Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΞΑΙΣΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ''ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ''

εἰ δε ζῆλον πικρόν ἔχετε και ἐριθείαν ἐν τῇ καρδίᾳ ὑμῶν, μη κατακαυχᾶσθε και ψεύδεσθε κατὰ τῆς ἀληθείας. 3.15 οὐκ ἔστιν αὕτη ἡ σοφία ἄνωθεν κατερχομένη, ἀλλ᾿ ἐπίγειος, ψυχική, δαιμονιώδης. 3.16 ὅπου γαρ ζῆλος και ἐριθεία, ἐκεῖ ἀκαταστασία καὶ πᾶν φαῦλον πρᾶγμα. 


Επιστολή Ιακώβου 3.15,16



Το πολύ της οίησης γεννά παραφροσύνη. Αυτό εξυφαίνεται αναφανδόν, αν διαβάσει κανείς ένα ειρωνοβλαβές και ημιμαθέστατο άρθρο κάποιου Παναγιώτη στο Ιστολόγιο ''Αποτείχιση και Πατερική Παράδοση'' με τίτλο ''Κριτική σε εμπαθή επίθεση'' (ΕΔΩ), σχετικά με την αυταπόδεικτη και αναντίρρητη αποκάλυψη του κ. Μάννη όσον αφορά τον π. Τρικαμηνά. Απευθυνόμαστε με πολλή αγάπη στον κ. Παναγιώτη (όχι βεβαίως ομοιοτρόπως της δικής του γαλαντόμικης και απύθμενης αγάπης!) για να του διευκρινήσουμε τα κάτωθι: α. Το βιοποριστικό επάγγελμα του κ. Μάννη είναι Εκπαιδευτικός. Το ''Ραββί'', που με τόση πλουμιστή και εν Χριστώ ''αγάπη'' του αποδίδετε είναι μάλλον ατυχές και καλό θα ήταν να το ανακαλέσετε! Το δικό μου βιοποριστικό επάγγελμα είναι Δημοσιογράφος σε Τηλεοπτικό Σταθμό, μην μου προσδώσετε το λοιπόν, την δηκτικότητα του και την χλεύη του... ''Αββά''! β. Ο κ. Μάννης δεν αμείβεται επ' ουδενί από την Ιερά Μητρόπολη Ωρωπού και Φυλής, για τον απλούστατο λόγο, ότι εμείς οι αδελφοί του Πατρίου Ημερολογίου την Διακονία, την εννοούμε ως φιλόχριστη μέριμνα του συναμαρτούντος αδελφού μας και για τούτο εκατοντάδες ούτοι φιλόχριστοι διακονούμε το ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας μας επί χρόνια τώρα. γ. Η δημόσια γραφή (η ''γυμνή δημοσιοποίηση'' κατά τον δάσκαλό μου Κώστα Ζουράρη) προυποθέτει την Απόδειξη. Ως εκ τούτου κ. Παναγιώτη φράσεις του τύπου: (έτσι έχω ακούσει) φανερώνουν περισσότερο εκκωφαντικές αργολογίες καφενειακής ομήγυρης, παρά ενδεικτική σοβαρότητα επιχειρηματολογικού κειμένου. δ. Γράφετε και πάλι ειρωνικώ τω τρόπω: ''Αυτοί είναι η τελευταία Εκκλησία επί της γης και εμείς με άκυρα μυστήρια κτλ. κτλ). Απαντούμε συνοπτικώς, επειδή και πάλι δεν γνωρίζετε, προτιμότερο όμως είναι να διαβάζετε. ΕΔΩ είναι το κοινό εκκλησιαστικό κείμενο της Εκκλησίας των Γ.Ο.Χ. Βρείτε μια οιαδήποτε κατ' αποκλειστικότητα παραδοχή ή αποδοχή περί ''Πρωτείου'' της Εκκλησίας μας και κοινοποιήστε το μας. Αν δεν βρείτε, δεν δικαιούστε δια να ομιλείτε. Ο Μητροπολίτης Ωρωπού και Φυλής κ. Κυπριανός Β' έχει επανειλλημένα υπερτονίσει τη ευλογία του Αρχιεπισκόπου μας κ. Καλλινίκου ότι: ''η Εκκλησία των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών κινείται Εντός των Ορίων της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας''. Αυτό πρακτικά σημαίνει, πως δεν αποτελούμε μια άλλη Εκκλησία, δεν αποτελούμε την Εκκλησία, αλλά βρισκόμαστε εντός των Ορίων της Θριαμβευούσης Εκκλησίας, όπως άλλωστε πάντοτε τόνιζε -από το 1935- ο σύγχρονος Άγιός μας Χρυσόστομος, ο νέος Ομολογητής! ε. Την ευθύνη της δημοσίευσης του δαιμονοαγωγούντος κειμένου όμως την έχει και το ίδιο το Ιστολόγιο, που φιλοξένησε το εν τάχει γραφέν πόνημά σας. Και (προς Θεού), μην μπουν στον κόπο να να μας πουν, πως το δημοσίευσαν χάριν της πλουραλιστικής ενημέρωσης, διότι προφανώς θα αγνοούν, πως η δημοσίευση ακολουθεί κανόνες δημοσιογραφικής δεοντολογίας, οι οποίοι ενδεχομένως είναι γραμμένοι -επί μακρόν- εις το παλαιόν των υποδημάτων σας. Και εδώ σταματούμε να γράφουμε με την εν Χριστώ Αγάπη και θα πούμε ολίγα τινά για την εν Χριστώ Αλήθεια, απευθυνόμενοι στον εν λόγω Ιστολόγιο. Δεν σας πείραξε -φίλτατοι αδελφοί- το γεγονός ότι ο κ. Μάννης δημοσίευσε ένα αληθινό έγγραφο, που δεν χρήζει ουδεμίας αμφισβήτησης, αλλά η φιλαρνησία σας και η εγωική σας ανοχή και ενοχή να αποδεχθείτε, ότι κάποια στιγμή ο π. Τρικαμηνάς ήταν ενάντιος στην Αποτείχιση...! Αν -δηλαδή εσείς- αύριο βρείτε κάποιο έγγραφο που αποδεικνύει κάποιο ατόπημα ή κακοδοξία της Εκκλησίας των Γ.Ο.Χ, τί θα πείτε; Παλιό είναι, έχουν περάσει δυο δεκαετίες, ας το πετάξω στις καλένδες; Βλέπετε λοιπόν -αδελφοί- την υποκριτική σας ματαιοφροσύνη και το περίγελον της αυτοαναίρεσής σας; Όλα τα άλλα βεβαίως είναι εκ του περισσού! Και μια παράκληση -περισσότερη σχηματική- παρά προτρεπτική. Όταν -επί μακρόν- αποκαλείτε τους Ορθοδόξους του Πατρίου Ημερολογίου, ως ''σχισματικούς'', ''μη κανονικούς'', ''παρατάξεις'', ''ποίμνια δεσποτάδων'' και άλλα εμετικά ευφυολογήματα, δείγματα της υγιούς υψηλοφροσύνης σας και του δογματικού διαμελισμού σας, καλό θα ήταν να μην μιλάτε για εν Χριστώ αγάπη. Κρατείστε μόνο την ''αγάπη'', γιατι τον Χριστό τον εκδιώξατε. Ευχόμαστε να τον ξαναβρείτε, -ιδίως κάποιοι εν βρασμώ νεοαποτειχισθέντες- που μπορέσατε και βλασφημήσατε κατά του προσώπου ενός σύγχρονου Ομολογητή πατέρα της Εκκλησίας μας, όπως είναι ο Οσιολογιώτατος π. Ευθύμιος Μπαρδάκας. Καλή Μετάνοια και εις το... Επαναγράφειν!



μη ψεύδεσθε εἰς ἀλλήλους, ἀπεκδυσάμενοι τον παλαιόν ἄνθρωπον συν ταῖς πράξεσιν αὐτοῦκαι ἐνδυσάμενοι τον νέον ἀνακαινούμενον εἰς ἐπίγνωσιν κατ᾿ εἰκόνα τοῦ κτίσαντος αὐτόν


Προς Κολοσσαείς 3.9 - 10



Επί τη μνήμη του Αγίου Μεγ/ρος και ιαματικού Παντελεήμονος
Τρίτη 27 (9) Αυγούστου 2016 πάτριο, εκκλησιαστικό ημερολόγιο

Γιώργος  Δ. Δημακόπουλος


Δημοσιογράφος



Β΄ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ''ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ''


Αναγνώσαμε και το άρθρο-σχόλιο ενός αποτειχισμένου ονόματι ''Παναγιώτης'' επίσης στο ιστολόγιο ''Πατερική Παράδοση'', πνευματικό παιδί του αποτειχισμένου παλαιοημερολογίτη π. Γεώργιου Αγγελακάκη ο οποίος π. Γεώργιος πολλάκις δεν χάνει την ευκαιρία να κατηγορεί τους Γ.Ο.Χ. όπως είχαμε σημειώσει και εδώ: 

Αναφέρει:

«1) Πως μπορεί ένας άνθρωπος με το προσωνύμιο ΔΑΣΚΑΛΟΣ, δηλαδή κάτι σαν ραββί, γκουρού, να σας κατηγορεί για περηφάνια επειδή δήθεν παρουσιάζετε τον πνευματικό σας πατέρα ως ιατρό και σωτήρα της ορθοδοξίας; Και μόνο το ότι θέλει να τον γνωρίζουμε ως ΔΑΣΚΑΛΟ, μας φανερώνει ποιος πραγματικά έχει πέσει στη δαιμονική πλάνη της υπερηφάνιας».

Από δω και στο εξής όσοι συνομιλούν με τους ''αποτειχισμένους'' θα πρέπει να απωλέσουν την ιδιότητά τους δια να μην τους θεωρήσουν ως υπερήφανους οι κάθε λογής αποτειχισμένοι! Μάλλον λησμονεί ο κ. Παναγιώτης ότι ο εν λόγω κ. Μάννης είναι όντως δάσκαλος-εκπαιδευτικός οπότε δεν τίθεται θέμα αναγνώρισης ή όχι, εφ΄ όσον αυτό είναι το επάγγελμά του! Επίσης εμείς αγαπητοί δεν γνωρίζουμε κανέναν ''σωτήρα της ορθοδοξίας'' διότι ο μόνος Σωτήρας μας είναι ο Κύριος Ιησούς Χριστός!

«2) Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ/ΡΑΒΒΙ είναι ψάλτης σε ναό των κυπριανιτών και πολύ πιθανό πληρώνεται γι αυτό (έτσι έχω ακούσει). ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ δλδ, γι αυτό και συνέχισε να τους ακολουθεί μετά την γιγαντιαία και κακόδοξη κωλοτούμπα τους (ένωση με Καλλινικούς επί τη βάσει της κακοδοξίας ότι αυτοί είναι η τελευταία Εκκλησία επί της γής, και εμείς με άκυρα μυστήρια κτλ κτλ)».

Ο Δάσκαλος δεν είναι ψάλτης των Κυπριανιτών αλλά ανέκαθεν ψάλτης που ανήκει εις την Σύνοδο του Καλλινίκου, οπότε πάλι ανεπιτυχές το επιχείρημα! Όμως να τονίσουμε δια τα χτυπήματα ''κάτω από την μέση'', ότι και αν λαμβάνει χρήματα, που γνωρίζει ο κυρ Παναγιώτης αν ο άνθρωπος λαμβάνει κάποιο βοήθημα που θέλει να του δώσει η ενορία του, που μάλιστα μπορεί να έχει και ανάγκη ως πατήρ τέκνων πολυμελούς οικογενείας; Θα δώσουμε και λογαριασμό στους κάθε λογής αποτειχισμένους ή μήπως θα τους βάλουμε και εντός του οίκου μας δια να μας κάνουν έλεγχο; Είπαμε η έλλειψη επιχειρημάτων δημιουργεί «επιχειρήματα» δια χαρακτηρισμών!!!

Όσο δια τα άκυρα μυστήρια, τι εννοεί ''εμείς''; Ανήκει εις την ''επίσημη Εκκλησία'' ο κ. Παναγιώτης; Όχι! Ο εν λόγω κ. Παναγιώτης ανήκει εις τους αποτειχισμένους που ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο.  Μάλλον θα πρέπει να ερωτήσει τους Τρικαμηνικούς δια να μάθει τι γνὠμη έχουν οι ίδιοι για τα Μυστήρια των Οικουμενιστών όπως έχουν δημοσιεύσει, αλλά ας τους κάνει και μια ερώτηση δια το ζήτημα του ημερολογίου!!! 

Η Σύνοδος του κ.κ. Καλλινίκου έχει αποφανθεί δια το ζήτημα και φυσικά δεν έχει καμία σχέση με τα όσα γράφει και υπαινίσσεται ο κυρ Παναγιώτης!

Επίσης μας ομιλεί δια ''κακόδοξη κωλοτούμπα'' των Κυπριανιτών, εννοώντας την ένωση με την Σύνοδο του Καλλινίκου! Θαυμάστε επιχειρήματα!!! Ενώ μας κατηγορούν οι αποτειχισμένοι δια τις διασπάσεις, όταν επιτυγχάνονται ενώσεις μας κατηγορούν πάλι δια ''κακόδοξες κωλοτούμπες''!!! Θυμάσθε λοιπόν που σας λέγαμε σε προηγούμενα άρθρα ότι και όλοι ενωμένοι να ήσαν οι παλ/τες και πάλι θα έβρισκαν κάτι να πούν;

«3) Ο ΡΑΒΒΙ/ΔΑΣΚΑΛΟΣ θεωρεί άκυρη και πλανεμένη την αποτείχιση και των πατέρων Σταύρου Β. και Γεωργίου Α. Εγώ πολλές φορές αναγκάστηκα να τον πολεμήσω δημόσια γιατί εξύβριζε την αποτείχισή μας (π. Γεωργίου Α. και πνευματικών τέκνων) ως δήθεν ατελή επειδή δεν ενωθήκαμε με το κατά την άποψή του ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας (δηλαδή τα σχίσματα των Γ.Ο.Χ.). Εξεπλάγην όταν είδα ότι ανέφερε τα ονόματα αυτών των γερόντων, λέγοντας ότι αυτοί έκαναν κανονική Αποτείχιση ενώ ο πάτερ Ευθύμιος όχι. Σας εγγυώμαι ότι αυτό το έκανε μόνο και μόνο γιατί ήλπιζε να προκαλέσει διχασμό μεταξύ ημών (νεοημερολογητών και παλαιοημερολογητών αποτειχισμένων). Δαιμονική πραγματικά η ιδέα του, αλλά μην λυπάστε αδελφοί».

Η φαντασίωση σε όλο της το μεγαλείο! Ουδέποτε εξύβρισε κάποιος παλ/της την αποτείχισή τους, το αντίθετο μάλιστα, η μόνη ένσταση που υπήρξε και υπάρχει είναι δια τους υβρισμούς των κάθε λογής αποτειχισμένων, ομιλώντας περί ''σχισματικών'', περί ''αντιχρίστων παραταξιακών'' και λοιπές συκοφαντίες όπως βεβαίως πράττει και ο ίδιος ο Γέροντάς του π. Γεώργιος Αγγελακάκης! Δηλαδή αυτοί να μας υβρίζουν δημόσια, και όταν εμείς απαντούμε απολογούμενοι μας κατηγορούν ως ''υβριστές''!!! Πλήρης διαστροφή και πάλι!!! 

Τα υπόλοιπα είναι φαντασιώσεις και παραποίηση της αληθείας! Ανέκαθεν τιμούσαμε τους αποτειχισμένους εν αντιθέσει με αυτούς, όμως δεν θα αφήναμε και αναπάντητες τις κατηγορίες τους!

«4) Έχω έλθει σε επαφή με πολλές απλές ψυχές ΓΟΧ και όλοι, κατά κοινή ομολογία, σέβονται τους πατέρες μας Ευθύμιο, Σταύρο και Γεώργιο. Ο ΡΑΒΒΙ εκφράζει μόνο τον εργοδότη του και ελαχίστους άλλους...»

Η τέχνη της διαστροφής και της συκοφαντίας και πάλι εις το προσκήνιο!

«5) Είναι να απορεί κανείς με τον φιλοσοφικό στοχασμό του ΡΑΒΒΙ. Δεν έχει καμία λογική συνέπεια και ως εκ τούτου είναι δύσκολο να βρεις κάποιο λογικό επιχείρημα να του απαντήσεις».

Φυσικά και είναι δύσκολο, διότι για να απαντήσεις πρέπει να έχεις επιχειρήματα και όχι να απαντάς δια μέσω χαρακτηρισμών!

«Δηλαδή, χρησιμοποίησε ένα κείμενο του πατρός Ευθυμίου του έτους 1991 και το κρίνει βασισμένος στην εκ των υστέρων γνώση δύο και βάλε δεκαετιών, βγάζοντας απ έξω όλη τη μεταγενέστερη πορεία του ανδρός»

Πάλι καλά που ο εν λόγω κ. Παναγιώτης δέχεται ότι το κείμενο υπάρχει, διότι οι υπόλοιποι αποτειχισμένοι ομίλησαν για ''ψευδές'' κείμενο!!!

«Μπορεί κανείς να απαντήσει λογικά σε τέτοιο παραλογισμό; Είναι σαν να κατηγορεί ένας Έλλην του 1990 τον Μεταξά επειδή είπε όχι, τη στιγμή που γνώριζε (;;;;) ότι θα ακολουθήσει η κατοχή, ο εμφύλιος σπαραγμός κτλ!»

Άσχετος τελείως ο παραλληλισμός!

«Το 1991 ο Οικουμενισμός ήταν ένα κρυμμένο φίδι που μόνο λίγο την ουρά του μπορούσαμε να δούμε. Όταν είδε ο γέροντας ότι η αίρεση άρχισε να γίνεται επίσημη γραμμή της Εκκλησίας (γυμνή τη κεφαλή...) αποτειχίσθηκε (τι σημασία έχει αν ήταν το 1991 ή λίγο αργότερα. Σημασία έχει ότι το έκανε)».

Το 1991 ο Οικουμενισμός ήταν κρυμμένο φίδι; Κύριε ελέησον!!! Ο εν λόγω κ. Παναγιώτης μάλλον ανακάλυψε τον Οικουμενισμό ή την ''ουρά'' του τα τελευταία έτη, όπως και οι σύγχρονοι αποτειχισμένοι, ή μάλλον καλύτερα ΞΥΠΝΗΣΑΝ τα τελευταία έτη, και επειδή ξύπνησαν έστω και αργά νομίζουν ότι ο Οικουμενισμός ενεφανίσθη την τελευταία ίσως γι΄ αυτούς δεκαετία και βάλε!!!! Τι να πρωτοθυμίσουμε την εποχή προ του ΄91 αλλά και του ΄91;  

Επίσης αυτό λέμε! ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΕ αλλά ΕΚΔΙΩΧΘΗΚΕ! Εκ των υστέρων χρησιμοποίησε τα περι αποτείχισης αναγκαστικά δια να δικαιολογήσει την στάση του και μάλιστα δια λόγους μη πίστεως!

Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με την ''ομολογία'' του π. Σάββα που μάλιστα είδαμε και σε προηγούμενο σχόλιο αποτειχισμένων ότι στέλνουν και ανθρώπους να μεταβούν στον ίδιο ο οποίος αφού και αυτός εκδιώχθηκε (ή πιο σωστά ούτε εκδιώχθηκε αλλά τον έβγαλαν από την θέση του Προισταμένου),  χρησιμοποίησε εκ των υστέρων την ''αποτείχιση''! Δείτε εδώ: 

Βέβαια ο π. Σάββας δεν έχει διακόψει καμία κοινωνία με τους ομόφρονές του Συντάκτες της Συνάξεως Κληρικών και Μοναχών, και ας κοινωνούν και μνημονεύουν οι ίδιοι τους Οικουμενιστές όπως επίσης και ο Γέροντάς του! και σημειώστε ότι τους εν λόγω αναφερομένους τους κατηγορούν οι ίδιοι οι αποτειχισμένοι δια την μη διακοπή κοινωνίας, δια διγλωσσία κ.λπ.!!!!

