Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΝΩΝΥΜΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ



Αναγνώσαμε ένα σχόλιο από κάποιον ''ανώνυμο'' το οποίο αναφέρει:


 «Ο δάσκαλος των Ι.Π.και Δ.Π. πρέπει να απαντήσουν χωριστά (όχι 3σε1)γιατί αυτά που γράφει ο π.Τρικαμηνάς είναι καταπέλτης για τους Γ.Ο.Χ.,!Νομίζω είναι θύματα του κ.Ν.Μ.!»

   
Πρωτίστως να αναφέρω ότι δεν ασχολούμαστε με τον κάθε ανώνυμο ο οποίος γράφει την και καλά «γνώμη» του την οποία φυσικά και δεν ''υπογράφει'' με το όνομα και επώνυμό του! ΄Ετσι και ο πιο αδαής δύναται να αντιληφθεί ποιός είναι το θύμα και από ποιόν.... Να γράψεις εσύ  (εφ΄ όσον δεν είσαι θύμα) αγαπητέ ανώνυμε, άρθρο - απάντηση στο ΚΟΙΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΣ (και όχι του  κειμένου του κ. Μάννη όπως προκλητικά και με εμπάθεια γράφεις), ώστε να λάβεις την απάντηση όπως πρέπει και όταν πρέπει...! Αν εσύ το κρέας το βαπτίζεις ψάρι είναι αποκλειστικά δικό σου πρόβλημα και μόνον! 

   Να διευκρινίσω επίσης ότι ήδη έχω απαντήσει εδώ και πολλά έτη (ζητώντας ανταπάντηση) σε συγκεκριμένο κείμενο 60 σελίδων δια το οποίο ουδέποτε τελικά την έλαβα, αν και το είχα ζητἠσει πολλάκις. Αντιθέτως έλαβα απάντηση δια ένα άλλο πολύ παλαιότερο κείμενο το οποίο προέρχεται από την παλαιά μας διαδικτυακή σελίδα! Βέβαια, αν παρατηρούσε καλύτερα ο π. Ευθύμιος τότε θα διαπίστωνε ότι το απόσπασμα που έκοψε και που ζητούσε απάντηση, ήταν απόσπασμα από απάντηση του π. Νικόλαου Δημαρά και όχι δικής μου!!! Ζητούσε δηλαδή απάντηση όχι δια το δικό μου κείμενο που προανέφερα και που απέστειλα, αλλά για το κείμενο - απόσπασμα του π. Νικολάου!!!  Με λίγα λόγια απαντάμε όπου και όταν μας βολεύει.......! Προσωπικά λοιπόν δεν πρόκειται να δώσω καμία άλλη απάντηση προς τον π. Ευθύμιο, διότι ήδη έχω γράψει τους λόγους. 
   Δύο από αυτούς τους λόγους είναι 1) η προσωπική μου άποψη δια τους διαδικτυακούς διαλόγους και που φυσικά συμφωνούν μαζί μου και οι υπόλοιποι αδελφοί, και 2) ο άλλος λόγος είναι ότι ήδη έχω γράψει (μαζί με τους υπολοίπους) ότι ο π. Ευθύμιος δεν παραδέχεται τα λάθη του! Ούτε ένα δεν έχει παραδεχθεί! Τι τελικά είναι; αλάθητος; οπότε δεν υπάρχει κανένας άλλος πλέον λόγος να συνεχισθεί ένας διάλογος ο οποίος δεν είναι καν διάλογος αλλά ένα παραλήρημα εγωιστικών ιαχών νίκης!  Όταν αντιληφθεί ο π. Ευθύμιος την μεγάλη ευκαιρία που του δόθηκε, δηλαδή να γραφτεί το όνομά του εις τους ουρανούς διότι εργάσθηκε για την ένωση όλων των ενισταμένων κατά του Οικουμενισμού, κάτι που δυστυχώς έχασε με την πρακτική του, τότε θα είναι πλέον αργά....
Ευχόμαστε όμως (έστω και αργά), τουλάχιστον να μετανοήσει, διότι η διάσπαση του Ορθοδόξου μετώπου είναι μία από τις μεγαλύτερες αμαρτίες-βλασφημίες κατά του Αγίου Πνεύματος, το οποίο «εις ενότητα πάντας εκάλεσεν»!  Οπότε, όποιος δεν εργάζεται για την ενότητα αλλά για την διάσπαση, τότε γνωρίζουμε πολύ καλά ποιός είναι το θύμα και ποιός ο θύτης......
   Τέλος όσον αφορά τα ''ημερολόγια'' ας ενθυμηθούν μερικοί αστροθεάμονες τους λόγους μας και πάλιν! Δηλαδή ότι δεν αποδεχόμαστε ένα επιβληθέν δια της βίας ''μέτρο'' το οποίο επέβαλαν Μασώνοι (οι λόγοι γνωστοί) όπως ο Μελέτιος Μεταξάκης και οι συν αυτώ!  Είναι πάντως φοβερό το γεγονός, ότι ενώ κόπτεσθε τόσο δια την μασωνία και τα όργανά της (βλ. Χρυσόστομο Σμύρνης), δέχεσθε ακόμα και σήμερα να ακολουθείτε αυτό το μέτρο που εθέσπισε η ίδια δια μέσω των παραπάνω οργάνων της! Και δεν φτάνει ότι το ακολουθείτε, το υπερασπίζεσθε κιόλας!  Καλούμε λοιπόν τον ''ανώνυμο'' στην δική μας σελίδα ώστε να γράψει τα επιχειρήματα-απάντησή του χρησιμοποιώντας τον δικό του «καταπέλτη», ώστε να δούμε τι θα γράψει!
   Λυπούμαστε που το λέγουμε, αλλά τα ως τώρα επιχειρήματα του π. Ευθυμίου είναι όντως καταπέλτης, μόνον που δεν είναι του ιδίου αλλά είναι ''προϊόντα'' Ουνιτών, Μασώνων και Οικουμενιστών, οι οποίοι εστόχευαν κατά του «τείχους» της Ορθοδοξίας εδώ και πολλά έτη γκρεμίζοντάς το! Όταν θα έλθει η ώρα, και έρχεται η ώρα, που θα αλλαχθεί και το Πασχάλιον, τότε θα διαπιστώσετε ότι τα επιχειρήματα αυτά είναι των παραπάνω που αναφέραμε. Τότε να σας δούμε από που θα αντλήσετε επιχειρήματα, όταν θα σας παραθέτουν τους λόγους τους οποίους χρησιμοποιήσατε από αυτούς τους ίδιους!

