Σάββατο 22 Ιουλίου 2017

Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος, Καιρός Ομολογίας για όσους πραγματικά πιστεύουν


Αποτέλεσμα εικόνας για Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος

Καιρός Ομολογίας για όσους πραγματικά πιστεύουν

Γράφει: ο Αρχιμανδρίτης Παΐσιος Παπαδόπουλος

Με κομένη την ανάσα παρακολουθεί το χριστεπώνυμο πλήρωμα στην τοπική Εκκλησία τις εξελίξεις που σχετίζονται με τον Οικουμενισμό. Γεγονότα που αφορούν την -σε λίγους γνωστή- μεγάλη αίρεση της εποχής μας, καθώς χαρακτηρίσθηκε παναίρεση, την οποία όμως δεν αντιμετώπισαν δυναμικά μέχρι τώρα οι πιστοί, κληρικοί και λαϊκοί, γι’ αυτό και φέρουν ευθύνη, αφού την άφησαν να εξεπλωθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, δείχνουν ότι τα πράγματα στην διοίκηση της Εκκλησίας πήραν τον κατήφορο. Η έκπτωση πλέον από την θέση του ηγουμένου, τώρα, και του αρχιμανδρίτου Μαξίμου Καραβά της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου, αξίου κληρικού και πνευματικού τέκνου του αειμνήστου επισκόπου π. Αυγουστίνου, πρώην Μητροπολίτου Φλωρίνης, πέρα απ’ το ότι υπήρξε άστοχη ενέργεια από την διοίκηση της Μητροπόλεως θα πυροδοτήσει τέτοιες προϋποθέσεις πνευματικής μάχης Οικουμενισμού και Ορθοδοξίας που όντως θα ζήλευαν πολλοί άγιοι Πατέρες να ζούσαν στην εποχή μας προκειμένου να αγωνιστούν και ήταν αυτό που θέλαμε διότι παραέγινε το κακό και έπρεπε να ξυπνήσουμε.

 Ο κόσμος δεν κατάλαβε την προδοσία της πίστεως που γίνεται στις μέρες μας. Ακόμη και και οι πιστοί άνθρωποι έχοντας μια ωραιοποιημένη εικόνα μέσα τους για την διοίκηση της Εκκλησίας νομίζουν ότι όλα πηγαίνουν καλά σαν να είναι η εποχή του Μεγάλου Κωνσταντίνου. Δεν συνειδητοποίησαν ότι τόσο καιρό που γράφουμε και κηρύτουμε δεν κινούμαστε από εμπάθεια και φανατισμό αλλά το μόνο που κάνουμε είναι να σαλπίζουμε ότι στήνεται το σύστημα της Πανθρησκείας. Τους χαλάει βέβαια όταν τους το λέμε αλλά όταν θα διαπιστώσουν ότι συνεργούν σε αυτό θα είναι πλέον αργά, διότι δεν θα προλάβουν να αλλάξουν την ροή των γεγονότων αλλά και δεν θα μπορέσουν ξαφνικά να πουν στον κόσμο ότι καθοδηγούσαν τους πιστούς σε λάθος δρόμο, δηλαδή στην παγκοσμιοποίηση, με τελικό αποδέκτη τον Αντίχριστο. Αφού τελικά εκεί οδηγεί η Πανθρησκεία. Τόσο καιρό που τα λέμε φαντάζουν υπερβολικά. Σας έχουν πείσει με μια γλυκανάλατη ποιμαντική, πως όσοι μιλούμε για την αίρεση του Οικουμενισμού στα πλαίσια της “Νέας Εποχής ότι είμαστε πλανεμένοι“, εσείς οι πιστοί ως αφελείς τους πιστέυετε. Αφήσατε τον αληθινό δρόμο της σωτηρίας που σας διασφαλίζει η Ορθοδοξία και πορεύεσθε όπισθεν αυτών γιατί ακολουθούν το σύστημα. Και στο σύστημα πάντοτε όλα φαντάζουν ωραία αλλά και βολικά αλλά δεν είναι αληθινά. Ακολουθούν τον αιρετικό Πατριάρχη και εσείς αντί να διαφυλάξετε την Ορθοδοξία τους στηρίζετε. Πολλές φορές τα είπαμε δεν θέλετε να ακούσετε! Έχετε τυφλωθεί και κλείσατε τα αυτιά σας διότι δεν σας φαίνονται ευχάριστα όσα τόσο καιρό σας εξηγούμε. Όταν λοιπόν θα γίνει η διακοινωνία, η λεγόμενη μυστηριακή κοινωνία στην βάση της Θείας Ευχαριστίας να γνωρίζετε ότι θα είναι πλέον αργά και θα χρειάζεται να μυρωθείτε ξανά με Άγιο Μύρο για να επιστρέψετε στην αληθινή Εκκλησία. Τώρα αυτοί όλοι σας βγάζουν από την Εκκλησία και δεν το καταλάβατε! Και βέβαια όταν το συνειδητοποιήσετε θα κλάψετε πικρά διότι θα έχετε προδώσει την Αγία μας Ορθοδοξία. Το είπαμε, το ξαναείπαμε και λέμε πάλι, τα πράγματα τα οδηγούν με πονηρό τρόπο με την λεγόμενη βαπτισματική ομολογία. Δηλαδή, αναγνωρίζουν το βάπτισμα των αιρετικών ως έγκυρο και η ένωση γίνεται σε αυτή την βάση χωρίς να το αντιλαμβάνεσθε. Έπειτα, με τους κοινούς εορτασμούς όπου συμμετέχουν ορθόδοξοι και παπικοί, προτεστάντες, μονοφυσίτες καί όποιοι άλλοι ,σας συνηθίζουν να τους βλέπετε από τηλεοράσεως, διαδυκτίου ακόμη και στις Εκκλησίες μαζί σε πολλές περιοχές της Ελλάδος και κυρίως στο εξωτερικό, οπότε αμβλύνεται το ορθόδοξο αισθητήριό σας και δεν αντιδράτε. Βοά το διαδύκτιο με όλα αυτά που γίνονται ένα μόλις χρόνο από την ψευτοκολυμβάρια Σύνοδο. Δυστυχώς κρίνουμε τα πράγματα από το στενό εκκλησιαστικό μας περιβάλλον και όχι από αυτά που γίνονται σε πανορθόδοξο επίπεδο. Μα, όταν η φωτιά θα φτάσει στην τοπική μας Εκκλησία, διότι ήταν φυσικό σε μία Μητρόπολη όπου ποίμανε ο επίσκοπος Αυγουστίνος τα πράγματα να μην είναι το ίδιο απροκάλυπτα όπως σε άλλες Μητροπόλεις, δεν θα υπάρχουν περιθώρια αντίδρασης.
Πάντως, η υπόθεση τώρα μυρίζει “μπαρούτι” και καθώς φαίνεταιτα τα πράγματα οδηγούνται στην πόλωση. Και όπως στο στρατό τα γαλόνια δεν τα παίρνει κανείς μόνο στις υπηρεσίες, στα γραφεία, αλλά δίδονται και σε καιρό πολέμου, και μάλιστα τότε έχουν αξία, καθώς οι άνδρες διακρίνονται στις μάχες, έτσι και ο Γέρο-Μάξιμος αποδείχθηκε μάχιμος στα δύσκολα! Σε μια ηλικία που οι περισσότεροι ψάχνουν φροντίδα ο άξιος Γέροντας, προς τιμή του, βγήκε στον πνευματικό πόλεμο εναντίον της αιρέσεως. Και αν υπάρχει κάτι ιδιαίτερα αξιοθαύμαστο στην προσωπικότητα του γέροντα είναι η ειλικρίνεια των προθέσεών του και η παλικαριά του, σπάνια χαρίσματα, τα οποία δεν βρίσκεις εύκολα σε αγάμους κληρικούς.
Ακούγαμε τον τελευταίο καιρό κάτι περίεργα από ηγουμένους ότι δεν διακόπτουν το μνημόσυνο για να μείνουν στην Εκκλησία και προβληματίζεται κανείς και λέγει δεν διάβασαν ούτε εκκλησιαστική ιστορία; Άλλοι πάλι δεν ομιλούν καθόλου και διερωτάσαι μήπως φταίει το πολύ ψάρι; Πάντως δεν υπάρχει σοβαρή αντίσταση στην αίρεση ούτε από το Άγιον Όρος απ’ το οποίο περιμέναμε πολλά, ούτε και από τις άλλες μονές που είχαν αγίους Γεροντάδες. Το άσχημο είναι ότι ούτε και στην Μητρόπολη Φλωρίνης όπου ο π. Αυγουστίνος έκανε τόσες χειροτονίες δεν υπάρχουν  τελικά σοβαρές αντιστάσεις. Μάλιστα, ενώ τα πνευματικά τους αδέρφια παλεύουν, αυτοί με άνεση κάνουν χάζι κρατώντας την “ησυχία” τους. Πάντως τα επιχειρήματά τους δείχνουν ότι στερούνται πνευματικής διακρίσεως αφού το αποτέλεσμα είναι ο εφησυχασμός και η τελμάτωση του αγώνα και τελικά η παράδοση στην αίρεση. Τί λόγο θα δώσουν στον Θεό εν ημέρα Κρίσεως; Λυπούμαστε δε γι’ αυτό! Σαν να δεν μας συμβούλευε τόσα χρόνια ο Γέροντας και σαν να είχαμε βουλομένα τα αυτιά μας. Πάντως, αν στους ελαχίστους και μικρούς, μολονότι είμαστε αμαρτωλοί, ευαρεστηθεί ο Θεός και ενεργήσει η Χάρις,  προς τούτο ζητούμε τις προσευχές σας, δια της αντιλήψεως του Ιησού Χριστού θα γίνει τέτοιος αγώνας που τα σχέδια των οικουμενιστών τελικά θα ματαιωθούν. Ο αγώνας όμως χρειάζεται εθελοντές! Η στρατευομένη Εκκλησία σαλπίζει εγερτήριο σάλπισμα για μάχη. Ω! Θεηγόροι οπλίται παρατάξεως Κυριού μη δειλιάτε! Βγήτε στην μάχη, μαζί μας, στο πλευρό μας, πολεμά ό Ίδιος ο Κύριος, η Υπέρμαχος Στρατηγός, η Κυρία Θεοτόκος, τα τάγματα των Ουρανίων Δυνάμεων, ο Ταξιάρχης Μιχαήλ, όλοι οι άγιοι, Μάρτυρες, Ομολογητές, Προφήτες, Πατριάρχες, Δίκαιοι, Απόστολοι, Πατέρες,Όσιοι. Όλη η θριαμβεύουσα Εκκλησία βρίσκεται στο πόδι γι’ αυτό τον τελαυταίο πόλεμο! Μή πτοείσθε! Θαρσείτε! Το εσφαγμένο αρνίο «εξήλθε νικών και ίνα νικήσει»! Καλούνται όλοι οι αδελφοί μας μικροί και μεγάλοι, άνδρες και γυναίκες, πρόσωπα που ο Θεός μας αξιώσε να διακονήσουμε προσωπικά ως ιερείς κλείστε τα αυτιά σας στις ψευτο-ευλαβείς αιτιάσεις όσων συμπορεύονται με τον Οικουμενισμό. Ο αγώνας ξεκίνησε η καθοριστική μάχη επίκειτε. Ή βγαίνουμε στην μάχη ή χάνουμε την αγία μας Ορθοδοξία, λοιπόν ή τώρα ή ποτέ! 
Να ζήσεις Γέρο-Μάξιμε είσαι παλικάρι,
τώρα στα γεράματα βγήκες για γυμνάσματα και έδραξες στεφάνι.
Φάνηκες αντάξιος του ομώνυμού σου Ομολογητή Μεγάλου αγίου Πατέρα
διόλου δεν ελησμόνησες παρακαταθήκη ιερά του  πνευματικού σου πατέρα!

