Τρίτη 7 Ιουνίου 2022

Περί του θανατοποινίτη Ἀντώνιου, Frank Atwood

 

Τα εκκλησιαστικά σάιτ αναφέρουν αρκετές πληροφορίες για την περίπτωση του Αντώνιου, Frank Atwood, οπότε είναι περιττό να τις επαναλάβουμε. Το λυπηρό είναι ότι ενώ οι πάντες έχουν πια δικαιώματα και μας ζαλίζουν γι΄ αυτά, εν έτει 2022 δεν έχουν δικαιώματα όσοι καταδικάζονται σε θάνατο!!! ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει το δικαίωμα να αφαιρεί την ζωή από έναν άνθρωπο, ότι και αυτός να έχει κάνει! Είναι δυνατόν στην σύγχρονη εποχή να ζούμε τον Μεσαίωνα δια μέσω θανατικών ποινών; Πως έχουν το θράσος μερικοί να μιλούν για προοδευτικό πολιτισμό; Και όμως γίνεται! Δυστυχώς η υποκρισία είναι πια φανερή και ξεδιάντροπη! 

Καλή μετάνοια και καλό Παράδεισο!



Αναδημοσιεύουμε τελευταίες πληροφορίες από την ρομφαία:


ierotheos frank

Του Μητροπολίτη Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιεροθέου


Σέ ἕνα προηγούμενο κείμενό μου ἀνακοίνωσα ὅτι ὁ Ἀντώνιος, Frank Atwood εἶχε ὁρισθῆ νά ἐκτελεστῆ στήν Ἀριζόνα τῶν Ἡνωμένων Πολιτειῶν Ἀμερικῆς στίς ἀρχές Ἰουνίου. Οἱ δικηγόροι του ἔκαναν κάποιες ἐνέργειες νά μετατραπῆ ἡ θανατική ποινή σέ ἰσόβεια κάθειρξη ἤ νά ἀναβληθῆ ἡ ἐκτέλεση, λόγῳ προβλἠματος μέ τά δηλητήρια, ἀλλά τελικά ὅλα ἀπορρίφθησαν.

Ὁ ἴδιος τόσα χρόνια διακηρύσσει ἀπόλυτα ὅτι ἄν καί ἔκανε πολλά λάθη στήν ζωή του, δέν διέπραξε αὐτόν τόν φόνο γιά τόν ὁποῖο καταδικάστηκε σέ θάνατο. Καί προσωπικά πιστεύω στήν ἀθωότητά του.

Ἔτσι, ὁ Ἀντώνιος θά ἐκτελεσθῆ τήν Τετάρτη 8 Ἰουνίου ὥρα 10 π.μ. Ἀριζόνας Ἀμερικῆς, δηλαδή στίς 8 μ.μ. ὥρα Ἑλλάδος.

Σέ γράμμα του πού μοῦ ἔστειλε τό Σάββατο 4 Ἰουνίου, δηλαδή πρίν τρεῖς ἡμέρες μοῦ ἔγραφε, μεταξύ ἄλλων:

* * *

«Ἀγαπητέ μου Θεολογικέ Δέσποτα

Μητροπολίτα (Γέροντα) Ἱερόθεε,

Καλό Παράδεισο!!!...

Σχετικά μέ τό δικαστήριο. Εἴχαμε τήν ἀκρόαση νά ζητήσουμε τήν ἐπιείκεια (ζητώντας ἰσόβια κάθειρξη) στίς 24 Μαΐου. Μέ αἰσιοδοξία, σκεφτόμουν ὅτι ἡ πιθανότητα ἐπιτυχίας ἦταν 1%! Φυσικά, ἀρνήθηκε ἡ ἐπιείκεια. Ἐν τούτοις, ἡ δόξα τοῦ Θεοῦ νίκησε!!! Ὁ ἀγαπητός Γέροντας Παΐσιος ἔφερε περίπου δύο δωδεκάδες μοναχούς καί μοναχές, μαζί μέ πάνω ἀπό 150 πιστούς πού ζοῦν γύρω ἀπό τό Μοναστήρι. Μερικοί μο­ναχοί ἔδωσαν μαρτυρία γιά τήν τεράστια ἐσωτερική μεταμόφωση πού ὁ Θεός ἔχει κάνει μέσα μου, γι’ αὐτό, ὅσο περισσότερο προσπαθοῦσαν τό «συμβούλιο ἐπιεικείας» καί ἡ κυβέρνηση νά μέ κάνουν νά φαίνομαι κακός, τόσο μεγαλύτερη φαινόταν ἡ θαυματουργή μεταμόρφωση τοῦ Θεοῦ μέσα μου! Ὁ Θεός νίκησε ἀποφασιστικά!...

Ὁ Μητροπολίτης Ἀθανάσιος μοῦ ἔχει πεῖ ὅτι, ἄν ἐπιτρέψει ὁ Θεός τήν ἐκτέλεσή μου, Αὐτός ἔχει δεχθεῖ τήν μετάνοιά μου, καί εἶμαι ἕτοιμος νά φύγω γιά τόν Παράδεισο. Ἡ Σάρρα καί ἐγώ στηριζόμαστε σέ αὐτό τόν σοφό λόγο. Γιά μένα, στενοχωριέμαι γιά τήν ἀμέλειά μου στήν προσευχή, καί, φυσικά, γιά τήν Σάρρα θά εἶναι συνταρακτικό νά εἶναι μόνη της, χωρίς ἐμένα. Σᾶς παρακαλῶ νά προσευχηθεῖτε γιά τήν δύναμή μας ἐν Χριστῷ!

