Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 2η ΕΙΣ ΤΟΝ Π. ΕΥΘΥΜΙΟΝ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ (3ο ΜΕΡΟΣ) ΥΠΟ ΙΩΣΗΦ ΜΟΝΑΧΟΥ

4 σχόλια:

  1. ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ8 Ιουλίου 2014 στις 1:35 π.μ.

    ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΨΕΥΔΟΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.
    Μία μικρή ομάδα Χριστιανών Ορθοδόξων διέκοψε την κοινωνία με την αίρεση των οικουμενιστών αλλά ταυτόχρονα συνεχίζει να σχίζει την ενότητα της πίστεως και την κοινωνία του Αγίου Πνεύματος της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, ενώ οι ίδιοι λένε ότι το θέμα του ημερολογίου δεν είναι δογματικό. Αυτή η ομάδα υπερασπίζεται με φανατισμό την....
    πρώτη ένωση με τους αιρετικούς για κοινό εορτασμό. Κάνουν υπακοή στους πατέρες της μασονίας του αντίχριστου οικουμενισμού και από την άλλη γράφουν βιβλία για την παράνομη αγιοποίηση του εθνομάρτυρα μασόνου Χρυσοστόμου Σμύρνης. Αθετούν την εκκλησιαστική παράδοση γι’ αυτό έχουν πάνω τους τα αναθέματα των Αγίων Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων. Αφανίζουν τελείως κάποιες φορές την νηστεία των Αγίων Αποστόλων που είναι αρχαία παράδοση και από την άλλη λένε ότι ακολουθούν την διαχρονική Εκκλησία των Πατέρων δηλαδή εννοούν: την διαχρονική Εκκλησία μετά 1924 των Πατέρων των μασονικών στοών. Είναι αντιοικουμενιστικός αγώνας αυτός; Ή είναι αγώνας ζηλωτών υπέρ του νέο-ημερολογίτικου σχίσματος του οικουμενισμού; Το παλαιό ημερολόγιο θεσπίστηκε από Αγία Οικουμενική Σύνοδο, το νέο ημερολόγιο θεσπίστηκε από ανθρώπους με σατανικό πνεύμα και ενώ αυτή η ομάδα κάνει υπακοή στους πατέρες του οικουμενισμού θέλουν να λέγονται αντιοικουμενιστές. Η αποτείχιση των Ορθοδόξων από τους σχισματικούς ψευδοαντιοικουμενιστές είναι υποχρεωτική εάν δεν θέλουν να καταδικαστούν μαζί τους μέχρι το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα συγκροτήσει Αγία Σύνοδο. Οι ψευδοαντιοικουμενιστές του νέου ημερολογίου μοιάζουν με τους πόρνους που φωνάζουν ότι δεν είναι ομοφυλόφιλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ8 Ιουλίου 2014 στις 3:34 π.μ.

    ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΡΩΤΑ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΝ ΣΥΝΟΔΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΧΕΙΡΟΤΟΝΟΥΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΠΡΩΤΑ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΟΥΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ.
    Το Άγιο πνεύμα μας λέει ότι αποτειχιζόμαστε προ και μέχρι συνοδικής καταδίκης. Μόνο αποτειχιζόμαστε για να συγκροτήσουμε Σύνοδο, εκεί στην Σύνοδο, εάν είναι Αγία και όχι λυστρική, υπάρχουν όλα τα δικαιώματα για να αποφασίσει ποιους θα αφήσει, ποιους θα καταδικάσει, ποιους θα χειροτονήσει, αυτά είναι τα συνοδικά δικαιώματα και οι υποχρεώσεις σύμφωνα με....
    το κανονικό δίκαιο και την πράξη της Εκκλησίας.



    ΠΗΔΑΛΙΟ - ΚΑΝΟΝΑΣ ΛΕ'
     


     Επειδή οι τρεις αποτειχισμένοι Μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος το 1935-1937 χειροτόνησαν χωρίς να έχουν κανονικά και νόμιμα συνοδικά δικαιώματα, άσχετα αν ο τρόπος χειροτονίας ήταν κανονικός, αυτό τους καθιστά υπόδικους για δημιουργία παρασυναγωγής σε μέλλουσα Πανορθόδοξη Σύνοδο. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε σήμερα με τόσους συνόδους παρασυναγωγής. Δεν γράφει πουθενά το Πνεύμα το Άγιο χειροτονήστε επισκόπους μην χαθεί η ιεροσύνη, επειδή έχετε απιστία εσείς και ποιος σας δίναι εγγύηση ότι οι νεοχεοροτονημένοι επίσκοποι δεν μπορούν να γυρίσουν στην αίρεση, αλλά λέει αποτειχιστείτε για να γίνει Σύνοδος και μέχρι να γίνει και όταν γίνει, θα έρθει και η σειρά των χειροτονιών. Ο κάθε επίσκοπος στην κάθε  επαρχία έχει μία θέση και αιρετικός δυνάμει να είναι, αποτειχίζεσαι μέχρι η Σύνοδος των αποτειχισμένων να τον καταδικάσει να βάλει στην ίδια θέση άλλον και όταν τον χειροτονήσει, αφού μόνο αυτή έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση, τότε μόνο επανερχόμαστε στην κανονική τάξη της Εκκλησίας. Οι Πατέρες της Εκκλησίας, όπως ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, για να έχουν οι πιστοί σε περίοδο αιρέσεως μυστήρια λένε ότι κατ' οικονομία επιτρέπονται μόνο χειροτονίες κληρικών ιερέων και όχι επισκόπων. Και αυτό γίνεται για να μην γίνει στην Εκκλησία από τους αποτειχισμένους επισκόπους παρασυναγωγή μέχρι να συγκροτηθεί η Αγία Σύνοδος που έχει και τα συνοδικά δικαιώματα, για να χειροτονήσει επισκόπους. Έτσι και μυστήρια υπάρχουν για τους πιστούς σε διάφορα μακρινά μέρη και παρασυναγωγή δεν γίνεται και κανονικότητα υπάρχει και Αγιοπνευματικά αποτελέσματα έχει μία τέτοια κίνηση. Και αυτό γίνεται γιατί η θέση του επισκόπου σε μία επαρχία είναι μία και μοναδική, ενώ οι ιερείς μπορεί να είναι 100, 200, 300 σε μία επαρχία εάν γίνουν και άλλοι 10 κατ' οικονομία για ορισμένο καιρό, δεν πειράζει, διότι οι ιερείς μόνοι τους δεν μπορούν να κάνουν Σύνοδο παράλληλη δεύτερη με διαφορετική αρχή, ενώ οι επίσκοποι μπορούν. Έτσι ασφαλίζεται η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Υπόδικοι σε μέλλουσα Πανορθόδοξη Σύνοδο είναι όλοι αυτοί που είναι πρωτοστάτες και συγκοινωνοί της αιρέσεως και του σχίσματος του οικουμενισμού και όλοι αυτοί που δημιούργησαν και συγκοινωνούν με όλες τις συνόδους παρασυναγωγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ8 Ιουλίου 2014 στις 7:46 μ.μ.

    ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ
    Το οικουμενιστικό θηρίο του αντίχριστου στηρίζεται σε δύο πόδια, της αιρέσεως και του σχίσματος. Μια πολύ μικρή μειοψηφία ορισμένων έχει αποτειχιστεί από την πλάνη της αιρέσεως, συνεχίζοντας την πορεία με.....
    την πλάνη του σχίσματος. Αυτή είναι η κουτσή αποτείχιση που τραυματίζει το θηρίο, αλλά δεν το σκοτώνει και το αφήνει στη ζωή για να σκοτώνει εκείνο. Αυτή είναι η λεγόμενη παράταξη του νέου ημερολογίου, ακολουθώντας τους μασόνους σχίστες της Εκκλησίας συνεχίζουν το σχίσμα καταστρέφοντας την ενότητα της πίστεως, ξηλώνοντας πολλές φορές τελείως την παράδοση της νηστείας των Αγίων Αποστόλων. Για πιο λόγο επιμένουν να αρνούνται τις αποφάσεις των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων του Παναγίου Πνεύματος και από την άλλη είναι τέλειοι υποτακτικοί σε αποφάσεις μασονικών στοών του διαβολικού πνεύματος; ούτε το αίμα του μαρτυρίου σώζει τους σχίστες της Εκκλησίας λένε οι Άγιοι. Εφόσον είναι Μία η Εκκλησία αν αφαιρέσουμε όλους τους κακοδόξους οικουμενιστές και όλους τους παραταξιακούς, τότε θα έχουμε μόνο τους αποτειχισμένους του παλαιού και του νέου ημερολογίου, αφού η Εκκλησία είναι Μία μπορούν οι σχισματικοί αποτειχισμένοι να βρίσκονται μέσα στην Μία, αφού βρίσκονται στην δεύτερη Εκκλησία η οποία σχίστηκε από την Μία και έγινε δεύτερη Εκκλησία σχισματική. Γι' αυτό στην Μία Εκκλησία βρίσκονται όσοι είναι κανονικοί στο ακαινοτόμητο πλήρωμα, επειδή αθλούνται νόμιμα αποφεύγοντας την αίρεση, το σχίσμα και την παρασυναγωγή.
    Πως λοιπόν λένε το Σύμβολο της Πίστεως οι αποτειχισμένοι νεο-ημερολογίτες; Στο σημείο που λέει: πιστεύω εις Μίαν......κλπ, πρέπει να πουν την αλήθεια, ότι πιστεύουν στην δεύτερη που σχίστηκε από την Μία και να μην λένε ψέματα. Όπως οι αιρετικοί και σχισματικοί οικουμενιστές παλαιο-ημερολογίτες (λόγω μνημοσύνου κοινωνίας και παρδαλής πορείας, είναι εκτός από αιρετικοί και σχισματικοί οι παλαιοημερολογίτες οικουμενιστές), πιστεύουν ότι είναι πολλές οι Εκκλησίες, έτσι και οι νεοημερολογίτες σχισματικοί αποτειχισμένοι οικουμενιστές, πιστεύουν σε μία δεύτερη νεοημερολογίτικη σχισματική οικουμενιστική Εκκλησία. 

