Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Εὐχαριστήριος Λειτουργία στὴν Ἱερὰ Μονὴ Παναγίας Ἀκρωτηριανῆς Σερίφου




ΤΗΝ Πέμπτη, 30-6/13-7-2017, ἑορτὴ τῶν Ἁγίων ΙΒ´ Ἀποστόλων, ἀλλὰ ταυτοχρόνως καὶ τοπικὴ ἑορτὴ τῆς Παναγίας τῆς Μεταλλειορυχειτίσσης (Προστάτιδος τῶν Μεταλλορύχων), ἑορτὴ ἡ ὁποία τιμᾶται ἰδιαιτέρως στὴν Σέριφο, τὸ νησὶ μὲ τὰ πολλὰ μεταλλεῖα σιδήρου, ἐτελέσθη εὐχαριστήριος Θεία Λειτουργία γιὰ τὴν θαυματουργικὴ διάσωση τῆς Ἀρχιλοχίου του Ἑλληνικοῦ Στρατοῦ Βασιλικῆς Πλεξίδα, ἀπὸ τὴν πτώση τοῦ ἑλικοπτέρου στὸ Σαραντάπορο τὴν 6/19 Ἀπριλίου 2017.
Στὸν ἑόρτιο Ἑπερινὸ τῆς παραμονῆς χοροστάτησε ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Φώτιος (ὡς Τοποτηρητὴς Κυκλάδων καὶ Δωδεκανήσου τῆς Ἐκκλησίας μας), συμπαραστατούμενος ἀπὸ τὸν Πανοσ. Ἱερομόναχο π. Ἀθανάσιο Τζεννῆ.
Τὴν κυριώνυμο ἡμέρα, ὁ Σεβασμιώτατος ὁμοῦ μετὰ τοῦ προαναφερθέντος Ἱερομονάχου τέλεσαν τὴν Ἀρχιερατικὴ Θεία Λειτουργία στὸ κατανυκτικὸ Καθολικὸ τῆς Ἱερᾶς Μονῆς, παρούσης τῆς διασωθείσης μετὰ τῶν συγγενῶν καὶ φίλων της, καθὼς καὶ εὐλαβῶν προσκυνητῶν, οἱ ὁποῖοι ἅπαντες εἶχαν νὰ διηγηθοῦν θαύματα τῆς Παναγίας.
Κατὰ τὴν διάρκεια τῆς Ἀκολουθίας τοῦ Ὄρθρου κατέφθασαν μὲ ἑλικόπτερο ὁ Ὑπουργὸς Ἐθνικῆς Ἀμύνης κ. Παναγιώτης Καμμένος καὶ ὁ Ἀρχηγὸς τοῦ Γενικοῦ Ἐπιτελείου Στρατοῦ κ. Ἀλκιβιάδης Στεφανῆς, προκειμένου νὰ τιμήσουν τὴν Ἱερὰν Μονήν, νὰ ἐκφράσουν καὶ αὐτοὶ τὴν εὐγνωμοσύνη τους πρὸς τὴν Θεοτόκο, ἡ ὁποία ἀπέδειξε γιὰ ἄλλη μία φορὰ τὴν ζωντανὴ παρουσία Της καὶ τὴν σωτήρια ἐπέμβαση σὲ ὅσους μὲ πίστη Τὴν ἐπικαλοῦνται. Προσέφεραν συμβολικὰ δῶρα στὴν Μονὴ καὶ ζήτησαν ἀπὸ τὴν Ἡγουμένη καὶ τὸν Ἱερὸ Κλῆρο τὶς προσευχές τους ὑπὲρ τοῦ Ἑλληνικοῦ Στρατοῦ καὶ γενικῶς ὑπὲρ τῆς Πατρίδος μας.
 διασωθεῖσα εὐλαβεστάτη κ. Βασιλικὴ Πλεξίδα, μετὰ τὸ πέρας τῆς Θ. Λειτουργίας, σταθεῖσα εἰς τὸ μέσον τοῦ Ναοῦ  διηγήθηκε πρὸς ὅλους λεπτομερῶς τὸ θαῦμα τῆς διασώσεώς της καὶ προσέφερε στὴν Μονὴ τὴν στρατιωτικὴ φόρμα καὶ τὴν λοιπὴ ἐξάρτηση, τὴν ὁποία φοροῦσε κατὰ τὴν ὥρα τοῦ δυστυχήματος, ὡς τεκμήριο τοῦ θαύματος, ἀλλὰ καὶ ὡς εὐλογημένα ἀντικείμενα, ἐφ᾽ ὅσον ἡ Θεοτόκος τὰ ἄγγιξε κατὰ τὴν θαυματουργὸ διάσωσή της.
Τὸ συγκλονιστικὸ θαῦμα ὅπως τὸ περιέγραψε ἡ ἴδια, ἔχει ἐν ὀλίγοις ὡς ἑξῆς: Ὅταν συνέβη τὸ πρῶτο κτύπημα ἀπὸ τὴν πρόσκρουση του ἑλικοπτέρου, ἔκανε τὸ σημεῖο τοῦ Τ. Σταυροῦ καὶ ἐπικαλέσθηκε τὴν βοήθεια τῆς Παναγίας. Τότε εἶδε τὴν μορφὴ τῆς Θεοτόκου, ὅπως εἶναι ἱστορημένη στὴν Ἱερὰ Μονὴ Παναγίας Ἀκρωτηριανῆς Σερίφου (καθὼς ἐπισκεπτόταν συχνὰ τὸ Μοναστήρι καὶ εἶχε τακτικὴ ἐπικοινωνία μὲ τὴν Γερόντισσα), ἡ ὁποία κατέβηκε ἀπὸ τὸν οὐρανό, τὴν ἔπιασε δυνατά, ὅπως ἦταν δεμένη στὸ κάθισμα, καὶ ἀφοῦ ἀπέσπασε τό κάθισμα μαζί μὲ τμῆμα ἀπὸ τὴν βάση του, ἀπομάκρυνε τὴν Βασιλικὴ ἀπὸ τὸ ἑλικόπτερο καὶ τὴν ἐναπέθεσε σὲ ἕναν θάμνο μὲ τὴν πλάτη γυρισμένη στὰ συντρίμμια, γιὰ νὰ μὴ βλέπει τὸ θέαμα τῆς συντριβῆς. Ἐκεῖ ἡ Θεοτόκος παρέμεινε μαζί της κρατῶντας τὸ χέρι της, μέχρι ποὺ ἐμφανίσθηκε ἕνας τεχνικὸς τῆς ΔΕΗ, ποὺ εἶχε σταλεῖ στὴν περιοχὴ γιὰ νὰ ἀποκαταστήσει τὴν διακοπὴ ρεύματος, ποὺ εἶχε προξενήσει ἡ πτώση τοῦ ἑλικοπτέρου. Ὁ τεχνικὸς αὐτὸς ἀντίκρυσε τὸ θέαμα τῆς συντριβῆς τοῦ ἑλικοπτέρου καὶ 20 μέτρα μακρύτερα ἐπάνω σὲ ἕναν θάμνο, ἕναν ἄνθρωπο ζωντανό, δεμένο στὸ κάθισμά του καὶ δίπλα του τὰ προσωπικά του ἀντικείμενα: τὸ κράνος καὶ ἕνα κινητό τηλέφωνο, τὸ ὁποῖο ἐκείνη τὴν στιγμὴ ἄρχισε νὰ κτυπάει. Ἀπήντησε στὴν κλήση ποὺ ἦταν ἀπὸ τὴν βάση τῶν ἑλικοπτέρων, ἔδωσε τὸ στίγμα τοῦ σημεῖου τῆς συντριβῆς καὶ ἔσπευσε τὸ ἑλικόπτερο μὲ τοὺς διασῶστες τὸ ὁποῖο μετέφερε τὴν Βασιλικὴ στὸ Νοσοκομεῖο. Τὰ τραύματα (ἐκδορές, κατάγματα), τὰ ὁποῖα ἔφερε ἦταν ἀσήμαντα σὲ σχέση μὲ τὸ μέγεθος τοῦ δυστυχήματος. Ἀλλὰ καὶ πάλι θὰ ἔπρεπε νὰ μείνει κάποιους μῆνες στὸ νοσοκομεῖο, ὅπως εἶπαν οἱ γιατροί. Τότε πάλι ἐμφανίσθηκε ἡ Θεοτόκος στὴν Βασιλικὴ λέγοντάς της ὅτι θὰ βγεῖ σύντομα ἀπὸ τὸ νοσοκομεῖο. Πράγματι, τὰ τραύματά της παρουσίασαν θεαματικὴ βελτίωση, ὥστε μετὰ ἀπὸ δύο-τρεῖς ἑβδομάδες βγῆκε ἀπὸ τὸ νοσοκομεῖο. Ἡ Παναγία τῆς εἶπε νὰ διαδόσει τὸ θαῦμα, ὥστε νὰ ἐνδυναμωθεῖ ἡ πίστη τῶν ἀνθρώπων καὶ νὰ μπορέσουν νὰ ὑπομείνουν τὶς δυσκολίες ποὺ ἔρχονται.
Τὸ γεγονὸς τοῦ θαύματος αὐτοῦ γνώρισε εὐρύτατη διάδοση, ἀλλὰ ταυτόχρονα ἔγινε γνωστὸ καὶ τὸ ταπεινὸ καὶ πτωχὸ Μοναστηράκι τῆς Παναγίας τῆς Ἀκρωτηριανῆς τῆς Σερίφου τῆς Ἐκκλησίας μας καὶ ἡ ἁπλὴ Γερόντισσα Ἀνθοδόχη, ποὺ μονάζει (κυριολεκτικῶς) ἐκεῖ. Μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο ἡ Θεοτόκος μᾶς διδάσκει ὅτι ὁ Θεὸς εὐαρεστεῖται περισσότερο ὅπου συνυπάρχει ἡ Ὀρθοδοξία μὲ τὴν ταπείνωση καὶ τὴν ἁπλότητα.
Εἶναι παρήγορο τὸ γεγονὸς ὅτι σὲ ἐποχὲς δύσκολες γιὰ τὴν Πατρίδα μας, τουλάχιστον ἡ Ἡγεσία τοῦ Στρατεύματος ἐπικαλεῖται τὴν βοήθεια τῆς Ὑπερμάχου Στρατηγοῦ καὶ τὶς προσευχὲς τῶν Μοναχῶν καὶ Κληρικῶν τῆς Ἐκκλησίας μας.
Βίντεο ἀπὸ τὴν ἐκπομπὴ τῆς ΕΡΤ1 «Μὲ ἀρετὴ καὶ τόλμη» βλ. ΕΔΩ (14:11´- 18:30)


Και στην Κόρινθο τρέμουν την «αγία ανυπακοή»: «Όπου ο Eπίσκοπος εκεί και η Eκκλησία»


Το ανήκουστο ακούστηκε στην Κόρινθο… Δείγμα του πόσο έχουν χάσει την ψυχραιμία τους οι καρεκλοκένταυροι της διοικούσας Εκκλησίας!
Την Τετάρτη, 19 Ιουνίου , παραμονή της μνήμης του Προφήτου Ηλιού, ο Μητροπολίτης Κορίνθου κ. Διονύσιος χοροστάτησε στον Μέγα Αρχιερατικό Εσπερινό στην ομώνυμη Ιστορική Ι. Μονή, στην Ζάχολη Κορινθίας, συνοδευόμενος από Ιερείς της Ι. Μητροπόλεως μας και άλλων Ι. Μητροπόλεων.
Την Διακονία του άμβωνος ο Μητροπολίτης την ανέθεσε στον π. Αντώνιο Ρουμελιώτη, εκ της Ιεράς Μητροπόλεως Πατρών. Και εκεί ακούστηκε το απίστευτο πως «όπου ο Επίσκοπος εκεί και η Εκκλησία»!
Συγκεκριμένα κήρυκας αναφέρθηκε στην σπουδαιότητα του Επισκοπικού αξιώματος σύμφωνα με την ρήση του Αγίου Ιγνατίου του Θεοφόρου «όπου ο Επίσκοπος εκεί και η Εκκλησία», αλλά και στον τρόπο με τον οποίο πρέπει να προσευχόμαστε.
Υπενθυμίζεται πως προ μηνών σε εκδήλωση της Μητρόπολης ο  κ. Διονύσιος πήρε το λόγο και είπε πως παναίρεση είναι “να αρνηθεί το ποίμνιο τους ποιμένες και τότε να μην έχομε καν Εκκλησία”!
Μίλησε δε για σχισματικές κινήσεις στο χώρο της Εκκλησίας και επανέλαβε πως “ο ποιμήν είναι ποιμήν και το πρόβατο πρόβατο”… Και τόνισε “να έχετε εμπιστοσύνη στους ποιμένες σας, στους Πατέρες σας”
“Όσοι θέλουν να χωριστούν από τον Επίσκοπο μπορούν το κάνουν , αλλά αυτό γίνεται για δύο αιτίες: η κλίση σε προσωπική μετοχή ανηθικότητας και η αίρεση” τόνισε ο Μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος. Και είπε ακόμη πως υπάρχει σώμα στην Εκκλησία που κρίνει αν κάποιος είναι αιρετικός, όχι “όποτε του καπνίσει του καθενός”… όπως είπε!
“Μας δένετε τα χέρια και τα πόδια. Δεν θέλετε ελεύθερη Εκκλησία και ζώσα, αλλά δεμένη σε συμφέροντα, στο διαδίκτυο και δεν ξέρω σε ποιον άλλο διάολο” εξερράγη λίγο πριν το τέλος…
Μάλλον κάποιοι κατά πως φαίνεται περνούν τους πιστούς όντως για…πρόβατα!

Ο Π. ΠΑΙΣΙΟΣ ΑΝΑΚΗΡΥΧΘΗΚΕ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΟΠΛΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΒΙΒΑΣΕΩΝ


ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'': ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ AΠΟ ΤΟ ''ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ'':

Προστάτης του όπλου των Διαβιβάσεων ανακηρύχθηκε με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου, ο Αγιορείτης νέος Άγιος της Εκκλησίας μας Γέροντας Παΐσιος.


Έτσι πλέον και το όπλο των Διαβιβάσεων μετά την Αεροπορία Στρατού και το Πυροβολικό, έχει αποκτήσει τον δικό του προστάτη.

Η απόφαση για την ανακήρυξη του »τηλεγραφητή του θεού» ως προστάτη των Διαβιβάσεων, ελήφθη στις 12 Ιουλίου 2017, ημέρα μνήμης του Αγίου.


ΔΕΙΝΟΠΑΘΗΜΑΤΑ Γ.Ο.Χ.: ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣ !


Όπως ήδη γνωρίζετε απο προηγούμενες δημοσιεύσεις που έχουμε κάνει εμείς και άλλα ιστολόγια, οι παλ/τες διωκόντουσαν από τα όργανα της λεγομένης ''Επίσημης Εκκλησίας'' από το 1924. 

Δημοσιεύουμε μία ιστορική απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, σε μία περίοδο νεότερη (δεκαετία ΄90) όπου οι καινοτόμοι ηθέλησαν και πάλι (όπως παλαιότερα) να ''γκρεμίσουν'' τους Ναούς των Παλ/των!


O IΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ


Διαβάζουμε:





Ο δικηγόρος παρ΄ Αρείω Πάγω κ. Θεοδωρόπουλος έγραψε ένα εξαίσιο κείμενο:





 Oι Ορθόδοξοι Χριστιανοί της περιφέρειας Μεγαρίδος και Σαλαμίνος, διεμαρτυρήθηκαν ως εξής:









 Παραθέτουμε και ένα πολύ σημαντικό απόσπασμα:






Κατωτέρω δημοσιεύουμε την ιστορική απόφαση:






Kατωτέρω δημοσιεύουμε μερικά αποσπάσματα εφημερίδων για το θέμα:


(ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ)










 ΠΗΓΕΣ: ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ.Γ.Ο. Τεύχη, 148, 151, 153, 154, 155, 162


ΣΗΜΕΡΟΝ ΔΕΝ ΕΟΡΤΑΖΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ!


Bλέπουμε αρκετά ιστολόγια  να αφιερώνουν άρθρα δια τον Προφήτη Ηλία τιμώντας την μνήμη του κατά το Ν.Η. . Μόνο που δεν εορτάζεται σήμερα!



Πρό 4 ετών είχαμε αναγνώσει την επιστολή του Μητροπολίτου Πειραιώς Σεραφείμ προς τον Οικ. Πατριάρχη Βαρθολομαίο. Εις τούτην την επιστολήν (σελ. 29-31) αναφέρει ο Πειραιώς τους λόγους του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου (για το Π.Η.) που έχουν ως εξής:

«Τό ὅτι ὁ Θεός περισσότερο εὐαρεστεῖται στήν τάξη τοῦ πασχαλίου καί ἁπλῶς εἰπεῖν τοῦ καλανταρίου τοῦ δικοῦ μας, τοῦ Ὀρθοδόξου, παρά στήν ἀκρίβεια τοῦ πασχαλίου καί καλανταρίου τῶν Λατίνων, γίνεται φανερό ἀπό τά θαύματα, πού ἔδειξε καί δείχνει ἕως τώρα γι’αὐτό. Διότι, α) στά μέρη τῆς Ἡλιουπόλεως τῆς Αἰγύπτου, ὅπου εἶναι οἱ δύο μεγάλες Πυραμίδες, ἐνεργεῖ ὁ Θεός κάθε χρόνο αὐτό τό παράδοξο˙ δηλαδή κατά τό ἑσπέρας τῆς Μεγάλης Πέμπτης τῆς δικῆς μας (ὄχι τῶν Λατίνων), ξερνᾶ ἡ γῆ λείψανα καί κόκκαλα παλαιά ἀνθρώπινα, ἀπό τά ὁποία γεμίζει ἕνας εὐρύχωρος κάμπος, τά ὁποία στέκονται ἕως τήν Πέμπτη τῆς Ἀναλήψεως, καί τότε κρύβονται καί παντελῶς δέ φαίνονται, μέχρι νά ἔλθει πάλι ἡ Μεγάλη Πέμπτη. Αὐτό δέν εἶναι κανένας μύθος, ἀλλά ἀληθινό καί βέβαιο, μαρτυρημένο ἀπό παλαιούς καί νέους ἱστορικούς, μάλιστα δέ ἀπό τόν Γεώργιο Κορέσσιο τόν Χίο καί ἀπό τόν ἀοίδιμο πατριάρχη Ἱεροσολύμων Νεκτάριο (ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ, Ἀραβικός χρονογράφος, σ. 266.), ὁ ὁποῖος τό διηγεῖται στόν ἀραβικό χρονογράφο, πού ἔγραψε, καί φαίνεται, ἀπ’ὅσα λέει παρακάτω, ὅτι τό εἶδε μέ τά μάτια του (τά ἀνθρώπινα αὐτά κόκκαλα προμηνύουν τήν μέλλουσα ἀνάσταση τῶν νεκρῶν, ὅπως τά εἶδε καί ὁ προφήτης Ἰεζεκιήλ). β) Ἐπίσης, ὁ ρηθείς Κορέσσιος γράφει ὅτι ὁ Πασχασῖνος ἔγραφε πρός τό Λέοντα ὅτι, ὅταν ἑόρταζαν κάποτε τό Πάσχα οἱ μέν ἀνατολικοί τήν 22α Ἀπριλίου, οἱ δέ δυτικοί τήν 25η Μαρτίου, μιά βρύση, ἡ ὁποία προηγουμένως ἦταν ξηρά, γέμισε ἀπό νερό τήν 22α Ἀπριλίου, δηλαδή στό δικό μας Πάσχα καί ὄχι τῶν Λατίνων. γ) Τέλος, ὁ Δοσίθεος Ἱεροσολύμων (ΔΟΣΙΘΕΟΣ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ, Δωδεκάβιβλος˙ περί τῶν ἐν Ἱεροσολύμοις πατριαρχευσάντων, βιβλίο 12ο, κεφ. 2ο, §β΄, ἐκδ. Β. Ρηγόπουλος, Θεσ/κη 1983, σσ. 105-106.), στό ιβ΄ βιβλίο τοῦ περί τῶν ἐν Ἱεροσολύμοις πατριαρχευσάντων, διηγεῖται ὅτι εὑρισκόμενος κάποτε ὁ Ἱεροσολύμων Παΐσιος στό Βελιγράδι, ἀκολούθησε ἕνα θαῦμα, βεβαιωτικό μέν τοῦ δικοῦ μας καλανταρίου, ἀναιρετικό δέ τοῦ τῶν Λατίνων˙ δηλαδή ἡ ζύμη, πού ζυμώθηκε ἀπό κάποια Λατίνα κατά τήν ἡμέρα τοῦ προφήτου Ἠλιού, μεταβλήθηκε σέ πέτρα σκληρή, κίσσηρα (ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ, Πηδάλιον, σσ. 8-9.).

Το θαύμα έχει ως εξής:

«…Ο Παΐσιος λοιπόν ήλθε από Ιασίου στην Κωνσταντινούπολη, έπειτα στην Αδριανούπολη, Φιλιππούπολη, Σόφια και Βελιγράδι, στο οποίο όταν ήταν ο Πατριάρχης Παΐσιος, συνέβη να γίνει το ακόλουθο. Κάποια γυναίκα Ορθόδοξη είπε σε μία Λατίνα (Παπική) γυναίκα που ήθελε να ζυμώσει στις 20 του Ιουλίου, ημέρα κατά την οποία εορτάζεται η μνήμη του Προφήτη Ηλία: «Σήμερα είναι η εορτή του Ηλία του Προφήτη, και μην κάνεις δουλειές». Η Παπική όμως, απάντησε ότι πέρασαν δέκα ημέρες από την εορτή του Προφήτη Ηλία, και έτσι φιλονικούσαν μεταξύ τους, εάν άραγε οι δέκα ημέρες καλώς προστέθηκαν από τους Παπικούς, και άρχισε η Λατίνα (Παπική) να ζυμώνει. Και ω του θαύματος! μεταβλήθηκε στα χέρια αυτής το φύραμα σε λίθο, όμοιο με κισσήριο, το κοινώς λεγόμενο πουρί, και ακούστηκε στη Σερβία το γεγονός, και μοίρασαν τον λίθο οι άνθρωποι σε μαρτυρία και έλαβε και ο Παΐσιος μέρος από την πέτρα, το οποίο έως και τώρα βρίσκεται κρεμασμένο στην εικόνα του Προφήτη στο Μοναστήρι του στην Ιεροσόλυμα. Έπειτα ο Παίσιος μετέβη στις Σέρρες, Θεσσαλονίκη και Βέροια και αμέσως στην Κωνσταντινούπολη, και από εκεί στα Ιεροσόλυμα…».


Ελπίζουμε να κατανοούν τα λεγόμενα οι αγαπητοί αναγνώστες και να μην τα λάβουν ως μία λατρεία ''ημερών'', αλλά ως σεβασμό εις το θέλημα του Θεού, όπως μας λέγει και ο Νεκτάριος Ιεροσολύμων,  και εις τας παραδόσεις της Εκκλησίας μας!

Ας φοβηθούμε=σεβαστούμε τον Θεό, διότι δεν είναι ανάγκη να πάθουμε (δια να μάθουμε) ότι έπαθε και η Λατίνα γυναίκα η οποία ως ισχυρογνώμων εθεώρησε ότι είχε περάσει η εορτή του Προφήτου (κατά το Ν.Η.)! Δια τούτο εγράφησαν τα λεγόμενα υπό των Πατέρων δια να τα ενθυμούμαστε......


 Αυτή είναι η αλήθεια!  




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