Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024

ΚΟΥΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ.....



Παντού ακούγεται το κουτό επιχείρημα τύπου: «Δηλαδή οι ομοφυλόφιλοι δεν πιστεύουν στον Θεό; ποιος το λέει αυτό;»

Μα φυσικά πιστεύουν σε κάποιον «Θεό» όχι όμως στον Θεό της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης, αλλά σε κάποιον άλλον που έχει άλλες εντολές, άλλη πίστη, άλλη «Εκκλησία»!
Αν όντως πίστευαν στον Θεό που διδάσκει η Ορθόδοξη Εκκλησία και που φέρει ως κεφαλή τον Ιησού Χριστό, τότε θα γνώριζαν πολύ καλά και τις εντολές Του και την Εκκλησία Του και δεν θα συζητούσαν καν ότι συζητούν σήμερα!
«Θεοί» υπήρχαν πολλοί ανά τους αιώνες και γνωρίζουμε πολύ καλά ποιοι ήσαν αυτοί πίσω από τις διάφορες ονομασίες τους......
Πως στο καλό άραγε - εφόσον πιστεύουν βέβαια όπως ισχυρίζονται - λέγουν ''δι ευχών των αγίων πατέρων....»; Γνωρίζουν τι λέγουν οι αυτοί άγιοι πατέρες για το αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας;
Ας πάψουν πια να κοροιδεύουν με ηλίθια επιχειρήματα! Ο σκοπός είναι η ξεχαρβάλωση των πάντων και η αλλοίωση της ίδιας της εκκλησίας με επιχειρήματα από τα δήθεν «μέλη» της....
Βέβαια σε αυτό δεν φταίνε μόνον οι ομοφυλόφιλοι, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι πιστεύουν στον Θεό και την Εκκλησία Του και διάφοροι που κόπτονται ξαφνικά επιμένοντας να βαπτίζονται τα βρέφη (παλαιότερα που έκαναν πόλεμο στην εκκλησία επειδή βάπτιζαν βρέφη μας έλεγαν ότι ο άνθρωπος πρέπει να ενηλικιωθεί πρωτίστως και έπειτα να αποφασίσει, δηλαδή το άκρως αντίθετον απ΄ ότι μας λέγουν σήμερα οι διάφοροι δημοσιογράφοι....), αλλά φταίμε και εμείς που ισχυριζόμαστε ότι είμαστε μέλη της εκκλησίας αλλά ως υποκριτές δεν τηρούμε τις εντολές Του.....
Να γιατί επιτρέπει ο Κύριος να βλέπουμε ότι βλέπουμε σήμερα, και να συζητάμε ότι δεν έπρεπε να συζητάμε καν!


Κουτό επιχείρημα 2.

«Εφόσον οι ομοφυλόφιλοι είναι αμαρτωλοί, γιατί δεν έχουν θέση στην εκκλησία; Οι υπόλοιποι που δεν είναι ομοφυλόφιλοι δεν έχουν αμαρτίες, είναι αναμάρτητοι;»