    Ποιος το έκανε το σχίσμα το 1924 στην Εκκλησία; οι νεοημερολογίτες που την σχίσαν ή οι παλαιοημερολογίτες που έμειναν πιστοί στην παράδοση;(δεν εννοούμε τις παρατάξεις)
    Ποιοι πρέπει να επιστρέψουν για να θεραπευτεί η ενότητα της πίστεως και να επιστρέψει η παράδοση της νηστείας των Αγίων Αποστόλων που μερικές φορές είχε εξαφανιστεί;
    Οι σχίστες πρέπει να επιστρέψουν στην Μία Εκκλησία ή αυτοί που βρίσκονται στην Μία Εκκλησία να βγούνε από αυτήν και να κάνουν και αυτοί σχίσμα πηγαίνοντας στους σχίστες του νέου ημερολογίου; 
    Ποιον πρέπει να ακούμε; τον Άγιο Τριαδικό Θεό και τις Άγιες Συνόδους  των Θεοφόρων Πατέρων ή τον διάβολο και τις μασονικές στοές των δαιμονισμένων; Σε ποια Εκκλησία πρέπει να βρισκόμαστε, σε αιρετική, σε σχισματική, σε παρασυνάγωγη ή στην Ακαινοτόμητη της κανονικής πορείας, της νομιμότητας, της τάξης, της ακρίβειας, των ορθών δογμάτων και της αληθείας; 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ8 Ιουλίου 2014 στις 8:13 μ.μ.

    ΟΙ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.
    Διαβάζουμε στην πράξη της Εκκλησίας μας ότι όσοι αθλούνται νομίμως, αυτοί και στεφανώνονται με μετάλλια άφθαρτα Θείας δόξης. Κάποιοι ενώ έχουν αποτειχιστεί από τους αιρετικούς οικουμενιστές Επισκόπους για λόγους πίστεως, δεν περιφρουρούν όμως την ενότητα της πίστεως όπου είναι δογματικό θέμα και με το να εμμένουν σε μασονικές αποφάσεις προδοτών οικουμενιστών Αρχιερέων, γίνονται.....
    κοινωνοί του σχίσματος της οικουμενιστικής κακοδοξίας. 


    Γιατί δεν σέβονται και δεν τηρούν τις Αγιοπνευματικές αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων, αλλά τηρούν και σέβονται ληστρικές αποφάσεις μασόνων Αρχιερέων; 

    Τους αρέσει να συνεχίζουν να σχίζουν την Εκκλησία, αλλά συγχρόνως να προβάλλονται ως αντι-οικουμενιστές λέγοντας ψέματα; 

    Πως απαγγέλλουν το Σύμβολο της Πίστεως αφού σχίζουν την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία; 

    Δεν τους αρέσει η νόμιμη Αγιοπνευματική Κανονική Παράδοση της Εκκλησίας; 

    Μήπως έμμεσα δεν βοηθούν στο να ξηλωθεί τελείως η νηστεία των Αγίων Αποστόλων, όπως προσπαθούν και οι πρωτοστάτες της οικουμενιστικής διαφθοράς; 

    Γνωρίζουν ότι οι Ιεροί Κανόνες αναθεματίζουν τρις όποιον αθετεί έγγραφον ή άγραφον Εκκλησιαστική παράδοση; 

    Γιατί κάνουν επιλογή στις καινοτομίες και στις πλάνες των οικουμενιστών ψευδεπισκόπων; 

    Την αποτείχιση που έκαναν από τους οικουμενιστές, την έκαναν για να φύγουν από την αίρεση, γιατί λοιπόν οι ίδιοι γίνονται σχισματικοί οικουμενιστές και συνεχίζουν να σχίζουν την ενότητα της πίστεως; 

    Δεν καταλαβαίνουν ότι έχουν κάνει μια καινούρια σχισματική παράταξη νέου ημερολογίου στο χώρο των αποτειχισμένων; 

    Μόνο την μία πλευρά του οικουμενισμού βλέπουν; 

    Όσοι το καταλαβαίνουν πρέπει να αποτειχιστούν και από τους σχισματικούς οικουμενιστές κληρικούς, ώστε η ένστασή τους να έχει κανονικότητα, να είναι νόμιμη ,Θεάρεστη και λυτρωτική. Η αποτείχιση των Ορθοδόξων από τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές γίνεται με σκοπό να επέλθει Πανορθόδοξη Σύνοδος και μέχρι να επέλθει και αφού το επιτρέψει ο Άγιος Θεός εξεταστούν και δικαστούν οι υπόδικοι, τότε επανερχόμαστε πάλι στην κανονική τάξη της Εκκλησίας. 

    ΑπάντησηΔιαγραφή