Καλό υπόλοιπο της Μ. Σαρακοστής!

Η ΤΥΦΛΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ!



«Τὴν αὐθεντίαν ἐχέτωσάν οἰ τῶν θείων Πατέρων κανόνες, καὶ οὐχὶ οἱ ἀστρονόμοι... Ὅθεν οὐδὲν μετατρέπειν δεῖ τὸν τῶν Ἁγίων Πατέρων κανόνα καὶ καινοτομεῖν καὶ εἰς αἰτίαν στάσεως τὰς Χριστοῦ Ἐκκλησίας κινεῖν...Ὄντως ἐσεῖς, ἀληθεῖς κληρονόμοι τῆς παράδοσης τῶν Χριστωνύμων τεκνῶν, ὄχι μόνο τὸν Πάπα καὶ τοὺς ἀστροθεάμονες μυθοπλάστες του νὰ μὴν ἀκοῦτε, οἱ ὁποῖοι ἔφεραν παράδοξες διδασκαλίες στὰ ὦτα σας, ἀλλὰ οὔτε καὶ ἄγγελο ἐξ οὐρανοῦ νὰ μὴ δεχθεῖτε». 

(ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ ΙΕΡΕΜΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΟΓΗ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ NICOLO DA PONTE, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΟΥΚΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΟΣΤΡΟΓΚΣΚΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΤΗΣ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΗΣ ΡΩΣΙΑΣ (1583). ΠΗΓΗ: ''ΔΙΠΛΟΥΣ ΠΕΛΕΚΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ'' ΑΘΗΝΑ 2015 ΣΕΛ. 39-63)


«.....ματαιολόγων ἀσχολούντων παραφρόνημά ἐστι, τὸ περὶ τὴν ἀσχολοματαιολόγον τυφλολογίαν τῆς ἀστρονομίας (δι ἢν αἱ πλείονες αἱρέσεις ἀνεφύησαν) νέον αὐτῶν ἐφευρεθὲν Καλαντάριον....»  (ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΕΡΑΜΕΥΣ ''Ελληνική ασπίς κατά του Γρηγοριανού Ημερολογίου'' σελ. 117)

«ἡ μία τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία ἀποδεικνύεται ὅτι δεν ἔχει διόλου ἀνάγκην να ὁδηγηθῆ ἀπὸ τὸ Νέον Καλενδάριον διὰ να εὔρη τὴν ἰσημερίαν.... μὴ οὖσα προσηλωμένη στα γήινα ἀλλ' εἰς τὰ πνευματικά... Τὸ δὲ Νέον Καλενδάριον ἐμπορεῖ να ἦναι ἀναγκαῖον μόνον εἰς τὸ πολίτευμα τῆς Ἀστρονομίας τῶν οὐρανίων σωμάτων....τὸ Καλενδάριον καὶ ἡ Χρονολογία δεν εἶναι ἐπιστήμην ἀνήκουσα εἰς τὴν Ἐκκλησίαν....» (ΙΩΑΝΝΟΥ ΕΥΛΑΜΠΙΟΥ ''Ελληνική ασπίς κατά του Γρηγοριανού Ημερολογίου''σελ. 158)

«Πολλοὶ καὶ ἐκ τῶν ἡμετέρων κατακρίνουσιν ἠμᾶς ὡς ἀμαθεῖς καὶ ἀνεπιστήμονας καὶ ὅτι μετ' ἰσχυρογνωμοσύνης ἐμμένοντες προσκεκολλημένοι εἰς τὰ ἥδη ἀπαρχαιωμένα δεν θέλομεν συμμορφωθώμεν πρὸς τὰς ἀνακαλύψεις τῶν νεωτέρων μαθηματικῶν... Ἠμεῖς ἐν τοσούτω ἐπιμένομεν, καὶ ἐπιμενοῦμεν, φυλάττοντες καὶ τηροῦντες οὐχὶ τοὺς ὑπολογισμοὺς καὶ τὰς προτάσεις τοῦ μὲν η του δὲ, ἀλλὰ τὰς διατάξεις Οἰκουμενικῆς Συνόδου καὶ τὴν διηνεκῆ ἐκκλησιαστικὴν παράδοσιν 1563 ἐτῶν»  (ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΒΟΥΛΙΣΜΑ ''Ελληνική ασπίς κατά του Γρηγοριανού Ημερολογίου''σελ. 249-256).






ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: krufosxoleio@yahoo.gr

ΗΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛ/ΤΕΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ; (13ο ΜΕΡΟΣ)


Αυτονόητο είναι ότι για να είναι μία Συνοδική απόφαση ορθόδοξη=έγκυρη, θα πρέπει και τα μέλη της (Συνόδου), να είναι Ορθόδοξοι! 
Γνωρίζουμε ότι ο Χρυσόστομος Παπαδόπουλος (όντως εξαίρετος ιστορικός) ήτο ο κύριος υποκινητής της (μη κανονικής) καθαιρέσεως των ομολογητών Μητροπολιτών όπως είδαμε και στα προηγούμενα άρθρα. 
Θα χρησιμοποιήσουμε τους λόγους του Μ. Αθανασίου ο οποίος μας απαριθμεί τους απαραίτητους όρους που πρέπει να έχει μία Σύνοδος για να θεωρείτο ως Ορθόδοξη.

α) Τονίζει ο Μ. Αθανάσιος, γράφων το εξής: «Ού γάρ οίον τε συνόδω συναριθμηθήναι τους περί την πίστιν ασεβούντας».

''Δεν δύνανται να μετάσχουν της Συνόδου οι περί την πίστιν ασεβούντες''. 

                                                                                           (Μ. Αθανασίου, ΒΕΠΕΣ, 31, 260) 


Υπήρχαν ''ασεβούντες'' εντός της Συνόδου; Από τους πρωτοπόρους ήτο δυστυχώς αυτός ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος Παπαδόπουλος!
Ο μεταρρυθμιστὴς Χρυσόστομος Παπαδόπουλος ἔδρασε οἰκουμενιστικὰ τόσο ὡς ἀρχιμανδρίτης καὶ Καθηγητὴς Πανεπιστημίου (1914-1923), ὅσο καὶ ὡς μητροπολίτης ᾿Αθηνῶν (1923-1938). ᾿Εν πρώτοις, κατὰ τὰ ἔτη 1918-1919, ὡς ἀρχιμανδρίτης ὁ Χρυσόστομος Παπαδόπουλος, μαζὶ μὲ τοὺς γνωστοὺς Οἰκουμενιστὰς μητροπολίτη ᾿Αθηνῶν Μελέτιο Μεταξάκη καὶ Καθηγητὴ ᾿Αμίλκα ᾿Αλιβιζᾶτο, εἶχε ἀνεπίσημες θεολογικὲς συζητήσεις μὲ τοὺς ἐν ᾿Αμερικῇ ᾿Επισκοπιανοὺς καὶ ἐν ᾿Αγγλίᾳ ᾿Αγγλικανούς, οἱ ὁποῖες «κατέχουν ἐξαιρετικὴν θέσιν εἰς τὴν σειρὰν τῶν θεολογικῶν ἐπαφῶν» μεταξὺ ὀρθοδόξων Οἰκουμενιστῶν καὶ ᾿Αγγλικανῶν (Β.Θ. Σταυρίδου - Ε.Α. Βαρέλλα, ῾Ιστορία τῆς Οἰκουμενικῆς Κινήσεως, σελ. 303, ἐκδόσεις «Π.Ι.Π.Μ.», Θεσσαλονίκη 1996· Β. Θ. Σταυρίδου, ᾿Ορθοδοξία καὶ ᾿Αγγλικανισμὸς κατὰ τὸν Κ´ Αἰῶνα, σελ. 13, Θεσσαλονίκη 1960· ᾿Ιω. Χ. Κωνσταντινίδου, «Μελέτιος Μεταξάκης», λ. στὴν «Θ.Η.Ε.», τ. 8, στλ. 967, ᾿Αθῆναι 1966· Β. Θ. Σταυρίδου, «᾿Αγγλικανισμὸς καὶ ᾿Ορθοδοξία», λ. στὴν «Θ.Η.Ε.», τ. 1, στλ. 201-202, ᾿Αθῆναι 1962..) 

Κατόπιν, ὡς ἀρχιμανδρίτης ὁ Χρυσόστομος Παπαδόπουλος ἐγνώριζε πολὺ καλὰ τὴν οἰκουμενιστικὴ ᾿Εγκύκλιο τοῦ 1920 καὶ ἐργάσθηκε στὶς προοπτικές της. 

Εἶναι ἐνδεικτικόν, ὅτι εἶχε παραστῆ, «ὑπὸ τὴν ἰδιότητα τοῦ ἐπισκέπτου», στὸ Προκαταρκτικὸ Συνέδριο τῆς Παγκοσμίου Κινήσεως «Ζωὴ καὶ ᾿Εργασία» (Γενεύη, 9-12.8.1920), κατὰ τὸ ὁποῖο ὁ Λουθηρανὸς ἀρχιεπίσκοπος Οὐψάλης τῆς Σουηδίας Σόδερμπλομ (Söderblom) «κρατῶν ἀνὰ χεῖρας τὴν ᾿Εγκύκλιον [τοῦ 1920] τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, ἐξῆρε τὸ περιεχόμενον αὐτῆς»(Β.Θ. Σταυρίδου - Ε.Α. Βαρέλλα, ἔνθ᾿ ἀνωτ., σελ. 80..) 

