Δευτέρα 10 Απριλίου 2017
ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΣΠΕΡΑΣ (ΟΡΘΡΟΣ Μ. ΤΡΙΤΗΣ)
«Ταλαίπωρη
ψυχή μου, κατάλαβε καλά την ώρα του τέλους σου και δείλιασε από το κόψιμο που
προτείνει ο Κύριος για την ξεραμένη συκιά. Οπότε το τάλαντο που σου ‘δωσε ο Θεός
εργάσου το με φιλοπονία, φωνάζοντας δυνατά και με εγρήγορση: Μη μείνουμε έξω από
τον νυμφώνα του Χριστού» (Κοντάκιο).
Πρέπει
να μπούμε στην αγωνία του αγίου υμνογράφου. Έχει την επίγνωση ότι δεν βρίσκεται
στην κανονική θέση που θα έπρεπε: του παιδιού που ό,τι κάνει το κάνει από αγάπη
προς τον Θεό Πατέρα του. Αλλ’ ούτε πάλι κινητοποιείται στο άγιο θέλημα Αυτού
προσδοκώντας ίσως τις δωρεές της Βασιλείας Του. Νιώθει πολύ μικρός και πολύ
κάτω: η αίσθηση του φόβου μπορεί να τον κρατήσει σε ό,τι ο Κύριος έφερε με τη
Βασιλεία Του. Αισθάνεται δηλαδή σαν τον δούλο που λόγω του φόβου μίας τιμωρίας
κρατάει τις εντολές του κυρίου του.
Ποιος
είναι ο φόβος του πιστού υμνογράφου; Μπροστά στο επερχόμενο γεγονός του τέλους,
του θανάτου, και μπροστά σ’ αυτό που είπε ο Κύριος, ότι δηλαδή «κάθε δένδρο που
δεν κάνει καλό καρπό κόβεται και πετιέται στη φωτιά», μη τυχόν και μείνει
αμετανόητος, σαν το άκαρπο δένδρο της συκιάς. Καλεί λοιπόν την ψυχή του, τον
εαυτό του, όσο καιρό έχει, δηλαδή το σήμερα, να εργαστεί πάνω στην ψυχή του και
να καλλιεργήσει ό,τι δώρο του έδωσε ο Θεός, είτε φυσικό είτε
πνευματικό. Και κυρίως το πνευματικό: τη χάρη του αγίου βαπτίσματος. Πώς;
Προσπαθώντας με τη δύναμη Εκείνου να τηρεί τις άγιες εντολές Του.
Έτσι θα βρίσκεται ενωμένος με τον Χριστό ως άγιο μέλος Του. Έτσι
θα βρίσκεται μέσα στον νυμφώνα Αυτού! Αυτός δεν είναι και όλος ο σκοπός της
πνευματικής ζωής;
Ο φόβος
του αγίου ποιητή πρέπει να γίνει και φόβος δικός μας. Διότι κι εμείς γνωρίζουμε
ότι θα φύγουμε από τη ζωή αυτή, και μάλιστα σε ώρα που δεν προσδοκούμε. Η κάθε
ώρα δυνητικά μπορεί να είναι και το τέλος μας! Συνεπώς, δεν
μπορούμε να παίζουμε με την πίστη μας. Κι ακόμη· ο λόγος του Κυρίου είναι
αψευδής: ό,τι έχει πει είναι στην πραγματικότητα ήδη γεγονός. Είναι λοιπόν
πνευματικός νόμος: δεν παρουσιάζουμε στη ζωή μας καλούς καρπούς; Δηλαδή
επιλέγουμε τη διαγραφή του Θεού από τη ζωή μας; Θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να
υποστούμε τις συνέπειες της ελεύθερης επιλογής μας: την αποκοπή μας από Εκείνον!
Μα εμείς
θέλουμε τον Κύριο. Ζητάμε να Τον αγαπάμε. Εκείνος είναι ο νυμφίος και ο Ίδιος
είναι και ο νυμφώνας. «Μη μείνωμεν λοιπόν έξω του νυμφώνος Αυτού»! Οπότε
ο φόβος μας αλλάζει: δεν είναι φόβος ενόψει μίας τιμωρίας. Είναι
φόβος ενόψει της απώλειας του Ίδιου από τη ζωή μας! Με φιλοπονία λοιπόν ας
εργαζόμαστε τις εντολές του αγαπημένου μας!
ΠΗΓΗ: AKΟΛΟΥΘΕΙΝ
Αυτοί οι Επίσκοποι περιμένουν οι αντι-Οικουμενιστές να καταδικάσουν εν Συνόδω τον Οικουμενισμό;
Ο Κίτρους Γεώργιος στην Ευαγγελική "εκκλησία"! Και εις ...ανώτερα!!!
Τὸ παράρτημα τῆς Π.Ε. Θεολόγων Κατερίνης καὶ ὁ τότε Πρόεδρός της, ποὺ χαιρέτησαν ἐνθουσιασμένοι τὸν γνωστὸ γιὰ τὶς οἰκουμενιστικές του ἰδέες Ἀρχιμανδρίτη ποὺ τοὺς ἐπέβαλαν ὡς Μητροπολίτη, θὰ διαμαρτυρηθοῦν τώρα, στὰ νέα Οἰκουμενιστικά του ἀνοίγματα; Ἐδῶ στὴν "ἐκκλησία" τῶν Εὐαγγελικῶν!
Εἴχαμε παρουσιάσει, ὅταν ἐξελέγει μητροπολίτης, τὴν οἰκουμενιστικὴ προϊστορία τοῦ κ. Γεώργιου (ἂς τὸ συνειδητοποιήσουμε ὅτι εἰς τὸ ἑξῆς μόνο Οἰκουμενιστὲς θὰ γίνονται Μητροπολίτες), ὁ ὁποῖος ἀποδέχτηκε νὰ εἶναι παρόντες στὴν χειροτονία του καὶ αἱρετικοὶ "ποιμένες". Τώρα ἀνταπόδωσε τὴν τιμὴ ποὺ τοῦ ἔκαναν! Ἦταν παρὼν στὴν συναυλία ποὺ "πραγματοποιήθηκε στην ελληνική Ευαγγελική Εκκλησία της Κατερίνης"!
Οἱ δημοσιογράφοι τότε τὸν ρώτησαν: Στην ενθρόνισή σας, είδαμε τον Ποιμένα της (αιρετικής) Ευαγγελικής Εκκλησίας (τῆς Κατερίνης).
Καὶ ὁ κ. Γεώργιος σὲ μιὰ ἔκρηξη εἰλικρίνειας, μὲ καμάρι(;) καὶ χωρὶς κόμπλεξ Παραδοσιακότητος καὶ συντηρητισμοῦ, ἀποκαλύπτει ἐκεῖνο ποὺ δὲν εἶχαν καταλάβει οἱ δημοσιογράφοι! Δὲν εἴδατε δηλαδή, τοὺς εἶπε, «ότι εκτός από τον (Ευαγγελικό) Ποιμένα της Κατερίνης, ήταν (παρόντες) και οι (αἱρετικοὶ Εὐαγγελικοί) Ποιμένες της Βέροιας και της Θεσσαλονίκης»!
Καὶ γιατί νὰ μὴν εἶναι παρόντες; (δείχνει νὰ ἀπορεῖ ὁ Ἐπίσκοπος, μάλαμα). Ἀφοῦ συνεχίζει, «ἡ Ἑλληνική Εὐαγγελικὴ Ἐκκλησία συνεργάζεται με την Ορθόδοξη στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών και του Διαχριστιανικού διαλόγου»; (!!!) «20 χρόνια στη Βέροια δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Απεναντίας, συμμετείχαν (οἱ Εὐαγγελικοὶ Ποιμένες!) σε εκδηλώσεις όπως ήταν τα “Παύλεια”... Σεβόμαστε το «πιστεύω» όλων, σεβόμαστε τη διαφορετικότητα ή ακόμη και το να μην πιστεύει κάποιος σε τίποτα» (ἐδῶ).
Καὶ γιατί νὰ μὴν εἶναι παρόντες; (δείχνει νὰ ἀπορεῖ ὁ Ἐπίσκοπος, μάλαμα). Ἀφοῦ συνεχίζει, «ἡ Ἑλληνική Εὐαγγελικὴ Ἐκκλησία συνεργάζεται με την Ορθόδοξη στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών και του Διαχριστιανικού διαλόγου»; (!!!) «20 χρόνια στη Βέροια δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Απεναντίας, συμμετείχαν (οἱ Εὐαγγελικοὶ Ποιμένες!) σε εκδηλώσεις όπως ήταν τα “Παύλεια”... Σεβόμαστε το «πιστεύω» όλων, σεβόμαστε τη διαφορετικότητα ή ακόμη και το να μην πιστεύει κάποιος σε τίποτα» (ἐδῶ).
ΤΑ "ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΠΑΘΗ" ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ
Ἀόρατε Κριτά, ἐν σαρκὶ καθωράθης,
καὶ ἔρχῃ ὑπ᾿ ἀνδρῶν, παρανόμων κτανθῆναι
(όρθρος Μ.Τρίτης)
Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Είναι μια καταστροφική πρακτική, αυτή που προβάλλεται από το δημοσίευμα που μας έστειλαν αναγνώστες και φίλοι του Ιστολογίου μας από την Κατερίνη.
Περιοχές όπως η Σύρος, η Κέρκυρα, η πόλη της Κατερίνης, αλλά και οι ενορίες της ομογένειας, σε Αμερική, Αυστραλία, Κεντρική Ευρώπη και Καναδά, χρησιμοποιούνται σαν συγκρητιστικό παράδειγμα, ειρηνικής εν αγάπης συμβιώσεως, πιστών διαφορετικών δογμάτων.
Προβάλλεται έτσι ο πυλώνας της Οικουμενιστικής παναιρέσεως, “πίστη (σε οτιδήπτε) και αγάπη (εωσφορικής συλλήψεως) πέρα και πάνω από τα δόγματα της Ορθοδόξου πίστεως και των Αγίων πατέρων”.
Ποιος άραγε πρωταγωνιστεί αυτή τη φορά στη “διαφημιστική εκστρατεία”; Ποιος ευαγγελίζεται ελαφρά τη καρδία, το “αγαπολογικό ευαγγέλιο” της παναιρέσεως του Οικουμενισμού; Ποιος “ερωτοτροπεί” με την άσεμνη νύμφη του θρησκευτικού συγκρητισμού;
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κίτρους Πλαταμώνα και Κατερίνης κ.κ. Γεώργιος !!!
Την Τετάρτη 5 Απριλίου πραγματοποιήθηκε στην ελληνική Ευαγγελική Εκκλησία της πόλης μας, με την ευγενική αρωγή και τιμητική παρουσία του Προέδρου του Διεθνούς Ιδρύματος Μεγάλου Αλεξάνδρου κ. Διονυσίου Πασχάλη, συναυλία από την μικτή χορωδία Κατερίνης με το ορατόριο για ψάλτες, χορωδία, τάλαντα και καμπάνες του Μιχάλη Αδάμη, υπο την διεύθυνση του μαέστρου Γιάννη Αδαμίδη.
Το ορατόριο παρουσιάζεται ηδη επι τριάνα ετη συνεχώς στην πόλη μας, σε άλλες πόλεις της Ελλάδος και στο εξωτερικό με μεγάλη επιτυχία κατά την περίοδο προ του Πάσχα, για την δημιουργία ανάλογης ατμόσφαιρας των ημερών.
Η αίθουσα ήταν κατάμεστη και παρευρέθηκαν στην συναυλία ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κίτρους Πλαταμώνα και Κατερίνης κ.κ. Γεώργιος, ο αιδέσιμος της Ευαγγελικής Εκκλησίας Κατερίνης κ.Υφαντίδης, ο αρχιμανδρίτης Ιωακείμ Οικονομικός, ο Αντιδήμαρχος κ.Λεμονόπουλος, η Αντιδήμαρχος κ. Πιπίτσα Μακρίδου και πλήθος κόσμου.
Στα Βυζαντινά Πάθη συμμετείχαν οι: Κώστας Μιχαλακόπουλος (ευαγγελιστής) , Ηλίας Παπάζογλου (Χριστός), Κώστας Μπίτσιανης (Πιλάτος), Νίκος Σάμαλης (Αρχιερεύς), Τάσος Αραβοσιτάς (πρώτος ληστής), Θωμάς Θεοχαρόπουλος ( δεύτερος ληστής) , Μέλιος Πίτσιας ( τάλαντα, καμπάνες).
Η μικτή χορωδία Κατερίνης εκφράζει τις θερμότερες ευχαριστίες της στον Πρόεδρο του Διεθνούς Ιδρύματος Μεγάλου Αλεξάνδρου κ.Διονύση Πασχάλη για την ανιδιοτελή πολλαπλή βοήθεια που προσέφερε σε πολλές εκδηλώσεις της.