Συνεχίζω τίς ἀγρυπνίες μου, 2 ὧρες, ἀλλά εἶμαι ἀκόμη ἀμελής καί δέν συνεχίζω τίς Ὧρες (τίς ἀκολουθίες τῶν Ὡρῶν) καί δέν λέω πάντοτε τήν Εὐχή. Εἶχα δοκιμάσει «ἡσυ­χαστικές» μεθόδους γιά τήν Εὐχή (ἀναπνοή κλπ.) καί κάποτε ζοῦσα κάτι πού νομίζω ὅτι ἦταν Εὐχή στήν καρδιά μου. Ὅταν συγκεντρώνομαι σωστά τώρα, φαίνεται ὅτι ἡ Εὐχή ξέρει τήν ὁδό πρός τήν καρδιά μου, ἀλλά σύντομα διώχνεται ἀπό κοσμικές σκέψεις (λογισμούς). Νιώθω ὅτι εἶμαι τόσο ἀποτυχημένος!

Ὅτι Ἐσεῖς σκεφτήκατε νά μέ συμβουλεύσετε στήν διάρκεια τοῦ Ἑσπερινοῦ τῆς Ἀναλήψεως τοῦ Χριστοῦ εἶναι θαυμάσιο καί μέ ἐνθαρρύνει. Δόξα τῷ Θεῷ! Ἡ διδασκαλία Σας εἶναι πνευματικό ὀξυγόνο, καί προ­σεύχομαι ὅτι ἡ ψυχή μου θά συνεχίση νά ἀναπνέη βαθιά αὐτή τήν ψυχο­σωτήρια εὐωδία!

Κάποτε βρίσκω παρηγορία στίς συμβουλές βαθιά πνευματικῶν μοναχῶν καί, τραγικά, πολλές φορές χάνω τήν συγκέντρωσή μου καί γίνομαι στενοχωρημένος ἐξαιτίας τῶν γεγονότων. Μοῦ φαίνεται μιά πολύ ἄσχημη ἐμπειρία ὅτι θά μέ δέση ἡ κυβέρνηση καί θά μοῦ βάλη θανα­τηφόρα φάρμακα. Εἶναι, ὅμως, τό ὄχημα πού θά μέ πάρη στό ταξίδι πρός τόν Παράδεισο! Ἡ διαμάχη! Τό νά φυλάξω τήν συμβουλή τοῦ Μητροπολίτη Ἀθανασίου μοῦ φαίνεται σάν πνευματικό σωσίβιο σέ αὐτή τήν θάλασσα τῆς ἄκρας κοσμικῆς τρέλλας. Τό ἴδιο ἰσχύει καί γιά τήν συμβουλή Σας καί ἡ ἀναφορά στούς λόγους τῶν Ἁγίων...

Λοιπόν, κυρίως, ζητῶ ταπεινά τίς προσευχές Σας γιά τήν Ἀνάληψή μου μέ τόν Χριστό, ἄν μέ σκοτώνουν στίς 8 Ἰουνίου. Εἴστε ἕνα πνευματικό φῶς. Σᾶς εὐχαριστῶ πάρα πολύ!!! Ἄν μπορεῖτε νά στείλετε e mail πάλιν μέχρι τίς 7 Ἰουνίου, θά ἤμουν ταπεινά εὐγνώμων. Σᾶς παρακαλῶ!

Προσεύχομαι νά σωθεῖτε μέ τίς πρεσβεῖες τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου.

Μέ πολλή ἀγάπη ἐν Χριστῷ

Ἀντώνιος (ἕνας ἁμαρτωλός)».

Τοῦ ἀπάντησα ἀμέσως καί ἐκεῖνος μοῦ ἔγραψε στίς 6 Ἰουνίου, δηλαδή χθές:

* * *

«Πολύτιμε Μητροπολίτα Ἱερόθεε,

Θέλω νά ξέρετε ὅτι χαίρομαι πολύ νά Σᾶς στείλω ἕνα email, καί νά πάρω τήν ἀπάντησή Σας εἶναι ἔκσταση! Χαμογελάστε! Σᾶς εὐχαριστῶ!...

Γέροντα, ἐσεῖς βλέπετε τήν «καλή συμπεριφορά» μου στά emails, καί δέν βλέπετε τίς πολλές φορές πού παλεύω φοβερά μέ τόν Θεό. Ὁ Θεός νά μέ συγχωρέση, ἀλλά κάποτε καί στόν Κύριο Ἰησοῦ Χριστό καί στήν Θεοτόκο. Ναί, τό ἔχω ἐξομολογηθεῖ, καί ἀκόμα τά δαιμόνια ψιθύριζουν ὅτι δέν μπορῶ νά περάσω ἀπό τά τελώνια καί μέ περιμένουν. Ὅλοι βλέπουν τό καλό μου, ἀλλά ἐγώ φοβᾶμαι τό κακό μου. Καί τώρα τολμῶ νά πάρω τό Μεγάλο Σχῆμα... Μέ φοβίζουν τά δαιμόνια!

Εἶμαι ὁ πιό μισητός φυλακισμένος στίς φυλακές τῆς Ἀριζόνα. Τό τα­ξίδι ἦταν πολύ μακρύ καί δύσκολο. Μέσα ἀπό αὐτό, ὁ Θεός μέ ἔχει κουβαλήσει μέ ἀγάπη, καί τώρα προσεγγίζω τήν πόρτα τοῦ θανάτου μέ ἐλπίδα, μέ τήν ἐλπίδα τῆς κουρᾶς, τοῦ μαρτυρίου καί τοῦ Παραδείσου. Φαίνεται ἀλαζονικό νά τό πῶ! Ἀλλά ἀρχίζω νά καταλαβαίνω καί νά ἀγκαλιάζω τήν Χάρη τοῦ Θεοῦ. Νά ’ναι εὐλογημένο!

Οἱ προσπάθειές Σας γιά ἐμένα μέ ταπεινώνουν ἀπίστευτα. Νά ἔχω τήν ἀλυσίδα προσευχῆς γιά νά μέ κρατάει ζωντανό καί μετά τήν ἐκτέλεσή μου (τουλάχιστον γιά τίς 40 ἡμέρες). Αὐτό μέ παρηγορεῖ φοβερά.