Κατ΄ αρχάς αμαρτία με αμαρτία διαφέρει. Άλλο είναι π.χ. να βρίσω, άλλο να χτυπήσω, και άλλο να δολοφονήσω κάποιον. Κάποιες αμαρτίες είναι ''ελαφριές'' και άλλες ''βαρύτατες'', δια τούτον τον λόγον και η Ορθόδοξη Εκκλησία έχει διάφορους κανόνες και διαφορετικά επιτίμια που αφορούν κάθε περίσταση.
Στην Ορθόδοξη Εκκλησία τα μέλη της είναι αμαρτωλοί άνθρωποι που προορισμό έχουν να φτάσουν την κατά χάριν θέωση ώστε να γίνουν άγιοι. Για να επιτευχθεί όμως αυτό προηγείτο η μετάνοια των μελών της.
Μετάνοια σημαίνει αναγνωρίζω πρωτίστως την αμαρτία και έπειτα μεταστρέφομαι, αλλάζω τρόπο ζωής. Απομακρύνομαι από την αμαρτία και πλησιάζω με την απομάκρυνση αυτή την αληθινή μετάνοια και έτσι αλλάζω, γίνομαι άλλος άνθρωπος, καινός, Το πρότυπο του νέου αυτού ανθρώπου είναι ο ίδιος ο Χριστός. Δια τούτο κατήλθε ως άνθρωπος ώστε να μας δείξει τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε. «Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή» εντέλλεται ο Ίδιος. Την ''οδό'' αυτή μας την δείχνει ο Ίδιος στο Ευαγγέλιο και οι Άγιοι Πατέρες ερμηνεύουν πιο κατανοητά το τι πρέπει να ακολουθήσουμε και πως πρέπει να το ακολουθήσουμε.
Όποιος ισχυρίζεται ότι είναι μέλος της Εκκλησίας Του και δεν έχει μετάνοια και δεν ακολουθεί τις εντολές Του, δεν είναι μέλος και ας λέγει ο ίδιος ότι είναι.
Οι ομοφυλόφιλοι λοιπόν που ισχυρίζονται ότι πιστεύουν, πράττουν το αυτό; Αναγνωρίζουν την αμαρτία τους αυτή; Μεταστρέφονται έπειτα μετανοώντας για την αμαρτία τους αυτή;


Κουτό επιχείρημα 3.

«Δηλαδή τους ομοφυλόφιλους τους αποστρεφόμαστε, δεν έχουν θέση στην κοινωνία, δεν έχουν δικαιώματα; Γιατί αυτή η αντίδραση ως προς τον γάμο;»

Δεν αποστρεφόμαστε κανέναν άνθρωπον. Την αμαρτία αποστρεφόμαστε και όχι το πρόσωπο ως πρόσωπο.
Φυσικά και έχουν θέση στην κοινωνία και φυσικά έχουν δικαιώματα. Ως αυτεξούσιοι - ελεύθεροι, όπως άλλωστε κάθε άνθρωπος, έχουν δικαίωμα να πράξουν ότι θέλουν και όπως θέλουν.
Όσον αφορά τον γάμο, το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης τους κάλυπτε επαρκώς.
«Γάμος ονομάζεται η τελετή με την οποία συνιστάται και αναγνωρίζεται η ένωση μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας που θα οδηγήσει στη δημιουργία μιας οικογένειας».
Ποια είναι η αλλαγή που σήμερα γίνεται;
Στο παρελθόν ο όρος "ζευγάρι" χρησιμοποιόταν συχνά για να περιγράψει τον σύνδεσμο μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας,. Ωστόσο προσπαθείται ο όρος να ευρύνει τη σημασία του και να χρησιμοποιείται γενικά για να περιγράψει ένα ζευγάρι ανεξαρτήτως φύλου.


Κουτό επιχείρημα 4.

«Ακούστηκε ότι κάποιος Μητροπολίτης ανέφερε ότι όσοι ψηφίσουν το νομοσχέδιο, δεν έχουν θέση στην Εκκλησία. Έχει δικαίωμα να τους διώξει;»

Όποιος θεωρεί ότι είναι Ορθόδοξος Χριστιανός και είναι μέλος της Ορθόδοξης Εκκλησίας αλλά δεν τηρεί τις εντολές του Χριστού και δεν ακολουθεί τους Κανόνες της Εκκλησίας που θεσπίστηκαν πρωτίστως από τους Αγίους Αποστόλους και έπειτα από τους υπόλοιπους Αγίους, εξωεκκλησιάζεται από μόνος του ως αυτονόητο.
Οι Άγιοι Πατέρες έχουν ορίσει ξεκάθαρα ότι ο έχων την Ιερωσύνη έχει το δικαίωμα να εφαρμόζει μόνον ότι ορίζουν οι Ιεροί Κανόνες της Εκκλησίας. Αν οι Ιεροί Κανόνες επί παραδείγματι ορίζουν ότι αυτός που έχει πορνεύσει δεν μπορεί να κοινωνήσει, ο ιερέας είναι υποχρεωμένος να τηρήσει αυτούς τους Κανόνες.
Υπάρχει βέβαια μία παράμετρος που οι Ιεροί Κανόνες δίνουν το δικαίωμα στον ιερέα να εφαρμόσει την οικονομία, αλλά αυτή η οικονομία δεν μπορεί να είναι ούτε απροϋπόθετη αλλά ούτε και ανεξάντλητη.
Αν λοιπόν ο ιερέας τηρεί όπως πρέπει τους Ιερούς Κανόνες, δεν χρειάζεται να διώξει κανέναν. Μόνοι τους θα αποχωρήσουν και αυτοί θα είναι όσοι δεν συμφωνούν με αυτούς τους Κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας.

