Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΛΟΙ "ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ " ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ !!!

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ''ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ'': ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΜΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΩΞΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΙΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1972 ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ι.Μ.ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΔΕΧΘΕΙ ΑΝΕΛΕΗΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΡΑΚΤΕΡ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ-ΚΟΝΑΚΙΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΙΣΘΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ !!!
ΜΕΤΡΗΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΑΦΙΟΥ ΤΟΥ .
ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΩΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ  ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΕΚΔΙΩΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ .
ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΝΕ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ!!!


 Ραγδαίες εξελίξεις και πρωτοφανείς διώξεις σε μοναχούς της Μονής Κουτλουμουσίου.

ΑΓΙΟΣ ΟΡΟΣ 2017:  ΔΙΩΓΜΟΣ.

ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ- ΑΠΕΙΛΕΣ
ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΣΤΑ ΚΕΛΙΑ
ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΔΙΑΡΗΞΗΣ ΚΕΛΙΩΝ 
ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 


Σας μεταφέρουμε αποκλειστικές απολύτως εξακριβωμένες πληροφορίες που μόλις έφτασαν στο ιστολόγιο μας από το Άγιο Όρος (Τρίτη 11 το βράδυ)

Χθες, Δευτέρα, το απόγευμα,  3 πατέρες της Κουτλουμουσίου προσπάθησαν να εισβάλουν παράνομα στο κελί του π.Μακαρίου -δηλαδή να το καταλάβουν. Ο π.Μακάριος απουσίαζε ενώ μέσα φιλοξενούνταν 2 εκδιωκόμενοι πατέρες της Μονής Κουτλουμουσίου. Οι φιλοξενούμενοι πατέρες αρνήθηκαν να τους ανοίξουν.

Σήμερα (Τρίτη 25/4/2017), στις 11 πμ περίπου, ήρθαν μαζί με αστυνομικούς απαιτώντας και πάλι το κελί του π.Μακαρίου. Οι πατέρες κ πάλι δεν άνοιξαν και η κλειδωμένη καγκελόπορτα απέτρεψε τους αστυνομικούς να εισβάλουν μέσα.
Ίδια απόπειρα εισβολής έγινε και σε δεύτερο κελί την περίπου ίδια ώρα, πιθανότατα από τα ίδια άτομα.
Αντίστοιχη απόπειρα εισβολής στο κελί του π,Μακαρίου, έγινε και στις 6 μμ σήμερα (και πάλι μαζί με την αστυνομία)

H Μονή Κουτλουμουσίου διαθέτει και επίσημη ιστοσελίδα με άφθονα άρθρα! Δεν γνωρίζουμε αν έκαναν και facebook..

ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΟΥΝ ΤΟΝ 
"ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ". 
ΔΕΝ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΙΣ ΕΦΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ.

Οι πατέρες π.Μακάριος, π.Ιλαρρίων και π.Ιωσήφ, όλοι της Μονής Κουτλουμουσίου, έκαναν ΗΔΗ 2 φορές ΕΦΕΣΗ στην απόφαση του μοναστηριού να τους διαγράψει από το μοναχολόγιο (επειδή λόγω μνημόνευσης του αιρετικού οικουμενιστή Πατριάρχη Βαρθολομαίου εφαρμόζοντας τους Ιερούς Κανόνες οι ευσεβείς Αγιορείτες αρνούνταν να συμμετέχουν στις ακολουθίες).

Σύμφωνα με τον Καταστατικό Χάρτη του Αγίου Όρους, η ΕΦΕΣΗ θα έπρεπε να διαβιβαστεί ΑΜΕΣΑ στην Επιστασία, η οποία έχει προθεσμία 5 ημερών να τους καλέσει σε απολογία. 

Η Επιστασία ΟΥΔΕΠΟΤΕ τους κάλεσε, γιατί ΟΥΔΕΠΟΤΕ της προωθήθηκε από την Μονή, οι εφέσεις των 3 μοναχών. Η τελευταία έφεση είχε ημερομηνία 29/3/2017 (16/3/2017 με το π.η.).
Εφόσον ΔΕΝ κλήθηκαν σε απολογία -πέρα από την σοβαρότατη παρανομία της Μονής Κουτλουμουσίου-  οι ΕΦΕΣΕΙΣ τους θεωρούνται ότι έγιναν δεκτές, άρα παραμένουν εγγεγραμμένοι στο μοναχολόγιο της Μονής.

Η νέα "μόδα" των Αγιορειτών. Κατά την διάρκεια της Σαρακοστής, αντί να μείνουν στο μοναστήρι τους, κόβουν βόλτες για "ομιλίες" ανά την Ελλάδα.


ΑΡΝΟΥΝΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΦΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ

Η Μονή Κουτλουμουσίου ΑΡΝΟΥΝΤΑΝ να παραλάβει τις εφέσεις των πατέρων που διέκοψαν την μνημόνευση του Βαρθολομαίου. Αρνούνταν να τους δώσουν Αριθμό Πρωτοκόλλου οπότε οι πατέρες υποχρεωνόταν να τις καταθέτουν μέσω δικαστικού επιμελητή που έπρεπε να έρθει από εκτός Αγίου Όρους (υποβαλλόμενοι σε πολλαπλάσια έξοδα).

απόσπασμα από έφεση του π.Μακαρίου προς την Ιερά Κοινότητα (δείτε την ολόκληρη εδώ)

Τελεσίγραφο της Μονής προς τον π.Μακάριο

Η απάντηση του π.Μακαρίου, τους υπενθυμίζει ότι οφείλουν να εφαρμόζουν τον Καταστατικό χάρτη του Αγίου Όρους.
Δείτε την εδώ.



ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΣΤΟ ΚΕΛΙ ΤΟΥ Π.ΙΛΑΡΡΙΩΝΟΣ, 
ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ

Ο π.Ιλαρρίων, διαμένει στο κελί του εδώ και 23 ολόκληρα χρόνια, και το κελί είναι εντός του μοναστηριού. 
Ο π.Ιλαρρίων, μετά από πλήθος γεγονότων, αναγκάστηκε για 1η φορά, να κλειδώσει το κελί του (αλλάζοντας τον μύλο). 
Πατέρες την μονής κατέστρεψαν τον μύλο της κλειδαριάς -όπως οι ίδιοι του ομολόγησαν, πιθανότατα με τρυπάνι, με αποτέλεσμα την περασμένη Παρασκευή, της Ζωοδόχου Πηγής, στις 6 μμ, όταν επέστρεψε στο μοναστήρι από την θεία λειτουργία όπου είχε πάει, να μην μπορεί να εισέλθει ούτε καν για να πάρει τα πράγματα του, τα οποία έχουν ουσιαστικά δεσμεύσει -απέμεινε μόνον με ένα μικρό σάκο με τον οποίο πήγε να φιλοξενηθεί στο κελί του π.Μακαρίου. Πατέρες της μονής ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ να του επιτρέψουν να πάρει τα πράγματα του, εν γνώσει τους ότι είναι μόνον με αυτόν τον μικρό σάκο.
Ομοίως εκδίωξαν και δεύτερο μοναχό που επίσης συνέχιζε να ζει μέσα στο μοναστήρι, επειδή  αρνείται να συμμετέχει στην μνημόνευση του Βαρθολομαίου.


Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΙΕΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ 
"ΝΙΠΤΟΥΝ ΤΑΣ ΧΕΙΡΕΣ ΤΟΥΣ"

Ο π.Ιλαρρίων απευθύνθηκε την επόμενη μέρα, (το Σάββατο το πρωί) στις τοπικές αστυνομικές αρχές καταγγέλλοντας την απόπειρα παραβίασης/διάρρηξης του κελιού του. Ζήτησε από την αστυνομία να κάνει αυτοψία. 
Η αστυνομία ζήτησε να υπάρχει και ένας "Επιστάτης" (της Επιστασίας), αλλά η Ιερά Κοινότητα τους απάντησε ότι ΔΕΝ μπορεί να δεχθεί την καταγγελία απευθείας από τους μοναχούς και ότι πρέπει "το μοναστήρι" να τους κάνει την καταγγελία!!!


ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ

Σήμερα (Τρίτη 25/4/2017) το πρωί, αστυνομικοί, ΚΑΤΕΣΧΕΣΑΝ το αυτοκίνητου άλλου μοναχού  από το κελί του (αυτοκίνητο που είχε πληρώσει ο ίδιος - απλά τα αυτοκίνητα στο Άγιο Όρος υποχρεωτικά εγγράφονται σε κάποια μονή). Το αυτοκίνητο -όπως πληροφορηθήκαμε- βρίσκεται τώρα στο προαύλιο της μονής Κουτλουμουσίου! Ο μοναχός προσήχθη στο αστυνομικό τμήμα για 4 περίπου ώρες!!! (και του πήραν το αυτοκίνητο και τον προσήγαγαν!)
Με τον τρόπο αυτό εκβιάζουν τους πατέρες αφού χάνουν τα κελιά τους, ακόμη και τα οχήματα που έχουν αγοράσει οι ίδιοι, για να αναγκαστούν να μνημονεύουν τον Βαρθολομαίο.


ΝΤΡΟΠΗ ...
Όπως φαίνεται κάποιοι "Αγιορείτες" ΔΕΝ έζησαν Πάσχα. Τους έχει κατακυριεύσει ο
σατανάς και πασχίζουν να κάνουν ότι μπορούν για να "τιμωρήσουν" τους αγωνιστές, ευσεβείς πατέρες που δεν προσκυνούν την αίρεση του Οικουμενισμού.



Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Tveit: “We believe in one God that has created one humanity to live together with its diversity and differences”



Apr 27, 2017
Speaking at the Al-Azhar International Peace Conference on 27-28 April in Egypt, the Ecumenical Patriarch, His All-Holiness Bartholomew I, Pope Francis and World Council of Churches (WCC) general secretary Rev. Dr Olav Fykse Tveit address topics of misinterpretation of religious text, the culture of peace in religion, and global peace and how it is affected by poverty, illness and exploitation.
More than 400 Muslim, Christian and political scholars and leaders were invited to the two-day event by Prof. Dr Ahmed al-Tayyeb, Grand Imam of Al-Azhar mosque and university. Chosen as Grand Imam of Al Azhar in 2010, Dr al-Tayyeb is an outspoken advocate for interreligious dialogue and peace, as well as a strong critic of religious extremism.
In his presentation to the conference, Tveit said “We believe in one God that has created one humanity to live together with its diversity and differences. We are here to share our reflections and commitment to show together what we believe this means in practice,” and added, “Together we should call for the care of the life of everybody created by God. We are accountable to the Creator when we meet one another as God’s creation.”
“As religious leaders we have a special responsibility to elevate the sanctity of the life of all human beings created by the Holy God. As communities of faith we are called to show this as love to one another, in relations of respect and care to everybody,” Tveit reflected, and added that “Violence in the name of religion cannot be done without violating the values of religion. Violence in the name of God towards those who are created in the image of God becomes violence against God. We are from the beginning to the end accountable to God.”
“As religious leaders, gathered today for peace, we have the duty of speaking with one voice, particularly against any advocacy of hatred that amounts to inciting violence, discrimination or any other violation of the equal dignity that all human beings enjoy regardless of their religion, belief, gender, political or other opinion, national or social origin, or any other status,” Tveit concluded.
Participation at the International Peace Conference followed on a WCC delegation’s visits to member churches in Egypt, as well as a day of Muslim-Christian dialogue with the Grand Imam of Al-Azhar and the Muslim Council of Elders, on 26 April.

ΠΗΓΗ: http://www.oikoumene.org/en/press-centre/news/tveit-201cwe-believe-in-one-god-that-has-created-one-humanity-to-live-together-with-its-diversity-and-differences201d

Ημερίδα για την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο- «Θερμές» ερωτήσεις από το ακροατήριο


