ΠΕΡΙ ΤΟΥ Π. ΚΛΕΟΜΕΝΗ

ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ: ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ KAI ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ''ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ'' ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Ο Π. ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ. ΤΟΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ. 

ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΤΙ. 


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:


Προς πνευματικά τέκνα του π. Κλεομένη



Πολλοί  αδελφοί έχουν αγωνία για τον πάτερ.
Αλλοι έχουν ιστοσελίδες, άλλοι είναι σταθεροί σχολιαστές  και σίγουρα είναι και πολλοί άλλοι τους οποίους δεν γνωρίζουμε.
 
Τι  μπορούμε να κάνουμε για τον πάτερ;; Τι χρειάζεται; 
Πως μπορεί να τον επισκεφτεί κανείς;
Αν μπορούμε να κάνουμε κάτι   να μας στείλετε μειλ εδώ priestgregory888@gmail.com

Η Παναγία να σας έχει υπο την σκέπη της



Η Ενότητα των Αληθινών Ορθοδόξων



Σεβαστοί Πατέρες και αγαπητοί εν Χριστώ Αδελφοί, είναι πλέον γνωστό σε όλους όσοι ενδιαφέρονται και παρακολουθούν τα Εκκλησιαστικά γεγονότα, ότι η Ορθοδοξία μας περνάει δύσκολες στιγμές, που είναι πιθανόν στο επόμενο χρονικό διάστημα να εξελιχθούν σε τραγικές για την Παγκόσμια Ορθοδοξία. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια μετά από μία μακροχρόνια σταδιακή απομάκρυνση πολλών στον ευρύτερο χώρο της Ορθόδοξης Εκκλησίας από το Ορθόδοξο πνεύμα στο πνευματικό φρόνημα και στην Εκκλησιαστική και ατομική πράξη. Η Αίρεση του Φιλοοικουμενισμού διάβρωσε και διαβρώνει συνεχώς τοπικές Εκκλησίες και συνειδήσεις Ποιμένων και ποιμενομένων. Αποτέλεσμα ουσιαστική παραφθορά των Δογμάτων της Πίστεώς μας, νεωτερισμοί στην Πίστη και την Λατρεία της Εκκλησίας, ενέργειες Εκκλησιαστικά αντικανονικές, διαιρέσεις , σχίσματα, φιλονικίες, ανταγωνισμοί, εισαγωγή εν πολλοίς του κοσμικού πνεύματος , ανυπακοή σε όσα οι Άγιοι και Πατέρες της Εκκλησίας μας άφησαν Παρακαταθήκη γραμμένη με το Αίμα των Μαρτύρων και τους υπερβάλλοντες κόπους των Γνησίων Δούλων Του Χριστού μας. 
     Τα τελευταία μεγάλα γεγονότα η " Σύνοδος" της Κρήτης και το Ουκρανικό Εκκλησιαστικό πρόβλημα άνοιξαν τα μάτια και τράβηξαν το ενδιαφέρον πολλών Πιστών, οι οποίοι στο παρελθόν θεωρούσαν ίσως υπερβολικό να ασχολούνται και να ενημερώνονται για τέτοιου είδους Εκκλησιαστικά προβλήματα. Έδειξε όμως και σε εκείνους, κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς που παρακολουθούσαν αυτά τα θέματα, το πόσο βαθύ είναι το πρόβλημα και πόσο μεγάλος είναι ο κίνδυνος που απειλεί Την Ορθόδοξη Εκκλησία μας. 
     Μονάδες αντίστασης σε αυτή την πορεία υπάρχουν και στην Ελλάδα και σε άλλα μέρη του Κόσμου, αλλά η ύπαρξη διαιρέσεων, ανταγωνισμών, διαφωνιών πολλάκις έντονων έως και αδελφομαχίας, έχουν καταστήσει αυτή την όποια αντίσταση αναποτελεσματική για την υπεράσπιση Της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Η περιχαράκωση πολλών στην Εκκλησιαστική τους μόνο δικαιοδοσία ή την ομάδα που ακολουθούν εμποδίζει την Ενότητα των Αληθινών Ορθοδόξων, με αποτέλεσμα την σταδιακή πρόοδο του Φιλοοικουμενισμού και των πικρών καρπών αυτής της πορείας.
     Όπως ήδη παραπάνω γράψαμε οι καιροί είναι δύσκολοι κάτι πρέπει να αλλάξει, κάτι πρέπει να γίνει και αυτό το κάτι μη το ζητούμε μόνο από τους άλλους, αλλά πρώτα από τον ίδιο μας τον εαυτό. Και τίθεται αμέσως το ερώτημα έχουμε άραγε συνειδητοποιήσει την ανάγκη αυτής της Ενότητος των Αληθινών Ορθοδόξων σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό; Εάν ναι τότε μπορούμε να βρούμε τον δρόμο του Εκκλησιαστικού μας καθήκοντος, εάν όχι ακόμη, τότε κινδυνεύουμε η αντίσταση αυτή να εκφυλισθεί σταδιακά και το καθήκον μας να αγωνισθούμε για την απελευθέρωση εκατομμυρίων Πιστών από την αιχμαλωσία του φιλοοικουμενισμού να μην φέρει αποτέλεσμα.
     Μεγάλη ελπίδα ένοιωσαν οι αληθινοί Ορθόδοξοι όταν τα τελευταία χρόνια είδαν να ακολουθούν την Ορθόδοξη Αποτείχιση, κληρικοί , μοναχοί και λαϊκοί και στην χώρα μας και στο εξωτερικό, αλλά η χαρά αυτή πάγωσε και οι αποτειχίσεις μειώθηκαν όταν είδαν τις διαιρέσεις και διαφωνίες να προκύπτουν και τον χωρισμό των Αποτειχισμένων σε ομάδες. Βέβαια, κατά την γνώμη μου, υπήρξε και ένα σοβαρό πρόβλημα όσον αφορά το τί εννοούσε η κάθε ομάδα με την έννοια Αποτείχιση, που αντικειμενικά λειτούργησε διαιρετικά. Πολύ ωραία και με τις διαιρέσεις τι βγήκε; Απλά αποδυναμώθηκε η όλη προσπάθεια και τα Εκκλησιαστικά πράγματα χειροτέρεψαν. Τι θα μπορούσε να γίνει άραγε; Θα μπορούσε το θεμελιακό αυτό πρόβλημα να συζητηθεί ανάμεσα στις ομάδες Αποτειχισμένων καλοπροαίρετα από όλους και να λυθεί σύμφωνα με την Πατερική Συμφωνία.
     Αυτό που δεν έγινε τότε πρέπει οπωσδήποτε να γίνει τώρα και μάλιστα με πρωτοβουλία της μεγαλύτερης ομάδος των Αποτειχισμένων, ώστε να υπάρξει συμφωνία μεταξύ της μεγάλης τουλάχιστον πλειοψηφίας των Αποτειχισμένων όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες Ορθόδοξες χώρες. Εάν συμβεί αυτό το γεγονός, τότε θα ακολουθήσουν και άλλοι Αληθινοί Ορθόδοξοι την Αποτείχιση και ίσως από την Ελλάδα ή κάποιες άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες να υπάρξουν και Αρχιερείς που θα βγουν στην Αποτείχιση.
     Οι Αποτειχισμένοι, εάν Θεάρεστα ενωθούν, θα γίνουν το νέο Αίμα , το δυνατό Αίμα , του κοινού Αγώνα. Εάν δε αποκτήσουν και Αρχιερείς κοντά τους ή έστω εάν δεν συμβεί αυτό ένα Συμβούλιο που θα κατευθύνει τον Αγώνα, τότε θα είναι μία υπολογίσιμη δύναμη προς πάσα κατεύθυνση.
      Εάν αποκτήσουν Αρχιερατική ηγεσία ή έστω μία μορφή ηγεσίας , ανάλογα με την εξέλιξη των Εκκλησιαστικών πραγμάτων και την πιθανή δυσμενή πορεία του Φιλοοικουμενισμού στην επίσημη Ορθοδοξία θα μπορούν να επιλέξουν τον μελλοντικό δρόμο της πνευματικής τους πορείας. Η ανάγκη της συγκρότησης μίας Πανορθόδοξης Συνόδου των Αληθινών Ορθοδόξων και τώρα είναι υπαρκτή, αλλά η Σύνοδος αυτή θα πρέπει να είναι σημαντικά αντιπροσωπευτική και να συμπεριλάβει το μεγαλύτερον δυνατόν των Αληθινών Ορθοδόξων, οπότε θα προκύψει μελλοντικά η ανάγκη της Ενότητος των Αληθινών Ορθοδόξων γενικότερα, είτε προέρχονται σήμερα από το Νέο Εκκλησιαστικό Ημερολόγιο είτε από το Πάτριο. Το αναγκαίο αυτό πλησίασμα θα είναι εξαιρετικά καρποφόρο όταν γίνει με τρόπο συντεταγμένο με αλληλογνωριμία και συζήτηση όχι απλά κάποιων σε ατομικό επίπεδο, αλλά σε γενικότερο επίπεδο με αντιπροσώπους των δύο πλευρών. Εδώ πιστεύω ότι θα πρέπει να προετοιμασθεί κατάλληλα η μεγαλύτερη μερίδα των Αληθινών Ορθοδόξων του Πατρίου για την ενωτική αυτή πορεία εντός του Πατρίου και με τους Αποτειχισμένους, εάν βέβαια υπάρξει ανάλογη πρόθεση από την ηγεσία των Αποτειχισμένων για μία τέτοια Ενότητα. Προσωπικά δεν γνωρίζω Το Θέλημα Του Κυρίου γι αυτό το σοβαρό θέμα, ανθρωπίνως και καλοπροαίρετα ομιλώ, άλλωστε ουδείς των ανθρώπων δεν μπορεί να φθάσει η αγάπη του για Την Εκκλησία  στο ελάχιστο της αγάπης γι Αυτήν Του Χριστού μας. 

