Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙ ''ΥΠΑΚΟΗΣ''.


Πόσες φορὲς μᾶς εἶπε ἡ Ἐκκλησία ὅτι πρέπει νὰ σεβασθοῦμε τὶς ἀποφάσεις τῆς Κυβέρνησης. Καὶ τὸ κάναμε. Ἄραγε τότε, τὴν ἐποχὴ τῆς ἀλλαγῆς τοῦ ἡμερολογίου, γιατί δὲν ὑποτάχθηκε πάλι στὸν ''Καίσαρα'' ὁ ὁποῖος εἶχε ἐπιτρέψει στὴν Ἐκκλησία νὰ διατηρήσει τὸ Ἰουλιανὸ Ἡμερολόγιο (παλαιό); Γιατί δὲν ἔκανε ''ὑπακοή'';

Ἡ Κυβέρνηση μὲ νομοθετικὸ διάταγμα (1923), ἀποφάσισε τὴν εἰσαγωγὴ τοῦ νέου ἡμερολογίου σὲ ὅλη τὴν Ἑλλάδα, ἐπέτρεψε ὅμως στὴν Ἐκκλησία νὰ διατηρήσει τὸ παλαιὸ Ἰουλιανὸ Ἡμερολόγιο. Τί ἔπραξε ἡ ἴδια; Ἀντὶ νὰ ὑποταχθεῖ - ὅπως σήμερα μὲ αὐτὰ τὰ ''περίφημα'' ἐπιχειρήματα - ἔσπευσε ταχέως νὰ ἐφαρμόσει τὸ νέο λεγόμενο ἡμερολόγιο, καὶ οἱ πιστοί, ὁ ἁπλὸς λαός, προσπαθοῦσε νὰ γλυτώσει ἀπὸ τοὺς ὑποκόπανους τῶν χωροφυλάκων!


Σκεφθεῖτε νὰ ἔκανε ὑπακοὴ τότε στὴν Πολιτεία (δηλ. νὰ διατηροῦσε τὸ παλαιὸ κατὰ τὸ νομοθετικὸ διάταγμα), καὶ σήμερα ἀνυπακοὴ (αὐτονόητη ἡ ἀπάντηση)........





Υ.Γ. Τὸ νομοθετικὸ αὐτὸ διάταγμα εἶναι ἀκόμα σὲ ἰσχὺ διότι δὲν ἔχει καταργηθεῖ.

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΘΡΑΣΟΣ!


«Εἰ ὁ κόσμος ὑμᾶς μισεῖ, γινώσκετε ὅτι ἐμὲ πρῶτον ὑμῶν μεμίσηκεν.
εἰ ἐκ τοῦ κόσμου ἦτε, ὁ κόσμος ἂν τὸ ἴδιον ἐφίλει· ὅτι δὲ ἐκ τοῦ κόσμου οὐκ ἐστέ, ἀλλ᾿ ἐγὼ ἐξελεξάμην ὑμᾶς ἐκ τοῦ κόσμου, διὰ τοῦτο μισεῖ ὑμᾶς ὁ κόσμος.
μνημονεύετε τοῦ λόγου οὗ ἐγὼ εἶπον ὑμῖν· οὐκ ἔστι δοῦλος μείζων τοῦ κυρίου αὐτοῦ. εἰ ἐμὲ ἐδίωξαν, καὶ ὑμᾶς διώξουσιν· εἰ τὸν λόγον μου ἐτήρησαν, καὶ τὸν ὑμέτερον τηρήσουσιν.
ἀλλὰ ταῦτα πάντα ποιήσουσιν ὑμῖν διὰ τὸ ὄνομά μου, ὅτι οὐκ οἴδασι τὸν πέμψαντά με». (Ιω. 15, 18-21)



Ένταση στο μοναστήρι της Ερήμης μετά τις πολύωρες έρευνες αστυνομικών (ΒΙΝΤΕΟ)


Την έντονη αντίδραση κατοίκων της κοινότητας Ερήμης της επαρχία Λεμεσού προκάλεσαν οι πολύωρες έρευνες της Αστυνομίας στην Ιερά Μονή Αγίου Γεωργίου Σπηλαίων αναφορικά με πληροφορίες για την τέλεση Θείας Λειτουργίας για την εορτή του Αγίου Γεωργίου στην παρουσία πιστών.

Όπως μπορείτε να δείτε στα βίντεο που εξασφάλισε ο Alpha Κύπρου, στην περιοχή έφτασαν πεζοί και ομαδικά κάτοικοι της Ερήμης που εξέφρασαν την αντίθεση τους με την παρουσία αστυνομικών στο μοναστήρι και την καταγγελία κατά του ιερέα της εκκλήσίας, στη βάση του Περί Λοιμοκαθάρσεως Νόμου.
      
      

                
          
            Σύμφωνα με πληροφορίες, η Πανηγυρική Θεία Λειτουργία για την εορτή του Αγίου Γεωργίου άρχισε στις τρείς τα ξημερώματα και ολοκληρώθηκε στις επτά το πρωί. Η Αστυνομία έλαβε πληροφορία ότι στο μοναστήρι είχαν συγκεντρωθεί πιστοί και έφτασε στην εκκλησία για να ερευνήσει την υπόθεση. Αστυνομικός φέρεται μάλιστα να εισήλθε στον ναό και να εντόπισε είκοσι περίπου πρόσωπα να παρακολουθούν τη Θεία Λειτουργία. 

Από τον Ναό εξήλθε ο ιερέας, ο οποίος υποστήριξε ότι η Θεία Λειτουργία τελούνταν στην παρουσία μόνο του ιδίου και των μοναχών που επανδρώνουν το μοναστήρι. Τότε, οι αστυνομικοί με τη συνοδεία μελών της Εθνικής Φρουράς ερεύνησαν τους χώρους της Μονής, συμπεριλαμβανομένων και των κελιών των μοναχών χωρίς να εντοπίσουν οποιοδήποτε πρόσωπο.

          
            Την ίδια ώρα, σε χώρο στάθμευσης της Μονής εντοπίστηκαν δεκαέξι οχήματα, η παρουσία των οποίων διερευνάται από τις Αρχές, ενώ σύμφωνα με μαρτυρία θεάθηκαν πρόσωπα να απομακρύνονται από το μοναστήρι, διασχίζοντας αγροτική περιοχή.



Περισσότερα στο: https://www.alphanews.live/cyprus/entasi-sto-monastiri-tis-erimis-meta-tis-polyores-ereynes-astynomikon-binteo

«Όποιος ελεύθερα συλλογάται , συλλογάται καλά»













* Ρήγας Βελεστινλής,
Φυσικής απάνθισμα. Διά τους αγχίνους και φιλομαθείς Έλληνας, εκ της γερμανικής και γαλλικής διαλέκτου ερρανισθέν παρά του Ρήγα Βελεστινλή Θετταλού,
Βιέννη 1790,
σσ. 23, 24.

* Albrecht von Haller.

«Εἰς οἶκον (ναόν).....»


Β Παραλ. 6,28    λιμὸς ἐὰν γένηται ἐπὶ τῆς γῆς, θάνατος ἐὰν γένηται, ἀνεμοφθορία καὶ ἴκτερος, ἀκρὶς καὶ βροῦχος ἐὰν γένηται, καὶ ἐὰν θλίψῃ αὐτὸν ὁ ἐχθρὸς κατέναντι τῶν πόλεων αὐτῶν, κατὰ πᾶσαν πληγὴν καὶ πάντα πόνον,
Β Παραλ. 6,29    καὶ πᾶσα προσευχὴ καὶ πᾶσα δέησις, ἣ ἐὰν γένηται παντὶ ἀνθρώπῳ καὶ παντὶ λαῷ σου Ἰσραήλ, ἐὰν γνῷ ἄνθρωπος τὴν ἀφὴν αὐτοῦ καὶ τὴν μαλακίαν αὐτοῦ καὶ διαπετάσῃ τὰς χεῖρας αὐτοῦ εἰς τὸν οἶκον τοῦτον,
Β Παραλ. 6,30    καὶ σὺ εἰσακούσῃ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἐξ ἑτοίμου κατοικητηρίου σου καὶ ἱλάσῃ καὶ δώσεις ἀνδρὶ κατὰ τὰς ὁδοὺς αὐτοῦ, ὡς ἂν γνῷς τὴν καρδίαν αὐτοῦ, ὅτι μόνος γινώσκεις τὴν καρδίαν υἱῶν ἀνθρώπων,
Β Παραλ. 6,31    ὅπως φοβῶνται πάσας ὁδούς σου πάσας τὰς ἡμέρας, ἃς αὐτοὶ ζῶσιν ἐπὶ πρόσωπον τῆς γῆς, ἧς ἔδωκας τοῖς πατράσιν ἡμῶν.