Μάλιστα, ὁ ἐπίσης «ἐπισκέπτης» πατριαρχικὸς μητροπολίτης Σελευκείας Γερμανὸς (Στρηνόπουλος) ἐδήλωσε, ὅτι «οἱ σκοποὶ» τῆς Διασκέψεως ἐκείνης «βρίσκονταν σὲ ἁρμονία πρὸς τὴν ᾿Εγκύκλιο [τοῦ 1920], μὲ τὴν ὁποία τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο πρότεινε τὴν σύσταση μιᾶς “Κοινωνίας ᾿Εκκλησιῶν”...» (Μ. Πρωτοπρεσβυτέρου Γεωργίου Τσέτση, ῾Η Συμβολὴ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου στὴν ῞Ιδρυση τοῦ Παγκοσμίου Συμβουλίου ᾿Εκκλησιῶν, σελ. 99, ἐκδόσεις «Τέρτιος», Κατερίνη 1988..) 

᾿Επίσης, ὁ Χρυσόστομος Παπαδόπουλος συμμετεῖχε, ὡς ᾿Αντιπρόσωπος τῶν ᾿Εκκλησιῶν τῆς ῾Ελλάδος (μαζὶ μὲ τὸν Οἰκουμενιστὴ ᾿Αμίλκα ᾿Αλιβιζᾶτο) καὶ τῆς Κύπρου, στὴν Προκαταρκτικὴ Συνέλευσι τοῦ Παγχριστιανικοῦ Συνεδρίου «Πίστις καὶ Τάξις» (Γενεύη, 12-20.8.1920). 

Οἱ 18 ὀρθόδοξοι ᾿Αντιπρόσωποι, στὸ Συνέδριο αὐτό, «προέβησαν εἰς καταρτισμόν, ΕΠΙ ΤΗι ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΤΟΥ 1920, προγράμματος ἐργασίας τῆς συνδιασκέψεως» αὐτῆς (Β.Θ. Σταυρίδου - Ε.Α. Βαρέλλα, ἔνθ᾿ ἀνωτ., σελ. 93.)
Κατὰ τὸν Νικόλαο Zernov, «ἡ ἀθρόα αὐτὴ συμμετοχὴ τῶν ᾿Ορθοδόξων» στὸ Συνέδριο ἐκεῖνο, «δὲν ἦταν ἄσχετη ἀπὸ τὴν ᾿Εγκύκλιο ποὺ εἶχε ἐξαπολύσει τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο πρὶν ἀπὸ μερικοὺς μῆνες [᾿Ιανουάριος 1920]» (Μ.Π. Γ. Τσέτση, ἔνθ᾿ ἀνωτ., σελ. 96.). 
Στὸ Συνέδριο αὐτό, ὁ ᾿Αμίλκας ᾿Αλιβιζᾶτος «ἀνέπτυξε τὸ πρόγραμμα τῶν ᾿Ορθοδόξων», εἰπὼν μεταξὺ ἄλλων καὶ τὰ ἑξῆς ἐνδεικτικά: 
«Τὸ ὑποβαλλόμενον πρόγραμμα ἀποβλέπει τόγε νῦν [ἐπὶ τοῦ παρόντος τοὐλάχιστον] ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ, ἥτις θὰ προλειάνῃ τὸν τελικὸν σκοπὸν τῆς ἐν πίστει καὶ διοικήσει ἑνώσεως αὐτῶν» (Β.Θ. Σταυρίδου - Ε.Α. Βαρέλλα, ἔνθ᾿ ἀνωτ., σελ. 93.)
Τοῦτο ἀκριβῶς προέβλεπε ἡ ᾿Εγκύκλιος τοῦ 1920 καὶ πραγματοποιήθηκε τὸ 1948 μὲ τὴν ἵδρυσι τοῦ «Παγκοσμίου Συμβουλίου ᾿Εκκλησιῶν».


