Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2021

ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ;


 

Ἕνας μήνας ἀπομένει ἀκόμη γιὰ τὴν Ἀμερική, διαβάζουμε. Κοντὸς ψαλμὸς ἀλληλούια, δηλαδή. Τὸ πιὸ ὡραῖο εἶναι ὅτι μετὰ τὴν κατάρρευση -σὲ ἕνα μήνα- τῆς Ἀμερικῆς διατυπώνεται ρητορικὰ τὸ ἐρώτημα γιὰ τὴν τύχη τοῦ πλανήτη, κι ἐκεῖ ἀρχίζουν (βλ. παραπάνω δεσμό) τὰ βίντεο-γκέιμ. Ὁλόκληρο σενάριο στήνεται, γιὰ τὸ τί θὰ κάνει ἡ Κίνα, ἡ Β. Κορέα, ἡ Ρωσία. Ἕνα ἀπέραντο βίντεο-γκέιμ μὲ κινήσεις τῶν παγκόσμιων παιχτῶν, ποὺ θὰ κάνουν ἐκεῖνο ἢ ἐτοῦτο ἢ τὸ ἄλλο, ἀλλὰ ἂν ὅμως κάνουν τὸ ἀνάποδο, τότε καὶ οἱ ἄλλοι παῖχτες θὰ κάνουν τὸ ἀνάποδο ἀπὸ ὅ,τι θὰ ἔκαναν ἂν οἱ παγκόσμιοι παῖχτες ἔκαναν τὸ κανονικό. Καὶ ὅπως λέει ἡ λαϊκὴ ρήση, «ἢ θὰ βρέξει ἢ θὰ χιονίσει ἢ καλὸ καιρὸ θὰ κάνει».

Γενικά, δὲν ἔχω ἀντίρρηση μὲ τὶς καταστροφολογικὲς προφητεῖες, γιατὶ ταιριάζουν μὲ τὴν Ἀποκάλυψη καὶ τὴν ἀθεράπευτη σήψη μας. Μοῦ προξενεῖ ὡστόσο ἐντύπωση πρῶτον, ὅτι αὐτοὶ ποὺ τὶς διαδίδουν πιστεύουν ὅτι θὰ ἐπιζήσουν τὴν καταστροφή, καὶ δεύτερον ὅτι μετὰ ἀπὸ ἕναν ἡμιπαγκόσμιο πόλεμο κατὰ τὸν ὁποῖο θὰ διαλυθεῖ ἡ Δύση (ἀλλιῶς πῶς θὰ διαλυθεῖ), μέσα στὴ ραδιενέργεια θὰ ἐπακολουθήσει «θρίαμβος καὶ παγκόσμια διάδοση τῆς Ὀρθοδοξίας». (Πάνω) Σὲ πτώματα, ἐντὸς ἐρειπίων, θὰ κηρυχθεῖ ἡ Ὀρθοδοξία; Καὶ ποιὸς θὰ ἀσχολεῖται τὴν «ἑπόμενη μέρα» μὲ ὁτιδήποτε;

Ὑποτίθεται ὅτι αὐτὰ τὰ λένε «γιὰ μετάνοια»… Βεβαίως, ἔτσι ὅπως τὰ λένε, δὲν θὰ μείνει οὔτε παράγκα ὄρθια ἀπὸ σεισμὸ καὶ πολέμους. Οἱ ἑκατὸ ὀκάδες ἀλεύρι καὶ οἱ ἄλλες δεκαπλάσιες ποσότητες λαδιῶν, νεροῦ καὶ δὲν ξέρω τί ἄλλο συμβουλεύονται ἐδῶ καὶ 5-10 χρόνια οἱ εὐσεβεῖς Χριστιανοὶ νὰ ἀποθηκεύσουν «γιὰ ὥρα ἀνάγκης», θὰ θαφτοῦν κάτω ἀπὸ τὰ μπετὰ τῶν πεσμένων πολυκατοικιῶν. Τὸ πιὸ ἐνδιαφέρον εἶναι ποὺ ταυτόχρονα προτρέπεται ὁ κόσμος στὸ ἀδύνατο: νὰ ἐγκαταλείψει τὶς πόλεις προτοῦ ἔρθει ἡ συμφορά. Γιὰ νὰ πάει ποῦ, δηλαδή; στὸ χωριό του, ποὺ ἐγκατέλειψε πρὸ μισοῦ αἰώνα, ὅπου θὰ τρώει ἀέρα (μιλᾶμε γιὰ 6 ἑκατομμύρια Ἀθηναίους καὶ Σαλονικιούς); ἢ στὰ βουνὰ μὲ τὶς ἀρκοῦδες; Ἢ θὰ πεθάνεις ἢ μάζευε σοκοφρέτες στὸ χωριό σου… (κι ἐδῶ ἀρχίζουν τὰ τῆς ἐναλλακτικῆς διατροφῆς-ἐπιβίωσης… γιατί ὄχι καὶ τὰ συμπληρώματα διατροφῆς).

Οἱ ἀντιφατικὲς αὐτὲς προφητεῖες, οὐσιαστικὰ λένε στὸν κόσμο ποὺ τὶς βλέπει στὸ διαδίκτυο: θὰ πεθάνετε. Κι ὅμως, ὁ κόσμος αὐτός, στὸν ὁποῖο τοῦ λένε «θὰ πεθάνεις», ἀπὸ κάτω, στὰ σχόλια τῶν ΜΚΔ καὶ youtube, γράφει μόνο «αμην» καὶ «αχ ναι» καὶ «τί καλὰ ποὺ τὰ λέτε» καὶ οὕτω καθεξῆς. Φαίνεται ὅτι ἔχει πληροφορηθεῖ ὅτι θὰ εἶναι οἱ τυχεροὶ ἐπιζήσαντες ποὺ δὲν θὰ πλακωθοῦν ἀπὸ τὰ μπετά. Ὁπότε, τί νὰ μετανοήσουν οἱ λοιποί, σίγουρα νεκροί; Αὐτοὶ (ὅπως καὶ οἱ ἐκλεκτοί) ἀπὸ τὶς προφητεῖες αὐτὲς βγάζουν τὸ συμπέρασμα ὅτι πρέπει νὰ ἀποθηκεύσουν ρύζια καὶ ἁλάτια, καὶ μπαταρίες γιὰ φακούς, καὶ νὰ κάνουν γρήγορα μετακόμιση στὸ χωριό. Ποιὰ μετάνοια; Ἄλλοι σκέφτονται ὅτι τὰ πράγματα δὲν διορθώνονται ἀνθρωπίνως, παρὰ μὲ μιὰ δημιουργικὴ καταστροφή (παγκόσμιο πόλεμο), ποὺ θὰ ὁδηγήσει στὸ νὰ ἐπιζήσουν μόνο οἱ καλοί, ποὺ θὰ ξαναστήσουν τὴν Ἐκκλησία ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστὲς καὶ λοιπούς… Τίθεται βέβαια τὸ ἐρώτημα γιατί νὰ ἐπιζήσουν μόνο οἱ καλοὶ (καὶ καθόλου κακοί) σὲ ἕναν πόλεμο, καὶ τί ἀκριβῶς θὰ κάνουν οἱ λιγοστοὶ τωρινοὶ καλοὶ ἱεράρχες μέσα στὴν τόση ραδιενέργεια καί (μὲ ἢ χωρὶς ραδιενέργεια) διάλυση ποὺ ἕνας παγκόσμιος πόλεμος συνεπάγεται.

Στὶς φανταστικὲς ἱστορίες τῶν Μονοφυσιτῶν «ἁγίων», ὁ «ἅγιος» συνομιλεῖ μὲ τὸν Χριστό. Καὶ τί νομίζετε ὅτι τοῦ ζητᾶ, μεταξὺ ἄλλων; Νὰ κάνει τὴν αἰγυπτιακὴ ἔρημο θάλασσα καὶ νὰ ἐμφανιστεῖ σ’ αὐτὴν πλοῖο πλεούμενο μὲ ναῦτες. Καὶ φυσικά, ὁ Χριστὸς τοῦ κάνει τὸ χατίρι. Μιλᾶμε γιὰ ψυχωφελὴ σπουδαῖα αἰτήματα πρὸς τὸ Θεό. Σὲ μᾶς, ἔχουμε διπλὴ παρουσία γερόντων σὲ Ἀμερικὴ καὶ Εὐρώπη, διπλὴ παρουσία σὲ ἀεροπλάνα καὶ ἄλλα τέτοια. Δηλαδή, κάποιοι κάψανε τὸν ἅγιο Παΐσιο μὲ τὰ «Μετὰ τὶς ἑπόμενες ἐκλογὲς (τοῦ 1996, τοῦ 2000, τοῦ 2004, τοῦ 2007, τοῦ 2009, τοῦ 2012, τοῦ 2015, τοῦ 2019, τοῦ 2020) νὰ εἶστε ἕτοιμοι (γιὰ τὸ ποθούμενο)», τώρα εἶναι ἕτοιμοι νὰ κάψουν κι ἄλλους. Καὶ ὅποιος διαφωνεῖ εἶναι ἄπιστος καὶ μάλιστα προσβάλλει τοὺς ἁγίους…

Καὶ ἐπειδὴ δὲν ἔχουμε ὅλοι μνήμη χρυσόψαρου, μὴν ξεχνᾶτε ὅτι ἀπὸ πέρσι ἤδη (2020) ἡ Κωνσταντινούπολη εἶναι πρωτεύουσα τῆς Ἑλλάδας, ἀφοῦ τὸ 2019 «Το 2020 πρωτεύουσα της Ελλάδος θα είναι η Κωνσταντινούπολη!» διέβλεψε ο χαρισματικός πατέρας, όπως μαρτυρούν στις μέρες μας πολλοί μοναχοί«. Βάλτε σὲ μηχανὲς ἀναζήτησης στὸ διαδίκτυο τὴν σὲ πλαγιαστὴ γραφὴ παραπάνω φράση, γιὰ νὰ βεβαιωθεῖτε. Μαρτυροῦν στὶς μέρες μας πολλοὶ μοναχοί, λέει. Τοὺς μοναχοὺς τοὺς ρωτήσατε; Κοντὸς ψαλμὸς ἀλληλούια, λοιπόν.

Υ.Γ.

θὰ ἐπαναλάβω ἐδῶ ἕνα περιστατικὸ ποὺ δείχνει πὼς ἐκλαμβάνονται στρεβλὰ οἱ ἀπόψεις ἀνθρώπων ἁγίων. Γνωστό μου ἄτομο ρωτᾶ τὸν Ἐφραὶμ τῆς Ἀριζόνας ἂν θὰ παντρευτεῖ, τῆς ἀπαντᾶ κάτι κάπως αὐτός, καὶ τὸ ἄτομο γυρίζει στοὺς γονεῖς της καὶ λέει ὅτι ὁ Ἐφραὶμ τῆς εἶπε ὅτι δὲν θὰ παντρευτεῖ. Ρωτᾶν οἱ γονεῖς της τὸν ἴδιο γέροντα ἂν εἶπε στὴν κόρη τους ὅτι δὲν θὰ παντρευτεῖ, κι αὐτὸς τοὺς ἀπαντᾶ ὅτι δὲν τῆς εἶπε τέτοιο πράγμα. Τὸ συγκεκριμένο πρόσωπο κάποια χρόνια ἀργότερα παντρεύτηκε. Συνεπῶς, δὲν ἔχουμε νὰ κάνουμε ἐδῶ μὲ «προφητεία», ἀλλὰ μὲ τὴν λαθεμένη τάση τῶν ἁπλῶν Χριστιανῶν, πρῶτον νὰ ἐκλαμβάνουν ὁτιδήποτε τοὺς πεῖ ἕνας φωτισμένος γέροντας ὡς πρόβλεψη-προφητεία, καί, δεύτερον, νὰ ἀντιλαμβάνονται ὁτιδήποτε τοὺς πεῖ μὲ τὶς δικές τους παρωπίδες. Ὅσον ἀφορᾶ τὴν πρώτη τάση, οἱ ἁπλοὶ Χριστιανοί, ἐμεῖς, συχνὰ νομίζουμε πὼς ὁ ἁγιασμένος, ὁ ἤδη ἅγιος καὶ ἐν ζωῇ, δὲν εἶναι ἄνθρωπος ποὺ κάνει (μεταξὺ ἄλλων καί) τὶς δικές του ἐκτιμήσεις ἀλλὰ ὅτι κάθε τὶ ποὺ λέει εἶναι ἐξ οὐρανοῦ. Ὅσον ἀφορᾶ τὴ δεύτερη λαθεμένη τάση, τὸ συγκεκριμένο ἄτομο εἶχε τὸ πρόβλημα τῆς μὴ εὕρεσης συζύγου, καὶ ἦταν ἐπιρρεπὲς στὴν τάση νὰ «βλέπει παντοῦ (θεϊκά) σημάδια» περὶ τοῦ ἀνέφικτου γάμου του. Οὔτε ὁ γέροντας εἶπε προφητεία, οὔτε εἶπε ψέμματα, οὔτε τὸ συγκεκριμένο πρόσωπο διαστρέβλωσε συνειδητὰ τὰ λεγόμενα τοῦ Ἐφραίμ. Ὅμως αὐτὸ τὸ παράδειγμα δείχνει πῶς μιὰ ἁπλὴ κουβέντα ἑνὸς γέροντα μετατρέπεται σὲ τελείως ξεκάθαρη προφητεία καὶ πῶς ἡ ἁπλὴ κουβέντα γίνεται ἀντιληπτὴ ἀπὸ ἄτομα ποὺ μέρα-νύχτα σκέφτονται τὸ νὰ πάρουμε τὴν Κωνσταντινούπολη.

Ἄλλο παράδειγμα. Ἱερέας τῆς ἐνορίας, στὴν ἀρχὴ τοῦ ἔτους κατὰ τὸ ὁποῖο ὑπεγράφη ἡ συμφωνία τῶν Πρεσπῶν (2018) στὸ κήρυγμα μᾶς λέει ὅτι ὁ Παϊσιος εἶπε πὼς θὰ προσπαθήσουν 2 φορὲς νὰ ἔρθουν σὲ συμφωνία γιὰ τὸ ὄνομα, μιὰ στὴν ἐποχή του, καὶ μιὰ δεύτερη μετὰ ἀπὸ μιὰ γενιά, ἀλλὰ θὰ ἀποτύχουν καὶ στὶς δυό. Ὅπως ἀποδείχτηκε ὅμως, ἡ συμφωνία μὲ τὰ Σκόπια ἔγινε καὶ παραέγινε τὴν ἴδια χρονιά. Νὰ ποῦμε ὅτι ὁ ἅγιος Παϊσιος βγῆκε ψεύτης θὰ ἦταν ὕβρις πρὸς ἕναν ἅγιο. Νὰ ποῦμε ὅτι κάποιοι διέδοσαν μία ἐν γνώσει τους ψεύτικη προφητεία (τὴν ὁποία ἄκουσε ὁ ἱερέας μας) εἶναι ἐπίσης λιγότερο πιθανό. Τὸ πιθανότερο εἶναι ὅτι παρερμήνευσαν ὅσα τοὺς ἔλεγε ὁ Παϊσιος. Ὁ λόγος ποὺ τὸ παρερμήνευσαν πιθανὸν εἶναι ὅτι μέρα-νύχτα ἀσχολιοῦνται μὲ προφητεῖες καὶ μὲ τὰ ἐθνικὰ θέματα, καὶ ἑρμήνευσαν σύμφωνα μὲ τοὺς δικόυς τους πόθους ὅσα τοὺς εἶπε ὁ ἅγιος Παϊσιος. Οὔτε αὐτοὶ ἦταν ἀπατεῶνες οὔτε ὁ Παϊσιος εἶπε κάτι ποὺ (ὅπως ἀποδείχτηκε) βγῆκε λάθος. Οὔτε ὁ ἱερέας μας φταίει. Ἁπλά, μερικὲς φορὲς ὅ,τι καὶ νὰ μᾶς ποῦν ἐμεῖς τὸ καταλαβαίνουμε μὲ τὶς παρωπίδες μας καὶ σύμφωνα μὲ τὶς ἐπιθυμίες ἢ τοὺς φόβους μας. Καὶ μετά, τὸ διαδίδουμε σὲ τρίτους, οἱ ὁποῖοι φοβοῦνται νὰ τὸ ἀμφισβητήσουν γιατὶ ἂν τὸ ἀμφισβητήσουν θὰ νομιστεῖ ὅτι ἀμφισβητοῦν τὴν ἁγιότητα τοῦ α ἢ τοῦ β προσώπου.

Αὐτό, ὑποθέτω, συνέβη μὲ τὸν ἅγιο Παϊσιο καὶ γίνεται τώρα μὲ τὸν Ἐφραὶμ τῆς Ἀριζόνας



ΠΗΓΗ

ΑΡΣΕΝΙΟΥ Κ. ΚΟΜΠΟΥΓΙΑ - ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ (ΜΕΡΟΣ Β΄ 7.)


 

Αντίχριστος, Ἠλίας, ᾿Ενώχ


Ὁ ᾿Αντίχρiστος εἶναι πρόσωπον καὶ ὄχι ἰδέα ή σύστημα. Ὁ Αντίχριστος εἶναι ὁ ἀναμενόμενος «Μεσσίας» τῶν Εβραίων. Ἰδέαι καὶ ἀντίχριστα συστήµατα εἶναι ἁπλῶς πρόδρομοι καταστάσεις. Ὁ ᾿Αντίχριστος εἶναι αὐτός, διὰ τὸν ὁποῖον ὁμιλεῖ τόσον ὁ Κύριός µας, ὅσον καὶ ὁ Ευαγγελιστὴς ᾿Ιωάννης. Καἱ ὁ μὲν Κύριος λέγει: «Εγὼ ἐλήλυθα ἐν τῷ ὀνόματι τοῦ Πατρός µου, καὶ οὗ λαμβάνετε µε· ἐαν ἄλλος ἔλθῃ ἐν τῷ ὀνόματι τῷ ἰδίῳ, ἐκεῖνον λἤψεσθε» (Ιωάνν. ε΄ 43). Ὁ δὲ Ἰωάννης, λέγει: «Παιδία, ἐσχάτη ὥρα ἐστί, καὶ καθὼς ἠκούσατε ὅτι ὁ ᾿Αντίχριστος ἔρχεται...» (Α Ἰωάνν. β΄ 18). Είναι αὐτὸς διὰ τὸν ὁποῖον ὁ θεῖος Παὔλος λέγει: «...καὶ ἀποκαλυφθῇ ὁ ἄνθρωπος τῆς ἁμαρτίας, ὁ υἱὸς τῆς ἀπωλείας, ὁ ἀντικείμενος καὶ ὑπεραιρόμενος ἐπὶ πάντα λεγόμενον Θεὸν ή σέβασµα, ὥστε αὐτὸν εἰς τὸν ναόν τοῦ Θεοῦ ὡς Θεὸν καθίσαι, ἀποδεικνύντα ἑαυτὸν ὅτι ἐστὶ θεός .. ὃν ὁ Κύριος ἀναλώσει τῷ πνεύµατι τοῦ στόματος αὐτοῦ καὶ καταργήσει τῇ ἐπιφανείᾳ τῆς παρουσίας αὐτοῦ» (Β΄ θεσ. β΄3, 4, 8). Είναι αυτός, που περιγράφει η Αποκάλυψις, ποὺ θὰ σφραγίζῃ τοὺς ὀπαδοὺς του εἰς τὸ µέτωπον καὶ εἰς την δεξιὰν αὐτῶν, καὶ θὰ φέρῃ τὸν περίεργον συμβολικὸν ἀριθμὸν χξστ΄(666). Είναι αὐτός, ποὺ περιέγραψεν ὁ Δανιήλ εἰς τό ΙΑ΄ κεφάλαιον τοῦ προφητικοῦ του βιβλίου μὲ τὰ µελανώτερα χρώματα, ποὺ «θὰ ἀναβῇ καὶ θὰ ἰσχύση ἐν ὀλίγῳ ἔθνει», θὰ ἐμφανισθῇ δηλαδη καὶ θὰ ἰσχυροποιηθῇ ἀπὸ μικρὸν Κράτος (ὅπως εἶναι σήμερον τὸ Εβραϊκὸν Κράτος), «ὁ ἄρχων τῆς Διαθήκης», ὡς τὸν ὀνομάζει ὁ Προφήτης, ποὺ θὰ ὑπεραρθῇ «ὑπὲρ πάντα Θεόν», καὶ θὰ πολεμήση τοὺς ἁγίους, τοὺς χριστιανοὺς δηλαδή: «ποιῆσει πόλεμον μετὰ τῶν ἁγίων». Τότε θὰ ἔχωμεν νέους μάρτυρας. «Θὰ καταργήση τὴν παντοτεινὴν θυσίαν», ὅπου θὰ ἐπικρατῆσῃ, θὰ ἀπαγορεύσῃ τὴν ἁγίαν προσφοράν, τὴν Θείαν λειτουργίαν. Θὰ καταλάβῃ καὶ θὰ ὑποτάξη πολλά κράτη: «καὶ πληθυνεῖ δόξαν καὶ ὑποτάξει αὐτοῖς πολλοὺς καὶ γῆν διελεῖ ἐν δώροις» (αὐτόθι), «καὶ ποιῆσει κατὰ τὸ θέλημα αὐτοῦ, καὶ βασιλεὺς ὑψωθήσεται καὶ μεγαλυνθήσεται ἐπὶ πάντα Θεὸν καὶ λαλῆσει ὑπέρογκα καὶ κατευθυθεῖ, μέχρις οὗ συντελεσθῇ η ὀργῆ, εἰς γάρ συντέλειαν γίνεται» (Ίδὲ Δανιήλ κεφ.ια΄ Πρβλ. Β΄ Θεσ. β΄ 3 - 4). Καὶ τέλος η βασιλεἰα του θὰ καταργηθῇ, θὰ συντριβῇ ὑπο τοῦ Μιχαήλ τοῦ ἀρχαγγέλου (Δαν. ιβ’ 1) καὶ τῆς Παρουσίας τοῦ Κυρίου. Ἐν συνεχεία περιγράφει ὁ Δανιηλ, ὅτι ἐπακολουθεῖ (πρὸ δηλαδη τῆς καταργήσεώς του) θλῖψις, η ὁποία οὐδέποτε ἐγένετο εἰς τὸν κόσμον, καὶ μετὰ τῆν κατάργησιν του ἐπακολουθεῖ η ἀνάστασις τῶν νεκρῶν (Δαν.ιβ΄ 2). Καὶ συνεχίζει ὁ Προφήτης διὰ τῶν ἐπεξηγήσεων τοῦ ἀγγέλου ποὺ ἵσταται ἐνώπιόν του, ὅτι τότε, ποὺ θὰ γίνουν ὅλα αὐτά, θὰ ἔχῃ πληθυνθῆ η γνῶσις εἰς τὸν κόσμον εἰς άφάνταστον βαθμόν. Δηλαδη ὀλίγον πρὸ τοῦ τέλους τοῦ κόσμου θὰ σοφισθοῦν οἱ ἄνθρωποι, θὰ γίνουν μεγάλαι καὶ καταπληκτικαὶ ἐπιστημονικαὶ ἐφευρέσεις (Δαν. ιβ΄ 4).

Ὁ ᾿Αντίχριστος εἶναι αὐτός, ὁ ὁποῖος, πάλιν κατὰ τὸν Δανιήλ, θὰ ἐμφανισθῇ καὶ θὰ ἀναδειχθή μέγας καὶ φοβερὸς εἰς ὅλον τὸν κόσμον «ἐν ὀλίγῳ ἔθνει», εἰς μικρὸν κράτος (Δαν, ιβ΄22-23), δηλαδὴ εἰς τοὺς Ἑβραίους, οἱ ὁποῖοι καὶ θὰ τὸν ἀναγνωρίσουν ὡς Μεσσίαν. Ὅλα δὲ αὐτὰ θὰ συμβοῦν κατὰ τὴν ἐποχῆν, κατὰ τὴν ὁποίαν συγχρόνως θὰ κρατοῦν τὰς τύχας τῆς ἀνθρωπότητος δύο μεγάλα Κράτη, ποὺ ὂνομαστικῶς δὲν ἀναφέρονται ὑπὸ τοῦ προφήτου, ἀλλὰ ἀναφέρονται ὑπ αὐτοῦ ἀορίστως ὡς τὸ κράτος τοῦ Νότου καὶ τὸ κράτος τοῦ Βορρᾶ (Δαν. ια΄ 11 - 15, 20 - 15). (Πιθανὸν νὰ εἶναι η ᾽Αμερικὴ καὶ η Ρωσσία). Ὁ ᾿Αντίχριστος εἶναι αὐτός, διὰ τὸν ὁποῖον ἔγραψαν λόγους πολλοὶ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, ὡς ὁ Ἱππόλυτος, ὁ ᾿Εφραίμ, ὁ Κύριλλος Ἱεροσολύμων καὶ ὁ Δαμασκηνός. Ὁ τελευταῖος γράφει περὶ ᾿Αντιχρίστου, ἀναφερόμενος εἰς τὴν ὑπὸ τοῦ Δανιήλ περιγραφὴν αὐτοῦ: «ὅτι γὰρ Θεὸν ἑαυτὸν ἀποκαλέσει, ὁ ᾿Αγγελος τὸν Δανιήλ διδάσκων οὕτω φησίν. ᾿Επὶ Θεούς τῶν πατέρων αὐτοῦ οὐ συνήσει». Κατὰ δὲ τὴν γνώμην καὶ ἑρμηνείαν τῶν Πατέρων, η βασιλεία αὐτοῦ θὰ εἶναι βραχυτάτη, ἑπτὰ ἔτη. Τρία καὶ ήμισυ ἔτη θὰ ἐμφανισθῇ ὁ ἅγιος μὲ ὑποκρισίαν μεγάλην καὶ ἄλλα τὸσο ἔτη ὡς αἱμοβόρος τύραννος, ὁ ὁποῖος θα συνθλίψῃ την ἐν ἁμαρτίᾳ, ἀπιστίᾳ καὶ ἀποστασίᾳ εὑρισκομένην ἀνθρωπότητα. Επίσης κατὰ τὴν γνώμην ὅλων τῶν Πατέρων, εἰς τὰ πρῶτά του ἔτη ή ὀλίγον προηγουµένως θὰ ἐμφανισθοῦν οἱ δύο Προφῆται, ποὺ ὁμιλεῖ η Αποκάλυψις: «καὶ δώσω τοῖς δυσὶ μάρτυσί µου, καὶ προφητεύσουσιν χιλίας διακοσίας ἑξήκοντα ημέρας περιβεβληµένοι σάκκους. Οὗτοί εἶσιν αἱ δύο ἐλαῖαι καὶ αἱ δύο λυχνίαι αἱ ἐνώπιον τοῦ Κυρίου τῆς γῆς ἑστῶσαι» (Αποκ. ια΄ 3 - 4). Οὗτοι θὰ κηρύξουν την ἐμφάνισιν τοῦ ᾿Αντιχρίστου καὶ τὸ τέλος τοῦ κόσµου, ὡς καὶ τὰ δεινὰ ποὺ θὰ ἔλθουν πρὸ τῆς συντελείας, διὰ νὰ µετανοήση ὁ κόσμος καὶ συγχρόνως προφυλαχθῇ ἀπὸ τὴν πλάνην τοῦ ᾽Αντιχρίστου. Κατὰ δὲ τὴν Παρἆδοσιν καὶ την γνώμην τῶν Πατέρων, οὗτοι θὰ εἶναι ὁ Προφήτης Ἠλίας, ὁ δεύτερος πρόδρομος τῆς Παρουσίας Χριστοῦ, ὡς ψάλλει η Εκκλησία μας, καὶ ὁ δίκαιος ᾿Ενώχ. Τὸ περὶ τῶν δύο Προφητῶν Ἠλία καὶ Ἐνώχ, ὅτι οὗτοι θὰ ἐμφανισθοῦν ὀλίγον πρὸ τῆς Δευτέρας Παρουσίας καὶ κατὰ τὰ πρῶτα ἔτη τῆς ἐμφανίσεως καὶ βασιλείας τοῦ ᾽Αντιχρίστου, ὡς ἀνωτέρω εἶπον, εἶναι παράδοσις καὶ ἰσχυρὰ πεποίθησις τῆς ᾿Εκκλησίας µας ἀπὸ αὐτὰ ἔτι τὰ σπάργανα αὐτῆς. Οἱ δύο Προφῆται τῆς ᾽Αποκαλύψεως δὲν εἶναι παρατάξεις εὐσεβῶν χριστιανῶν ή μοναχῶν καὶ κληρικῶν, ὡς διατείνονταί τινες, ποὺ θὰ κηρύξουν, θὰ ἐλέγξουν καὶ θὰ ἄντισταθοῦν εἰς τὸ ἔργον τοῦ ᾿Αντιχρίστου, ἀλλ' ὁ ᾿Ἠλίας καὶ ὁ Ενώχ.
Είναι οἱ δύο Προφῆται, διὰ τοὺς ὁποίους ὁ ᾿Αρέθας καὶ ᾿Ανδρέας Καισαρείας, ὁ Ἱππόλυτος, ὁ Εφραίμ, ὁ Κύριλλος Ἱεροσολύμων, ὁ Χρυσόστομος καὶ ὁ Δαμασκηνὸς εἰς τοὺς λόγους των περὶ Δευτέρας Παρουσίας ὑποστηρίζουν, ὅτι πρό τῆς συντελείας, πρὸ τοῦ ᾽Αντιχρίστου, θὰ ἔλθουν οὗτοι νὰ κηρύξουν μὲ δύναμιν ἐναντίον τοῦ ᾽Αντιχρίστου καὶ τῆς µεγάλης πλάνης, ποὺ θὰ σκορπἰση εἰς τὸν ἄπιστον καὶ ἆποστάτην καὶ τελείως ἀποχαλινωμένον τότε κόσμον, ἰδίως τὴν ἔξαλλον νεότητα, η ὁποία θὰ ξετρελλαθῇ μαζύ του. ᾿Ακόμη θὰ προβοῦν εἰς την τελευταίαν ἀπόπειραν ἐπιστροφῆς καὶ µετανοίας πρὸς τον φιλάνθρωπον Κύριόν µας τοῦ Ἰσραηλιτικοῦ λαοῦ, ὡς καὶ τοῦ δυστυχοῦς καὶ ἀμετανοῆτου ἁμαρτωλοῦ κόσµου, ἐν ὄψει τοῦ τέλους του καὶ τῆς Δευτέρας Παρουσίας τοῦ δικαίου Κριτοῦ, τοῦ Κυρίου ἡμῶν ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ.
Οὗτοι ὁπωσδήποτε δὲν θὰ πιστευθοῦν ἀπὸ τοὺς πολλούς, ἀλλ΄ ἀπὸ ἀσήμους καὶ ταπεινούς ἆνθρωπους, τὸ λεγόμενον «λεῖμμα». Καὶ ὄχι µόνον δὲν θὰ πιστευθοῦν ἀπὸ τὸν κόσμον, ἰδίως τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς ἰσχυροὺς τῆς γῆς, ἀλλ᾽ οὔτε ἀπὸ ἀρχιερεῖς, ἱερεῖς καὶ θεολόγους. "Όλοι αὐτοί θὰ τοὺς  ἐκλάβουν, λόγῳ τῆς ἀσημου ἐμφανίσεὼς των (τύπου Παπουλάκου), τοῦ σφοδροῦ ἐλέγχου ποὺ θὰ ἐξασκοῦν, ἰδίως ἐναντίον ἐλεεινῶν ἀρχόντων Πολιτείας καὶ Ἐκκλησίας τῆς τότε ἐποχῆς, ὡς θορυβοποιοὺς καὶ μανιακούς. ᾿Εντεῦθεν, ὡς, φαίνεται, οἱ μὲν ᾿Εκκλησιαστικοὶ ἄρχοντες θὰ ἐπιχειρῆσουν νὰ τοὺς ἐγκλείσουν εἰς φρενοκομεῖον, οἱ δὲ πολιτικοὶ τοιοῦτοι, πειθήνια ὄργανα τοῦ φοβεροῦ τότε ᾽Αντιχρίστου, τῇ ἐντολῇ αὐτοῦ θὰ τοὺς συλλάβουν καὶ θὰ τοὺς ἐκτελέσουν, ὡς η ᾽Αποκάλυψις γράφει (Αποκ. ια' 3-7). Θαυμασίαν πραγµατείαν περὶ ᾽Αντιχρίστου ἔγραψαν ὁ καθηγητής τοῦ Πανεπιστηµίου ᾿Αθηνῶν κ. ᾿Ανδρέας Θεοδώρου, «Ἡ περὶ ᾽Αντιχρίστου ἰδέα», καὶ ὁ θεολόγος καθηγητῆς κ. ᾽Α. Δελήμπασης. «Ἡ ἐποχὴ τοῦ ᾽Αντιχρίστου». ᾽Αμϕότεροι διὰ πολλῶν Ἁγιογραφικῶν χωρίων καὶ Πατερικῶν κειμένων παρουσιάζουν μὲ τὰ τρομακτικώτερα, καὶ μελανώτερα χρώματα τὴν δαιµονικήν παρουσίαν τοῦ πλάνου, ὁ ὁποῖος θὰ καταθλίψῃ τὴν ὑπ' αὐτὸν ἀμετανόητον ἀνθρωπότητα τοῦ καιροῦ ἐκείνου. ᾿Ἐπίσης παρεμφερὲς βιβλίον ἐξέδωκεν καὶ ὁ ἁγιορείτης μοναχός Χρυσόστοµος, «Ἡ γενεαλογική τάξις τῶν Εβραίων». Ὡσαύτως τελευταίως μὲ τὸν τίτλον «Ὁ ᾽Αντίχριστος» ἐξέδωκε βιβλἰον ὁ ἀρχιμανδρίτης Χαράλαμπος Βασιλόπουλος.

Το πλέον περίεργον εἶναι, ὅτι τώρα τελευταίως ἐπιτείνονται αἱ φῆμαι περὶ προσεχοῦς ἐμφανίσεως τοῦ Μεσσίου τῶν Ἑβραίων, δηλαδη τοῦ ᾿Αντιχρίστου, τόσον παρὰ τοῖς Ἕβραίοις, ὅσον καὶ εἰς ὁλόκληρον τὸν κόσμον. ᾿Εσχάτως, τόσον εἷς την Αμερικῆν, ὅσον καὶ εἰς την Εὐρώπην καὶ τελευταίως καὶ εἰς τὴν Ελλάδα, προβάλλονται κινηματογραφικὰ ἔργα γύρω ἀπὸ τὸ πρόσωπον τοῦ ᾿Αντιχρίστου. Οὕτω βλέπομεν τὸ ἔργον «Προφήτης» Α΄ καὶ «Προφήτης» Β΄ νὰ παρουσιάζει μὲ Ἁγιογραφικὰ κείµενα ἓν θαυματουργὸν παιδίον μὲ μαγνητικἠν δύναμιν, ποὺ ξετρελαίνει τὸν κόσμον κοντά του καὶ φέρει τὸν ἀριθμὸν 666. Παρεμφερὲς εἶναι καὶ τὸ ἔργον ᾽Αντίχριστος Α΄ καὶ Β. Τὸ φοβερὸν καὶ ἀποκαλυπτικὸν βιβλἰον τοῦ κου Ἰωάννου Αντωνοπούλου, μεταξὺ τῶν τρομακτικῶν πληροφοριῶν ποὺ ἔχει γύρω ἀπὸ τὴν δρᾶσιν τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων, διὰ τὴν ἠθικὴν καταστροφῃν τοῦ κόσµου μὲ την ἀκολασίαν καὶ ἀνηθικοποίησιν τῶν πάντων ὡς καὶ ἄλλων πολλῶν, περιγράφει την προετοιµασίαν καὶ ἐγκατάστασιν μιᾶς Σιωνιστικῆς παγκοσμίου ὑπερκυβερνήσεως Σοβιετικοῦ περιεχοµένου, ὑπὸ τὴν ἀρχηγίαν ἑνὸς εἰκοσαετοῦς νέου μὲ ἕκτακτα χαρίσματα καὶ μὲ τὸ ὄνομα Ντάμιεν, ή ᾿Αντίχριστος, μὲ προσδιορισµένην χρονολογίαν ἐπικρατῆσεως κατὰ τὸ 1984 (ἆραγε θὰ ἐπιτύχουν τὴν χρονολογίαν;) ἰδὲ βιβλίο «Συνωμοσία καὶ ἀγάπη», ὑπὸ ᾿Ιωάν. ᾽Αντωνοπούλου σελ. (331). Πανεπιστηµίου 38 ᾿Αθῆναι.
Παρόμοια εἶναι καὶ τὰ βιβλία τοῦ Dr. D. C. Yermak, «ΚΡΥΠΤΟΚΡΑΤΙΑ», «ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ», «ΤΕΡΜΑ». Τὰ τελευταῖα διατίθενται ὑπὸ τοῦ «Ορθοδόξου Τύπου» Κάνιγγος 10. ᾿Ακόμη καὶ τὸ ἀποκαλυπτικὀν βιβλίον τοῦ Τζώρτζ "Όργουελ, μὲ τὸν τίτλον «1984». Ὡς καὶ τὰ βιβλία «Προφήτης» Α.Β.Γ. Πρέπει νὰ σηµειωθῇ ἐνταῦθα, ὅτι τὰ ἀνωτέρω βιβλία, τόσον τοῦ κου Ι. ᾽Αντωνοπούλου, καὶ τοῦ Yermak ὅσον καὶ ἄλλων παροµοίων, διεκτραγωδοῦν μέν, μὲ τὰ μελανώτερα χρώματα τὴν δρᾶσιν τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων τοῦ Σιωνισμοῦ, Μασωνισμοῦ κ.ἄ., δὲν παύουν ὅμως τελικῶς νὰ βλέπουν κάποιαν ἔκτακτον σωτηρίαν, ἀπὸ τὸν κατήφορον τοῦ κόσµου, ὡς καὶ την θανατηφὀρον παγκόσµιον περίσφιξιν τῶν σκοτεινῶν δυνάµεων. ᾿Εντεῦθεν δὲν διαβλέπουν ὅτι πίσω ἀπ᾿ ὅλα αὐτά, εἶναι ὁ ἐρχόμενος ψευδομεσσίας τῶν Εβραίων ὁ ᾿Αντίχριστος. Ὅλα αὐτὰ ποὺ περιγράφουν οἱ ἀνωτέρω συγγραφεῖς, ὡς καὶ ὁ παγκόσμιος κατήφορος μαζι μὲ τὴν μεγάλην ἀποστασίαν, δὲν εἶναι προδρομικὰ σημεῖα τοῦ ᾿Αντιχρίστου κατ᾽ αὐτούς, ἐντεῦθεν καλοῦν ὅλους τοὺς καλοὺς ἀνθρωπους νὰ ἀντιδράσουν, ἄλλως χάνεται η ἀνθρωπότης μὲ ὑλικὴν καὶ ἠθικην καταστροφήν. ᾽Αλλὰ πῶς νὰ ἀντιδράσουν εἰς τὸ παγκόσµιον ὀργανωμένον κακὸν ὑπὸ τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων, ὀργάνων καὶ προδρόµων τοῦ ᾿Αντιχρίστου;

