Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

Πειραιώς Σεραφείμ: ''Άστοχη και εσφαλμένη η απόφαση της Δ.Ι.Σ.''


dis2015-2peiraios
Ἡ ἀπόφασις τῆς Δ.Ι.Σ. τῆς 5ης Ἀπριλίου 2016 διά τῆς ὁποίας συγκατατίθεται ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος εἰς τήν ἐπίσκεψιν τοῦ ἀντικανονικῶς διακατέχοντος τόν πάλαι ποτέ περίπυστον Πρεσβυγενή Πατριαρχικόν Θρόνον τῆς Παλαιᾶς Ρώμης καί τῆς Δύσεως κ. Φραγκίσκου Μπεργκόλιο, στήν μαρτυρική μας Πατρίδα, ἐξεδόθη κατά πρόδηλον ὑπέρβασιν τῶν ὁρίων τῆς διακριτικῆς της εὐχέρειας καί κατά παράβασιν τῶν διατάξεων τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (Ν 590/1977), καί εἰδικώτερα τοῦ ἄρθρ. 9 παράγραφος 1, πού καθορίζει τίς ἁρμοδιότητες τῆς Δ.Ι.Σ. στό ἐδάφιο δ, καί πού προβλέπει ὅτι ἐπιλαμβάνεται τῶν «τρεχούσης φύσεως Ἐκκλησιαστικῶν θεμάτων», διότι ἡ ἐπίσκεψις εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἑλλάδα τοῦ Αἱρεσιάρχου «Πάπα» κ. Φραγκίσκου, τυγχάνει ἐκ τῆς φύσεως τοῦ θέματος ὑψίστης ποιμαντικῆς καί Ἐκκλησιαστικῆς σημασίας καί ἀνήκει εἰς τάς ἁρμοδιότητας τῆς Ι.Σ.Ι. ὅπως προβλέπεται στό ἄρθ. 4 ἐδάφιον α πού ἀναφέρεται ὅτι μόνον ἡ Ι.Σ.Ι. «ρυθμίζει τάς σχέσεις τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος μετά τῶν Ἑτεροδόξων». Καί ναί μέν στό ἄρθρ. 9 παράγραφος 2 προβλέπεται ὅτι μέχρι συγκλήσεως τῆς Ι.Σ.Ι., ἡ Δ.Ι.Σ. ἀσκεῖ πᾶσαν Ἐκκλησιαστικήν - διοικητικήν ἐξουσίαν, ὡστόσο ἡ ἀποδοχή τῆς ἐπισκέψεως ἑνός τοσοῦτον προβληματικοῦ καί κακοδόξου προσώπου διά τήν Ὀρθόδοξον Καθολικήν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος, ἀπαιτεῖ τήν διαγνώμην ὅλου τοῦ Ἱεροῦ Σώματος τῆς Ἱεραρχίας.
Διά τήν ἄκριτον καί ἄστοχον ἀπόφασιν τῆς Δ.Ι.Σ. ὑπῆρξε ἄμεσος «νέμεσις» ἀπό τό ταυτόχρονο ἀνακοινωθέν (5-4-2016) τῆς Ἀρχιγραμματείας τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου Κων/πόλεως, πού ἐμφανίζει τόν Οίκουμενικόν Πατριάρχην κ. Βαρθολομαῖον ὡς αὐτουργόν τῆς ὅλης ὑποθέσεως καί τήν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος συρομένην οὐσίᾳ ὡς οὐραγόν στά κελεύσματά του, ἐντός μάλιστα τῆς κανονικῆς της δικαιοδοσίας ! ! !.
Παρέλκει νά άναφέρωμεν τό κωμικόν τῆς συγκεκριμένης πρωτοβουλίας ἡ ὁποία βεβαίως ἀντιστρατεύεται τήν συμφωνίαν Ε.Ε. καί Τουρκίας γιά τήν ἐπανεισδοχή τῶν μεταναστευτικῶν καί προσφυγικῶν μουσουλμανικῶν ροῶν πρός τήν Εὐρωπαϊκή Ἤπειρον καί ἐμφανίζει τούς θρησκευτικούς Ἡγέτας τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας καί τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς παρασυναγωγῆς νά γίνωνται παρακολουθήματα τοῦ Open Society Foundation τοῦ κ. Τζώρτζ Σόρος καί τῶν κρυπτομένων ἐντολέων του, στήν ἀγωνιώδη προσπάθειά τους νά άνατρέψουν τήν ἀνωτέρῳ συμφωνίαν καί νά ὑλοποιήσουν τόν σχεδιασμόν τους, γιά τόν ὁποῖον ὅπως δήλωσε ὁ κ. Σόρος πρόσφατα στήν Τουρκία, ἔχουν ἐκταμιεύσει 11 δισ. δολάρια σέ ΜΚΟ γιά νά ἐπικοίσουν τήν Εὐρωπαϊκή Ἤπειρο μέ μουσουλμανικούς πληθυσμούς.
Οἱ μετανάστες καί πρόσφυγες πού θά ἐπισκεφθοῦν οἱ ἀνωτέρω, στήν νῆσο Λέσβο, πρέπει νά ἐπανα προωθηθοῦν στήν Τουρκία καί ἑπομένως ἡ παρουσία τῶν θρησκευτικῶν Ἡγετῶν στή Λέσβο ἐπιχειρεῖ νά ἀκυρώσει τήν ἐπαναπροώθηση καί ἐπιδιώκει τό ἄνοιγμα τῶν συνόρων τῆς Εὐρώπης στά πολυεκατομμύρια τῶν μουσουλμάνων τῆς Μ. Ἀνατολῆς, τοῦ Μαγκρέμπ, τῆς Ὑποσαχάριας Ἀφρικῆς, τοῦ Πακιστάν καί τοῦ Μπαγκλαντές. Ἀσφαλῶς κανείς νοήμων δέν πιστεύει ὅτι ἡ συγκεκριμένη ἐπίσκεψις θά σταματήσει τίς πολεμικές συγκρούσεις στή Συρία καί τό Ἰράκ τοῦ χρηματοδοτουμένου ἀπό τό σουνιτικό μπλόκ (Σ. Ἀραβία - Κατάρ - ‘Ομάν καί λοιπά Ἐμιράτα τοῦ Ἀραβικοῦ Κόλπου) ISIS κατά τῶν νομίμων κυβερνήσεων τῆς Βαγδάτης καί τῆς Δαμασκοῦ, οὔτε θά μεταβάλλει τό δολοφονικό Ἰσλάμ καί τίς κορανικές ἐντολές τοῦ ψευδοθεοῦ στόν ψευδοπροφήτη Μωάμεθ γιά τήν σφαγή τῶν ἀπίστων (σοῦρες : τά λάφυρα στίχ. 12 καί 17, τό στρωμένο τραπέζι στίχ. 33, Μωάμεθ στίχ. 4, ὁ σίδηρος στιχ. 21).
Ἡ παρουσία ὅμως τοῦ αἱρεσιάρχου κ. Φραγκίσκου Μπεργκόλιο στή μαρτυρική μας Πατρίδα προσβάλλει πρῶτον τόν Μακ. Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ.κ. Ἱερώνυμον διότι προσφάτως ὁ συγκεκριμένος «προσέλαβε» ἕναν Ἰσπανό Βενεδικτῖνο καλόγηρο, τόν κ. Μανουέλ Νίν, τόν ἔντυσε μέ Ὀρθόδοξα Ἀρχιερατικά Ἄμφια καί τόν ἐνθρόνισε στήν ὁδό Ἀχαρνῶν, μέσα στά κανονικά ὅρια τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν ὡς Οὐνίτη Ἑλληνόρυθμο Ἐπίσκοπο, ἀνύπαρκτης Ἑλληνικῆς Οὐνιτικῆς κοινότητας.
Προσβάλλει ἀκόμη τοῦ Ἁγίους καί Ὁσιάθλους Πατέρας τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν Πίστεως πού δολοφονήθησαν φρικωδῶς ἀπό τούς προκατόχους καί ὁμοπίστους τοῦ κ.Φραγκίσκου Μπεργκόλιο ἀνά τούς αἰώνας.
Τούς 13 Ὁσιάθλους Πατέρας τούς ἐν τῇ Ἱ. Μονῇ Καντάρας τῆς Κύπρου καέντας (19-5-1231) διότι ἠρνήθησαν τά ἄζυμα, τούς ὑπό τοῦ λατινόφρονος Ἰωάννου Βέκκου Πατριάρχου Κων/λεως καί Μιχαήλ Παλαιολόγου ἀναιρεθέντας Ἁγιορείτας Πατέρας τῶν Καρυῶν (5-12-1279) καί τῶν Ἱερῶν Μονῶν Ζωγράφου, Βατοπαιδίου, Ἰβήρων, Κουτλουμουσίου καί Ξενοφώντος (4-1-1280), διότι δέν ἐδέχθησαν τήν κακόδοξον ἕνωσιν τῆς Λυών, τίς ὀκτακοσίες χιλιάδες Σέρβους Νεομάρτυρας (1941-1945) πού μέ πολυώδυνα βάσανα ἐτελειώθησαν μέ ἠθικόν αὐτουργόν τόν καταδικασθέντα ἀπό τό Διεθνές Δικαστήριον Ἐγκληματιῶν πολέμου Παπικό Ἀρχιεπίσκοπο τοῦ Ζάγκρεμπ τῆς Κροατίας καί μέντορα τῶν φασιστῶν Οὐστάσι, Ἀλουίσιο Στέπινατς τόν ὁποίον «Ἁγιοποίησε» ὁ ἀνακηρυχθείς «Ὅσιος» τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς παρασυναγωγῆς Ἰωάννης Παῦλος ὁ Β΄ (Βοϊτύλα), τοῦ ὁποίου προσφάτως ἔγιναν τά ἀποκαλυπτήρια μέ τήν δημοσίευσιν ἐρωτικῶν ἐπιστολῶν πρός τήν συμπατριώτισσά του ἔγγαμον Ἀκαδημαϊκόν.
Προσβάλλει καί τόν Ἱερόν Σπυρίδωνα, πολιοῦχον καί ἔφορον τῆς Μητροπόλεώς μας, ὁ ὁποῖος στίς 12 Νοεμβρίου 1716, ἀνετίναξε τήν Ἀκρόπολιν τῆς Κερκύρας καί τόν Ἐνετό ἡγεμόνα Ἀντρέα Πιζάνι, γιά νά μήν κατασκευάσει θυσιασθήριον (ἀλτάριον) τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς παρασυναγωγῆς στόν ἐν Κερκύρᾳ Ἱερόν Ναόν του (Ἁγίου Ἀθανασίου Παρίου, Οὐρανοῦ Κρίσις ἐν Λειψίᾳ Σαξωνίας 1805). Προσβάλλει ἀκόμη τούς Ἁγίους ἐνδόξους Ἱερομάρτυρας Μάξιμον τόν Καρπαθορῶσσον πού ἐτυφεκίσθη μετά τῆς Πρεσβυτέρας καί τῶν τέκνων του ἀπό τοῦς Οὐνίτας καί Ἀθανάσιον τόν Ἡγούμενον τῆς Μικρορωσσίας πού δολοφόνησαν ἀγρίως οἱ Οὐνίτες τῆς Πολωνίας, πέταξαν τό μαρτυρικό του σῶμα σ’ ἕνα βόθρο, ὅπου ἔμεινε ἐπί 17 χρόνια καί ἀνασύρθηκε ἄφθαρτο, ἀδιαλώβητο καί εὐωδιάζον.
Προσβάλλει κατά ταῦτα ἡ ἀνωτέρω ἐπίσκεψις τόν ἐν Τριάδι Πανάγιον Θεόν, πού ἁγίασε τούς ὑπέρ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως μαρτυρικῶς τελειωθέντας ἀπό τούς προκατόχους καί ὁμοπίστους τοῦ κ. Φραγκίσκου, ἐφόσον αὐτός ἐμμένει σατανικῶς στήν αἵρεσιν καί τήν κακοδοξίαν τοῦ Παπισμοῦ.
Ἡ παρουσία ἑπομένως τοῦ κ. Φραγκίσκου καί τῆς συνοδείας του, ἐπαυξάνει τά προβλήματα καί προκαλεῖ τήν Ὀρθόδοξη συνείδησή μας καί πρέπει ἡ Δ.Ι.Σ. ἄμεσα νά ἀνακαλέσῃ τήν ἀπαράδεκτον ἀπόφασί Της.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ


ΠΗΓΗ: ΡΟΜΦΑΙΑ.GR

ΑΙΧΜΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ!



Γράφει ο Ηρακλής Φίλιος

Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος πλησιάζει. Στις 18 Ιουνίου ξεκινάνε οι εργασίες της Συνόδου στην Κρήτη και θα διαρκέσουν έως τις 26 Ιουνίου.
Μην γίνει κάτι θετικό στον χώρο της ορθοδοξίας. Ορισμένοι σπεύδουν να τα βάλουν πάλι με τον Οικουμενικό Πατριάρχη, με τις ατέλειες, με το ένα, με το άλλο. Σ’ αυτόν τον χώρο τελικά είμαστε μίζεροι οι χριστιανοί. Μπροστά στο φόβο του διαφορετικού, του άγνωστου, κλεινόμαστε στο καβούκι μας και τρομοκρατούμε τους πιστούς. Όλα είναι άσχημα, παντού σκιές, παντού αόρατοι εχθροί, παντού προδότες. Μιζέρια, κατάντια και εσωστρέφεια. Οι άλλοι είναι οι προδότες, ενώ εμείς ως γνήσιοι υπερασπιστές των Πατέρων κατέχουμε την αλήθεια.
Οι Πατέρες δεν ήταν αλάνθαστοι. Άνθρωποι ήταν φθαρτοί, θεοφόροι όμως γιατί και στα λάθη τους μετανοούσαν και οδηγούνταν από Άγιο Πνεύμα. Άγιοι και θεοφόροι. Μπροστά από την εποχή τους, χωρίς όμως ποτέ να δειλιάσουν και να οπισθοχωρήσουν από τις συζητήσεις με κάθε έναν που δεν ήταν οι ίδιοι.

Τον Ιούνιο θα συγκληθεί η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος. Κάποιοι που φοβούνται ακόμη και τον εαυτό τους να δουν στον καθρέφτη, άρχισαν να επιτίθενται στον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο. Ο Παναγιώτατος μας ως Φως Φαναρίου είναι μία προσωπικότητα που δεν αξιώθηκε αυτής της ευλογίας να διακονεί δηλαδή από τη θέση του Οικουμενικού Πατριάρχη την Εκκλησία, για να προδώσει την πίστη. Οι προκάτοχοι του γεύτηκαν και γεύονται την πίκρα του ποτηρίου που αναδύεται από την μαρτυρική ομολογία της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας.

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης έχει από πίσω του τόσες ψυχές, είναι υπεύθυνος γι’ αυτές και με οποιοδήποτε τίμημα δίνει αυθεντική, αιώνια, αταλάντευτη μαρτυρία. Την μαρτυρία της «τῶν πάντων ἑνώσεως». Δεν βλέπει την αγωνιακή κραυγή της αρχιερατικής προσευχής του «ἵνα ὦσιν ἕν» ως ιδεολογία αλλά ως πραγμάτωση ενός αγιοπνευματικού σκοπού. Η θεολογία της ορθόδοξης Ανατολής είναι πλούτος, φως. Έχει στους λόγους της αστέρια δροσιάς που ευωδιάζει θυμίαμα δόξης και σωτηρίας. Αυτή τη θεολογία διακονεί ο ίδιος κενωτικά. Απόλυτα κενωτικά, ολοκληρωτικά, αρνούμενος την άνεση που μας προσδίδει εμάς η θέση μας στην Ελλάδα.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης είναι ισχυρή προσωπικότητα με κύρος στον κόσμο. Προσωπικότητα που πηγάζει από την αφοσίωση του στο θέλημα του Θεού και της Μητρός Εκκλησίας. Άρχοντας με εμφανή την καλαισθησία των λόγων του, των ρημάτων της θείας σοφίας και της αγιοσύνης που εκπέμπει στο διάβα των αιώνων το Πατριαρχείο που σκέπει τις ορθόδοξες Εκκλησίες. Αλλά μην ξεχνάτε πως το δέντρο που φέρει καρπούς, αυτό λιθοβολούν.

Ο κ.κ. Βαρθολομαίος δεν έχει ανάγκη να προβληθεί από τη Σύνοδο αυτή, ούτε επιδιώκει να προδώσει την πίστη μας όπως ορισμένοι φοβούνται. Η Σύνοδος δεν γίνεται για να το prestige Ιεραρχών, ούτε για να αστράψουν τα φλας από τις φωτογραφίες που θα τραβηχτούν, δεν υπάρχει κρυφή ατζέντα και κανένας δεν είναι προδότης. Κανείς δεν είναι και δεν θα γίνει Άρειος, Νεστόριος ή Σαβέλιος. Σκοπός της Πανορθόδοξης Συνόδου είναι να διατρανωθεί η ενότητα και η σύγχρονη μαρτυρία της ορθόδοξης Εκκλησίας.
Οι αντιρρησίες της Συνόδου και του Οικουμενικού Πατριάρχη μέχρι και συνέδρια διοργανώνουν. Μάλιστα έκανα λόγο και για τον αριθμό της αντιπροσώπευσης στη Σύνοδο. Πόσοι και ποιοι θα συμμετέχουν; Έντονες υπήρξαν οι διαμαρτυρίες για τον μικρό αριθμό όσων λάβουν μέρος στη Σύνοδο από κάθε ορθόδοξη Εκκλησία. Ακόμη κι ένας φοιτητής του 2ου έτους της Θεολογικής γνωρίζει πως στις Οικουμενικές Συνόδους κάθε Εκκλησία έστελνε αντιπροσώπους. Το διδάσκεται στην Δογματική και στην Εκκλησιαστική Ιστορία. Όποιος έχει αντίρρηση παραθέτω το link από το εμπεριστατωμένο ιστορικά – επιστημονικά άρθρο του καλού φίλου π. Παντελεήμονα Μανουσάκη, Καθηγητού της Φιλοσοφίας στο College of the Holy Cross στη Βοστώνη.

Ας σταματήσουν οι θρησκευτικές εξάρσεις και τα αλάθητα εντός της ορθόδοξης Εκκλησίας. Η ενότητα ήταν το ζητούμενο, κι εκείνη εξακολουθεί να είναι. Ας σταματήσουμε να γινόμαστε μίζεροι και αρνητές των πάντων. Η ορθοδοξία δεν είναι ένα ηχηρό όχι σε διαλόγους, σε Συνόδους, σε συζητήσεις, μήτε ένας αυτο – εγκλωβισμός.Η ορθοδοξία είναι άνοιγμα, συνδιαλλαγή, ενότητα, κένωση, μεταμόρφωση και ανάσταση. Και το καλοκαίρι του 2016 ήρθε η στιγμή άλλης μίας ανάστασης. Πανορθόδοξης, ενωμένης, ουδέποτε διηρημένης.  




ΠΗΓΗ: ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