Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Ποιος είναι ο αληθινά Θεολόγος;


ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ: AΣ ΑΚΟΥΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕ ''ΠΤΥΧΙΑ'' ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ''ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ'' ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟ ΔΙΟΤΙ:  

''δαιμόνων θεολογία ἡ δίχα πράξεως γνῶσι'' (Ἡ Θεολογία πού δέν εἶναι ἀποτέλεσμα τῆς καθάρσεως, δηλαδή τῆς πράξεως, εἶναι δαιμονική)  (ΑΓ. ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ, P.G. 91, 601C).








ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


ΗΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛ/ΤΕΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ; (9ο ΜΕΡΟΣ)


Πέρα απ΄ όσα έχουμε αναφέρει έως τώρα, οι ομολογητές Αρχιερείς κατήγγειλαν και τα εξής: 



 (''EΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ'' 16/6/1935)



Στις 18/6 η Σύνοδος του Χρυσοστόμου αποστέλλει προσκλήσεις στους χειροτονηθέντας υπό του πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου και των λοιπών δύο Αρχιερέων δια να παραστούν στην δίκη:

  
                                           (''EΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ'' 18/6/1935)


Στις 19/6 αποφασίζεται η δίκη:



                                           (''EΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ'' 19/6/1935)


Την επομένην (20/6) αποστέλλουν επιστολή οι Αγιορείτες, διαμαρτυρόμενοι ως εξής:


(''ΤΥΠΟΣ'' 20/6/1935)

Και τούτο ήτο αληθές διότι οι Αγιορείται από την αρχή της αλλαγής του εορτολογίου τάχθηκαν κατά. Eνδεικτικά:

«Ο Μαρωνείας Άνθιμος εις την ενημερωτική ''΄Εκθεσίν'' του προς τον Οικουμενικόν Πατριάρχην Βασίλειον αναφέρει ότι  οί Άγιορείται Πατέρες, δέν απεδέχθησαν τήν ήμερολογιακήν καινοτομίαν εις τό σύνολό των (19), πλήν (1) της Βατοπαιδίου, «προς άποτροπήν της οποίας -γράφει ό Μαρώνειας- άλλοι μεν πρόθυμοι είναι, άλλοι δέ καί εύχονται τήν εύκαιρίαν ίνα μαρτυρήσωσιν». (Βλ. Ήμερ. Αγίου "Ορους 1931, Περί έξαρχικής άποστολής Μαρωνείας Ανθίμου σελίς 4).

 «Συνεπεία τής τοιαύτης έν Άγίω "Ορει κρατούσης γνώμης καί πεποιθήσεως, ή Ιερά Κοινότης εις ούδεμίαν μέχρι τούδε (σ.σ. 18-3-1927) προέβη ένέργειαν έξ άφορμής τών περί ημερολογίου Πατριαρχικών έγκυκλίων. Έτήρει δέ σιγήν εις όλα τά Πατριαρχικά γράμματα, φρονούσα οτι η αυστηρώς ουδέτερα αύτη στάσις έν τω ήμερολογιακώ ζητήματι... καί χαρακτηρίζει ώς άψογον·».


Έν Άγίω "Ορει «... ή γενομένη διόρθωσις τού ημερολογίου έξακολουθεί νά θεωρήται ύπό τών πλείστων έν ταίς Ίεραίς Μοναίς εξαιρέσει τής Ίερας Μονής Βατοπαιδίου καί ταίς έξαρτήμασιν αυτών ώς καινοτομία, οι δέ συμμορφούμενοι προς τήν σχετικήν άπόφασιν τής Μ. Εκκλησίας, χαρακτηρίζωνται ώς αιρετικοί. Εντεύθεν καί έπαυσε πλέον ή θρησκευτική έπικοινωνία μετά τής Ίεράς Μονής Βατοπαιδίου. Εντεύθεν καί πολλοί άποφεύγουσι νά παραλάβωσι τά έπί τή βάσει αιτήσεως αυτών εκδιδόμενα έγγραφα παρά τής Ιεράς Κοινότητος, ίνα μή βάλωσι μετάνοιαν είς τόν Πρωτεπιστάτην αυτής Προηγούμενον Άνδριανόν, όντα Βατοπαιδινόν. Εντεύθεν καί έπαυσεν ήδη άπό ενός έτους, προσκαλούμένος ειςΊεροπραξίας ύπό τών πλείστων Ιερών Μονών, ό έν τώ "Αθω πρώην Μοσχονησίων, ίερουργήσας έν τή Ιερά Μονή τού Βατοπαιδίου». (Βλ. αυτόθι ώς άνω σελ. 34-35).


 Επίσης και στην Προσύνοδο:

 «ἐν Ἁγίω Ὄρει κατὰ Ἰούνιον τοῦ 1930, εἰς ἣν παρέστησαν Ἀντιπρόσωποι τῶν τεσσάρων Πατριαρχείων τῆς Ἀνατολῆς καὶ τῶν Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν τῆς Ρουμανίας, τῆς Τσεχοσλοβακίας, τῆς Πολωνίας, τῆς Κύπρου, τῆς Σερβίας καὶ τῆς Ἑλλάδος, τῆς τελευταίας ταύτης ἀντιπροσωπευθείσης ὑπὸ τῶν Μητροπολιτῶν Θεσσαλονίκης Γενναδίου καὶ Κερκύρας Ἀθηναγόρα, ἐν ἢ προσυνόδω ἀπεφασίσθη παμψηφεὶ νὰ μὴ μεταβληθῆ τὸ Ἰουλιανὸν ἡμερολόγιον μέχρις οὐ συνέλθη Οἰκουμενικὴ Σύνοδος». 

 (Πρακτικά της Συνόδου ἐν Ἁγίω Ὄρει 8 Ἀπριλίου 1930)


                                                                                        ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ 



ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ







Νέο τρένο υψηλής ταχύτητας απαραίτητο για τον Tρίτο ναό του Σολομώντος.


Το νέο τρένο υψηλής ταχύτητας που ολοκληρώνει τη σύνδεση του πρόσφατα αναβαθμισμένου διεθνή αεροδρομίου του Ισραήλ κατευθείαν στο Όρος του Ναού αναμένεται να ολοκληρωθεί εγκαίρως για το Πάσχα, το οποίο ένας μυστικιστής θεωρεί κατάλληλο, αφού τόσοι εσωτερικοί υπαινιγμοί δείχνουν ότι ο δρόμος προς τον Τρίτο Ναό θα γίνει με σιδηροδρομικές γραμμές.
Ο ραβίνος Yehoshua Leib Diskin, ένας ηγετικός ραβίνος που έζησε  στην Ιερουσαλήμ στα τέλη του 19ου αιώνα ανέφερε το 1892 : "Οταν ακούσετε τη σφυρίχτρα του πρώτου τρένου που θα φτάσει στην Ιερουσαλήμ,τότε θα καθαρίζουν το δρόμο γιατί ο Μεσσίας και η γούλα (λύτρωση) θα είναι στο δρόμο".

Ο Rabbi Fish βλέπει αυτό το φαινόμενο τρένου πριν από το Μεσσία με τη νέα πίστα υψηλής ταχύτητας που θα φέρει τους ταξιδιώτες απευθείας από το Διεθνές Αεροδρόμιο Ben Gurion στο Δυτικό Τείχος της Ιερουσαλήμ. Το τρένο αναμένεται να αρχίσει να λειτουργεί τον Απρίλιο, ακριβώς εγκαίρως για τις διακοπές του Πάσχα.
 "Ένα τρένο υψηλής ταχύτητας είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται για το Πάσχα, όταν όλο το Ισραήλ πρέπει να φέρει τη θυσία του στο Ναό", λέει ο Fish στο News Breaking Israel. "Ο Χάσεμ (ο Θεός, κυριολεκτικά το όνομα) προετοιμάζει το δρόμο για τους προσκυνητές να φτάσουν στο Ναό".
Ο Fish εξήγησε ότι ένα τρένο έχει ειδικά χαρακτηριστικά που το καθιστούν το πιο κατάλληλο μέσο μεταφοράς για προσκύνημα.
"Πρακτικά, ένα τραίνο είναι το καλύτερο μέσο αφού μπορεί να μεταφέρει πολλούς περισσότερους ανθρώπους χωρίς τους κινδύνους ή τη κυκλοφοριακή συμφόρηση που συνδέονται με τις εθνικές οδούς", δήλωσε ο Fish.
Όντας μαθητής της Καμπάλα, όμως, οι πρακτικές του εξηγήσεις είχαν εσωτερικές πηγές."Η εβραϊκή λέξη" rakevet "σημαίνει κυριολεκτικά να ενταχθούν τα πράγματα μαζί", δήλωσε ο Fish. "Αυτός είναι ο σκοπός των προσκυνηματικών γιορτών: να φέρει μαζί όλο το Ισραήλ".
"Στη Γεμετρία (εβραϊκή αριθμολογία), το" rakevet "ισούται με το 622, ακριβώς το ίδιο με το" har HaBayit "(το Όρος του Ναού)", δήλωσε ο Fish.
Ο ραβίνος Matityahu Glazerson, ένας εμπειρογνώμονας στους κώδικες της Βίβλου, βρήκε μια υπόδειξη γι 'αυτό στο 17ο κεφάλαιο της Γένεσης. Ο ραβίνος Glazerson πραγματοποίησε έρευνα με κενό 70  γραμμάτων από τότε που το Ισραήλ γιόρτασε πρόσφατα την 70η επέτειό του. Σε στενή εγγύτητα, βρήκε τις λέξεις Tel aviv, Ιερουσαλήμ, 'rakevet' (τρένο), και τις εβραϊκές επιστολές που υποδεικνύουν φέτος, 5778.
Ο Asaf Fried, εκπρόσωπος των κινήσεων του United Tempe"Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το νέο τρένο είναι μέρος της διαδικασίας geula", είπε ο Fried στο News Breaking Israel. "Όλοι όσοι ασχολούνται με το κίνημα του Όρους του Ναού το βλέπουν με αυτόν τον τρόπο και ακόμη και οι πολεοδόμοι καταλαβαίνουν ότι ετοιμάζονται για τον Τρίτο Ναό του Σολομώντα. Γιατί αλλιώς να κάνουν τη γραμμή του τρένου απευθείας από το αεροδρόμιο στο Όρος του Ναού; Δεν είναι μόνο ένα από τα πολλά τουριστικά αξιοθέατα του Ισραήλ; "
Παρόλο που το τρένο μεγάλης ταχύτητας θα βελτιώσει σημαντικά την πρόσβαση στο ¨Ορος του Ναού, ο Fried βλέπει το αυτό σαν ένα μόνο μέρος της πρακτικής προσπάθειας που απαιτείται για να προετοιμαστεί για ένα πραγματικό Ναό.
"Είμαι εξοικειωμένος με πηγές που εκτιμούν ότι ο Τρίτος Ναός θα φέρει επιπλέον 7,5 εκατομμύρια τουρίστες στο Ισραήλ ετησίως", δήλωσε ο Fried. "Αυτό θα απαιτήσει πολύ περισσότερα από ένα νέο σιδηροδρομικό δίκτυο. Δεν υπάρχουν αρκετά δωμάτια για να στεγάσουν τους προσκυνητές που έρχονται στην Ιερά Πόλη για τις γιορτές. "
Η δήλωση του Fried είναι ακριβής. Το ενδιαφέρον για την Ιερουσαλήμ αυξάνεται και πέρυσι έθεσε ένα νέο ρεκόρ για τον τουρισμό με πάνω από τέσσερα εκατομμύρια επισκέπτες στην πόλη. Η κυβέρνηση αναγνωρίζει την έλλειψη καταλυμάτων και το 2016 καθιέρωσε σχέδιο για την προσθήκη 27.000 περισσότερων δωματίων στα ξενοδοχεία στην Ιερουσαλήμ έως το 2026.
Αλλά ο Fried δεν ενδιαφέρεται μόνο για τη στέγαση των ανθρώπων."Με όλους αυτούς τους προσκυνητές που αναμένονται, θα πρέπει να βάλλουν δύο γραμμές τρένων", δήλωσε ο Fried. "Και φυσικά, θα χρειαστούν αυτοκίνητα βοοειδών για να φέρουν τη θυσία όλων".




ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BREAKING ISRAEL NEWS : Corfiatiko.blogspot.com