                              Μετά σεβασμού και της εν Χριστώ αγάπης προς όλους τους Πατέρες και εν Κυρίω Αδελφούς  Πολυμενόπουλος Διονύσιος Πάτρα


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η ΦΑΡΜΑΣΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑ ΦΛΑΜΙΑΤΟΥ





Ένα λίαν επίκαιρο και αρκούντως αυθεντικό δοκίμιο του λόγιου Μοναχού και δεινού κήρυκα Κοσμά Φλαμιάτου, που μέσα από την ξενόδουλη ανασύσταση του -εν τη γενέσει του- Ελληνικού Κράτους, την διαβλητή εγκατάσταση της Βαυαροκρατίας, την δόλια, ως και ωφελιμιστική παρείσφρηση της Αγγλογαλλικής δυναστείας και τις πρώτες εμφυλιακές, μισερές ''καρατομήσεις'' αδούλωτων μαρτύρων προσφέρει στον αναγνώστη την γνησιότητα της Πίστης και την αληθινή Φιλοπατρία. Το πηγαίον και η γνησιότητα του λόγου μοιάζει σαν να ''τυπώθηκε'' μόλις τώρα, με διαφορετικούς ή και ίδιους ευρωπαικούς ''εθνοσωτήρες'', τους ίδιους όμως πάντοτε ασύμμαχους ''συμμάχους'', αυτούς άλλωστε, που οριοθέτησαν και τον πολιτικό ''χρωματισμό'' των πρώτων νεότοκων και πολιτικά εξαρτημένων κομμάτων στην Ελλάδα: το αγγλικό, το γαλλικό και το ρωσικό. Σαν να μην άλλαξε τίποτε. Ραγιαδισμός, υποτακτικότητα και δουλοφροσύνη υπό τον σκιερό ''μανδύα'' του Εθνικού Συντάγματος και της εγκατεστημένης Βασιλείας, που εισήγαγαν στους απονήρευτους Ρωμιούς, ξένα ήθη και νοσηρές, ''διαφωτιστικές'' διδαχές, ώστε να αναγκάσουν ακόμη και αυτόν τον Μακρυγιάννη να γράψει στη διαθήκη του, μιλώντας για ''απατεώνες της πατρίδας του''! Και όπως έγραψε και ο καθηγητής Αλέξιος Παναγόπουλος στο βιβλίο του ''ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ'': ''Οι ''ψευτοδιαφωτιστές'', που φραγκεμένοι δίδασκαν το πνεύμα της εσπερίας, αναγκάζουν τους πρωτομάρτυρες να καταγγείλουν δημόσια τους ηθικούς αυτουργούς, που κρύβονταν πίσω από τις ύποπτες αναθεωρήσεις του περιβάλλοντος του ρωμαιοκαθολικού Βασιλέα της προτεστάντισσας Βασίλισσας και του ανθέλληνα αντιβασιλέα Μάουερ''. Εύχεσθε!


Γιώργος  Δ. Δημακόπουλος



ΦΩΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ 
ΕΙΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΙΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΠΙΒΟΥΛΗΣ ΕΙΣ ΟΡΘΟΦΡΟΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ. 
ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΚΑΘ ΗΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ


(συνέχεια από το προηγούμενο)

Τετάρτη βάσις εφ' ης στηρίζει και ενεργεί (η Αγγλία) την οικοδομήν αυτών των σχεδίων εστίν η εφεξής. Εν ω επενόησε και ενεργεί μυρίους δολίους τρόπους ίνα φέρη το μεταξύ Ελλήνων και όλων των άλλων εθνών, και προ πάντων το μεταξύ Ελλήνων και Ρώσσων αμοιβαίον και αδιάλλακτον μίσος, αυτή απ' εναντίας επενόησε και ενεργεί πολλάς άλλας μηχανορραφίας και τέχνας ίνα εκτείνη και πολυπλασιάση τας μετά των Ελλήνων αμοιβαίας αυτής σχέσεις. 

Εις αυτόν τον σκοπόν προς τοις άλλοις πιστοίς τείνει η κατάργησις της ορθοδόξου θρησκείας και η εισαγωγή υπό της ελευθερίας της πλάνης του θεισμού και του Λουθηρο-Καλβινισμού, οι μετά των Ελλήνων αμοιβαίοι γάμοι, αι μετ' αυτών εμπορικαί σχέσεις, και ληψοδοσίαι. Εις αυτόν τον σκοπόν τείνει προς τοις άλλοις το λεγόμενον Σύνταγμα, η εκ τούτου έπειτα ως ελπίζει δημοκρατία, και το μετά ταύτα εκ ταύτης πνεύμα της αναρχίας κ.τ.λ. 

Δι' αυτόν τον σκοπόν της πλάνης της διαφθοράς και του προσηλυτισμού της Αγγλίας, ενασχολούνται συστηματικώς και ενεργούσιν αδιαλείπτως προ πεντήκοντα περίπου ετών τα Σχολεία όλης εν γένει σχεδόν της Ανατολής και συστηματικώτερον τα της Επτανήσου, τα κατά το Βασίλειον της Ελλάδος, τα καθ' όλας τας πόλεις εις όλον το Οθωμανικό Κράτος, και οι διοργανισμοί όλων των υπ' αυτής κινουμένων εταιρειών της λεγομένης  Φ α ρ μ α σ ο ν ί α ς.

Δι' αυτόν τον σκοπόν έχει τινάς εκ των όσων εδελέασε και έχει ως στρατιώτας κατά της Εκκλησίας και ως απαίσια όργανα της κοινής προδοσίας και περιέρχονται και ψιθυρίζουσιν εις τον λαόν ότι εάν η Αγγλία έλθει ως αποκλειστικός της Ελλάδος προστάτις μέλλει ίνα αναβιβάση την τιμήν τούτου του προιόντος και φέρη εις την Πελοπόννησον πολύν πλούτον και ευτυχίαν. Ταύτα και άλλα μυρία τούτου σκοπού έργα μετέρχεται ίνα πολυπλασιάση τας μετά των Ελλήνων αυτής σχέσεις.

Πέμπτη βάσις εφ' ης επιστηρίζει και ενεργεί απ' αρχής την κατόρθωσιν και την οικοδομήν αυτών των υπέρ αυτής λαμπρών και μεγάλων σχεδίων έστιν ίνα φέρη ανεπαισθήτως τον κατά καιρούς και κατά μικρόν όλεθρον και αφανισμόν του Ελληνικού γένους και μάλιστα των εξ αυτού επισημοτέρων. Ο σκοπός αυτής κατά τούτο τείνει ίνα μη φανή όλως άξιον και κατάλληλον εις αποκατάστασιν αυτονομίας και ανεξαρτησίας. Όσα δε λείψανα εξ αυτού μείνωσιν ίνα αναμείξη εις το εαυτής διά θαλάσσης ναυτικόν και διά ξηράς στρατιωτικόν διά την εις την Ανατολήν κατά καιρούς και κατά μικρόν πρόοδον των εαυτής αποικιών. 

Οποίους δε τρόπους δολίως και ολεθρίους μετέρχεται συστηματικώς απ' αρχής δι' αυτόν τον σκοπόν, τουτέστι διά τον αφανισμόν του Ελληνικού γένους, φαίνονται πολλοί και ποικίλοι εξ ων οι ακόλουθοι υπάρχουσιν οι σημαντικώτεροι. 

Α'. Εισήγαγεν απ' αρχής και εισάγει αδιαλείπτως εμμέσως διά του Γαλλικού λαού και αυτή αμέσως εις τους ορθοδόξους λαούς της Ανατολής το πνεύμα της Γαλλίας το εν καιρώ της εκεί γενομένης αποστασίας, τουτέστι του θεισμού, της διαφθοράς, της ιδιοτελείας, της αποστασίας και αναρχίας. 

Β'. Έλαβεν από τότε στενήν μετά της Οθωμανικής Πόρτας σχέσιν, της οποίας επί τοιούτω σκοπώ γυμνάζει και καταρτίζει το στρατιωτικόν, όπως γενομένης της εκ των Ελλήνων κατά καιρούς και τόπους αποστασίας, φέρη διά του Οθωμανικού στρατού όλεθρον και φθοράν εις αυτούς. 


Διά της Οθωμανικής δυνάμεως έφερε την σφαγήν εις τόσους επισήμους κληρικούς τε και λαικούς ορθοδόξους από πρώτης αρχής της επαναστάσεως, καθ' όλην την Κωνσταντινούπολιν και την Θράκην, εις την Ασίαν, εις την Ήπειρον, εις τας Νήσους και μάλιστα εις την Χίον και εις τα Ψαρά, εις την Αττικήν, εις την Πελοπόννησον, και αλλαχού της Ανατολής καθ' όλην την σειράν της Ελληνικής Επαναστάσεως μέχρι του Κυβερνήτου. 


Γ'. Έχει μεν ως είπομεν ανωτέρω όλους τους λαούς της Δύσεως ως όργανα και συναγωνιστάς εις την κατά των ορθοδόξων συνωμοσίαν, αλλά πολλώ μάλλον την Γαλλίαν. Δι' αυτόν τον σκοπόν μη δυνηθείσα, ίνα παρασύρη ως συνεργόν δι' ενεργείας του Κυβερνήτου, εις αυτό το απαίσιον τέλος τον Βασιλέα Κάρολον, εκίνησε την εκ του Θρόνου καταβίβασιν αυτού, και εις την εις αυτόν αναβίβασιν του Φιλίππου και την εις την θέσιν του Πρωθυπουργού τον Γκιζώτον, και έπειτα δι' αυτών έφερε την πυρπόλησιν του Ελλληνικού στόλου, την δολοφονίαν του Κυβερνήτου, τόσας άλλας σκηνάς εις την Ελλάδα, την αποστασίαν κατά της Ρωσσίας εις την Λεχίαν, και μυρίας άλλας ραδιουργίας όσαι από τότε ενεργούνται δολίως κατά πάντων των ορθοδόξων. 

