ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ-ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ ΜΟΣΧΑΣ (1948)



Αναγνώσαμε στο άρθρο που δημοσιεύθη εδώ ότι η αίρεση του Οικουμενισμού καταδικάσθηκε στην Σύνοδο της Μόσχας του 1948. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει. Στην Σύνοδο της Μόσχας εξεδόθησαν τέσσερις αποφάσεις. ᾿Εξ αυτών των τεσσάρων αποφάσεων οι τρείς έχουν δημοσιευθεί ελληνιστί. 

Η απόφασις του Συνεδρίου της Μόσχας δεν καταδικάζει επίσημα τον Οικουμενισμό, ούτε αναθεματίζει κανέναν από αυτούς.

Παραθέτουμε την απόφαση β΄:



(βλ. Ι. Καρμίρη ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ, ΤΟΜ. Β΄ ΣΕΛ. 1036)




Αν θέλουμε να ομιλήσουμε όμως περί αναθεματισμού, υπάρχει η απόφασις των Ρώσων της Διασποράς του 1983 η οποία ναι μεν αναθεματίζει (δοξασίες) αλλά ούτε αυτή καταδικάζει επίσημα και όπως πρέπει τον Οικουμενισμό.

Μας κάνει εντύπωση όμως το πως ο αποτειχισμένος Ρώσος ιερέας ενεθυμήθη την Σύνοδο του 1948 αλλά όχι την του 1983 απόφαση των Ρώσων της Διασποράς η οποία είναι σαφώς βαρύτερη σε σχέση προς τας αποφάσεις της Συνόδου της Μόσχας.

Για να διαβάσετε την απόφαση των Ρώσων της Διασποράς πατήστε εδώ

Επίσης μπορείτε να αναγνώσετε εδώ και εδώ την εξαίσια εισήγηση περί νέου και παλαιού ημερολογίου του Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ στην Σύνοδο της Μόσχας του 1948. 




ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Ένας ακόμη (υπερπολύτεκνος) ιερέας του Πατριαρχείου της Μόσχας ανακοίνωσε την ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗΣ του ψευδο-πατριάρχη Κυρίλου και όλων των ιεραρχών που βρίσκονται σε κοινωνία μαζί του. Φώτο - Βίντεο.



Διαβάζουμε εδώ:





Τη Κυριακή, 23/10 Ιουλίου 2017, ακόμα ένας ιερέας του Πατριαρχίου Μόσχας ανακοίνωσε την διακοπή μνημονεύσεως του ψευδο-πατριάρχη Κυρίλου και όλων των ιεραρχών που βρίσκονται σε κοινωνία μαζί του.

Παρόλο που θα είναι "απόβλητος" μαζί με την πολυάριθμη οικογένεια του, ο πατέρας Αρτέμιε Σκρίπκιν αποφάσισε ότι είναι καλύτερα να χάσει τις πενιχρές ενοριακές απολαβές του παρά να χάσει την Πίστη του στον Χριστό και την Αγία Εκκλησία Του. 

Παρακάτω δημοσιεύουμε αυτούσιο το κείμενο της ανοικτής επιστολής του πρωτοπρεσβυτέρου Αρτέμιε Σκρίπκιν:



Επιστολή

του ιερέως της Επαρχίας Τίχβιν,
της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ρωσίας,
Πρωτοπρεσβύτερου Αρτέμιε Σκρίπκιν



Προς 

τον Μητροπολίτη της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ρωσίας, 
Βαρσανούφιε της Αγίας Πετρούπολης και Λαντόγκα



Στις 16 Απριλίου τ.ε., την ημέρα του Αγίου Πάσχα,
ο Πατριάρχης της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ρωσίας, κύριος Κύριλλος της Μόσχας,
σε μία επίσκεψη του στο Νοσοκομείο Παίδων, στη Μόσχα, έκανε μια σημαντική δήλωση σε σχέση με την οντότητα του Θεού.
Στην σκανδαλώδη του ομιλία, ο Προκαθήμενος της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ρωσίας, ασκώντας τα ποιμαντικά του καθήκοντα, αναγνώρισε δημόσια την ταύτιση του Τριαδικού Θεού με τον, τρόπο τινά, θεό των μουσουλμάνων, Αλλάχ. Με αυτή του τη δήλωση εκθέτει προς αναθεώρηση το σπουδαιότερο δόγμα της Ορθόδοξης Πίστης, το δόγμα της Αγίας Τριάδας.

Πριν από δυο μήνες σας έστειλα, εσάς και του Επίσκοπου Μστίσλαβ του Τίχβιν, επιστολές όπου σας παρακαλούσα να αποσαφηνίσετε την επίσημη θεολογική θέση της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ρωσίας σε αυτό το συγκεκριμένο ζήτημα. 
Έπειτα από δυο μήνες δεν έχω λάβει ΚΑΜΙΑ απάντηση ή αποσαφήνιση.


Δεδομένου τα ανωτέρω, σας ανακοινώνω τα εξής:
Κάνοντας χρήση του δικαιώματος που μας παρέχει ο 15ο Κανόνας της Ι-ΙΙας Συνόδου της Κωνσταντινουπόλεως, διακόπτω την κανονική (εκκλησιαστική) κοινωνία με τον Πατριάρχη της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ρωσίας, κύριο Κύριλλο (Γκουντεάεβ Βλαδιμίρ Μιχαίλοβιτς), κατόπιν σοβαροτάτων παραβάσεων των κανόνων, που έχει διαπράξει: 

  • Την κήρυξη της αίρεσης του ΜΟΑΜΕΔΑΝΙΣΜΟΎ (καταδικασμένη από την Σύνοδο της Κωνσταντινουπόλεως εν έτη 1180), 
  • την κήρυξη της αίρεσης του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΎ (καταδικασμένη από την Σύνοδο της Μόσχας εν έτη 1948), 
  • την κήρυξη της αίρεσης των ΛΑΤΙΝΟΦΡΌΝΩΝ [ΠΑΠΙΣΜΟΎ] (καταδικασμένη από σωρεία Συνόδων και Αγίων Πατέρων). 

Επίσης, διακόπτω την κανονική κοινωνία μαζί σας, με τον επίσκοπο Μστίσλαβ και με τους άλλους επισκόπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ρωσίας, που στιρίζουν και αποδέχονται τις προαναφερόμενες ψευδοδιδασκαλίες του αιρετικού και βλάσφημου Γκουντεάεβ, ως ΣΎΝΕΡΓΟΙ (εκούσια ή ακούσια) στα εγκλήματα του ενάντια του Θεού και της Αγίας Εκκλησίας. 


Από δω και στο εξής θεωρώ τις εντολές και τις επιπλήξεις σας και άλλων αρχιερέων της Oρθόδοξης Εκκλησίας της Ρωσίας που προανέφερα, καθόλα ανυπόστατες. 


Μένω πιστός στον όρκο που έδωσα προτού λάβω το Άγιο Βάπτισμα και στον
όρκο που έδωσα προτού χειροτονηθώ ιερέα,


Πρωτοπρεσβύτερος Αρτέμιε Σκρίπκιν

23 Ιουλίου 2017



(Η επιστολή του πατρός Αρτεμίου αναφέρεται στο κήρυγμα αποστασίας που εμφανίζεται στο παρακάτω βίντεο, της 3/16 Απριλίου, 2017, στο λεπτό 2:36-2:53) 

Τα αποτελέσματα της διείδυσης του οικουμενισμού την Ρώσικη Εκκλησία:




Σχόλιο:
Στην Ρωσία, κάποιοι ιερείς εμπιστεύονται την πολύτεκνη οικογένεια τους αποκλειστικά στον ΘΕΟ.
Στην Ελλαδίτσα μας, που έχουμε "καλοκαίρι" αρκετούς μήνες το χρόνο και δεν παγώνουμε όπως στη Ρωσία κλπ, δείξτε μας έναν τέτοιο υπερπολύτεκνο ιερέα που ΔΙΕΚΟΨΕ την μνημόνευση του επισκόπου του.

Σε ποιον Θεό τελικά πιστεύουν οι ιερείς μας;;;
Φοβούνται τον δεσπότη τους (όπως μας εξομολογήθηκε πρόσφατα γνωστός μας αρχιμανδρίτης που συνεχίζει και μνημονεύει). Τον Θεό δεν τον φοβούνται; 
Τι λόγο θα δώσουν για την ανοχή τους στην αίρεση; 
Αν αντί για τους οικουμενιστές ερχόταν  στο χωριό τους γιαχωβάδες ή προτεστάντες δεν θα αντιδρούσαν;   Τώρα ;;; Γιατί σιωπούν; 
Μην τους κόψουν τον μισθό τους;;; 
Ή μην τους πάρουν τα μοναστήρια τους; Η ακτημοσύνη που υποσχέθηκαν όταν έγιναν μοναχοί, δεν περιλαμβάνει τα εγκόσμια "ντουβάρια" της μονής τους;
Ευτυχώς όμως υπάρχουν παλικάρια και αυτά οφείλουμε να στηρίζουμε και να ακολουθούμε. Βλέποντας την κατάντια μας, και την δειλία μας, δεν μας εγκατέλειψε ο Θεός χωρίς άξιους ευλαβείς ποιμένες.

ΥΓ. ευχαριστούμε την αναγνώστρια μας για την μετάφραση που μας απέστειλε.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"





Σαράντος Καργάκος, «Παγκόσμια Ἡμέρα Βλακείας»



«Παγκόσμια Ἡμέρα Βλακείας»

Γράφει ὁ Σαράντος Ι. Καργάκος, ἱστορικός-συγγραφέας


Αμφιβαλλω ἄν ὑπάρχει ἄλλη περίοδος τῆς ἱστορίας ποὺ νὰ ξεπερνᾶ τὸ μέγεθος τῆς βλακείας τῆς δικῆς μας ἐποχῆς. Ἴσως τὰ ἔσχατα χρόνια τῆς ρωμαϊκῆς παρακμῆς. Μία πρόσθετη ἐπιβεβαίωση αὐτοῦ μοῦ ἔδωσε ἕνα ἀδημοσίευτο κείμενο τοῦ ἀρχαίου φίλου καὶ συνεργάτη μου, τοῦ ἀρχαιομαθέστατου Χρίστου Λεμπέση ποὺ τὸ ἀναδημοσιεύω. Γράφει ὁ ἐρημίτης –ἀλλὰ πανταχοῦ παρών– τῆς Σαλαμίνας.
«Τὰ τελευταῖα χρόνια ἡ λέξη «παγκοσμιοποίηση» ἔχει γίνει καραμέλα ποὺ ὁ καθένας πιπιλάει «ἐν παντί τόπῳ καὶ χρόνῳ». Παρεπόμενο αὐτῆς τῆς παγκοσμιοποιησιολαγνείας εἶναι καὶ ἡ καθιέρωση κάποιων ἡμερομηνιῶν ὡς ἡμερῶν ἑορτασμοῦ ὄχι ἀγίων, ἀλλὰ θεσμῶν, ἰδεῶν, κινημάτων κ.λπ. Δὲν ξέρω ποιοῦ φαεινὴ ἰδέα ἦταν ἡ θεσμοθέτηση τῆς «Παγκόσμιας ἡμέρας τοῦ ἤ τῆς...». Ἀγνοῶ ἀπὸ ποιὸ κέντρο ξεκινοῦν ὅλες αὐτὲς οἱ θεσμοποιήσεις καὶ ἐκ προοιμίου λέγω ὅτι ὅλα αὐτὰ τὰ θεωρῶ καραγκιοζιλίκια ποὺ προκαλοῦν τὸν κοινὸν νοῦν καὶ τὴ στοιχειώδη σοβαρότητα». Καὶ ὁ φίλος μου προσφέρει ἕνα δεῖγμα τέτοιας σαχλότητας:

