Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Η ΑΓΟΡΕΥΣΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΙΣ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ ΔΙΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΝ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛ/ΤΕΣ






(σ.σ. για τούτο το άρθρο άνωθεν, οι Ματθαικοί διαρρήγνυαν τα ιμάτιά τους γράφοντας τις γνωστές ασυνέπειες, αντινομίες και συκοφαντίες τους).





 (ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ, ΑΡ. ΦΥΛ. 532, 533, 539, 549)



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ




4 σχόλια:


  1. Κι εγώ ερωτώ : Μετά από όλα όσα έχουν γίνει στην κρατική "εκκλησία" της Ελλάδος, έχουν άδικο οι αδελφοί μας οι Ματθαικοι να ομιλούν για ακυρότητα (με τη έννοια ότι δεν σώζουν) για τα μυστήρια της κρατικής "εκκλησίας" ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας μας πουν πρωτίστως το πότε εχάθη η Χάρις επίσημα (έτος), και έπειτα το συζητάμε.....

      Διαγραφή

    2. Δηλαδή τι θέλουμε αγαπητέ Ιωάννη να μας πουν : Ημερομηνία και ώρα ? Δεν μπορούμε να βρούμε μια βάση ενότητας μαζί τους , ιδιαίτερα τώρα που η κρατική "εκκλησία" δεν έχει αφήσει τίποτε όρθιο ? Είναι κρίμα να κάνουμε διάλογο με Τρικαμηνάδες και λοιπούς και να μην έχουμε ανοίξει ακόμη ένα άτυπο έστω διάλογο με τους Ματθαικους.

      Το δίλημμα έγκυρα-άκυρα μυστήρια είναι λάθος. Το επίπεδο που πιστεύω ότι πρέπει να προωθηθεί η ενότητα είναι το επίπεδο : μυστήρια που σώζουν ή δεν σώζουν στη μετα-Κολυμπάριο εποχή.


      Διαγραφή
    3. Δεν αντιλέγω· προσωπικά πιστεύω ότι μπορούμε να βρούμε μία βάση ενότητος μαζί τους, ήδη έχω υπ΄ όψιν κάποιους από αυτούς. Πιστεύω θα γίνει και αυτό.

      Για μας προσωπικά, την σελίδα μας, δεν τίθεται ζήτημα μυστηρίων, οπότε δεν υπάρχει και κάποιο δίλλημα. Όμως και όπως το θέτεις: ''μυστήρια που σώζουν ή δεν σώζουν στη μετα-Κολυμπάριο εποχή', δεν θα με βρείς εις το να διαφωνώ μαζί σου.

      Διαγραφή