Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Σχόλιο του ιστολογίου μας στις ''διευκρινίσεις'' του Αρχιμ. Παΐσιου Παπαδόπουλου


Αναγνώσαμε το νέο άρθρο του Αρχιμ. Παΐσιου Παπαδόπουλου και συμφωνούμε ως επί το πλείστον με το πνεύμα και τα γραφόμενά του. 

Όντως στερούμαστε διακρίσεως και πόσο μάλλον όταν η ευλογημένη αυτή ''διάκρισις'' είναι και προ-τελευταία εις την Κλίμακα των αρετών. Αμέσως μετά, τελευταία, είναι η ουσία όλων των αρετών, το κορύφωμα, που είναι η ευλογημένη ''αγάπη''. 

Ως προς το λεχθέν:

«Εκ του παλαιού ημερολογίου μας προτάσσετε τους επισκόπους σας για να έρθουμε σε κοινωνία μαζί τους. Ποιούς από όλους; Διότι με το να υπάρχουν κάπου δέκα παρατάξεις που η μία αναθεματίζει την άλλη, υπάρχει πρόβλημα στο να κάνει κανείς διάλογο προκειμένου να διακρίνει τα φρονήματα της κάθε μερίδος. Επομένως, αν όντως επιθυμείτε να συνενοηθούμε, βγείτε έξω της "παρεμβολής", δηλαδή έξω από τα παραταξιακά σας στενά πλαίσια, βρείτε τα μεταξύ σας, για να μπορούμε και εμείς να επικοινωνήσουμε μαζί σας για να γίνει διάλογος»

Έχουμε να σας πούμε ότι τα ιστορικά στοιχεία της παλαιοημερολογιτικής ενστάσεως δεικνύουν ξεκάθαρα την απάντηση. Ερευνήστε τα και πείτε μας τι αντιληφθήκατε από την μελέτη σας. Εν πάση περιπτώση όμως, συμφωνούμε στα υπόλοιπα.

Την μόνη ένσταση που έχουμε είναι προς το λεχθέν:

«Να σημειώσω δε επίσης ότι το πρώτο πρόβλημα που θα έχουν οι επίσκοποί σας αν θελήσουν να κάνουν έναν πραγματικά γόνιμο διάλογο  με όσους διακόψαμε κοινωνία με την αίρεση θα είσθε εσείς, διότι θα εμμένετε με πείσμα όχι στα της πίστεως αλλά στα εγωϊστικά φρονήματά σας».

Να είσθε σίγουρος π. Παΐσιε ότι εμείς που έχουμε τα ιστολόγια, όχι μόνον δεν θα δημιουργήσουμε πρόβλημα, αλλά θα χαρούμε ιδιαιτέρως δι΄ αυτήν την κίνηση. Όσο δια τα ''εγωϊστικά μας φρονήματα'', με τις ευχές σας θα προσπαθήσουμε, αν όχι να τα εκκόψουμε παντελώς, τουλάχιστον να τα μειώσουμε, διότι η εκκοπή των παθών χρειάζεται πολύ μεγάλο αγώνα έως το τέλος αυτού του μάταιου βίου που διανύουμε. Οπότε χρειαζόμαστε τις ευχές κάθε αγνού και παραδοσιακού κληρικού.

Δεν θα σχολιάσουμε κάτι άλλο εφ΄ όσον συμφωνούμε εις τα περισσότερα γραφόμενα. Σας συγχαίρουμε δια τις διευκρίνισεις σας, θα ρίξουμε τους τόνους, και αναμένουμε τον διάλογο, διότι όπως και εσείς ο ίδιος γράφετε:

«Αυτός είναι ο διάλογος που χρειάζεται να γίνει τώρα με το παλαιό και όχι με τους αιρετικούς».

Εύγε δια το πνεύμα σας (το οποίον αντιλαμβανόμαστε πλήρως), αλλά και τα γραφόμενά σας! 

Ευχόμαστε μόνον το πνεύμα αυτό να είναι αληθές, διότι και παλαιότερα έχουμε δει παρόμοιες δηλώσεις ''αντιοικουμενιστών'', αλλά μετά από κάποιο χρονικό διάστημα γίναμε και πάλι «σχισματικοί» ευρίσκοντας τους εαυτούς μας «εκτός Εκκλησίας», κατά τους λόγους των πάλαι ποτέ υπερασπιστών μας!


Ν. Νικολόπουλος για Athens Pride: Οι ομοφυλόφιλοι «κουρέλιασαν» τη σημαία και ο ΣΥΡΙΖΑ κρατούσε… φανάρι!


Οι ομοφυλόφιλοι βεβήλωσαν την ελληνική σημαία στην πλατεία Συντάγματος, δήλωσε ο ανεξάρτητος βουλευτής και πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος Νίκος Νικολόπουλος, με αφορμή το Athens Pride που διοργανώθηκε το Σάββατο.
Σχολιάζοντας μάλιστα την παρουσία στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ στην εκδήλωση, αφού παρέστησαν μεταξύ άλλων ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος και ο σύμβουλος του πρωθυπουργού Νίκος Καρανίκας, υποστήριξε ταυτόχτονα πως «ο ΣΥΡΙΖΑ κρατούσε το φανάρι».
Από την κριτική του βουλευτή δεν ξέφυγε ούτε η Νέα Δημοκρατία, καθώς όπως σημειώνει στην δήλωσή του, «ο Μητσοτάκης κατάπιε τη γλώσσα του».
Ολόκληρη η δήλωση του Νίκου Νικολόπουλου:
«Ο ξεπεσμός του καθενός είναι προσωπική του επιλογή. Ακόμη κι ένας ξεπεσμός είναι σεβαστός, όταν είναι περιχαρακωμένος. Όταν, όμως, διαχέεται στους δρόμους και την κοινωνία, είναι κατακριτέος. Πολύ δε, περισσότερο όταν αυτός ο «προοδευτικός» ξεπεσμός οδηγεί στη βάναυση προσβολή της Ελληνικής σημαίας. Και πολύ-πολύ περισσότερο, όταν «νομιμοποιούνται» από την παρουσία κυβερνητικών στελεχών τα αηδιαστικά δρώμενα των ομοφυλοφύλων, στο κέντρο της Αθήνας.
Αν δεν το έχουμε καταλάβει, στην πλατεία Συντάγματος, προσεβλήθη και «αντικαταστάθηκε» η σημαία του Έθνους από τη σημαία των ομοφυλοφίλων. Έχει νόημα ο σεβασμός στις ιδιαιτερότητες και τις επιλογές του καθενός, όταν δεν θίγονται και δεν προσβάλλονται η Δημοκρατία, το Σύνταγμα, η ανθρώπινη αξιοπρέπεια, τα σύμβολα και τα ιερά και όσια της πατρίδας μας.
Για την σημαία έχει χυθεί αίμα κι έχουν χαθεί ζωές. Μπροστά στα μάτια κυβερνητικών παραγόντων η σημαία μας βεβηλώθηκε, αλλά οι Τσακαλώτοι ήταν απορροφημένοι από τις δημόσιες αναιδείς και σιχαμένες περιπτύξεις και «τυφλώθηκαν» μπροστά στην προσβολή του Εθνικού συμβόλου…
Αλλά, δεν βρέθηκε κι ένας Εισαγγελέας να πράξει τα δέοντα για το «κουρέλιασμα» της σημαίας και την προσβολή της δημόσιας αιδούς. Αιδώς και μη χειρότερα…
Και ναι, τα χειρότερα καιροφυλακτούν όταν χάνεται ένα παλληκαράκι στο Μενίδι από αδέσποτη σφαίρα και ομολογεί η Κυβέρνηση ότι αδυνατεί να διαλευκάνει το έγκλημα διότι το Μενίδι, είναι ένα «άλλο», άβατο κράτος. Σπεύδουν, όμως, ο Υπουργός Οικονομικών, βουλευτές και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ στο Σύνταγμα, για να συμμετάσχουν στη «γιορτή» της ομοφυλοφιλίας, νομιμοποιώντας με την παρουσία τους κάθε πράξη καταπάτησης του Ελληνικού Συντάγματος και των Αρχών της Δημοκρατίας.
Ηθελημένα ή άθελα, η ουσία είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ συμπράττει στις αντιμιλιταριστικές πρωτοβουλίες που έχουν σαν στόχο την παθητική στάση του λαού στις ξενόφερτες επιβουλές. Μια σύμπραξη που διευκολύνεται από την «εκκωφαντική» σιωπή της ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη, που «κατάπιε την «γλώσσα» του και ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ κρατούσε «φανάρι» στους ομοφυλόφιλους…
Όταν σύμβολα και μνημεία, όπως η σημαία, ο Τσολιάς, ο Άγνωστος Στρατιώτης, ο φύλακας της Προεδρικής Φρουράς εξευτελίζονται στη συνείδηση του κόσμου, όταν η πανσεξουαλικότητα και η ελευθεριότητα ορίζονται τα πάντα και αποτελούν τον μοναδικό άξονα ελευθερίας ενός λαού, τότε ο λαός αυτός είναι στα πρόθυρα ενταφιασμού του μέλλοντός του.
Όμως, όχι! Σεβόμαστε οποιαδήποτε ιδιαιτερότητα ή διαφορετικότητα, αλλά η ανοχή έχει και τα όριά της. Άλλο πράγμα η ανοχή της ιδιαιτερότητας και άλλο οι επιθυμίες κάποιων ν’ αποτελέσουν τα πρότυπα της νέας γενιάς.
Όπως συνέβη στους αιώνες των αιώνων, έτσι και τώρα, η Ορθοδοξία και η Δημοκρατία των πολλών θα επικρατήσουν έναντι του φασισμού των ολίγων».
Βίντεο από την παρουσία στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ στο Athens Pride



ΠΗΓΗ: ''ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ''

Η ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣΙΣ ΤΟΥ ΦΡΟΝΗΜΑΤΟΣ!



ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'': Εχθές σε μία συζήτηση περί των διαφόρων θεμάτων της εκκλ. επικαιρότητας που μας απασχολούν, αναφέραμε το εξής σχόλιο:

«Υπήρχε και υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο- βήματα που έπρεπε να γίνουν σταδιακά δια να επέλθει η πλήρης αλλοίωση του φρονήματος των Ορθοδόξων ώστε να μειωθούν οι αντιδράσεις. Αυτή η αλλοίωσις του φρονήματος φαίνεται ξάστερα σήμερα δια μέσω καινοφανών θεωριών και ερμηνειών και όχι μόνον! Πως δεν το βλέπετε;»

Να λοιπόν που σήμερα αναγνώσαμε άρθρο του ηγουμένου της Μονής Δοχειαρίου στο ''ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ''!

Κυριολεκτικά είναι να φρίττει κανείς με την διαστρέβλωση και αλλοίωση του φρονήματος και δη Ηγουμένου του Αγίου Όρους!

Συν τοις άλλοις λέγει:

«Η κομματιασμένη αυτή «Εκκλησία» των Παλαιοημερολογιτών απορρόφησε τους ευλαβείς χριστιανούς και τους δηλητηρίασε με τα πιο σύγχρονα και παλιά φαρμάκια. Και δυστυχώς και η Πολιτεία τους ανέχεται περισσότερο από την κρατούσα Εκκλησία για λόγους ψηφοθηρίας. Σαν τους κοπρομανίτες φυτρώνουν κάθε μέρα παρατάξεις για ασήμαντες και γελοίες αιτιολογίες. Και κατήντησαν το αντάρτικο μέσα στην Ορθόδοξη Ελλαδική Εκκλησία.»

 Και πάλιν:

«Το μνημόσυνο του επισκόπου μου δεν το σταματώ, παρά μόνον αν τον δικάση Σύνοδος. Δεν θέλω να σχίζω την Εκκλησία. Θεωρώ ότι αυτή είναι η μεγαλύτερη αμαρτία που μπορεί να διαπράξη κανείς μέσα στην Εκκλησία. Όχι. Δεν πιστεύω σ᾽ αυτές τις κινήσεις, αλλά δεν κόβω και το μνημόσυνο. Άλλωστε, κανένας κανόνας της Εκκλησίας δεν μου επιβάλλει να το κάνω.» 

Η πτώση του Αγίου Όρους είναι πλέον εμφανεστάτη!

Εμείς δεν θα σχολιάσουμε περαιτέρω διότι είναι να λυπάται κανείς σφόδρα με τις πτώσεις των μεγαλοσχήμων και μάλιστα Ηγουμένων Αγιορειτών!

Κρίμα......

Το πλήρες άρθρο έχει ως εξής:

«Από τα παλιά-παλιά τα χρόνια οι ανυπόγραφες επιστολές, τα ψευδεπίγραφα και τα απόκρυφα υπήρξαν μεγάλη τυράγνια για την ανθρωπότητα. Τουλάχιστον παλιά ήταν γραμμένα με το χέρι και από τον γραφικό χαρακτήρα μπορούσες να γνωρίσης και το πρόσωπο.

Τώρα, αραδιασμένα τα γράμματα στις μηχανές, που να μαντέψης τον συντάκτη; Έπειτα, τα παλιά τα χρόνια λίγοι βαστούσανε κοντυλοφόρο. Τώρα και οι κόττες αραδιάζουν γράμματα στις περγαμηνές.
Μου γράφει ένας άγνωστος: «Με τα αποτελέσματα της Μεγάλης Συνόδου διώκονται απηνώς οι αντιφρονούντες μοναχοί. Πηγαίνει ο κρατών στο κελλί του μοναχού που δεν μνημονεύει με τον χωροφύλακα.
− Φύγε από το κελλί.
− Δεν φεύγω. Κοπίασα να το στήσω, στερήθηκα να το ανακαινίσω.
Και ο κρατών στον χωροφύλακα:
− Βαλ᾽ του χειροπέδες.»
Καθόλου δεν με αναπαύη ο τρόπος αυτός. Από εμάς που διακηρύττουμε ότι ο Χριστός μας ελευθέρωσε κι ο άνθρωπος απολαμβάνει αυτήν την εν Χριστώ ελευθερία, είναι κρίμα και μεγάλο να διώκονται απηνώς μοναχοί και οι μουσουλμάνοι να απολαμβάνουν κάθε ελευθερία και προστασία και μάλιστα υπερπροστασία από τους ταγούς και του κράτους και της Εκκλησίας.
Οι μουσουλμάνοι είναι «αδελφοί μας» και οι μοναχοί παλιόσκυλα, που πρέπει να τους σύρουμε χειροδέσμιους έξω στους δρόμους!
Αυτά έκαναν και οι κρατούντες στην Εκκλησία τα χρόνια της αλλαγής του ημερολογίου και δημιουργήθηκε το μέγα και δυσεπίλυτο πρόβλημα του παλαιοημερολογιτισμού, το οποίο θα διαιωνίζεται μέσα στους κόλπους της Εκκλησίας, γιατί οι επιτήδειοι, κοντά στο ημερολόγιο ανασκάλεψαν και τις κινήσεις του οικουμενισμού εκ μέρους της κρατούσας Εκκλησίας. Η κομματιασμένη αυτή «Εκκλησία» των Παλαιοημερολογιτών απορρόφησε τους ευλαβείς χριστιανούς και τους δηλητηρίασε με τα πιο σύγχρονα και παλιά φαρμάκια. Και δυστυχώς και η Πολιτεία τους ανέχεται περισσότερο από την κρατούσα Εκκλησία για λόγους ψηφοθηρίας. Σαν τους κοπρομανίτες φυτρώνουν κάθε μέρα παρατάξεις για ασήμαντες και γελοίες αιτιολογίες. Και κατήντησαν το αντάρτικο μέσα στην Ορθόδοξη Ελλαδική Εκκλησία. Το ότι τράβηξαν την ευσεβή μερίδα του λαού το έζησα τα χρόνια της διακονίας μου στην Μονή Προυσού. Οι νεοημερολογίτες προσέρχονταν στην Παναγία σαν να ήθελαν να επισκεφθούν τα ακρογιάλια και τα ορειβατικά καταφύγια. Ο παλιοημερολογίτης όμως ερχότανε σεμνά ενδεδυμένος, με το ζυμωτό πρόσφορό του και τα δώρα του στην Παναγία.
Δεν είμαι «ζηλωτής», αλλ᾽ ούτε και οικουμενιστής. Δεν αναπαύομαι καθόλου να βλέπω τον Πατριάρχη να προσεύχεται και να φωτογραφίζεται με τον πάπα και τους ετεροδόξους και ετεροθρήσκους. Και περίμενα η Σύνοδος αυτή να στηλιτεύση τον οικουμενισμό και όχι να τον εδραιώση και συνοδικώς. Από αυτούς τους διαλόγους τίποτε δεν κέρδισε η Ορθόδοξη Εκκλησία. Μάλλον σύγχυση επέφεραν στον κόσμο και άλγος στους αληθινά ευσεβείς χριστιανούς.
Ως μαθητής της Πατμιάδος Εκκλησιαστικής Σχολής, ρώτησα τον νεροκουβαλητή του πατριάρχη Αθηναγόρα, αφού μας έκανε μακρά ομιλία γι᾽ αυτήν την κίνηση, που δεν θέλω να την χαρακτηρίσω ούτε εκκλησιαστική ούτε θεολογική, περισσότερο θα την ονομάσω πολιτική,
− Και πότε, σεβασμιώτατε, βλέπετε αυτήν την ένωση των Εκκλησιών;
Και μου απαντά:
− Παιδί μου, αυτό είναι εσχατολογικό πρόβλημα. (!)

Άρα ούτε ο ίδιος δεν πίστευε σε αυτά που έκανε.
Το μνημόσυνο του επισκόπου μου δεν το σταματώ, παρά μόνον αν τον δικάση Σύνοδος. Δεν θέλω να σχίζω την Εκκλησία. Θεωρώ ότι αυτή είναι η μεγαλύτερη αμαρτία που μπορεί να διαπράξη κανείς μέσα στην Εκκλησία. Όχι. Δεν πιστεύω σ᾽ αυτές τις κινήσεις, αλλά δεν κόβω και το μνημόσυνο. Άλλωστε, κανένας κανόνας της Εκκλησίας δεν μου επιβάλλει να το κάνω. Δεν συμφωνώ με δοξασίες όπως αυτήν ότι η εκκλησία είναι εικών της Αγίας Τριάδος, και άλλες πολλές, ων ουκ έστιν αριθμός, που δεν μαρτυρούνται και δεν κατοχυρώνονται ούτε από την Γραφή ούτε από την Παράδοση. Μένω εν τη Εκκλησία και με σκυμμένο το κεφάλι και πόνο ψυχής λέγω στην μάννα μου:
− Μάννα Εκκλησία, δεν βρίσκω ανάπαυση στα λόγια σου. Βοήθησέ με. Μη με αφήνης να τυραννιέμαι σε δρόμους στενωπούς και αδιέξοδους.
Η ορθόδοξη ομολογία είναι δύσκολη. Δεν βαστιέται όμως με εξάρσεις και εκρήξεις, αλλά με φόβο Θεού και βαθειά πίστη ότι η Εκκλησία είναι το μυστικό σώμα του Χριστού. Αυτός είναι κεφαλή και εμείς ο,τι θέση και να κρατάμε, πρώτου, δεύτερου, τρίτου, είμαστε μέλη της Εκκλησίας ισότιμα και υπεύθυνα, και συνειδητά πιστεύουμε ότι πύλαι άδου, που είναι οι αιρέσεις, δεν θα καταλύσουν την Εκκλησία. Πιστεύουμε και ομολογούμε σε κάθε σύναξη ότι είναι μία η Εκκλησία, καθολική και αγία, και άθελά μας όλοι κάνουμε τον σταυρό μας στο άκουσμα αυτής της ομολογίας, χωρίς να μας το έχη διδάξει κανένας. Σε ουδεμία άλλη «εκκλησία» πιστεύουμε, είτε κρατά ίχνη αλήθειας είτε διακυβεύει την αλήθεια.
Ο Χριστός να κρατάη την Εκκλησία του, γιατί άμα χάσουμε την πίστη στην μία Εκκλησία, την αγία, τότε όλα τα άλλα θα πάνε περίπατο. Δεν είναι η Εκκλησία μία σφαίρα που κυλά μέσα στον χρόνο και προσκολλάται πάνω της κάθε εξυπνάδα εκκοσμικεύσεως, είτε αυτή είναι θεολογική είτε ηθική, αλλά παραμένει πάντοτε καθαρή από προσμίξεις και μπαρούφες της ακαδημαικής θεολογίας. Εμείς δεν έχουμε ακαδημαική θεολογία, έχουμε ασκητική θεολογία και μαρτυρική θεολογία. Ασκήτεψε πρώτα, ομολόγησε, νήστεψε, αγρύπνησε, προσευχήσου, για να πιστέψω ότι ο λόγος σου είναι αληθινός. Τις γνώμες σου τις υπερήφανες κράτησέ τες για τον εαυτό σου και τους δικούς σου, και τα κάλπικα «νομίσματά» σου, απ᾽ όπου και να τα μοιράζης, ας είναι προς εξαφάνισή σου. Αμήν.
Γρηγόριος ο Αρχιπελαγίτης