Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

Άγιο Όρος – Σήκωσαν μαύρες σημαίες στην Ι.Μ. Δοχειαρίου που αναγράφουν: «Έξω οι Αντίχριστοι από το Άγιον Όρος»


ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'': ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΤΗ ΜΑΥΡΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΟΠΩΣ Η Μ. ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ!

«Γι' αυτό λοιπόν, αν ποτέ δεις κάποιον ανάξιο και πονηρό βασιλέα ή άρχοντα ή επίσκοπο, μην απορήσης, μήτε να κατηγορήσης τήν πρόνοια του Θεού. Αλλά μάλλον μάθε απ' αυτό και πίστευε ότι παραδιδόμεθα σε τέτοιους τυράννους εξ αιτίας των ανομιών μας, κι όμως πάλι δεν αφήνουμε τα κακά μας έργα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ: Αγίου Αναστασίου Σιναΐτου, Απόκρισις περί αναξίων αρχόντων http://entoytwnika.blogspot.com/2011/10/blog-post_4020.html#ixzz4ttPItCsZ
Under Creative Commons License: Attribution


Του Ηλία Προύφα

Μαύρες σημαίες που αναγράφουν »Έξω οι Αντίχριστοι από το Άγιον Όρος» κυματίζουν από χθες Τρίτη στην Ιερά Μονή Δοχειαρίου Αγίου Όρους. Πρόκειται για μια ενέργεια της Μονής η οποία έχει σχέση με την ακυρωθείσα από τους Αγιορείτες επίσκεψη του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στο Περιβόλι της Παναγίας.

Ως γνωστόν ο Πρωθυπουργός επρόκειτο να επισκεφθεί σήμερα την Ιερά Μονή Παντοκράτορος μαζί με τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο, όμως σε ψηφοφορία τους η πλειοψηφία των αντιπροσώπων των μονών ακύρωσε την επίσκεψη. Για το θέμα αναφέρθηκε δημόσια με επιστολή του και ο αντιπρόσωπος της Ι.Μ. Ξηροποτάμου Ιερομόναχος Παύλος ο οποίος στην τοποθέτησή του στη σύναξη τόνισε πως θα πρέπει να ζητήσουν από τον Πρωθυπουργό να μην πραγματοποιήσει την επίσκεψη.

Ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Δοχειαρίου Γέροντας Γρηγόριος είχε ταχθεί ανοιχτά κατά της επίσκεψης αυτής καλώντας τους Αγιορείτες Πατέρες να αντισταθούν.

Πριν λίγη ώρα ο Καθηγούμενος Γρηγόριος έδωσε στη δημοσιότητα νέο άρθρο του παρέμβαση στο οποίο αναγράφει για την προχθεσινή ψηφοφορία: »Δόθηκε ἡ μάχη καὶ φάνηκε ἡ φτώχεια καὶ ἡ ἀνεπάρκεια τῶν πολλὰ κατεχόντων. Νίκησε ὁ σταυρός, νίκησε ἡ ἔφορος τοῦ τόπου, ἡ Παναγία, νίκησαν οἱ προσευχὲς τῶν μικροσχήμων μοναχῶν καὶ δὲν διεπέρασε τοῦ Ὄρους τὶς ἀτραποὺς ὁ μεγαλύτερος σατράπης τῶν τελευταίων χρόνων. Μᾶς ἔμεινε ὅμως ἡ λύπη στὶς καρδιές μας ὅτι τὰ εὔπορα μοναστήρια τὰ προδίδουν ὅλα, γιὰ νὰ κερδίσουνε τὴν εὔνοια τῶν κρατούντων, ὅποιοι καὶ νὰ εἶναι αὐτοί».

Διαβάστε αναλυτικά το άρθο- παρέμβαση του Καθηγουμένου Γέροντα Γρηγορίου

ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΕΠΕΘΥΜΗΣΑΝ ΟΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΟΡΟΥΣ ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΚΡΥΧΕΡΗ ΚΡΑΤΟΥΝΤΑ







Η κλήση της Ι.Μ.Θ. προς τον π.Θεόδωρο Ζήση για δικαστήριο και η απάντηση

collage-1-770x439_c.jpg

Σε συνέχεια της χθεσινής ανάρτησης του Ιστολογίου μας (εδώ), δημοσιεύουμε τα ακόλουθα έγγραφα. Πρόκειται για την κλήση της Ι.Μ.Θ προς τον π. Θεόδωρο Ζήση για το επισκοπικό δικαστήριο με τις αβάσιμες και απαράδεκτες κατηγορίες εναντίον του και την απάντηση του πατρός Θεοδώρου στην κλήση αυτήν. Τα έγγραφα μας τα κοινοποίησε ο π. Θεόδωρος, με την παράκληση της δημοσίευσης.




Η απάντηση του π. Θεοδώρου Ζήση
Πρωτοπρεσβύτερος
Θεόδωρος Ζήσης
Ὁμότιμος Καθηγητὴς
Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.
18ο χλμ. Θεσσαλονίκης-Περαίας
570 19 Ν. Ἐπιβάται
ΤΗΛ.: 23920.24865 FAX: 23920.27402
Ἐν Θεσσαλονίκῃ τῇ 26ῃ Σεπτεμβρίου 2017
Πανοσιολογιώτατον Ἀρχιμανδρίτην
π. Στέφανον Τόλιον
Ἀναπληρωτὴν Πρόεδρον
τοῦ Ἐπισκοπικοῦ Δικαστηρίου
τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης
                                                    Ἐνταῦθα
Πανοσιολογιώτατε π. Στέφανε,
Ἔλαβα χθές (25.09.2017) τὸ συνταχθὲν πρὸ δέκα ἡμερῶν (15.09.2017), μὲ ἀριθμὸ πρωτοκόλλου (...), δικαστικὸ διωκτικὸ ἔγγραφο, ποὺ ὑπογράφετε σεῖς ὡς ἀναπληρωτὴς πρόεδρος τοῦ Ἐπισκοπικοῦ Δικαστηρίου τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, διὰ τοῦ ὁποίου μὲ καλεῖτε νὰ παραστῶ «ἐνώπιον τοῦ Ἐπισκοπικοῦ Δικαστηρίου τὴν Πέμπτην 28ην Σεπτεμβρίου 2017, περὶ ὥραν 12.00 μ. ἐν τοῖς Γραφείοις τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, ἐπὶ τῆς ὁδοῦ Βογατσικοῦ 7 καὶ ἐν τῷ Γραφείῳ τῆς Πρωτοσυγκελλίας, ὄροφος 1ος, γραφεῖον ἀριθμ. 6, ἵνα δικασθῶ διὰ τὰ εἰς ἃ ὑπέπεσα κανονικὰ καὶ ἐκκλησιαστικὰ παραπτώματα τὰ ὑπὸ τῶν θείων καὶ ἱερῶν κανόνων καὶ τῶν κειμένων νόμων προβλεπόμενα».
Ὅπως εἶχα σημειώσει στὴν ἀπὸ 14-03-2017 ἀπάντησή μου στὰ διωκτικὰ δικαστικὰ ἔγγραφα τῆς Μητροπόλεως «ἡ παραπομπή μου στὸ ἐπισκοπικὸ δικαστήριο εἶναι παντελῶς μετέωρη καὶ ἀδικαιολόγητη καὶ ἀπὸ τὸ θεῖο καὶ ἀπὸ τὸ ἀνθρώπινο δίκαιο, οἱ δὲ κατηγορίες καὶ τὰ ἐκκλησιαστικὰ παραπτώματα τὰ ὁποῖα μοῦ προσάπτονται βρίσκονται μόνο στὴν ἐμπαθῆ φαντασία καὶ στὴν θεολογικὴ ἀγραμματοσύνη τῶν διωκτῶν μου, κατάλληλο περιτύλιγμα τοῦ μοναδικοῦ τους στόχου, νὰ φιμώσουν τὸν λόγο μου καὶ νὰ διαλύσουν τὴν παράταξη τῶν Ὀρθοδόξων». Στὴν ἴδια ἀπάντηση ἀναιροῦσα λεπτομερῶς ὅλες τὶς εἰς βάρος μου κατηγορίες, α) τοῦ σχίσματος β) τῆς ἀπείθειας καὶ καταφρόνησης τῆς οἰκείας ἐκκλησιαστικῆς ἀρχῆς γ) τοῦ σκανδαλισμοῦ τῶν πιστῶν δ) τῆς ἐξύβρισης καὶ συκοφαντίας καί ε) τῆς Φατρίας, καὶ ἀπεδείκνυα ὅτι ὁ μόνος λόγος τῆς δίωξής μου εἶναι ἡ διακοπὴ μνημονεύσεως τοῦ ὀνόματος τοῦ μητροπολίτου γιὰ βασικὸ θέμα πίστεως, γιὰ τὴν ἀποδοχὴ δηλαδὴ τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ μέσῳ τῆς ἀποδοχῆς τῶν ἀποφάσεων τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης. Γι᾽ αὐτὸ ἄλλωστε καὶ ἡ δίωξή μου ἀσκήθηκε μετὰ τὴν διακοπὴ μνημοσύνου.
Σύμφωνα ὅμως μὲ τὸν 15ο κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου (861), ἐπὶ Μ. Φωτίου, ἡ διακοπὴ μνημοσύνου τοῦ ἐπισκόπου δὲν εἶναι κανονικὸ παράπτωμα, ἀλλὰ ἐπαινετὴ ἐνέργεια καὶ πράξη: «Οὐ μόνον τῇ κανονικῇ ἐπιτιμήσει οὐχ ὑπόκεινται, ἀλλὰ καὶ τῆς πρεπούσης τιμῆς τοῖς Ὀρθοδόξοις ἀξιωθήσονται».
Ὁ μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, καὶ σεῖς οἱ περὶ αὐτόν, ἀντὶ νὰ κατανοήσετε τὸ ἄδικο καὶ παντελῶς ἀθεμελίωτο τῆς δίωξής μου καὶ νὰ ἀναπαύσετε τὶς συνειδήσεις χιλιάδων Ὀρθοδόξων πιστῶν ἐντὸς καὶ ἐκτὸς τῆς Θεσσαλονίκης, ἐμμένετε στὴν ἀδικία καὶ στὴν καταφρόνηση τῶν Ἱερῶν Κανόνων καὶ τῶν Ἱερῶν Δογμάτων τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως καὶ μὲ καλεῖτε νὰ παραστῶ ὡς κατηγορούμενος σὲ μία παρῳδία δίκης, ὅπου δικαστὲς καὶ κατήγοροι εἶναι τὰ ἴδια πρόσωπα, μὲ προειλημμένη τὴν καταδικαστικὴ ἀπόφαση, τὴν ὁποία θὰ νομιμοποιήσω μὲ τὴν παρουσία μου.
Μὴν περιμένετε λοιπὸν νὰ ἐμφανισθῶ ὡς κατηγορούμενος μπροστὰ στὸ ἐπισκοπικό σας «δικαστήριο», διότι δὲν θὰ εἶναι δίκαιο καὶ ἀμερόληπτο δικαστήριο ἀλλὰ ἐχθρικὸ καταδικαστήριο, ποὺ ἐνεργεῖ ἀντίθετα πρὸς τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες καὶ μὲ βάση ἕνα ἀπηρχαιωμένο, ἀντισυνταγματικὸ καὶ μεσαιωνικὸ νόμο (5383/1932), ποὺ εὐνοεῖ τὴν δεσποτοκρατία καὶ τὴν τυραννία τῶν ἐπισκόπων εἰς βάρος τῶν ἄλλων κληρικῶν, διότι κατὰ παγκόσμια δικαστικὴ πρωτοτυπία ὁ πρόεδρος τοῦ δικαστηρίου, ὁ ἐπίσκοπος, ἢ ὁ ἀναπληρωτής του, ὅπως ἐσεῖς, εἶναι συγχρόνως καὶ κατήγορος, τὰ δὲ λοιπὰ μέλη, ὁριζόμενα ἀπὸ τὸν ἐπίσκοπο, στεροῦνται ψήφου. Ἐπαναλαμβάνω αὐτὸ ποὺ εἶπε ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος, ποὺ ἀρνήθηκε νὰ παραστεῖ ὡς κατηγορούμενος στὴν διαβόητη «Ἐπὶ δρῦν» σύνοδο: «συνειδότες ὅτι οὐ πρὸς δικαστὴν ἀφικνούμεθα (ἦ γὰρ μυριάκις ἂν παρεγενόμεθα), ἀλλὰ πρὸς ἐχθρὸν καὶ πολέμιον» (PG 47, 9).
Προχωρῆστε λοιπὸν σὲ ἐρημοδικία καὶ ἀνακοινῶστε γρήγορα τὴν καταδικαστική σας ἀπόφαση, ἡ ὁποία θὰ σκανδαλίσει καὶ θὰ πικράνει μεγάλο μέρος τῶν Ὀρθοδόξων πιστῶν. Εὔχομαι, ἔστω καὶ τὴν τελευταία στιγμή, νὰ σᾶς φωτίσει ὁ Θεὸς νὰ δεῖτε τὴν ἀλήθεια.
Γι᾽ αὐτὸ συμπληρωματικὰ πρὸς ὅσες μαρτυρίες κάποιων προσώπων συμπεριέλαβα στὸ βιβλίο μου «Ἡ διακονία μου στὸν Ἱερὸ Ναὸ Ἁγίου Ἀντωνίου Θεσσαλονίκης», τὸ ὁποῖο σᾶς ἀπέστειλα ἤδη, συναποστέλλω συνημμένως ἐπιστολὲς δύο διακεκριμένων ἐπιστημόνων, ἑνὸς ἀνωτάτου δικαστικοῦ μὲ ἐντελῶς διαφορετικὴ ἀπὸ τὴν δική σας γνώμη, καὶ ἑνὸς ἀνωτάτου ἰατροῦ, καθηγητοῦ τῆς Ἰατρικῆς, μὲ θεραπευτικὴ διάγνωση γιὰ τὴν ἀσθένεια τῆς «πνευματικῆς ἀποπτώσεως».
Μὲ τὴν προσήκουσα χαρὰ καὶ λύπη
Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης
Συνημμένα 2:
α) Ἐπιστολὴ κ. Βασιλείου Νικοπούλου, Ἐπιτίμου Προέδρου τοῦ Ἀρείου Πάγου
β) Ἐπιστολὴ κ. Ἰωάννου Κουντουρᾶ, Ὁμοτίμου Καθηγητοῦ Ἰατρικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ. 



«Ο Πατριάρχης της Αγάπης, της Ειρήνης και του Διαλόγου» !!!


ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'': ΑΝ ΟΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΠΕΡΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ, ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΙ; 

ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΣΤΕΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΟΥΜΕ.... ΣΤΟ 2. 30-32 ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ, ΕΝΩ ΗΔΗ ΟΜΙΛΕΙ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙ; ΔΥΟ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΝΤΑΙ!!!


ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ (15)


Ο αιρεσιάρχης Πέτρος Μογγός

Οι οπαδοί του Διοσκόρου, εν εξορία τότε ευρισκομένου, δεν ανεγνώρισαν τον Ορθόδοξον πατριάρχην Αλεξανδρείας Άγιον Προτέριον, επί κεφαλής έχοντες τον Τιμόθεον Αίλουρον και τον Διάκονον Πέτρον Μογγόν. 


 (Χ. Παπαδοπούλου,  Ι.Ε.ΑΛ, σελ. 433, 435)

Αίλουρου πολιτευόμενος εν διπλοπροσωπία μέχρι του θανάτου του εν έτει 489-490.




                                           (Χ. Παπαδοπούλου,  Ι.Ε.ΑΛ, σελ. 436)

Ο διπρόσωπος Πέτρος Μογγός επολιτεύετο:


 (Ευαγρίου, Εκκλ. Ιστορία, 3, 17)


                                       (Χ. Παπαδοπούλου,  Ι.Ε.ΑΛ, σελ. 438)

Ούτως απελογείτο ο αιρεσιάρχης Μονοφυσίτης Πέτρος Μογγός.

O Πέτρος Μογγός ετελεύτησε εν τέλει του 489 η εν αρχή του 490 εν μέσω του πολέμου αυτού κατά της Δ΄ Οικ. Συνόδου.
Δικαιώνονται λοιπόν οι Άγιοι Πατέρες και διδάσκαλοι της Εκκλησίας, υπό των οποίων οι τοιούτοι Μονοφυσίται αποκαλούνται:


(Ι. Δαμασκηνού, PG. 94, 993)


ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ



ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ


















Θα πάρει θέση ο Γλυφάδας Παύλος για τα Οικουμενιστικά κηρύγματα του υφισταμένου του;



    Πρὶν δυὸ μέρες σχολιάσαμε ἕνα βίντεο τοῦ π. Ἀντωνίου Χρήστου μὲ τίτλο: «Προσπαθώντας να πεί κάποιες αλήθειες (ο π. Αντώνιος) απέδειξε ότι ο Οικουμενισμός έχει κερδίσει τον παπούλη! Τι λέει ο μητροπολίτης του»; (Ἐδῶ). 
    
    Ὁ π. Ἀντώνιος Χρήστου μᾶς ἀπέστειλε e-mail ποὺ δημοσιεύσαμε (ἐδῶ) καὶ ἀνάρτησε ἕνα ἀκόμα ἀπαντητικὸ βίντεο μὲ τίτλο «Απάντηση στην επίθεση των παλαιοημερολογιτών-Αποτειχιστών» (Τὸ παραθέτουμε στὸ τέλος).
    Βέβαια τὸ κύριο μέρος τῆς ἀπαντήσεώς του τὸ ἀπευθύνει στοὺς Παλαιοημερολογίτες κι ἀπὸ ἐκεῖ πιστεύουμε θὰ πάρει τὴν ἀπάντησή του, γιὰ ὅσα τοὺς ἀφοροῦν.

Ἐμεῖς ἀπὸ τὴ μεριά μας σημειώνουμε τὰ ἑξῆς:

     1.  Δὲν ἀπέδειξε τὰ ὀρθόδοξα φρονήματά του ὁ π. Ἀντώνιος μὲ τὸ νέο βίντεο, ἀλλὰ τὰ Οἰκουμενιστικά. Προσπάθησε δηλ. νὰ τὰ δικαιολογήσει ὅσα εἶπε, ἀνεπιτυχῶς, καὶ κάπου ἰσχυρίζεται ὅτι ...ἄλλα ὑπονοοῦσε! Ἐμεῖς σχολιάσαμε αὐτὰ ποὺ εἶπε κι ὄχι ὅσα ὑποστηρίζει ὅτι ὑπονοοῦσε, ἀλλά ...δὲν τὰ εἶπε!   
        
     2. Ἀλλὰ ἂς δεχτοῦμε ὅτι πράγματι ὑπονοοῦσε κάτι ἄλλο. Τότε γιατί, ἐπανερχόμενος στὸ θέμα μὲ νέο ἀπαντητικὸ βίντεο, δὲν ξεκαθαρίζει τὶς θέσεις του; Στὴν πρώτη ὁμιλία του, ποὺ ὁ ἴδιος βιντεοσκόπησε (καὶ τὰ γραμμένα βίντεο μένουν, ὅπως λέγαμε ἄλλοτε γιὰ τὰ γραπτὰ κείμενα: “scripta manent”) εἶπε:
      «Ἡ Ἐκκλησία μας ἐπιτρέπει νὰ παντρευόμαστε μὲ Παπικοὺς καὶ ἑτεροδόξους,  ἀλλὰ ὄχι μὲ Παλαιοημερολογίτες, γιατὶ ἔχουν ἄκυρα Μυστήρια».
      Ποιό συμπέρασμα ἐξάγεται ἀπὸ αὐτὰ τὰ λόγια του ποὺ εἶπε; Ὅτι «ὁ π. Ἀντώνιος Χρήστου, τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Γλυφάδας, κηρύττει ὅτι οἱ Παπικοὶ καὶ οἱ Προτεστάντες ἔχουν …ἔγκυρα Μυστήρια!!!»! Αὐτὸ γράψαμε.

    3. Καὶ τί εἶπε στὸ νέο βίντεο; Μήπως διόρθωσε ἐκεῖνο τὸ σημεῖο ποὺ "παρεξηγήθηκε"; Μήπως εἶπε ὅτι ὅτι οἱ Παπικοὶ καὶ οἱ Προτεστάντες δὲν ἔχουν μυστήρια; Μήπως καταδίκασε τὴν Κολυμπάριο Σύνοδο ποὺ ἀπέδωσε ἐκκλησιαστικότητα στοὺς αἱρετικούς; Τίποτα ἀπ’ αὐτά. Δικαιολογούμενος εἶπε:
     «Σὲ κάποια στιγμὴ εἶπα, κι ἐκεῖ πιαστήκατε ἐσεῖς· λέω, ὅτι δὲν παντρεύονται (σ.σ.: οἱ Παλαιοημερολογίτες) στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ὅπως κάνουμε τοὺς ἑτεροδόξους (σ.σ.: ποὺ τοὺς παντρεύουμαι=μικτοὶ γάμοι!). Καὶ Ὁρίστε, (σ.σ. μὲ κατηγορεῖτε) ὁ Οἰκουμενισμός» (σ.σ.: τοῦ π. Ἀντωνίου). (Στὸ βίντεο 1:50 ἑξῆς).
    «Τὸ εἶπα καὶ τὰ ξαναλέω καὶ πάλι, δὲν τὸ ἀνέφερα μὲ τὴν ἔννοια ὅτι πρέπει νὰ παντρευόμαστε καὶ αὐτά. Εἶπα ὅτι κάνει μιὰ Οἰκονομία ἡ Ἐκκλησία, μιὰ συγκατάθεση, αὐτὸ ὑπενόησα, ἐνῶ ἀντίθετα, δὲν γίνεται γάμος Παλαιοημερολογίτη μὲ Νεοημερολογίτη. Εἶναι κάτι ποὺ δὲν τὸ ξέρατε; Δὲν κατάλαβα; Εἶναι κάτι ποὺ εἶπα λάθος; Καὶ λέτε, εἶσαι Οἰκουμενιστής κι αὐτά. Δὲν εἶπα σώνει καὶ καλά (σ.σ.: νὰ παντρεύονται), εἶπα ὅτι εἶναι μιὰ Οἰκονομία ποὺ ἔκανε ἡ Ἐκκλησία μας». (Καὶ τὸ βλέπετε ἐσεῖς, πάτερ, φυσιολογικό, νὰ κάνει διάλογο καὶ Οἰκονομία ὁ Βαρθολομαῖος καὶ οἱ Σύνοδοι τῶν Οἰκουμενιστῶν μὲ τοὺς Παπικούς-Προτεστάντες ποὺ εἶναι αἱρετικοί, καὶ νὰ ΑΡΝΕΙΤΑΙ νὰ κάνει διάλογο καὶ μιὰ Οἰκονομία μὲ τοὺς Παλαιοημερολογίτες, ποὺ (πάντα μὲ τὰ λόγια σας) εἶναι κατὰ πάντα ὀρθόδοξοι; Κι ὄχι μόνο νὰ ἀρνεῖται, ἀλλὰ σκανδαλωδῶς νὰ ἀφαιρεῖ τὸ θέμα τοῦ Παλαιοῦ Ἡμερολογίου, ποὺ ἦταν ἡ θέληση καὶ ἡ προσδοκία τόσων καὶ τόσων πιστῶν καὶ ἁγίων Πατέρων τοῦ 20ου αἰώνα; Καὶ ἔχει δικαίωμα ὁ Βαρθολομαῖος καὶ ὁ Ζηζιούλας νὰ πηγαίνουν κόντρα στὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ ἔχει κατοχυρωθεῖ μὲ Ἱεροὺς Κανόνες καὶ νὰ τοὺς καταργεῖ διδάσκοντας τὰ ἀντίθετα;)
    Καὶ γιὰ μὲν τοὺς Παλαιοημερολογίτες ὁ π. Ἀντώνιος ἦταν ἀπόλυτος: ὡς σχισματικοὶ δὲν ἔχουν μυστήρια. Ἂν λοιπόν οἱ σχισματικοί (ποὺ κατὰ τὰ ἄλλα -ὅπως ὁ ἴδιος εἶπε- εἶναι ὀρθόδοξοι οἱ Παλαιοημερολογίτες) δὲν ἔχουν μυστήρια καὶ δὲν πρέπει μὲ αὐτοὺς νὰ ἔχουμε κοινωνία, πόσο μᾶλλον δὲν πρέπει νὰ ἔχουμε κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Παπικοὺς καὶ Προτεστάντες; (Νὰ προσθέσω: Πόσο μᾶλλον μὲ τοὺς κακόδοξους Οἰκουμενιστές; Καὶ μπαίνει αὐτὸ σὲ παρένθεση, γιατί φυσικά, ἀφοῦ κοινωνεῖ μαζί τους, οὔτε ποὺ τὸ συζητᾶ!).
     Δυστυχῶς, ὁ π. Ἀντώνιος -αὐθαίρετα- ἀντιστρέφει τὰ πράγματα. Λέει στὸ παρακάτω e-mail: «Το είπα όχι για να υποστηρίξω ότι έχουν ιεροσύνη αυτοί (οἱ Παπικοί-Προτεστάντες), αλλά για να δείξω ότι σε πόσο πιο χειρότερη θέση είναι οι παλαιοημερολογίτες»!
    Δυστυχῶς ὁ π. Ἀντώνιος, δὲν βλέπει τὴν ἀλήθεια. Ἤ, μᾶλλον, τὴν βλέπει μὲ τὰ γυαλιὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν! Γι’ αὐτὸ στὸ e-mail ποὺ μᾶς ἔστειλε γράφει:
    «Τα βίντεο όπως τα βλέπετε δεν είναι με μοντάζ και κόψε ράψε, είναι ακριβώς όπως γράφτηκαν και στο προφορικό λόγο και με την πίεση του χρόνου να μη ξεπεράσω το πεντάλεπτο μπορεί κάτι να παραληφθεί ή να μην διατυπωθεί σωστά. Στο συγκεκριμένο βίντεο εκεί που πιαστήκατε οι περισσότεροι (σαν τους γραμματείς και φαρισαίους που είπαν στο Χριστό ότι βλασφήμισε...) εκεί που λέω για τους μικτούς γάμους και ότι δεν επιτρέπει η ορθόδοξη εκκλησία μας γάμους με τους παλαιοημερολογίτες, ενώ δείχνει οικονομία με τους ετερόδοξους. Το είπα όχι για να υποστηρίξω ότι έχουν ιεροσύνη αυτοί, αλλά για να δείξω ότι σε πόσο πιο χειρότερη θέση είναι οι παλαιοημερολογίτες που ταυτίζονται στη πράξη με αυτοί με τους αλλόδοξους. Γι αυτό όποιος μείνει εδώ θα με ερμηνεύει σωστά σε αυτά που λέω ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΟΠΙΔΕΣ....ΟΤΙ ΛΕΩ!! Εξηγηθήκαμε; Τώρα θα απαντήσω στο κάθε ένα χωριστά...αυτά».

