Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ''ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ''


Δυστυχώς η διαστροφή των ''αποτειχισμένων'' δεν έχει τελειωμό! Δημοσιεύουν λοιπόν ένα άρθρο με τα γνωστά σοφίσματα περί ταπείνωσης των παρατάξεων! Στο κείμενο αυτό λοιπόν γράφει κάποιος Κων/νος Δημητρόπουλος και λέγει:

«Eπειδή σήμερα έλαβα γνώση για ένα κακόβουλο και ψευδές δημοσίευμα για τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά ότι δήθεν πολεμούσε την αποτείχιση και ότι δεν αποτειχίστηκε ποτέ επειδή δήθεν δεν υπάρχει κανένα επίσημο έγγραφο, νομίζω η ιστορία απαντάει μόνη της όπως και τα έγγραφα ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.....»

Το αν υπάρχουν ή όχι απάντηση δόθηκε, και μάλλον οι αποτειχισμένοι προσπαθούν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα! Διαστρέφει λοιπόν  με τον τρόπο του ο κ. Δημητρόπουλος το άρθρο ομιλώντας δια ''κακόβουλο'' και ''ψευδές'' δημοσίευμα! Βαρύτατες λέξεις από τον ίδιο! Να μας αποδείξει όμως πρωτίστως, γιατί είναι ψευδές; Ο π. Ευθύμιος δεν έγραψε εις την επιστολή; Σε αυτόν δεν απαντά ο πρώην Γέροντάς του; οπότε που το ψευδές; Όσο δια το ''κακόβουλο'', μάλλον θα πρέπει να εξετάσει και να εξετάσουν ποιοί οι όντως κακόβουλοι, και αυτό θα το διαπιστώσει κανείς εν ιδίοις όμμασιν από τους χαρακτηρισμούς τους! Αν θεωρεί ο κ. Δημητρόπουλος ως ''κακόβουλο'' ένα κείμενο το οποίο είναι υπαρκτό και περιέχει την συνομιλία του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά με τον πρώην Γέροντά του, τότε τι να πούμε εμείς για όσα είδαμε από τα τέκνα του π. Τρικαμηνά και τους χαρακτηρισμούς αυτών πρός το πρόσωπο του π. Ευθυμίου Μπαρδάκα που ντρέπεται κανείς και να τις αναδημοσιεύσει δια του λόγου το αληθές; 

Τι να πούμε δια τις κατά καιρούς δημοσιεύσεις των ομιλώντας περί ''σχισματικών'' παλαιοημερολογιτών σε όποιο κείμενό τους αναρτήσουν όταν επρόκειτο να ''απολογηθούν'' εις τους Οικουμενιστές δικαιολογώντας εαυτούς δια να αποφύγουν τον χαρακτηρισμό του ζηλωτού; Τον απέφυγαν; Όχι! Γιατί, έχουν καταλάβει; Θα αναλύσουμε και το γιατί όταν πρέπει! 

Ας κάνει λοιπόν κανείς σύγκριση των χαρακτηρισμών και θα διαπιστώσει το μέγα χάσμα!!!!

Όσο δια τα περί δήθεν ''ζάλης'' και περί ''σπασμωδικών'' κινήσεων κ.λπ. καλύτερα να μάθουν να ομιλούν με επιχειρήματα και όχι με χαρακτηρισμούς, διότι το ίδιο μπορούμε να αναφέρουμε και εμείς μετά από την δημοσίευση της περιβόητης συνομιλίας Τρικαμηνά και Γέροντά του!

Μας φέρνει ως παράδειγμα των Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή ο οποίος όπως λέγει είχε μείνει μόνος και συνεχίζει με τις γνωστές, όπως τις ονομάζουμε: ''σοφιστείες'', που είναι αντιγραφή των επιχειρημάτων του π. Τρικαμηνά. Αν ο καθείς λοιπόν μελετά τους Πατέρες κατά το δοκούν, κάτι που είναι πολύ εύκολο δια το καθένα, δηλ. να βρεί επιχειρήματα Πατερικά που να στηρίζουν την θεωρία του, τότε θα βρεθούμε αντιμέτωποι με μια κακοδοξία που είναι γέννημα της εποχής μας! Αυτή είναι όχι πια η διαστροφή της Αγίας Γραφής όπως γινόταν παλαιότερα, αλλά η διαστροφή των Πατέρων και η κατά το δοκούν επιλογή των λόγων τους! Μας λέγει για τον Άγιο Μάξιμο ο κ. Δημητρόπουλος! 

Γιατί δεν μας λέγει όμως για τον Μ. Αθανάσιο ο οποίος αναφέρει ότι οι ορθόδοξοι δεν πρέπει να εγκαταλείπουν τις θέσεις τους παραχωρούντες αυτές εις τους αιρετικούς;

Γιατί δεν μας λέγει ότι και αν διωχθούν από αυτούς, επιβάλλεται να διεκδικήσουν την επαναφορά τους, έχοντας δέ και κανονικό δικαίωμα να πήξωσι «θυσιαστήριον έτερον», ήτοι να κτίσωσιν «άλλην εκκλησίαν» δηλ. Ναόν, συνάγοντες και εκκλησιάζοντες εν αυτώ τον ορθόδοξον λαόν;

Γιατί δεν μας λέγει ότι  οι ορθόδοξοι της Κωνσταντινουπόλεως το 380 όταν αποτειχίστηκαν από τον αρειανόφρονα Δημόφιλο, κανονικό πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, τέθηκαν υπό το ωμοφόριο του άρτι αφιχθέντος στην Βασιλεύουσα Επισκόπου Σαμοσάτων Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου (ΠΡΟΤΟΥ να συγκληθεί Σύνοδος - η Β΄ Οικουμενική - που θα καταδίκαζε τον πρώτο!)"; 

Και άλλα πολλά που δεν είναι επί του παρόντος και επαναλαμβάνουμε ότι θα επανέλθουμε με εφ΄ όλης της ύλης κείμενο δι΄ αυτά τα ζητήματα!