Διά της Γαλλίας και πριν του ερχομού εις την Ελλάδα του Κυβερνήτου εκίνησε τον Πασάν της Αιγύπτου και έφερε τόσην φθοράν εις την Πελοπόννησον και άλλα πολλά κ.τ.λ. Δ'. Διά την φθοράν και τον όλεθρον των Ελλήνων, ενήρησεν εμμέσως δι΄άλλων εις την φιλικήν εταιρείαν, και εις τους εν αυτή Έλληνας και εφαίνοντο τόσον αδυσώπητοι και ωμοί προς όσους Οθωμανούς υπετάσσοντο, επί σκοπώ ίνα ερεθίζωνται ούτοι πολλώ μάλλον εις το κατά των Ελλήνων μίσος και την σφαγήν. 

Ε'. Διά την φθοράν και τον όλεθρον των Ελλήνων, ενεργεί δολίως και συστηματικώς εις αυτούς τα αναφερόμενα κόμματα και τα σχίσματα, όπως δι' ευτών διεγείρη κατά καιρούς τους εμφυλίους πολέμους και εξ αυτών γενικήν σφαγήν και φθοράν. Αφ' ου ανεκάλυψεν εις την Οθωμανικήν Πόρταν τον διοργανισμόν και τους σκοπούς της Φιλικής εταιρείας, και έφερε δι' αυτής τόσον όλεθρον και σφαγήν εις τους Έλληνας και περιώρισε το πράγμα εις πολύ στενά όρια, 

επειδή και ο σκοπός αυτής απ' αρχής έτεινεν ίνα περιωρίση την νομιζομένην Ελληνικήν ανεξαρτησίαν εις μόνην την Πελοπόννησον όπως ενώση μετά της Επταννήσου, έως ου παρασκευάση νέας αφορμάς διά την περαιτέρω κατά καιρούς αυτής έκτασιν, τότε, λέγω, έκρινεν αναγκαίον ίνα μεταβάλη προσωπείον και προσποιηθή τον ευεργέτην, τον φίλον και σύμμαχον εις τους Έλληνας. 

Τότε προσφέρει τα δάνεια και αποστέλλει τους Λόρδους, τον Βάιρον και Κοχράνην ίνα φέρη δι' αυτών τα όσα δεν εδύνατο να φέρη διά της Οθωμανικής Πόρτας. Δι' αυτών έφερε νέαν φθοράν κατά τόπους των Ελλήνων, και διήγειρε τα εμφύλια σχίσματα, έχουσα συγχρόνως όργανα κεκρυμμένα, διά των οποίων προπαρασκεύαζε τους Έλληνας, ίνα ζητήσωσι την αποκλειστικήν προστασίαν της Αγγλίας, ως και ηκολούθησε το πράγμα κατά τους σκοπούς αυτής εν έτει 1824 και 1825. 

Ιδούσα δε ότι ευστοχούσι  και προοδεύουσι τα προ πολλού ενεργούμενα αυτής σχέδια κινεί τα υπουργεία ίνα αναγνωρισθή η κατά μόνην την Πελοπόννησον Ελληνική ανεξαρτησία αλλ' ουχί ανεξαρτησίαν εν πράγματι και αληθεία αλλ' υπό την προστασίαν αυτής κατά τον τύπο της Επτανήσου. Επί σκοπώ όμως ίνα μη διαγείρη την εις τα άλλα Κράτη περί τούτου αντιζηλίαν, παραλαμβάνει επί ψηλώ ονόματι και τας δύο αυλάς της Ρωσσίας και της Γαλλίας, επειδή και αύται αι δύο παρεχώρησαν εις αυτήν προλαβόντως και την προστασίαν της Επτανήσου. 

Ζητείται δε παρ' ελπίδα της επιβουλής ως Κυβερνήτης της Ελλάδος Ιωάννης ο Καποδίστριας, άνθρωπος ως ουδείς άλλος φιλογενής σοφός εις τα πολιτικά και άξιος ίνα φέρη εντός ολίγου εις μεγάλην πρόοδον, καταρτισμόν και ευδαιμονίαν το Ελληνικό γένος. 

Ούτος εγνώρισε τα σχέδια και την επιβουλήν της Αγγλίας, όθεν αμέσως διεκοίνωσεν αυτήν και διά ζώσης φωνής και γραπτώς, τόσον εις τους Έλληνας, όσον και εις τας άλλας αυλάς Ρωσσίας τε και Γαλλίας, και αγωνίζεται κατά πάντα τρόπον ίνα δώση περαιτέρω της Πελοποννήσου έκτασιν του νομιζομένου Ελληνικού Κράτους, 

αλλ' απαντά φανεράν αντίστασιν υπό του Αγγλικού στόλου, και μόλις ηδυνήθη διά πολλής δραστηριότητος και τέχνης και έδωκε την νυν υπάρχουσαν, ήτις εάν έλειπεν η εκ της Αγγλίας επιβουλή και ζώντος του Κυβερνήτου έμελλεν είναι μέχρι τούδε δεκαπλάσιος και ευδαιμονεστάτη.

Συνεχίζεται

Εκ του βιβλίου του Μοναχού Κοσμά Φλαμιάτου
''ΦΩΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ 
ΕΙΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΙΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΠΙΒΟΥΛΗΣ, ΕΙΣ ΟΡΘΟΦΡΟΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ. ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΚΑΘ' ΗΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ'' 
Αθήνα 1849, σελ. 16-19. 
Μεταφορά στο διαδίκτυο, στο μονοτονικό σύστημα, με την Γραμματική τάξη της εποχής, επιμέλεια, παρουσίαση ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ



http://353agios.blogspot.com/2019/11/blog-post_81.html


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



 H ανάμειξη της βαυαροκρατίας εις τα εθνικά και εκκλησιαστικά μας ζητήματα (5ο Μέρος)





Τὸ Youtube κατήργησε τὸ κανάλι μὲ τὶς ἐκπομπὲς τοῦ π. Ἀρσενίου Βλιαγκόφτη!

Μετὰ τὴν πρὸ λίγων μηνῶν φίμωση νς π τ μεγαλύτερα ρθόδοξα διαδικτυακ κανάλια στὸ Youtube σήμερα διαπιστώνουμε τὴν κατάργηση τοῦ καναλιοῦ ὅπου ἦταν ἀνηρτημένες πολλὲς ἐκπομπὲς τοῦ π. Ἀρσενίου Βλιαγκόφτη. 
Γιὰ ὅσους τυχὸν δὲν γνωρίζουν στὶς ἐκπομπὲς ἀναλύονταν θέματα θεολογικά, ἱστορικά, ἐθνικὰ καὶ συχνὰ ἄκρως ἐπίκαιρα καὶ ἐπίμαχα ὅπως ἡ ὁμοφυλοφιλία, ἡ λαθρομετανάστευση, ὁ οἰκουμενισμὸς καὶ πολλὰ συναφῆ!
Ὑπενθυμίζουμε ὅτι οἱ δύο τελευταῖες ἐκπομπὲς τοῦ π. Ἀρσενίου ἦταν ἀφιερωμένες στὸ ἀκανθῶδες ζήτημα τῆς λαθρομετανάστευσης καὶ ἴσως αὐτὲς ἀποτέλεσαν τὴν ἀφορμὴ γιὰ τὴν κατάργηση τοῦ διαδικτυακοῦ καναλιοῦ.
Νὰ ἐπισημάνουμε ἐπίσης ὅτι ὁ π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης δὲν εἶναι τυχαῖο πρόσωπο. Εἶναι πτυχιοῦχος τῆς φιλοσοφικῆς καὶ τῆς θεολογικῆς σχολῆς Α.Π.Θ. καὶ διδάκτωρ Θεολογίας Α.Π.Θ. Ἀπὸ τὸ 1987 ἐγκαταβιώνει στo Ἱερό Ἡσυχαστήριο Ὁσίου Ἀρσενίου τοῦ Καππαδόκου Βατοπαιδίου Χαλκιδικῆς.
Τὸ 1991 ὁρίσθηκε ἐντεταλμένος τῆς Ἱερᾶς Μητρόπολης Κασσανδρείας γιὰ θέματα αἱρέσεων καὶ ἔχει λάβει μέρος σὲ ὅλες τὶς ἐτήσιες Πανορθόδοξες Συνδιασκέψεις γιὰ τὴν ἀντιμετώπιση τῶν αἱρέσεων. Εἶναι Σύμβουλος ἐκδόσεως τοῦ περιοδικοῦ «Παρακαταθήκη», ποὺ στοχεύει στὴ διατήρηση καὶ προβολὴ τῆς Ἑλληνορθοδόξου παραδόσεώς μας.
Οἱ ἡμέρες «ἐλευθερίας τοῦ λόγου» ἔχουν πρὸ πολλοῦ παρέλθει! Ὁ διωγμὸς ἐντείνεται μὲ ραγδαίους ρυθμοὺς καὶ ὀφείλουμε ὅλοι νὰ λάβουμε θέση γιὰ νὰ προασπίσουμε τὰ θεμελιώδη καὶ ὑπαρξιακὰ γιὰ τὸ Γένος μας μεγέθη: τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη μας καὶ τὴν Πατρίδα μας.

Ῥωμαίϊκο Ὁδοιπορικό

ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑΔΗ: Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ (ΛΔ' ΜΕΡΟΣ)





Ο Γρηγόριος Ευστρατιάδης (1864-1950) υπήρξε νομικός, εκδότης και βουλευτής. 


Επί σειρά ετών υπήρξε εκδότης και διευθυντής της εφημερίδας ''ΣΚΡΙΠ'' της Αθήνας. 


Το ''ΣΚΡΙΠ'' αμέσως μετά την ημερολογιακή καινοτομία του 1924 τάχθηκε 


κατά του συνόλου των νεωτερισμών, που εισήγαγαν στο σώμα της Εκκλησίας 


ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος Παπαδόπουλος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Μελέτιος Μεταξάκης. 


Φιλοξενούσε 


στις σελίδες του το σύνολο σχεδόν των ανακοινώσεων της ''Ελληνικής Εκκλησιαστικής Κοινότητας των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών'', 

δημοσίευε

 -με εμπεριστατωμένα ρεπορτάζ- όλες τις ειδήσεις για τις διώξεις των χιλιάδων αποτειχισμένων ''Παλαιοημερολογιτών'' 

και παρουσίαζε άρθρα αντινεωτεριστικά και κατά της κίνησης για την ''Ένωση των Εκκλησιών'', 

όπως ονομαζόταν τότε η οικουμενική κίνηση. 

Το βιβλίο του ''Η Πραγματική Αλήθεια περί του Εκκλησιαστικού Ημερολογίου'' δημοσιεύθηκε 

υπό την μορφή 

συνεχιζόμενων άρθρων τον Μάρτιο του 1928 και αποτέλεσε

 μια εμπεριστατωμένη δημοσιογραφική και θεολογική εργασία για το ημερολογιακό σχίσμα. 

Το περισσότερο -ίσως- ενδιαφέρον 

στο βιβλίο αυτό παρουσιάζει το γεγονός, 

ότι επιχειρήθηκε η προσέγγιση των δρώμενων της ημερολογιακής καινοτομίας 

και

μέσα από το πληροφοριακό φάσμα της δημοσιογραφίας και εύλογα η επικαιρότητα ζωντανεύει ιδεατά 

στα ''πέτρινα'' αυτά χρόνια του Μεσοπολέμου, προσφέροντας στον αναγνώστη διαδραστικά τον επίκαιρο και ζωντανό παλμό των γεγονότων!



Γιώργος  Δ. Δημακόπουλος

Δημοσιογράφος




ΛΔ' Μέρος


Θα ήσαν αρκεταί αι εκτεθείσαι εις τα προηγούμενα άρθρα αποφάσεις, γνώμαι και Επιστολαί Συνόδων και Πατριαρχών, δι' ων διαπιστούται μία Αρχή κοινή και απαράβατος τηρηθείσα εν τη Εκκλησία, η αρχή της εμμονής εις  τ α ς  π α ρ α δ ό σ ε ι ς  της Εκκλησίας, τας από αιώνων ισχυούσας, θα ήσαν λίγομεν αρκεταί, ίνα πείσωσι πάντας, ότι η γενομένη μετά τόσους αιώνας μεταβολή του Εκκλησιαστικού Ημερολογίου αποτελεί  ν ε ω τ ε ρ ι σ μ ό ν,  την οποίαν διά παν Εκκλησιαστικόν θέμα καταδικάζει η Εκκλησία, εφ' όσον καταλύει  π α ρ ά δ ο σ ι ν  μακραίωνα, καθαγιασθείσαν διά του σεβασμού αυτής, υφ' απασών των από αιώνων Ορθοδόξων Εκκλησιών. 


Νομίζομεν όμως αναγκαίον να αναφέρωμεν και άλλας ακόμη αποφάσεις της Εκκλησίας, διά να καταδείξωμεν, ότι εν ενί στόματι, εν ενί πνεύματι και μια καρδία, οι από αιώνων και ετών ενσαρκούντες την Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν αντιπρόσωποι αυτής ομοιοτύπως και σταθερώς ανεγνώρισαν, ότι  α ι  π α ρ α δ ό σ ε ι ς  της Εκκλησίας, αίτινες ως θα ίδωμεν εγένοντο σεβασταί και υπό των παλαιών Οικουμενικών Συνόδων, είναι και πρέπει να μείνωσιν αναλλοίωτοι και αμετακίνητοι. 


4). Επί Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Ιερεμίου του Γ' (1716-1726) συνεκλήθη σύνοδος εκ δώδεκα Μητροπολιτών προισταμένων αυτής του Πατριάρχου τούτου Ιερεμίου και των Πατριαρχών Αντιοχείας και Ιεροσολύμων, ήτις εστρέφετο κατά των πλανών και νεωτερισμών της Εκκλησίας της Ρώμης. Η μακρά απόφασις της Συνόδου ταύτης (1722) περιλαμβάνει, ως 5ον όρον τα εξής: ''...Τρίτον, στέργειν και αποδέχεσθαι και πάσας τας Εκκλησιαστικάς παραδόσεις, εγγράφους τε και αγράφους, καθώς αυτάς η Ανατολική του Χριστού Εκκλησία άνωθεν έτι εξ' αυτών των Αποστόλων παρέλαβε και διεδέξατο και ενεργεί και φυλάττει απαρατρέτρως μέχρις της σήμερον. 


5). Κατά το 1827 επί Οικουμενικού Πατριάρχου Αγαθαγγέλου, η αυτή αντετάχθη άρνησις διά την διόρθωσιν του Ιουλιανού ημερολογίου εις τους αυτούς στηριχθείσα λόγους. Τότε Ακαδημαικοί τινές  της Πετρουπόλεως προέβαλον αίτησιν περί της διορθώσεως του Ιουλιανού ημερολογίου. Η Ιερά όμως Σύνοδος της Ρωσσίας, προς την οποίαν απεστάλη η πρότασις αύτη απεφάνθη, ότι ίνα τεθή εις εφαρμογήν, πρέπει να εγκριθή υπό της εν Κωνσταντινουπόλει Μεγάλης Εκκλησίας. Και απεστάλη προς τον Πατριάρχην Αγαθάγγελον η πρότασις αύτη. 


Αλλ' ούτος απέρριψεν εντελώς την πρότασιν ταύτην επικαλεσθείς και ούτος τα θεσπισμένα υπό των Οικουμενικών Συνόδων. Αείποτε άρα η Ορθόδοξος Εκκλησία προκειμένου περί της μεταβολής του Ημερολογίου αντετάχθη, επικαλουμένη στερεοτύπως σχεδόν  τ η ν  π ρ ά ξ ι ν  της Εκκλησίας, τας  π α ρ α δ ό σ ε ι ς  αυτής. Είναι περίεργον ότι αυτός ούτος ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών, ο αναλαβών την πρωτοβουλίαν και την εισήγησιν της μεταβολής εν τη Εκκλησία της Ελλάδος του ημερολογίου, προ της ανόδου του εις τον Μητροπολιτικόν θρόνον Αθηνών, Αρχιμανδρίτης έτι ων κατά το 1918, εδημοσίευσε εν τω ''Εκκλησιαστικώ Κήρυκι'' (φύλλον 145 του 1918) μελέτην ''περί του Γρηγοριανού ημερολογίου εν τη Ανατολή''. 


Εν αυτή αναφέρει την προς τον Δόγην της Ενετίας Ν. Νταπόντε επιστολήν του Πατριάρχου Ιερεμίου και περί της αρνήσεως τούτου να παραδεχθή το Γρηγοριανόν Ημερολόγιον, επιλέγει: ''Η επιστολή αύτη του Πατριάρχου (Ιερεμίου Β') χ α ρ α κ τ η ρ ί ζ ε ι  ως  ά ρ ι σ τ α  την θέσιν, ην ευθύς αμέσως κατέλαβεν η Ορθόδοξος Εκκλησία απέναντι της γρηγοριανής τροποποιήσεως του Ημερολογίου θεωρείται αύτη υπ' αυτής, ως μια των πολλών καινοτομιών της πρεσβυτέρας Ρώμης  ''π α γ κ ό σ μ ι ο ν  σ κ ά ν δ α λ ο ν''  κ α ι  α υ θ α ί ρ ε τ ο ς  τ ω ν  ε κ κ λ η σ ι α σ τ ι κ ώ ν  π α ρ α δ ό σ ε ω ν  κ α τ α π ά τ η σ ι ς...  


Λαμβάνει δε αφορμήν ο Πατριάρχης να εξάρη την εμμονήν της Ορθοδόξου Εκκλησίας ε ι ς  τ α  π α ρ α δ ε δ ο μ έ ν α  και να ψέξη τας συνεχείς εν τη Δυτική Εκκλησία μεταβολάς διά παπικών θεσπισμάτων, άνευ γνώμης ειδήσεως τινος των λοιπών Εκκλησιών γενομένας...  Όθεν  δ ε ν  ε δ ι κ α ι ο ύ τ ο  μ ό ν ο ς  ο Πάπας να τροποποιήση το ημερολόγιον  θ ε ω ρ ώ ν  ε α υ τ ό ν  υ π έ ρ τ ε ρ ο ν  των Οικουμενικών Συνόδων''.  


Αλλ' ενώ ο Αρχιμανδρίτης κ. Χρυσόστομος συμφωνεί πλήρως προς όσα ο Πατριάρχης Ιερεμίας Β' διεκήρυξε, πως γενόμενος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών παρείδε τα παραδεδομένα; Και αφού παραδέχεται, ότι ούτε ο Πάπας δεν εδικαιούτο μονομερώς να τροποποιήση το ημερολόγιον και αφού επαναλαμβάνει μετά του Ιερεμίου Β', ότι η μεταρρύθμισις του Πάπα είναι ''π α γ κ ό σ μ ι ο ν  σ κ ά ν δ α λ ο ν''  και αυθαίρετος  ''κ α τ α π ά τ η σ ι ς  τ ω ν  Ε κ κ λ η σ ι α σ τ ι κ ώ ν  π α ρ α δ ό σ ε ω ν'', πως δεν εσκέφθη, ότι κατά ισχυρότερον λόγον,  ''π α γ κ ό σ μ ι ο ν   σ κ ά ν δ α λ ο ν''  θα είναι η μονομερής υπό της Εκκλησίας της Ελλάδος μεταρρύθμισις του ημερολογίου, χωρίς ταύτην να δεχθώσιν αι άλλαι ορθόδοξοι Εκκκλησίαι; 


Και πως εδέχθη να διαπράξη αυτός αυθαίρετον των Εκκλησιαστικών παραδόσεων καταπάτησιν, ομοίαν εκείνης ην διέπραξεν ο Πάπας. Ας ίδωμεν όμως εις το επόμενον άρθρον και μεταγενεστέρας -συγχρόνως- αποφάσεις Συνόδων και Πατριαρχικών αποφάσεων, αποφηνομένων την αυτήν με τας παλαιοτέρας αποφάσεις γνώμην και μη αποδεξαμένων ουδεμίαν τροποποίησιν.



Συνεχίζεται 



Εκ του βιβλίου του Γρηγορίου Ευστρατιάδη 
''Η Πραγματική Αλήθεια περί του Εκκλησιαστικού Ημερολογίου'',
που δημοσιεύθηκε σε συνέχειες στην εφημερίδα των Αθηνών ''ΣΚΡΙΠ'', 
την Πέμπτη 12 Απριλίου 1928
έτος 32ον, αρ. φύλλου 8.957, σελ. 1η. 
Μεταφορά στο διαδίκτυο στο μονοτονικό σύστημα, επιμέλεια, παρουσίαση κειμένου 
ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ
Διατηρήθηκε η Γραμματική τάξη της εποχής με την επέμβαση μόνο σε κάποια αναγκαία σημεία στίξης.



Ο ''ΓΕΝΑΡΧΗΣ'' ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ -ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΟΙ- ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΔΙ-ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΜΕ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ ΣΕ ΑΒΑΕΙΟ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ



Στο Βέλγιο ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος και ο ηγούμενος της Ξενοφώντος του Αγ. Όρους συμπροσευχήθηκαν με Καθολικούς κατά την διάρκεια ακολουθίας. Μοναχοί από τις μονές Ξενοφώντος και Παντοκράτορος Αγίου Όρους και ο Βαρθολομαίος συμμετείχαν και συμπροσευχήθηκαν με καθολικούς ιερείς και μοναχούς σε καθολική μονή σε βραδυνή ακολουθία στο Βέλγιο.


Στις 12 Νοέμβρη 2019,ο πατριάρχης Βαρθολομαίος ο I επισκέφθηκε την καθολική κοινότητα στο Αβαείο της Notre-Dame του Saint-Rémy στο Rochefort του μοναχικού τάγματος των Cisterciens,σύμφωνα με την επίσημη σελίδα του Facebook του Αβαείου του Sheveton. Ειδικότερα αναφέρει πως ο πατριάρχης Βαρθολομαίος έτυχε ''θερμής υποδοχής από τον π. Gilbert Degros και την μοναστική αδερφότητα, αλλά κι από μεγάλο αριθμό πιστών, φίλων κι επισκεπτών της μονής''.


O Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, το απόγευμα της 12ης Νοεμβρίου 2019, επισκέφθηκε το Ρωμαιοκαθολικό Αβαείο της Παναγίας Notre-Dame de Saint-Rémy στο Rochefort. Τον υποδέχθηκε o ηγούμενος της Μονής π. Gilbert Degros μαζί με πλήθος πιστών, φίλων και επισκεπτών της Μονής. Παρόντες στην υποδοχή ήταν και ο Ηγούμενος της Μονής του Chevetogne Dom Lambert De Vos μαζί με τους τρεις προκατόχους του και όλη την αδελφότητα της Μονής του, ο Ηγούμενος της Μονής του Maredsous κ. Bernard Lorent, καθώς 


και άλλοι Ηγούμενοι και Ηγούμενες γειτονικών Μονών όπως και απότην Γαλλία. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε ο Εσπερινός κατά τον λατινικό ρυθμό στο Καθολικό της Μονής. Στην διάρκεια του Εσπερινού ο χορός της αδελφότητας του Chevetogne έψαλε ύμνους στην ελληνική και στην σλαβονική με τον Μητροπολίτη Αθηναγόρα.


Στην συνέχεια ο π. Gilbert Degros προσφώνησε θερμώς τον Οικουμενικό Πατριάρχη ευχαριστώντας για την τιμητική του παρουσία στην Μονή και ο Οικουμενικός Πατριάρχης ανταπέδωσε καταλλήλως εκφράζοντας την χαρά του για την παρουσία του εν μέσω αδελφών χριστιανών στο ιστορικό Αββαείο του Rochefort ''στο οποίο από αιώνες δοξολογείται το όνομα του Ιησού Χριστού και της Παναγίας Μητέρας Του'', στην οποία είναι αφιερωμένη η Μονή και εξήρε την κοινοβιακή ζωή της Μονής που δεν κλείνεται στον εαυτό της, αλλά ανοίγεται φιλάνθρωπα στον κόσμο. Επιπρόσθετα, ευχαρίστησε τον Ηγούμενο για τις αδελφικές σχέσεις και την σημαντική βοήθεια την οποία προσφέρει η Μονή του στην Ιερά Μητρόπολη Βελγίου.



Τέλος, o Οικουμενικός Πατριάρχης προσέφερε στον Καθηγούμενο έναν ξυλόγλυπτο Σταυρό επενδυμένο με ασήμι και ο Καθηγουμένος της Μονής του Rochefort δώρισε στον Οικουμενικό Πατριάρχη μία πολυτελή δερματόδετη Βίβλο, αντίγραφο Βίβλου του 14ου αιώνα. Ακολούθησε δεξίωση για όλους σε αίθουσα της Μονής.


Στην δι-ομολογιακή κοινή ακολουθία με την αίρεση του Ρωμαιοκαθολικισμού (δογματικά: παπικό πρωτείο, αλάθητο, Φιλιώκβε, 'Αμωμος Σύλληψη Θεοτόκου, Μαριολατρεία, Ανάληψη Θεοτόκου κ.α συν τα εκκλησιολογικά: ράντισμα αντί βάπτισης, όστια κ.α) συμμετείχε και ο Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Ξενοφώντος Αρχιμανδρίτης Αλέξιος και ο ιερομόναχος Θεόφιλος της μονής Παντοκράτορος...



Ο Βαρθολομαίος σε μήνυμα του στον πάπα Φραγκίσκο έγραψε πρόσφατα, ότι «η αποκατάσταση της ευχαριστιακής κοινωνίας μεταξύ των Εκκλησιών μας παραμένει η ειλικρινής μας ελπίδα,το κύριο αντικείμενο των προσευχών μας και του διαλόγου της αλήθειας ανάμεσα στις εκκλησίες μας».



Ο Βαρθολομαίος με πρόσφατη απόφαση της Συνόδου του Πατριαρχείου Μόσχας έχει κριθεί ως Σχισματικός και έχει διακοπεί η ευχαριστιακή κοινωνία μαζί του… Δεν έχουμε πνευματική εξουσιοδότηση σαν λαός και σαν πλήρωμα της Εκκλησίας να προχωρήσουμε στην Ένωση με Ρωμαιοκαθολικισμό. Αυτή είναι η παρακαταθήκη του Γρηγόρη του Παλαμά και του κινήματος ησυχαστών, των Κολλυβάδων και του Μακαρίου Νοταρά, του Φιλοκαλικού ρεύματος και του Αγ. Νικοδήμου Αγιορείτη, Μέγα Φωτίου Κων/πολης, των σύγχρονων Αγίων Πατέρων της Ορθοδοξίας, Νεκταρίου Πενταπόλεως, Παισίου Μοναχού Αγιορείτη, Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτη, Ιωσήφ Ησυχαστή. Αυτή είναι η πίστης της Ορθοδοξίας όπως τεκμαίρεται και προβάλεται μέσω της Ιεράς Παράδοσης.



Ερωτώ, που είναι οι μεγαλοσχήμονες Φωστήρες της Εκκλησίας που έκαναν φύλλο και φτερό τους Ιερούς Κανόνες για να δικαιώσουν την ανιστόρητη κίνηση Φαναρίου για ουκρανικό που διχοτομεί εγκάρσια την Εκκλησία. Στις συμπροσευχές με αιρετικούς, γιατί σιωπούν, ξέρουν πολύ καλά ότι αυτή η συμπροσευχή με αιρετικούς από τους Ι Κανόνες κανονίζεται με καθαίρεση, γιατί σιωπούν;;; Γι' αυτό το παραεκκλησιαστικό ετερόκλητο πολύχρωμο θέατρο χειρίστου είδους συμπροσευχών που διασύρει την Ορθοδοξία και νοθεύει την αλήθεια της δεν έχουν λόγο;;;;;; ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ… Η είδηση δεν είναι μια ακόμη δι-ομολογιακή συμπροσευχή του Βαρθολομαίου, αλλά ότι σε αυτή συμμετείχαν και αγιορείτες...! Συμπροσευχή αγιορειτών και Βενεδικτίνων έχουμε να δούμε αιώνες.. Ραγδαίες οι εξελίξεις...



Το ''μυστικό δείπνο'' της Προδοσίας


Στον αντίποδα αυτών των κινήσεων, ο Πούτιν συνάντησε στη Βραζιλία τον εφημέριο της Εκκλησίας Παναγίας Οδηγήτριας τον π. Francisco de Assis da Cruz Feitosa.


Ο π. Francisco de Assis da Cruz Feitosa γεννήθηκε στη Βραζιλία από καθολική οικογένεια και έγινε Ορθόδοξος το 1994 μαζί με τη γυναίκα του. Το 2014, χειροτονήθηκε ιερέας από τη Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία από τον αρχιεπίσκοπο Αργεντινής και Ν Αμερικής, Λεωνίδα. Παράλληλα οικουμενιστική προσευχή με εκπροσώπους του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κων/πολης, UGC και RCC Καθολικούς και Ουνίτες στη Ν Υόρκη στην εκκλησία του St. Patrick έγινε στις 16.11.2019.


ΘΙΑΣΟΣ ……






Πηγή: https://dimpenews.com


Εκ του Ιστολογίου ''Dimpenews''



ΔΙΑΡΡΗΞΗ ΑΠΟ ΜΑΣΚΟΦΟΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ

Τρεις μασκοφόροι εισέβαλαν και διέρρηξαν το σπίτι του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου το βράδυ του Σαββάτου, την ώρα που ο ίδιος παρευρισκόταν σε κοινωνική εκδήλωση της ομογένειας.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας της ομογένειας «Ανατολή», οι κάμερες κλειστού κυκλώματος κατέγραψαν την διάρρηξη, ενώ στο εσωτερικό της οικίας βρισκόταν η οικονόμος, η οποία και αντιλήφθηκε τους διαρρήκτες.
Οι άγνωστοι δράστες έψαξαν τους χώρους της οικίας, όμως οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν αφαίρεσαν κάποιο αντικείμενο.
Το περιστατικό καταγγέλθηκε στην αστυνομία, η οποία αναζητεί τα ίχνη των διαρρηκτών.
Να σημειωθέι ότι η οικία του Παναγιότατου βρίσκεται σε συγκρότημα κατοικιών φυλασσόμενων από ιδιωτική ασφάλεια, γεγονός που προκαλεί ερωτήματα για τον τρόπο που κατάφεραν οι διαρρήκτες να δράσουν χωρίς να γίνουν αντιληπτοί από το προσωπικό της ιδιωτικής ασφάλειας.


The residence of Patriarch Bartholomew has been target for burglars

The home of Ecumenical Patriarch Bartholomew became the target of a burglary last Saturday.

The Patriarchal residency is located in the neighborhood of Tarabya, in a very well kept area. According to information from the Phanar, three masked men broke into the house of Ecumenical Patriarch Bartholomew last Saturday while the housekeeper was inside the house, who became aware of the burglars. Police were alerted immediately and a patrol rushed to the spot and launched investigations into the detection and arrest of the burglars. However, this burglary raises questions.
Reports from the Greek newspaper “Anatoli” say the robbery took place at the time of Ecumenical Patriarch Bartholomew attending a social event on Saturday afternoon in the centre of Constantinople. As the closed-circuit cameras recorded, three masked men broke into the house while inside it was the housekeeper, who noticed the burglars.