕΣ 33, 214

13 ΣΥΜΒ ΠΙΣΤΕΩΣ

14 ΚΑΤΗΧΗΣΙΣ ΗΘ’, Τ.Γ’ Σ.257

15 Β’ ΚΟΡΙΝΘ. ΣΤ’ 17

16 ΘΕΟΤΟΚΑΡΙΟΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΣΠΕΡΑΣ ΗΧΟΣ ΒΑΡΥΣ ΩΔΗ Θ’

17 ΛΟΥΚ ΚΒ’ 38

18 ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΟΣΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ 1969

19 ΤΙΤ Α’ 2

20 TIM B’, Δ’ 8






ΠΗΓΗ: http://synaksiorthodoxon.blogspot.gr/2017/04/3_27.html

Βαπτίσεις στὴν Τσεχία

 Τὸ Μεγάλο Σάββατο, 2/15.4.2017, τελέσθηκαν στὸν Ἱερὸ Ναὸ Ἁγίου Ἀρχιεπισκόπου Ἰωάννου (Μαξίμοβιτς) τοῦ Θαυματουργοῦ στὸ Γιεζντοβίτσε τῆς Τσεχίας,  μὲ τὴν εὐχὴ τοῦ Θεοφ. Ἐπισκόπου Γαρδικίου κ. Κλήμεντος, Τοποτηρητοῦ τῆς Ἱερᾶς Ἐπισκοπῆς Μοραβίας, ἀπὸ τὸν Ἐφημέριο Αἰδ. π. Ἱερεμία Τβάκ, οἱ Βαπτίσεις ὀκτὼ νέων μελῶν τῆς ἁγίας τοῦ Χριστοῦ Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας.
           
Πρόκειται γιὰ τὴν πενταμελῆ οἰκογένεια πρώην Παπικῶν, τοῦ Μαρτίνου καὶ τῆς Παυλίνας καὶ τῶν τέκνων τους Βερονίκης, Στεφάνου καὶ Ἀντωνίου, τῶν δύο νέων Μαρτίνου καὶ Εἰρήνης, οἱ ὁποῖοι πρόκειται νὰ τελέσουν τὸν Γάμο τους ἐντὸς ὀλίγου καὶ ποὺ μέχρι στιγμῆς δὲν εἶχαν θρησκευτικὴ ἐπιλογὴ στὴν ζωή τους, καὶ τοῦ ἐπίσης Μαρτίνου, πρώην ἀθέου.
           
λοι οἱ νεοφώτιστοι εἶχαν διατελέσει ἐπὶ μακρὸν Κατηχούμενοι καὶ ἡ Βάπτισή τους τὴν παραμονὴ τοῦ Ἁγίου Πάσχα, προκειμένου νὰ συμμετάσχουν γιὰ πρώτη φορὰ στὴν χαρὰν τοῦ Κυρίου, ἦταν αἰτία καὶ ἀφορμὴ μεγάλης πνευματικῆς χαρᾶς.
Εἴθε ὁ Κύριός μας νὰ στηρίζει τοὺς νεοφωτίστους στὴν ἁγία Ὀρθοδοξία καὶ νὰ τοὺς σώσει στὴν Βασιλεία Του!





ΠΗΓΗ: http://www.ecclesiagoc.gr/index.php/nea/1146-vaptiseis-tsexia-2017

1η Συνάντηση Συμπροέδρων Διεθνούς Θεολογικού Διαλόγου Ορθόδοξης και Αγγλικανικής Εκκλησίας


sumposio 3
Την Πέμπτη 27 Απριλίου 2017 έλαβε χώρα στις Βρυξέλλες η πρώτη συνάντηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Βελγίου και Εξάρχου Κάτω Χωρών και Λουξεμβούργου κ. Αθηναγόρου (Οικουμενικό Πατριαρχείο) μετά του Αγγλικανού Αρχιεπισκόπου Ιρλανδίας κ. Richard Clarke, των δύο Συμπροέδρων της Επιτροπής Διεθνούς Θεολογικού Διαλόγου μεταξύ Ορθοδόξου και Αγγλικανικής Εκκλησίας.

Η συνάντηση διεξήχθη σε κλίμα αδελφοσύνης και χαράς, στην έδρα της Ιεράς Μητροπόλεως Βελγίου, κατά την οποία έλαβαν, επίσης, μέρος και ο Αιδεσ. Δρ. John Gibau (Αγγλικανός Συγγραμματεύς του Διαλόγου) και ο Αρχιδιάκονος της Ιεράς Μητροπόλεως Βελγίου κ. Φιλάδελφος Καφαλής.

Στόχος της συνάντησης ήταν η προετοιμασία της ανεπίσημης συνομιλίας ανάμεσα στην Αγγλικανική Κοινωνία και το Οικουμενικό Πατριαρχείο στο Λονδίνο τον ερχόμενο Ιούνιο, καθώς επίσης και η προετοιμασία της επόμενης Συνέλευσης της Διεθνούς Επιτροπής Θεολογικού Διαλόγου μεταξύ Ορθοδόξου και Αγγλικανικής Εκκλησίας που θα διεξαχθεί στη Μάλτα από 14 έως 21 Οκτωβρίου 2017.
Ο Επίσημος Διάλογος μεταξύ των δύο Εκκλησιών ξεκίνησε το 1973 στην Οξφόρδη.
Ο Μητροπολίτης Βελγίου κ. Αθηναγόρας είναι ο 5ος κατά σειρά Συμπρόεδρος του Διαλόγου Ορθοδόξων και Αγγλικανών, μετά τους απερχόμενους Ἀρχιεπισκόπους Θυατείρων και Μεγάλης Βρετανίας Αθηναγόρου Κοκκινάκη και Μεθοδίου Φούγια και Μητροπολίτες Περγάμου Ιωάννου και Διοκλείας Καλλίστου.
Ο Μητροπολίτης Βελγίου διορίσθηκε ως ορθόδοξος συμπρόεδρος από την Αγία και Ιερά Σύνοδο το Νοέμβριο 2016. Ορθόδοξος γραμματεύς είναι εδώ και 25 χρόνια ο Αιδεσ. Δρ. Χρήστος Χρηστάκης (Οικουμενικό Πατριαρχείο).

sumposio 1
sumposio 1


ΠΗΓΗ: http://www.romfea.gr/oikoumeniko-patriarxeio-ts/mitropoleis-exoterikou/14556-1i-sunantisi-sumproedron-diethnous-theologikou-dialogou-orthodojis-kai-agglikanikis-ekklisias

Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΛΟΙ "ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ " ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ !!!

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ''ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ'': ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΜΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΩΞΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΙΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1972 ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ι.Μ.ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΔΕΧΘΕΙ ΑΝΕΛΕΗΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΡΑΚΤΕΡ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ-ΚΟΝΑΚΙΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΙΣΘΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ !!!
ΜΕΤΡΗΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΑΦΙΟΥ ΤΟΥ .
ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΩΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ  ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΕΚΔΙΩΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ .
ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΝΕ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ!!!


 Ραγδαίες εξελίξεις και πρωτοφανείς διώξεις σε μοναχούς της Μονής Κουτλουμουσίου.

ΑΓΙΟΣ ΟΡΟΣ 2017:  ΔΙΩΓΜΟΣ.

ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ- ΑΠΕΙΛΕΣ
ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΣΤΑ ΚΕΛΙΑ
ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΔΙΑΡΗΞΗΣ ΚΕΛΙΩΝ 
ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 


Σας μεταφέρουμε αποκλειστικές απολύτως εξακριβωμένες πληροφορίες που μόλις έφτασαν στο ιστολόγιο μας από το Άγιο Όρος (Τρίτη 11 το βράδυ)

Χθες, Δευτέρα, το απόγευμα,  3 πατέρες της Κουτλουμουσίου προσπάθησαν να εισβάλουν παράνομα στο κελί του π.Μακαρίου -δηλαδή να το καταλάβουν. Ο π.Μακάριος απουσίαζε ενώ μέσα φιλοξενούνταν 2 εκδιωκόμενοι πατέρες της Μονής Κουτλουμουσίου. Οι φιλοξενούμενοι πατέρες αρνήθηκαν να τους ανοίξουν.