Πτυχές της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου επιχειρεί να φωτίσει η ημερίδα που διοργανώνει σήμερα στη Θεσσαλονίκη η Θεολογική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με την οικεία μητρόπολη.
Στην αίθουσα συνεδριάσεων της μητρόπολης Θεσσαλονίκης ξεκίνησε το πρωί η ημερίδα με θέμα “Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος και το μήνυμά της στον σύγχρονο κόσμο”. Καθηγητές των δύο τμημάτων της Θεολογικής Σχολής παρουσίασαν εισηγήσεις σχετικά με την προετοιμασία της Συνόδου, την ύψιστη σημασία του θεσμού της Συνοδικότητας και τις συζητήσεις για τα κείμενα της Συνόδου που διενεργήθηκαν τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια της Συνόδου τον Ιούνιο του 2016 στην Κρήτη.
Η ημερίδα ξεκίνησε με τον χαιρετισμό του Κοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ κ. Μιλτιάδη Κωνσταντίνου. Ο κ. Κωνσταντίνου επεσήμανε το αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται η σύγχρονη κοινωνία και την “τεράστια ευθύνη με την οποία επιφορτίζεται η Εκκλησία να διατυπώσει πνευματικό λόγο, επιστημονικά τεκμηριωμένο όσο και νηφάλιο και να καθοδηγήσει όσους την εμπιστεύονται”.
Ακόμη, τόνισε ότι η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος επιχείρησε να αναδείξει την αληθινή σημασία των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η σύγχρονη κοινωνία. “Σκοπός της ημερίδας είναι να ρίξει φως στις λύσεις που προκύπτουν μέσα από τα κείμενα της Συνόδου, βασιζώμενες στην εμπειρία της ζωής της εν Χριστώ και στην αλήθεια του Ευαγγελίου”, ανέφερε συγκεκριμένα.
Ο πρόεδρος του Τμ. Θεολογίας ΑΠΘ κ. Παναγιώτης Σκαλτσής, στον χαιρετισμό του, υπογράμμισε ότι “σε έναν αιώνα που συνεχώς δοκιμάζεται, η Εκκλησία δεν μπορεί να μην είναι παρούσα και να κάνει συνεχώς επίκαιρο το μήνυμά της”. Κάνοντας λόγο για τις αντιδράσεις που εκφράσθηκαν απέναντι στη σύγκληση της Μεγάλης Συνόδου, είπε ότι “οι αντιδρώντες στη Σύνοδο αντιδρούν απέναντι στην ίδια την Εκκλησία”. Συμπλήρωσε ότι “η σημερινή ημερίδα περνά το μήνυμα που απορρέει από τη Σύνοδο, ότι δηλαδή η Ορθόδοξη Εκκλησία έχει να διαδραματίσει έναν πολυσήμαντο ρόλο. Είναι κρίμα εμείς με τον εγωισμό μας να σταθούμε εμπόδιο στον ρόλο αυτό”.
Τη θεμελιώδη σημασία του συνοδικού θεσμού για την Εκκλησία υπογράμμισε στον δικό του χαιρετισμό ο πρόεδρος του Τμ. Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας ΑΠΘ κ. Κωνσταντίνος Χρήστου. Ο κ. Χρήστου ανέφερε, ακόμη, ότι “οι στόχοι και τα αποτελέσματα της Συνόδου δεν είχαν την απαιτούμενη διάδοση στον λαό με αποτέλεσμα να υπάρξουν παρερμηνείες και ενστάσεις”.
“Δόξα τω Θεώ έγινε η Σύνοδος”
Με τη φράση αυτή ξεκίνησε την ομιλία του με θέμα “Σχόλια για την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο” ο καθηγητής του Τμ. Θεολογίας κ. Χρυσόστομος Σταμούλης, τονίζοντας σχετικά με την πρόοδο που πέτυχε η Μεγάλη Σύνοδος ότι “ο δρόμος από το τίποτα στο ελάχιστο είναι πολύς”.