«Επίσης, γιατί ΡΑΒΒΙ τον κατηγορείτε που αποτειχίσθηκε λόγω μοιχεπιβασίας; Αυτό ίσα ίσα δείχνει το ευαίσθητο αισθητήριο του ανδρός για τα της πίστεως θέματα, ευαισθησία που συναντάμε και στους επί Ιωάννου Χρυσοστόμου αποτειχισθέντες, αλλά και στους επί Θεοδώρου Στουδίτη κατά την περίοδο της μοιχιανικής αίρεσης αγωνισθέντες».

Μάλλον οι αποτειχισμένοι δεν θέλουν να εννοήσουν την αλήθεια όταν λέμε ότι ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΗΚΕ! Και αυτονόητο είναι ότι αδυνατούν να δεχθούν την αλήθεια, διότι αν την δεχθούν καταρρίπτεται όλη η θεωρία και το οικοδόμημα που έχουν κτίσει γύρω από έναν η δύο ανθρώπους! 

Αυτή είναι η ΜΟΝΗ αιτία της ''εξεγέρσεώς'' τους!


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ






ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ''ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ''


Δυστυχώς η διαστροφή των ''αποτειχισμένων'' δεν έχει τελειωμό! Δημοσιεύουν λοιπόν ένα άρθρο με τα γνωστά σοφίσματα περί ταπείνωσης των παρατάξεων! Στο κείμενο αυτό λοιπόν γράφει κάποιος Κων/νος Δημητρόπουλος και λέγει:

«Eπειδή σήμερα έλαβα γνώση για ένα κακόβουλο και ψευδές δημοσίευμα για τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά ότι δήθεν πολεμούσε την αποτείχιση και ότι δεν αποτειχίστηκε ποτέ επειδή δήθεν δεν υπάρχει κανένα επίσημο έγγραφο, νομίζω η ιστορία απαντάει μόνη της όπως και τα έγγραφα ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.....»

Το αν υπάρχουν ή όχι απάντηση δόθηκε, και μάλλον οι αποτειχισμένοι προσπαθούν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα! Διαστρέφει λοιπόν  με τον τρόπο του ο κ. Δημητρόπουλος το άρθρο ομιλώντας δια ''κακόβουλο'' και ''ψευδές'' δημοσίευμα! Βαρύτατες λέξεις από τον ίδιο! Να μας αποδείξει όμως πρωτίστως, γιατί είναι ψευδές; Ο π. Ευθύμιος δεν έγραψε εις την επιστολή; Σε αυτόν δεν απαντά ο πρώην Γέροντάς του; οπότε που το ψευδές; Όσο δια το ''κακόβουλο'', μάλλον θα πρέπει να εξετάσει και να εξετάσουν ποιοί οι όντως κακόβουλοι, και αυτό θα το διαπιστώσει κανείς εν ιδίοις όμμασιν από τους χαρακτηρισμούς τους! Αν θεωρεί ο κ. Δημητρόπουλος ως ''κακόβουλο'' ένα κείμενο το οποίο είναι υπαρκτό και περιέχει την συνομιλία του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά με τον πρώην Γέροντά του, τότε τι να πούμε εμείς για όσα είδαμε από τα τέκνα του π. Τρικαμηνά και τους χαρακτηρισμούς αυτών πρός το πρόσωπο του π. Ευθυμίου Μπαρδάκα που ντρέπεται κανείς και να τις αναδημοσιεύσει δια του λόγου το αληθές; 

Τι να πούμε δια τις κατά καιρούς δημοσιεύσεις των ομιλώντας περί ''σχισματικών'' παλαιοημερολογιτών σε όποιο κείμενό τους αναρτήσουν όταν επρόκειτο να ''απολογηθούν'' εις τους Οικουμενιστές δικαιολογώντας εαυτούς δια να αποφύγουν τον χαρακτηρισμό του ζηλωτού; Τον απέφυγαν; Όχι! Γιατί, έχουν καταλάβει; Θα αναλύσουμε και το γιατί όταν πρέπει! 

Ας κάνει λοιπόν κανείς σύγκριση των χαρακτηρισμών και θα διαπιστώσει το μέγα χάσμα!!!!

Όσο δια τα περί δήθεν ''ζάλης'' και περί ''σπασμωδικών'' κινήσεων κ.λπ. καλύτερα να μάθουν να ομιλούν με επιχειρήματα και όχι με χαρακτηρισμούς, διότι το ίδιο μπορούμε να αναφέρουμε και εμείς μετά από την δημοσίευση της περιβόητης συνομιλίας Τρικαμηνά και Γέροντά του!

Μας φέρνει ως παράδειγμα των Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή ο οποίος όπως λέγει είχε μείνει μόνος και συνεχίζει με τις γνωστές, όπως τις ονομάζουμε: ''σοφιστείες'', που είναι αντιγραφή των επιχειρημάτων του π. Τρικαμηνά. Αν ο καθείς λοιπόν μελετά τους Πατέρες κατά το δοκούν, κάτι που είναι πολύ εύκολο δια το καθένα, δηλ. να βρεί επιχειρήματα Πατερικά που να στηρίζουν την θεωρία του, τότε θα βρεθούμε αντιμέτωποι με μια κακοδοξία που είναι γέννημα της εποχής μας! Αυτή είναι όχι πια η διαστροφή της Αγίας Γραφής όπως γινόταν παλαιότερα, αλλά η διαστροφή των Πατέρων και η κατά το δοκούν επιλογή των λόγων τους! Μας λέγει για τον Άγιο Μάξιμο ο κ. Δημητρόπουλος! 

Γιατί δεν μας λέγει όμως για τον Μ. Αθανάσιο ο οποίος αναφέρει ότι οι ορθόδοξοι δεν πρέπει να εγκαταλείπουν τις θέσεις τους παραχωρούντες αυτές εις τους αιρετικούς;

Γιατί δεν μας λέγει ότι και αν διωχθούν από αυτούς, επιβάλλεται να διεκδικήσουν την επαναφορά τους, έχοντας δέ και κανονικό δικαίωμα να πήξωσι «θυσιαστήριον έτερον», ήτοι να κτίσωσιν «άλλην εκκλησίαν» δηλ. Ναόν, συνάγοντες και εκκλησιάζοντες εν αυτώ τον ορθόδοξον λαόν;

Γιατί δεν μας λέγει ότι  οι ορθόδοξοι της Κωνσταντινουπόλεως το 380 όταν αποτειχίστηκαν από τον αρειανόφρονα Δημόφιλο, κανονικό πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, τέθηκαν υπό το ωμοφόριο του άρτι αφιχθέντος στην Βασιλεύουσα Επισκόπου Σαμοσάτων Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου (ΠΡΟΤΟΥ να συγκληθεί Σύνοδος - η Β΄ Οικουμενική - που θα καταδίκαζε τον πρώτο!)"; 

Και άλλα πολλά που δεν είναι επί του παρόντος και επαναλαμβάνουμε ότι θα επανέλθουμε με εφ΄ όλης της ύλης κείμενο δι΄ αυτά τα ζητήματα!

Ας κοιτάξουν λοιπόν οι αποτειχισμένοι να μαζέψουν τα δικά τους κομμάτια που δεν είναι καν μεταξύ τους ενωμένοι και έπειτα ας μας κάνουν κήρυγμα περί των «παρατάξεων»! 

Τέλος, καλεί ο κ. Δημητρόπουλος να γίνουμε όλοι αποτειχισμένοι, για να διώξουμε το Π.Σ.Ε., να διώξουμε τους αιρετικούς ψευδεπισκόπους και να μπούν οι Ορθόδοξοι στις θέσεις τους!!!! 

Τον τρόπο που θα γίνει θα μας τον πεί; 

Ποιοί εἰναι οι ''Ορθόδοξοι'' που θα μπούν στην θέση των αιρετικών θα μας πεί; 

Πως θα τους διώξουμε θα μας πεί;

Ο κ. Δημητρόπουλος μάλλον διακατέχεται από κάποιον ρομαντισμό ο οποίος όχι μόνο απλά δεν είναι υπαρκτός, αλλά είναι εντελώς μακράν από την πραγματικότητα!!!



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