Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Ἡ «παλαιὰ ζύμη τῆς εὐσεβείας» καὶ ἡ «μεταζύμωση» τῶν καινοτόμων!


Οἱ ναντι φρονοντες, χουν ναφέρει τι  λλαγ τοῦ μερολογίου-ορτολογίου ταν να πλ ζήτημα μερν, δν ταν καινοτομία, κα πολλς λλες δικαιολογίες τς ποες χουμε ναλύσει κατὰ καιρούς.


Τὰ «πιχειρήματα» τν καινοτόμων χουν ξαναχρησιμοποιηθε ες τὸ παρελθὸν (και ξαναχρησιμοποιοῦνται)λλ πάντοτε ες τν κκλ. στορία ο ρθόδοξοι Πατέρες πέκρουαν ατά, πιστο ες τν Παράδοση τς κκλησίας μας. Διὰ σημείων  Θες δειξε τι εναι σύμμαχος ες τν γώνα κατ τς καινοτομίας, ταν νεφανίσθη  Τίμιος Σταυρς τ 1924 παρὰ τος πρόποδας τος μηττο τν ποχ το πρώτου διωγμο. Κα πάλιν δι σημείων δειξε τι δν εαρεστεται ες τν λλαγ ατη





Θὰ σᾶς θυμίσουμε ἕνα θαυμαστὸ γεγονὸς τὸ ὁποῖο ἴσως νὰ τὸ γνωρίζετε. Ὁ ἴδιος (Εὐγένιος Βούλγαρις) δίνει μιὰ ἀπάντηση εἰς ὅσους λέγουν ὅτι διὰ μιὰ ἀσήμαντη καὶ μικρὴ ἀλλαγὴ οἱ παλαιοημερολογίτες δῆθεν ''ἐπαναστάτησαν'' καὶ δημιούργησαν «σχίσμα» εἰς τὴν Ἐκκλησία!




Ὁ Εὐγένιος Βούλγαρις σὲ ἐπιστολή του πρὸς τὸν Πέτρο Κλαίρκιο, ἀναφέρει τὰ ἑξῆς:





Τὸ ἐξαίρετο σχόλιο τοῦ Εὐγένιου Βούλγαρη, ὅτι αὐτὸ τὸ θαῦμα ἦταν ἀναγκαία ἀφορμὴ διὰ νὰ μείνουν τελείως σταθεροὶ οἱ Σέρβοι εἰς τὴν Ὁμολογία τῆς πατροπαραδότου Ὀρθοδόξου Πίστεως, εἶναι πολὺ σημαντικό!

 Θες τ 1924, μ τ σημεο το Τιμίου Σταυρο ες τν μηττό πο δη προαναφέραμε, θελε ν δείξει κα πάλι τ πο διακρατεται  μολογία τς πατροπαραδότου ρθοδόξου Πίστεως.

μες διακρατομε τὴν «παλαιὰ ζύμη τς εσεβείας» τὴν ποία παρελάβαμε π τος προγόνους μας κα δν τν μεταβάλουμε ποχωρώντας ες τς κακομεταχειρίσεις, βιαιότητες, αλλά καὶ συκοφαντίες, πως δν ποχώρησαν κα ο παλαιοὶ πατέρες μς ταν τος δίωκαν δι τν ποκοπάνων τν χωροφυλάκων!

Τούτους τοὺς λόγους του μεγάλου πατρός ς τος ννοήσουν καλά σοι κόμα μετ μμονής στηρίζουν τ Νέο μερολόγιο καὶ τὸ θεωροῦν ς δθεν σήμαντο ζήτημα, γράφοντας δικαιολογίες δια  ν μπερδέψουν τν κόσμο!

Δυστυχῶς οτοι λόγω ρνήσεως τς «παλαις ζύμης τς εσεβείας»,«μεταζυμώθηκαν» τν σέβεια τς καινοτομίας,  ποία μ τν σειρ τς γέννησε τν σύγχρονο κα πάρατο Οκουμενισμό!




 Τ γνήσιο κείμενο π τν πιστολ  






Iωάννης Ν. Παπαρρήγας



ΠΗΓΗ: ''EΠΙΣΤΟΛΗ ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΒΟΥΛΓΑΡΕΩΣ ΠΡΟΣ ΠΕΤΡΟΝ ΚΛΑΙΡΚΙΟΝ'', ΑΘΗΝΑΙ 1844, ΣΕΛ. 40-41. Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΘΟΜΙΛΟΥΜΕΝΗ ΕΓΕΝΕΤΟ ΥΠΟ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΡΟΔΟΣΤΟΛΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ




1 σχόλιο:

  1. Η «μεταζύμωση», τηρουμένων τών αναλογιών καί γιά να είμαστε "μέσα στά πράγματα", όπως λένε, αντιστοιχεί μέ γενετική τροποποίηση, πού σημαίνει καί μετάλλαξη. Συνήθως, οι μεταλλάξεις οδηγούν σέ κακοήθη νοσήματα, καθώς γράφουν τά ιατρικά βιβλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή