Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

Εμείς οι κάποιοι, οι ακραίοι…


Του Αθανάσιου Βαμβίνη

Στις 4 Φεβρουαρίου στο Σύνταγμα θα πραγματοποιηθεί μία μεγαλειώδης συγκέντρωση Ελλήνων πολιτών. Μακεδόνες και Αθηναίοι, Κρήτες και Δωδεκανήσιοι, Στερεοελλαδίτες και Πελοποννήσιοι, Επτανήσιοι και Αιγαιοπελαγίτες, Ηπειρώτες και Θρακιώτες θα ενωθούμε μαζί για να διαδηλώσουμε ειρηνικά για την ιστορία της πατρίδας μας.
Πολλοί αναρωτιούνται ποιοι είναι οι διοργανωτές του συλλαλητηρίου, ενώ άλλοι προχωρούν παρακάτω και τους προσδίδουν χαρακτηριστικά ακραίων προσωπικοτήτων, σκοτεινών ανθρώπων που εξυπηρετούν αλλότρια συμφέροντα.
Η αλήθεια είναι ότι όλοι όσοι εμπλέκονται στην οργάνωση του συλλαλητηρίου ΔΕΝ είναι ούτε ακραίοι, ούτε φασίστες, ούτε κωθώνια. Είναι άνθρωποι όλων των ιδεολογικών πεποιθήσεων, μορφωτικών περγαμηνών και δεξιοτήτων.

Κοινά τους χαρακτηριστικά είναι η γνήσια αγάπη τους για την πατρίδα μας, ο σεβασμός της Ιστορίας μας και των συμβόλων μας, η βαθιά τους πεποίθηση ότι η πολιτιστική μας παράδοση ενώνει και δε χωρίζει, η έγνοιά τους για τη διασφάλιση της συνέχειας στην ελληνική Ιστορία. Είναι οικογενειάρχες με υποχρεώσεις, που θυσιάζουν πολύτιμο χρόνο καθημερινά για την οργάνωση του συλλαλητηρίου. Γιατί πατρίδα και οικογένεια πάνε μαζί.
Είμαι, λοιπόν, κι εγώ ένας απ’ αυτούς. Με όνομα και επίθετο, με πρόσωπο και όχι προσωπείο. Και είμαι μάρτυρας όλων αυτών που λέω.
Γι’ αυτό προτού κάποιοι επίσημοι ή απλοί σχολιαστές, διάσημοι ή άσημοι μας χαρακτηρίσουν, είναι καλό να ψάξουν ποιοι είμαστε. Και θα τους συμβούλευα αντί να κάθονται στον καναπέ τους και να υποδαυλίζουν το συλλαλητήριο της Κυριακής, να πράξουν το ελάχιστο που μπορούν να κάνουν για την πατρίδα τους. Να σωπάσουν…
Την Κυριακή, λοιπόν, όλοι μαζί ενωμένοι θα διαδηλώσουμε ότι η Μακεδονία μας σημαίνει Ελλάδα, και την Ελλάδα μας θα την υπερασπιστούμε μέχρι «τελευταίας ρανίδας του αίματός μας». Τον όρκο τον δώσαμε άπαξ στην πατρίδα και θα τον τηρήσουμε.

* Ο Αθανάσιος Βαμβίνης είναι Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του Συλλαλητηρίου

Πηγή: Ας Μιλήσουμε Επιτέλους
και ΑΒΕΡΩΦ

Η «ΑΓΝΩΣΤΗ» ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ!


Σε διάλογο που είδαμε στο facebook του π. Νικόλαου Μανώλη ο ίδιος έγραψε τα εξής:

«Στην Ορθόδοξη εκκλησιολογία η τεχνική της κωλοτούμπας που μου προτείνεις είναι άγνωστη. Σύμφωνα με την τεχνική αυτή, αν την εφήρμοζαν οι άγιοι ακόμα δε θα αγίαζαν».

Για τον π. Νικόλαο λοιπόν είναι ''άγνωστη'' αυτή η τεχνική! Μάλιστα! Είναι έτσι; Για να δούμε:

Ο π. Νικόλαος Μανώλης θεωρεί τους Παλαιοημερολογίτες ''σχισματικούς'', όμως ο συναγωνιστής και επικεφαλής του αγώνος π. Θεόδωρος Ζήσης όχι!

Ο π. Νικόλαος Μανώλης (που θεωρεί τους Παλαιοημερολογίτες ''σχισματικούς''), εγκωμιάζει συνεχώς τον ''δάσκαλό'' του π. Αυγουστίνο Καντιώτη. Στην ανάρτηση αυτή (την οποία αναδημοσίευσε στο προφίλ του και ο ίδιος), έγραψε:

«Ευχαριστώ το Θεό που έζησα κοντά σου π. Αυγουστίνε...»

αλλά ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης όχι μόνο δεν θεωρούσε τους  Παλ/τες σχισματικούς αλλά το αντίθετο όπως εδώ και εδώ

Ο π. Νικόλαος Μανώλης εγκωμιάζει συχνά τον Πειραιώς Σεραφείμ και τους συν αυτώ. Σε μία ανάρτηση αναφέρει λέγοντας: ''Ο Νέος Άτλας της Ορθοδοξίας'' όπως εδώ και εδώ (και σε πολλά άλλα....). Είναι έτσι; Δείτε εδώ μερικές από τις ''κωλοτούμπες'' οι οποίες, σημειωτέον, είναι άγνωστες για τον π. Νικόλαο!

Τι να γράψουμε και για τις πρόσφατες ''κωλοτούμπες'' του π. Θεόδωρου Ζήση; δείτε εδώ και εδώ.

Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να λησμονήσουμε και αυτές τις περίφημες ''θεολογικές γνώσεις'' που κανείς δεν έχει παρά μόνο ο π. Νικόλαος και ο κύκλος του, και φυσικά δεν παρέλειψε ο ίδιος να αναφέρει λέγοντας και σε εμάς προ ημερών:

«Ελπίζω να έχεις τις θεολογικές γνώσεις να απαντήσεις σε όσες θεολογικές θέσεις παραθέτει ο πατήρ στο κείμενό του.....»

αλλά και στον συνομιλητή του:


οπότε δεν είναι και περίεργο, τουλάχιστον σε εμάς, να διαβάζουμε δηλώσεις τύπου:

«Θα σχίσω το πτυχίο μου»


όπως εδώ!

Θα πει ίσως κανείς: «μα γιατί γράφεις κατά του ομολογητή παπά ο οποίος διώκεται λόγω Οικουμενισμού»;

Θα τα λέγαμε απευθείας στον ίδιο αν γνώριζε να κάνει διάλογο, δεν διέγραφε τα σχόλια, και δεν είχε το ''χάρισμα'' να προαισθάνεται αν κάποιος του ομιλεί με καλή ή κακή προαίρεση! Οπότε γι΄ αυτούς τους λόγους γράφουμε στην δική μας σελίδα στιγματίζοντας λόγους και πράξεις οι οποίες δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Όσο για την ομολογία και τον διωγμό του, έχουμε να πούμε ότι όταν λέγεις τους αδελφούς σου «σχισματικούς» (κατηγορώντας τους Παλ/τες), τότε θα επιτρέψει και ο Θεός να κατηγορηθείς με τον ίδιο τρόπο! Βέβαια, δια να φθάσει κανείς τους διωγμούς των Παλ/των, θέλει πολύ κόπο ακόμα, διότι κανείς ακόμα από τους σύγχρονους «ομολογητές» ούτε το αίμα του έχυσε (βλ. Αικατερίνη Ρούττη), ούτε υποκοπάνους έλαβε στην κεφαλή του, ούτε εξορία τον στείλανε,



αλλά ούτε και φυλακή τον έβαλαν!

Ο π. Αρτέμιος πίσω από τα ''σίδερα''!



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ




Τα Ευαγγελικά ή Ευαγγελιακά


Με αυτή την ονομασία έμειναν στην ιστορία τα αιματηρά επεισόδια, που σημειώθηκαν στην Αθήνα στις 8 Νοεμβρίου 1901, με αφορμή τη μεταγλώττιση του Ευαγγελίου στη δημοτική.
Ένα χρόνο μετά την οδυνηρή ήττα στον ελληνοτουρκικό πόλεμο του 1897, η Ελλάδα πορεύεται ακροβατώντας ανάμεσα σε δύο γλώσσες, την καθομιλουμένη δημοτική και την επίσημη καθαρεύουσα. Ο εκδημοκρατισμός του εκπαιδευτικού συστήματος κρίνεται αναγκαίος και η αρχή επιχειρείται με τη μετάφραση του Ευαγγελίου στη δημοτική.
Η πρώτη απόπειρα έγινε το 1898, όταν η βασίλισσα Όλγα έδωσε τη σχετική εντολή στη γραμματέα της και λογία Ιουλία Σωμάκη, προκαλώντας τη μήνη των αρχαϊστών. Τη μεταγλώτισση των Ευαγγελίων στη δημοτική ενθάρρυνε και ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών Προκόπιος Β’ (Οικονομίδης).
Στις 9 Σεπτεμβρίου 1901 η εφημερίδα «Ακρόπολις» του Βλάση Γαβριηλίδη άρχισε να δημοσιεύει σε συνέχειες το Ευαγγέλιο του Ματθαίου σε μετάφραση του λογοτέχνη και μέγα δημοτικιστή Αλέξανδρου Πάλλη, υπό τον τίτλο «Το έργον της Βασιλίσσης η “Ακρόπολις” το συνεχίζει». Η αντίδραση των καθηγητών και φοιτητών της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών ήταν άμεση. Σε ανακοίνωσή τους χαρακτηρίζουν τη μεταγλώττιση του Πάλλη «γελοιοποίηση των τιμαλφεστέρων του έθνους κειμηλίων».

Τη σκυτάλη παραλαμβάνουν οι εφημερίδες «Σκριπ», «Καιροί» και «Εμπρός», που εμφανίζουν τους δημοτικιστές ως άθεους, προδότες και πράκτορες των Σλαύων, λόγω της ρωσικής καταγωγής της βασίλισσας Όλγας. Στις 17 Οκτωβρίου το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολεως με έγγραφό του προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος αποδοκίμασε τη μεταγλώττιση ως «βέβηλη». Ο εκδότης της «Ακροπόλεως» βρέθηκε στριμωγμένος από την πληθώρα των αντιδράσεων και τρεις ημέρες αργότερα αποφάσισε τη διακοπή της δημοσίευσης.
Τις επόμενες ημέρες το κλίμα φανατίστηκε περισσότερο. Στις 5 και 6 Νοεμβρίου, οι φοιτητές, με την ενθάρρυνση της «δεληγιαννικής» αντιπολίτευσης, πραγματοποίησαν θορυβώδεις διαδηλώσεις στο κέντρο της Αθήνας. Συγκρούστηκαν με την αστυνομία και λιθοβόλησαν τα γραφεία της «Ακροπόλεως».

Στις 8 Νοεμβρίου διοργανώθηκε μεγάλο συλλαλητήριο στους Στύλους του Ολυμπίου Διός, με αίτημα τον αφορισμό των υπευθύνων της μεταγλώτισσης. Στις συγκρούσεις που ακολούθησαν με την αστυνομία, τρεις φοιτητές και πέντε πολίτες έχασαν τη ζωή τους (Ν. Πάνστρας, Α. Παπαναστασίου, Ε. Παπαντωνίου, Ε. Δράκος, Ι. Διβάρης, Φ. Ρήγος, Ι. Στεφανίδης, Στράτος, αγνώστων λοιπών στοιχείων), ενώ άλλοι 70 τραυματίστηκαν. Για λίγες ακόμη ημέρες, οι φοιτητές θα παραμείνουν οχυρωμένοι στο πανεπιστήμιο και θα αποχωρήσουν τελικά στις 12 Νοεμβρίου.

Την ίδια ημέρα και υπό το βάρος των αιματηρών εξελίξεων παραιτήθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Προκόπιος Β’ και στις 11 Νοεμβρίου η κυβέρνηση του «τρικουπικού» Γεωργίου Θεοτόκη (11 Νοεμβρίου), αν και διέθετε την απόλυτη πλειοψηφία στη Βουλή και την προηγουμένη είχε λάβει ψήφο εμπιστοσύνης.
Ένα μήνα αργότερα, στις 12 Δεκεμβρίου, οι φοιτητές συγκρότησαν και νέο συλλαλητήριο, αυτή τη φορά ειρηνικό, στους Στύλους του Ολυμπίου Διός. Αφού πρώτα έκαψαν ένα αντίτυπο της μεταγλώττισης του Ευαγγελίου, στη συνέχεια ενέκριναν ψήφισμα, με το οποίο αξίωναν τη λήψη μέτρων για τη μη κυκλοφορία του μεταγλωττισμένου κειμένου του Ευαγγελίου στη δημοτική και την αυστηρή τιμωρία καθενός που θα επιχειρούσε μεταγλώττισή του στο μέλλον.




Στο 11.30 ο Αλεξανδρουπόλεως τελεί τον αγιασμό διαβάζοντας τις ευχές  στη Δημοτική!