Ας κοιτάξουν λοιπόν οι αποτειχισμένοι να μαζέψουν τα δικά τους κομμάτια που δεν είναι καν μεταξύ τους ενωμένοι και έπειτα ας μας κάνουν κήρυγμα περί των «παρατάξεων»! 

Τέλος, καλεί ο κ. Δημητρόπουλος να γίνουμε όλοι αποτειχισμένοι, για να διώξουμε το Π.Σ.Ε., να διώξουμε τους αιρετικούς ψευδεπισκόπους και να μπούν οι Ορθόδοξοι στις θέσεις τους!!!! 

Τον τρόπο που θα γίνει θα μας τον πεί; 

Ποιοί εἰναι οι ''Ορθόδοξοι'' που θα μπούν στην θέση των αιρετικών θα μας πεί; 

Πως θα τους διώξουμε θα μας πεί;

Ο κ. Δημητρόπουλος μάλλον διακατέχεται από κάποιον ρομαντισμό ο οποίος όχι μόνο απλά δεν είναι υπαρκτός, αλλά είναι εντελώς μακράν από την πραγματικότητα!!!



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


2 σχόλια:

  1. Μπράβο αδελφέ, ωραία απάντηση!
    Ο κ. Δημητρόπουλος λησμονεί ότι μέχρι το 1935 δεν υπήρχαν επίσκοποι. Κατάφεραν οι πιστοί να διώξουν τους κακοδόξους και να τοποθετήσουν στη θέση τους ορθοδόξους επισκόπους; Πως θα το καταφέρουν τώρα, που δεν έχουν ούτε τον μισό ζήλο από αυτόν που είχαν οι πρόγονοί μας; Επίσης διακατέχεται από μια μεγαλομανία και οίηση. Αυτός λαϊκός, απαιτεί να μιλήσει επί ίσοις όροις με Συνόδους, με αρχιερείς, με ιερείς, με θεολόγους, με τους πάντες, για να τους "φωτίσει". Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να ασχολούμαστε άλλο με τέτοιες ανίατες περιπτώσεις παρά μόνο να ευχόμαστε να μετανοήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι καλύτεροι Χριστιανοί

    Δεν θα έπρεπε, ερώτηση θέτω, μετά από όλον αυτό τον "χαμό" που γίνεται μεταξύ των λαϊκών, να εκδοθεί κάποια Ανακοίνωση εκ μέρους των υπευθύνων - φυσικά όχι των "άστεγων" - νέου και παλαιού ημερολογίου ; Όχι βέβαια ως προς το ποιοι γράφουν τα ορθά και τα πρέποντα, αλλά μια ας πούμε σύσταση για κόσμια και ευγενική ανταλλαγή των διαφορετικών τους απόψεων ; Η εμπάθεια και η προκατάληψη είναι σαφή δείγματα κενόδοξων ανθρώπων, που προσπαθούν με κάθε τρόπο να υποβιβάσουν τον συνομιλητή τους. Τον αντιμετωπίζουν με υβρεολόγιο, νομίζοντας ότι "έτσι του ταιριάζει".

    Παραβλέπουν ότι υπάρχουν ευτυχώς (ακόμη) νοήμονες αναγνώστες και γνωρίζουν πολύ καλά το ρηθέν "όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα, αρχίζουν οι ύβρεις". Οι εντός καινοτομίας αποτειχιζόμενοι, αλλά εμμένοντες στην καινοτομία (παρένθεση, επειδή, λένε, δεν ξέρουν σε ποιά "κομμάτια-τσακίδια" του π/η να πάνε), δεν αρθρώνουν λέξη ως προς το ποιοι έγιναν σχισματικοί μετά την επιβολή της συνόδου επί Μεταξάκη - Παπαδόπουλου.

    Την σύνοδο αυτή δεν την ελέγχουν ως ληστρική. Τη σύνοδο του Κολυμπαρίου την καταδικάζουν απερίφραστα, ως να μην είναι η συνέχεια της προηγουμένης. Το ίδιο κάνουν και με τη Σύνοδο που καταδίκασε τον εθνοφυλετισμό. Την αναγνωρίζουν κι αυτή. Τις άλλες όμως, που καταδικάζουν και αναθεματίζουν όποιον επιχειρεί να αλλάξει το Εορτολόγιο, τις απορρίπτουν, δεν τις λαμβάνουν υπόψη, επειδή οι πατέρες της Α΄ Οικουμενικής δεν είχαν γνώσεις Αστρονομίας. Εκείνοι "έπεσαν έξω" και μέσα έπεσαν οι παπικοί και οι προτεστάντες, έγιναν μάλιστα καλύτεροι Χριστιανοί ! Έγιναν ; Κι εμείς ; Τί γίνεται με εμάς ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή