Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2021

ΣΚΑΪ, ALPHA και STAR προέβαλαν βίντεο του 2015 ως πρόσφατο, από τον αγιασμό των υδάτων στη Νάξο

 Στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων (των σταθμών ΣΚΑΪ, Αlpha και Star) προβλήθηκε βίντεο από το 2015 ως πρόσφατο, δηλαδή από τον εορτασμό των Θεοφανίων της τρέχουσας χρονιάς, ένα βίντεο από τον καθαγιασμό των υδάτων στο νησί της Νάξου.


Πότε προβλήθηκε

Το εν λόγω βίντεο προβλήθηκε στο μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ, στις 6 Ιανουαρίου 2021, και στο μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων του σταθμού Alpha της ίδιας ημέρας, στο πλαίσιο ρεπορτάζ για το πώς εξελίχθηκε ο αγιασμός των υδάτων στην εορτή των Θεοφανίων. Παρουσιάστηκε επίσης στις ειδήσεις του σταθμού Star. [πηγή 1] [πηγή 2] [πηγή 3]

Στιγμιότυπα από την ενσωμάτωση του υπό εξέταση βίντεο σε δελτία ειδήσεων της 6ης Ιανουαρίου 2021, από τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το υπό εξέταση απόσπασμα από τον ΣΚΑΪ παρακάτω:

Στη συνέχεια ακολουθεί το απόσπασμα από την τηλεόραση του Alpha:

Ακολούθως θα βρείτε το απόσπασμα του δελτίου του Star:


Πώς πλαισιώθηκε

Στο σχετικό ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ αναφέρθηκε:

«Παραβιάσεις μέτρων, παραφωνίες, ακόμη και τραυματισμοί σημειώθηκαν σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Έχουμε συγκεντρώσει κάποια στιγμιότυπα.

Να ξεκινήσουμε από τη Νάξο. Βλέπουμε λοιπόν εδώ πιστούς μαζί με τον ιερέα να έχουν επιβιβαστεί πάνω σε ένα καΐκι (…). Ο ιερέας τελεί τον αγιασμό των υδάτων, και, στη συνέχεια, από τους πιστούς ένας, ο πιο τολμηρός, θα πέσει στη θάλασσα για να πιάσει τον τίμιο σταυρό, ενώ οι υπόλοιποι που βρίσκονται πάνω στο καΐκι και τον χειροκροτούν. Να σημειώσουμε – το είδαμε και στα πλάνα – ότι οι πιστοί δεν φορούν μάσκα, ούτε ο ιερέας, ούτε οι πιστοί που έχουν επιβιβαστεί πάνω στο σκάφος».

Αντίστοιχα, στον Alpha η παρουσίαση του βίντεο είχε ως εξής:

«Στη Νάξο, ο ιερέας που βλέπετε πάνω σ’ ένα καΐκι μαζί με πιστούς, ανάμεσά τους και παιδιά, χωρίς κανένας να φοράει μάσκα, τέλεσαν τον αγιασμό στη θάλασσα.

Στον Star το βίντεο συνοδεύτηκε από το σχόλιο:

Ενώ οι περισσότεροι ιερείς τήρησαν τις συστάσεις και γιόρτασαν εντός ναών, υπήρξαν και οι αντάρτες, όπως στη Νάξο. Όπως βλέπετε, μαζί με πιστούς ρίχνουν τον σταυρό από ένα καΐκι. Για μάσκες και αποστάσεις ούτε λόγος, ενώ υπήρχαν και μικρά παιδιά.


Τι ισχύει;

Στην πραγματικότητα, το βίντεο με το κατάμεστο σκάφος που παραπλέει δίπλα στην παραλία της Αγίας Άννας, στη Νάξο των Κυκλάδων, δεν έχει ληφθεί το 2021, κατά τη διάρκεια δηλαδή της πανδημίας της COVID-19, αλλά το 2015. [πηγή]

Εντοπίζουμε το βίντεο αναρτημένο από το 2015 στο YouTube, από χρήστρια της πλατφόρμας η οποία, μάλιστα, μετά την αναπαραγωγή του εν λόγω υλικού στην τηλεόραση, διευκρίνισε ότι πράγματι έχει ληφθεί τον Ιανουάριο του 2015. [πηγή]


Συνοψίζοντας, το βίντεο δεν έχει ληφθεί κατά την εορτή των Θεοφανίων της 6ης Ιανουαρίου 2021, αλλά προέρχεται από την αντίστοιχη εορτή του 2015, στην Αγία Άννα της Νάξου.


ΠΗΓΗ

Ο Δίας, ο Αρειμάνιος, ο λοιμός και ο λιμός

 
Στη σύνδεση του λοιμού με τον λιμό, των μολυσματικών νόσων με την πείνα, δεν υπόκειται κάποια επιπόλαιη λογοπαικτική διάθεση. Η συσχέτιση και η συμπαράθεση των δύο όρων δεν απορρέει από την προφανή συγγένεια των γραμμάτων και την ομοιότητα των ήχων. Ανεξάρτητα από τις ετυμολογικές προτάσεις των γλωσσολόγων (από το αν δηλαδή οι δύο λέξεις είναι ομόρριζες, με καταγωγή από κάποια αμάρτυρη ινδοευρωπαϊκή ρίζα, ή από την εικασία ότι ο λοιμός σχετίζεται με τη λύμη και το λυμαίνομαι), ο συνδυασμός τους αντιγράφει την πραγματικότητα και συνοψίζει την ιστορική εμπειρία. Γι’ αυτό, άλλωστε, ακούγεται τόσο φυσική, σε πιστεύοντες και μη, η γνώριμη δέηση: «Ετι δεόμεθα υπέρ τού διαφυλαχθήναι την πόλιν ταύτην, και πάσαν πόλιν και χώραν από λοιμού, λιμού, σεισμού, καταποντισμού, πυρός, μαχαίρας…».

Στην «Ιστορία» του ο Ηρόδοτος σμίγει τον λιμό με τον λοιμό για να αποδώσει πιστά το μέγεθος της καταστροφής: «Αντί τούτων δέ σφι απονοστήσασι εκ Τροίης λιμόν τε και λοιμόν γενέσθαι και αυτοίσι και τοις προβάτοισι, ώστε το δεύτερον ερημωθείσης Κρήτης…». Δεύτερη φορά ερημώθηκε η Κρήτη, όταν επέστρεψαν στο νησί από την Τροία οι Κρήτες, που είχαν συμπολεμήσει με τον Μενέλαο και τους Αχαιούς, και έπεσε τότε πείνα και λοιμική στους ίδιους και στα ζωντανά τους.

Στην αρχαιοελληνική γραμματεία πάντως το ζεύγος λοιμός-λιμός δεν το πρωτοσυναντάμε στον Ηρόδοτο, αλλά περίπου δύο αιώνες νωρίτερα, στον Ησίοδο, στο διδακτικό έπος «Εργα και Ημέραι». Στη «Θεογονία» ο ποιητής γενεαλογεί τον Λιμό ως γιο της στυγερής Εριδας, ανάμεσα δε στα εκλεκτά αδέρφια του ξεχωρίζουν ο Πόνος, τα Αλγη, οι Πόλεμοι, οι Φόνοι, τα Ψεύδη, η Δυσνομία. Στο «Εργα και Ημέραι» ο Ησίοδος, για να παρωθήσει στη δικαιοσύνη τους ανθρώπους, ιδίως τους βασιλείς, ιστορεί τον πατέρα των θεών και των ανθρώπων σαν αμείλικτο και τα πάνθ’ ορώντα τιμωρό της αδικίας και της κακότητας. Παραθέτω τους στίχους 248-245, πεζόμορφα μεταφρασμένους από τον Παναγή Λεκατσά:

«Μα όσο γι’ αυτούς π’ άλλο απ’ την αδικία την κακή κι απ’ τα πανάθλια έργα δεν φροντίζουν, βέβαια ο Δίας, του Κρόνου ο γιος, την τιμωρία του σχεδιάζει ο παντεπόπτης. Πολλές φορές ολόκληρη μια πολιτεία την έπαθε εξαιτίας ενός κακού ανθρώπου, όπου κριμάτισε και μηχανεύτηκε άδικα έργα. Πάνω σ’ αυτούς μεγάλη ο γιος του Κρόνου κατεβάζει συμφορά απ’ τους ουρανούς, μαζί και πείνα και θανατικό. Οι άνθρωποι πεθαίνουνε, παύουνε οι γυναίκες να γεννούν, τα σπίτια καταστρέφονται – γιατί έτσι βουλήθηκε ο Ολύμπιος Δίας». «Λιμόν ομού και λοιμόν» εξαπολύει ο Δίας, και «αποφθινύθουσι οι λαοί».

Κι αν φαίνεται βαρύ, για τα ανθρώπινα μέτρα και σταθμά, να καταστρέφεται μια χρηστή πολιτεία ακόμα κι αν ένας μόνο κάτοικός της προσβάλλει τη δικαιοσύνη και διαπράττει ύβριν, έχει καταγραφεί και το αντίθετο: να γλιτώνει προς στιγμήν από τη θεϊκή οργή μια πανάθλια πόλη, με την προ(υπόθεση) ότι στους κόλπους της υπάρχουν έστω και δέκα καλοί άνθρωποι. Το επεισόδιο, ένα απίστευτο παζάρεμα ανάμεσα στον Θεό και τον Αβραάμ, καταγράφεται με μορφή διαλόγου στην Παλαιά Διαθήκη, στο βιβλίο της «Γενέσεως».

Ο Κύριος είναι αποφασισμένος να καταστρέψει τα αμαρτωλά Σόδομα, όμως ο Αβραάμ τού απευθύνει την έκκλησή του σαν ερώτημα: «Θα καταστρέψεις τους δικαίους μαζί με τους αμαρτωλούς; Ισως υπάρχουν πενήντα δίκαιοι στην πόλη. Θα τους καταστρέψεις κι αυτούς; Δεν θα συγχωρήσεις την περιοχή για χάρη των πενήντα δικαίων που βρίσκονται σ’ αυτήν; Δε γίνεται να το κάνεις εσύ αυτό, να θανατώσεις δηλαδή δικαίους κι αμαρτωλούς μαζί, σαν να ήταν όλοι το ίδιο. Δεν είναι δυνατό! Ο κριτής όλης της γης δεν πρέπει να αποδώσει δικαιοσύνη;» (στη μετάφραση της Ελληνικής Βιβλικής Εταιρίας).

Συναινεί ο Κύριος ότι «αν βρει στην πόλη των Σοδόμων πενήντα δικαίους, θα συγχωρήσει για χάρη τους ολόκληρη την περιοχή». Ο Αβραάμ επανέρχεται ακαριαία, κατεβάζοντας το όριο: Κι αν δεν είναι πενήντα οι δίκαιοι αλλά σαράντα πέντε; Αποδέχεται και πάλι τη μεσιτεία του Αβραάμ ο Κύριος, όμως ο πατριάρχης κατεβαίνει από τους σαράντα πέντε στους σαράντα, έπειτα στους τριάντα (παρακαλώντας πρώτα τον Θεό να μη θυμώσει με την τόση τόλμη του, στα όρια της εκβιαστικής ασέβειας), κατόπιν στους είκοσι, τέλος στους δέκα. «Δε θα καταστρέψω την πόλη για χάρη των δέκα» δεσμεύεται μεγάθυμος ο Κύριος. Πλην όμως οι δύο άγγελοι που είχαν πάει για αυτοψία στα Σόδομα, στο σπίτι του Λωτ, όχι μόνο δεν βρήκαν στην πόλη κανέναν άλλον δίκαιο πλην του οικοδεσπότη τους, της συζύγου και των δύο θυγατέρων τους, αλλά κινδύνεψαν και να βιαστούν από το αμαρτωλό πλήθος. Κι έτσι, «κύριος έβρεξεν επί Σόδομα και Γόμορρα θείον και πυρ».

Το ζευγάρι λοιμός-λιμός, για να επιστρέψουμε στην αρχαιοελληνική γραμματεία, αλλά με φόντο την Περσία και όχι τον Ολυμπο, απαντά και στο σύγγραμμα «Περί Ισιδος και Οσίριδος» των «Ηθικών» του Πλουτάρχου.

Εδώ ο θεός που εξαπολύει λοιμό και λιμό δεν είναι ο Δίας, αλλά ο Αρειμάνιος, ο Αριμάν όπως τον μαθαίναμε στα θρανία. «Οι σοφότατοι», λέει ο Πλούταρχος, «πιστεύουν πως υπάρχουν δύο αντίτεχνοι θεοί: ο ένας δημιουργεί τα αγαθά, ο άλλος (ο δαίμονας) τα φαύλα. Ο Ζωροάστρης ο μάγος, που έζησε πέντε χιλιετίες πριν από τα Τρωικά», συνεχίζει ο Πλούταρχος, ονόμαζε Ωρομάζη τον έναν θεό, και τον ταύτιζε με το φως, τον δε θεό του σκότους και της άγνοιας τον αποκαλούσε Αρειμάνιο. Οι δυο τους πολεμούν ακατάπαυστα, με συμμάχους τους υποδεέστερες θεότητες, πλασμένες από τους ίδιους. Θα έρθει όμως ο «ειμαρμένος χρόνος», συνεχίζει ο Πλούταρχος, και οι καλοί θεοί θα αφανίσουν τον Αρειμάνιο, «λοιμόν επάγοντα και λιμόν». Και τότε θα γεννηθεί «μια πολιτεία μακάριων και ομόγλωσσων ανθρώπων».

Δεν ήρθε ποτέ η πολιτεία αυτή. Οι αρρώστιες συνέχισαν να φέρνουν πείνα, κι η πείνα αρρώστιες. Το βλέπουμε και τώρα, στην περίοδο της πανδημίας, και το πιο πιθανό είναι ότι θα το δούμε σε τρισχειρότερη μορφή, στους μήνες και τα χρόνια που θ’ ακολουθήσουν. Ποια η περίφημη «νέα κανονικότητα»; Εκατομμύρια νέοι άνεργοι παντού, επέκταση της ανασφάλιστης υποαμειβόμενης εργασίας, με τον εκβιασμό κυρίαρχο στο εργοδοτικό μενού, επιδείνωση των ταξικών ανισοτήτων, μικρό έως μηδαμινό ενδιαφέρον των κυβερνήσεων για την προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων, που τα παρέσυρε στη δίνη της η καραντίνα, μαζί με τις ατομικές ελευθερίες και την υποχρέωση των εξουσιών να λογοδοτούν, έστω σε συστηματικώς υποβαθμισθέντα κοινοβούλια.

Σε πρόσφατη έκθεσή τους, οι υπεύθυνοι του Παγκόσμιου Προγράμματος Σίτισης προειδοποίησαν πως είναι εξαιρετικά πιθανό να βρεθούμε σύντομα μπροστά σε λιμούς βιβλικής κλίμακας. Πιθανότατο είναι επίσης, δυστυχώς, να πέσουν οι εκκλήσεις τους στο κενό – όπου και θα συναντήσουν τις εκκλήσεις του ΠΟΥ για οικουμενική συνεργασία στην αντιμετώπιση της πανδημίας, και του ΟΗΕ για άμεση δράση προς άμβλυνση της κλιματικής κρίσης.


ΠΗΓΗ




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



Θεοφάνεια: Εντάξει, το καταλάβαμε… Για το 3ο κύμα πανδημίας και το επόμενο lockdown θα φταίνε Εκκλησία και πιστοί!

 


Κώστας Πετρόπουλος

Θεοφάνεια: Είμαστε εντάξει. Βρήκαμε από τώρα τον «ένοχο» για το επόμενο lockdown. Φυσικά η Εκκλησία και οι Πιστοί φταίνε για όλα!

Το αφήγημα στήθηκε από νωρίς το πρωί στα social media και στα ΜΜΕ… Όλα τα μέσα του συστήματος πήραν θέση. Τα είχαν σχεδιασμένα όλα.

Οι «κακοί Χριστιανοί» που δεν υπακούν στις εντολές της κυβέρνησης για καραντίνα, πήγαν στις εκκλησίες και κόλλησαν μεταξύ τους Κορονοϊό. Συνεπώς αυτοί θα φταίνε αν

πάμε σε 3ο lockdown…

Αυτοί θα φταίνε που τα μαγαζιά θα είναι κλειστά…

Αυτοί θα φταίνε για την καταστροφή της εστίασης, του τουρισμού, της οικονομίας, της επιστροφής της φτώχειας και της ανέχειας.