Ἀόρατε Κριτά, ἐν σαρκὶ καθωράθης,
καὶ ἔρχῃ ὑπ᾿ ἀνδρῶν, παρανόμων κτανθῆναι
(όρθρος Μ.Τρίτης)
Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Είναι μια καταστροφική πρακτική, αυτή που προβάλλεται από το δημοσίευμα που μας έστειλαν αναγνώστες και φίλοι του Ιστολογίου μας από την Κατερίνη.
Περιοχές όπως η Σύρος, η Κέρκυρα, η πόλη της Κατερίνης, αλλά και οι ενορίες της ομογένειας, σε Αμερική, Αυστραλία, Κεντρική Ευρώπη και Καναδά, χρησιμοποιούνται σαν συγκρητιστικό παράδειγμα, ειρηνικής εν αγάπης συμβιώσεως, πιστών διαφορετικών δογμάτων.
Προβάλλεται έτσι ο πυλώνας της Οικουμενιστικής παναιρέσεως, “πίστη (σε οτιδήπτε) και αγάπη (εωσφορικής συλλήψεως) πέρα και πάνω από τα δόγματα της Ορθοδόξου πίστεως και των Αγίων πατέρων”.
Ποιος άραγε πρωταγωνιστεί αυτή τη φορά στη “διαφημιστική εκστρατεία”; Ποιος ευαγγελίζεται ελαφρά τη καρδία, το “αγαπολογικό ευαγγέλιο” της παναιρέσεως του Οικουμενισμού; Ποιος “ερωτοτροπεί” με την άσεμνη νύμφη του θρησκευτικού συγκρητισμού;
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κίτρους Πλαταμώνα και Κατερίνης κ.κ. Γεώργιος !!!
Την Τετάρτη 5 Απριλίου πραγματοποιήθηκε στην ελληνική Ευαγγελική Εκκλησία της πόλης μας, με την ευγενική αρωγή και τιμητική παρουσία του Προέδρου του Διεθνούς Ιδρύματος Μεγάλου Αλεξάνδρου κ. Διονυσίου Πασχάλη, συναυλία από την μικτή χορωδία Κατερίνης με το ορατόριο για ψάλτες, χορωδία, τάλαντα και καμπάνες του Μιχάλη Αδάμη, υπο την διεύθυνση του μαέστρου Γιάννη Αδαμίδη.
Το ορατόριο παρουσιάζεται ηδη επι τριάνα ετη συνεχώς στην πόλη μας, σε άλλες πόλεις της Ελλάδος και στο εξωτερικό με μεγάλη επιτυχία κατά την περίοδο προ του Πάσχα, για την δημιουργία ανάλογης ατμόσφαιρας των ημερών.
Η αίθουσα ήταν κατάμεστη και παρευρέθηκαν στην συναυλία ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κίτρους Πλαταμώνα και Κατερίνης κ.κ. Γεώργιος, ο αιδέσιμος της Ευαγγελικής Εκκλησίας Κατερίνης κ.Υφαντίδης, ο αρχιμανδρίτης Ιωακείμ Οικονομικός, ο Αντιδήμαρχος κ.Λεμονόπουλος, η Αντιδήμαρχος κ. Πιπίτσα Μακρίδου και πλήθος κόσμου.
Στα Βυζαντινά Πάθη συμμετείχαν οι: Κώστας Μιχαλακόπουλος (ευαγγελιστής) , Ηλίας Παπάζογλου (Χριστός), Κώστας Μπίτσιανης (Πιλάτος), Νίκος Σάμαλης (Αρχιερεύς), Τάσος Αραβοσιτάς (πρώτος ληστής), Θωμάς Θεοχαρόπουλος ( δεύτερος ληστής) , Μέλιος Πίτσιας ( τάλαντα, καμπάνες).
Η μικτή χορωδία Κατερίνης εκφράζει τις θερμότερες ευχαριστίες της στον Πρόεδρο του Διεθνούς Ιδρύματος Μεγάλου Αλεξάνδρου κ.Διονύση Πασχάλη για την ανιδιοτελή πολλαπλή βοήθεια που προσέφερε σε πολλές εκδηλώσεις της.
ΠΗΓΗ: AΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