Σήμερα (Τρίτη 25/4/2017), στις 11 πμ περίπου, ήρθαν μαζί με αστυνομικούς απαιτώντας και πάλι το κελί του π.Μακαρίου. Οι πατέρες κ πάλι δεν άνοιξαν και η κλειδωμένη καγκελόπορτα απέτρεψε τους αστυνομικούς να εισβάλουν μέσα.
Ίδια απόπειρα εισβολής έγινε και σε δεύτερο κελί την περίπου ίδια ώρα, πιθανότατα από τα ίδια άτομα.
Αντίστοιχη απόπειρα εισβολής στο κελί του π,Μακαρίου, έγινε και στις 6 μμ σήμερα (και πάλι μαζί με την αστυνομία)

H Μονή Κουτλουμουσίου διαθέτει και επίσημη ιστοσελίδα με άφθονα άρθρα! Δεν γνωρίζουμε αν έκαναν και facebook..

ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΟΥΝ ΤΟΝ 
"ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ". 
ΔΕΝ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΙΣ ΕΦΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ.

Οι πατέρες π.Μακάριος, π.Ιλαρρίων και π.Ιωσήφ, όλοι της Μονής Κουτλουμουσίου, έκαναν ΗΔΗ 2 φορές ΕΦΕΣΗ στην απόφαση του μοναστηριού να τους διαγράψει από το μοναχολόγιο (επειδή λόγω μνημόνευσης του αιρετικού οικουμενιστή Πατριάρχη Βαρθολομαίου εφαρμόζοντας τους Ιερούς Κανόνες οι ευσεβείς Αγιορείτες αρνούνταν να συμμετέχουν στις ακολουθίες).

Σύμφωνα με τον Καταστατικό Χάρτη του Αγίου Όρους, η ΕΦΕΣΗ θα έπρεπε να διαβιβαστεί ΑΜΕΣΑ στην Επιστασία, η οποία έχει προθεσμία 5 ημερών να τους καλέσει σε απολογία. 

Η Επιστασία ΟΥΔΕΠΟΤΕ τους κάλεσε, γιατί ΟΥΔΕΠΟΤΕ της προωθήθηκε από την Μονή, οι εφέσεις των 3 μοναχών. Η τελευταία έφεση είχε ημερομηνία 29/3/2017 (16/3/2017 με το π.η.).
Εφόσον ΔΕΝ κλήθηκαν σε απολογία -πέρα από την σοβαρότατη παρανομία της Μονής Κουτλουμουσίου-  οι ΕΦΕΣΕΙΣ τους θεωρούνται ότι έγιναν δεκτές, άρα παραμένουν εγγεγραμμένοι στο μοναχολόγιο της Μονής.

Η νέα "μόδα" των Αγιορειτών. Κατά την διάρκεια της Σαρακοστής, αντί να μείνουν στο μοναστήρι τους, κόβουν βόλτες για "ομιλίες" ανά την Ελλάδα.


ΑΡΝΟΥΝΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΦΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ

Η Μονή Κουτλουμουσίου ΑΡΝΟΥΝΤΑΝ να παραλάβει τις εφέσεις των πατέρων που διέκοψαν την μνημόνευση του Βαρθολομαίου. Αρνούνταν να τους δώσουν Αριθμό Πρωτοκόλλου οπότε οι πατέρες υποχρεωνόταν να τις καταθέτουν μέσω δικαστικού επιμελητή που έπρεπε να έρθει από εκτός Αγίου Όρους (υποβαλλόμενοι σε πολλαπλάσια έξοδα).

απόσπασμα από έφεση του π.Μακαρίου προς την Ιερά Κοινότητα (δείτε την ολόκληρη εδώ)

Τελεσίγραφο της Μονής προς τον π.Μακάριο

Η απάντηση του π.Μακαρίου, τους υπενθυμίζει ότι οφείλουν να εφαρμόζουν τον Καταστατικό χάρτη του Αγίου Όρους.
Δείτε την εδώ.



ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΣΤΟ ΚΕΛΙ ΤΟΥ Π.ΙΛΑΡΡΙΩΝΟΣ, 
ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ

Ο π.Ιλαρρίων, διαμένει στο κελί του εδώ και 23 ολόκληρα χρόνια, και το κελί είναι εντός του μοναστηριού. 
Ο π.Ιλαρρίων, μετά από πλήθος γεγονότων, αναγκάστηκε για 1η φορά, να κλειδώσει το κελί του (αλλάζοντας τον μύλο). 
Πατέρες την μονής κατέστρεψαν τον μύλο της κλειδαριάς -όπως οι ίδιοι του ομολόγησαν, πιθανότατα με τρυπάνι, με αποτέλεσμα την περασμένη Παρασκευή, της Ζωοδόχου Πηγής, στις 6 μμ, όταν επέστρεψε στο μοναστήρι από την θεία λειτουργία όπου είχε πάει, να μην μπορεί να εισέλθει ούτε καν για να πάρει τα πράγματα του, τα οποία έχουν ουσιαστικά δεσμεύσει -απέμεινε μόνον με ένα μικρό σάκο με τον οποίο πήγε να φιλοξενηθεί στο κελί του π.Μακαρίου. Πατέρες της μονής ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ να του επιτρέψουν να πάρει τα πράγματα του, εν γνώσει τους ότι είναι μόνον με αυτόν τον μικρό σάκο.
Ομοίως εκδίωξαν και δεύτερο μοναχό που επίσης συνέχιζε να ζει μέσα στο μοναστήρι, επειδή  αρνείται να συμμετέχει στην μνημόνευση του Βαρθολομαίου.


Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΙΕΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ 
"ΝΙΠΤΟΥΝ ΤΑΣ ΧΕΙΡΕΣ ΤΟΥΣ"

Ο π.Ιλαρρίων απευθύνθηκε την επόμενη μέρα, (το Σάββατο το πρωί) στις τοπικές αστυνομικές αρχές καταγγέλλοντας την απόπειρα παραβίασης/διάρρηξης του κελιού του. Ζήτησε από την αστυνομία να κάνει αυτοψία. 
Η αστυνομία ζήτησε να υπάρχει και ένας "Επιστάτης" (της Επιστασίας), αλλά η Ιερά Κοινότητα τους απάντησε ότι ΔΕΝ μπορεί να δεχθεί την καταγγελία απευθείας από τους μοναχούς και ότι πρέπει "το μοναστήρι" να τους κάνει την καταγγελία!!!


ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ

Σήμερα (Τρίτη 25/4/2017) το πρωί, αστυνομικοί, ΚΑΤΕΣΧΕΣΑΝ το αυτοκίνητου άλλου μοναχού  από το κελί του (αυτοκίνητο που είχε πληρώσει ο ίδιος - απλά τα αυτοκίνητα στο Άγιο Όρος υποχρεωτικά εγγράφονται σε κάποια μονή). Το αυτοκίνητο -όπως πληροφορηθήκαμε- βρίσκεται τώρα στο προαύλιο της μονής Κουτλουμουσίου! Ο μοναχός προσήχθη στο αστυνομικό τμήμα για 4 περίπου ώρες!!! (και του πήραν το αυτοκίνητο και τον προσήγαγαν!)
Με τον τρόπο αυτό εκβιάζουν τους πατέρες αφού χάνουν τα κελιά τους, ακόμη και τα οχήματα που έχουν αγοράσει οι ίδιοι, για να αναγκαστούν να μνημονεύουν τον Βαρθολομαίο.


ΝΤΡΟΠΗ ...
Όπως φαίνεται κάποιοι "Αγιορείτες" ΔΕΝ έζησαν Πάσχα. Τους έχει κατακυριεύσει ο
σατανάς και πασχίζουν να κάνουν ότι μπορούν για να "τιμωρήσουν" τους αγωνιστές, ευσεβείς πατέρες που δεν προσκυνούν την αίρεση του Οικουμενισμού.



Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"