Τρίτη 21 Ιουλίου 2020

Ο δυτικός πολίτης και η μπούρκα του



Έβγαλαν φιρμάνι οι επιστημονικές δικτατορίες. 
Φοράτε μάσκες
Μια απόφαση που σε βάζει σε σκέψεις αν ελήφθη κάτω από πυρετικό παραλογισμό ή κάτω από εντολή της παγκοσμιοιημένης Υπερτάξης. Η παραλογία κτυπάει κόκκινο, η δολοφονία της λογικής συντελείται στα μάτια μας. Σκαλίζοντας τα μέσα πληροφόρησης λίγους μήνες πριν και βλέπουμε στις 28 Μαρτίου, είχαμε 95 νέα κρούσματα κορονοϊού, δεν μιλάμε για νεκρούς και διασωληνωμένους που υπήρχαν και το λοκντάουν σε εφαρμογή, η μάσκα στα σούπερ μάρκετ ήταν προαιρετική.


Στις 18 Ιουλίου είχαμε 19 νέα κρούσματα εκ των οποίων τα 3 εισαγόμενα κανείς νεκρός, αλλά η μάσκα στα σούπερ μάρκετ γίνεται υποχρεωτική. Λίγες μέρες πριν είχε αρθεί το μέτρο να φορούν οι πολίτες μάσκες στα πολυκαταστήματα.

Που αρχίζει το παράλογο, και που τελειώνει η φάρσα; 
Όλα μυρίζουν καταστολή, φίμωση, στέρηση ελευθερίας. 
Αυτοματικά σου έρχεται στο νου η εναγώνια κραυγή του Τόμας Σαζ, όταν έλεγε: «Η ανθρώπινη ελευθερία κινδυνεύει από τη διαβολική συμμαχία της κρατικής εξουσίας και των γιατρών». Αλλάξαμε την τελευταία λέξη που έλεγε ψυχιάτρων.

Οι διαταγές των ιατρογνωμόνων που επέβαλαν μάσκες σε πρώτη φάση στα σούπερ μάρκετ και σε δεύτερη θέλουν κατά δήλωση τους να την επιβάλουν παντού δεν υπόκεινται ούτε καν σε κάποιες γλίσχρες βεβαιότητες, είναι βυθισμένες στον ανέκκλητο μηδενισμό της ανθρώπινης ελευθερίας , στην απόσυρση της λογικής, στην έσχατη ανοησία, στην ανεκδοτολογία. Κατ΄ εντολή της Υπερτάξης το ιερατείο των ιατρογνωμώνων κτίζει ένα νέο σωφρονιστικό στρατόπεδο. Τα παραμύθια περί μάσκας είναι αστήριχτα, δεν υπάρχει καμία επιστημονική μελέτη εγνωσμένου κύρους που να υποστηρίζει ότι οι υγιείς πρέπει να φορούν μάσκα. Οργανώνουν την ολική πειθάρχηση με πρόστιμα και σιδερώνουν την κοινωνία με κατασκευασμένα αυτονόητα που δεν χρειάζονται ανάλυση.

Και ως ανεκλάλητοι γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τι λέει η επιστημολογία (αν ποτέ ασχολήθηκαν με την επιστημολογία Πόπερ, Κάρναπ, Φεγεράμπντ, Κούν) ούτε επαγωγικές, ούτε απαγωγικές, ούτε παραγωγικές, μεθόδους χρησιμοποιούν για να επιβεβαιώσουν κάποια συμπεράσματα τους. Οι προτάσεις τους είναι αυθαίρετες, ασύμμετρες, διάτρητες από λογικά επιχειρήματα, αθεμελίωτες, διαψεύσιμες και όχι επαληθεύσιμες, κοντολογίς αντιεπιστημονικές, που εμπίπτουν μόνο σε κώδικες αστυνομικής συμμορφώσεως.

Σαφώς και δεν μπορούν οι προτάσεις τους να συναχθούν λογικά και αυτό γιατί δεν θεμελιώνονται ούτε εμπειρικά αλλά ούτε και παρατηρησιακά εκ του γεγονότος και μόνο ότι ο χρόνος του ιού, δηλαδή της εξάπλωσης του, δεν έχει διατρέξει το περιθώριο προσαρμογής του στο περιβάλλον. Έτσι το κριτήριο οριοθέτησης των προτάσεων τους έχει ενικό περιεχόμενο δηλαδή το χωροχρονικό πλαίσιο του εάν και εφόσον, δηλαδή της ανερμάτιστης υπόθεσης.