Εν συνεχείᾳ, ὁ Χρυσόστομος Παπαδόπουλος, ὡς μητροπολίτης ᾿Αθηνῶν, κατὰ τὴν ἐνθρόνισίν του (Μάρτιος 1923), ἀναφερόμενος στὴν «ἕνωσιν τῶν λοιπῶν ᾿Εκκλησιῶν καὶ χριστιανικῶν κοινοτήτων μετὰ τῆς ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας» καὶ στὸν «καθορισμὸν κοινῆς βάσεως τῶν σχέσεων» μεταξύ των, ἀναμφισβήτητα παραπέμπει στὴν συγκρητιστικὴ θεολογία τῆς ᾿Εγκυκλίου τοῦ 1920, ὅταν διακηρύσση τὰ ἀκόλουθα: 


«Δέον νὰ συγχρονισθῆ ἡ Ἐκκλησιαστικὴ δρᾶσις πρὸς τὴν ζωὴν τῆς κοινωνίας, ἀπὸ τῆς ὁποίας φαίνεται σήμερον ἀπομεμακρυσμένη… Ζητοῦντες δὲ τὴν ἕνωσιν τῶν λοιπῶν Ἐκκλησιῶν καὶ χριστιανικῶν κοινοτήτων μετὰ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, δέον, πρὸ παντὸς νὰ ἐπιδιώξωμεν τὴν πραγματικὴν ἑνότητα καὶ ἀδιάλειπτον ἐπικοινωνίαν καὶ συναντίληψιν τῶν δογματικῶς συνηνωμένων αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν, τὸν συντονισμὸ τῶν ἐνεργειῶν αὐτῶν ὑπὸ τὴν πνευματικὴν πάντοτε ἡγεσίαν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καὶ τὸν καθορισμὸν κοινῆς βάσεως τῶν σχέσεων πρὸς τὰς ἑτεροδόξους Ἐκκλησίας καὶ χριστιανικὰς κοινότητας… Πρὸς τοιαύτην συνεργασίαν καὶ ἀλληλεγγύην δὲν εἶναι ἀναγκαία προϋπόθεσις ἡ δυσεπίτευκτος, δυστυχῶς, δογματικὴ ἕνωσις διότι ἀρκεῖ ἡ ἕνωσις τῆς ἀγάπης τῆς χριστιανικῆς, ἥτις ἄλλως τε, δύναται νὰ προλειάνη τὴν ὁδὸν πρὸς τὴν τελείαν ἕνωσιν τὴν πρὸς αὐτὸ τὸ πνεῦμα τοῦ Χριστιανισμοῦ ἀνταποκρινομένην…»



Εἶναι ἐξόχως ἐνδεικτικόν, ὅτι ὁ ἀρχιερεύς, ὁ ὁποῖος ἐξεφώνησε τὴν 23.10.1938 τὸν ἐπικήδειο τοῦ ἐκδημήσαντος Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου, ἐπαινοῦσε αὐτόν, διότι ἐκτὸς τῶν ἄλλων, «ὁ ἐκλιπὼν Πρωθιεράρχης» ἐκαλλιέργησε τὸν «πρὸς τὰς ξένας ᾿Εκκλησίας φιλικὸν σύνδεσμον», «διέθρεψε τὸν φλογερὸν πόθον πρὸς συνεννόησιν μετ᾿ αὐτῶν» καὶ «τοσούτους κατέβαλε κόπους, ὑπερανθρώπως ἐργασθεὶς» ὑπὲρ τῆς «ἑνώσεως πασῶν τῶν χριστιανικῶν ᾿Εκκλησιῶν» (.Περιοδ. ᾿Εκκλησία, ἀριθ. 43-44/29.10.1938, σελ. 355).

Ο ἀείμνηστος ἀρχιμανδρίτης Θεόκλητος (Στράγκας), ἱστορικὸς τῆς᾿Εκκλησίας τῆς ῾Ελλάδος, τὴν περικοπὴ αὐτὴν τοῦ ἐπικηδείου λόγου, ἐσχολίασε ὡς ἑξῆς:

«Δηλαδὴ μετὰ τὸν Μελέτιον [Μεταξάκην] ἦτο καὶ αὐτὸς [ὁ Χρυσ. Παπαδ.] φιλοικουμενιστής, ἔτι δὲ καὶ φιλο-ενωτικός» (᾿Αρχιμανδρίτου Θεοκλήτου Α. Στράγκα (†), ᾿Εκκλησίας ῾Ελλάδος ῾Ιστορία ἐκ πηγῶν ἀψευδῶν (1817-1967), τ. Γ´, σελ. 2160, ὑποσημ. 1, ᾿Αθῆναι 1971).