Ἡμεῖς πάντως ὑποπτευόμεθα ὅτι τὸ κακὸν εἶναι μεγάλον καὶ παγκοσμίως ὀργανωμένον καὶ πλέον δὲν γίνεται τίποτε καὶ ὅτι ο ἀμετανόητος κόσμος φαίνεται ἐγκατελήφθη εἰς χεῖρας τοῦ Σατανᾶ λόγῳ τῆς θεληματικῆς ἀπομακρύνσεώς του ἀπὸ τὸν Κύριον, δι’ αὐτὸ καὶ προλειαίνει μὲ ὅλα αὐτά, τὸν ἐρχομόν τοῦ ᾿Αντιχρίστου καὶ τὴν Παρουσίαν τοῦ Κυρίου. Εντεῦθεν δὲν ἔχουν ἄδικον πολλοὶ ποὺ ὑποπτεύονται πὼς σήµερον ἔχει πλήρη ἐφαρμογὴ η προφητεία τῆς Αποκαλύψεως καὶ τοῦ Δανιήλ. (Τοῦ θηρίου μὲ τὰ δέκα κέρατα (Δανιήλ) (Ζ. 7. 8. 21-26) · «κέρας μικρὸν λαλοῦν µεγάλα... ἐποίει πόλεμον μετὰ τῶν ἁγίων (χριστιανῶν) ... καὶ λόγους πρὸς τὸν ὕψιστον λαλήσει καὶ τοὺς ἁγίους ὑψίστου παλαιώσει... καὶ ἀλλοιῶσαι καιροὺς καὶ νόµον ἕως ὅτου θρόνοι ἐτέθησαν καὶ Παλαιὸς τῶν ἡμερῶν ἐκάθησε»). (Δευτέρα Παρουσία καὶ κρίσις), μετὰ τὴν ἔνταξιν τῆς Ἑλλάδος ὡς δέκατον μέλος εἰς τὴν περίφηµον Σιωνιστικήν καὶ µασωνικὴν Ε.Ο.Κ. Καὶ ἐκεῖθεν θὰ ἐξέλθῃ «κέρας μικρόν» τὸ ὁποῖον θὰ ξεριζώσῃ τρἰα κέρατα (αὐτόθι), καθὼς φαίνεται ἐκ τῆς τρομακτικῆς περιγραφῆς τοῦ Δανιηλ πρόκειται περὶ τοῦ ᾿Αντιχρίστου καὶ τῆς συντελείας τοῦ κόσμου καὶ τῆς Παρουσίας ποῦ Κυρίου. Ὁ ᾿Αντίχριστος φαίνεται ἐκ τῆς Ε.Ο.Κ. ἴσως ξεκινήσῃ καὶ προβληθῃ καὶ τελικῶς θὰ ἐγκατασταθῇ εἰς το Ἰσραὴλ ὡς παγκόσμιος κυβερνήτης (σ.ι. Η εξέλιξη των γεγονότων δείχνει ότι από το Ισραήλ θα ξεκινήσει και θα προβληθεί, όπως λέει η Αγία Γραφή και ερμηνεύει ο Μέγας Αθανάσιος: «Εκ Γαλιλαίας, όθεν ο Χριστός εξήλθεν, εξέρχεται, ως φησίν η Γραφή∙ σκύμνος λέοντος Δαν και εκπηδήσει εκ Βασάν. Αύτη δε εστιν Σκυθόπολις» (ΒΕΠΕΣ 35,132)). Τὸ ὅτι ἡ Ε.Ο.Κ. εἶναι σατανοκίνητος, φαίνεται ἀπὸ τὰς πιέσεις ἐπὶ τῆς Ἑλλάδος, διὰ τὴν ἀναγνώρισιν τῆς ὁμοφυλοφιλίας, τῆς µοιχείας, τῶν ἐκτρώσεων, τῆς ἀπαλλαγῆς τῶν χιλιαστῶν πῆς ἐνόπλου θητείας, τοῦ αὐτομάτου διαζυγίου, τῆς ἀπαλήψεως ἀπὸ τὰς ταυτότητας τῆς λέξεως «Ὄρθόδοξος χριστιανός». Καὶ τίς οἶδε πόσα ἔπονται ἀργότερα.

Ἐνταῦθα µεταφέρομεν ἐνδιαφέρον χαρακτηριστικὸν απόσπασµα ἐκ τῶν περιγραφῶν περὶ συντελείας τοῦ κόσμου καὶ τοῦ ᾽Αντιχρίστου, τοῦ ἁγίου Ἱππολύτου ἐπισκόπου Ρώµης, τρίτος αἰὼν 230 μ.Χ. Τὸ ὁποῖον ἔχει πολλὰς ὁμοιότητας μὲ τὴν πολυτάραχον καὶ παραπαίουσαν ἐποχῆν µας.

...Ταῦτα προϊστορήσαμεν ἵνα γνῶτε τὴν ἐπ΄ ἐσχάτων γενησοµένην ὀδύνην καὶ ταραχήν πάντων ἀνθρώπων, την πρὸς ἀλλήλων ἀναστροφήν καὶ φθόνον καὶ μῖσος καὶ ἔριν, τὴν τῶν ποιμένων ἐπὶ τῶν προβάτων ἀμέλειαν καὶ τοῦ λαοῦ πρὸς τοὺς ἱερεῖς ἀνυπότακτον διάθεσιν. Διὸ πᾶντες τῷ ἰδίῳ θελήµατι ἐμπεριπατήσουσιν καὶ τὰ τέκνα τοῖς γονεῦσιν ἐπιβαλοῦνται χεῖρας... Πρεσβυτέρου πολιὰν οὐδεὶς αἰδεσθήσεται καὶ νεωτέρου κάλλος οὐδεὶς οἰκτειρήσεται. Οἱ Ναοὶ τοῦ Θεοῦ ὡς οἶκοι ἔσονται καὶ καταστροφαὶ ἐκκλησιῶν πανταχοῦ γενήσονται (νῦν ἐν Ῥωσία καὶ ἀλλαχοῦ) αἱ γραφαί καταφρονηθήσονται καὶ τοῦ ἐχθροῦ τὰ ἄσματα (τὰ σημερινὰ τραγούδια) πανταχοῦ τὴν γῆν ἐξάσουσιν. Πορνεῖαι, μοιχεῖαι... ἄρσενοκοιτίαι... ἐπιορκίαι τὴν γἠν πληρώσουσιν, φαρμακεῖαι καὶ ἐπαοιδίαι (μάγια καὶ μέντιουμ) ὀπίσω τούτων σφοδρῶς καὶ προθύµως ἐξακολουθήσουσι καὶ καθ΄ ὅλου ὑπὸ τῶν δοκούντων εἶναι χριστιανοί. Τότε ἐγερθήσονται ψευδοπροφῆται, ψευδαπόστολοι καὶ γόητες, ἄνθρωποι ἅρπαγες, πλεονέκται, κατάλαλοι, ἀλλήλους μισοῦντες, φθοροποιοὶ, κακοποιοὶ, μοιχοὶ, πόρνοι, (ἀρσενοκοῖται) οἱ ποιμένες ὡς λύκοι γενήσονται. Οἱ ἱερεῖς τὸ ψεῦδος ἀσπάσονται, οἱ μοναχοὶ (οἱ παρθένοι) τὰ τοῦ κόσµου ποθῄσουσιν... Οἱ δυνάσται οἰκτιρμοὺς ἆποβαλοῦνται, οἱ κριταὶ τὸ δίκαιον ἐκ τοῦ δικαίου ἀροῦσι καὶ τοῖς δώροις ἐκτυφλούμενοι ἀδικίαν ἀσπάσονται. Καὶ τί λέγω ᾱπὸ ἀνθρώπων, ὅπου καὶ αὐτὰ τὰ στοιχεῖα την οἰκείαν τάξιν ἀρνῆσονται, σεισμοὶ κατὰ πᾶσαν πόλιν, λοιμοὶ ἐπι πᾶσαν χὼραν, βρονταὶ, ἄνεμοι καὶ φοβεραὶ ἀστραπαὶ οἴκους καὶ ἀγροὺς κατακαίουσαι, καταιγῖδες ἀνέμων τὴν γῆν καὶ τὴν θάλασσαν ἀμέτρως ἐκταράσσουσαι, τῆς γῆς ἀκαρπίαι, θαλάσσης ἦχος καὶ σάλος ἀφόρητος ἀπὸ ψυχῶν καὶ ἀπωλείας ἀνθρώπων. Σημεῖα ἐν ηλίῳ, σημεῖα ἐν σελήνη, ἄστρων παρατροπαἰ, συνοχή ἐθνῶν, ἀέρων ἀκρασίαι, χαλάζης βολίδες, χειμῶνος ἀταξίαι, παγετοὶ καὶ καύσωνες ἀπαραμύθητοι, κεραυνοὶ αἰφνίδιοι.
Εμπρησμοὶ ἀδόκητοι, (φωτιὲς πυρκαγιές, δηλαδή, αὐτὰ ποὺ βλέπουμε σήμερον!). Καὶ ἁπαξαπλῶς πάσης τῆς γῆς θρῄνος καὶ κοπετὸς παραµυθίας μή ἐχούσης. 
«Ἱππολύτου. Β.Ε.Π.Ε.Σ. Τόμος 6ος σελὶς 278».






ΤΑ ΠΟΙΚΙΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ




από το Γραφείο επί των Αιρέσεων και των παραθρησκειών της
Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς



.

Είναι κοινός τόπος πλέον, ότι η ανθρωπότητα σήμερα βιώνει μια πρωτοφανή πνευματική αποστασία, που δεν έχει προηγούμενο στην ανθρώπινη ιστορία. Ζούμε σε μια εποχή που έχει όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των εσχάτων χρόνων, όπως αυτά έχουν προφητευθεί από το αδιάψευστο στόμα του Κυρίου μας, από τους ιερούς συγγραφείς της Αγίας Γραφής και από αγίους και χαρισματούχους Γέροντες, που ομίλησαν προφητικά για τα έσχατα. Κυρίαρχο και πρωταγωνιστικό ρόλο σ’ αυτή την πρωτοφανή αποστασία παίζουν δύο μεγάλα, πολύμορφα και πολυκέφαλα θηρία της πλάνης, παρόμοια με αυτό που περιγράφει ο ευαγγελιστής Ιωάννης στην Αποκάλυψη, στο 13ο κεφάλαιο, η Νέα Εποχή και ο Οικουμενισμός. Και τα δύο έχουν απλώσει τα πλοκάμια τους σε παγκόσμιο επίπεδο. Εργάζονται παράλληλα, υπηρετούν με συνέπεια το πανθρησκειακό όραμα και προετοιμάζουν με γοργούς ρυθμούς την εφιαλτική πανθρησκεία, η οποία θα στρώσει το χαλί για την έλευση του Αντιχρίστου.

Εισβάλλουν με ποικίλες μορφές και προσωπεία σε όλες τις σφαίρες και σε όλους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητος και απειλούν να κυριαρχήσουν σ’ όλο τον κόσμο. Πολιτικά πρόσωπα, θρησκευτικοί ηγέτες, παράγοντες των ΜΜΕ, της κοινωνικής, πνευματικής και οικονομικής ζωής ολοκλήρου του πλανήτη, βαθιά διαποτισμένοι από την κυρίαρχη ιδεολογία της Νέας Εποχής και από το πνεύμα του θρησκευτικού συγκρητισμού, ζητούν με κάθε τρόπο να επιβάλουν σε παγκόσμιο επίπεδο, ένα νέο αντίχριστο ήθος, απειλώντας έτσι να αλλοιώσουν το Ορθόδοξο φρόνημα του πιστού λαού του Θεού και να ακυρώσουν την σωτηρία μας.

Αφορμή στην παρούσα ανακοίνωσή μας πήραμε από κάποιο ενδιαφέρον δημοσίευμα στην επίσημη ιστοσελίδα του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, με τίτλο: «Μητροπολίτης Ιλαρίωνας: οι κανόνες της πολιτικής ορθότητας δεν πρέπει να επιτρέπουν παρέμβαση σε όσα είναι ιερά για εκατομμύρια ανθρώπους». Σ’ αυτό ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ και Πρόεδρος του ως άνω Τμήματος του Πατριαρχείου της Ρωσίας, κ. Ιλαρίων, επισημαίνει ότι η πρακτική της λεγομένης «πολιτικής ορθότητας» στη θρησκευτική πίστη και λατρεία είναι ανεπίτρεπτη και αγγίζει τα όρια της βλασφημίας.

Παραθέτουμε το κείμενο: «Στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής κατά την έναρξη της νέας συνεδριάσεως του Κογκρέσου το μέλος της Βουλής των Αντιπροσώπων Εμμανουήλ Κλίβερ ανέγνωσε κάτι, που αποκάλεσε ‘πολιτικά ορθή προσευχή’. Αντί του ‘εν ονόματι του Θεού’, είπε ‘εν ονόματι του μονοθεϊστικού Θεού, του Μπράχμα και του Θεού, ο οποίος είναι γνωστός υπό ποικίλα ονόματα’. Ενώ στο τέλος στο συνηθισμένο ‘аmen’ (αμήν) ο βουλευτής πρόσθεσε ‘and a women’, διότι προφανώς στην αγγλική προφορά της λέξεως ‘αμήν’ άκουσε το ‘men’, δηλαδή ‘άνδρες’ και ‘χάριν ισότητος’ αποφάσισε να κάνει μνεία και των γυναικών.

Κατά τη γνώμη του Μητροπολίτη Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνα, αυτή η ‘πολιτικά ορθή προσευχή’ προσεγγίζει την βλασφημία. ‘Όλα πρέπει να έχουν λογικά όρια, ακόμη και οι κανόνες της πολιτικής ορθότητας δεν πρέπει να επιτρέπουν παρέμβαση σε όσα είναι ιερά για εκατομμύρια ανθρώπους’, τόνισε ο πρόεδρος του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας στην εκπομπή ‘Εκκλησία και κόσμος’. ‘Εμείς, οι χριστιανοί, πιστεύουμε στον Θεό Πατέρα, Υιό και Άγιο Πνεύμα. Πράγματι, ο Πατήρ, ο Υιός και το Άγιο Πνεύμα δεν είναι από την άποψη του φύλου ουδέτερα ονόματα και δεν είναι πλέον αρμόζοντα για τους εκπροσώπους του φεμινιστικού κινήματος. Γι᾽ αυτό και οι οπαδοί του φεμινισμού αλλοίωσαν την περί Αγίας Τριάδας διδασκαλία, άρχισαν να χρησιμοποιούν για τον Θεό κάποια άλλα ονόματα και επίθετα, ακόμη και θηλυκού γένους. Τώρα ορισμένοι πολιτικοί θεωρούν καθήκον τους να ακολουθήσουν αυτούς τους παράλογους, κατά την άποψή μου, κανόνες της πολιτικής ορθότητας’, σημείωσε ο ιεράρχης και διαπίστωσε: από την άποψη της Εκκλησίας, όλα αυτά συνιστούν απαράδεκτη παρέμβαση σε όσα είναι ιερά για εκατομμύρια πιστούς».

Δεν έχουμε δυστυχώς τη δυνατότητα να διασταυρώσουμε την πληροφορία, την οποία σχολιάζει ο Σεβασμιώτατος κ. Ιλαρίων. Ωστόσο επειδή παρατίθεται από την επίσημη ιστοσελίδα της Εκκλησίας της Ρωσίας, την θεωρούμε έγκυρη και θα κάνουμε ένα σύντομο σχολιασμό.

Εκείνο που εκπλήσσει, αλλά και εντυπωσιάζει συγχρόνως, στην παρά πάνω είδηση είναι το όνομα του Θεού που επικαλέσθηκε ο εν λόγω αμερικανός βουλευτής, ο οποίος σημειωτέον είναι ταυτόχρονα και πάστορας, δηλαδή θρησκευτικός ηγέτης και «λειτουργός» κάποιας προτεσταντικής «ομολογίας». Δεν επικαλέστηκε στην προσευχή του τον άγιο Τριαδικό Θεό, τον μόνον αληθινό Θεό, όπως θα περίμενε κανείς, τον Οποίο μας αποκάλυψε ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός, αλλά έναν άλλο απροσδιόριστο, μονοθεϊστικό «θεό», «ο οποίος είναι γνωστός υπό ποικίλα ονόματα». Ο θεός αυτός, που δεν είναι άλλος από τον θεό της Νέας Εποχής, είναι ένα συνονθύλευμα των περί θεού αντιλήψεων όλων των γνωστών θρησκειών. Η πίστη σ’ ένα πολυώνυμο και απροσδιόριστο θεό, αποτελεί ουσιαστικά έκφραση μιάς βασικής αρχής της Νέας Εποχής, της αρχής δηλαδή του δογματικού πλουραλισμού.

Σύμφωνα με την αρχή αυτή όλες οι θρησκείες πιστεύουν στον ίδιο θεό, είναι δρόμοι που οδηγούν στον ίδιο θεό, άσχετα με το όνομα που δίνει η καθεμιά σ’ αυτόν και κατ’ επέκταση όλες οι θρησκείες προσφέρουν λύτρωση και σωτηρία. Ο Χριστός για την Νέα Εποχή, δεν είναι ο Υιός του Θεού, ο προαιώνιος Λόγος, ο Οποίος έγινε άνθρωπος, για να καταστεί ο μοναδικός λυτρωτής του κόσμου, αλλά ένας από τους πολλούς «Αβατάρ», ή «Χριστούς», οι οποίοι έρχονται κατά καιρούς στον κόσμο με διαφορετικά ονόματα, ως «ευεργέτες» της ανθρωπότητος.

Ο τελικός «Ερχόμενος» της Θεοσοφίας και της «Νέας Εποχής» θα είναι ο νέος Αβατάρ, που έρχεται να εγκαθιδρύσει τη νέα παγκόσμια θρησκεία, στην οποία θα συγχωνευθούν όλες οι θρησκείες, δηλαδή ο Αντίχριστος. Κάθε αντίληψη περί μοναδικότητος του Ευαγγελίου, κάθε αντίληψη που δεν κατανοεί ισοπεδωτικά και εξισωτικά όλες τις πίστεις και τις θρησκείες θεωρείται φανατισμός και μισαλλοδοξία. Σ’ ένα τέτοιο πολυώνυμο και απροσδιόριστο θεό πιστεύουν και αυτόν επικαλούνται όλοι οι οπαδοί του Διαθρησκειακού Οικουμενισμού, που συμμετέχουν στις διάφορες Διαθρησκειακές Συμπροσευχές.

Επίσης το γεγονός ότι ο βουλευτής του αμερικανικού κοινοβουλίου κ. Εμμανουήλ Κλίβερ προτίμησε, για χάρη της «πολιτικής ορθότητας», να αρνηθεί τον άγιο Τριαδικό Θεό και να δεχθεί τον πολυώνυμο θεό της Νέας Εποχής, δείχνει σαφέστατα ότι και ένα μεγάλο μέρος του προτεσταντικού κόσμου έχει διαβρωθεί και αλωθεί από αυτή τη νεοεποχίτικη περί Θεού αντίληψη. Αυτό πάλι είναι μια από τις τραγικές συνέπειες της αίρεσης, η οποία αφού αποστερήσει τον αιρετικό από την Θεία Χάρη, τον οδηγεί από πλάνη σε πλάνη και από πτώση σε πτώση, με έσχατο κατάντημα την άρνηση της θεότητας του Χριστού, της αποκλειστικότητας της εν Χριστώ σωτηρίας και της αποκεκαλυμμένης περί του αληθινού Τριαδικού Θεού αλήθειας.

Παράλληλα δείχνει ότι η μεγάλη υπερατλαντική χώρα, η πιο ισχυρή χώρα του πλανήτη, βιώνει σήμερα μια απίστευτη πνευματική σύγχυση και κατάπτωση. Αιτία, η αιχμαλωσία της από την παναίρεση του Διαχριστιανικού και Διαθρησκειακού Οικουμενισμού, ο οποίος άνοιξε τον δρόμο για την επικράτηση της νεοεποχίτικης περί Θεού πίστεως, χωρίς την αναφορά στον Ιησού Χριστό, ο Οποίος μόνος Αυτός, μας γνώρισε τον αληθινό Θεό. Ο «θεός» αυτός, «ο οποίος είναι γνωστός υπό ποικίλα ονόματα», όπως τον αποκάλεσε ο βουλευτής πάστορας, δεν υπάρχει, είναι πλάσμα της φαντασίας των φιλοσόφων, (δεϊστών, πανθεϊστών, τεκτόνων, κλπ).

Περαίνοντας, διαπιστώνουμε ότι η αποστασία της σημερινής ανθρωπότητος, χωρίς υπερβολή, ξεπερνάει και αυτήν ακόμη που προηγήθηκε πριν από τον κατακλυσμό, που επέβαλε ο Θεός επί των ημερών του Νώε. Τα σκοτεινά κέντρα της «Νέας Εποχής» και της «Νέας Τάξεως Πραγμάτων», προωθούν τα ολέθρια σχέδιά τους, και προσπαθούν συνεχώς και αδιαλείπτως να αποτινάξουν και τα τελευταία ίχνη της χριστιανικής πίστεως, με τελικό στόχο την εξαφάνιση της Εκκλησίας Χριστού από προσώπου γης και την επικράτηση του Εωσφόρου!

Ένα από τα χαρακτηριστικότερα γνωρίσματα των εσχάτων χρόνων θα είναι η έλλειψη αληθινών ποιμένων και αξίων μιμητών των αγίων Πατέρων. Η έλλειψη αυτή έχει γίνει πολύ αισθητή ήδη επί των ημερών μας. Τρανή απόδειξη, η άρνηση καταγνώσεως των αιρέσεων και παραθρησκειών υπό της «Συνόδου» της Κρήτης και η αδιαφορία ακυρώσεως υπό των Προκαθημένων του αντικανονικού ουκρανικού Αυτοκεφάλου. Όπως μας πληροφορούν οι άγιοι Πατέρες, που ομίλησαν για τα έσχατα, η έλλειψη αληθινών ποιμένων θα γίνεται, όσο βαδίζουμε προς το τέλος της ιστορίας αυτού του πλανήτη, όλο και πιο αισθητή, για να φθάσει στο αποκορύφωμά της στην εποχή του Αντιχρίστου.

Το γεγονός άλλωστε ότι στις ημέρες εκείνες, όπου θα κυριαρχήσει ο Αντίχριστος, θα εμφανιστούν, σύμφωνα με το ιερό βιβλίο της Αποκαλύψεως, (Αποκ. 11,3 και εξής) και σύμφωνα με την διδασκαλία του αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού, (βλ. «Έκδοσις ακριβής της Ορθοδόξου πίστεως», 26,99, PG 94,1217BC), οι δύο προφήτες Ενώχ και Ηλίας, δείχνει ακριβώς πόσο μεγάλη θα είναι η έλλειψη αυτή. Ο Θεός εν τη πανσοφία του προείδε αυτή την έλλειψη και προνόησε, ώστε οι δύο αυτοί άνδρες να μη γνωρίσουν σωματικό θάνατο, προκειμένου να τους στείλει στη γη, με σκοπό να κηρύξουν μετάνοια, ακριβώς διότι τότε δεν θα υπάρχουν αληθινοί ποιμένες!

Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών

.

Eικόνα: «Ο Μεγάλος Κατακλυσμός», έργο του Vasily Petrovich Vereshchagin από τη Wiki


ΠΗΓΗ