Συνεπώς από επιστημονική άποψη οι ιατρογνώμονες είναι έκθετοι και από πολιτικό-κοινωνική άποψη δεδομένου ότι προτείνουν μέτρα είναι επικίνδυνοι.

Οι δε προτάσεις τους περί μάσκας που κατατίθενται τώρα και όχι στο φουλ της επιδημίας έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι τότε δεν υπήρχε γραμμή παραγωγής στην χώρα, ενώ σήμερα η γραμμή παραγωγής καλύπτει το 60 με 70%. Εύκολα θα αναρωτηθεί κάποιος είναι επιστημονική άποψη αυτή; Ή καλύπτει εμπορικά συμφέροντα;

Αν ο 17ος αιώνας υπήρξε ο αιώνας του έλλογου οργάνου, ο 18ος ήταν ο αιώνας της έλλογης κοινωνίας, ο 19ος αιώνας κορυφώθηκε ως ο αιώνας του έλλογου κόσμου, και ο 20ος αιώνας δομήθηκε ως ο αιώνας της έλλογης σύμβασης, βλέπουμε ότι ο 21ος δρομολογείται σχεδόν στην έναρξη του ως ο αιώνας το τρόμου και της φενάκης. Το πέρασμα από τη λογική bon sens στο non sens δηλαδή στο παράλογο φαίνεται να καλπάζει με ρυθμούς υπερηχητικούς.

Ο βλακικός (νωθρός) δυτικός πολίτης έχει ρευστοποιήσει το σκέπτεσθαι σε βαθμό που πλέον εκείνο να έχει αναχθεί σε ανακλαστικό στοιχείο αυτοματοποιημένης κατεύθυνσης, έτσι ώστε ο δυτικός πολίτης να μην αυτοπροσδιορίζεται, αλλά να βρίσκεται σε περιβάλλοντα καθοδηγούμενα. Ο Χάξλεϋ μας είχε πει ότι η κοινωνία υποτάσσεται στους μηχανισμούς του συστήματος μέσα από μια «τεχνική της θέλησης» που εξασκεί το σύστημα πάνω στον άνθρωπο. Υποδουλωνόμαστε με αφέλεια στο πρόσκαιρο και στο κατ’ επίφαση επιστημονικό πείραμα της Υπερτάξης και ως οικοδίαιτοι ενός περιβάλλοντος ψεύτικης προστασίας συναινούμε στα κελεύσματα των αφεντικών.

Οικουρείτε λοιπόν δυτικοί πολίτες και φορέστε την μπούρκα σας, – δηλαδή τη μάσκα σας – γιατί απαγή (μαλακό) σε θέλει το σύστημα και όχι μαινόλη (μαχόμενο). Επειδή όμως η δύναμη ζωής κυριεύει εξουσίες και επιστημονικές ψευδοπροφητείες, ας καταλάβουν οι κυβερνήσεις (και η ελληνική ακόμη περισσότερο που υιοθετεί κάθε νεοταξική εντολή με ευκολία) ότι θα γκρεμιστούν σε χρόνο ρεκόρ όσο επιβάλουν την παράνοια της νέας ανθρωπολογίας που φυλακίζει ψυχές και σώματα. Η μηχανή τρέλας της σωφρονιστικής αποικίας δεν θα περάσει.

Ας σταματήσουμε για λίγες μέρες τις επισκέψεις στα σούπερ μάρκετ και ας προσέξουμε πόσο πιστοί στις εντολές τους παραμένουν και ίδιοι οι τρομολάχνοι. Φορούν μάσκες στις καθημερινές συναλλαγές τους; 
Να τρομοκρατήσουμε τους τρομοκράτες μ’ όλα τα δημοκρατικά μέσα που έχουμε. Το σίγουρο είναι ότι και οι πολιτικοί και οι ειδικοί του τρόμου είναι ρόλοι της αναπαράστασης ενός σάπιου συστήματος.


Απόστολος Αποστόλου, Δρ. Φιλοσοφίας


ΕΠΙΦΥΛΑΚΗ ΣΤΡΑΤΟΣ : FAKE NEWS Η ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ



ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ : Όταν συμβαίνει κάποια ακραία προκληση από την Τουρκία, ορισμένα site του περιθωρίου βγάζουν υποτιθέμενες ανακοινώσεις για επιστράτευση.

Σε επικοινωνία που είχε το ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE με το Υπουργείο, διαψεύστηκαν όλα αυτά τα σενάρια.

Υπενθυμίζεται ότι Τουρκία και Λιβύη συμφώνησαν στα τέλη Νοεμβρίου του 2019 για τη χάραξη θαλάσσιων ερευνών στη Μεσόγειο και τη συνεργασία σε στρατιωτικά ζητήματα αλλά και ζητήματα ασφαλείας, προκαλώντας οργισμένη αντίδραση στην Ελλάδα.
Με την έκδοση της τουρκικής Navtex για περιοχή της ελληνικής υφαλοκρηπίδας χτύπησε συναγερμός, όπως είναι φυσικό, στο ελληνικό Πεντάγωνο.

Ειδικότερα, οι Τούρκοι εξέδωσαν σήμερα Navtex η οποία έχει ισχύ από σήμερα έως τις 2 Αυγούστου για να καταπλεύσει το ερευνητικό σκάφος Oruc Reis νότια του Καστελλόριζου, όπως φαίνεται και από τις συντεταγμένες.

Η κίνηση αυτή προκάλεσε άμεση αντίδραση στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και αμέσως οι επιτελείς φαίνεται να έχουν προχωρήσει σε ένα πρώτο στάδιο μέτρων.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συνοριακών Φυλάκων, Παναγιώτης Χαρέλας, στα σύνορα του Έβρου καταγράφεται ηρεμία σε ό,τι έχει να κάνει με τις μεταναστευτικές ροές, ωστόσο, οι συνοριοφύλακες είναι σε επιφυλακή.


Περὶ τῆς ἐπικειμένης ἑορτῆς τοῦ Ἁγίου Νεομάρτυρος Ἰωσὴφ τοῦ ἐκ Δεσφίνης


Περὶ τῆς ἐπικειμένης ἑορτῆς τοῦ Ἁγίου Νεομάρτυρος Ἰωσὴφ τοῦ ἐκ Δεσφίνης (Τετάρτην, 23-7/5-8) ἀπεφασίσθη ὅπως ὁ Ἑσπερινὸς τελεσθῇ εἰς τὸν Ἱ. Ναὸν Ἁγίων Ἀποστόλων Πέτρου καὶ Παύλου Δάφνης ἡ δὲ Θ. Λειτουργία τελεσθῇ πανηγυρικῶς εἰς τὸν Ἱ. Ναὸν Εὐαγγελισμοῦ τῆς Θεοτόκου εἰς Δεσφίναν Φωκίδος, γενέτειραν τοῦ Ἁγίου, παρουσίᾳ Μελῶν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου.


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Ἐξ ἀφορμῆς τῆς προσφάτου ἀποφάσεως τῆς Τουρκίας διὰ τὴν ἐκ νέου μετατροπὴν τοῦ Ἱ. Ναοῦ τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίας εἰς μωαμεθανικὸν Τέμενος.


Συνεκλονήσθη τὸ πανελλήνιον ἀπὸ τὴν συνταρακτικὴν ταύτην εἴδησιν. Αἰσθήματα ἀγανακτήσεως κυριαρχοῦν εἰς τοὺς ἁπανταχοῦ Ἕλληνας Ὀρθοδόξους. Ἔπρεπε ὅμως νὰ ληφθῇ ἡ ἀπόφασις ἀπὸ τὴν ...«ἀνεξάρτητον τουρκικὴν δικαιοσύνην» περὶ μετατροπῆς τῆς Ἁγίας Σοφίας εἰς μωαμεθανικὸν τέμενος διὰ νὰ ἀφυπνισθῇ ἡ συνείδησις τῶν νεοελλήνων. Ἔπρεπε ὁ ἐπίδοξος Σουλτάνος τῆς Τουρκίας νὰ προβῇ εἰς τὴν νέαν βεβήλωσιν τοῦ Ἱεροῦ Συμβόλου τῆς Ἀνατολικῆς Ρωμαϊκῆς Αὐτοκρατορίας διὰ νὰ κατανοήσουν ἅπαντες τὸ νόημα τῆς λαϊκῆς παροιμίας «χειρότερος Τοῦρκος, ὁ γενίτσαρος». Πράγματι, τὰ μεγαλύτερα ἐγκλήματα κατὰ τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τοῦ Ἑλληνισμοῦ τὰ ἔπρατταν ἀνέκαθεν οι μὴ γνήσιοι Τοῦρκοι, οἱ γενίτσαροι. Δηλαδὴ οἱ πρώην Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ, οἱ ἐξισλαμισθέντες εἴτε ἐκ τοῦ παιδομαζώματος, εἴτε ἐκ τῆς ἐξομωσίας. Ἀπόγονος ἐξομωτῶν ἐκ τοῦ ἑλληνικοῦ χωρίου Ποταμιὰ Ριζοῦντος τοῦ Πόντου ἀποτελεῖ ὁ σημερινὸς δικτάτωρ τῆς γείτονος χῶρας. Καὶ λέγομεν δικτάτωρ, καίτοι ἔχει ἐκλεγῆ, διότι καὶ ὁ Χίτλερ διὰ μέσου ἐκλογῶν ἀνεδείχθη ἀρχικῶς ἐγκαθιδρύσας ἔπειτα ἀπολυταρχικὸν καθεστώς.
κόμη μία ἀπόδειξις ὅτι τὸ ἤθος τοῦ ἀνθρώπου δὲν ἐξαρτᾶται ἀπὸ τὴν φυλετικὴν καταγωγήν, ἀλλὰ ἀπὸ τὴν ἀγωγὴν τὴν ὁποίαν λαμβάνει. Οὕτως, λοιπόν, καὶ οἱ πλείονες τῶν ἐξ Ἀνατολῶν γειτόνων ἡμῶν, εἶναι εἰς μεγάλον βαθμὸν ἀπόγονοι ἐξισλαμισθέντων Ἑλλήνων, διὸ καὶ οἱ πλεῖστοι ἐξ αὐτῶν διαθέτουν κοινὰ ἐξωτερικὰ χαρακτηριστικὰ μετὰ τῶν Ἑλλήνων. Τοῦτο δὲν ἐμποδίζει αὐτοὺς ἀπὸ τὸ νὰ μισοῦν τὸ γένος ἡμῶν καὶ νὰ ἀλαλάζουν ἀνάρθρως ἐπὶ τῷ ἀκούσματι τῆς εἰδήσεως ὅτι ἡ Ἁγία Σοφία μετετράπη ἐκ νέου εἰς Τέμενος. Δικαίως ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς, ὁ ὑπὸ τῶν Τούρκων αἰχμαλωτισθείς, ἀναφέρει περὶ αὐτῶν ὅτι εἶναι «πάντων τῶν βαρβάρων βαρβαρικώτατοι»!
Καὶ πράγματι, ἴδιον τῶν βαρβάρων εἶναι νὰ καυχῶνται ὄχι διὰ τὰ ὅσα ἐδημιούργησαν, ἀλλὰ διὰ τὰ ὅσα ἀλλότρια ἅρπαξαν καὶ κατέκτησαν. Διὸ καὶ τὴν πρᾶξιν τῆς μετατροπῆς τοῦ θαυμαστοῦ μνημείου τοῦ Ἑλληνισμοῦ εἰς Τέμενος τὴν αἰτιολογοῦν «βάσει τοῦ δικαίου τῆς κατακτήσεως», ἤτοι τῆς ἁρπαγῆς καὶ τῆς λεηλασίας! Ποιοῦν κατ᾽ ἔτος καρναβαλικὰς «φιέστας» διὰ τὴν Ἅλωσιν τῆς Κωνσταντινουπόλεως, ἐνδυόμενοι ὑπερηφάνως τὰ ἀπαίσια ἐνδύματα τῶν γενιτσάρων, διὰ νὰ ἱκανοποιοῦν τὸ σύμπλεγμα κατωτερότητος τὸ ὁποῖον ὑποβόσκει ἐντὸς τῆς συνειδήσεώς των, διότι συναισθάνονται ὅτι εἶναι ἐπήλυδες εἰσβολεῖς καὶ κατακτηταὶ ἀλλοτρίων πόλεων καὶ ἐδαφῶν. Καπηλεύονται δὲ καὶ πλουτίζουν ἐπιδεικνύοντες δημιουργήματα ἄλλων λαῶν, μηδὲν ἔχοντες ἴδιον νὰ παρουσιάσουν.
ραγε ἐξακολουθεῖ ἡ πολιτικὴ ἡγεσία τῆς χώρας ἡμῶν νὰ ὑποστηρίζῃ τὴν εἴσοδον τῶν αἱμοδιψῶν αὐτῶν βαρβάρων εἰς τὴν Εὐρωπαϊκὴν Ἕνωσιν;
κούσθη ὅτι ἡ Ἁγία Σοφία ἀποτελεῖ «παγκόσμιον μνημεῖον διαπολιτισμικῆς συνυπάρξεως καὶ διαθρησκειακοῦ διαλόγου»! Πρόκειται περὶ ἀπαραδέκτων δηλώσεων. Ποῖος διάλογος χριστιανῶν – μωαμεθανῶν ἐγένετο ποτὲ εἰς τὴν Ἁγίαν Σοφίαν; Ἀπὸ πότε ἡ διὰ τῆς βίας ἁρπαγὴ καὶ βεβήλωσις ἑνὸς λατρευτικοῦ χώρου ἀπὸ βαρβάρους εἰσβολεῖς ἀποτελεῖ παράδειγμα «διαπολιτισμικῆς συνυπάρξεως»; Μᾶλλον αὐτοῦ τοῦ εἴδους αἱ δηλώσεις ἀποτελοῦν μνημεῖα ἀνοησίας, ἐκτὸς καὶ ἄν πρόκειται περὶ καταχθονίου σχεδίου προκειμένου νὰ προκαλέσουν εἰς τοὺς βαρβάρους τὸν ἐκ τῶν γελώτων θάνατον! Πάντως ἤδη ἀκούονται φωναὶ καὶ ἐντὸς τῆς Τουρκίας περὶ παραχωρήσεως μέρους τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίας εἰς τοὺς Χριστιανοὺς διὰ νὰ τελοῦν κατὰ τὰς Κυριακὰς λειτουργίας, ἐνῷ κατὰ τὰς Παρασκευὰς θὰ τελῆται ἡ μωαμεθανικὴ λατρεία. Ἂν τοῦτο συμβῇ, τότε τὸ Ἱερὸν Παλλάδιον τῆς Ὀρθοδοξίας θὰ ἔχει μετατραπῆ οὐχὶ ἁπλῶς εἰς μωαμεθανικὸν τέμενος, ἀλλ᾽ εἰς ναὸν τῆς Πανθρησκείας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!
μεῖς, ἂς προσευχώμεθα νυχθημερόν, ὄχι μόνον δι᾽ ἡμᾶς, ἀλλὰ καὶ διὰ τὸ γένος ἡμῶν, νὰ ἔλθῃ εἰς μετάνοιαν καὶ ἐπιστροφὴν εἰς Χριστόν, γενόμενοι ἕκαστος ἐξ ἡμῶν ναὸς ἔμψυχος τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, γνῶντες ὅτι ὁ Θεὸς οὐκ ἐν χειροποιήτοις ναοῖς κατοικεῖ καὶ λατρεύεται πραγματικῶς ἐν πνεύματι καὶ ἀληθείᾳ.
πὶ δὲ τὸ πρακτικώτερον, ὡς μέτρα ἀντιδράσεως κατὰ τῶν βεβήλων καὶ βαρβάρων γειτόνων ἡμῶν, ἂς προσέχουν ἅπαντες καὶ ἂς διαδίδουν εἰς τοὺς συμπατριῶτας ἡμῶν νὰ παύσουν ἅπαντες αὐτὰ τὰ τρία: τὰ ταξίδια εἰς τὴν Τουρκίαν, τὴν ἀγορὰν τουρκικῶν προϊόντων καὶ τὴν παρακολούθησιν τουρκικῶν «σήριαλς», τὰ ὁποῖα ἀποτελοῦν ὕπουλον προπαγάνδαν τοῦ τουρκικοῦ βαρβαρικοῦ καθεστῶτος.

Ἀθῆναι, 07/20-07-2020
Ἐκ τῆς Ἀρχιγραμματείας




Xυδαία ανάρτηση Τούρκου ιστορικού



Συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες στην Αγία Σοφία ενόψει της προσευχής της 24ης Ιουλίου 2020.


Τα πρώτα τιρκουάζ χαλιά για τη μουσουλμανική προσευχή της Παρασκευής έχουν αρχίσει να στρώνονται στο δάπεδο του ναού.

Με αφορμή την μετατροπή του μνημείου σε τζαμί, ο Αμπουμπεκίρ Σοφούογλου προχώρησε σε μια εξοργιστική ανάρτηση για τις τοιχογραφίες.

Ο ισλαμιστής Τούρκος ιστορικός, έγραψε στο Twitter, ότι πρέπει να φύγουν οι αγιογραφίες από το ναό «καθώς δεν μπορεί ένα τζαμί να κοσμείται από πόρνες».

Στην ανάρτησή του, χρησιμοποίησε τη φωτογραφία της Ζωής της Πορφυρογέννητης, η οποία ήταν αυτοκράτειρα του Βυζαντίου για οκτώ χρόνια.