Παράσημο ομολογιακό  η  παύσις η ηγουμενική στα γέρικά σου στήθη
 σε καθιστά στους χριαστιανούς παράδειγμα αληθινό, σε βγάζει απ’ την λήθη.
Τα λόγια του ιεροκήρυκα στον άμβωνα είναι εύκολα μα οι πράξεις θέλουν κότσια
γι’ αυτό ποτέ δεν έστεργες να μπεις σε οικουμενιστικά καρότσια.

Γέροντα  η στάσις σου η σθεναρά ενάντια στον Οικουμενισμό εις τας δυσμάς του βίου
προκάλεσε στόματα απύλωτα  διότι δεν οικιοποιήθηκες  βλέψεις τας παπικάς του δίκερου θηρίου!
Σάλλιαγκοι καλαμαράδες γλύφουν μήτρα και παπάδες είναι και πολυλογάδες
γι’ αυτό την φλυαρία τους σαν ακούσεις πρόσεξε μην υπακούσης νοιάζονται για τεμενάδες!

Στεντόρια ακούγεται φωνή· «εμπρός, εμπρός, πιστοί βγήτε στην μάχη».
Δεν είναι άνθρωπος που καλεί, κέλευσμα είναι, προσταγή, Θεάνθρωπου Στρατάρχη!
Σαν θέλετε δόξα θεϊκή, Πνεύματος Αγίου μετοχή  και άφθαρτη κληρονομία
Ποσώς μην δειλιάσετε σε τούτη την εκκλησιαστική παρανομία.

Δεν είναι πάντοτε πρόσφορος καιρός ειρήνης, νηνεμίας,
υπήρξανε διαστήματα πειρασμικά αιφνίδια αλλά και εξ απήνης ομολογίας.
Νομίζετε ότι είναι καιρός σαν τα στερνά, τα εύθυμα, τα χρόνια;
Καθόλου δεν λογιάζετε αιώνες τώρα δάκρυα, αίματα, κορμιά σορούς καμνιόνια;

Χρόνια πολλά κουράστηκα ν’ αντιλαβάνομαι λόγια ψεύτικα, μετάνοιες μεγάλες
 σαν θάψαμε τον Γέροντα  γρήγορα διαπίστωσα ό,τι οι επιδιώξεις  ήταν άλλες!
Γέροντα δώσε την ευχή, τούτη την ώρα την στερνή,  να μην βρεθώ της Πίστεως επιλήσμων
τρέχοντας πίσω από δόξα και κτήματα αντί της Παραδόσεως ενώ υποσχέθηκα να μείνω ακτήμων!

Εσύ δεν ήσουν Γέροντα που μου ‘λεγες εις την Μονήν να κάτσω,
όμως δεν έβλεπες μακριά για όλα ετούτα τα παιδιά που μου ‘ρχεται να κλάψω.
Στου Οικουμενισμού την αγκαλιά μπήκαν τώρα για καλά και πώς να ησυχάσω;
Τους αδελφούς μου τους καλούς τους θεωρούσα για φρουρούς και πως να μη στενάξω;

Θεέ μου δώσε μου φτερά να πετάξω μακριά δεν αντέχει άλλο πόνο η καρδιά
τούτη την αποκοτιά να κόβουμε τις ρίζες μας με την φτηνή ψευτιά!
Τα δάκρυά μου γίνανε κρουνός τους πήρε όλους ο συρμός
βρήκανε και δικαιολογίες , μάνα μου κάτι αερολογίες, μπροστά τους τώρα  βρίσκεται κρημνός!

Άγιε Γρηγόριε παλαμά, πρόσεξε καλά, αν αφήσεις τα παιδιά σε τούτη την βρόμικη ποδιά
να προσκυνάνε με φιλιά προδοτικά και άχαρα του Πάπα την πατημασιά,
το καντήλι θα σου σβήσω στην μικρή μου εκκλησιά και κερί και δεν θα σου στήσω,
ώσπου να τα καλέσεις πάλι στην Παράδοση την Ιερά, τότε ναό δικό σου μεγάλο θα σου κτίσω!

Και όταν θα ΄ρθει η ώρα η καλή στον Κύριο ν’ αποδημήσει η αγία σου ψυχή
μην θεωρήσεις αμετανόητη όποια ακαταστασία, προπέτεια, ανυπακοή και δεν προσάξεις την ευχή!
Προσκύνησε τον Δεσπότη μας Χριστό, την Παναγία μας και όλους τους αγίους
και ζήτησε απ’ τον Γέροντα να μας κρατά μέχρι να τον συναντήσουμε οσίους!

Υϊκώς  έγραψα ο ελάχιστος εν Ιερομονάχοις Αρχιμανδρίτης Παΐσιος Παπαδόπουλος       ο και Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά Φιλώτα και  το αφιερώνουμε στον Γέροντα Μάξιμο Καραβάτον Ηγούμενο της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου όλοι όσοι κρατούμε επάλξεις στον αγίους Ραφαήλ, Νικόλαο και Ειρήνη!



ΕΙΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΝ ΑΙΩΝΙΟΝ.

ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΚΔΟΣΕΙ Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ. ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΕΙΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΝ ΑΙΩΝΙΟΝ!



Απόστολος Σταφύλης (+2009).
Ένας φλογερός αντιοικουμενιστής νέος.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ: ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΧΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'' ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ.

ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΨΥΧΗ, ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΑΡΕΤΕΣ.

ΕΚΟΙΜΗΘΗ ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΓΟΧ. ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΚΟΙΜΗΘΗ ΕΙΧΑΜΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ.

ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΩΝ ΔΙΑΙΡΕΣΕΩΝ-ΔΙΑΣΠΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΧΡΙΣΤΟ ΔΙΑ ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΨΥΧΗ Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΑΓΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΣΚΑΝΔΑΛΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ.

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑ ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΑΚΟΜΑ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΝΤΑΙ;;

ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ.

Ο αείμνηστος Απόστολος γεννήθηκε στις 17.10.1977 στον Δομοκό Φθιώτιδος. Μετά το δημοτικό και την μέση εκπαίδευσι, σπούδασε χημικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Από τον Σεπτέμβριο του 2008 υπηρετούσε στο Γυμνάσιο Ομβριακής του δήμου Ξυνιάδος που βρίσκεται κοντά στον Δομοκό. Παντρεύτηκε την Δέσποινα Κικκή και απέκτησαν δύο παιδιά. Τα τελευταία 5-6 χρόνια ζούσε πνευματική χριστιανική ζωή εξομολογούμενος στον πατέρα Σταύρο Βάϊο τον οποίο..... είχε πνευματικό καθοδηγητή, ευρών αυτόν γνήσιον ποιμένα με παραδοσιακό και πατερικό πνεύμα προικισμένον. Από αυτόν πληροφορήθηκε και ενημερώθηκε για την αίρεσι-παναίρεσι του Οικουμενισμού, η οποία λυμαίνεται τους τελευταίους καιρούς τις ορθόδοξες Εκκλησίες. Επειδή ήταν αγνός και καθαρός εξέφρασε την επιθυμία να ιερωθεί. Αλλʼ η βέβηλη υπάρχουσα αίρεσι του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας που βεβηλώνει τις Εκκλησίες του Νέου ημερολογίου, διά της κοινωνίας με Οικουμενιστές Αρχιερείς, τον έκανε να αναβάλη ή και να ματαιώσει την επιθυμίαν του αυτή. Λόγω του ότι τα τελευταία 2-3 χρόνια ο πνευματικός του αποτειχίστηκε από τον οικείον μητροπολίτην διά λόγους πίστεως διά την υπάρχουσαν αίρεσιν, ως επιτρέπουν και οι Ιεροί Κανόνες, λειτουργούσαν σε εξωκκλήσια για τις πνευματικές τους ανάγκες. Μαθών όμως τούτο o μητροπολίτης τους απηγόρευσε οποιανδήποτε ιεροπραξίαν εντός της μητροπολιτικής του περιφερείας. Γι αυτό και ο αείμνηστος Απόστολος μου έγραφε σε επιστολή του, ότι επειδή τους απηγόρευσε ο εκεί μητροπολίτης να λειτουργούν σε εξωκκλήσια, ως αποτειχισμένοι, έψαχναν για να βρούν στα μέρη εκείνα