Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020

Φεύγουν και οι τελευταίοι προσκυνητές από το Άγιο Όρος. Αναστέλλονται όλα τα διαμονητήρια

      Νέους περιορισμούς και απαγορεύσεις αποφάσισε στην σημερινή, κρίσιμη συνεδρίασή της η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους, που είχε ως θέμα της αποφυγή εμφάνισης κρούσματος κορονοϊού, καθώς οι συστάσεις για περιορισμό των μετακινήσεων προσκυνητών και εργαζομένων φαίνεται πως δεν απέδωσαν.
Στο πλαίσιο των νέων αυστηρών μέτρων, σύμφωνα με πληροφορίες του ethnos.gr, αποφασίστηκε η αναστολή της ισχύος όλων των διαμονητηρίων μέχρι νεοτέρας, ενώ η είσοδος εργαζομένων
ή άλλων προσώπων για ειδικό λόγο (ιατρικό ή επαγγελματικό) θα γίνεται μόνο κατόπιν αιτιολογημένου αιτήματος των Ιερών Μονών και ειδικής άδειας της Ιεράς Επιστασίας.
Η Πολιτική Διοίκηση του Αγίου Όρους θα εκδώσει άμεσα ειδική απόφαση για το θέμα, μετά από συνεννόηση που έγινε με την Ιερά Κοινότητα. Στην απόφαση θα αναφέρεται ρητά και κατηγορηματικά πως δεν επιτρέπονται οι μετακινήσεις ατόμων από Μονή σε Μονή, ενώ όσοι μοναχοί χρειάζεται να μπουν ή να βγουν στην Αθωνική Πολιτεία θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με άδεια από Μονή τους. Στην άδεια θα αναγράφεται ο λόγος της εξόδου ή της εισόδου, που θα είναι σοβαρός και δεν θα επιτρέπει αναβολή.
Οι λιγοστοί προσκυνητές που βρίσκονται αυτή την ώρα στο Περιβόλι της Παναγίας θα φύγουν σήμερα ή το αργότερο αύριο το πρωί. «Εμείς δεν τους διώχνουμε, αλλά ήταν έτσι κι αλλιώς προγραμματισμένο να βγουν γιατί είχαν ολοκληρώσει την προσκυνηματική τους επίσκεψη. Για το καλό το δικό μας, αλλά και το δικό τους όμως είναι καλό όλοι για ένα διάστημα να μείνουμε σπίτι μας», μας έλεγαν πηγές από την Ιερά Κοινότητα.
Επιπλέον, σε συνεργασία της Ιεράς Κοινότητας με τις αρχές, έγινε απολύμανση όλων των μέσων μεταφοράς και πολλών δημόσιων και κοινόχρηστων χώρων στο Άγιον Όρος. Με τον τρόπο αυτό, όπως αναφέρουν αγιορείτες μοναχοί στο ethnos.gr, η Ιερά Κοινότητα μεριμνά για την αποφυγή διασποράς του κορονοϊού και συμμορφώνεται στις αποφάσεις της Πολιτείας που αφορούν στο γενικό πληθυσμό.

Πάσχα 262 μ.Χ: επιστολή περί σωφροσύνης και καρτερίας εν καιρώ επιδημίας


Leonardo Coccorante, Ruderi (View of a Harbor with Ruins), Palazzo Lanfranchi.

Ήταν γύρω στο Πάσχα στην Αλεξάνδρεια του 262. Έχει ξεσπάσει εμφύλια διαμάχη και πείνα και στο κατόπιν έπεσε πανούκλα (συνηθισμένα κακά για την πόλη των περήφανων Αλεξανδρέων) και τσάκισε την πόλη. Σ’ αυτές τις συνθήκες γιόρτασαν οι χριστιανοί το Πάσχα (αυτή είναι η γιορτή κι η πανήγυρη που μνημονεύεται). Γράφει ο Διονύσιος, επίσκοπος της μεγάλης πόλεως Αλεξανδρείας, για εκείνη την περίσταση (η επιστολή αυτή του Διονυσίου διασώζεται στου Ευσέβιου Καισαρείας την Εκκλησιαστική Ιστορία, βιβλίο Ζ΄, 22.2-10):

«τοῖς μὲν ἄλλοις ἀνθρώποις οὐκ ἂν δόξειεν καιρὸς ἑορτῆς εἶναι τὰ παρόντα, οὐδὲ ἔστιν αὐτοῖς οὔτε οὗτος οὔτε τις ἕτερος, οὐχ ὅπως τῶν ἐπιλύπων, ἀλλ᾿ οὐδ᾿ εἴ τις περιχαρής, ὃν οἰηθεῖεν μάλιστα. νῦν μέν γε θρῆνοι πάντα, καὶ πενθοῦσιν πάντες, καὶ περιηχοῦσιν οἰμωγαὶ τὴν πόλιν διὰ τὸ πλῆθος τῶν τεθνηκότων καὶ τῶν ἀποθνῃσκόντων ὁσημέραι· ὡς γὰρ ἐπὶ τῶν πρωτοτόκων τῶν Αἰγυπτίων γέγραπται, οὕτως καὶ νῦν ἐγενήθη κραυγὴ μεγάλη· οὐ γὰρ ἔστιν οἰκία, ἐν ᾗ οὐκ ἔστιν ἐν αὐτῇ τεθνηκώς, καὶ ὄφελόν γε. πολλὰ μὲν γὰρ καὶ δεινὰ καὶ τὰ πρὸ τούτου συμβεβηκότα· πρῶτον μὲν ἡμᾶς ἤλασαν, καὶ μόνοι πρὸς ἁπάντων διωκόμενοι καὶ θανατούμενοι ἑωρτάσαμεν καὶ τότε, καὶ πᾶς ὁ τῆς καθ᾿ ἕκαστον θλίψεως τόπος πανηγυρικὸν ἡμῖν γέγονε χωρίον, ἀγρὸς ἐρημία ναῦς πανδοχεῖον δεσμωτήριον… βραχυτάτης δὲ ἡμῶν… τυχόντων ἀναπνοῆς, ἐπικατέσκηψεν ἡ νόσος αὕτη… οἱ γοῦν πλεῖστοι τῶν ἀδελφῶν ἡμῶν δι᾿ ὑπερβάλλουσαν ἀγάπην καὶ φιλαδελφίαν ἀφειδοῦντες ἑαυτῶν καὶ ἀλλήλων ἐχόμενοι, ἐπισκοποῦντες ἀφυλάκτως τοὺς νοσοῦντας, λιπαρῶς ὑπηρετούμενοι, θεραπεύοντες ἐν Χριστῷ, συναπηλλάττοντο ἐκείνοις ἀσμενέστατα, τοῦ παρ᾿ ἑτέρων ἀναπιμπλάμενοι πάθους καὶ τὴν νόσον ἐφ᾿ ἑαυτοὺς ἕλκοντες ἀπὸ τῶν πλησίον καὶ ἑκόντες ἀναμασσόμενοι τὰς ἀλγηδόνας. καὶ πολλοὶ νοσοκομήσαντες καὶ ῥώσαντες ἑτέρους, ἐτελεύτησαν αὐτοί, τὸν ἐκείνων θάνατον εἰς ἑαυτοὺς μεταστησάμενοι καὶ τὸ δημῶδες ῥῆμα, μόνης ἀεὶ δοκοῦν φιλοφροσύνης ἔχεσθαι, ἔργῳ δὴ τότε πληροῦντες, ἀπιόντες αὐτῶν περίψημα. οἱ γοῦν ἄριστοι τῶν παρ᾿ ἡμῖν ἀδελφῶν τοῦτον τὸν τρόπον ἐξεχώρησαν τοῦ βίου, πρεσβύτεροί τέ τινες καὶ διάκονοι καὶ τῶν ἀπὸ τοῦ λαοῦ, λίαν ἐπαινούμενοι, ὡς καὶ τοῦ θανάτου τοῦτο τὸ εἶδος, διὰ πολλὴν εὐσέβειαν καὶ πίστιν ἰσχυρὰν γινόμενον, μηδὲν ἀποδεῖν μαρτυρίου δοκεῖν. καὶ τὰ σώματα δὲ τῶν ἁγίων ὑπτίαις χερσὶ καὶ κόλποις ὑπολαμβάνοντες καθαιροῦντές τε ὀφθαλμοὺς καὶ στόματα συγκλείοντες ὠμοφοροῦντές τε καὶ διατιθέντες, προσκολλώμενοι, συμπλεκόμενοι, λουτροῖς τε καὶ περιστολαῖς κατακοσμοῦντες, μετὰ μικρὸν ἐτύγχανον τῶν ἴσων, ἀεὶ τῶν ὑπολειπομένων ἐφεπομένων τοῖς πρὸ αὐτῶν. τὰ δέ γε ἔθνη πᾶν τοὐναντίον· καὶ νοσεῖν ἀρχομένους ἀπωθοῦντο καὶ ἀπέφευγον τοὺς φιλτάτους κἀν ταῖς ὁδοῖς ἐρρίπτουν ἡμιθνῆτας καὶ νεκροὺς ἀτάφους ἀπεσκυβαλίζοντο, τὴν τοῦ θανάτου διάδοσιν καὶ κοινωνίαν ἐκτρεπόμενοι, ἣν οὐκ ἦν καὶ πολλὰ μηχανωμένοις ἐκκλῖναι ῥᾴδιον».

«…στους μεν άλλους ανθρώπους οι παρούσες καταστάσεις δεν θα φαινόντουσαν κατάλληλος καιρός για πανήγυρη. Κι όντως γι’ αυτούς, ούτε αυτός ούτε άλλος καιρός είναι κατάλληλος· ούτε οι θλιβερές στιγμές αλλ’ ούτε και καμιά από εκείνες που θεωρούν ιδιαιτέρως χαρούμενες. Τώρα πραγματικά όλα θρηνούν και όλοι πενθούν, κι αντιλαλούν στην πόλη ολόκληρη γοερά κλάματα εξαιτίας του πλήθους εκείνων που έχουν πεθάνει μα και πεθαίνουν καθημερινά. Γιατί όπως έχει γραφτεί για τα πρωτότοκα των Αιγυπτίων, έτσι και τώρα έγινε κραυγή μεγάλη· αφού δεν υπάρχει σπίτι, μέσα στο οποίο να μην υπάρχει κάποιος πεθαμένος. Και μακάρι να ήταν μόνον αυτά! Γιατί ήδη πολλά και φοβερά έχουν συμβεί. Πρώτα, μας έδιωξαν και παρόλο που απομείναμε μόνοι κι αποδιωγμένοι, σε θάνατο καταδικασμένοι από όλους, ακόμα και τότε κρατήσαμε την γιορτή. Κι ο κάθε τόπος της θλίψης καθενός, μάς έγινε τόπος πανηγύρεως: οι αγροί, η έρημος, το καράβι, το πανδοχείο, η φυλακή… μετά ακολούθησε ο πόλεμος κι η πείνα… και μόλις πήραμε μια μικρή ανάσα όρμησε κι αυτή η αρρώστια…
Οι περισσότεροι λοιπόν από τα αδέρφια μας από υπερβολική κι αδερφική αγάπη, αφοσιωμένοι ο ένας στον άλλον, χωρίς να νοιάζονται για τον εαυτό τους, άφοβα έκαναν επισκέψεις στους αρρώστους, τους προσέφεραν τις υπηρεσίες τους, τους περιποιούνταν “εν Χριστώ” και πέθαιναν πολύ ευχαρίστως μαζί τους, αφού προηγουμένως πάθαιναν μόλυνση από την επαφή τους με τους άλλους, κολλούσαν την αρρώστια από τους πλησίον και, με τη θέλησή τους, δοκίμαζαν τους πόνους. Και πολλοί, αφού περιποιήθηκαν τους άλλους στην αρρώστια τους και τους έδωσαν δύναμη, οι ίδιοι πέθαναν, μεταφέροντας κατά κάποιο τρόπο το θάνατο εκείνων στους εαυτούς τους. Και το λαϊκό ρητό, που πάντα μοιάζει με απλή φιλοφρόνηση, το έκαναν πραγματικότητα, κάνοντας την αναχώρησή τους εξαγνιστήριο υποκατάστατο για τους άλλους (περίψημα). Οι καλύτεροι λοιπόν από τους αδερφούς μας και μερικοί πρεσβύτεροι και διάκονοι και λαϊκοί με αυτό τον τρόπο έφυγαν από τη ζωή, επαινούμενοι πολύ, έτσι ώστε και αυτό το είδος του θανάτου, αποτέλεσμα μεγάλης ευσέβειας και πίστης ισχυρής, καθόλου κατώτερο να μη μοιάζει από το μαρτύριο. Και αφού με απλωμένα χέρια σήκωναν τα σώματα των αγίων και τα έπαιρναν στην αγκαλιά τους, και τους έκλειναν τα μάτια και τα στόματα και τους κουβαλούσαν στους ώμους τους, και τους μετέφεραν έξω, τους αγκάλιαζαν και τους έλουζαν και τους στόλιζαν με τη νεκρική στολή, μετά από λίγο χρόνο, το ίδιο γινόταν και σ’ αυτούς, γιατί, πάντοτε εκείνοι που απέμεναν στη ζωή, ακολουθούσαν στο θάνατο αυτούς που πέθαναν προηγουμένως. Οι εθνικοί όμως έκαναν τα τελείως αντίθετα· έδιωχναν ακόμη και εκείνους που μόλις άρχιζαν να αρρωσταίνουν, και απέφευγαν τους αγαπημένους τους και τους πετούσαν στους δρόμους μισοπεθαμένους, και τους νεκρούς τούς έριχναν άταφους στα σκουπίδια, στην προσπάθειά τους να αποτρέψουν τη διάδοση και το άγγιγμα του θανάτου, πράγμα διόλου εύκολο να αποφύγουν, παρά τις πολλές προφυλάξεις τους».


Ο Ταξιάρχης του Μανταμάδου άνοιξε τα μάτια Του


Ο Ταξιάρχης του Μανταμάδου άνοιξε, αυτή τη φορά, γούρλωσε τα μάτια Του, από την απιστία του καταραμένου, που έκλεισε τις Εκκλησίες, αλλά και των αποστατών κληρικολαϊκών....
Ποιός ξέρει τί...ρομφαία μας περιμένει!

ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΣΕ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK


Μητροπολίτης Bοκολάμσκ Iλαρίωνας: Η Ρωσική Εκκλησία δεν εξετάζει το ενδεχόμενο ακυρώσεως των Ιερών ακολουθιών εξαιτίας της επιδημίας


Εξαιτίας της διασποράς του κορονοϊού COVID-19 οι πανηγυρικές λατρευτικές εκδηλώσεις στο Βατικανό με αφορμή την Ανάσταση του Κυρίου θα πραγματοποιηθούν απουσίᾳ των πιστών και θα μεταδίδονται σε απευθείας σύνδεση. Είναι δυνατό κάτι παρόμοιο σε ναούς του Πατριαρχείου Μόσχας στο έδαφος της Ρωσίας; Στην ερώτηση αυτή σε συνέντευξη προς την «Rossiyskaya gazeta» απάντησε ο Πρόεδρος του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνας, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Patriarchia.ru.
«Οι εκκλησιαστικές αρχές της Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας δεν εξετάζουν κάποιους τρόπους του αγώνα κατά του κορονοϊού, που να προβλέπουν κλείσιμο των ναών ή καταναγκαστική μείωση του αριθμού των πιστών στις ακολουθίες ή τέλεση των ιερών ακολουθιών αποκλειστικά σε απευθείας σύνδεση, τόνισε ο Σεβασμιώτατος κ. Ιλαρίωνας και συμπλήρωσε, και κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, και την εορτή του Πάσχα θα τελούνται πραγματικές ιερές ακολουθίες με συμμετοχή των πραγματικών ενοριτών».


ΣΕΡΓΙΑΝΙΣΜΟΣ, ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ






Οι εποχές και οι καταστάσεις επαναλαμβάνονται, συχνά με τον ίδιο τρόπο. Το δυστύχημα είναι ότι ελάχιστοι από τους κρατούντες έχουν την παιδεία ή την εμπειρία να αντιληφθούν όσα συμβαίνουν, με αποτέλεσμα να παίρνουν λανθασμένες αποφάσεις .
Σχετικό είναι το ιστορικό χρονικό του «σεργιανισμού», που λίγοι ξέρουν και ακόμα λιγότεροι έχουν την ικανότητα να το συσχετίσουν με την ελληνική πραγματικότητα σήμερα. 
Το 1922 στη Ρωσία, αφού φυλάκισαν τον νόμιμο Πατριάρχη Τύχωνα, οι μπολσεβίκοι ίδρυσαν την λεγόμενη «ζώσα Εκκλησία» με επικεφαλής τον Μητροπολίτη Σέργιο Στραγκορόδσκι, με σκοπό τον πλήρη έλεγχο της Εκκλησίας και του ποιμνίου της από τους άθεους κομμουνιστές. 
Ο λαός της Ρωσίας απέρριψε τη νέα «εκκλησία» και συστρατεύτηκαν με τον Πατριάρχη Τύχωνα όταν αυτός αποφυλακίστηκε. Ο Μητροπολίτης Σέργιος, απομονωμένος από το ποίμνιο και με μοναδική του στήριξη το άθεο καθεστώς αλλά κανέναν πιστό, έδειξε μεταμέλεια και μετά από δημόσια ομολογία έγινε πάλι δεκτός από τον Πατριάρχη.
Οι καθεστωτικοί μπολσεβίκοι όμως δεν το έβαλαν κάτω. Στις 13/12/1926 συνέλαβαν τον Σέργιο και μέχρι την απελευθέρωσή του στις 30/3/1927 είχε «σχεδιαστεί» η νέα εκκλησία. Στις 29/7/1927 ο Σέργιος υπέγραψε «Δήλωση» με την οποία δήλωνε ότι υποτασσόταν στο κράτος για να λάβει την «προστασία» του, δηλαδή να λειτουργεί ελεύθερα χωρίς διώξεις. Οι ιερείς του μεταβλήθηκαν σε πράκτορες της KGB και η Εκκλησία αναγνωρίστηκε επίσημα από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Γρηγόριο Ζ’ . Η «νόμιμη» εκκλησία του Σέργιου, με τη στήριξη των άθεων μπολσεβίκων, της ΚΕ του ΚΚΣΕ και των ιερέων- πρακτόρων, αναθεματίστηκε από τον Πατριάρχη Τύχωνα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα όσοι ιερείς δεν έγιναν «δηλωσίες» και δεν υπέγραψαν την ίδια «δήλωση» με τον Σέργιο να διωχθούν από την KGB (τότε NKVD) και οι περισσότεροι να βρουν φρικτό θάνατο με βασανισμό. Η πραγματική Εκκλησία, υπό επίσημο διωγμό, έπρεπε να κρύβεται. Οι γνήσιοι αυτοί χριστιανοί που δεν δέχτηκαν να κοροϊδεύουν τον εαυτό και την πίστη τους , έγιναν γνωστοί από τότε ως «κατακομβίτες» , η δε Εκκλησία του Τύχωνα ως «Εκκλησία των Κατακομβών», λόγω της ανάγκης τους να κινούνται υπόγεια, ακολούθησαν μάλιστα μέχρι τέλους τον Πατριάρχη Τύχωνα στον μαρτυρικό του θάνατο. Αυτόν, διαδέχτηκαν και άλλοι Αρχιερείς, οι οποίοι είχαν την ίδια αντιμετώπιση από το καθεστώς. Η Ρώσικη Εκκλησία της Διασποράς, ουδέποτε αναγνώρισε τη νέα εκκλησία της Ρωσίας (Πατριαρχείο Μόσχας). Ο δε Μητροπολίτης Νέας Υόρκης Φιλάρετος, την αναθεμάτισε. 
Έτσι, η υποταγή της εκκλησίας στο κράτος έναντι της πραγματικής Εκκλησίας ονομάστηκε «σεργιανισμός» και αποτελεί αίρεση. Την αίρεση να θεωρείται «εκκλησία» ό,τι το κράτος θεωρεί ως «εκκλησία» για πολιτικούς λόγους και όχι ό,τι πράγματι συνιστά την Εκκλησία. Η αρχή αυτή του σεργιανισμού δεν προσδιορίζει την εκκλησία βάσει των δογμάτων, των παραδόσεων και του ποιμνίου της αλλά βάσει ιδεοληψιών τρίτων περί του τι θα έπρεπε να είναι η εκκλησία. 
Οι συνειρμοί είναι αυτονόητοι. Το κράτος (το όποιο κράτος) πρέπει να μένει μακριά από τα δογματικά ζητήματα της Εκκλησίας και η τελευταία να αυτοπροσδιορίζεται χωρίς να περιμένει ανταλλάγματα ή πολύ περισσότερο να εξαρτάται από αυτό. 
Αν αυτό τηρείτο ως βασική αρχή και στη χώρα μας – που μάλιστα στηρίζεται απόλυτα από τα Ευαγγέλια και τα Πατερικά κείμενα- τότε θα είχαμε αποφύγει τόσο την απραξία του Ιερώνυμου όσο και την απαράδεκτη σύμπλευση του Βαρθολομαίου με το πολιτικό ισλάμ που εκπροσωπεί ο Ερντογάν.
Δημήτρης Ανδρεάκος
Αρχιφύλακας ΕΛ.ΑΣ.
Περιφερειακός Σύμβουλος Αττικής
Μέλος Συντονιστικού Συμβουλίου ΕΛΑΣΥΝ

Κύριος θανατοῖ καὶ ζωογονεῖ, κατάγει εἰς ᾅδου καὶ ἀνάγει





Βασιλειών Α´, β´, 1-10 

Ἐστερεώθη ἡ καρδία μου ἐν Κυρίω, ὑψώθη κέρας μου ἐν Θεῷ μου· ἐπλατύνθη ἐπ᾿ ἐχθρούς μου τὸ στὸμα μου, εὐφράνθην ἐν σωτηρί σου. 2 ὅτι οὐκ ἔστιν ἃγιος ὡς Κύριος, καὶ οὐκ ἔστι δίκαιος ὡς ὁ Θεὸς ἡμῶν· οὐκ ἔστιν ἃγιος πλήν σου. 3 μὴ καυχᾶσθε, καὶ μὴ λαλεῖτε ὑψηλά, μὴ ἐξελθέτω μεγαλορρημοσύνη ἐκ τοῦ στὸματος ὑμῶν, ὅτι Θεὸς γνώσεων Κύριος καὶ Θεὸς ἑτοιμάζων ἐπιτηδεύματα αὐτοῦ. 4 τὸξον δυνατῶν ἠσθένησε, καὶ ἀσθενοῦντες περιεζώσαντο δύναμιν· 5 πλήρεις ἄρτων ἠλαττώθησαν, καὶ οἱ πεινῶντες παρῆκαν γῆν· ὅτι στεῖρα ἔτεκεν ἑπτά, καὶ ἡ πολλὴ ἐν τέκνοις ἠσθένησε. 6 Κύριος θανατοῖ καὶ ζωογονεῖ, κατάγει εἰς δου καὶ ἀνάγει· 7 Κύριος πτωχίζει καὶ πλουτίζει, ταπεινοῖ καὶ ἀνυψοῖ. 8 ἀνιστ ἀπὸ γῆς πένητα καὶ ἀπὸ κοπρίας ἐγείρει πτωχὸν καθίσαι μετὰ δυναστῶν λαοῦ καὶ θρὸνον δὸξης κατακληρονομῶν αὐτοῖς. 9 διδοὺς εὐχὴν τῷ εὐχομένω καὶ εὐλὸγησεν ἔτη δικαίου· ὅτι οὐκ ἐν ἰσχύϊ δυνατὸς ἀνήρ, 10 Κύριος ἀσθενῆ ποιήσει ἀντίδικον αὐτοῦ, Κύριος ἃγιος. μὴ καυχάσθω ὁ φρὸνιμος ἐν τῇ φρονήσει αὐτοῦ, καὶ μὴ καυχάσθω ὁ δυνατὸς ἐν τῇ δυνάμει αὐτοῦ, καὶ μὴ καυχάσθω ὁ πλούσιος ἐν τῷ πλούτω αὐτοῦ, ἀλλ᾿ ἐν τούτω καυχάσθω ὁ καυχώμενος, συνιεῖν καὶ γινώσκειν τὸν Κύριον καὶ ποιεῖν κρίμα καὶ δικαιοσύνην ἐν μέσω τῆς γῆς. Κύριος ἀνέβη εἰς οὐρανοὺς καὶ ἐβρὸντησεν, αὐτὸς κρινεῖ ἄκρα γῆς, καὶ δίδωσιν ἰσχὺν τοῖς βασιλεῦσιν ἡμῶν καὶ ὑψώσει κέρας χριστοῦ αὐτοῦ.


Αλήθεια, από πότε τούτο το κράτος ενδιαφέρθηκε για την υγεία των πολιτών του; 
  • Μήπως όταν υπονομεύει τη λειτουργία των νοσοκομείων με την υποστελέχωσή τους, τις μειώσεις του προσωπικού, τα αμέτρητα σκάνδαλα με τις προμήθειες, τις εταιρείες και τις αμέτρητες μίζες των ανεξέλεγκτων εγκαθέτων κομματικών διοικητών τους;
  • Μήπως όταν ουδέποτε οργάνωσε σωστά ούτε αργότερα φρόντισε για την εκ των υστέρων  σωστή λειτουργία (προγραμματισμό, στελέχωση, εξοπλισμό, έλεγχο σωστής λειτουργίας και διαχειριστικό έλεγχο) των πρωτοβάθμιων μονάδων υγείας (τα γνωστά Κέντρα Υγείας) και που τώρα τις διαλύει εντελώς;
  • Μήπως που αφήνει να φύγει στο εξωτερικό με ρυθμό ακατάσχετης αιμορραγίας ο αφρός της ιατρικής επιστήμης (τα αστέρια της χώρας - έτοιμοι γιατροί) για τος οποίους το ίδιο το κράτος και οι γονείς πλήρωσαν αδρά;
  • Μήπως όταν πληρώνει τους γιατρούς, που σηκώνουνε όλο το βάρος των δημοσίων νοσοκομείων, με μισθούς ανειδίκευτου εργάτη;
  • Μήπως όταν έχει αφήσει αφύλακτα τα σύνορα στην σιωπηλή κατάληψη της χώρας από εισβολείς λαθρομετανάστες που κουβαλάνε όλα τα λοιμώδη νοσήματα της Ασίας και είναι στοιβαγμένοι σε καταυλισμούς ή κυκλοφοράνε παντού, ακόμα και στα νοσοκομεία, ανεξέλεγκτοι, εμπύρετοι και άρρωστοι; 
  • Μήπως όταν έχει αφήσει τη γεωργία στα ασύδοτα χέρια των εταιρειών χημικών φαρμάκων που έχουνε ποτίσει με δηλητήριο κάθε κύτταρό μας αδιαφορώντας ταυτοχρόνως για τη βιολογική καλλιέργεια που η Ελλάδα είναι ο ιδανικώτερος τόπος στον κόσμο για ανάπτυξη βιοκαλλιέργειας; Η Ελλάδα έπρεπε αυτή τη στιγμή να είναι ένας παράδεισος.
  • Μήπως που έχει αφήσει ελεύθερα όλα τα ναρκωτικά;
  • Μήπως που έχει αφοπλίσει την αστυνομία και της έχει δεμένα τα χέρια έναντι των κακοποιών;
  • Μήπως που έχει αφήσει έρμαιη την εφηβεία στο αλκοόλ, τις ουσίες, τις μόδες και τις διαστροφές;  
  • Μήπως ...
  • Μήπως ...
  • Μήπως ...
  • ...
Το κυβερνάν εστί προνοείν. Είχαμε σοφούς προγόνους. Εμείς;

Ενδιαφέρεται το κράτος για την υγεία των πολιτών του ...

... όπως ενδιαφέρεται και για την παιδεία του λαού με συνοστισμούς στη Σμύρνη και το Ζάλογγο; Ή που πρέπει να φτάσουν Χριστούγεννα  και Απόκριες για να συμπληρωθεί το προσωπικό των σχολείων;

... όπως ενδιαφέρεται και για την ευημερία του λαού που τον άφησε έρμαιο στον εκμαυλισμό και το ξεγέλασμα των τραπεζών και των τραπεζιτών με ακατάσχετη προσφορά δανείων και τώρα του παίρνουν το σπίτι;

Ή μήπως ξεχάσαμε το Σημίτη που δήλωνε ως αβανταδώρος των τραπεζών πως το Χρηματιστήριο απεικονίζει την πρόοδο της οικονομίας για να ρίξει όλο το λαό βορά στους καρχαρίες του χρήματος;

Και καλά να πάθουμε διότι για όλα αυτά ο Κύριος μας είχε, μας έχει και θα μας έχει συνεχώς στην προειδοποίηση και ενημέρωση αλλά ... εμείς δεν θέλουμε να τον ακούμε ... Προτιμάμε να ακούμε τους πονηρούς

Και τώρα που ήρθε μια συμφορά, μια αρρώστια (που ενδέχεται να είναι και κατασκευασμένη ή υπερτιμημένη για δημιουργία πανικού με την κατάλληλη χειραγώγηση των ΜΜΑ = Μέσα Μαζικής Αποβλακώσεως) και είναι μια ευκαιρία να κάνει ο κάθε άσωτος της πίστεως ένα σταυρό, ν' ανάψει ένα κερί, να καταλάβει ότι άλλος είναι αυτός που τον αγαπάει στ' αλήθεια και να πάει να εκκλησιαστεί ή τώρα που η εκκλησία μπορεί να δείξει τι σημαίνει Τριαδικός Θεός και Αλήθεια και πώς ο Θεός με μια μονοκοντυλιά σβήνει ιούς, λοιμούς κι αρρώστειες, και πανικούς και τρομολαγνείες, τώρα βρίσκει την κατάλληλη ευκαιρία με το κλίμα που έχει προετοιμάσει, αθόρυβα και σιωπηλά, να χτυπήσει την εκκλησία ύπουλα αξιοποιώντας το ψευδές ενδιαφέρον της πολιτείας για τη δημόσια υγεία;

Και τώρα έρχεται να κλείσει τις εκκλησίες, τη μόνη ελπίδα σωτηρίας μας; Από πότε το κράτος, που το σύνταγμά του κρέμεται  κάτω από όνομα της Αγίας, Αδιαιρέτου και Ομοουσίου Τριάδος, δικαιούται να βγεί από πάνω και να διατάξει την Εκκλησία να μη λειτουργήσει (λειτουργία = λάας (λαός) + έργον); Από πού θά 'ρθει η σωτηρία; Από τις εταιρείες; Και το λένε αυτό πρωθυπουργός, υπουργοί και παρατρεχάμενοι που υποτίθεται ότι είναι Ορθόδοξοι; Από πότε ο Θεός διατάσσεται; Πώς θα ανεβεί η προσευχή του λαού στο Θρόνο του Θεού; Πώς θα ζητήσει ο αμαρτωλός λαός τη συγχώρεση και τη λύτρωση από τα δεινά όπως λέμε και στο "Τῇ ὑπερμάχῳ"; Πώς θα παρακαλέσουμε και θα ευχαριστήσουμε τη βασίλισσα των αγγέλων να μας λυτρώσει από τα δεινά («ως λυτρωθείσα των δεινών ευχαριστήρια ...») όταν μας κλείσουνε τις εκκλησίες; Καλά, τι σόϊ χριστιανοί είμαστε εμείς, τι νερόβραστες πατάτες πίστεως είμαστε που όταν δοξολογούμε την Παναγία μας στους Χαιρετισμούς και της λέμε:

Νεκροὶ διὰ σοῦ ζωοποιοῦνται·
ζωὴν γὰρ τὴν ἐνυπόστατον ἐκύησας·
εὔλαλοι οἱ ἄλαλοι,
πρῴην χρηματίζοντες, λεπροί, ἀποκαθαίρονται,
νόσοι διώκονται,
πνευμάτων ἀερίων τὰ πλήθη, ἥττηνται
Παρθένε, βροτῶν ἡ σωτηρία.

στην ουσία την κοροϊδεύουμε διότι δεν πιστεύουμε ότι μπορεί να κάνει αυτά που της ψάλλουμε εφόσον δεχόμαστε το κλείσιμο των εκκλησιών για λόγους, λέει, δημοσίας υγείας. Και αρνούμαστε την αγιαστική και καθαριστική και θεραπευτική της δύναμη.

Κι αν οι εξομώτες της πίστεως πολιτικοί έτσι ισχυρίζονται στο δήθεν όνομα της υγείας του λαού, πώς νομοθέτησαν την εν ψυχρώ και εκ προμελέτης δολοφονία 400.000 εμβρύων κατ' έτος με τις εκτρώσεις; Διότι έτσι λένε τα στατιστικά.

Τι έκαναν και κάνουν για να προλάβουν τα αμέτρητα θανατηφόρα τροχαία στο εθνικό δίκτυο;

Τι έκαναν και κάνουν για να προλάβουν την παιδική και ενήλικη παχυσαρκία, διαβήτη, κλπ; Γιατί το ΕΣΡ δε συμμαζεύει τις εκμαυλιστικές διαφημίσεις;

Γιατί δεν κλείνει τις εκμαυλιστικές για το ήθος και τη πνευματική και ψυχική διαστροφή εκπομπές και κανάλια και στη θέση τους να προβάλει τα αριστουργήματα της ελληνικής και παγκόσμιας τέχνης, σύγχρονης και παλιάς; Πού είναι ο Οδυσσέας και ο Όμηρος; Που είναι ο Ευριπίδης; Πού είναι ο Βιτσέντζος Κορνάρος και ο Διονύσιος Σολωμός;

Φάγαμε μια απλάδα από ψέματα με τον Η1Ν1 πριν λίγα χρόνια. Μας κορόϊδεψαν και με το δημοψήφισμα. ΟΧΙ ψηφίσαμε, ΝΑΙ εφήρμοσαν. Μέχρι και η ΝΔ, ως αντιπολίτευση τότε, σε μια απίστευτα εμετική και γελοιοποιητική ομολογία του τότε προέδρου της Μεϊμαράκη, το παραδέχεται δημοσίως όπως φαίνεται στο παρακάτω βίντεο από 3:00 και εξής.  https://www.youtube.com/watch? v=8PTavTih7dU   Και αυτοί οι άνθρωποι έρχονται σήμερα να μας πούν να τους πιστέψουμε και να μας κλείσουμε τις εκκλησίες !!!! ... για το καλό μας ...!!!

Και καλά αυτοί. Αμ, οι δεσποτάδες; Η Σύνοδος; Να συμφωνεί χωρίς αντίρρηση; Να κάνει τον αβανταδώρο σε μια αντίχριστη και βλάσφημη για την πίστη αλλά και τα ήθη του λαού διαταγή; Μια διαταγή που συνεχίζει τη μέθοδο του σαλαμιού στη διαφθορά του Ορθοδόξου λαού μετά τη νομιμοποίηση των εκτρώσεων (φόνοι των αθωώτερων ανθρώπων εν ψυχρώ, εκ προμελέτης και κατά συρροήν) του συμφώνου συμβιώσεως, κλπ, ενώ δρομολογούνται  γάμοι ομοφυλοφύλων, κατέβασμα των εικόνων και του σταυρού από τα δημόσια κτίρια και υπηρεσίες, απαγόρευση της προσευχής σε σχολεία και στρατό και δε συμμαζεύεται; Και πώς τόλμησε ή τολμάει η σύνοδος να υπακούσει ή να υποταχθεί σε τέτοια αντίχριστη διαταγή; Πού είναι οι εντολές του Θεού; Σε ποιόν υπακούει η σύνοδος; Πού είναι η πίστη τους; Μόνο άπιστοι ή δειλοί ή ... προδότες μπορούν να συναινέσουν σε τέτοια ασέβεια και παραφροσύνη της των προφητοκτόνων.  Μόνο οι Ρωμαίοι στα χρόνια των διωγμών, οι Τούρκοι για κάτι φεγγάρια και ο Στάλιν κλείσανε εκκλησίες. Και να το κάνει αυτό χριστιανική υποτίθεται κυβέρνηση με τη σύμφωνη γνώμη του ιερατείου ... !!!  Κυβέρνηση που ορκίστηκε στο Ευαγγέλιο και σύνοδος που έχει άπειρα σχετικά θαύματα αντιμετωπίσεως επιδημιών και πανδημιών; Οι δεσποτάδες έπρεπε ως άλλοι Σέργιοι επί Ηρακλείου να βγάλουν τις εικόνες της Παναγίας και τα λείψανα των αγίων στους δρόμους των χωριών και των πόλεων (τώρα πια δεν έχουμε τείχη) και να κάνουν λιτανείες, παρακλήσεις, προσευχές και να καλέσουν το λαό σε προσευχή, νηστεία και μετάνοια (όπως οι Νινευϊτες) που εν μέσω Σαρακοστής αντί να νηστεύει τρώει, βακχεύει, καρναβαλίζει και πορνεύει. Πόσες φορές στα συναξάρια μας διαβάζουμε σχετικά; Ο λαός ρωτήθηκε; Ο λαός του Θεού, ρωτήθηκε; Ποιά είναι η σύνοδος που αποφασίζει μόνη της; Ψήφω κλήρου και λαού λένε οι κανόνες. Ο λαός είναι ο θεματοφύλακας της πίστεως και όχι το ιερατείο. Ποιός μας λύτρωσε από τόσα δεινά εις τους αιώνας; Και πώς τολμάνε πολιτικοί και δεσποτάδες και λιτανεύουν και γιορτάζουν αγίους που με πάρα πολλά θαύματα έδιωξαν λοιμικές αρρώστιες μόνο και μόνο επειδή ο λαός, παρά τα χάλια του κάθε φορά, μαζεύτηκε σε λειτουργική σύναξη και παρεκάλεσε και ικέτεψε το έλεος του Θεού και τη μεσιτεία των αγίων; Πώς τα πετάνε αυτά στο σκουπιδοντενεκέ οι δεσποτάδες κάνοντας πειθήνια υπακοή σε μια αντίχριστη πολιτεία που ενώ άκρες χείλεσι παριστάνει την Ορθόδοξη, νομοθετεί και πράττει αντίχριστα; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτή ακριβώς είναι η εκπλήρωση της προφητείας του Δαυϊδ

δεῦτε καὶ καταπαύσωμεν πάσας τὰς ἑορτὰς τοῦ Θεοῦ ἀπὸ τῆς γῆς. (ψαλμ. ογ΄, 8) 

Δεν δικαιούται ουδείς, δε νομιμοποιείται ουδείς να βάλει τη γνώμη του, το νόμο του, την επιβολή του πάνω από τους νόμους του Θεού. Εμείς εκτός από χριστιανοί είμαστε και μακρινά αδέρφια της Αντιγόνης. Ποιός ασεβής Κρέοντας τόλμησε ποτέ να νομοθετήσει ενάντια στο Θεό και να τη γλιτώσει; Οι Κυριακές και οι εορτές είναι μέρες που ο Θεός στέλνει πολλαπλή τη Χάρη του και αγιάζεται και θεραπεύεται ο κόσμος. Αν ο λαός τόσες μέρες είχε προστρέξει στις εκκλησίες για παρακλήσεις, μετάνοια, εξομολόγηση, λειτουργίες και θεία κοινωνία, αν είχαν ανέβει στον ουρανό ομαδικά πυρά προσευχής και ικεσίας ο Θεός θα είχε δείξει το θαύμα του. Όμως δεν είναι αργά. Ακόμα περιμένει. Τώρα όμως περιμένει και την ομολογία των παιδιών του ενάντια στις ψευδείς και υποκριτικές νομικίστικες διατάξεις των υπονομευτών της σωματικής και πνευματικής υγείας του λαού αλλά και ενάντια των θρησκευτικών ταγών που σίγησαν και μήδισαν.

ὁ ποιμὴν ὁ καλὸς τὴν ψυχὴν αὐτοῦ τίθησιν ὑπὲρ τῶν προβάτων  (Ἰωαν. ι´,11)

Κύριος θανατοῖ καὶ ζωογονεῖ ...  Αυτό μπορεί να μην το ξέρουν οι πολύξεροι των υπουργείων που μαζεύονται σε άλλες συνάξεις, μυστικές σε κάτι υπόγεια και κάτι ... στοές ...(καλά, αυτές πότε θα απαγορευτούν;) αλλά δεν το ξέρουν ούτε οι δεσποτάδες; Δεν το ξέρει η σύνοδος ... ; ! ; ! ; !


Η κυβερνητικὴ ἀπαγόρευση τῆς Θείας Λειτουργίας δὲν ἔχει ἱστορικὸ προηγούμενο!


Λέγει ο άλλος: «δεν καταργήθηκαν οι λειτουργίες όπως λέγουν οι συνωμοσιολόγοι, τις κάνουν μόνοι τους οι ιερείς». Μα βρε ανόητε άνθρωπε οι λειτουργίες είναι για τον άνθρωπο όπως και το τίμιο σώμα και αίμα του! Μα ποτέ δεν έχεις μελετἠσει τους Αγίους Πατέρες μας; Νομίζεις ότι ο Θεός μας έχει ανάγκη για κάτι; Εμείς ο λαός του τον έχουμε ανάγκη!


ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!





''Γρηγορείτε, στήκετε εν τη πίστει, ανδρί­ζε­σθε, κρα­ται­­ούσθε''. 

(Α' Κορ. 16.13-24)


Είναι οικτρό! Αν ο παναιρετικός ιός του Οικουμενισμού απορθοδοξοποίησε τις καινοτόμες, επίσημες Εκκλησίες, ο φυσικός ιός του Κορωνοιού τις έβαλε λουκέτο! Η πτώση διά βαθμηδόν οδηγεί από τον πάτο, στον απόπατο. Μια απλή οπτικοποίηση των όλων, χωρίς βεβιασμένη, επιδερμική και εκ του πονηρού πνευματική ''υπερμετρωπία'' οδηγεί στο ασφαλές συμπέρασμα, πως οι αποφάσεις που πάρθηκαν ήταν εξόχως επονείδιστες, ως και εν ολίγοις -αδιακρίτως- κωμικές! Η Εκκλησία της Κύπρου θα τελεί λειτουργίες μέχρι του ορίου των δέκα ατόμων. Ο ενδέκατος και οι συνακόλουθοί του στην ουρά θα μένουν εκτός, αφού οι ιερείς θα καλούνται να κλειδώνουν τους ναούς! Το Οικουμενικό Πατριαρχείο, η Αρχιεπισκοπή της Κρήτης, της Αμερικής και φυσικά η Αλβανική Εκκλησία μπροστάρηδες ''εφ' όπλου λόγχη'' στον επικό αγώνα του Καίσαρος, για την διάσωση του επίδημου ποιμνίου.


Στα ενχώρια, η καινοτόμος Εκκλησία δυστυχώς απέδωσε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Καίσαρι...! Αυτή η χρόνια σύμπραξη και ταυτοποίηση Κράτους-Εκκλησίας απέδωσε τα μέγιστα, ώστε και ο Πρωθυπουργός να αναδειχθεί ως νέος Πόντιος Πιλάτος (εν μέσω Μ. Τεσσαρακοστής) και η Αρχιεπισκοπή να αντικρούσει, πως η απόφαση ήταν πρωθυπουργική και ως εκ τούτου, υπακοή στον Καίσαρα! Ο δηθενισμός και η ανειλικρίνεια, όμως μεγιστοποιούν την υποκρισία και εγκαθιδρούν την απιστία και το ψεύδος. Πού πήγαν άλλωστε όλα εκείνα τα φιλοσεβή, φλογερά και ρητορικά  κηρύγματα, πως στην εκκλησία όλα αγιάζονται, όλα αποκαθαίρονται και όλα ευδοκιμούν εν Πνεύματι Αγίω;


Πού πήγαν όλες εκείνες οι θορυβώδεις, ηχηρές, στεντόρειες και μεγαλεπίβολες φωνές από του άμβωνος, πως κατά την τελετή του Αγιασμού, που γίνεται κάθε πρώτη του μηνός στους ναούς και τα ξωκλήσια, το νερό που ραντίζουμε αγιάζει όχι μόνο τα σώματα, τις ψυχές, αλλά και την ύλη την κτιστή; Στην ακολουθία του Μικρού Αγιασμού ο ιερέας δεν είναι που διαβάζει το ευαγγέλιο περί της προβατικής κολυμβήθρας της Βηθεσδά; Τί λέει; ''Τω καιρώ εκείνω, ανέβη ο Ιησούς εις Ιεροσόλυμα. Εστί δε εν τοις Ιεροσολύμοις, επί τη Προβατική, κολυμβήθρα, η επιλεγομένη εβραιστί Βηθεσδά, πέντε στοάς έχουσα. Εν ταύταις κατέκειτο πλήθος πολύ των ασθενούντων, τυφλών, χωλών, ξηρών, εκδεχομένων την του ύδατος κίνησιν. Άγγελος γαρ κατά καιρόν κατέβαινεν εν τη κολυμβήθρα, και ετάραττε το ύδωρ· ο ουν πρώτος εμβάς μετά τήν ταραχήν του ύδατος, υγιής εγίνετο, ω δήποτε κατείχετο νοσήματι''.


Το ύδωρ τούτο το ηγιασμένο δεν χρησιμοποιούν οι Ιερείς μας έτη και έτη, περί ίασης των ασθενούντων, περί φυγάδευσης των δαιμόνων και περί αγιασμού των οίκων τούτων; ''Νάμασιν επομβρήσας, Χριστέ, πηγήν των ιάσεων, εν τω πανσέπτω ναώ της Παρθένου σήμερον, τω της σης ευλογίας ραντισμώ, φυγαδεύεις τας νόσους των ασθενούντων, ιατρέ των ψυχών και των σωμάτων ημών''. Όταν πίνουμε τον αγιασμό, δεν ευχόμαστε: ''Κύριε, ποίησον αυτό και δι' εμέ αφθαρσίας πηγήν, αγιασμού δώρον, αμαρτημάτων λυτήριον, νοσημάτων αλεξιτήριον, δαίμοσιν ολέθριον, ταις εναντίαις δυνάμεσιν απρόσιτον, αγγελικής ισχύος πεπληρωμένον''; Δυστηχώς και είναι αναφανδόν πασιφανές, πως η αίρεση οδηγεί στην απιστία.


Μετά την εκκοσμικευμένη απόφαση του Παποκεντρικού Κρατιδίου του Βατικανού περί κλείσιμου όλων των ''ναών'' και μετάδοση της ''λειτουργίας'' μέσω Skype (!), η καθ' ημάς καινοτόμος Εκκλησία προωθεί την μαζική κατ' οίκον προσευχή, τον προσανατολισμό στην Τηλοψία και την καταφυγή στο Διαδίκτυο. Αυτά -δηλαδή- που η ίδια καλούσε τους πιστούς να αποφεύγουν! Γιατί δεν γίνονται λιτανείες, γιατι δεν τελούνται αγρυπνίες για την εξάλειψη της πανδημίας του ιού του Κορωνοιού, αφού είναι γνωστό τοις πάσι: ''Όπου Θεός δε βούλεται, νικάται φύσεως τάξις, ως γέγραπται''! Η καινοτόμος Εκκλησία, αφ' ενός εφαρμόζει την παροιμία ''δάσκαλες που δίδασκες...'' και αφ' ετέρου προσφέρει τροφή πλουσία κι εδέσματα θεσπέσια  στους -συνειδητά- αθέους, αιρετικούς και αλλόθρησκους προκειμένου να διατρανώνουν και να ενισχύουν την πεποίθηση, πως η Εκκλησία αδυνατεί να νικήσει, εκεί ''όπου νικάται φύσεως τάξις''!


Μεγαλύτερη χαιρέκακη ευφορία και δώρο συστημένο προς τον διάβολο και τους υπηκόους του δεν θα μπορούσε να συμβεί. Ο Χριστός μας δεν ελάλησε στον Πέτρο ''Ολιγόπιστε εις τι εδίστασας;'', βλέπων (ο Πέτρος) τον άνεμον ισχυρόν και εφοβήθη, και αρξάμενος καταποντίζεσθαι έκραξε λέγων ''Κύριε, σώσον με''; Εν μέσω Μεγάλης Τεσσαρακοστής (η ερχόμενη Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως), αντί οι Ποιμένες της καινοτόμου Εκκλησίας να καλέσουν τους πιστούς να γεμίσουν τις εκκλησίες προκειμένου να αποστάξουν μια σταλαγματιά αγάπης και μετάνοιας, τους μαντρώνουν εκτός ποιμνιοστασίου, υπό το φόβο του ιού! Οι ίδιοι δεν είναι που διατείνονται, πως είναι καιροί ομολογίας, γενναιοφροσύνης και αποκάλυψης στην εσχατιά του χρόνου, καιροί νήψης και εγρήγορσης στο τέλος αυτού του εσχατολογικού οδοιπορικού;


πως, όμως και στην περίπτωση του ειδεχθούς Οικουμενισμού, έτσι και τώρα υπό τον φόβο της πανδημίας λαλούν διεστραμμένα, προκειμένου να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Και ο μεν Συγκρητισμός αντιμετωπίστηκε με καλοτυπωμένα έγγραφα και ενδελεχή δοκίμια, προκειμένου να αναδειχθούν οι γνώσεις και οι δείκτες νοημοσύνης των γραφόντων, ο δε πάνδημος ιός με την εκ του ασφαλούς παρότρυνση της οδηγίας  ''Μένουμε στο Σπίτι''... Τουναντίον, το εντελώς αντίθετο θα έπρεπε να αντιτάξουν οι καινοτόμοι της Αποστασίας: το σύνθημα ''Μένουμε στην Εκκλησία''! Αλλά, για ποια Εκκλησία ομιλούμε, όταν  οι περισσότεροι εκ των ιδίων δεν πιστεύουν στην Μοναδικότητα, την Σωτηριολογική Αποκλειστικότητα και την Καθολικότητα της Ορθοδόξου Εκκλησίας; Οι σημερινοί Οικουμενιστές ψευδοπροφήτες, τύπου Βαρθολομαίου, Ελπιδοφόρου, Αναστασίου, Ιγναντίου και εσχάτως του Νικολάου Μεσογαίας, τους έχουν πείσει, να ρίξουν και εκείνοι λίγο ''λίπασμα'' στην ξερή αναδενδράδα του Συγκρητισμού.


Και Ανάσταση; Και Ανάσταση μέσω Skype, ΕΡΤ και διαδικτύου! Το όνομα της Απιστίας που καλλιεργείται με στρατηγική, συνέπεια και προγραμματισμό ονομάζεται Αίρεση και Φόβος!


Υ.Γ. Το άρθρο αποτελεί προσωπική εκτίμηση του γράφοντος εκπροσωπώντας μόνο τον εαυτό του και κανέναν άλλο. Στις Εκκλησίες βιώνεται το θαύμα της Χάριτος του Αγίου Θεού, ανατρέπεται παντελώς η φυσική τάξη των πραγμάτων και ο Χριστός μας ζωντανός αγιάζει τους μετέχοντας στην λειτουργική τάξη των ναών. Αυτή είναι η μακραίωνη ιστορία της Αγίας Εκκλησίας μας, σημειώνοντας παράλληλα, πως οι ναοί με τις αγίες εικόνες τους, τα αγιάσματά τους, τα χαριτόβρυτα και ιερά λείψανά τους και την φυσική παρουσία των Αγίων μας -προεξάρχοντος του ιδίου του Χριστού μας μετά της Κυρίας Θεοτόκου- δεν θα άφηναν ούτε έναν άνθρωπο να προσβληθεί από παντός κακού! Όλα είναι θέμα Πίστης! Τα υπόλοιπα θαρρώ είναι εκ του περισσού. Εύχεσθε!



Γιώργος  Δ. Δημακόπουλος

Δημοσιογράφος


Άτρωτος από λοιμική ασθένεια όποιος τιμά με πίστη την Αγία Βαρβάρα!


(Η εικόνα της Αγίας Βαρβάρας στο Μηνολόγιον του Αυτοκράτορος Βασιλείου του Β΄)




«Ἄναρχε Θεέὁ τὸν οὐρανὸν τείνας ὡσεὶ καμάραντὴν δὲ γῆν ἐφ ὑδάτων ἐδράσαςὁ νεφέλαις ὔειν προστάττωνἤλιόν τε φωταγωγὸν πᾶσι παραστησάμενοςκαὶ τὰς κοινὰς ταύτας ἀπολαύσεις δικαίοις τὲ καὶ ἀδίκοιςἀγαθοῖς ἅμα καὶ πονηροῖς χορηγῶναὐτὸς καὶ νῦν ἑμοῦ δεομένης εἰσάκουσονβασιλεῦκαὶ ὃς ἃν τοῦ σοῦ ὀνόματος καὶ τῆς ἑμῆς ἀθλήσεως διαμνημονεύσειμὴ λοιμώδης νόσος τῷ οἴκῳ αὐτοῦ ἐπισκήψειεμὴ ἄλλό τι μηδὲν τῶν λωβᾶσθαι σώματα καὶ λυπεῖν δυναμένωνΟἶδας γάρΚύριεὅτι σάρκες ἡμεῖς καὶ αἶμαποίημα τῶν σῶν ἀχράντων χειρῶν καὶ εἰκόνι σῇ καὶ ὁμοιώσει τετιμημένοι».

(Προσευχή της Αγίας Βαρβάρας προ του μαρτυρικού θανάτου της – 
Από το Μηνολόγιον του Αγίου Συμεώνος του Μεταφραστού)

Ο αγαπητός Αδελφός μας κ. Αντώνιος Αγγελιδάκης, προσέφερε ευγενώς στους ευσεβείς αναγνώστες του Ιστολογίου μας, τους Χαιρετισμούς στην Αγία Βαρβάρα, τους οποίους μετέγραψε. Τον ευχαριστούμε θερμώς και είθε η Αγία να τον διαφυλάττει, όπως και όλους τους ευσεβείς, από κάθε νόσο!