Δελτίο τύπου 140 ορθοδόξων χριστιανικών σωματείων ενάντια στο νομοσχέδιο για το «γάμο» των ομοφυλοφίλων

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

140 ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ «ΓΑΜΟ» ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ

    Τα κάτωθι 140 Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία — μαζί με τα Παραρτήματά τους — απ’ όλη την Ελλάδα και το κίνημα υπέρ της παραδοσιακής ελληνορθόδοξης οικογένειας «Μαμά, Μπαμπάς και Παιδιά», με αφορμή την επιστημονικά απαράδεκτη, αντεθνική και αντορθόδοξη απόφαση της Κυβέρνησης, να φέρει στη Βουλή Σχέδιο Νόμου, που προβλέπει τον «γάμο» των ομοφυλοφίλων και το «δικαίωμά» τους στην τεκνοθεσία, δηλώνουν, εξαρχής, τη σταθερή τους αντίθεση και εκφράζουν έντονη αποδοκιμασία. Το Νομοσχέδιο, σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδίου του Πρωθυπουργού, προτείνεται, στα πλαίσια της ίσης αντιμετώπισης εκ μέρους της πολιτείας των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων και της υπεράσπισης των δικαιωμάτων των παιδιών που ήδη έχουν αναλάβει, Νόμος, που, όμως, δεν επιβάλλεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η ομοφυλόφιλη «σύζευξη», ακόμη και περιβεβλημένη με την κρατική νομιμότητα, ουδέποτε δύναται να εξισωθεί με την ετερόφυλη σχέση και να χαρακτηρισθεί ως «γάμος». Δεν υπάρχει η βιολογική συμπληρωματικότητα, που καθιστά τη σχέση γόνιμη και παρέχει την προοπτική της δημιουργίας Οικογένειας. Για την απόκτηση τέκνων, πάντοτε, θα χρησιμοποιούνται τρίτοι, που, όμως, δεν θα συμμετέχουν στην ανατροφή των παιδιών. Συνεπώς, η ομοφυλόφιλη «σύζευξη» θέτει εξ αρχής τα παιδιά στη μειονεκτική θέση της στέρησης των γονέων τους.

Στην ομοφυλόφιλη «σύζευξη», η απουσία του έτερου φύλου  ισοδυναμεί με την απαξίωσή του, ως οντότητα.  Σηματοδοτεί τον εξευτελισμό του προσώπου, με την αναγκαστική αγορά ή πώληση γενετικού του υλικού, για δημιουργία  «ορφανών» απογόνων.  Στις απαιτήσεις δε της  ομοφυλόφιλης  ανδρικής  σύζευξης κορυφώνεται ο εξευτελισμός της γυναικείας οντότητας και της μητρότητας,  με την «ενοικίαση» της γυναικείας μήτρας.

Η συνείδηση και η παράδοση του λαού μας είναι ξεκάθαρη και είναι αντίθετη σε κάθε τέτοιο «γάμο». Γάμος είναι μόνο η ισόβια και με αιώνια προοπτική ένωση των δύο ετερόφυλων συζύγων, κάτω από την ευλογία της Εκκλησίας μας. Στη συνείδηση του λαού μας υπάρχει ζωντανός ο Νόμος του Ευαγγελίου, το θέλημα του Θεού, η Παράδοση της Εκκλησίας μας, που εκφράζουν όλους τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, για τους οποίους μια τέτοια ένωση είναι βλάσφημη και καταστροφική. Αυτό, άλλωστε, απέδειξε περίτρανα, η φωτισμένη Απόφαση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, που συνεδρίασε, εκτάκτως, την Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024, καταδικάζοντας απερίφραστα ένα τέτοιο «γάμο». Αλλά, ακόμη και αυτοί που δεν έχουν θεολογική παιδεία αντιτίθενται σε κάθε τέτοια νοσηρή ένωση, σεβόμενοι τους βιολογικούς Νόμους της φύσεως, που καθορίζουν ποιες γενετήσιες σχέσεις ευοδώνονται και είναι δημιουργικές και ποιες είναι ανυπόστατες και γι’ αυτό είναι απαραίτητο να απορριφθούν.

Στον ετερόφυλο γάμο και την Οικογένεια, οι γονείς καλούνται να θυσιάσουν τα δικαιώματά τους για χάρη των παιδιών τους. Στον ομόφυλο «γάμο», ολόκληρη η κοινωνία και, ιδιαίτερα, τα ποιο ευάλωτα μέλη της, τα παιδιά, καλούνται να θυσιαστούν για να ικανοποιήσουν τα κατασκευασμένα και ανυπόστατα δικαιώματα της ομοφυλόφιλης «σύζευξης».

Τα κάτωθι 140 Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία — μαζί με τα Παραρτήματά τους — απ’ όλη την Ελλάδα και το κίνημα υπέρ της παραδοσιακής ελληνορθόδοξης οικογένειας «Μαμά, Μπαμπάς και Παιδιά», είναι αντίθετα σε οποιαδήποτε προσπάθεια νομικής εξίσωσης της ομοφυλόφιλης σχέσης με την ετερόφυλη και τον γάμο, υπό οποιοδήποτε πρόσχημα και καλούν όλους να αντιδράσουν με κάθε έννομο μέσο για την ακύρωσή της.


Τα Σωματεία και οι Συλλογικότητες που προσυπογράφουν:

Αδελφότης Ορθοδόξου Ιεραποστολής «Ο ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ»

Αναπλαστική Σχολή Πατρών – Ιερόν Προσκύνημα Αγίου Γερβασίου του Νέου

Εθνική Οργάνωση Πολυτέκνων Αθηνών (Ε.Ο.Π.Α.)

Ενωμένη Ρωμηοσύνη (Ε.ΡΩ.)

Ένωση Επιστημόνων Γυναικών

Ένωση Πολυτέκνων Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης

Εστία Πατερικών Μελετών

Ιεραποστολικός Σύλλογος Κυριακή

Κεντρικός Σύλλογος Πολυτέκνων Γονέων Νομού Θεσσαλονίκης Οι Άγιοι Πάντες

Κίνηση Φοιτητών Γονέων και Εκπαιδευτικών Καβάλας «ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ»

Μητέρες Επιστήμονες Πολύτεκνες

Ορθόδοξος Ιεραποστολικός Σύλλογος «AΓΙΟΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ Ο ΟΣΙΟΜΑΡΤΥΣ»

Ορθόδοξος Ιεραποστολικός Σύλλογος «ΠΟΡΕΙΑ ΑΓΑΠΗΣ»

Ορθόδοξος Ιεραποστολικός Σύλλογος Ιωαννίνων «ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»

Ορθόδοξος Χριστιανική Αδελφότης «ΑΓΙΑ ΦΟΙΒΗ»

Ορθόδοξος Χριστιανική Αδελφότης «ΑΓΙΑ ΤΑΒΙΘΑ»

Ορθόδοξος Χριστιανική Αδελφότης «ΑΠΟΛΥΤΡΩΣΙΣ»

Ορθόδοξος Χριστιανική Αδελφότης «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΛΠΙΣ»

Ορθόδοξος Χριστιανικός Σύλλογος «Ο ΣΑΠΦΕΙΡΟΣ»

Ορθόδοξος Χριστιανικός Σύλλογος Τρικάλων «Ο Ελεήμων Σαμαρείτης»

Παγκόσμια Ακαδημία της Ρωμιοσύνης: Ιερός Σύνδεσμος (Π.Α.Τ.Ρ.Ι.Σ.)

Πανελλήνια Ένωση Γονέων «Η Χριστιανική Αγωγή» (Γ.Ε.Χ.Α. – με 57 τμήματα ανά την Ελλάδα)

Πανελλήνια Ένωση Γονέων για την Προστασία του Ελληνορθόδοξου Πολιτισμού της Οικογένειας & του Ατόμου

Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (Π.Ε.Θ.)

Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων (Π.Ε.ΦΙ.Π.)

Πανελλήνιος Σύλλογος Απογόνων Μακεδονομάχων «Ο ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ»

Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βορειοηπειρωτικού Αγώνα (ΠΑ.ΣΥ.Β.Α.)

ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ, Πανελλήνιος Σύνδεσμος για την Ελληνορθόδοξη Παράδοση

Πρωτοβουλία Πολιτών για την πνευματική Ελευθερία

Σύλλογος «Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ»

Σύλλογος «Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» (Θεσσαλονίκη)

Σύλλογος Εξωτερικής και Εσωτερικής Ιεραποστολής «ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ»

Σύλλογος Ορθοδόξου Εξωτερικής Ιεραποστολής «Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΑΡΝΑΒΑΣ»

Σύλλογος Ορθοδόξου Ιεραποστολής «Ο ΠΡΩΤΟΚΛΗΤΟΣ» ΠΑΤΡΑ

Σύλλογος Ορθόδοξου Ιεραποστολικής Δράσεως «Ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ» (με 21 παραρτήματα)

Σύλλογος «ΜΕΤΕΩΡΩΝ ΛΙΘΟΠΟΛΙΣ»

Σύλλογος Πολυτέκνων Βορείου Έβρου «ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΘΕΟΔΩΡΟΙ»

Σύλλογος Πολυτέκνων Λαρίσης και Περιχώρων

Σύλλογος Πολυτέκνων Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ

Σύλλογος Πολυτέκνων Νομού Έβρου «ΧΡΙΣΤΟΣ – ΣΩΤΗΡ»

Σύλλογος Πολυτέκνων Περιφερείας Διδυμοτείχου, Ορεστιάδας & Σουφλίου

Σύλλογος Προστασίας Εμβρύων “Η ΑΓΙΑ ΕΜΜΕΛΕΙΑ”

Σύλλογος Φίλων Βυζαντινής Μουσικής ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

Σωματείο Ιεροψαλτών ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Συντονιστική Φοιτητική Ένωση Βορειοηπειρωτικού Αγώνα (Σ.Φ.Ε.Β.Α.)

Φιλανθρωπικό Σωματείο «ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ» ΛΑΡΙΣΑΣ

Φιλόπτωχος Ιεραποστολική Αδελφότης «Η ΟΣΙΑ ΞΕΝΗ»

Χριστιανική Αδελφότης «Η ΛΥΔΙΑ»

Χριστιανική Ένωση Γονέων Αλεξανδρούπολης «Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»

Χριστιανική Ένωση Γονέων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Χριστιανική Ένωση Γονέων ΟΡΕΣΤΙΑΔΟΣ

Χριστιανική Ένωση Επιστημόνων (Χ.Ε.Ε.)

Χριστιανική Ένωση Επιστημόνων Ν. Τρικάλων

Χριστιανική Ένωσις Ορεστιάδας «ΘΕΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗ»

Χριστιανική Εστία ΔΡΑΜΑΣ

Χριστιανική Εστία ΛΑΜΙΑΣ

Χριστιανική Εστία Λάρισας «Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»

Χριστιανική Εστία ΠΑΤΡΩΝ

Χριστιανική Στέγη ΠΑΤΡΩΝ

Χριστιανική Φοιτητική Ένωση (Χ.Φ.Ε.)

Χριστιανική Φοιτητική Δράση (Χ.Φ.Δ.)

Χριστιανικός Σύλλογος «ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ» ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