Ἀγαπῶ τό ἀπόσπασμα ἀπό τήν πρός Ρωμαίους Ἐπιστολή η΄, 35-39. Ἀκόμα καί σάν Προτεστάντης εἶχε πολύ νόημα, καί ἀκόμα περισσότερο τώ­ρα.

Ἔχω τόν 5ο τόμο τῆς Φιλοκαλίας τώρα νά μέ συνοδεύη μέχρι τόν θάνατό μου τήν Τετάρτη. Δόξα τῷ Θεῷ!».

Καί μετά ἀπό αὐτά γράφει τό ἐκπληκτικό, πού εἶναι ὁ τελευταῖος λόγος του:

«Τελειώνοντας, ἀφῆστε μου νά μοιραστῶ μαζί Σας μία πρόσφατη ἐμπειρία: Μετά ἀπό τήν ἀκρόασή μου γιά ἐπιείκεια στίς 24 Μαΐου, ἡ οἰκογένεια τοῦ θύματος πέρασε κοντά ἀπό τήν κλούβα μου καί ὁ θεῖος τοῦ κοριτσιοῦ χαμογέλασε καί μοῦ εἶπε: "Τώρα ἐπί τέλους θά πάρης τήν βελόνα στό χέρι σου". Ἔσκυψα καί χαμογέλασα. Γιά 40 χρόνια αὐτός ὁ ἄνδρας μέ περιφρονοῦσε, καί τώρα ἔχει τήν εὐκαιρία νά μέ βρίση πρό­σωπο πρός πρόσωπο. Πόσο καλά θά πρέπει νά αἰσθάνθηκε! Χάρηκα! Δέν συμφωνῶ μέ τό μίσος του, ἀλλά νομίζω ὅτι τό καταλαβαίνω, καί λυπᾶμαι ὅτι χρειάζεται νά κάνη αὐτό γιά νά νιώθη καλύτερα.

Ἦταν μιά ἐνδιαφέρουσα καί ἐνθαρρυντική στιγμή.

Σᾶς ἀγαπῶ Γέροντα. Σᾶς εὐχαριστῶ τόσο πολύ!

Μέ πολλή ἀγάπη ἐν Χριστῷ

Ἀντώνιος».

* * *

Τοῦ ἀπάντησα σχετικά γιά νά τόν ἐνθαρρύνω στήν πορεία του αὐτή.

Τί νά πῶ γιά τόν ἀγαπητό μου Ἀντώνιο!

Κάποτε θά δημοσιεύσω τήν πολύχρονη ἀλληλογραφία μας πού ἐκτείνεται σέ πάνω ἀπό ἑκατό σελίδες, καί κατά βάση εἶναι θεολογική ποιμαντική ἑνός Ἐπισκόπου σέ ἕναν θανατοποινίτη καί θά φανῆ ὅλος ὁ ἐσωτερικός ψυχικός του κόσμος.

Προσεύχομαι νά ἔχη δύναμη στήν πορεία του αὐτή, νά νικήση μέ τήν δύναμη τοῦ Χριστοῦ ὅλους τούς φόβους του καί νά συναντήση τόν Χριστό πού τόσο ἀγάπησε μέσα στήν φυλακή μέ τήν σημαντική βοήθεια τῆς ἐκπληκτικῆς συζύγου του Σάρρας.

Πρέπει νά προσευχηθοῦμε γιά τήν δύσκολη αὐτή ὥρα πού ἀντιμετωπίζει ὁ ἀγαπητός μου Ἀντώνιος ὥστε νά περάση μέ θάρρος καί μέ τήν «εὐχή τοῦ Ἰησοῦ», ὅπως τόν συμβούλευσα, τήν δύσκολη δίοδο ἀπό τήν βιολογική ζωή, διά τοῦ θανάτου, στό αἰώνιο Φῶς.


Εντυπώσεις Κελλιωτών Πατέρων από την επίσκεψη του Πατριάρχου και απαντήσεις στα λεγόμενά του.

Ομάδα Κελλιωτών Πατέρων

Ανάληψις του Σωτήρος 20/5 2/6/22

    Ήλθε ο Πατριάρχης στο Α.Ο., αλλά κατά την ομολογία πολλών ανθρώπων άφησε μια βαριά αίσθηση λόγω της αυστηρότητος των μέτρων που εφαρμόστηκαν καί το πλήθος των σωματοφυλάκων.

    Ποιό ήταν το μήνυμα που έδωσε με αυτή του την επίσκεψη στο Περιβόλι της Παναγίας; Στην ομιλία της Ι.Μ.Καρακάλλου εκεί εξέφρασε τα μηνύματα που ήθελε να περάσει για να διαμορφώσει την σχέση που πρέπει να έχει το Α.Ο., οι αγιορείτες πατέρες και όλη η Εκκλησία με τον ίδιον και το Πατριαρχείο.

    Κατ αρχάς εγκωμίασε τον κοινοβιακόν μοναχισμόν ενώ υποβάθμισε τον αναχωρητικόν, διότι αυτοί που αντιδρούν στις αντικανονικές ενέργειές του είναι οι κελλιώτες μοναχοί οι οποίοι έχουν στις τάξεις τους σχεδόν όλους τους διαλάμψαντες οσίους παλαιούς κ συγχρόνους, ενώ οι κοινοβιάτες μοναχοί οφείλουν να κάνουν υπακοή εις τον Ηγούμενον και να μην έχουν ιδίαν γνώμην και οι ηγούμενοι των κοινοβίων με τις οικονομικές, κρατικές και πατριαρχικές δεσμεύσεις, δεν μπορούν να αντιδρούν, όμως όσον αφορά στα θέματα της πίστεως δεν χωρεί ούτε η υπακοή ούτε η σιωπή.

    Ανέφερε την μνημόνευσή του, <εν πρώτοις μνήσθητι Κύριε του Αρχιεπισκόπου ημών>, αλλά δεν ανέφερε την κατάληξη, <του ορθοτομούντος τον λόγον της αληθείας>, για το οποίον δημιουργείται όλος ο προβληματισμός και η αντίδρασις. Ελησμόνησε να αναφέρει το αυτοδιοίκητον του Α.Ο. και ότι μόνον κατά την τιμήν ανήκει στο Πατριαρχείο και ουχί διοικητικά.

    Από ποίαν αίρεσιν έλαβε αυτό το δόγμα ότι η παραμικρά απόκλισις εκ της αρμονίας και συζεύξεως μετά του Οικουμενιστού Πατριάρχου θα αποτελεί αυτοαναίρεσιν του μοναχισμού; Ίσα- ίσα, οι όσιοι Πατέρες του Ιερού Άθωνος κατέλιπον εις υμάς αγίαν και απαρασάλευτον κληρονομίαν να μην εναρμονιζόμαστε με καμμίαν κακοδοξίαν του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Το Α.Ο. ονομάζεται θεματοφύλακας της Ορθοδόξου πίστεως και είναι καθήκον του η επιτήρησις του Κυριακού Σώματος ιδίως από τους εσωτερικούς κινδύνους των ψευδοχρίστων και ψευδοδιδασκάλων που πάντοτε αναφύονταν εις τας υψηλάς θέσεις της διοίκησης της Εκκλησίας, όπως έχουμε παράδειγμα την διακοπήν μνημονεύσεως του Πατριάρχου Αθηναγόρου από σύσωμον το Α.Ο. και από όλους τους συγχρόνους οσίους που αναγνώρισε προσφάτως το Πατριαρχείον.

    Ποίον άγιον εκάλεσε οποιαδήποτε αιρετίζουσα εκκλησιαστική αρχή να ασχοληθεί με τα εκκλησιαστικά δρώμενα; Όλοι οι ομολογητές άγιοι αυτοβούλως εισήλθαν εις αυτόν τον αγώνα με κρίσεις και επικρίσεις ελέγχοντας την κακοδοξίαν της εκκλησιαστικής διοίκησης.

    Αν δεν είναι έργον του μοναχού η τήρησις της ορθοδόξου πίστεως και η προστασία της Εκκλησίας από εσάς  τους βαρείς λύκους που την οδηγείτε εις τα βάραθρα της παναιρέσεως του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας, τότε ποιανού είναι;

    Ποίος αμφισβητεί και ανατρέπει την δομήν της Εκκλησίας, εμείς οι κελλιώτες μοναχοί ή εσείς Παναγιώτατε που παραβλέψατε τις αντιδράσεις όλων των Πατριαρχείων και μόνος σας σαν να έχετε το Πρωτείον του Πάπα ενεργήσατε την αυτοκεφαλίαν επιφέροντας σχίσμα και ταραχήν εις την Εκκλησίαν; Αναλογίζεστε τι έχει να γίνει αν αλλάξετε το Πασχάλιο το 2025;

    Τερατώδεις αιτιάσεις είναι η επιβολή της μάσκας στην εκκλησία, τα πλαστικά κουταλάκια, η διήμερος Ανάστασις του Κυρίου και ο υποχρεωτικός εμβολιασμός των Ιερέων;

    Παναγιώτατε συνέχεια μιλάτε για την Εκκλησία. Πότε γίνατε εσείς η Εκκλησία, <στύλος και εδραίωμα της αληθείας> που δεν δύναται κανείς να σας παραγνωρίζει.

    Εσείς εκεί στο Πατριαρχείο κάνατε άρση αναθεμάτων των Οικουμενικών Συνόδων και αναγνώριση μυστηρίων των αιρετικών και καταδικάσατε τους αγίους Πατέρες ως πλανηθέντας εκ του αρχεκάκου όφεως και απορρίψατε ότι παρελάβατε απο αυτούς και τολμάτε να λέτε για εμάς <ανάθεμα έστω>;

    Λέτε να έχουμε εμπιστοσύνην εις την Εκκλησίαν. Ποίαν Εκκλησίαν; Η ορθόδοξος Εκκλησία έχει Αποστολικούς Κανόνας και Οικουμενικές Συνόδους που εσείς καταπατήτε. Εις αυτήν την Εκκλησίαν πιστεύουμε και εμπιστευόμεθα, ενώ την φωνήν σας ούτε την ακούμε ούτε την ακολουθούμε, διότι είναι ξένη και αλλότρια, Ιω κεφ.10.

    Θα θέλαμε να αναφέρουμε μετά πόνου και αυτό που μας έθλιψε ιδιαιτέρως. Είδαμε την υποδοχή του Πατριάρχη από τους Ηγουμένους και Αντιπροσώπους της Ι.Κ. και απορήσαμε πως αυτοί οι Πατέρες με την τόσο υψηλή θέση στο λίκνο της Ορθοδοξίας, το Αγιώνυμον Όρος, έπεσαν τόσο χαμηλά στα μάτια μας, να τους βλέπουμε να υποκλίνονται, να ασπάζονται και να χαριεντίζονται με αυτόν τον άνθρωπο που τόσα προβλήματα έχει δημιουργήσει στην Εκκλησία του Χριστού και τόσες ασεβείς ενέργειες έχει διαπράξει και συνεχίζει να επιτελεί την αποδόμηση της Ορθοδόξου Εκκλησίας;

    Ευχόμαστε μετά πόνου και παρακαλούμε τον Χριστό μας και την Παναγία μας και οι άγιοι Πατέρες μας να βρούν έναν τρόπο για να σταματήσει αυτή η κατρακύλα της διοίκησης της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας που την οδηγεί στα βάραθρα της κακοδοξίας, αμήν.


Ομάδα Κελλιωτών Πατέρων



ΠΗΓΗ

Περιπτώσεις διορατικότητας του γέροντος Ιωάννη (Κρεστιάνκιν). Μέρος Β.

 


Πριν από έναν χρόνο ανακοινώθηκε η συλλογή δεδομένων για τη θαυμαστή βοήθεια του γέροντα Ιωάννη (Κρεστιάνκιν). Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου λάβαμε εκατοντάδες ιστορίες, πολλές από τις οποίες μας εντυπωσιάζουν με την αυθεντική τους αλήθεια. Παρακάτω δημοσιεύουμε επιλεγμένες ιστορίες για τη διορατικότητα του πατρός Ιωάννη.

Εξακολουθούμε να παρακαλούμε όλους όσοι μπορούν να μοιραστούν σημαντικές μαρτυρίες, έγγραφα ή αναμνήσεις για τον πατέρα Ιωάννη, να τα στείλουν στο e-mail της Μονής των Σπηλαίων του Πσκοβ: otets_ioann@mail.ru ή στο e-mail της συντακτικής επιτροπής της πύλης pravoslavie.ru: editor@pravoslavie.ru.

Υποψήφιος για ιεροσύνη

Ο αφηγητής θέλησε να παραμείνει ανώνυμος:

— Στην εκκλησία του χωριού μας, έναν ευλογημένο τόπο για τη σωτηρία της ψυχής, υπηρετούσε ο αρχιμανδρίτης Παΐσιος (Σεμιόνοβ). Ο πατήρ Παΐσιος ήταν ήδη ηλικιωμένος άνθρωπος, ανάπηρος πολέμου. Είχε αρχίσει να αισθάνεται αδύναμος, καθώς βασανιζόταν συχνά από τις πληγές που υπέστη στον πόλεμο, και του ήταν δύσκολο πλέον να τελεί τη Θεία λειτουργία. Τότε οι ενορίτες, που ήταν ακόμα αρκετοί στο χωριό, άρχισαν να ψάχνουν έναν καινούργιο ιερέα. Έτσι συνηθιζόταν τα παλιά χρόνια.

Στη συνέχεια, με την ευλογία του τότε Μητροπολίτη Πσκοβ και Βελικολούζσκι Βλαδίμηρου, ελήφθη η απόφαση να δώσουν αυτήν τη θέση σ’ εμένα. Ο Μητροπολίτης μ’ έστειλε να συνομιλήσω με τον γέροντα Ιωάννη στη Μονή των Σπηλαίων. Ο γέροντας ήταν άρρωστος και δεν δεχόταν κόσμο. Πήγα για εξομολόγηση στον πατέρα Λεωνίδα (Σεκρεταριόβ), έγραψα μια επιστολή στον πατέρα Ιωάννη και αποφασίσαμε τελικά να πάμε σ’αυτόν. Παραδώσαμε την αίτησή μου μέσω της βοηθού του γέροντα, της μοναχής Τατιάνας, και περιμέναμε έξω για την απάντησή του.

Ο ιερέας, που δεν με είχε δει ποτέ, περιέγραψε τη ζωή μου με όλες τις λεπτομέρειες και τα περιστατικά

Και να το θαύμα. Μετά από κάποια ώρα, η μοναχή Τατιάνα μάς διαβίβασε την απάντηση του πατρός Ιωάννη. Ο ιερέας, που δεν με είχε δει ποτέ, περιέγραψε τη ζωή μου με όλες τις λεπτομέρειες και τα περιστατικά: Για το πώς ζούσα, ποια σφάλματα έκανα κ.τ.λ. Και μάλιστα δεν έδωσε την ευλογία του για να γίνω ιερέας, καθώς είχα ένα εμπόδιο. Από πού το έμαθε, κανείς δεν το ξέρει. Φανταστείτε τι χάρισμα διορατικότητας πρέπει να έχει ο άνθρωπος, που χωρίς να σε βλέπει, μπορεί να περιγράψει όλη τη ζωή σου και τις πράξεις σου.

Τώρα καταλαβαίνω ότι μόνο ένας άγιος άνθρωπος μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο. Επίσης, ο πατήρ Ιωάννης μού έδωσε συμβουλές για το τι να κάνω στη συνέχεια στη ζωή μου, δηλαδή σε σχέση με την εκκλησία, και συγκεκριμένα με την ενορία μου. Και με το πέρασμα του χρόνου αποδείχτηκε ότι οι συμβουλές του ήταν σωστές. Είναι ακόμα ακατανόητο το γεγονός ότι όλα όσα μου είπε ο γέροντας πραγματοποιήθηκαν. Νομίζω ότι μόνο ένας άνθρωπος με φωτεινές σκέψεις και με το χάρισμα της αγιότητας και της διορατικότητας μπορούσε να τα προλέξει.

«Μητροφόρα»

Αναστασία Γκοριουνόβα:

— Κάποτε στο κελλί του πατρός Ιωάννη συνάντησα μια νεαρή κοπέλα. Νομίζω ότι ήταν από το Βορόνεζ. Θυμάμαι πολύ καλά ότι ο γέροντας την αποκαλούσε «Όλενκα» (Σ.τ.Μ.: υποκοριστικό από το Όλγα). Από τη συνομιλία τους κατάλαβα ότι η Όλγα αγάπησε έναν νεαρό, πιστό χριστιανό και φοιτητή Ιεαρατικής Σχολής. Ενώ ο πατέρας της Όλγας ήταν αρχηγός κάποιου κομμουνιστικού κόμματος και ήταν κατηγορηματικά εναντίον του γάμου τους. Η Όλγα έκλαψε πικρά. Και ο πατήρ Ιωάννης χαμογελούσε χαρούμενα για κάποιο λόγο:

- Όλενκα, ο Θεός θα σας ευλογήσει. Ο νεαρός θα τελειώσει τις σπουδές του και θα παντρευτείτε. Και μέχρι εκείνην τη στιγμή φροντίστε να είσαστε αγνοί: Εσύ ως σύζυγος του μελλοντικού ιερέα, καθώς και αυτός. Ύστερα ο γέροντας σιώπησε για λίγο, συγκεντρωμένος στην προσευχή, και μετά πρόσθεσε ακόμη πιο χαρούμενα: «Θα γίνεις μητροφόρα».

Πολλά χρόνια αργότερα, είδα την πρεσβυτέρα Όλγα, που επισκεπτόταν τη Μονή των Σπηλαίων μαζί με τον σύζυγό της, μητροφόρο πρωθιερέα πλέον

Ο γέροντας χάιδεψε την Όλγα στο κεφάλι. Πολλά χρόνια αργότερα, είδα την πρεσβυτέρα Όλγα, που επισκεπτόταν τη Μονή των Σπηλαίων μαζί με τον σύζυγό της, μητροφόρο πρωθιερέα πλέον. Ενώ η νεαρή Όλγα έκλαιγε και διαφωνούσε:

-Μα πώς, γέροντα; Ο μπαμπάς θα με σκοτώσει! Δεν θα συμφωνήσει με τίποτα.

-Θα συμφωνήσει, θα δεις. Θα είναι παρών στον γάμο σας και θα προσεύχεται κιόλας. Πήγαινε με τον Θεό και μη φοβάσαι τίποτα.

Δεν ξέρω αν πραγματοποιήθηκε η πρόβλεψη του γέροντα για τον πατέρα της Όλγας, αλλά νομίζω ότι πραγματοποιήθηκε, καθώς και η πρόβλεψη για τη μήτρα για τον μελλοντικό της σύζυγο.

Μια φορά, ο πατήρ Ιωάννης μού χάρισε ένα βιβλίο, με τίτλο «Ευαγγελικές ομιλίες», στο οποίο ερμηνεύονται τα ευαγγελικά αποσπάσματα από τον ετήσιο κύκλο. Αλλά εγώ μπέρδεψα αυτό το βιβλίο με το βιβλίο του Αγίου Θεοφάνη και λέω του γέροντα: «Το έχω και το διαβάζω καθημερινά». Ο γέροντας στην αρχή ήθελε να το δώσει σε κάποιο άλλον, αλλά μετά σκέφτηκε και αναφώνησε: «Το βιβλίο σου είναι άλλο! Το δικό σου ξεκινάει με τη νέα χρονιά, ενώ αυτό από το Πάσχα και τελειώνει το Μεγάλο Σάββατο». Μέχρι τότε δεν είχα παρατηρήσει ότι το βιβλίο μου ξεκινούσε από τη νέα χρονιά, αλλά, όταν πήγα σπίτι, επιβεβαίωσα ότι ήταν έτσι. Κάτ’ αυτόν τον τρόπο ο γέροντας, χάρη στη διορατικότητά του, είδε το βιβλίο μου, που ήταν διαφορετικό από το άλλο, που έλαβα ως δώρο απ’ αυτόν.

Συνεχίζεται...

Το άρθρο προετοιμάστηκε από τον Αντόν Ποσπέλοβ
Μετέφρασε από τα Ρωσικά στα Ελληνικά η Κατερίνα Πολονέιτσικ

Pravoslavie.ru

6/7/2022



ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

 Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία Αθηνών: 

Δελτίο Τύπου ενάντια στον ομόφυλο «γάμο»


Αθήνα, 30 Μαΐου 2022

Τα Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία των Αθηνών, λαμβάνοντας υπόψιν την πρόθεση της Κυβέρνησης να κατοχυρώσει νομοθετικά τον πολιτικό «γάμο» ατόμων που ανήκουν στο ίδιο βιολογικό φύλο, σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα, δηλώνουν απερίφραστα την αντίθεσή τους στη νομοθετική αυτή κίνηση.

Ο πολιτικός «γάμος» ατόμων που ανήκουν στο ίδιο βιολογικό φύλο είναι το τελευταίο από μια σειρά μέτρων, με τα οποία η Ελληνική πολιτεία στηρίζει τις ιδιαίτερες σεξουαλικές επιλογές και όχι το συμφέρον της οικογένειας και της κοινωνίας. Προηγήθηκαν το σύμφωνο ομόφυλης συμβίωσης, η επιβολή της συμπεριληπτικής σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και το «αναπαραγωγικό» νομοσχέδιο, που απελευθερώνει τη λήψη και χρήση γενετικού υλικού. Όλα αυτά αποτελούν ευνοϊκές ρυθμίσεις για ομάδες, που ενώ συνάπτουν στείρες ομόφυλες ενώσεις, επιθυμούν να  χαρακτηρίζονται «σύζυγοι» και «γονείς».

Η ομόφυλη σύζευξη δεν μπορεί να θεωρηθεί «γάμος» από την Ορθόδοξη Εκκλησία, καθώς δεν υφίσταται βιολογική και πνευματική συμπληρωματικότητα των «συζύγων». Τέτοιου είδους ένωση προσβάλλει τη δυαδικότητα του φύλου, παραβιάζει την ανθρώπινη φύση και είναι έξω από τη χριστιανική προοπτική του γάμου.

Η αντίθεσή μας εκφράζεται απέναντι σε οποιαδήποτε μορφή νομιμοποίησης της ομόφυλης σχέσης, καθώς εξ αυτής απορρέουν δικαιώματα που δεν είναι προς το συμφέρον της οικογένειας και της κοινωνίας μας.

Επισημαίνεται ότι ο άνθρωπος είτε πιστεύει είτε δεν πιστεύει αποτελεί θείο δημιούργημα και οφείλει να σέβεται τους διαχρονικούς ρυθμιστικούς ανθρώπινους κανόνες, οι οποίοι τονίζουν ότι όπου ελλείπουν οι βιολογικές προϋποθέσεις της ένωσης, αποκλείεται η απόκτηση ιδίων τέκνων.

Για τη δημιουργία τέτοιων μορφών «οικογένειας» ενεργοποιούνται μέθοδοι που εκμεταλλεύονται τον άνθρωπο, όπως η εφαρμογή της εξωσωματικής γονιμοποίησης, η χρήση «ξένου» γενετικού υλικού, η παρένθετη μητρότητα, τεχνικές που οδηγούν στη γέννηση παιδιών στερημένων πολλαπλά από μητέρα ή πατέρα, με ό, τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.

Η νομιμοποίηση της ομόφυλης σύζευξης δημιουργεί συνειδησιακές συγκρούσεις στην κοινωνία, καθώς αναγκάζει σε συνεργασία και όσους διαφωνούν με αυτή, για να μη  χαρακτηρισθούν ως άτομα μίσους.

Τέλος, η απόφαση της πολιτείας βοηθά στην κοινωνική αποδοχή του ομοφυλοφιλικού τρόπου ζωής και δίνει την  εντύπωση πως η ομόφυλη συζυγία και γονεϊκότητα είναι ισότιμη με την ετερόφυλη, ότι τα παιδιά ανατρέφονται εξίσου καλά χωρίς μητέρα, πατέρα, βιολογικούς  συγγενείς και μακριά από θρησκευτικές αρχές.

Είναι απορίας άξιο, γιατί η  Κυβέρνηση κόπτεται  για τα δικαιώματα μιας μικρής κοινωνικής μειοψηφίας, ενώ  μέχρι τώρα δεν έχει υλοποιήσει  οργανωμένη δέσμη ενεργειών για να εμπνεύσει στην κοινωνία και ειδικότερα προς τους νέους την αξία της πατροπαράδοτης Οικογένειας, και της Πολυτεκνίας, η παρακμή των οποίων, εκτός των άλλων προβλημάτων, συμπαρασύρει την Χώρα στον δεινό δημογραφικό κατήφορο, τη στιγμή που σε άλλες Χώρες έχει σημάνει δημογραφικός συναγερμός!  

Για όλους τους παραπάνω λόγους, τα Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία των Αθηνών, εκφράζουμε την κατηγορηματική αντίθεσή μας, αφενός, στο χαρακτηρισμό, από την Πολιτεία, της ομόφυλης ένωσης ως «γάμου» και, αφετέρου, στη νομική της κατοχύρωση. Πρόκειται για μια  ρύθμιση που γίνεται για να δικαιωθούν προσωπικές σεξουαλικές επιλογές, και να παραχωρηθούν δικαιώματα που θα αποβούν εις βάρος της οικογένειας, των παιδιών και της κοινωνίας της Πατρίδας μας.

Τέλος, παρακαλούμε, τη σεπτή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος να τοποθετηθεί επί του σοβαρού αυτού θέματος, προς ωφέλεια της Ορθόδοξης οικογένειας και του συνεχώς συρρικνούμενου δημογραφικώς Έθνους μας.


Τα Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία των Αθηνών:

Αδελφότης Ορθοδόξου Ιεραποστολής «Ο ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ», Ενωμένη Ρωμηοσύνη (Ε.ΡΩ.), Ένωση Επιστημόνων Γυναικών, Εστία Πατερικών Μελετών, Μητέρες Επιστήμονες Πολύτεκνες, Μουσική Συντροφιά, Πανελλήνια Ένωση Γυναικών, Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (Π.Ε.Θ.), Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων (Π.Ε.ΦΙ.Π.), Πανελλήνιος Ένωσις Γονέων «Ἡ Χριστιανική Αγωγή» (ΓΕΧΑ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βορειοηπειρωτικού Αγώνα (ΠΑ.ΣΥ.Β.Α.), Σύλλογος «Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης», Σύλλογος Ορθοδόξου Ιεραποστολικής Δράσεως «Ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ», Συντονιστική Φοιτητική Ένωση Βορειοηπειρωτικού Αγώνα (Σ.Φ.Ε.Β.Α.)

Παγκόσμιο ρεκόρ φιγούρας



ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'': To ίδιο βλέπουμε δυστυχώς και στις Εκκλησίες των Γ.Ο.Χ.! Άπειρες φωτογραφίες σε σημείο να φωτογραφίζουν και τον ίδιο τον εαυτό τους.....

 

Ἀρχιμ. Δανιήλ Ἀεράκη

Ὁποιοδήποτε γεγονός, καὶ τὸ πιὸ μεγάλο, ἀπαθανατίζεται μὲ λίγες φωτογραφίες. Καὶ αὐτὲς χρειάζονται λόγῳ τῆς μοναδικότητας τοῦ γεγονότος καί πρὸς «ἐνημεέρωσι τῆς ἱστορίας».

• Ὑπάρχει ἕνας γεγονός, πού καταγράφεται στὸν Οὐρανὸ καὶ δὲν χρειάζεται φωτογραφήσεις καὶ ἐπιδεικτικὲς ἐμφανίσεις ἐπί τῆς γῆς. Εἶναι τὸ γεγονός τῆς λειτουργικῆς πράξεως «ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ». 'Ὁποιοδήποτε ἱερατικὸ γεγονός, εἴτε ἑσπερινός, εἴτε ὄρθρος, εἴτε πανήγυρις ναοῦ, εἴτε (πρὸ παντὸς) θεία λειτουργία, τελεῖται γιά τὴ φανέρωσι ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ καὶ ὄχι γιὰ φωτογραφικὴ «φιγούρα» μπροστὰ στοὺς ἀνθρώπους. Λέει ὁ ἀπόστολος Παΰλος: «Θεῷ πεφανερώμεθα, ἐλπίζω δὲ καὶ ἐν ταῖς συνειδήσεσιν ὑμῖν πεφανερῶσθαι» (Β' Κορ. ε´ 11).

• Ἕνα ἐνδιαφέρει τοὺς ἱερωμένους, ἐπισκόπους καὶ πρεσβυτέρους: Πῶς μᾶς βλέπει ὁ Θεὸς καὶ πῶς μᾶς καταγράφει ἡ συνείδησις τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ πληρώματος.

• Αὐτονόητο εἶναι τὸ πόσο ἀνόητο στέκει οἱ κατὰ ἑκατοντάδες φωτογραφήσεις ἑνὸς ἐσπερινοῦ ἡ μιᾶς Λειτουργίας, πού σπεύδουν οἱ ἐπί κεφαλῆς κληρικοὶ ν᾽ ἀναρτήσουν στὰ δικά τους «σάϊτ» ἢ σὲ πανελληνίου καὶ παγκοσμίου ἐμβέλειας τηλεοπτικὰ «σάϊτ».

Σεβάσμιος Μητροπολίτης, κεκοιμημένος πλέον, ὄχι μόνο δὲν δεχόταν φωτογράφησί του ἐν τῇ τελέσει ἱερᾶς ἀκολουθίας, ἀλλά διαμαρτυρόταν γιά τὴν ὑπερβολὴ τῆς ἐπιδεικτικῆς ὑπεροψίας μὲ τὴ δημοσίευσι ἀναριθμήτων φωτογραφιῶν. Ἔγραφε χαρακτηριστικά:

«Μπορεῖτε νὰ φαντασθῆτε, σὲ ἰατρικὸ περιοδικὸ νὰ δημοσιεύωνται πέντε π.χ. φωτογραφίες ἰατροῦ, πού μὲ τὸ ἀκουστικὸ ἀκροᾶται ἀσθενῆ ἢ τοῦ παίρνει τοὺς σφιγμοὺς καὶ τὴν πίεσι; Μὰ αὐτὰ εἶναι αὐτονόητες πράξεις γιά τόν ἰατρό! Ἕνας παπὰς ἢ ἕνας δεσπότης τί κάνει; Αὐτονόητες ἐνέργειες... Πρὸς τί ἡ δημοσίευσις φωτογραφιῶν σὲ ἐκκλησιαστικὰ ἔντυπα (σήμερα σὲ ἠλεκτρονικὰ "σάϊτ") γιά πράξεις αὐτονόητες γιά ἕνα λειτουργὸ! Μήπως χάσαμε τὸ μέτρο; Μήπως καὶ τὴν λειτουργικὴ προσευχὴ τὴν κάνουμε "πρὸς τὸ θεαθήναι”;».

• Ὁ εὐλαβὴς ἐκεῖνος ἐπίσκοπος ἐκοιμήθη πρὸ πολλοῦ. Δὲν ζῆ σήμερα νὰ δὴ στὸ google ... 360 φωτογραφίες ἀπό ἕναν πανηγυρικὸ ἑσπερινό! Ναί, τόσες φωτογραφίες ἀναρτήθηκαν στὶς 21 Μαΐου ἀπό Ναὸ τῆς Θεσσαλονίκης!

Θὰ πῆτε: Τὸ παράκανε ὁ ἐπί κεφαλῆς τῆς πανηγύρεως! Γιατί; Μόνο αὐτός; Οἱ ἄλλοι, πού στέλνουν ἀνταποκρίσεις γιά «μεγαλοπρεπεῖς» ἑσπερινοὺς ἢ λειτουργίες μὲ τὴν ἔνδειξι «πατῆστε ἐδῶ γιὰ νὰ δῆτε πλούσιο φωτογραφικὸ ὑλικό», καὶ αὐτοὶ δὲν τὸ παρακάνουν; Ἁπλῶς τὸ 360 εἶναι μέχρι στιγμῆς το παγκόσμιο ρεκὸρ ἐκκλησιαστικῆς «φιγούρας»!

Θὰ πῆτε: Καὶ τί δείχνουν οἱ 360 φωτογραφίες; Ἂν σκεφθῆτε, ὅτι μόνο γιά τὸ ἄναμμα κεριοῦ ἅμα τῇ εἰσόδῳ στὸ Ναὸ τοῦ προεξάρχοντος δημοσιεύονται 6 φωτογραφίες καὶ γιά τὴν ἔνδυσι τῶν ἀμφίων του 16 φωτογραφίες, ἀντιλαμβάνεσθε τὸν φωτογραφικὸ οἶστρο κομψευομένων προσώπων.

• Εἶναι κανεὶς πού διαφωνεῖ, ὅτι πρέπει νὰ καταργηθῆ ἡ φωτογραφιομανία στὶς ἱερὲς ἀκολουθίες; Εἶναι κανεὶς ποῦ διαφωνεῖ μὲ τὸν λόγον τοῦ Κυρίου: «Ἀπέλαβες σὺ τὰ ἀγαθά σου (τὴν οἰηματική σου ἐπίδειξι) ἐν τῇ ζωῇ σου»; (Λουκ. ιστ' 25).

• Οἱ ταπεινοὶ ἐπίσκοποι (καὶ ὑπάρχουν πολλοὶ) ἄς ἀγωνιστοῦν ν᾽ ἁπαλλαγῆ διὰ Συνοδικῆς ἐγκυκλίου ἡ τέλεσις ἱερῶν μυστηρίων φωτογραφίσεως καὶ φιγούρας χάριν; Ἄς φοβηθοῦμε: Τὸ ἀρνητικό φίλμ τῶν φωτογραφιῶν σὲ στιγμές ἱερώτατες, βρίσκεται δυστυχῶς στὸ ἀρχεῖο τοῦ Οὐρανοῦ!



ΠΗΓΗ