καμιά σπηλιά για να λειτουργήσουν, αλλά δεν μπόρεσαν διότι ήσαν υγρές. Μου έγραφε επίσης στις 19.6.2008: «Ετσι ο άνθρωπος που όμοιόν του δεν είδε ξανά η γή, ο Αγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος αποκεφαλίστηκε διότι έλεγξε την σωματική μοιχεία-πορνεία του Ηρώδη. Σήμερα κανείς δεν ελέγχει την πνευματική πορνεία-μοιχεία του Πατριάρχη». Στην ίδια επιστολή μου έγραφε και τα εξής: «Σκεπτόμουνα τι έκαναν οι Πατέρες αλλά και τι θα έκαναν σήμερα. Κατέληξα ότι ο Χριστός θα μας κρίνει από τα έργα μας και είδα πως άγιοι έχασαν την ζωή τους διότι αντέδρασαν για πιο απλά πράγματα από αυτά τα αίσχη που γίνονται σήμερα». Αγωνίσθηκε ως ουδείς άλλος της ηλικίας του κατά του επάρατου Οικουμενισμού, έστειλε περί τις 50 επιστολές σε αγιορείτες γέροντες για το ίδιο θέμα, εκ των οποίων μόνον 8 απήντησαν, άλλοι του είπαν «μην ασχολείσαι κάτσε σπίτι σου και μην τʼ ανακατεύεις», άλλοι πάλι «καλά κάνεις, όπου βρείς να μην μνημονεύουν πήγαινε να εκκλησιαστείς». Εστειλε επιστολές και σε ιερείς και καθηγητές του Πανεπιστημίου που ενδιαφέρονταν για την εξυγίανσι της Ορθοδοξίας μας από τον Οικουμενισμό και στους πλείστους έβλεπε κάποια αναβολή ή και αδιαφορία γι αυτό και μου εγραφε: «Ολοι κάνουν οικονομία και τελικά πρόδοσαν την Πίστι». Και συνεχίζει παρακάτω: «Ξέρω ότι γι αυτά που γράφω και πράττω θα κριθώ, όμως δεν θα κατακριθώ, διότι από την στιγμή που γνώρισα και έμαθα αντέδρασα, μίλησα, έπραξα για να γλυτώσω από την αίρεσι της εποχής μας». Το βιβλίο «Ανθρώπων πλάνη», (Η τεχνολογία στα χέρια των προδρόμων του Αντιχρίστου, Δομοκός 2007), ήταν έργο του μακαριστού Αποστόλου Σταφύλη. Λίγους μήνες πρίν κοιμηθεί, άρχισε και έγραφε το δεύτερο βιβλίο του «Ανθρώπων πλάνη Νο 2, (Η τελευταία αίρεσι-παναίρεσι). Αλλά δεν πρόλαβε να το τελειώσει και τον πήρε ο Κύριος, «οίς κρίμασιν μόνος Αυτός οίδεν». Στις 27 Φεβρουαρίου 2009 (νέον ημερολόγιον), ένοιωσε κομάρες και βήχα. Στις 28 έκανε πυρετό. Την δε 1ην Μαρτίου εκοιμήθη εν Κυρίω, από ιό που του προκάλεσε πνευμονικό οίδημα. Εφυγε νεώτατος τριάντα ενός ετών. Εδώ αρμόζει το του σοφού Σολομώντος λόγιον: «Ευάρεστος τω Θεώ γενόμενος ηγαπήθη και ζών μεταξύ αμαρτωλών μετετέθη. Ηρπάγη, μη κακία αλλάξει σύνεσιν αυτού ή δόλος απατήση ψυχήν αυτού…τελειωθείς εν ολίγω επλήρωσε χρόνους μακρούς, αρεστή γαρ ήν Κυρίω η ψυχή αυτού. Δια τούτο έσπευσεν εκ μέσου πονηρίας. Οι δε λαοί ιδόντες και μη νοήσαντες, μηδέ θέντες επί διανοία το τοιούτον, ότι χάρις και έλεος εν τοις οσίοις αυτού και επισκοπή εν τοις εκλεκτοίς αυτού». Αιωνία η μνήμη αυτού.