    4. Πρὸς τὸ τέλος τῆς ὁμιλίας του, στὸ νέο βίντεο, λέει τὰ ἑξῆς ἐξωφρενικὰ καὶ τραγελαφικά, ἀπευθυνόμενος πρὸς τοὺς Παλαιοημερολογίτες. Θαυμάστε τον!


    «Οὔτε, ρέ, ὁ Πάπας δὲν θέλει νὰ σᾶς φτύσει(!), γιατὶ ἀκριβῶς δὲν καταδέχεται νὰ μιλήσει μαζί σας. Γιατί [σ.σ.: ὁ Πάπας!] ξέρει ὅτι εἶναι ἡ ἀλήθεια στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία [σ.σ.: τῶν φίλων του αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν Ἰωάννη Ζηζιούλα, Χρυσόστομου Σαββᾶτο, Βαρθολομαῖο Ἀρχοντώνη καὶ Σία!] καὶ γι’ αὐτὸ θέλει νὰ συνομιλεῖ μὲ μᾶς (σ.σ.: τοὺς Οἰκουμενιστές, ποὺ ἀποδεχόμαστε τὸν Οἰκουμενισμό του), μήπως ἀξιωθεῖ νὰ ξαναέλθει στὴν Ἐκκλησία [σ.σ.: ὁ Πάπας! Ὥστε τὸν καημένο τὸν Πάπα τὸν παρεξηγήσαν οἱ Ἅγιοί μας κι ἐμεῖς· δὲν εἶναι λύκος κατάμαυρος, ἀλλὰ θέλει νὰ ἐπιστρέψει! Κι ἐμεῖς οἱ ταλαίπωροι, δὲν καταλάβαμε ὅ,τι κατάλαβε ὁ π. Ἀντώνιος περὶ Πάπα!].



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