Ο κ. Σταμούλης μίλησε, ακόμη, για τη χρήση των όρων ‘άνθρωπος’, ‘πρόσωπο’ και ‘Εκκλησία’ στα κείμενα της Συνόδου. Αναφερόμενος στην επικοινωνία των μηνυμάτων της Συνόδου, διαπίστωσε ότι “η ιστοσελίδα της Συνόδου είχε μόνο 7500 επισκέπτες. Αν τη Σύνοδο την έκανε η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, θα είχε εκατομμύρια”. “Πρέπει να μας απασχολήσει σε ποιους απευθυνόμαστε, τι συζητάμε και τι λέμε”, συμπέρανε. Κλείνοντας, υποστήριξε ότι “η Εκκλησία θα πρέπει να διεκδικεί παρουσία στη δημόσια πλατεία”.
Για τη “θέση και τις θέσεις της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου” μίλησε ο καθηγητής του Τμ. Ποιμαντικής Θεολογίας ΑΠΘ κ. Θεόδωρος Γιάγκου, ο οποίος συμμετείχε στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο ως μέλος της αντιπροσωπείας του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων. Ο κ. Γιάγκου μετέφερε τις εμπειρίες του από τις Προσυνοδικές συζητήσεις καθώς και από τις συνεδρίες της Συνόδου και μίλησε για τα θέματα που προέκυψαν μεταξύ των Εκκλησιών. Επίσης, αναφέρθηκε στην ιστορία των Οικουμενικών Συνόδων, τα προβλήματα που τις απασχόλησαν αλλά και τις διαφωνίες που υπήρχαν.
“Η επιτυχία της Συνόδου είναι η πορεία προς τη Σύνοδο, οι τεράστιες θεολογικές κατακτήσεις του 20ου αιώνα που επετεύχθησαν στην πορεία για τη Σύνοδο, η γνωριμία με τις άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες, το άνοιγμα προς τους ετεροδόξους που μας έδωσε την ευκαιρία να ξαναγνωρίζουμε τη δική μας παράδοση”, επεσήμανε, ολοκληρώνοντας την εισήγησή του.
Η τελευταία ομιλία της πρωινής συνεδρίας ήταν του αναπληρωτή καθηγητή του Τμ. Θεολογίας ΑΠΘ κ. Στυλιανού Τσομπανίδη με θέμα “Η απόφαση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου για τις σχέσεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας προς τον λοιπό χριστιανικό κόσμο: Μια πρώτη αποτίμηση”
“Για πρώτη φορά η Ορθόδοξη Εκκλησία δηλώνει με σαφήνεια ότι κατέχει κύρια θέση στην υπόθεση της προώθησης της ενότητας εντός του χριστιανικού κόσμου. Δηλώνει τη βούληση της συνέχισης της ενεργούς παρουσίας της στην οικουμενική κίνηση”, τόνισε ο κ. Τσομπανίδης.
Επιπλέον, ο κ. Τσομπανίδης ισχυρίστηκε ότι “η Σύνοδος αποτελεί ένα μεγάλο βήμα για τη συνέχιση του οικουμενικού διαλόγου, το βήμα αυτό, όμως, έμεινε μετέωρο. Υπάρχει έλειμμα όχι στην αυτοσυνειδησία της Ορθόδοξης Εκκλησίας αλλά στο πώς την υποστηρίζει”.
Αντιδράσεις και επικρίσεις
Μετά την ολοκλήρωση των ομιλιών, ακολούθησαν ερωτήσεις από το ακροατήριο. Κάποιες από αυτές εκφράσθηκαν σε θερμό τόνο καθώς προέρχονταν από αντιδρώντες απέναντι στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο αλλά και γενικότερα απέναντι στην οικουμενική κίνηση και τον διάλογο. Δεν έλειψαν, μάλιστα, οι αναφορές σε συγκεκριμένα εκκλησιαστικά πρόσωπα της Θεσσαλονίκης, γνωστά για την εναντίωσή τους απέναντι στον οικουμενικό διάλογο, που όπως υποστήριξαν οι ερωτώντες, διώκονται για αυτές τους τις απόψεις.
Την ίδια ώρα, έξω από το κτίριο της μητρόπολης όπου διενεργούνταν η ημερίδα, μέλη της ομάδας «Ορθόδοξοι Χριστιανοί νέοι της Θεσσαλονίκης» μοίραζαν έντυπο υλικό με επικριτικές απόψεις εναντίον της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου καθώς και τη «Χριστιανική Σπίθα».
Την πρωινή συνεδρία της ημερίδας παρακολούθησαν, μεταξύ άλλων, οι μητροπολίτες Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος και Μιλήτου κ. Απόστολος και ο επίσκοπος Αμορίου κ. Νικηφόρος. Η ημερίδα θα συνεχισθεί και θα ολοκληρωθεί το απόγευμα στο Α΄Αμφιθέατρο της Θεολογικής Σχολής.
Ακολουθεί ολόκληρος ο χαιρετισμός του Κοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ κ. Μιλτιάδη Κωνσταντίνου
Η συνειδητοποίηση ότι η σύγχρονη κοινωνία έχει φτάσει σε ένα αδιέξοδο από το οποίο αναζητά δρόμους εξόδου δεν περιορίζεται στους κύκλους των κοινωνιολόγων, αλλά συνιστά πλέον βασικό χαρακτηριστικό ολόκληρης της ανθρώπινης κοινωνίας, η οποία έχει αποδυθεί σε μια διαρκή αναζήτηση νέων αξιών και προσανατολισμών, που με τη σειρά της προκαλεί ραγδαίες μεταβολές σε όλα τα κοινωνικά στρώματα.
Το μέγεθος και την έκταση της αναζήτησης αυτής μπορεί να αποκαλύψει μια πρόχειρη αναζήτηση στον Χρυσό Οδηγό, που θα αποκαλύψει τον πραγματικά τεράστιο αριθμό των “επαγγελματιών” της εξαπάτησης του κόσμου και της εκμετάλλευσης της ανασφάλειας που γεννά η κρίση: Αστρολόγος, οραματιστής, μελλοντολόγος, καφεμάντης, χαρτομάντης, ταρομάντης, κρυσταλλομάντης, ερμηνευτής ονείρων, ειδικός στη μεταφυσική, στις καρμικές σχέσεις, στις εξακριβώσεις προτέρας ζωής, στην ερωτική συνάστρια, στη διόραση, στον μαγνητισμό, στην ενίσχυση της αύρας, στις επανασυνδέσεις σχέσεων, στο λύσιμο μαγείας, στο κοκκαλάκι της νυχτερίδας, στο κινέζικο ωροσκόπιο, στο αστρολογικό Φενκ-σουϊ, στα ρουνικά σύμβολα, στα αιγυπτιακά φυλακτά, στα ξόρκια, στα φίλτρα, στα έλαια, στις αναγεννησιακές συνταγές, στη μαντεία με κουκιά, αλλά και άλλα περίεργα, όπως τα τσάκρα και τα τάντρα, που έχουν σχέση με τη θεά Σίβα.
Εύκολα μετά την αναζήτηση αυτή μπορεί κανείς να αντιληφθεί την τεράστια ευθύνη με την οποία επιφορτίζεται η Εκκλησία να διατυπώσσει πνευματικό λόγο, επιστημονικά τεκμηριωμένο όσο και νηφάλιο, και να καθοδηγήσει όσους την εμπιστεύονται, καθώς ούτε από τον χώρο της Εκκλησίας απουσιάζουν δυστυχώς ανάλογα φαινόμενα, αν και με διαφορετικές ονομασίες: Γνήσιοι Ορθόδοξοι, Ενιστάμενοι, Αποτειχισμένοι, δήθεν επόμενοι τοις αγίοις Πατράσι, των οποίων τα συγγράμματα όμως ουδέποτε έκαναν τον κόπο να τα μελετήσουν μέσα στην ιστορική τους, πολιτισμική και κυρίως πνευματική συνάφεια, αλλά τα χρησιμοποιούν σαν συνθήματα που τα στρέφουν εναντίον οποιουδήποτε δεν ακολουθεί τον ολισθηρό δρόμο τους.