Β Παραλ. 7,12    καὶ ὤφθη Κύριος τῷ Σαλωμὼν τὴν νύκτα καὶ εἶπεν αὐτῷ· ἤκουσα τῆς προσευχῆς σου καὶ ἐξελεξάμην ἐν τῷ τόπῳ τούτῳ ἐμαυτῷ εἰς οἶκον θυσίας.
Β Παραλ. 7,13    ἐὰν συσχῶ τὸν οὐρανὸν καὶ μὴ γένηται ὑετός, καὶ ἐὰν ἐντείλωμαι τῇ ἀκρίδι καταφαγεῖν τὸ ξύλον, καὶ ἐὰν ἀποστείλω θάνατον ἐν τῷ λαῷ μου,
Β Παραλ. 7,14    καὶ ἐὰν ἐντραπῇ ὁ λαός μου ἐφ᾿ οὓς ἐπικέκληται τὸ ὄνομά μου ἐπ᾿ αὐτούς, καὶ προσεύξωνται καὶ ζητήσωσι τὸ πρόσωπόν μου καὶ ἀποστρέψωσιν ἀπὸ τῶν ὁδῶν αὐτῶν τῶν πονηρῶν, καὶ ἐγὼ εἰσακούσομαι ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καὶ ἵλεως ἔσομαι ταῖς ἁμαρτίαις αὐτῶν καὶ ἰάσομαι τὴν γῆν αὐτῶν. 



 Β Παραλ. 20,9    ἐὰν ἐπέλθῃ ἐφ᾿ ἡμᾶς κακά, ῥομφαία, κρίσις, θάνατος, λιμός, στησόμεθα ἐναντίον τοῦ οἴκου τούτου καὶ ἐναντίον σου, ὅτι τὸ ὄνομά σου ἐπὶ τῷ οἴκῳ τούτῳ, καὶ βοησόμεθα πρὸς σὲ ἀπὸ τῆς θλίψεως, καὶ ἀκούσῃ καὶ σώσεις.

«Οὐ βασιλέων ἐστί νομοθετεῖν τῇ Ἐκκλησίᾳ… Βασιλέων ἐστίν ἡ πολιτική εὐπραξία· ἡ δέ ἐκκλησιαστική κατάστασις ποιμένων καί διδασκάλων»


Ο ΙΕΡΟΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ ΕΝΤΕΛΛΕΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΣΕ ΤΡΟΜΟΝΟΜΟΥΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ

Του Παναγιώτη Νούνη

Το Κράτος, οι άθεοι ή και μασόνοι πολιτικοί, ιατροί και η Αστυνομία πλέον, αποφαίνονται και νομοθετούν (ως αλάθητες παπικές αυθεντίες) περί της Ορθόδοξης Καθολικής Εκκλησίας και εναντίον των θρησκευτικών και ιερών Μυστηριακών πράξεων, καθότι στοχοποιεί άρδην επισκόπους, κληρικούς, λαϊκούς θεολόγους και πιστούς.

Ο ιερός Δαμασκηνός όμως, ένας μεγάλος Πατέρας και Δογματολόγος της Ορθόδοξης Καθολικής Εκκλησίας, εκφράζει διαμετρικά σφοδρή και αντίθετη άποψη, καθότι έχει παρόμοιες εμπειρίες στην εποχή του:


«Οὐ βασιλέων ἐστί νομοθετεῖν τῇ Ἐκκλησίᾳ… Βασιλέων ἐστίν ἡ πολιτική εὐπραξία· ἡ δέ ἐκκλησιαστική κατάστασις ποιμένων καί διδασκάλων» (Αγίου Ιωάννη Δαμασκηνού, Περί τῶν ἁγίων εἰκόνων 12, PG 94, 1296).

Ελευθέρα μετάφραση: Δεν είναι δουλειά του Κράτους ή των πολιτικών να νομοθετούν και να χειραγωγούν (νομικά και πολιτικά) την Εκκλησία ή τα περί της Εκκλησίας. Το διακόνημα των πολιτικών είναι οι κοινωνικά καλές πράξεις και τα καλά έργα για τους πολίτες. Για τα εκκλησιαστικά πράγματα την ευθύνη κυρίως την έχουν οι επίσκοποι, οι κληρικοί, οι μοναχοί, οι λαϊκοί θεολόγοι και οι πιστοί.

Παράλληλα, μας αποσαφηνίζει ο άγιος Ιωάννης Δαμασκηνός, ότι:

«Οὐ δέχομαι βασιλέα τυραννικῶς τήν ἱερωσύνην ἁρπάζοντα… οὐ πείθομαι βασιλικοῖς κανόσι διατάττεσθαι τήν Ἐκκλησίαν, ἀλλά πατρικαῖς παραδόσεσι ἐγγράφοις τε καί ἀγράφοις» (Αὐτόθι 16, PG 94, 1301-1304).

Ελευθέρα μετάφραση: Δεν δεχόμεθα από το Κράτος όπου με τυραννικά και φασιστικά μέσα (π.χ. προπαγάνδα με τα Μ.Μ.Ε. και τις Αστυνομικές αρχές) να υποκλέπτουν και να απαξιώνουν, δόλια και πονηρά, την ιερωσύνη και τα λοιπά Μυστήρια της Εκκλησίας. Δεν πρόκειται να υπακούσω ή να πειστώ σε άδικους κρατικούς (τρομο)νόμους που διατάζουσι την Εκκλησία, αλλά θα πειστώ και θα υπακούσω στην γραπτή και άγραφη ιερά Παράδοση της Πατερικής Θεολογίας της Εκκλησίας.

Ξεκάθαρες κουβέντες, για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν Νουν Χριστού, και όχι νουν «Γνωστικών».

Του Παναγιώτη Νούνη
Θεο-Λογικός και Θρησκευτικός Στοχαστής

Διαχειριστής του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»

Ο Υπουργός Υγείας του Ισραήλ περίμενε την έλευση του “Μεσσία” τον Απρίλιο

Κατά τον Υπουργό Υγείας του Ισραήλ , η λύση για την πανδημία του COVID-19 , είναι η αναμενόμενη από τους Ιουδαίους, έλευση του “Μεσσία”, την οποία προσδοκά κατά τον μήνα Απρίλιο, κατά τη διάρκεια του Ιουδαϊκού Πάσχα!



Israel Health Ministry Yaakov Litzman has been criticized for what many call his unprofessional handling of the coronavirus crisis. But in a recent interview, he suggested that while he takes the situation seriously, he’s waiting on a more divine brand of deliverance.
One of the early sticking points in the current unity coalition negotiations between Prime Minister Benjamin Netanyahu and rival Benny Gantz was the latter’s insistence that someone other than Litzman serve as Minister of Health in the next government.
Litzman insisted that his United Torah Judaism faction and its seven seats would remain in the coalition only if he retaied his current post, and Gantz on Sunday reportedly acquiesced.
That sorely disappointed health care professionals in Israel. Earlier in the day, Channel 12 News reported that the heads of hospital departments across the country had petitioned Netanyahu to install a Minister of Health with an actual medical background.
Earlier this month, Litzman was asked in an interview with Chamal News if the current restrictions on the Israeli population will last until after the Passover holiday, set to begin the evening of April 8, next Wednesday.
Israel’s Minister of Health responded:
“God forbid! We are praying and hoping that Messiah will arrive before Passover as it is a time of our redemption. I am sure that the Messiah will come by Passover and save us the same way God saved us during the Exodus and we were freed. The Moshiach will come and save us all.”

Οι μουσουλμάνοι λένε ότι ο ''Μεσσίας'' έρχεται....


Σε ομιλία του στους πιστούς τον περασμένο μήνα, ο Ιρανός Alireza Panahian είπε ότι είχε πειστεί ότι ο COVID-19 σηματοδότησε την σύντομη άφιξη του al-Mahdi και ότι οι Μουσουλμάνοι μπορούν και πρέπει να βοηθήσουν να επιταχύνουν αυτό το γεγονός.
«Η εξάπλωση ασθενειών και επιδημιών, όπως ο κοροναϊός, είναι το προοίμιο για τη γέννηση του Ιμάμ Μαχντί», ανέφερε το πρακτορείο ειδήσεων Tasnim του Ιράν "Διαδώστε τον ιό γιατί θα επιταχύνει την εμφάνιση του al-Mahdi."

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:

We’ve reported several times on how top Israeli rabbis see the global coronavirus pandemic as one of several signs that the Messiah will soon reveal himself.
It turns out that at least one of the Islamic world’s leading clerics has taken a similar point of view, but with two important differences:
  1. The Messiah he’s referring to is known as al-Mahdi, and is coming to make Shia Islam the world’s dominant faith;
  2. Muslims, at least those of the Shiite persuasion, should actively spread the coronavirus to hasten the coming of this “messiah.”
In a speech to the faithful last month, Iranian cleric Alireza Panahian said he had become convinced that COVID-19 marked the soon arrival of al-Mahdi, and that Muslims could and should help speed that event.
“The spread of diseases and epidemics such as the coronavirus is a prelude to the birth of Imam Mahdi,” Iran’s Tasnim news agency quoted Panahian as saying. “Spread the virus because it will accelerate the emergence of al-Mahdi.”
While Panahian’s clerical rating is not particularly high, he is close to Iranian Supreme Leader Ali Khamenei and was made head of Iran’s “think tank for universities.” As such, he wields great influence not only religiously, but also in the academic sphere.
The terrorism against Israel and the world that Iran has long sponsored is primarily aimed as sowing the kind of chaos that will, in the eyes of Shiites, necessitate al-Mahdi’s coming. Under the sway of clerics like Panahian, it is not inconceivable that suicide bombings could largely give way to a far quieter form of biological warfare that will serve the same purpose.



Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΓΙΑ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ


ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'': Μερικοί λυσσάνε για τον π. Παίσιο. Άραγε τώρα οι πάμπολλοι υποστηρικτές του τι πιστεύουν; Λέγει κουταμάρες;


Σφράγισμα – 666
-Πῶς ξέρουν καί βάζουν αὐτόν τόν ἀριθμό, Γέροντα;
-Ἤξερε ὁ Εὐαγγελιστής Ἰωάννης τί θά κάνη ὁ διάβολος, ὅπως καί οἱ Προφῆτες προφήτευσαν ὅτι θά πωλήσουν τόν Χριστό γιά «τριάκοντα ἀργύρια»9, ὅτι θά Τόν ποτίσουν ξύδι10, θά διαμερίσουν τά ἱμάτιά Του11. Πρίν ἀπό δύο χιλιάδες χρόνια ἔγραψε στήν Ἀποκάλυψη ὅτι οἱ ἄνθρωποι θά σφραγίζωνται μέ τόν ἀριθμό 666. «Ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τόν ἀριθμό τοῦ θηρίου· ἀριθμός γάρ ἀνθρώπου ἐστί· καί ὁ ἀριθμός αὐτοῦ χξς΄12». Τό 666 γιά τούς Ἑβραίους εἶναι σύμβολο οἰκονομίας. Οἱ Ἑβραῖοι, ὅπως ἀναφέρεται στήν Παλαιά Διαθήκη, ἐπέβαλαν μία συγκεκριμένη φορολογία στά ἔθνη πού ὑποδούλωσαν μέ διάφορους πολέμους. Ἡ ἐτήσια φορολογία ἦταν 666 τάλαντα χρυσοῦ13. Τώρα, γιά νά ὑποτάξουν ὅλον τόν κόσμο, βάζουν πάλι αὐτόν τόν παλιό φορολογικό ἀριθμό, πού συνδέεται μέ τό ἔνδοξο παρελθόν τους. Γι’ αὐτό δέν θέλουν νά τόν ἀντικαταστήσουν μέ ἄλλο ἀριθμό. Τό 666 δηλαδή εἶναι τό σύμβολο τοῦ μαμωνᾶ. Τό πῆραν ἀπό τά σταθμά τοῦ χρυσοῦ-δέν ἤξεραν αὐτό πού ἀναφέρει ὁ Ἅγιος Ἰωάννης στήν Ἀποκάλυψη-, ἀλλά δέν παύει νά εἶναι μαμωνᾶς. Τό Εὐαγγέλιο ὅμως λέει «ἤ Χριστό ἤ μαμωνᾶ». «Οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καί μαμωνᾷ14».
Τά πράγματα προχωροῦν κανονικά. Στήν Ἀμερική τά σφραγισμένα σκυλιά ἐκπέμπουν μέ τόν πομπό καί, τάκ, τά βρίσκουν. Ἔτσι ξέρουν τό κάθε σκυλί πού βρίσκεται. Ὅσα σκυλιά δέν ἔχουν τήν μάρκα τους καί εἶναι ἀδέσποτα τά σκοτώνουν μέ ἀκτῖνες λέιζερ. Μετά θά ἀρχίσουν νά σκοτώνουν καί τούς ἀνθρώπους. Τόνους ψά-ρια ἔχουν σφραγίσει καί τά παρακολουθοῦν ἀπό τό δορυφόρο σέ ποιό πέλαγος εἶναι!
Τώρα πάλι παρουσιάστηκε μία ἀρρώστια, γιά τήν ὁποία βρῆκαν ἕνα ἐμβόλιο πού θά εἶναι ὑποχρεωτικό καί, γιά νά τό κάνη κανείς, θά τόν σφραγίζουν . Πόσοι ἄνθρωποι ἐκεῖ εἶναι ἤδη σφραγισμένοι μέ ἀκτῖνες λέιζερ, ἄλλοι στό μέτωπο καί ἄλλοι στό χέρι! Ἀργότερα, ὅποιος δέν εἶναι σφραγισμένος μέ τόν ἀριθμό 666 δέν θά μπορεῖ οὔτε νά πουλᾶ, οὔτε νά ἀγοράζη, ἤ νά παίρνη δάνειο, νά διορίζεται κ.λπ. Μοῦ λέει ὁ λογισμός ὅτι ὁ Ἀντίχριστος μέ αὐτό τό σύστημα θέλησε νά πιάση ὅλο τόν κόσμο καί, ἅμα δέν εἶναι κανείς στό σύστημα, δέν θά μπορῆ νά δουλέψη κ.λπ. εἴτε κόκκινος εἴτε μαῦρος εἴτε ἄσπρος, ὅλοι δηλαδή. Θά ἐπιβληθῆ ἔτσι μέ ἕνα οἰκονομικό σύστημα πού θά ἐλέγχη τήν παγκόσμια οἰκονομία, καί μόνον ὅσοι θά ἔχουν δεχθῆ τό σφράγισμα , τό χάραγμα μέ τόν ἀριθμό 666 , θά μποροῦν νά ἔχουν ἐμπορικές συναλλαγές.
Τί θά πάθουν ὅμως οἱ ἄνθρωποι πού θά σφραγίζωνται!….Μοῦ ἔλεγε κάποιος εἰδικός ὅτι μέ τίς ἀκτῖνες λέιζερ παθαίνει κανείς βλάβη. Οἱ ἄνθρωποι πού θά σφραγιστοῦν θά τραβοῦν τίς ἀκτῖνες τοῦ ἥλιου καί θά πάθουν τέτοια ζημιά, πού θά μασοῦν τήν γλῶσσα τους ἀπό τόν πόνο15Ὅσοι δέν σφραγιστοῦν, θά περάσουν κα-λύτερα ἀπό τούς ἄλλους, γιατί ὁ Χριστός ὅσους δέν σφραγιστοῦν θά τούς βοηθήση. Δέν εἶναι μικρό πρᾶγμα αὐτό!
-Γέροντα, πότε θά τούς βοηθήση; Μετά;
-Ὄχι, τότε.
-Ἀφοῦ Γέροντα, δέν θά μποροῦν νά πωλοῦν καί νά ἀγοράζουν, πῶς θά περάσουν καλύτερα;
-Νά δῆς, ὁ Θεός ξέρει ἕναν τρόπο, τόν ξέρω καί ἐγώ αὐτόν. Λοιπόν…, μέ ἀπασχόλησε πολύ αὐτό τό θέμα καί μοῦ ἔστειλε μετά τό …..τηλεγράφημα. Ὁ Θεός πῶς μᾶς οἰκονομάει, πῶ! πῶ!

9.Βλ. Ζαχ.11,1-13.
10.Βλ.Ψαλμ.68,22.
11.Βλ.Ψαλμ.21,19
12.Ἀποκ.13,18
13.Βλ.Γ΄Βασ.10,14 καί Β΄Παραλ.9,13.
14.Ματθ.6,24
15.Βλ.Ἀποκ.16,10.
Πηγή
ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΛΟΓΟΙ Β΄
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ
ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ «ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ»
ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ






ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ


Κοινή προσευχή για την Πανδημία στα Ιεροσόλυμα

Με πρωτοβουλία της κυβέρνησης του Ισραήλ, εκπρόσωποι θρησκειών, μεταξύ των οποίων και ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ.κ. Θεόφιλος πραγματοποίησαν κοινή προσευχή στην Ιερουσαλήμ, ενάντια στην πανδημία του νέου κορωνοϊού που πλήττει ολόκληρη την ανθρωπότητα.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο ria novosti, για πρώτη φορά στην ιστορία, οι πνευματικοί ηγέτες συγκεντρώθηκαν σε έναν ανοιχτό χώρο για να προσευχηθούν όλοι μαζί, ενώ το ισραηλινό Υπουργείο Εξωτερικών συμμετείχε ενεργά στην προετοιμασία της εκδήλωσης.
Η προσευχή πραγματοποιήθηκε στην ταράτσα του ξενοδοχείου King David, με το βλέμμα στραμμένο στη παλαιά πόλη της Ιερουσαλήμ




«Αυτή η νέα τρομερή πραγματικότητα έχει επηρεάσει όλη την ανθρωπότητα, ανεξάρτητα από τη θρησκεία, το φύλο και τη φυλή. Με πίστη στην αλληλεγγύη, καλούμε όλους τους ανθρώπους του κόσμου να ενώσουν τις δυνάμεις τους σε μια κοινή προσευχή για υγεία και ενότητα» – αναφέρει το κοινό μήνυμα που εξεδώθη από τους θρησκευτικούς ηγέτες και την υπηρεσία Τύπου της ισραηλινής κυβέρνησης.
Σήμερα, στο Ισραήλ, σύμφωνα με την εντολή διαταγή του Υπουργείου Υγείας, όλοι οι χώροι θρησκευτικής λατρείας είναι κλειστοί και η προσευχή επιτρέπεται σε εξωτερικούς χώρους και σε μικρές ομάδες ανθρώπων που τηρούν απόσταση τουλάχιστον 2 μέτρων.



Να ανοίξουν αμέσως οι εκκλησίες!



Νά ἀνοίξουν ἀμέσως οἱ ἐκκλησίες!

τοῦ Δημ. Κ. Ἀναγνώστου, Θεολόγου

Χριστός Ἀνέστη! Νά ἀνοίξουν ἀμέσως οἱ ἐκκλησίες καί νά μή ξανακλείσουν, μέ καμμία πρόφαση ἤ δικαιολογία. Τό σφάλλειν ἀνθρώπινο, τό ἐμμένειν δαιμονικό! Μᾶς ἔπιασαν στόν ὕπνο μιά φορά, μέ τήν τρομοκρατία καί τά ψέμματα. Δεύτερη φορά δέν θά ὑπάρξει. Δέν μπορεῖ νά ὑπάρξει! Ἡ ἐπιστήμη εἶναι σεβαστή, ἀλλά δέν πρέπει νά ἐξέρχεται τῶν ὁρίων της.

Γιά τούς ὀρθοδόξους ἡ Θεία Λειτουργία τελεῖται κανονικά πάντοτε μέ τή συμμετοχή τοῦ λαοῦ καί δέν παύει νά τελεῖται γιά κανένα λόγο. Συμμετέχει σέ αὐτήν ὅποιος πιστός θέλει. Ὁ πιστός δέν "συμμετέχει" στή Θεία Λατρεία οὔτε τηλεοπτικῶς, οὔτε διαδικτυακῶς. Ἄλλο προσευχή κατ' οἶκον, ἄλλο ἡ "κατ' οἶκον ἐκκλησία" πού δέν τήν ἀποτελεῖ μία χριστιανική οἰκογένεια, ἀλλά μία εὐχαριστιακή σύναξη λαμβάνουσα χώρα ἐν τῶ οἴκῳ κάποιου πιστοῦ, ἄλλο οἶκος προσευχῆς καί ἄλλο Οἶκος Θεοῦ Ζῶντος πού εἶναι ὁ κάθε καθιερωμένος Ὀρθόδοξος Ναός! Ἄλλο, λοιπόν, ἡ συναισθηματική παρηγορία καί ψυχολογική στήριξη, ἄλλο ἡ κατά μόνας ἀτομική ἤ οἰκογενειακή προσευχή καί ἄλλο ἡ μέθεξη τῆς Θ. Χάριτος, μέσῳ τοῦ ἀναντικατάστατου  ἐκκλησιασμοῦ μας στό Ναό τοῦ Θεοῦ, ὅπου φανερώνεται ἡ Ἐκκλησία ὡς Σῶμα Χριστοῦ. Μήν κοροϊδευόμαστε καί μήν ἐξαπατώμεθα.
 Ἡ Θεία Εὐχαριστία δέν μεταδίδει πάρα μόνον Ζωή, δηλαδή Χριστόν, καί προσφέρεται μόνο στούς πιστούς "εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν καί ζωήν τήν αἰώνιον", ἀλλά καί γίνεται αὐτοῖς "εἰς ὑγείαν ψυχῆς τε καί σώματος". Οὔτε φόβος ἀνθρώπων, μά οὔτε καί φόβος θανάτου ἁρμόζει στούς Χριστιανούς. "Ἠλευθέρωσε γάρ ἡμᾶς ὁ τοῦ Σωτῆρος θάνατος"! Τό πολυτιμότερο "πρᾶγμα" στόν κόσμο εἶναι σύμφωνα μέ τό ἱερό Εὐαγγέλιο ἡ ψυχή μας καί ἡ σωτηρία της ΚΑΙ ΟΧΙ, ὅπως ἀνορθόδοξα ἀνέφερε ἡ Διαρκής Σύνοδος στήν "παραμυθητική" της ἐπιστολή (ὅτι εἶναι), ἡ ὑγεία τοῦ σώματος καί ἡ πρόσκαιρη ζωή!  Ἄς ἔχουμε ξεκαθαρισμένα στό νοῦ μας κάποια πράγματα, διότι ἴσως σύντομα χρειασθεῖ νά τά ὑπερασπισθοῦμε ἀντί πάσης θυσίας. Ὅ,τι ἔγινε, ἀσχέτως προφάσεως καί δικαιολογίας, ἦταν καί εἶναι προσβολή καί διωγμός κατά τῆς Πίστεώς μας. Δέν εἶναι οὔτε "ἐπιτίμιο", οὔτε "εὐλογία Θεοῦ" ἡ ἀσέβεια καί οἱ διωγμοί κατά τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως ἔσπευσαν νά μᾶς πείσουν διάφοροι οἰκουμενίζοντες, ἀλλά πόλεμος τοῦ διαβόλου κατά τῆς Ἐκκλησίας ὡς Σώματος τοῦ Χριστοῦ! Εἶναι πλάνη νά λέμε ὅτι ὁ Θεός δέν θά ἐπιτρέψει τό κακό, ὅταν ἐμεῖς τό ἀποδεχόμαστε καί μάλιστα ὅταν τό δικαιολογοῦμε! Χρέος ἰδικόν μας εἶναι ὁ ἀγώνας καί ἡ Ὁμολογία τῆς Πίστεώς μας, ἡ δέ ἔκβαση εἶναι ὑπόθεση τοῦ Θεοῦ! Ἰσχύει ὡστόσο καί τό γνωμικόν τό δίς ἐξαμαρτεῖν οὐκ ἀνδρῶν, οὐδέ γυναικῶν σοφῶν κατά Θεόν!....



Όταν οι μπολσεβίκοι κατηγόρησαν τις εικόνες ως "εστίες μετάδοσης επιδημίας"


Οι εικόνες έπαιζαν έναν ιδιαίτερο ρόλο στην ζωή των Ορθοδόξων Ρώσων και ως εκ τούτου αποτέλεσαν στόχο της εκτεταμένης «αντιθρησκευτικής» προπαγάνδας των μπολσεβίκων. Το 1924 το περιοδικό “Bezbozhnik” («Άθεος») ισχυρίστηκε ότι μια επιδημία σύφιλης στην ύπαιθρο διαδόθηκε μέσω της πρακτικής του φιλήματος των εικόνων. Πέντε χρόνια αργότερα, κατά την «κολεκτιβοποίηση», ισχυρίστηκαν ότι έβρισκαν κρυμμένους κόκκους σιταριού κάτω από εικόνες. Η επίλυση του «προβλήματος των εικόνων» ήταν απλή: οι εικόνες έπρεπε να αφαιρεθούν και να καταστραφούν. Στις αρχές της δεκαετίας του 1920, τα αντιθρησκευτικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι ο πληθυσμός απομακρύνθηκε από τις εικόνες. Τυπώθηκε μάλιστα από το “Bezbozhnik u stanka” μια δέσμευση υπογεγραμμένη από τριάντα οκτώ εργάτες στο εργοστάσιο Krasnaia Zvezda στη Μόσχα, ότι κανένας δεν είχε εικόνες και κανένας δεν ακολουθούσε "λατρεία εικόνων". Μάλιστα, οι συνέπειες της απομάκρυνσης των εικόνων ήταν «θαυματουργικές». Το  Bezbozhnik ανέφερε ότι μετά την ανακοίνωση της κοινότητας του Novyi Put' (Νέος Δρόμος) στην επαρχία Νίζνι Νόβγκοροντ το 1925, η κοινότητα άρχισε να ευημερεί: «Χωρίς τον Θεό, οι δουλειές μας πάνε καλύτερα. Λάβαμε δύο τρακτέρ, έναν εκλεπτυσμένο ψαλίδι, και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό για την επεξεργασία της γης .... »

ΚΟ / Από το “Storming the Heavens: The Soviet League of the Militant Godless” του Daniel Peris και το "Soviet Antireligious Campaigns and Persecutions (History of Soviet Atheism in Theory and Practice and the Believer, Vol 2)" του Dimitry V. Pospielovsky.