Μοναχός Β. - Άγιο Όρος
Από το περιοδικό ''ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ'' - 01/04/2010

<=========================================>

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΣΤΑΦΥΛΗ ΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΗ

''ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ''!!!



Αγαπητοί Γέροντες, ευλογείτε, Συγχωρήστε με για το θάρρος μου να σας αποστείλω την επιστολή αυτή αλλά σας παρακαλώ να την δεχτείτε με αγάπη και να μου απαντήσετε με διάκριση αλλά και ορθόδοξο λόγο. Πήρα την απόφαση να σας γράψω για να σας επισημάνω το πνευματικό αδιέξοδο που βρίσκομαι αυτή την στιγμή και αφορά τα τεκταινόμενα των συμπροσευχών αλλά και της φιλοπαπικής διάθεσης των ιερέων και Αρχιερέων της Ορθόδοξης Εκκλησίας Πολλοί μιλούν ότι αυτή την στιγμή η Εκκλησία μας έχει υποπέσει στην αίρεση του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας. Πολλοί μιλούν ότι γίνονται συλλείτουργα και ότι υπάρχει κοινό ποτήριο ήδη. Βέβαια για πολλά από τα παραπάνω δεν είμαι σίγουρος διότι ακόμη ελπίζω ότι δεν έχει γίνει τόσο μεγάλη προδοσία, όμως με αυτά που είδα με τα μάτια μου άρχισα να νοιώθω και να αισθάνομαι πως όντως υπάρχει προδοσία της Μιας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. Υπάρχουν βιβλία όπως του κ. Αθανάσιου Σακαρέλλου που μιλούν για ένωση από το 1965. Τι να πω, δεν ξέρω. Πάντως για να μην περιαυτολογώ, εγώ δεν ξέρω εάν έγινε η ένωση ή όχι αλλά με αυτά που είδα στην τηλεόραση με τον πάπα και τον Πατριάρχη, τις αγκαλιές, τα φιλιά και τα πολυχρόνια στον πάπα απόρησα. Τον αποκαλούσαν «αγιότατο» αλλά και «ευλογημένο Κυρίου», από την άλλη η εξερχόμενη επιστολή του Οικουμενικού Πατριαρχείου με αριθμ. Πρωτ. 1385/2005 (συνημμένη) που αναφέρει «Γην της Επαγγελίας του κοινού Ποτηρίου» τι εννοεί; Εγώ ούτε θεολόγος είμαι, ούτε ιερέας, ούτε μοναχός, παρόλα αυτά με την απλή λογική νομίζω ότι εδώ ο Πατριάρχης εκδηλώνεται και αναφέρει αυτό που επιθυμεί η καρδιά του και η ψυχή του, και εάν δεν κάνω λάθος, αυτό είναι το κοινό ποτήριο. Όλοι βλέπουμε τις προθέσεις του Πατριάρχη που εκδηλώνει ελεύθερα μα κανείς δεν αντιδρά, δεν αντιλέγει αλλά πάνω από όλα κανείς δεν πράττει. Με τα λόγια πολλοί σήμερα υπερασπίζουν την Ορθοδοξία αλλά κανείς δεν προτείνει το στήθος του για να την προστατεύσει. Τόσο άβουλοι καταντήσαμε τελικά; Πολλοί κάναν συνάξεις και ομιλίες φοβερές και μάζεψαν κόσμο και τους μίλησαν πατερικά, αλλά τώρα που ήρθε η ώρα των έργων όλοι κάναν πίσω. «Με τα λόγια ο Μανώλης χτίζει ανώγια και κατώγια». Από λόγια χορτάσαμε δεν μας γεμίζετε πιά, μόνο με έργα εκφράζεται η Ορθοδοξία. Αυτό διδάσκει και ο Κύριος με το παράδειγμά του, με έργα μας δίδαξε, αλλά εμείς είμαστε άνθρωποι των λόγων και όχι των έργων. Δεν είμαστε λοιπόν υποκριτές; Μήπως τελικά δεν είμαστε και Ορθόδοξοι; Μήπως τελικά προδίδουμε την Ορθοδοξία και την πίστη για να μην έρθουμε σε ρήξη και κινδυνεύσουμε να χάσουμε το ανακαινισμένο κελί μας αλλά και την υποψηφιότητα μας για Επίσκοπος; Πόσοι Επίσκοποι σήμερα είναι θεόκλητοι ή δημόκλητοι; Μήπως είναι όλοι αυτόκλητοι; (Αγ.