Σάββατο 25 Απριλίου 2020

Για μετά τις 19 Ιουνίου προγραμματίζουν να ανοίξουν οι Εκκλησίες;


Τι απάντησε για το άνοιγμα των Εκκλησιών ο Καθηγητής κ. Τσιόδρας
Γιατί απέφυγε να πάρει θέση ο κ. Χαρδαλιάς;
Πως σκέφτεται να αντιμετωπίσει το θέμα η Εκκλησία η οποία έχει εξαγγείλει ότι θα εορτάσει το Πάσχα στις 27 Μαίου;

Το πως θα εξελιχθεί η κατάσταση , κατά τη σταδιακή άρση των μέτρων, σε σχέση με τους χώρους λατρείας, ρωτήθηκε ο καθηγητής κ.Τσιόδρας , κατά την χθεσινή ενημέρωση.

Του Σωτήρη Μ. Τζούμα

Συγκεκριμένα, η ερώτηση έγινε από δημοσιογράφο του τηλεοπτικού σταθμού OPEN και απευθυνόταν τόσο προς τον καθηγητή κ. Τσιόδρα, όσο και προς τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας κ. Νίκο Χαρδαλιά και είχε ως εξής:



«Καθώς βαδίζουμε σε αποκλιμάκωση των μέτρων αυτό σημαίνει και ότι θα ανοίξουν ξανά για τους πιστούς οι Εκκλησίες; Και πότε; Θα τελούνται οι λειτουργίες που έχουν και τη Θεία Μετάληψη ή θα επιτραπεί μόνο η ατομική προσευχή με τα τηρούμενα μέτρα προστασίας; Δεδομένο ότι πολλοί πιστοί είναι ηλικιωμένοι που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες και θα πρέπει να τους προστατεύσουμε, όπως έχετε αναφέρει πολλές φορές, θα αρθούν τελευταία τα μέτρα γι’ αυτούς;»

Ο κ. Τσιόδρας απάντησε με το γνωστό μειλίχιο και καθόλου αιχμηρό ύφος του: «Νομίζω είναι ακόμα νωρίς να το συζητήσουμε. Θεωρώ ότι θα πρέπει να υπάρχουν οι κανόνες και οι αποστάσεις ασφαλείας που επικρατούν και σε άλλους χώρους. Θα συζητηθεί από την Επιτροπή και θα τοποθετηθεί η Επιτροπή με σαφήνεια στην εισήγησή της για χώρους λατρείας, οι οποίοι βέβαια θα αφορούν όχι μόνο τους ορθόδοξους ναούς, αλλά και όλους τους χώρους λατρείας στη χώρα και θα γίνεται με συγκεκριμένους κανόνες ασφαλείας. Τόσο για την ατομική προσευχή όσο και για τη θεία λατρεία».

Αναφορικά με τις ευπαθείς ομάδες σημείωσε: «Νομίζω δεν θα πρέπει να προσεγγίζουμε θέματα ευπαθών ομάδων για τους χώρους λατρείας. Αυτά είναι σαφή. Έχουμε τοποθετηθεί σαφώς γι’ αυτά τα θέματα. Ούτε να τοποθετούμαστε για θέματα πίστης των ανθρώπων. Εμάς μας ενδιαφέρει η συνάθροιση, ο συνωστισμός και νομίζω αυτό θα γίνει με τους κανόνες που πρέπει να γίνει και θα γίνει με εισήγηση της επιτροπής».

Ο κ. Χαρδαλιάς από τη πλευρά του δεν προέβη σε κάποια δήλωση, αρκούμενος να πει ….Καλύφθηκα!

Ωστόσο δημοσιογράφοι που καλύπτουν το ρεπορτάζ ενημέρωσαν στα δελτία ειδήσεων ότι η ενημέρωση που έχουν λέει για το θέμα αυτό είναι ότι με τις Εκκλησίες θα ασχοληθεί η επιστημονική επιτροπή του Υπουργείου Υγείας μετά τις 15 Ιουνίου.

Για του λόγου το αληθές στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι στο δελτίο ειδήσεων η Σία Κοσιώνη ρώτησε τον δημοσιογράφο Γιάννη Κατέλη, πολιτικό συντάκτη που καλύπτει το ρεπορτάζ της Ν.Δ. Την ώρα που την ενημέρωνε ποιά επαγγέλματα και επιχειρήσεις θα ανοίξουν σταδιακά , τον ρώτησε η κ. Κοσιώνη πότε θα ανοίξουν οι Εκκλησίες.Κι αυτός μετά απο μικρή παύση απάντησε με άνεση:

🔹Μετά τις 19 Ιουνίου και βλέπουμε..

Από την απάντησή του δείχνει ότι το θέμα έχει συζητηθεί στα κυβερνητικά κλιμάκια αλλά αποφεύγουν ή δεν ξέρουν πως θα το ανακοινώσουν. Προφανώς θα ακολουθήσουν και πάλι την μέθοδο των δυο εβδομάδων και βλέπουμε!

Στο μεταξύ το θέμα θα αρχίσει να μπλέκεται αφού ως γνωστόν η Σύνοδος κατά την ενημέρωση που είχε κάνει στο χριστεπώνυμο πλήρωμα όταν ξεκινούσε αυτός ο εγκλεισμός με την ιστορική εγκύκλιό της είχε πει να κάνουμε υπομονή, να μετατρέψουμε τα σπίτια μας σε κατ´οίκον Εκκλησία και αφού θα είμαστε…καλά παιδιά, θα εορτάσουνε το Πάσχα κατά την απόδοση της εορτής, στις 27 Μαΐου .

Το τι θα γινει τώρα μετά απο αυτή την εξέλιξη που φημολογείται κανείς δεν γνωρίζει.

Πως θα αντιμετωπίσει η Εκκλησία τον δεύτερο αυτό πειρασμό; Θα σιωπήσει και πάλι και θα συμμορφωθεί προς τις υποδείξεις του κ. Χαρδαλιάς ή αυτή τη φορά θα διαπραγματευτεί με την κυβέρνηση- όπως έχει απαίτηση ο θρησκευόμενος κόσμος- μετά τις αφορμές που της έχουν δοθεί με τα τόσα φάουλ που έχουν γίνει; ( και όχι μόνον απο την πλευρά της Εκκλησίας).Μήπως ήλθε η ώρα να συγκληθεί η Ιεραρχία;

Μακαριώτατε και Σεβασμιώτατοι, επιβεβαιώνετε ή όχι την πληροφορία αυτή ή για μία ακόμη φορά σχεδιάζουν πίσω από την πλάτη της Εκκκησίας; Και τα δύο είναι εξίσου τραγικά αν αληθεύουν!

Γιατι δείχνουν ότι δεν έχουμε καταλάβει τί ακριβώς διακυβεύεται; Έχετε επίγνωση του τί θα ακολουθήσει την επόμενη μέρα;

Δεν θέλουμε Σεβ. Αρχιερείς να γίνετε Παπαφλέσσες αλλά να αποδείξετε στα μάτια του θρησκευόμενου κόσμου-αυτών των ολίγων όπως μας κατηγορούν ότι είμαστε- να αποδείξετε ότι είστε Επίσκοποι της Εκκλησίας μας και όχι εκπρόσωποι μιας δημόσιας υπηρεσίας η οποία εντέλλεται απο το κράτος και εκείνη εκτελεί άβουλη, αδιαφορώντας για τον βασικό της ρόλο! Θα κριθούμε όλοι! Όχι μόνο απο τον Θεό αλλά απο τους νεκρούς μας που μας βλέπουν και απο τους αγέννητους που θα παραλάβουν καμμένη γη!













ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ




Δελτίο Τύπου - Πορείες ΝΑΙ! Ιερές Ακολουθίες ΟΧΙ



Δελτίο Τύπου

Πορείες ΝΑΙ! Ιερές Ακολουθίες ΟΧΙ


Αρ. Πρωτ. 20200425-01                                                                                                     Αθήνα, 25 Απριλίου 2020

Με τις τρεις πορείες που έγιναν χθες (24/4/2020) στο Κέντρο της Αθήνας, παρά την απαγόρευση κυκλοφορίας και συγκεντρώσεων (στις γνωστές εξαιρέσεις προφανώς δεν συμπεριλαμβάνονται πορείες), καταργήθηκαν στην πράξη τα απάνθρωπα μέτρα που επέβαλε η πολιτεία, καταπατώντας τα συνταγματικώς κατοχυρωμένα δικαιώματα των πολιτών. Η αστυνομία όχι μόνο δεν συνέλαβε κανέναν αλλά αντίθετα, προβαίνοντας σε έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, διευκόλυνε τις πορείες κατά τις οποίες συχνά δεν τηρήθηκαν ούτε καν οι αποστάσεις ασφαλείας. Οι διοργανωτές των διαδηλώσεων (συγκεκριμένα στις 12 π.μ.: Η  Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας, η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας,  φοιτητικοί σύλλογοι και δεκάδες ΕΛΜΕ. Στις 1 μ.μ.: Το ΠΑΜΕ. Στις 6 μ.μ. οι αντιρατσιστικές οργανώσεις: Κίνηση Ενωμένοι Ενάντια στο Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή, Κοινότητα Αφγανών Μεταναστών και Προσφύγων στην Ελλάδα, Πακιστανική Κοινότητα Ελλάδος «Η Ενότητα», Δίκτυο Αφρικανών στην Ελλάδα, Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδος) έδωσαν δυναμικό μάθημα στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο, η οποία χωρίς καμία διαμαρτυρία δέχθηκε αρχικά με δημοσίευση του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στο Twitter και στη συνέχεια με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 2867/Υ1 (ΦΕΚ 872/Β/16-3-2020) την ακύρωση της δικής της απόφασης της 16ης Μαρτίου και γενικά την αναίρεση του αυτοδιοίκητου της Εκκλησίας της Ελλάδος που είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο με το άρθρο 3.
Με βάση τα νέα δεδομένα που δημιουργήθηκαν με τις πορείες αυτές, η Πολιτική Παράταξη ΚΟΙΝΩΝΙΑ καλεί την Κυβέρνηση της χώρας, η οποία επέδειξε πρωτοφανή σκληρότητα ΜΟΝΟ στους Ορθόδοξους Χριστιανούς, να άρει άμεσα όλα τα πρόστιμα που άδικα και πραξικοπηματικά έχουν επιβληθεί στους πολίτες της χώρας! Ιδιαιτέρως δε την καλεί να ακυρώσει όλες τις διοικητικές πράξεις επιβολής προστίμων εναντίον σεβαστών Αρχιερέων και Ιερέων που είχαν το σθένος να ανοίξουν τις Εκκλησίες, υπακούοντας στο Νόμο του Θεού αντί του νόμου των ανθρώπων! Δεν είναι δυνατό να ισχύουν δύο μέτρα και σταθμά για τους πολίτες αυτής της χώρας: Αφενός επιβάλλονται πρόστιμα στους πιστούς, που διεκδικούν το δικαίωμά τους στην λατρεία (άρθρο 13 παρ. 2 του Συντάγματος), και σε εκείνους τους Ποιμένες που αγωνίζονται με τη θαρραλέα τους στάση να τους το παρέχουν. Αφετέρου δε διάφορες ενώσεις και πολίτες αφήνονται ελεύθεροι να διοργανώνουν συγκεντρώσεις πολιτικής διαμαρτυρίας και να συμμετέχουν σε αυτές χωρίς καμία ενόχληση από την Αστυνομία.
Αν τελικά η Πολιτεία επιμένει στην κατάφορα άδικη τακτική επιλεκτικής επιβολής προστίμων, οφείλει η σεπτή Ιεραρχία να πληρώσει από τα χρήματα της Εκκλησίας, χρήματα δωρεών του πιστού λαού, όλα τα πρόστιμα που συνδέονται με την ορθόδοξη λατρεία! Αυτήν της την πράξη ίσως ο λαός του Θεού την δεχτεί ως μια συγγνώμη και γέφυρα μεταξύ τους!

Από το Γραφείο Τύπου


Στον αέρα και ο εορτασμός της Απόδοσης του Πάσχα στις 26 Μαΐου

ekklisies kleistes
Του Αιμίλιου Πολυγένη

«Ευχόμαστε και προσευχόμαστε, ο κίνδυνος να περάσει σύντομα, ώστε όλοι μαζί (Κλήρος και λαός) να αξιωθούμε να εορτάσουμε την Λαμπροφόρο Ανάσταση του Κυρίου μας με πανηγυρική Αναστάσιμη Παννυχίδα, κατά την Απόδοση της Μεγάλης Εορτής του Πάσχα, δηλαδή κατά το μεσονύκτιο μεταξύ Τρίτης 26 προς Τετάρτη 27 Μαΐου 2020» - ανέφερε την 1η Απριλίου σε ανακοίνωση της, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Όπως όλα δείχνουν κάτι τέτοιο φαίνεται ότι δεν θα πραγματοποιηθεί, αφού η Κυβέρνηση δεν δείχνει τόσο θετική για άνοιγμα των Εκκλησιών.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι χώροι λατρείας θα ανοίξουν για τους πιστούς και για την τέλεση μυστηρίων, κατά την τρίτη φάση των σχεδίων της Κυβέρνησης.
Να αναφερθεί ότι η τρίτη φάση της απελευθέρωσης είναι στα μέσα Ιουνίου, ενώ σύμφωνα με τους ειδικούς θα συνοδεύεται από συγκεκριμένα μέτρα προφύλαξης.
Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης της 23ης Απριλίου 2020 ο καθηγητής Λοιμωξιολογίας κ. Σ. Τσιόδρας δεν άφησε κανένα περιθώριο για το άνοιγμα των Εκκλησιών και των χώρων λατρείας, καθώς τόνισε ότι είναι νωρίς να συζητηθεί αυτό το θέμα.
«Θα τοποθετηθεί η Επιτροπή με σαφήνεια στην εισήγησή της για χώρους λατρείας, οι οποίοι θα αφορούν βέβαια όχι μόνο τους Ορθόδοξους Ναούς, αλλά και όλους τους χώρους λατρείας στη χώρα. Και θα γίνεται με τους συγκεκριμένους κανόνες ασφαλείας, τόσο για ατομική προσευχή, όσο και για την Θεία Λειτουργία» - δήλωσε ο κ. Τσιόδρας.




Διεθνή Διακήρυξη για την Βιοηθική και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα του 2005





«Η πρώτη αρχή που καθιερώνεται από τη Διακήρυξη είναι ο σεβασμός της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, τονίζοντας την προτεραιότητα των συμφερόντων και της ευημερίας του ατόμου έναντι του αποκλειστικού συμφέροντος της επιστήμης ή της κοινωνίας».


UNESCO adopts Universal Declaration on Bioethics and Human Rights



20 October 2005 

Beyond the well-established principles of informed consent and confidentiality, social responsibility, including improved access to quality health care, figures high in a new Universal Declaration on Bioethics and Human Rights, adopted by the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO).
Beyond the well-established principles of informed consent and confidentiality, social responsibility, including improved access to quality health care, figures high in a new Universal Declaration on Bioethics and Human Rights, adopted by the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO).
“While it is still up to States to create legal texts and instruments appropriate to their cultures and tradition, the general framework proposed by the Declaration can help ‘globalize’ ethics in the face of the increasingly globalized sciences,” UNESCO said of the text adopted by acclamation at its General Conference’s 33rd session in Paris yesterday.
“The Declaration meets a genuine and growing need for international ethical standards in this area,” it added citing the proliferation of practices that go beyond national borders, often without a regulatory framework such as biomedical research projects carried out simultaneously in different countries and the importing and exporting of embryos, stem cells, organs, tissue and cells.
The first principle established by the Declaration is the respect of human dignity and human rights, emphasizing the priority of the interests and welfare of the individual over the sole interest of science or society.
Beyond the already well-established principles of informed consent, respect for privacy and confidentiality, non-discrimination and non-stigmatization, UNESCO said the notion of social responsibility was new.
“It stresses that progress in science and technology should promote the well-being of individuals and of humanity, notably by improving access to quality health care and essential medicines as well as to adequate nutrition and water,” it added. “The principle of sharing benefits is also affirmed… as is the safeguarding of the environment, the biosphere and biodiversity.”
The Declaration is the third standard-setting text on bioethics adopted by UNESCO. The first, the 1997 Universal Declaration on the Human Genome and Human Rights, was adopted by the UN General Assembly in 1998. It was followed by the International Declaration on Human Genetic Data in 2003 that sets ethical standards for collecting, processing, storing and using human genetic data contained in biological samples such as blood, tissue, saliva and sperm.


ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

Ραμαζάνι στη Θράκη με νταούλια, ζουρνάδες και παράνομες βεβαιώσεις


Απαγόρευσαν τον Επιτάφιο, αλλά επιτρέπουν ισλαμικά έθιμα – Ο ρόλος του βουλευτή Ιλχάν

Ενώ οι ημέρες του Πάσχα πέρασαν με τις Εκκλησίες κλειστές, με τις καμπάνες σιωπηλές και βεβαίως χωρίς μεγάφωνα να μεταδίδουν το Θείο Δράμα, ούτε το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως, προνομιακή μεταχείριση επιφυλάσσεται για τους μουσουλμάνους της Θράκης που εορτάζουν το Ραμαζάνι τους. Με νταούλια και ζουρνάδες θα βγαίνουν στους δρόμους οι «τελάληδες» του Ισλάμ για το «ιφτάρ» και το «σαχούρ». Για τις ώρες δηλαδή της προσευχής και για τη λήξη της καθημερινής νηστείας.
Έξι φορές την ημέρα οι Χριστιανοί της Θράκης, οι οποίοι όπως όλοι μας στερήθηκαν την κατάνυξη των Αγίων Ημερών, θα είναι υποχρεωμένοι να υφίστανται την ηχορύπανση από τα νταούλια των μουσουλμάνων. Και όμως υποτίθεται ότι οι κάτοικοι αυτής της χώρας απολαμβάνουν ίσων δικαιωμάτων, ιδιαιτέρως όσον αφορά την εκπλήρωση των θρησκευτικών τους καθηκόντων.



Πόσο νόμιμο είναι όταν οι καμπάνες ακόμη δεν μπορούν να ηχήσουν -μεταδίδουν κανέναν ιό άραγε;- τα νταούλια των μουσουλμάνων να ακούγονται συνεχώς στη Θράκη; Ναι μεν ο κ.Χαρδαλιάς διαβεβαιώνει ότι τα τζαμιά θα μείνουν κλειστά, αλλά τα νταούλια δεν θα σιγήσουν.
Εφημερίδα «ΕΣΤΙΑ» olympia.gr
………………………………………………
ΡΑΜΑΖΑΝΙ: Πρόκληση από αυτοδιοικητικό στέλεχος στη Ροδόπη με αυτοσχέδιες βεβαιώσεις
ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΩΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΥΔΑΡΟΣ 25/04/2020 orthodoxia.info

Τη στιγμή που ολόκληρη η χώρα γιόρτασε ένα βουβό Πάσχα με τον πλέον καταθλιπτικό τρόπο, προσπερνώντας ήθη, έθιμα, παραδόσεις και φυσικά θρησκευτικές υποχρεώσεις ένας αυτοδιοικητικός παράγοντας από την περιοχή της Ροδόπης, προκαλεί το δημόσιο αίσθημα, προωθώντας παράνομες «βεβαιώσεις» προκειμένου να κυκλοφορούν ελεύθερα τις νύχτες παραδοσιακοί νταουλτζήδες που σύμφωνα με την παράδοση του Ισλάμ σημαίνουν τις ώρες προσευχής κατά τη διάρκεια του Ραμαζανιού.
Ο κ. Ερντέμ Χουσεΐν που ειναι επικεφαλής της αντιπολίτευσης του δήμου Αρριανών-Ροδόπης, δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία:  «… για να μην αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα οι νέοι μας που θα βαράνε το νταούλι στο ιφτάρ και στο σαχούρ, θα πρέπει κάθε βράδυ  να συμπληρώνουν το παρακάτω έγγραφο και να έχουν μαζί τους την ταυτότητα τους». Σημειώνει μάλιστα πως «Το νταούλι θα παίζεται κανονικά κάθε βράδυ στο ιφτάρ και στο σαχούρ, όπως συνέβαινε τα παλιά χρόνια».



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Θανατηφόροι πνευματικοὶ ἰοὶ καὶ θεραπεία

Μὲ τὸν ἰὸ τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὁ ὁποῖος ἐξαπολύθηκε πρὶν ἀκριβῶς ἀπὸ ἕναν αἰῶνα, τὸν Ἰανουάριο τοῦ 1920, διὰ τοῦ γνωστοῦ Πατριαρχικοῦ Διαγγέλματος πρὸς τὶς δῆθεν «Ἐκκλησίες τοῦ Χριστοῦ», ἔγινε ἡ διασπορὰ μιᾶς φοβερῆς πανδημίας. Πρώτη κακίστη παρενέργειά της ἦταν ἡ ἑορτολογικὴ/λειτουργικὴ διάσπαση τῶν Ὀρθοδόξων μεταξύ τους, χάριν τῆς προσεγγίσεως καὶ τοῦ συνεορτασμοῦ μὲ τοὺς ἑτεροδόξους/αἱρετικούς. Καὶ αὐτὸ οὐσιαστικὰ συνέβη μὲ τὴν ἄκριτη καὶ ἀνεπίτρεπτη εἰσαγωγὴ τοῦ Νέου Ἡμερολογίου τὸ 1924.
ikoumenismos mastiga1Οἱ λίγοι πιστοὶ ἀρχικά, οἱ ὁποῖοι θέλησαν μὲ θεία νεύση καὶ παρακίνηση καὶ μὲ θαύματα ἐπιβεβαιωτικὰ τοῦ δικαίου τους νὰ λάβουν ἐπείγοντα μέτρα προστασίας, γιὰ νὰ μὴν πληγοῦν ἀπὸ τὴν μόλυνση, καὶ ἄρχισαν νὰ καταφεύγουν σὲ ἀπόμερα ἐκκλησίδια γιὰ νὰ ἐπιτελέσουν τὴν θεία Λατρεία ὀρθοδόξως καὶ πατροπαραδότως, ἀντιμετώπισαν ἐπὶ δεκαετίες τὴν δημόσια χλεύη, τὸν διασυρμὸ καὶ τὴν ποικιλότροπη διωκτικὴ μανία Καινοτόμου Ἐκκλησίας καὶ Πολιτείας, παρὰ τὸ ὅτι εἶχαν αὐξηθεῖ κατὰ πολὺ καὶ δὲν ἦταν δυνατὸν νὰ ἀγνοηθοῦν ὡς δῆθεν ἀσήμαντη μειονότητα. Διότι δὲν τοὺς ἀναγνωρίσθηκε τὸ δικαίωμα νὰ προστατευθοῦν πνευματικῶς ἀπὸ τὸν ἐπικίνδυνο ἰὸ τῆς Καινοτομίας, ὁ ὁποῖος εἶχε ἀρχίσει νὰ καταστρέφει σταδιακὰ τὴν ἄμυνα καὶ τὶς ἀντιστάσεις ὅσων τὴν ἀποδέχθηκαν. Ὥστε ἐν συνεχείᾳ νὰ ἀκολουθήσει ἡ εἰσβολὴ ποικίλων ἄλλων συναφῶν μολυσμῶν, ὅπως τῆς ἐκκοσμικεύσεως καὶ τῆς οἰκουμενιστικῆς κακοδοξίας.
ς γνωστόν, κάθε ἐπικίνδυνος πνευματικὸς ἰὸς καθαίρεται καὶ ἀντιμετωπίζεται ἀποτελεσματικὰ μὲ τὴν ὁμολογία τῆς ὀρθῆς πίστεως, τὴν εἰλικρινῆ μετάνοια καὶ ἐπανόρθωση, καὶ τὴν ζωὴ τῶν Ἀρετῶν καὶ Μυστηρίων τῆς ἁγίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, καὶ μάλιστα τῆς Θείας Κοινωνίας. Ἡ ὀρθὴ πίστη ἀποτελεῖ τὸ ἀσφαλὲς θεμέλιο, ἡ δὲ ἀπεμπόλησή της μὲ τὴν περιφρόνηση τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεως, τῶν Ἱερῶν Κανόνων, καὶ γενικῶς τῆς Συνοδικῆς τάξεως καὶ πράξεως στὴν Ἐκκλησία, θέτει σὲ κίνδυνο καὶ ἀμφισβήτηση ὅλα τὰ ὑπόλοιπα θεῖα μέσα ἀμύνης καὶ θεραπείας.
 ἰὸς τοῦ σχίσματος τοῦ Νέου Ἡμερολογίου θεωρήθηκε ἀπὸ τοὺς πολλοὺς ἐντελῶς λανθασμένα ὡς ἀκίνδυνος καὶ ἐπουσιώδης, ἐνῶ τὸ θέμα τοῦ Ἡμερολογίου/Ἑορτολογίου συνδέεται μὲ τὸ Πασχάλιο τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἄρα εἶναι πάρα πολὺ σημαντικό. Γιὰ τὸν λόγο αὐτόν, οἱ Μεγάλες Σύνοδοι Πανορθοδόξου κύρους τοῦ ΙΣΤ’ αἰ. ἀντιμετώπισαν τὸ θέμα τῆς Παπικῆς Γρηγοριανῆς Μεταρρυθμίσεως τοῦ 1582 στὸ Πασχάλιο καὶ Καλανδάριο ἑνοποιημένα καὶ ἀπὸ κοινοῦ μὲ τρόπο ἀπαγορευτικὸ καὶ καταδικαστικό. Ἔκτοτε, οἱ Ὀρθόδοξοι εἶχαν κοινὴ στάση καὶ θεώρηση ἔναντι τῆς Ἡμερολογιακῆς Μεταρρυθμίσεως μέχρι τὶς ἀρχὲς τοῦ Κ’ αἰ., ἀρνούμενοι ἐνσυνείδητα κάθε λόγο περὶ ἀποδοχῆς της, ὡς ἀπαράδεκτης, ἀσυμβίβαστης καὶ ἐξυπηρετικῆς οὐσιαστικὰ τῆς κατακτικῆς Παπικῆς βουλημίας καὶ προπαγάνδας.
Πρόταση γιὰ ἐξέταση τοῦ θέματος στὶς ἀρχὲς τοῦ Κ’ αἰῶνος ἀπὸ τὴν Κωνσταντινούπολη συνήντησε ὡς γνωστὸν τὴν Πανορθόδοξη ἀπόρριψη.
assiziμως, τὸ δῆθεν Πανορθόδοξο Συνέδριο τοῦ 1923 στὴν Κωνσταντινούπολη ἐπὶ τοῦ ἀποδεδειγμένα Μασώνου ἀντικανονικοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου Μελετίου Μεταξάκη, ἔθεσε στὸ Μεταρρυθμιστικό του πρόγραμμα μεταξὺ ἄλλων καὶ τὸ θέμα ἀλλαγῆς Πασχαλίου καὶ Ἡμερολογίου, βάσει δῆθεν ἐπιστημονικῶν ἀρχῶν τοῦ πολιτισμένου κόσμου καὶ μάλιστα τῶν ἑτεροδόξων, ὥστε οἱ Ὀρθόδοξοι νὰ μὴν συνεχίσουν νὰ ἀκολουθοῦν κάτι δῆθεν λανθασμένο καὶ παρωχημένο.
τσι, ἡ λεωφόρος ἄνοιξε, οἱ ἄμυνες ἄρχισαν νὰ καταπίπτουν καὶ κατόπιν ἀκολούθησαν τὰ μεγαλύτερα δεινὰ ἀπὸ τὴν ἐξάπλωση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, μὲ τὴν ἵδρυση τοῦ «Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν» τὸ 1948 (παγκοσμίου μολυσματικῆς ἑστίας) καὶ ὅσων τραγικῶν ἀκολούθησαν στὸ δεύτερο μισὸ τοῦ Κ’ αἰ., μὲ ὅλα τὰ γνωστὰ διαβρωτικὰ ἀποτελέσματα σὲ ἐπίπεδο θεωρίας καὶ πράξεως. Οἱ αἱρέσεις, παλαιὲς καὶ νεώτερες, μὲ πρῶτο τὸν πολυαιρετικὸ Παπισμό, «ἀμνηστεύθηκαν» καὶ ἐνῶ παραμένουν πνευματικὰ μολυσματικὲς ἰογενεῖς ζῶνες, ἀναγνωρίσθηκαν ἀπὸ τοὺς ἐξ ὀρθοδόξων Οἰκουμενιστὲς ὡς «ὑγειονομικὰ ἀσφαλεῖς χῶροι» (!), μὲ κάποιες ἁπλῶς μικρὲς «νόμιμες» καὶ ἀποδεκτὲς ἀποκλίσεις, ὀφειλόμενες περισσότερο σὲ ἱστορικοὺς καὶ πολιτιστικοὺς λόγους. Ὥστε νὰ μνησθοῦμε τοῦ Εὐαγγελικοῦ χωρίου: «Τυφλὸς δὲ τυφλὸν ἐὰν ὁδηγῇ, ἀμφότεροι εἰς βόθυνον πεσοῦνται» [Ὅταν ἕνας τυφλὸς ὁδηγεῖ ἄλλον τυφλό, θὰ πέσουν καὶ οἱ δύο σὲ λάκκο] (Ματθ. 15:14).
 θανατηφόρος ἰὸς τῆς Οἰκουμενιστικῆς κακοδοξίας ἐπιβλήθηκε καὶ ἐπίσημα/συνοδικὰ τὸ 2016, στὸ Κολυμπάρι τῆς Κρήτης, μὲ ἐλάχιστες καὶ πάλι ἀντιδράσεις καὶ ἀντιστάσεις.
agiamegalh
 δὲ ἀναγνώριση τῶν σχισματικῶν τῆς Οὐκρανίας τελευταία ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ εἶναι «ὁδηγοὶ τυφλοὶ τυφλῶν», διηύρυνε τὸ πρόβλημα μὲ τὴν διασπορὰ καὶ ἐκτόξευση ὅλο καὶ πιὸ ἐπικινδύνων μολυσματικῶν ἰῶν διαιρέσεως, ταραχῆς καὶ σάλου δεινοῦ καὶ φοβεροῦ.
***
πίσης, οἱ πολλὲς ἀβαρίες σὲ συλλογικὸ ἐπίπεδο, σὲ ἄρχοντες καὶ ἀρχομένους, μὲ τὴν ψήφιση μάλιστα ἐκθεμελιωτικῶν νόμων, μὲ τὴν κυριαρχία τῶν σαρκικῶν καὶ μάλιστα τῶν παρὰ φύσιν ἁμαρτημάτων, μὲ τὶς ἐκτρώσεις, δηλ. τοὺς φόνους ἀγεννήτων ὑπάρξεων, τὶς βλασφημίες καὶ φαρμακεῖες, ὅπως καὶ τὶς ἀνεκδιήγητες ἀδικίες, ἀλλὰ καὶ τὸν διασυρμὸ καὶ ἔμμεσο ἤ ἄμεσο διωγμὸ τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Ἐκκλησίας, συνθέτουν μία εἰκόνα ἀπογοητευτική, ποὺ μόνον μολυσμὸ ἐπιφέρει καὶ ἐπαυξάνει.
 ἐνσκήψασα, θείᾳ παραχωρήσει, πανδημία τοῦ κορωνοϊοῦ, ἀσχέτως πῶς καὶ ἀπὸ ποῦ προῆλθε, θυμίζει μεταξὺ ἄλλων καὶ αὐτὰ ποὺ ἔχουν λησμονηθεῖ: ὅτι οἱ χειρότεροι ψυχοφθόροι καὶ θανατεροὶ ἰοὶ τοῦ ὄφεως, τοῦ ἀρχαίου δράκοντος καὶ παγκακίστου διαβόλου, ὅπως καὶ τῶν ὀργάνων του, ἔχουν ἐξαπλωθεῖ ἀπὸ δεκαετίες σὲ τεράστια κλίμακα καὶ ἐπισύρουν τὴν δίκαιη θεία ἐγκατάλειψη. Αὐτοὶ ἀπολυμαίνονται καὶ ξεπλένονται μόνον μὲ τὴν εἰλικρινῆ μετάνοια, προσωπικὴ καὶ συλλογική, ἄνευ τῆς ὁποίας δὲν θὰ ἐπέλθει ἡ ποθητὴ εὐλογία, χάρη καὶ χαρὰ στοὺς ἀνθρώπους, ἀλλὰ οἱ θλίψεις καὶ ὀδῦνες θὰ ἐπαυξάνουν, ἕως τῆς τελικῆς δοκιμασίας τῆς ἀνθρωπότητος διὰ τοῦ ἀνόμου, τὸν ὁποῖον θὰ καταργήσει ὁ Κύριος μὲ τὴν ἔνδοξη Δευτέρα Παρουσία Του.
prayer
Τὰ μέτρα ποὺ προκρίνουν καὶ προτείνουν οἱ ἄνθρωποι εἶναι εἴτε ἀνεπαρκῆ ἀπὸ μόνα τους εἴτε καὶ ἄκρως ἐπικίνδυνα. Οἱ πανδημίες, σωματικὲς καὶ πνευματικές, δὲν θεραπεύονται οὔτε μὲ ἀνελεύθερα σενάρια ὑποχρεωτικῶν δῆθεν σωτηρίων ἰατρικῶν πρακτικῶν ἐπιβαλλομένων ἀπὸ διεθνῆ κέντρα παγκοσμιοποιήσεως, οὔτε μὲ πανθρησκειακῆς ἐμπνεύσεως καὶ κατευθύνσεως Οἰκουμενιστικῶν συμπροσευχῶν σὰν καὶ αὐτὴν ποὺ τελέσθηκε στὰ Ἱεροσόλυμα μόλις προχθές, μὲ τὴν συμμετοχὴ δυστυχῶς καὶ τοῦ φερομένου ὡς ὀρθοδόξου Προκαθημένου τῆς ἁγίας Πόλεως.
Ζωοδόχος Πηγή Σωτῆρας μας ποθεῖ τὴν ἔμπρακτη μετάνοια, ἀληθινὴ ὁμολογία καὶ σωτηρία μας. Τὴν σταθερότητα καὶ ἐμμονή μας στὴν ἀκαινοτόμητη πίστη τῶν Πατέρων μας, στὸν ἡρωϊσμὸ τῶν Προγόνων μας, στὴν ἄφοβη προσφυγή μας στὴν πηγὴ τῆς Ζωῆς, λαμβανομένων ὑπ΄ ὄψιν βεβαίως καὶ τῶν πιθανῶν προστατευτικῶν μέτρων, στοὺς Ναοὺς καὶ τὰ θεῖα Μυστήρια καὶ ἁγιάσματά μας στὰ καθαρὰ ἀπὸ κάθε αἱρετικὸ μολυσμὸ ἱερὰ Θυσιαστήριά μας. Αὐτὰ εἶναι ἀδιαπραγμάτευτα γιὰ μᾶς καὶ δὲν μποροῦμε νὰ ζήσουμε δίχως τὴν μέθεξή τους.
 Παναγία μας δύναται μὲ τὸ ζῶν ὕδωρ τῆς ζωηφόρου Πηγῆς της νὰ εὐφράνει καὶ νὰ ζωογονήσει τὴν ταλαίπωρη ψυχή μας, οἱ δὲ Ἅγιοι μὲ τὶς πρεσβεῖες τους δύνανται νὰ μᾶς ἀπαλλάξουν ἀπὸ κάθε νόσο καὶ μολυσμό, στὴν πίστη καὶ τὴν ζωή, μόνον νὰ τὸ θελήσουμε καὶ νὰ ἀγωνισθοῦμε ἕως τέλους μὲ κάθε κόστος γι΄ αὐτό. Γένοιτο!

Παρασκευὴ τῆς Δικαινησίμου
Ἑορτὴ τῆς Ζωοδόχου Πηγῆς, 11/24.4.2020
+Ἐ.Γ.Κ