(Ολόκληρο το άρθρο εδώ)




Στο περιοδικόν «Ανάπλασις» διαβάζουμε επιστολή η οποία αποστέλλεται προς τον Χρυσόστομο Παπαδόπουλο από τον γνωστό  πρωτοπόρο  ''Οικουμενιστή''  Robert HGardiner: 


Robert HGardiner





«Προς τον αξιώτατον πατέρα, Χρυσόστομον Παπαδόπουλο Αρχιμανδρίτην, διευθυντήν της ιεράς Ριζαρείου Σχολής Αθήνων


Αξιότιμε Πάτερ,

Έδοξέ μοι καλόν ν’ αρχίσω τούτο το γράμμα προς υμάς μετά των λέξεων του Αγίου Κλήμεντος του πρώτου, εν τη πρώτη του επιστολή προς Κορινθίους·«Προσπέσωμεν τω Δεσπότη και κλαύσωμεν ικετεύοντες αυτόν, όπως ίλεως γενόμενος επικαταλλαγή ημίν και επί την σεμνήν της φιλαδελφείας ημών αγνήν αγωγήν αποκαταστήση ημάς». Όλα γαρ τα φοβερά δυστυχήματα α εν τω παρόντι καιρώ η πεπολιτισμένη Ευρώπη υποφέρει, εν τη λήθη των θείων του Σωτήρος ημών εντολών την εαυτών ρίζαν τε και αιτίαν ευρίσκουσιν. Ανάγκη λοιπόν όλαι αι Εκκλησία εν τη οικουμένη το του Ιησού Χριστού βασίλειον αυξάνουσαι, και τον Ιησούν Χριστόν ως τον ενσαρκωθέντα Θεόν και τον μονογενή Υιόν του Πατρός προσκυνούσαι, να συνεργάζωνται και τας παλαιάς των εαυτών διχονοιών αποβάλλουσαι, την ειρήνην τε και την ομόνοιαν εν τω του Ιησού Χριστού ποιμνίω πάλιν εγείρειν πειρώσιν.
Ταύτην την επιθυμίαν της των Εκκλησιών ενώσεως ανελουμένη η Επισκοπική Αμερικανική Εκκλησίας, η μετά της μεγίστης σεμνότητος αγαπώσα τας αγίας και αποστολικάς της Ανατολής Εκκλησίας, εν τη πλήρει των εαυτής μέλων συνελεύσει, τυχούση εν τω μηνί του Οκτωβρίου 1910, απεφάσισε να προσκαλέση όλας τας χριστιανικάς Εκκλησίας εις οικουμενικήν τινα συνομιλίαν, όπως εν τω πνεύματι της του Ιησού Χριστού φιλαδελφείας τα αιτιάματα της των Εκκλησιών διαχωρίσεως ακριβώς εξετάζωσί τε και αναιρώσιν. Ως γαρ γράφει ο άγιος Κλήμης, «αγάπη σχίσμα ουκ έχει, αγάπη ου στασιάζει, αγάπη πάντα ποεί εν ομονοία». Ταύτα σκοπούντες, προσκαλούμεν και υμάς, αξιότιμε Πάτερ, να την ημετέραν συνεργασίαν ημίν ευχαρίσητε. Εγνώκαμεν γαρ την δεινοτάτην υμών επιστήμην, ιδίως όσον αφορά την εκκλησιαστικήν της Ανατολής ιστορίαν, και εγνώκαμεν δη και υμάς ως θερμότατον φίλον της αδελφικής των Εκκλησιών ενώσεως υπό της θείου του Ιησού Χριστού εξουσίας. Στέλλομεν λοιπόν προς υμάς τα αγγλικά βιβλιάρια τα εκδοθέντα υπό της συνελεύσεως της Επισκοπικής Αμερικανικής Εκκλησίας, και ελπίζομεν ότι εκ της διαγνώσεως αυτών τα φρονήματά τε και τους σκοπούς ημών πληρέστατα καταλάβητε. Καρπεράν επίσης τρέφομεν ελπίδα ότι διά τινών σημειώσεων εν τοις περιοδικοίς, ων περίφημος υπάρχετε συνεργάτης, το μέγα παραλαμβανόμενον της ημετέρας Εκκλησίας γνωστόν ποιήσητε. Τοιουτοτρόπως τα της φιλίας αισθήματα, τα οποία την τε Επισκοπικήν Αμερικανικήν Εκκλησίαν και τας Ορθοδόξους της Ανατολής Εκκλησίας ευνοία συνάπτουσιν, αναμφιβόλως ισχυρότερα γενήσονται, και ευκαίρως αρίστους θ’ αποφέρωσι καρπούς. Μετά των ενθερμοτάτων εκφράσεων της ημετέρας ευγνωμοσύνης τε και φιλίας.
Γραμματεύς
Robert HGardiner

(«Ανάπλασις» 5/2/1915 και http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2012/09/1915.html)


Αν όντως λοιπόν δεν πρέπει να μετάσχουν της Συνόδου οι «περί την πίστιν ασεβούντες» όπως μας λέγει ο Μ. Αθανάσιος, τότε ο πρώτος που δεν έπρεπε να μετάσχει, είναι αυτός ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος Παπαδόπουλος! Πόσα θα είχαν αποφευχθεί αν είχαν εισακουστεί, τότε, όσοι ζητούσαν να απομακρυνθεί-παραιτηθεί....!



ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ











Κυκλοφόρησε στο Ισραήλ νόμισμα με τον 3ο Ναό του Σολομώντα και τον Ντ.Τραμπ.

Ενα καινούριο νόμισμα που στη μία του πλευρά απεικονίζει το 3ο Ναό του Σολομώντα και στην άλλη τον Αμερικανό Πρόεδρο Ντ.Τραμπ και τον Πέρση Βασιλιά Cyrus,κυκλοφόρησε από το νομισματοκοπίο σε 1.000 αντίτυπα,προκαλώντας τον Αμερικανό πρόεδρο να υποστηρίξει την εβραϊκή απαίτηση στο Όρος του Ναού.






Τα κέρματα πωλήθηκαν στο κοινό προς  $ 50 και η ζήτησε ξεπέρασε  όλες τις προσδοκίες.







To Βreaking Israel News αποκάλυψε πρώτο την είδηση για το νέο κέρμα,που έκανε αίσθηση στον ισραηλινό Τύπο και στη συνέχεια ακολούθησαν οι New York Times,το Newsweek,το Reuters, το Associated Press και άλλα μεγάλα διεθνή μέσα ενημέρωσης.
"Είναι σαφές ότι το ενδιαφέρον για το ναό είναι πολύ ισχυρότερο και πολύ πιο οικουμενικό απ 'ό, τι πιστεύαμε προηγουμένως", δήλωσε ο Mordechai Persoff, o οποίος ίδρυσε το εκπαιδευτικό κέντρο Mikdash.

Ο Περσόφ δήλωσε ότι την Κυριακή άρχισαν να μεταφέρουν νομίσματα στο Χονγκ Κονγκ, την Ιρλανδία, την Πολωνία, την Κίνα, τη Βραζιλία, την Αυστραλία, τη Γερμανία, το Βέλγιο, αν και οι περισσότερες από τις παραγγελίες προέρχονται από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η υποστήριξη για τον τρίτο ναό αυξάνεται.
Η πηγή της ιδέας πίσω από το νόμισμα είναι το βιβλικό ασημένιο μισό σέκελο που συλλέχτηκε στα χρόνια του Ναού , από κάθε Εβραίο άνδρα. Το μενταγιόν του Tραμπ δεν συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις αυτού του βιβλικού νόμου, αλλά τα έσοδα από τις πωλήσεις του κέρματος θα προχωρήσουν σε προγράμματα εκπαίδευσης του κοινού σχετικά με τον εβραϊκό ναό.
Ο Persoff είπε στο Breaking Israel News ότι αν η ζήτηση μεγαλώσει, θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να φτιάξουν μια μεγαλύτερη περιορισμένη ειδική έκδοση του Temple Coin με βάση το σημερινό σχέδιο.
ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BREAKING ISRAEL NEWS : corfiatiko.blogspot.gr





ΠΗΓΗ: http://orthodoxathemata.blogspot.gr/2018/03/3_8.html