«Ξεφυλλίζοντας, γράφει, ἕνα διαφημιστικὸ ἡμερολόγιο ἑνὸς φαρμακείου εἶδα καταγεγραμμένες μὲ κόκκινα γράμματα καταγραφὲς τῆς Παγκόσμιας Ἡμέρας τοῦ ἤ τῆς... Ἀπό περιέργεια τὶς κατέγραψα καὶ μετρώντας τες διαπίστωσα ὅτι ἀνέρχονται σὲ 143, ἤτοι: Ἰανουάριος 3, Φεβρουάριος 8, Μάρτιος 9, Ἀπρίλιος 13, Μάιος 14, Ἰούνιος 17, Ἰούλιος 6, Αὔγουστος 7, Σεπτέμβριος 16, Ὀκτώβριος 25, Νοέμβριος 14, Δεκέμβριος 11. Μ’ ἄλλα λόγια τὸ 40% τῶν ἡμερῶν τοῦ ἔτους ἔχουμε θεσμοθετημένες ἡμέρες τοῦ ἤ τῆς...! Δὲν μᾶς μένει τώρα παρὰ νὰ τὶς ἀνακηρύξουμε καὶ ἀργίες, γιὰ νὰ ὁλοκληρωθεῖ τὸ θέμα τῶν ἀργιῶν! Χαρᾶς εὐαγγέλια! Ζήτω ἡ παραγωγικότητα! Κάνοντας μιὰ πρόχειρη ἐπιλογὴ τέτοιων ἡμερῶν κατέγραψα: Παγκόμια Ἡμέρα (στὸ ἑξῆς Π.Η.) τηλαγκαλιᾶς (21/1), Π.Η. ἀσφαλοῦς πλοήγησης στὸ internet (5/2), Π.Η. σκέψης (22/2), Π.Η. νεφροῦ (11/3), Π.Η. τοῦ σχεδίου (29/4), Π.Η. τοῦ γέλιου (2/5), Π.Η. τῶν μαιῶν (5/5), Π.Η. τῶν κυανόκρανων (29/5), Π.Η. τοῦ  σκαραβαίου (22/6), Διεθνὴς Ἡμέρα ὁμοφυλοφιλικῆς ὑπερηφάνειας (27/6), Π.Η. φεστιβάλ (6/7), Π.Η. ἀλλεργίας (8/7), Π.Η. ὀργασμοῦ (8/8), Π.Η. ἰθαγενῶν (9/8), Π.Η. ἀριστεροχείρων (13/8), Π.Η. κατὰ τῶν κουνουπιῶν (20/8), Π.Η. ἀμφισεξουαλικότητας (23/9), Π.Η. ἀντισύλληψης (26/9), Π.Η. καρδιᾶς (26/9), Διεθνὴς Ἡμέρα μετάφρασης (30/9), Π.Η. ἀβγοῦ (8/10), Π.Η. πλυσίματος χεριῶν (15/10), Π.Η. ζυμαρικῶν (25/10), Π.Η. ψωρίασης (29/10), Π.Η. αὐστηρᾶς χορτοφαγίας (1/11), Διεθνὴς Ἡμέρα Ἀνεκτικότητας (16/11), Π.Η. φιλοσοφίας (21/11), Π.Η. τηλεόρασης (21/11), Π.Η. ἀγοραστικῆς ἀποχῆς (30/11), Διεθνὴς Ἡμέρα Πολιτικῆς Ἀεροπορίας (7/12), Π.Η. ἰδιοκτησίας (ἄχ, ποῦ ’σαι Μάρξ! - 10/12), Π.Η. βουνοῦ (11/12). (Σημ. Σ.Ι.Κ: Λείπει ἡ Παγκόσμια Ἡμέρα Τρομοκρατίας, ποὺ πρέπει νὰ πάει λίγο μετὰ τὴν Παγκόσμια Ἡμέρα Πολιτικῆς Ἀεροπορίας).
«Μετὰ τὰ παραπάνω, συνεχίζει ὁ φίλος μου, κάθομαι καὶ ἀναλογίζομαι μέχρι ποῦ μπορεῖ νὰ φτάσει ἡ ἀνθρώπινη ρηχότητα καὶ ἀβελτηρία. Μήπως μᾶς ἔχει φανεῖ φτωχὸ τὸ ὑπάρχον ἑορτολόγιο καὶ πρέπει νὰ τὰ τροφοδοτήσουμε μὲ νέες ἐπετειακὲς ἡμερομηνίες; Τρομάρα μας! Ἐπειδὴ, ὅμως, δὲν θέλω νὰ θεωρηθῶ ἐξωεποχιακὸς, ἐξωπραγματικὸς καὶ ἀσύγγνωστα ἀρτηριοσκληρωτικὸς, ἔχω νὰ προτείνω κι ἐγὼ ἀπὸ πλευρᾶς μου τὸν ἑορτασμὸ παγκοσμίως κάποιων ἡμερῶν, ὅπως:
Παγκόσμιος Ἡμέρα ἀποξηραμένων λουλουδιῶν
Παγκόσμιος Ἡμέρα μουσκεμμένων ὑδάτων
Παγκόσμιος Ἡμέρα τρίζοντος μεντεσέ
Παγκόσμιος Ἡμέρα ἀφοδράριστου μπουφὰν
Παγκόσμιος Ἡμέρα φαλτσογκανίζοντος ὄνου
Παγκόσμιος Ἡμέρα ἐπικλινοῦς ὀρθοστάτη
Παγκόσμιος Ἡμέρα κοιλιακοῦ στοχασμοῦ
Παγκόσμιος Ἡμέρα ἀνοικτοῦ ὑποκαμίσου
Παγκόσμιος Ἡμέρα σπαστικῆς κωλίτιδας
Παγκόσμιος Ἡμέρα κακοφορμισμένης παρωνυχίδας
Παγκόσμιος Ἡμέρα τριχοτομημένης βάρκας
Παγκόσμιος Ἡμέρα ἀνονειρικῆς ὀνειροφαντασίας
Παγκόσμιος Ἡμέρα ἀνίατης κρονοληρίας
Παγκόσμιος Ἡμέρα συμπεπυκνωμένης βλακείας
«Θὰ μποροῦσα νὰ κάνω κι ἄλλες παρόμοιες προτάσεις, συνεχίζει ὁ φιλόπονος φίλος, ἀλλὰ σεβόμενος τὸν πολύτιμο χρόνο τῶν ἀναγνωστῶν, θὰ σταματήσω ἐδῶ. Θὰ ἀρκεστῶ, ὅμως, σ’ ἕνα τελευταῖο: νὰ θεσπιστεῖ Παγκόσμια Ἡμέρα Παγκοσμιοποιημένων Ἡμερῶν...»! Ὅλα αὐτὰ, ὅμως, δὲν εἶναι πρὸς ἀστεϊσμόν. Κρύβουν κάτι ὕποπτα σατανικό: οἱ λαοὶ νὰ ἀποκολληθοῦν ἀπὸ τὶς θρησκευτικὲς καὶ ἐθνικὲς τους ἑορτὲς καὶ νὰ τρέφονται ἑορταστικὰ μὲ ἡμέρες παγκοσμίου βλακείας, ἀπὸ μιὰ πλημμύρα μωρίας ποὺ θὰ καλύπτει καὶ κάποιες ἡμέρες μὲ σοβαρὸ περιεχόμενο, ὅπως αὐτὴ τῆς ἐργατικῆς πρωτομαγιᾶς.

Σαράντος Καργάκος Ημερομηνία: 12/08/2017