Νικόδημος Αγιορείτης) Αγαπητοί και σεβαστοί Πατέρες, η παρουσία Ορθοδόξων Ιερέων σε συμβούλια αιρετικών όπως είναι τα Παγκόσμια Συμβούλια Εκκλησιών και οι δήθεν θεολογικοί διάλογοι με αιρετικούς με προβληματίζουν. Το παγκόσμιο συμβούλιο των αιρετικών αποδέχεται τον Σταυρικό θάνατο του Κυρίου μας αλλά όχι και την Ανάσταση του. Πως μπορούν και συμμετέχουν σε αυτά τα συμβούλια; Αλλά εκεί γίνονται και άλλα έκτροπα που δεν αρμόζουν να αναφερθούν σε αυτή την επιστολή αγάπης και ανησυχίας. Με όλα αυτά λοιπόν που είδα και όσο ασχολήθηκα εδώ και 1 (ένα) χρόνο περίπου με τις σύγχρονες αυτές αιρέσεις αλλά και τους κανόνες της Εκκλησίας (Αποστολικοί Κανόνες, Οικουμενικές Σύνοδοι και λόγια Αγίων Πατέρων), είμαι σε μεγάλο πνευματικό αδιέξοδο. Το παλιό ημερολόγιο είναι σε 20 παρατάξεις, το νέο ημερολόγιο είναι σε αφασία-κώμα και από το Άγιο Όρος πλέον δεν ακούγεται καμία φωνή διαμαρτυρίας. Έτσι αφού με τις παρατάξεις του παλιού δεν μπορώ «να βρώ άκρη», το νέο ημερολόγιο επικροτεί τον φιλοοικουμενισμό και στο Άγιο Όρος μνημονεύουν απευθείας αυτόν που φίλησε και αποκάλεσε τον πάπα αγιότατο τι να πω; Εάν ισχύει η αλληλουχία του μνημονίου (Ιερέας μνημονεύει τον Επίσκοπο, ο Επισκοπος τον Αρχιεπίσκοπο, ο Αρχιεπίσκοπος τον Πατριάρχη και ο Πατριάρχης τον πάπα) τότε είναι όλοι αιρετικοί; Οι αντιδράσεις σε αυτό ήταν μηδαμινές και πολύ λίγοι κατάλαβαν τι σημαίνει αλλά και τι συμβαίνει. Όμως αυτοί που κατάλαβαν θα κριθούν και ανάλογα από τον Κύριο, αφού γνωρίζουμε και δεν αντιδράσαμε δεν θα είμαστε υπόλογοι; Ο Άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης έλεγε: «Οι αγιασμένοι άνθρωποι του Θεού δεν θα πρόδιδαν την πίστη τους ούτε με μια λέξη», εμείς; Τι κάνουμε για να διατηρήσουμε την πίστη αναλλοίωτη; Πως είναι δυνατόν αυτόν που ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός καταριέται και μας συστήνει να καταριόμαστε και εμείς ο Πατριάρχης μας να τον αποκαλεί Άγιο και Ευλογημένο; Έχουμε μερίδιο ευθύνης και εμείς διότι θα κριθούμε για τις πράξεις που κάναμε αλλά και για αυτές που έπρεπε να κάνουμε αλλά δεν κάναμε. Ξέρετε πολλοί θα μου πουν ότι είμαστε λίγοι και ο λόγος μας και οι θέσεις μας αδύνατες, όμως έτσι απάντησε και ο Μακρυγιάννης και απελευθέρωσε την Ελλάδα, «οι θέσεις μας μπορεί να είναι αδύνατες αλλά ο Θεός μας είναι μεγάλος», τι αναζητούμε δηθεν βοήθεια από τους Φράγκους; Εμείς έχουμε τον ένα και μοναδικό Θεό βοηθό μας, την Παναγία και τους Αγίους προστάτες και μεσίτες προς τον Κύριο και ζητάμε ανθρώπινη βοήθεια για να σωσουμε δήθεν το Πατριαρχείο; Μήπως η ιστορία δεν έδειξε ότι η βοήθεια του πάπα και των Φράγκων στην Άλωση της πόλης ήταν μόλις 200 τοξότες!. Είμαι αμαρτωλός αγαπητοί Πατέρες με πάθη και αμαρτίες, αδιόρθωτος και επιπόλαιος συνάμα αλλά περισσότερο από όλα φοβάμαι μήπως κριθώ ως αιρετικός ή κριθώ με αυτούς που πρόδωσαν την πίστη στην Μια, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Τι λόγο θα δώσω τότε στο Ιερό Βήμα του Κυρίου; Σήμερα νοιώθω ότι για τα γεγονότα που συμβαίνουν έχω και εγώ ευθύνη διότι αποτελώ μέρος του λαού της Ορθόδοξης Εκκλησίας και δεν είμαι άμοιρος ευθυνών. Ειλικρινά σας παρακαλώ να μου απαντήσετε διότι η επιστολή μου αυτή, είναι επιστολή αγάπης και ενδιαφέροντος, επιστολή ανησυχίας αλλά και επιστολή παράκλησις για δραστηριότητα αλλά και για να με βοηθήσετε να βρώ ποιο είναι το σωστό με βάση την Ορθόδοξη πίστη για να πράξω. Αυτό με ενδιαφέρει τι πρέπει να κάνει ένας πραγματικός Χριστιανός Ορθόδοξος στην συγκεκριμένη περίπτωση. Σας ζητώ συγνώμη για την αναστάτωση, μα σας παρακαλώ για την Ορθόδοξη γνώμη.

Την ευχή σας.
Με εκτίμηση
Απόστολος Η. Σταφύλης
Εκπαιδευτικός (Χημικός)
Δομοκός Φθιώτιδος

ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'': ΔΙΑ ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ!!!









ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΜΑΣ ΣΕΛΙΔΑ