Απέναντι σ’ αυτήν την πρόκληση η Εκκλησία δεν έμεινε απαθής. Το κείμενο της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθόδοξης Εκκλησίας με τίτλο: «Ἡ ἀποστολὴ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἐν τῷ συγχρόνῳ κόσμῳ. Η συμβολή τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἰς ἐπικράτησιν τῆς εἰρήνης, τῆς δικαιοσύνης, τῆς ἐλευθερίας, τῆς ἀδελφοσύνης καί τῆς ἀγάπης μεταξύ τῶν λαῶν, καί ἄρσιν τῶν φυλετικῶν καί λοιπῶν διακρίσεων» επιχειρεί να αποτελέσει μια τέτοια φωνή που θα μπορεί να ακουστεί στην εποχή μας. Όπως τονίζεται στο εισαγωγικό σημείωμα του κειμένου, «Ἐμπνεομένη διαρκῶς ἀπό τήν προσδοκίαν καί τήν πρόγευσιν τῆς Βασιλείας τοῦ Θεοῦ, ἡ Ἐκκλησία δέν ἀδιαφορεῖ διά τά προβλήματα τοῦ ἀνθρώπου τῆς ἑκάστοτε ἐποχῆς, ἀλλά, ἀντιθέτως, συμμετέχει εἰς τήν ἀγωνίαν καί τά ὑπαρξιακά προβλήματά του, αἴρουσα, ὅπως ὁ Κύριός της, τήν ὀδύνην καί τάς πληγάς, τάς ὁποίας προκαλεῖ τό κακόν εἰς τόν κόσμον καί ἐπιχέουσα, ὡς ὁ καλός Σαμαρείτης, ἔλαιον καί οἶνον εἰς τά τραύματα αὐτοῦ (Λου 10:34) διά τοῦ λόγου “τῆς ὑπομονῆς καὶ παρακλήσεως” (Ρωμ 15:4, Εβρ 13:22) καί διά τῆς ἐμπράκτου ἀγάπης. Ὁ λόγος της πρός τόν κόσμον ἀποβλέπει πρωτίστως ὄχι εἰς τό νά κρίνῃ καί καταδικάσῃ τόν κόσμον (πρβλ Ιωα 3:17 καί 12:47), ἀλλά εἰς τό νά προσφέρῃ εἰς αὐτόν ὡς ὁδηγόν τό Εὐαγγέλιον τῆς Βασιλείας τοῦ Θεοῦ, τήν ἐλπίδα καί βεβαιότητα ὅτι τό κακόν, ὑπό οἱανδήποτε μορφήν, δέν ἔχει τόν τελευταῖον λόγον εἰς τήν ἱστορίαν καί δέν πρέπει νά ἀφεθῇ νά κατευθύνῃ τήν πορείαν της». Διευκρινίζεται ακόμα από την αρχή ότι: «Ἡ ἀποστολή αὐτή πρέπει νά ἐκπληροῦται ὄχι ἐπιθετικῶς ἤ διά διαφόρων μορφῶν προσηλυτισμοῦ, ἀλλά ἐν ἀγάπῃ, ταπεινοφροσύνῃ καί σεβασμῷ πρός τήν ταυτότητα ἑκάστου ἀνθρώπου καί τήν πολιτιστικήν ἰδιαιτερότητα ἑκάστου λαοῦ».
Κύριο χαρακτηριστικό του παραπάνω κειμένου είναι ότι δεν αποφεύγει να κατονομάσει τις γενεσιουργές αιτίες των προβλημάτων που ταλανίζουν τον σύγχρονο άνθρωπο. Όσο αυτονόητο και να ακούγεται αυτό, συμβαίνει συχνά, ιδιαίτερα στη γλώσσα των πολιτικών, η περιγραφή των προβλημάτων να γίνεται με τέτοιο τρόπο που δύσκολα αναδεικνύεται η αληθινή σημασία τους και στις περισσότερες περιπτώσεις συσκοτίζονται οι αιτίες που τα προκαλούν.
Ακριβώς αυτή την αληθινή σημασία των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η σύγχρονη κοινωνία επιχείρησε να αναδείξει η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος και σκοπός της Ημερίδας αυτής είναι να ρίξει φως στις λύσεις που προκύπτουν μέσα από τα κείμενά της, βασιζώμενες στην εμπειρία της ζωής της εν Χριστώ και στην αλήθεια του Ευαγγελίου του. Κάποιοι, ευτυχώς ελάχιστοι, παρά τον μεγάλο θόρυβο που προσπαθούν να ξεσηκώσουν, αμφισβήτησαν το δικαίωμα της Εκκλησίας να ανταποκριθεί συνοδικώς στις σύγχρονες προκλήσεις. Όμως, αν μια Εκκλησία δεν μπορεί να δώσει μαρτυρία της πίστης της μέσα από τη ζωή, αν δεν μπορεί να βροντοφωνάξει το επιχείρημα του Φιλίππου προς τον φίλο του Ναθαναήλ “έλα και δες”, αυτό σημαίνει ότι έχει αποκοπεί από τη ζωή, οπότε η όποια διατύπωση της πίστης της παραμένει στην πραγματικότητα κενό γράμμα και αυτή ακριβώς είναι η παθογένεια του σύγχρονου φουνταμενταλισμού.
Με αυτές τις σκέψεις συγχαίρω τους διοργανωτές αυτής της ημερίδας και εύχομαι επιτυχία στις εργασίες της.