Αυτοί θα φταίνε για όλες τις οικονομικές επιπτώσεις του Κορονοϊού και των λάθος επιλογών της κυβέρνησης….

Βλέπεις είναι εύκολη λύση να έχεις πάντα τα κατάλληλα άλλοθι και θύματα για να δικαιολογήσεις την απόλυτη ανικανότητα σου στο να διαχειριστείς μια κατάσταση και μια κρίση….

Τίι πιο εύκολο από το να κατασκευάσεις αιτίες, ώστε να ρίξεις εκεί το φταίξιμο της ανικανότητας σου…

Διότι αν είχαν σχεδιάσει από την αρχή το πως θα γίνει η εορτή των Θεοφανίων, τίποτε από τα όσα είδαμε σήμερα δεν θα είχαν συμβεί…

Αν υπήρχε σωστή μελέτη και οργάνωση…δεν θα έκαναν τον γύρω των social media, άθλια σκηνοθετημένες εικόνες συνωστισμού στους ναούς, ούτε εικόνες με πιστούς που συμμετείχαν στον καθαγιασμό των υδάτων λες και ζούμε σε εποχές κρυφού σχολειού επί Τουρκοκρατίας.

Το μπάχαλο όμως βολεύει τους πάντες…

Αρχικά βολεύει την αντιπολίτευση για να πει πως η κυβέρνηση κλείνει το μάτι στους πιστούς, ώστε να εξασφαλίσει τις ψήφους τους.

Έπειτα βολεύει την κυβέρνηση, ώστε να ρίξει σε αυτούς το φταίξιμο της νέας έξαρσης της πανδημίας και έτσι να αποποιηθεί τις ευθύνες της για μη σωστή οργάνωση, τόσο στο τομέα της Δημόσιας Υγείας, την οποία υποβαθμίζουν συνεχώς …όσο και στους τομείς των Μέσων  Μαζικής Μεταφοράς και στους χώρους εργασίας που παρατηρείται σε καθημερινή βάση συνωστισμός.

Τέλος βολεύει και τα οποιασδήποτε μορφής trolls για να ξεσπάσουν πάνω στους πιστούς την όποια αγανάκτηση τους για την πλήρη ανικανότητα της κυβέρνησης σε όλους τους νευραλγικούς τομείς της καθημερινότητας.

Όσο λοιπόν τα ΜΜΕ και τα social media προβάλλουν εικόνες συνωστισμού, τραυματισμών και κατασκευασμένης «θρησκευτικής αλλοφροσύνης»…τόσο κάποιοι βολεύονται και μέσα από τη στοχοποίηση των θρησκευόμενων Ορθόδοξων, κρύβουν την ανικανότητα τους και τον πολιτικό καιροσκοπισμό που τους διακρίνει…

sportime,06/01/2021


ΠΗΓΗ

Κλείνουν και πάλι οι εκκλησίες στην Κύπρο – Νέα σκληρότερα μέτρα μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2021

 

Νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού ανακοίνωσε το μεσημέρι ο υπουργός Υγείας της Κύπρου, Κωνσταντίνος Ιωάννου. Όπως τόνισε ο υπουργός, τα νέα αυστηρότερα μέτρα στοχεύουν στον δραστικό περιορισμό των κοινωνικών και επαγγελματικών συναθροίσεων σε σπίτια και εργασιακούς χώρους, καθώς εκεί εντοπίζονται τα περισσότερα κρούσματα.

Τα νέα μέτρα στην Κύπρο θα έχουν ισχύ από την Κυριακή, 10 Ιανουαρίου 2021, στις 5:00, μέχρι τα μεσάνυχτα της Κυριακής 31 Ιανουαρίου 2021.

Στο πλαίσιο αυτών αποφασίστηκε η Θεία Λειτουργία στους ιερούς ναούς/χώρους θρησκευτικής λατρείας να τελείται χωρίς την παρουσία πιστών. Οι πιστοί μπορούν να προσέρχονται στους χώρους μόνο για ατομική προσευχή, νοουμένου ότι θα διασφαλίζεται η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων. Οι θρησκευτικές τελετές (γάμοι, βαπτίσεις, κηδείες) τελούνται με μέγιστο αριθμό τα 10 άτομα.

Τα νέα μέτρα προβλέπουν επίσης τα εξής:

– Απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 21:00 έως τις 5:00.

– Απαγόρευση συναθροίσεων, δημόσιων ή κοινωνικών εκδηλώσεων (ανεξαρτήτως χώρου ιδιωτικού ή δημόσιου, εσωτερικού ή εξωτερικού).

– Απαγόρευση συναθροίσεων σε υπαίθριους δημόσιους χώρους, όπως πλατείες, φράγματα, εκδρομικοί χώροι, μαρίνες, κ.λπ., εκτός εάν πρόκειται για φυσική άθληση σε πάρκα, γραμμικά πάρκα και παραλίες, χωρίς να υπερβαίνουν τα δύο άτομα.

– Μετακινήσεις μόνο με γραπτό μήνυμα, μέχρι δύο γραπτά μηνύματα την ημέρα ανά άτομο, εκτός πολύ ειδικών λόγων, όπως μετακίνηση για ιατρικούς σκοπούς, φροντίδα κατοικίδιου ή μεταφορά παιδιού σε βρεφονηπιακό σταθμό.

– Υποχρεωτική τηλεργασία στον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα και την Τοπική Αυτοδιοίκηση με εξαίρεση τις ουσιώδεις υπηρεσίες, οι οποίες συμπεριλαμβάνονται στο Διάταγμα που θα εκδοθεί εντός της ημέρας.

– Επιχειρήσεις που δεν αναστέλλουν τη λειτουργία τους περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, εργοτάξια και συναφείς με τον κατασκευαστικό τομέα επιχειρήσεις, κλάδους τομέα μεταποίησης, επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου ποτών και τροφίμων και άλλες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, που θα καθοριστούν από το υπουργείο Εργασίας.

– Σε ιδιωτικές επιχειρήσεις/υπηρεσίες που παραμένουν σε λειτουργία προωθείται η τηλεργασία, με ρύθμιση για ταυτόχρονη φυσική παρουσία του 15% του προσωπικού τους, με μέγιστο αριθμό των εργαζομένων που μπορεί να βρίσκεται με φυσική παρουσία τα 20 άτομα ανά εταιρεία.

– Στις επιχειρήσεις που αναστέλλουν τη λειτουργία τους περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, κουρεία και κομμωτήρια, ινστιτούτα αισθητικής, κέντρα δερματοστιξίας, θέατρα, κινηματογράφοι, αίθουσες θεαμάτων, υπαίθρια και ανοικτά αμφιθέατρα, χώροι εστίασης και κέντρα διασκέδασης, εμπορικά κέντρα, πολυκαταστήματα, παιδότοποι, γυμναστήρια, σχολές χορού, άλλες σχετικές σχολές.

– Η εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες θα γίνεται εξ αποστάσεως, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες που έχουν αποσταλεί στις σχολικές μονάδες από το υπουργείο Παιδείας.

– Βρεφικοί, βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί, καθώς και νηπιακή και ειδική εκπαίδευση παραμένουν σε λειτουργία.

– Επιτρέπεται η διεξαγωγή των αγώνων των επαγγελματικών πρωταθλημάτων Α’ Κατηγορίας, χωρίς την παρουσία θεατών. Η διεξαγωγή όλων των υπόλοιπων πρωταθλημάτων, καθώς και οι αθλητικές δραστηριότητες ατόμων κάτω των 18 ετών, αναστέλλεται. Τα πρωταθλήματα των Κατηγοριών Β’ και Γ’ θα μπορούν να προπονούνται με σχετικές ρυθμίσεις.

Παράλληλα με τα παραπάνω μέτρα, η στρατηγική της κυβέρνησης προβλέπει τη διενέργεια ακόμη περισσότερων διαγνωστικών τεστ, ώστε να υπάρξει πληρέστερη εικόνα της επιδημιολογικής κατάστασης στην κοινότητα. Δρομολογείται, ταυτόχρονα, πέραν του πληθυσμιακού προγράμματος ελέγχου με rapid tests, επιπλέον στοχευμένος έλεγχος στις ιδιωτικές επιχειρήσεις και στον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα, που παραμένουν σε λειτουργία.


ΠΗΓΗ