Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020

Η Επίσημη Εκκλησία για τον κορωνοϊό

Η Ιερά Σύνοδος για τον κορωνοϊό


ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ: ΑΡΑΓΕ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΩΝ ''ΑΚΥΡΩΝ'' ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ; ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΦ΄ ΟΣΟΝ Η ΧΑΡΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΙΑΖΕΙ (ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΠΛΗΚΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΥΣΑ); 
ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΖΕΤΑΙ.....




H Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος γνωρίζει ότι σήμερα το πρωί ο Πρωθυπουργός της Ελλάδος κ. Κυριάκος Μητσοτάκης επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο Β’, ζητώντας του την αρωγή της Εκκλησίας της Ελλάδος ως προς το κομβικό για την αποτροπή της εξαπλώσεως του νέου κοροναϊού (2019-nCov) ζήτημα της ενημερώσεως του πιστού Λαού.
Ο Μακαριώτατος επεσήμανε στον κύριο Πρωθυπουργό ότι, όπως πάντοτε, η Εκκλησία της Ελλάδος στέκεται στο πλευρό της Ελληνικής Πολιτείας και θα Την συνδράμει με όλες Της τις δυνάμεις και τα μέσα σε κάθε ζήτημα που αφορά στον Ελληνικό Λαό.
Κατόπιν τούτων, η Ιερά Σύνοδος, με Εγκύκλιο Σημείωμα το οποίον ήδη απεστάλη προς τις Ιερές Μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος, επεσήμανε την συμβολή της Εκκλησίας στην προσπάθεια για την πρόληψη της νόσου, την οποία προκαλεί ο νέος κοροναϊός, ζητώντας τα εξής:
1) Να εντείνουμε όλοι τις προσευχές μας προς τον Νικητή της φθοράς και του θανάτου Κύριο Ιησού Χριστό, ώστε να διαφυλάξει υγιή και ακεραία την κληρονομία Του.
2) Οι ειδικοί επιστήμονες, τόσο της Πατρίδος μας όσο και του Παγκοσμίου Οργανισμού Υγείας διαβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει λόγος πανικού και ότι η μεγαλύτερη πλειοψηφία όσων νοσήσουν, απλώς θα παρουσιάσει συμπτώματα, τα οποία ομοιάζουν προς την γρίπη. Ως εκ τούτου, ακολουθούμε μόνο τις επίσημες ενημερώσεις και το τι μας συστήνουν οι επιστήμονες.
3) Ως προς την πρόληψη του ιού, οφείλουμε: α) Να πλένουμε τα χέρια μας τακτικά. β) Να χρησιμοποιούμε αντισηπτικά με οινόπνευμα. γ) Εάν έχουμε βήχα ή πυρετό να επικοινωνούμε τηλεφωνικά με τον ιατρό μας και όχι να μεταβαίνουμε στο ιατρείο ή στο νοσοκομείο αμέσως. δ) Να τηρούμε απόσταση από όποιον παρουσιάζει συμπτώματα. ε) Να καθαρίζουμε τις επιφάνειες και να αερίζουμε καλά τα σπίτια, τους χώρους εργασίας και τους Ιερούς Ναούς. στ) Όσοι παρουσιάζουν συμπτώματα ασθενείας, ας αποφύγουν προσωρινώς τους χώρους μαζικής συναθροίσεως καθώς και τους ασπασμούς και εναγκαλισμούς, χάριν της προστασίας της υγείας των αδελφών του Χριστού.
4) Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται για όσους συνανθρώπους μας ανήκουν στις υγειονομικώς ευπαθείς ομάδες, πάσχοντες από αναπνευστικά προβλήματα ή σακχαρώδη διαβήτη ή καρδιαγγειακά νοσήματα, οι οποίοι οφείλουν να επιδείξουν πολύ μεγαλύτερη προσοχή ώστε να μη νοσήσουν. Καλό είναι να αποφεύγουν την έξοδο από την οικία τους εάν δεν είναι απολύτως απαραίτητο, να είναι ακόμη πιο προσεκτικοί στην σχολαστική υγιεινή και καθαριότητα και, εάν υπάρχουν κάποιοι που φροντίζουν τους ασθενείς, αυτοί να φορούν μάσκα.
Τέλος, η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος επισημαίνει ότι όλοι μας δεν πρέπει να λησμονούμε ότι κάθε δυσκολία, ακόμα και η νόσος, μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία συνοχής και να φέρει στην επιφάνεια την θετική πλευρά των ανθρωπίνων σχέσεων, η οποία δύναται να εκφραστεί με γενναιότητα, ηρεμία και αλληλεγγύη. Όλοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί καλούμαστε να παραδοθούμε στο θέλημα του Θεού, γνωρίζοντας πως η θεοπρεπής και αξιοπρεπής αντιμετώπιση της ασθένειας, συνιστά μετοχή του ανθρώπου στο μαρτύριο της συνειδήσεως και θυσία ευώδη ενώπιον του Θεού, ενώ και η ουσιαστική βοήθεια και συνεργασία στην μη εξάπλωση της ασθενείας, μάς οδηγεί στην πραγμάτωση της διακονικής αγάπης.


Οσίου Νικοδήμου του Αγιορείτου: Εις την Κυριακήν της Τυρινής

  

Οι θειότατοι και Αγιοι Πατέρες εθέσπισαν να κάνωμεν σήμερον, ήτοι πρό της Αγίας Τεσσαρακοστής, την ανάμνησιν της εξορίας των πρωτοπλάστων από την τρυφήν του Παραδείσου, δείχνοντες εμπράκτως πόσον καλόν και ωφέλιμον πράγμα είναι η νηστεία εις την ανθρωπίνην φύσιν, και πάλιν εκ του εναντίου, πόσον κακόν και αισχρόν είναι η αδηφαγία.
Παρατρέξαντες λοιπόν οι Πατέρες τα κατά μέρος πάντα, οπού εις όλον τον κόσμον γίνονται, άπειρα σχεδόν όντα, τον πρωτόπλαστον Αδάμ προβάλλουν εις όλους παράδειγμα, πόσον κακόν έπαθε, με το να μην ενήστευσε προς ολίγον, και εις την εδικήν μας φύσιν μετέδωκε, σαφώς δεικνύοντες, και ότι πρώτον παράγγελμα του Θεού προς τους ανθρώπους εδόθη το της νηστείας καλόν, το οποίον με το να μην εφύλαξεν εκείνος, αλλά εις την γαστέρα υπήκουσε, το δέ αληθέστερον εις τον πλάνον όφιν από την παρακύνησιν της Εύας, όχι μόνον Θεός δέν έγινεν, αλλά και εις τον θάνατον κατεκρίθη, και εις όλον το γένος μετέδωκε του κακού.
Λοιπόν, δια την τρυφήν του πρωτοπλάστου Αδάμ ο Κύριος ενήστευσεν ημέρας τεσσαράκοντα, και υπήκοος έγινεν. δια τούτο και η παρούσα Αγία Τεσσαρακοστή επαραδόθη από τους Αγίους Αποστόλους, δια να απολαύσωμεν ημείς δια της νηστείας την αφθαρσίαν, με το να φυλάξωμεν ημείς εκείνο, το οποίον με το να μην εφύλαξεν εκείνος, απώλεσε την αφθαρσίαν. και κατά άλλον τρόπον, ο σκοπός των Αγίων ούτος έστι, καθώς και προείπομεν, να περιλάβουν δια βραχέων, τα απ’ αρχής μέχρι τέλους γενόμενα έργα παρά του Θεού. και επειδή όλων των καθ’ ημάς αίτιον εστάθη η παράβασις και η έκπτωσις του Αδάμ από τον Παράδεισον, δια τούτο ταύτην ενταύθα πρωτίστην έταξαν, δια να φύγωμεν την παρακοήν, και να μή μιμηθώμεν κατ’ ουδέν την ακρασίαν αυτού.
Εις την έκτην ημέραν λοιπόν επλάσθη ο Αδάμ από την χείρα του Θεού, τον οποίον και με την ιδίαν του εικόνα ετίμησε, με το εμφύσημα οπού έκαμεν εις αυτόν, δίδοντας του εν ταυτώ και την εντολήν, ποίους καρπούς να τρωγη και ποίους να μή τρωγη. Εστάθη δέ μέσα εις τον Παράδεισον, κατά την γνώμην τινών διδασκάλων, έως εξ ώρας’ είτα εξώσθη εκείθεν, με το να παραβή την εντολήν. ο δέ Φίλων ο Εβραίος λέγει ότι εκατόν χρόνους έκαμεν εις τον Παράδεισον, άλλοι δέ λέγουν επτά ημέρας η χρόνους, και τούτο λέγουν δια την τιμήν του επταδικού αριθμού, οπού κοντά εις τους Εβραίους κατ’ εξαίρετον ήτον τίμιος. Οτι δέ εις την έκτην ώραν τας χείρας ήπλωσε και τον καρπόν ετρύγησεν, εφανέρωσε τούτο και ο νέος Αδάμ, ο Χριστός, όστις θεραπεύοντας του πρωτοπλάστου το τόλμημα, εις την έκτην ώραν και ημέραν τας παλάμας ήπλωσεν εν τω Σταυρώ.
Μέσον δέ φθοράς και αφθαρσίας επλάσθη ο Αδάμ, με σκοπόν εκείνο να αποκτήση, εις οποίον από τα δύο ήθελε κλίνει με την εδικήν του προαίρεσιν, ωσάν οπού εκατασκευάσθη αυτεξούσιος  ότι δυνατόν ήτον εις τον Θεόν και αναμάρτητον να τον κάμη, αλλά δια να γένη και της εδικής του προαιρέσεως το κατόρθωμα, δια τούτο του έδωσε τον νόμον, όστις τον επρόσταζεν άπό όλα μέν τα φυτά να παίρνη καρπούς και να τρώγη, και άπό ένα μόνον να απέχη. Εκείνος δέ τη γυναικί πεισθείς, ή να ειπώ καλλίτερα τη ψυχοφθόρω συμβουλή του αρχεκάκου όφεως, αφίνοντας όλα τα άλλα, εις το θεόθεν εμποδισμένον ήπλωσε το παράνομον χέρι του. Τί δέ λογής φυτά ήσαν εκείνα τα συγχωρημένα, και τί λογής φυτόν ήτον εκείνο το εμποδισμένον, πολλοί πολλά λέγουν, τα οποία με το να είναι νοήματα υψηλά και θεωρίαι μεγάλαι, δεν καταλαμβάνονται από τους αγραμμάτους και απλουστέρους. το δε ξύλον, οπού εμπόδισεν ο Θεός, ξύλον του γινώσκειν καλόν και πονηρόν το ωνόμασαν από της εκβάσεως, ήγουν άπό το ιδίωμα οπού έχει η αμαρτία, ευθύς οπού εμβη εις πράξιν, δηλαδή ευθύς πού τελεσθή η αμαρτία, εγείρεται έξυπνα η συνείδησις, ο πικρός και αδυσώπητος κατήγορος, λέγουσα μέσα εις την ψυχήν προς τον αμαρτήσαντα’ κακά έπραξας, άξιος είσαι κολάσεως, και βλέπε ζωντανόν το παράδειγμα εις τους πρωτοπλάστους, οι οποίοι πρό της παρακοής ήσαν γυμνοί, και όμως ουκ ησχύνοντο’ έπειτα, όταν παρέβησαν την εντολήν, τότε εκατάλαβον ότι ήταν γυμνοί. Οθεν εκατάλαβαν πόσον καλόν είναι η υπακοή, και εκ του εναντίου πόσον κακόν η παρακοή. δια τούτο και ευθύς εφρόντισαν να σκεπάσουν την γύμνωσίν τους, και ακούσαντες τον προς αυτούς ερχομόν του Θεού εφοβήθησαν, και εκρύβησαν.
Μερικοί δέ είπον ότι το ξύλον εκείνο της παρακοής ήτον συκή, ότι με τα φύλλα εκείνης εσκεπάσθησαν, ευθύς οπού εκατάλαβαν την γύμνωσίν τους’ και τάχα δια τούτο και ο Χριστός, ώς αιτίαν γενομένην της παραβάσεως, την εκαταράσθη και εξηράνθη. Διότι και κάποιαν ομοιότητα έχει με την αμαρτίαν” πρώτον μέν το γλυκύ, έπειτα το άπό των φύλλων τραχύ και το κολλώδες του γάλακτος. Λοιπόν, αφού παρέβη την εντολήν και την θνητήν σάρκα εφόρεσε, και την κατάραν έλαβε της πολυωδύνου ζωής, εδιώχθη από τον Παράδεισον και φλογίνη ρομφαία εδιωρίσθη παρά Θεού να φυλάττη την πύλην του Παραδείσου, και αυτός εκάθισεν απ’ αντικρύ του Παραδείσου, κλαίων και ωδυρόμενος, δια τα τόσα αγαθά που εστερήθη, με το να μην ηθέλησε να φυλάττη την εντολήν του Δεσπότου, και να νηστεύση μικράν νηστείαν. και ούτως όλον το σύμπαν γένος, υπέκειτο είς την εκείνου αράν και αθλιότη¬τα, έως οπού πάλιν ο πλάσας ημάς Θεός ηλέησε την ημετέραν φύσιν, και εις το αρχαίον απεκατέστησεν αξίωμα, νικήσας τεχνηέντως τον ημάς απατήσαντα, τουτέστι δια νηστείας και ταπεινώσεως, τύπος γενόμενος εις ημάς τί λογής να νικώμεν και ημείς τον αντίπαλον.
Όλα λοιπόν αυτά θέλοντες να παραστήσουν οι θεοφόροι Πατέρες δι’ όλου του Τριωδίου, πρώτα βάνουν τα της Παλαιάς Διαθήκης, από τα οποία, πρώτη είναι η Δημιουργία και η του Αδάμ από τον Παράδεισον έξωσις, της οποίας την ανάμνησιν κάμνομεν σήμερον. Είτα και τα λοιπά προβάλλουν, τα της Γενέσεως του Μωϋσέως και των λοιπών, τα προφητικά, και περισσότερον τους δαβιτικούς λόγους” και τέλος επιφέρουν και τινά των της χάριτος, ήτοι της Νέας Διαθήκης. Από τα οποία πρώτος είναι ο Ευαγγελισμός, ο οποίος κατά άρρητον Θεού οικονομίαν, σχεδόν πάντοτε, μέσα εις την Αγίαν Τεσσαρακοστήν ευρίσκεται. Προχωρεί δέ το Τριώδιον, έτι δια του Λαζάρου και των Βαϊων και της Αγίας και Μεγάλης Εβδομάδος και αυτών των Αγίων και σωτηριωδών Παθών του Χριστού, όπου τα Ιερά Ευαγγέλια αναγινώσκονται, και κατά λεπτόν τα Θεία Πάθη υμνολογούνται. Είτα και δια της Αναστάσεως και των λοιπών εορτών, μέχρι της επιφοιτήσεως του Αγίου Πνεύματος, και τέλος δια των Ιερών Πράξεων των Αποστόλων, αι οποίαι τρανώς διηγοΰνται τί λογής το κήρυγμα έγινε, και ότι οι Θείοι Απόστολοι τους Αγίους πάντας συνήγαγον’ ότι αι Πράξεις των Αποστόλων βεβαιούν την Ανάστασιν δια των θαυμάτων, οπού έπραττον οι Απόστολοι εν τω ονόματι του σταυρωθέντος Ιησού. Επειδή λοιπόν, με το να μην ενήστευσε μίαν φοράν ο Αδάμ, επάθαμεν τα τόσα κακά, δια τούτο πρό της Αγίας Τεσσαρακοστής ετάχθη ύπό των Πατέρων η ανάμνησις αυτού, δια να συλλογιζώμεθα πόσον κακόν έφερεν εις τον κόσμον, με το να μην ενήστευσεν ο Αδάμ, και να σπουδάσωμεν μετά χαράς, να δεχθώμεν ημείς την νηστείαν, και καλώς να την φυλάττωμεν, δια να επιτύχωμεν ημείς εκείνο όπου έχασεν εκείνος, δηλαδή την θέωσιν, πενθούντες και νηστεύοντες και ταπεινούμενοι, έως να μας επισκεφθή ο Κύριος, διατί κατά άλλον τρόπον σχεδόν αδύνατον είναι να λάβωμεν εκείνο όπου εχάσαμεν.
Πρέπει δέ να ηξεύρωμεν ότι η Αγία και Μεγάλη Τεσσαρακοστή του όλου χρόνου, είναι ωσάν ένας αποδεκατισμός’ διότι από την αμέλειάν μας δέν προαιρούμεθα, ούτε πάντοτε να νηστεύωμεν ούτε να απέχωμεν από κακάς πράξεις, δια τούτο οι θείοι Απόστολοι και ύστερα από αυτούς και οι Αγιοι Πατέρες παρέδωκαν εις ημάς αυτήν την Αγίαν Τεσσαρακοστήν ωσάν ένα θέρος ψυχών, δια να εξαλείψωμεν, δια μετανοίας και συντριβής, όσα κακά επράξαμεν όλον τον χρόνον, και δια τούτο, επειδή με τέτοιον σκοπόν και τέλος μας την επαράδωκαν οι θείοι Απόστολοι, πρέπει και να την φυλάττωμεν ακριβέστερον από κάθε άλλην νηστείαν. Επειδή και τας άλλας τρεις, ήγουν την των Αγίων Αποστόλων, την της Θεοτόκου, και του Σαρανταημέρου, η Εκκλησία μας τας παραδίδει, και χρέος έχομεν να τας φυλάττωμεν. Ομως αυτή είναι πολύ τιμιωτέρα και θειοτέρα, πρώτον, διατί ο Χριστός, ο αρχηγός της ημετέρας σωτηρίας, υπέρ ημών ενήστευσεν αυτήν, και τον πειράζοντα νικήσας εδοξάσθη’ δεύτερον, και δια τα Αγια Πάθη, τα οποία εις το τέλος λαμπρώς και θεοπρεπώς εορτάζομεν. Αλλά και ο Μωϋσής τεσσαράκοντα ημερονύκτια νηστεύσας, τον νόμον έλαβε” και ο προφήτης Ηλίας άλλας τόσας νηστεύσας, εν τω όρει τω Χωρήβ, ιδείν ηξιώθη τον Θεόν, ως ανθρώπω δυνατόν’ και ο Δανιήλ ωσαύτως και άλλοι πάμπολλοι, όσοι παρά τω Θεώ εφάνησαν δόκιμοι, δια νηστείας αυτώ ευηρέστησαν. δια ταύτην λοιπόν την αιτίαν, εβάλθη ενταύθα ύπό των Πατέρων, η Εξορία του Αδάμ, διδάσκουσα όλους ημάς να φυλάττωμεν τον όρον της νηστείας, όσον δυνάμεθα.
Τη αφάτω Σου ευσπλαγχνία, Χριστέ ο Θεός ημών, της τρυφής του Παραδείσου ημάς καταξίωσον, και ελέησόν ως μόνος φιλάνθρωπος. Αμήν.


Κορονοϊός: Βιβλίο φαντασίας γραμμένο το 1981 γράφει για φονικό ιό από την Γουχάν της Κίνας


.

Ενώ ο κορονοϊός έχει ήδη κοστίσει τη ζωή σε χιλιάδες ανθρώπους, ένα βιβλίο επιστημονικής φαντασίας, γραμμένο 40 χρόνια πριν, μιλά για την έξαρση του φανταστικού ιού Γουχάν-400, που αναπτύχθηκε ως βιολογικό όπλο σε εργαστήριο στην κινεζική πόλη όπου ο πραγματικός ιός πρωτοεντοπίστηκε.
Συγκεκριμένα, ο κορονοϊός πιστεύεται ότι προέρχεται από ζώο και στη συνέχεια μεταδόθηκε στους ανθρώπους. Ωστόσο, δεν πιστεύουν όλοι στη ζωική προέλευση του κορονοϊού.
Ένα βιολογικό πείραμα που «στράβωσε»
Ο Αμερικανός γερουσιαστής, Τομ Κότον, ανέφερε αυτή την εβδομάδα ότι ο κορονοϊός θα μπορούσε να είναι ένα «πείραμα που πήγε λάθος» ή ότι «ένα βιολογικό όπλο που απελευθερώθηκε ηθελημένα», όπως έγραψε η ταμπλόιντ εφημερίδα Express.
Στο βιβλίο επιστημονικής φαντασίας του Dean Koontz, «The Eyes of Darkness» (Τα Μάτια του Σκότους) – γράφτηκε το 1981- ένας ιός, που ονομάζεται Γουχάν-400, αναπτύχθηκε από Κινέζους επιστήμονες, για να χρησιμοποιηθεί ως βιολογικό όπλο.

Σύμφωνα με το βιβλίο, ένας Κινέζος επιστήμονας που ονομάζεται Λι Τσεν αυτομολεί στις ΗΠΑ, παίρνοντας μαζί του μία δισκέτα με πληροφορίες για το «πιο σημαντικό και επικίνδυνο όπλο της Κίνας, την τελευταία δεκαετία».
Το όνομα του ιού Γουχάν-400 προέρχεται από την περιοχή που δημιουργήθηκε, ένα εργαστήριο κοντά στην πόλη Γουχάν.
Ενώ, ο αριθμός 400 σχετίζεται με το γεγονός ότι ο ιός ήταν η 400στή βιώσιμη εκδοχή του εν λόγω μικροοργανισμού που αναπτύχθηκε στο εργαστήριο.
Διαφορές του φανταστικού ιού Γουχάν-400 με τον πραγματικό κορονοϊό
Σε αντίθεση με τον φανταστικό Γουχάν-400, ο πραγματικός κορονοϊός πιστεύεται ότι έχει ζωική προέλευση. Επιπροσθέτως, η περίοδος επώασης ανέρχεται από τις 2 έως τις 14 μέρες, σε αντίθεση με τον Γουχάν-400, στον οποίο είναι 4 ώρες.
Διαφορετικά είναι επίσης και τα ποσοστά θνησιμότητας των δύο ιών. Ο φανταστικός Γουχάν-400 έχει ποσοστό θνησιμότητας 100%, ενώ μέχρι στιγμής το ποσοστό θνησιμότητας του κορονοϊού φτάνει το 2%.






ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ






Προσευχὴ στὴν ''Ἁγία'' Ἐπιστήμη....


Ὦ Ἁγία Ἐπιστήμη
Ἐσὺ ποὺ μᾶς ἔβγαλες ἀπὸ τὸ Μεσαίωνα
ποὺ μᾶς ἔμαθες νὰ τρῶμε κονσέρβες
μὲ συντηρητικὰ τὰ ὁποῖα κατόπιν χαρακτήρισες καρκινογόνα,
Ἐσύ, ποὺ μᾶς χάρισες τὸ πλαστικό (τραπέζι),
ποὺ μᾶς εἶπες ὅτι ἡ βρώση κόκκινου κρέατος κι ἀβγῶν
καὶ ἡ πόση κρασιοῦ
κάνουν πολὺ κακὸ
ἀλλὰ καὶ πολὺ καλό,
Ἐσύ, ποὺ εἶσαι ἀδογμάτιστη καὶ ταυτόσημη μὲ τὴν ἀξιοπιστία,
Ἐσὺ ποῦ μᾶς ἔμαθες ὅτι τὸ Ἀόρατο Κακὸ
δὲν εἶναι οἱ δαίμονες
ἀλλὰ τὰ ἀόρατα μικρόβια,
Ἐσύ, ποὺ μᾶς δίδαξες φταρνιζόμενοι νὰ βάζουμε τὸ χέρι στὸ στόμα
γιὰ νὰ μὴν κολλήσουμε ἐμεῖς,
Μαθητευόμενη Μάγισσα, Ἐσύ,
Φτιάξε στὰ γρήγορα ἕνα ἐμβόλιο
προτοῦ πεθάνουμε ἐμεῖς
καὶ οἱ δικοί μας,
πιὸ δυνατὸ ἀπὸ ἐκεῖνο τοῦ Η1Ν1,
γιὰ νὰ σοῦ δώσουμε κι ἄλλα δισεκατομμύρια κονδυλίων
ὥστε νὰ κάνουμε χρυσὸ ἄγαλμα στὴ Γκρέτα
καὶ νὰ παίζουν ἐσαεὶ μὲ τὸ πουλάκι τους οἱ θεουργοὶ ἐπιστήμονες
τῆς κλιματικῆς ἀλλαγῆς.
Μὴν ἀφήσεις νὰ μᾶς χλευάσουν ὡς νεκροὺς οἱ παπάδες,
καὶ κάμε γρήγορα τὸ θαῦμα σου.





ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ




ΜΟΝΑΔΙΚΟ VIDEO-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΣΙΟ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΝ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗ!


Ιδιαίτερη και μοναδική ευλογία η παρούσα βιντεοσκόπηση, η οποία πραγματοποιήθηκε από τον αείμνηστο πλέον Γεώργιο Μπουτσουρή, ο οποίος εκοιμήθη πρόσφατα εις το Άγιον Όρος, ως μοναχός Εφραίμ!! Υπάρχουν, ασφαλώς, αρκετά τεχνικά προβλήματα, τα οποία οφείλονται και στην ατέλεια των μηχανημάτων της εποχής (1994), αλλά και στο ότι οι βιντεοσκοπούντες ήσαν απλοί ερασιτέχνες.
Αυτό, κατά την προσωπική μας άποψη, αναδεικνύει το συγκεκριμένο υλικό σε όντως πολύτιμο, διότι πιστεύουμε ότι, με τον καλλίτερο τρόπο ευλόγησε ο Θεός αυτήν την προσπάθεια, και το αποτέλεσμα, κυριολεκτικά, και εμάς μας εξέπληξε, αλλά και όσοι το παρακολουθήσετε, θα το απολαύσετε, θα το θαυμάσετε και θα ωφεληθήτε!! Η ευλογημένη συγκυρία είναι ότι, σαν σήμερα (27/2), απεβίωσε ο Μέγας αυτός Γέροντας του Αγίου Όρους και νυν Άγιος της Εκκλησίας μας, Εφραίμ ο Κατουνακιώτης!!




Σταματήστε επιτέλους να τρομοκρατείτε τον κόσμο με τις απάτες σας


Ναι υπάρχει ο Κορονοϊός ναι κόλλησαν κάποιοι, αλλά δεν έρχεται το τέλος του κόσμου εξαιτίας του.

Τα ίδια παραμύθια μας έλεγαν με τη γρίπη από τα τρελά κοτόπουλα, τις τρελές γελάδες, τα τρελά γουρούνια, ότι δήθεν θα πέθαιναν στην Ευρώπη μόνο 70 εκατομμύρια άνθρωποι και φορτώθηκε και η Ελλάδα αμέτρητα εκατομμύρια εμβολίων που τα πετάξαμε στα σκουπίδια έτσι για πλάκα.

Ο Κορονοϊός έχει θνησιμότητα μισή σε ποσοστό σε σχέση με τη συνηθισμένη γρίπη. Απλά γίνεται από την παγκόσμια διοικούσα ελίτ, επικαιροποίηση του ποσοστού ηλιθιότητας των ανθρώπων και του κατά πόσο μπορούν αν τους παραμυθιάσουν για κάτι ανύπαρκτο και μάλιστα προφανώς ψεύτικο.

Θέλουν να δουν πόσο εύκολα μπορούν να επιβάλουν περιορισμούς στην μετακίνηση, τη διατροφή και την εν γένει ελευθερία του παγκόσμιου πληθυσμού, μέσω της απόλυτης κατατρομοκράτησής του.

Ηρεμήστε λοιπόν και χαλαρώστε. Πάρτε και καμιά βιταμίνη ή γενικά κάτι που ενισχύει το ανοσοποιητικό, όπως πρέπει να κάνετε κάθε χειμώνα και αφήστε τους ψυχοπαθείς που θέλουν να σας τρομοκρατήσουν. Περισσότερο κινδυνεύετε να πεθάνετε από την αγωνία σας, παρά από τον …Κορονοϊό.
 



Οτι δεις μεσα μην το παρεις σαν σημαδι …ξερεις εσυ συμπτωση και αγιος ο θεος ..! Το κομιξ ειναι απο το 2017