ΠΗΓΗ: http://orthodoxia.info/news/%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B7-%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CE%BF/

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟ ΚΑΪΡΟ (ΦΩΤΟ)


Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, βρίσκεται από χθες στην Αίγυπτο, προσκεκλημένος του Πανεπιστημίου Ελ Άζχαρ, για να μιλήσει στη Διεθνή Διάσκεψη για την Ειρήνη.
Σήμερα, Πέμπτη 27 Απριλίου 2017, ο Πατριάρχης παρέστη και ομίλησε στην έναρξη της Διάσκεψης, παρουσία εκπροσώπων ισλαμικών και χριστιανικών θρησκευτικών ιδρυμάτων.
Δημοσιεύουμε τα πρώτα στιγμιότυπα. 



On April 27, 2017, His All-Holiness met with the Grand Imam of Al-Azhar, Sheikh Ahmed el-Tayeb, and attended an Interreligious Conference at Al-Azhar University, where he delivered an address in English on the topic “Religions and Peace”.




ΠΗΓΗ: http://fanarion.blogspot.gr/2017/04/blog-post_45.html

OIKOΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΑΝΑΛΕΚΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΚΚΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ


OIKOΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΑΝΑΛΕΚΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΚΚΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

Του κ. Ανδρέα Κυριακού, θεολόγου
=====

Σε ανοικτή δημόσια διάλεξη του, στα κεντρικά γραφεία του Π.Σ.Ε., στη Γενεύη της Ελβετίας, ο Οικουμενικός Πατριάρχης, αναφερόμενος στην “Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθοδόξου Εκκλησίας» ανέφερε, συν τοις άλλοις, και τα πιο κάτω: «Γι’ αυτό το λόγο η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος τόνισε ότι η ορθόδοξη συμμετοχή στο κίνημα για την αποκατάσταση της ενότητος στη Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία δεν είναι ξένη προς τη φύση της Ορθόδοξης Εκκλησίας…». 

Πραγματικά ο Παναγιώτατος μιλά έξω από τα δόντια. Δεν έχει πλέον κανένα λόγο να κρατά τα προσχήματα. Δεν συμφωνεί ποσώς με το Μέγα Βασίλειο, που εύχεται στη Θ. λειτουργία: «τους πεπλανημένους επανάγαγε και σύναψον τη Αγία σου Καθολική και Αποστολική Εκκλησία» και «τας των αιρέσεων επαναστάσεις ταχέως κατάλυσον, τη δυνάμει του Αγίου σου Πνεύματος». ΔΕΝ φρονεί ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία (!!!). Αυτό βγαίνει αβίαστα από τις επίσημες αυτές τοποθετήσεις του.

Η αιρετική «θεωρία των κλάδων» που εισήγαγε, για τους δικούς του λόγους, ο παραπαίων Αγγλικανισμός, έγινε από καιρό λάβαρο των οικουμενιστών. Παλεύει, ο Παναγιώτατος και οι συν αυτώ, με σύμμαχους τους Προτεστάντες για ξαναφτιάξουν ΜΑΖΙ (!!!) τη Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, λες κι ο Χριστός μας είπε ψέμματα όταν έλεγε: «και ιδού εγώ μεθ’ υμών ειμί πάσας τας ημέρας, έως της συντελείας του αιώνος» (Ματθ. κη΄ 20)!!! «Τι χρείαν έτι έχομεν μαρτύρων»;
 
Αλλότρια προς τη φύση της Ορθόδοξης Εκκλησίας η τοιαύτη τοποθέτηση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.
Παναγιώτατε: «Έκαστον γαρ δένδρον εκ του ιδίου καρπού γινώσκεται. Ου γαρ εξ ακανθών συλλέγουσι σύκα, ουδέ εκ βάτου συλλέγουσι σταφυλάς» (Λουκ. ς΄44), δηλώνει το αψευδές στόμα του Κυρίου. Σπεύσατε να μιμηθείτε τον προκάτοχό σας Ιερεμία Β΄ τον Τρανό, που διετράνωσε σταράτα στους Προτεστάντες πως πρέπει να ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ στην Εκκλησία.