Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Η ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΑΣΕΛΓΕΙΑ!



Κιναιδεία: η παρα φύσιν ασέλγεια.
(Λεξικό Libbel-Scott σελ. 719)

Κίναιδος: κινῶ+αἰδῶ. 
Ο ερχόμενος εις παρα φύσιν 
σαρκικήν ένωσιν.
(Εγκυκλ. «Ήλιος» 
τομ. 10ος, σελ. 746)

Ομοφυλοφιλία 
εν τη ψυχοπαθολογία
Η γενετήσιος διαστροφή 
καθ΄ ην ανήρ 
ελκύεται από άνδρα 
και γυνή από γυναίκα.
(Εγκυκλ. «Ήλιος» 
τομ. 14ος, σελ. 895)



Γνωρίζουμε ότι η Αιδώς στην Αρχαία Ελλάδα ήταν πολύ σημαντική θεότητα και όποιος την προκαλούσε εδοκίμαζε σκληρότατη τιμωρία από την Νέμεσι (θεότητα που εκφράζει την θεία δίκη βλ. σχετική εικόνα), που την συνόδευε.

Η Αιδώς ετυμολογικά συνδέεται με το Αίσχος, άρα η συγκεκριμένη πράξις έφερνε καταισχύνη στον ενεργούντα.

Διαβάζουμε στο ''Λεξικόν Ελληνικής Γλώσσης'' του Δ. Δημητράκου:

(Tόμος 10ος, σελ. 5144)



Σήμερα, δυστυχώς, η ''παρα φύσιν'' πράξη «μετεμορφώθη» από τους ιθύνοντες σε ''κατα φύσιν''. Το εξοργιστικό είναι ότι πολλοί από αυτούς παρουσιάζουν διάφορα γεγονότα εκ της Αρχαίας Ελλάδος ως επιχειρήματα-παραδείγματα! 

Η διαστροφή τους φτάνει και σε αυτό το σημείο. 

Ο Πλάτων αναφέρει:

(Πλάτωνος Νόμοι 636c)
δηλαδή: 


Επίσης:

                                                                                                           (Πλάτωνος Νόμοι 840de)

δηλαδή:


O Aισχίνος στον περίφημο λόγο του ''Κατά Τιμάρχου'' αναφέρει την εξής σημαντική πληροφορία για τους νόμους της εποχής εκείνης:

(Κατά Τιμάρχου, 16)

Και πάλιν:



Ο όρος-ρήμα ''εταιρήση'' εσήμαινε τον ανήθικο, ασελγή, ομοφυλοφυλικό βίο.

                                                 (Αισχίνης ''Κατά Τιμάρχου'')

Ο Δημοσθένης στον λόγο του ''Κατά Ανδροτίωνος'' μας λέγει ότι:


Επίσης σε μία τέτοια «σχέση» όπως γνωρίζετε, υπάρχουν και ο παθητικός και ο ενεργητικός:

                                                 (Αισχίνης Κατά Τιμάρχου 46)

Όπως βλέπετε ο νόμος αφαιρούσε και από τους δυο τα πολιτικά δικαιώματα.

Ο Σωκράτης πίστευε ότι ο βίος των κιναίδων είναι φρικτός και άθλιος:

                                                                                                   (Πλάτωνος Γοργίας 494e)


Πολλά ακόμα θα μπορούσαν να παρουσιασθούν εδώ ως απάντηση στην διαστροφή των ανθρώπων αυτών. Όμως, στην σημερινή εποχή που το ζήτημα έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις σε σχέση με άλλες παλαιότερες εποχές, (δηλαδή φτάσαμε σε σημείο σήμερα να ομιλούμε λέγοντας αν το 15χρονο παιδί έχει το δικαίωμα (!) να επιλέξει το τι φύλλο θέλει να είναι!!!), χρειαζόμαστε τους λόγους που περιέχει το Άγιον Ευαγγέλιον και των Αγίων Πατέρων, και με την παράθεση των σχετικών χωρίων θα διαπιστώσετε το μέγεθος της σημερινής διαστροφής, ώστε να κατανοήσετε ότι το τοιούτο γεγονός της εποχής μας είναι ένα φρικιαστικό σημείο των καιρών!

Ίλεως ας γίνη ο Θεός.....




ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

1 σχόλιο:

  1. Τί θέλετε καί τά γράφετε αυτά ; Δέν έχετε καταλάβει ότι η ιστορία αρχίζει νά γράφεται από τότε που ο Κολόμβος ανακάλυψε τήν Αμερική καί ο Πάπας τό φιλιόκβε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή