Κυριακή 8 Ιουλίου 2018

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ Π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ


Τρικαμηνικής ανοησίας το ανάγνωσμα

Αν και κάθε φορά που ο γνωστός "ιερο... μονομάχος"[1]  π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς στέλνει από το "σπήλαιό" του ένα νέο του άρθρο κατά των Γνησίων Ορθοδόξων, εμείς λέμε ότι είναι η τελευταία φορά που ασχολούμαστε με τις ασυναρτησίες του, εν τούτοις κάθε φορά μας αναγκάζει να απαντούμε αφού μας εκπλήσσει όλο και περισσότερο με τα νέα απίθανα "επιχειρήματα" που εφευρίσκει εναντίον μας· επιχειρήματα τόσο έωλα, για όσους γνωρίζουν, αλλά τόσο επικίνδυνα για τη μεγάλη μάζα που εντυπωσιάζεται δυστυχώς με πομφόλυγες. Έτσι δεν μπορούμε να μη σχολιάσουμε το νέο του άρθρο, που δημοσίευσε η "Πατερική Παράδοση"[2], η οποία δυστυχώς, ως δέσμια μιας νοσηρής γεροντολατρείας, δεν τολμά να εκφράσει αντιρρήσεις στον "Πάπα του Κισσάβου"...

Τί μας λέει λοιπόν ο π. Ευθύμιος στο νέο του άρθρο. Άκουσον, άκουσον! Δεν έχει σημασία λέει, το ότι Μασόνοι αποφάσισαν την αλλαγή του Ημερολογίου, γιατί η Εκκλησία στο παρελθόν δέχθηκε αποφάσεις Τοπικών Συνόδων, που έγιναν ακόμη και από αιρετικούς. Και μας φέρνει ως παράδειγμα, την Τοπική Σύνοδο της Αντιοχείας, στην οποία συμμετείχαν αρειανόφρονες. Μας κάνει επίσης μαθήματα ...Οικονομίας η οποία "ἀποσκοπεῖ εἰς τὴν σωτηρία τῶν πολλῶν, καὶ ἰδίως τῶν ἀδυνάτων". Θεωρεί δε ότι η εν Κωνσταντινουπόλει Σύνοδος του 1923 ασχολήθηκε με την "διόρθωσι ἑνὸς λάθους ἀστρονομικοῦ", ενώ κλείνει με τον εξής ...ακαταμάχητο παραλληλισμό για το Ημερολογιακό Ζήτημα:  "Εἶναι σάν, ἐπὶ παραδείγματι, τὴν ἀλλαγὴ τοῦ ἐθνικοῦ μας νομίσματος ἀπὸ τὴν δραχμὴ εἰς τὸ εὐρώ, τὴν ὁποία καλῶς ἢ κακῶς ἔκανε ἡ πολιτεία, καὶ ἡ Ἐκκλησία δέχθηκε νὰ χρησιμοποιῆ τὸ εὐρὼ στὶς καθημερινὲς συναλλαγές της, διότι τὸ θέμα αὐτὸ κατ’ οὐσίαν οὐδεμία δογματικὴ ἢ σωτηριολογικὴ προέκτασι ἔχει".

Αγαπητοί φίλοι, δεν θέλουμε να μακρυγορήσουμε.

Όπως φαίνεται, για άλλη μια φορά, ο π. Ευθύμιος έχει μαύρα μεσάνυχτα. Για να δει λίγο φως χρειάζεται:  

α) Να διαβάσει, πρώτα από όλα, τα Πρακτικά της εν Κωνσταντινουπόλει Συνόδου του 1923 για να έχει μια στοιχειώδη γνώση του τί εκεί αποφασίστηκε, από ποιους και για χάρη ποίων[3].

β) Να αναλογιστεί γιατί ουδείς εκ των Αποτειχισθέντων από την επίσημη Εκκλησία, κατά τα 95 αυτά χρόνια που πέρασαν από την Ημερολογιακή Καινοτομία, δεν είχε αποσυνδέσει το Ημερολογιακό Ζήμτημα από τον Οικουμενισμό. Να αναλογιστεί επίσης γιατί έχει απομείνει μόνος του (εκτός αν θεωρεί τον εαυτό του ...Άγιο Μάξιμο Ομολογητή).

γ) Να εγκαταλείψει την υπερζηλωτική και απωθητική τακτική του τύπου "Οικονομία για μας, Ακρίβεια για τους άλλους", διότι δεν μπορεί να μιλά για Οικονομία στο θέμα του Ημερολογίου, όταν έχει καταφάγει τις σάρκες των Θεσσαλονικέων πατέρων, που ζητούν Οικονομία στην Αποτείχιση και αυτοί με το ίδιο επιχείρημα ότι αυτή "'αποσκοπεῖ εἰς τὴν σωτηρία τῶν πολλῶν, καὶ ἰδίως τῶν ἀδυνάτων".

δ) Τέλος, να ξαναδιαβάσει στο άρθρο του το σημείο στο οποίο γράφει σωστά πως η Τοπική Σύνοδος της Αντιοχείας "σύμφωνα μὲ τὴν ἅγιο Νικόδημο τὸν Ἁγιορείτη, ἔλαβε ἐπικύρωσι τῶν Κανόνων της ἀορίστως ἀπὸ τὴν 4η καὶ τὴν 7η Οἰκουμενικὲς Συνόδους καὶ ὡρισμένως ἀπὸ τὴν 6η Οἰκουμενική" και ας μας απαντήσει, αν μπορεί, στο εξής ερώτημα: ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΕΛΑΒΕ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ Η ΕΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΙ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ 1923;


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
[1] Ως γνωστόν ο π. Ευθύμιος δεν αναγνωρίζει κανέναν άλλον κληρικό πλην του εαυτού του, ως ορθόδοξο, αλλά και δεν αναγνωρίζεται από κανέναν άλλον, γι  αυτό και δεν κοινωνεί κανείς μαζί του.
[3] Θα τα βρει εδώ:




ΠΗΓΗ: https://krufo-sxoleio.blogspot.com/2018/07/blog-post_7.html

10 σχόλια:

  1. Εντωμεταξυ αν διαβάσετε τα σχόλια στη πατερικη παράδοση κάτω από το αιρετικο άρθρο του τρικαμηνα , όσοι τον ακολουθούν τυφλα νομίζουν τώρα ότι ο π ευθυμιος απάντησε χαχαχαχα
    Φυσικά και πότε δε θα λάβει η ψευδοσυνοδος του μασονου Μεταξάκη έγκριση με όσα αιρετικα αποφάσισε εκεί. Τόσο τυφλωση έχει το ποιμνιο του τρικαμηνα; εδώ για να δικαιολογησει πλέον το αδικαιολογητα φτάνει στο σημείο να λέει ότι αν ειναι μασονος αιρετικος ο ψευδοπατριαρχης ότι και παλι δε δικαιολογει την αποτειχιση!!!! Ξέχασε τους Αγίους που διδάσκουν αποτειχιση ;;; ;;Ξέχασε τους κανόνες που διδάσκουν αποτειχιση ;;;;
    Έφτασε στο σημείο να πει ότι αιρετικοι μασονοι μπορεί να πάρουν αποφάσεις στην Εκκλησία χαχαχα
    Ενώ το παράδειγμα που έγραψε λέει ότι οι ορθοδοξοι πήραν έναν κανόνα από αιρετικους κ αφού τον διαμορφωσαν για να έχει το ακατηγορητο τον έβαλαν στην ορθοδοξια κ έγινε κ οικουμενικη σύνοδος για να γίνει μετά αποδεκτος κ να αποφασίσει ότι δεν υπάρχουν δογματικες διαστάσεις.

    Ενώ στο ημερολογιακο δεν έκαναν ορθόδοξοι τη αλλαγή αλλά μασονοι αιρετικοι στη ψευδοσυνοδο του Μεταξάκη που είναι ληστρικη και αιρετικη και ακυρη με όσα αποφάσισαν εκεί και προκάλεσαν σχισμα και ούτε έγινε οικουμενικη σύνοδος να αποφασίσει ότι δεν υπάρχουν δογματικες διαστάσεις.
    Εκεί οδηγεί η πλάνη!! Ούτε τολμουν στη πατερικη παράδοση να αναρτησουν το άρθρο που ξεμπροστιαζει τον τρικαμηνα και οσα πλανεμενα γράφει!!
    Καλά όσο για τα σχόλια... Μόνο σχόλια όσων λατρεύουν τον τρικαμηνα δέχεται και δεν καταλαβαίνουν τι αιρετικα πράγματα μόλις έγραψε ο αμετανοητος τρικαμηνας !! Αφήστε τους δεν βάζουν μυαλό με τίποτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γράφουν κιόλας ότι πανικοβληθηκαν οι Παλαιοημερολογητες χαχαχα! Πραγματικά τόσο τυφλοί είναι; Δεν βλέπουν τι γράφει ο Τρικαμηνας;
    Αποτειχιση απο τον οικουμενισμο με αποδοχή αποφάσεων μασονων οικουμενιστων χαχα και κοινωνία με τους οικουμενιστες!!! και θέλουν και ακρίβεια και κατηγορούν όπως πολύ καλά λέει το άρθρο του κρυφου σχολείου το π Θεόδωρο ζήση κτλ, εδώ υπάρχουν αποδείξεις ότι ο τρικαμηνας στέλνει για γάμους και βαπτισεις σε οικουμενιστες! Ελπίζω να καταλάβουν σύντομα ότι ούτε καν αποτειχισμενοι δεν είναι! Αυτοι μιλούν θεωρητικά για την ακρίβεια για να ρίχνουν στάχτη στα μάτια όσων τους ακολουθούν τυφλα στη πράξη είναι οικονομιστες!!!! Ευχόμαστε να ξυπνησουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς ακολουθεί πιστά έναν γνωστό κατηφορικό δρόμο. Πολλοί ακολούθησαν αυτόν τον δρόμο νομίζοντας ότι μόνον αυτοί ακολουθούν την ορθή ομολογία - πίστη ενώ όλοι οι υπόλοιποι έχουν εκπέσει. Εμείς οι συκοφαντικά ονομαζόμενοι Παλ/τες, έχουμε κακή πείρα από τέτοιες καταστάσεις έως σήμερον! Του το είχαμε γράψει αλλά.....
    Όλοι αυτοί οι μεμονωμένοι ''σωτήρες'' έχουν κοινά ιδιώματα. Το έχουμε ξαναδεί το ''έργο'' οπότε δεν μας κάνει και ιδιαίτερη εντύπωση. Το λυπηρό με τον π. Ευθύμιο, είναι ότι ενώ του είχαμε εξηγήσει παλαιότερα τον τρόπο να αποφύγει τα λάθη ο ίδιος συνεχίζει, με αποτέλεσμα να βλέπουμε αυτό που γίνεται έτη και έτη με τους διάφορους ''μεμονωμένους ορθόδοξους σωτήρες''! Αν συνεχίσει έτσι, θα τον εγκαταλείψουν κάποια στιγμή και οι πλέον τελευταίοι 'πιστοί'' του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι λυπηρό... Να υπάρχουν αποτειχισμένοι που δεν θέλουν να κοινωνήσουν με τον Οικουμενισμό, και καλά κάνουν, κοινωνούν όμως με τον ίδιο τον διάβολο άμεσα, αφού έχει γίνει ο ίδιος ο ''Επίσκοπος'' που δίχως να το γνωρίζουν μνημονεύουν! Πως αποδεικνύεται αυτό; Πολύ εύκολα! Όλοι είναι πλανεμένοι, αιρετικοί, σχισματικοί κ.λπ. εκτός; μα από τους ίδιους μεμονωμένους, διάσπαρτους ''σωτήρες'' οι οποίοι ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΙ έχουν την ανόθευτη και πατερική εκκλ. διδασκαλία της Ορθ. Πίστεως!

    Οπότε ο ''Επίσκοπος'' που μνημονεύουν είναι ο ίδιος ο εγωισμός τους, δηλαδή ο διάβολο που κρύβεται σε αυτόν τον εγωισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον οι υγιείς αποτειχισμενοι από συζητήσεις που κάνω είναι προς αναζήτηση ορθοδοξων επισκοπων, δεν θέλουν να μείνουν ανεπισκοποι και αποδέχονται τη Σύνοδο Καλλινικου ότι διεσωσε τη πίστη όταν η κρατική Εκκλησία ήταν στην αιρεση του οικουμενισμου. Δηλαδή δεν τα ισοπεδωνουν όλα όπως ο τρικαμηνας κ κάποιοι άλλοι που θεωρούν μόνο τους εαυτούς τους ορθοδοξους και τους Γοχ πλανεμενους!!

      Διαγραφή
    2. Υπάρχουν καλοπροαίρετοι που όντως ενδιαφέρονται να έλθουν κοντά μας, αν όχι άμεσα τουλάχιστον έμμεσα, αλλά και σε αυτήν την περίπτωση ο πονηρός καραδοκεί. Υπάρχουν οι διάφοροι δήθεν ''Γ.Ο.Χ'' που και αυτοί ως αποτειχισμένοι από τους πάντες, ''διαβλέπουν'' τις δήθεν πλάνες και εμποδίζουν τους καλοπροαίρετους να εισέλθουν εις τον κοινό αγώνα. Ενότητα, ομόνοια και οτιδήποτε σχετικό, γι΄ αυτούς είναι ανύπαρκτα, και βλέπουν ότι έχουν εντός τους. Δηλαδή, μίση, έριδες, πλάνες, κακία, διαμάχες, διασπάσεις, διχόνοιες και και και......

      Κατ΄ εμέ χειρότεροι είναι αυτοί οι δήθεν Γ.Ο.Χ, ή καλύτερα ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ Γ.Ο.Χ τους οποίους ο απ. Παύλος τους ονομάζει ''ψευδάδελφους'', παρά οι αποτειχισμένοι του Ν.Η.

      Διαγραφή
    3. Αυτά υπάρχουν παντού όπως στους αποτειχισμενους έτσι κ στους Γοχ
      Υπάρχουν μιση, εριδες, πλάνες, κακίες. Τουλάχιστον όμως να ψαχνονται οι άνθρωποι να μην ισοπεδωνουν τα πάντα! Να προχωρούν σε κοινό αγώνα ενάντια στον οικουμενισμο. Αλλά όταν υπάρχουν αποτειχισμενοι τύπου τρικαμηνα που δεν μπορούν να αμτιληφθουν βασικές αλήθειες λογικό είναι να γίνονται διασπασεις στον αγώνα! Εκείνος το μόνο μέλημα που έχει είναι να αποδείξει ότι δεν πειράζει να ακολουθουν το νέο ημερολόγιο και τις αποφάσεις Μεταξάκη!! Τον νοιάζει να βγάλει πλανεμενους τους Γοχ που ο Θεός τους φωτισε τότε και αποτειχιστηκαν από τους μασονους οικουμενιστες ψευδοπατριαρχες και ψευδεπισκοπους και κράτησαν την πίστη μακριά από την παναιρεση του οικουμενισμου !! Βέβαια αυτα τα κάνει γιατί οι αποτειχισμενοι που κρατούν το παλαιό ημερολόγιο και δεν αποδέχονται τις αποφάσεις Μεταξάκη δεν θέλουν εκκλησιαστικη επικοινωνία μαζί του και καλά κάνουν εφόσον υποστηρίζει τέτοιες πλανεμενες θέσεις και έχει κοινωνία με τον οικουμενισμο έμμεσα. Να δούμε πότε ο ίδιος θα καταλάβει τη πλάνη του ή τουλάχιστον όσοι τον ακολουθούν!

      Διαγραφή
    4. Ο Κύριος να μας λυπηθεί και να μας ελεήσει αδερφέ, διότι τα αποτελέσματα των πράξεών μας τα βλέπουμε......

      Διαγραφή
    5. @ΙΩΑΝΝΗΝ. Γράφεις, ἀδερφέ:"Υπάρχουν οι διάφοροι δήθεν ''Γ.Ο.Χ'' που και αυτοί ως αποτειχισμένοι από τους πάντες, ''διαβλέπουν'' τις δήθεν πλάνες και εμποδίζουν τους καλοπροαίρετους να εισέλθουν εις τον κοινό αγώνα. Ενότητα, ομόνοια και οτιδήποτε σχετικό, γι΄ αυτούς είναι ανύπαρκτα, και βλέπουν ότι έχουν εντός τους. Δηλαδή, μίση, έριδες, πλάνες, κακία, διαμάχες, διασπάσεις, διχόνοιες και και και......Κατ΄ εμέ χειρότεροι είναι αυτοί οι δήθεν Γ.Ο.Χ, ή καλύτερα ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ Γ.Ο.Χ τους οποίους ο απ. Παύλος τους ονομάζει ''ψευδάδελφους'', παρά οι αποτειχισμένοι του Ν.Η."

      Δυστυχῶς, ἀδερφέ μου, μέ αὐτό τό σχόλιόν σου ἀπέδειξες αὐτό πού ἄφηνες νά ἐννοηθῇ ἐδῶ καί δύο περίπου μῆνες, ὅτι δηλαδή δέν σ' ἐνδιαφέρει ἡ Ἀλήθεια, ἀλλ' ἡ ἑνότης ἐν τῇ αἱρέσει. Ἔτσι συμπεριφέρονται ὅσοι ἀνήκουν σέ σέκτες, ἀδερφέ μου! Καί ἐπειδή μέ αὐτούς οὐδεμίαν σχέσιν ἐπιθυμῶ νά ἔχω, δέν θά ἐπισκεφθῶ ἄλλην φοράν τό ἱστολόγιόν σου. Καλή μετάνοια τόσον γιά τίς αἱρέσεις πού ὑπερσπίζεσαι ὅσον καί γιά τίς συκοφαντίες σου ἐναντίον τῶν "ἀποστατῶν ἀπό τούς ΓΟΧ"!

      Διαγραφή
    6. κ. Χατζηνικολάου όπως επιθυμείτε. Ο κάθε άνθρωπος πλάσθηκε ελεύθερος και αυτεξούσιος. Πρωτίστως όμως, και πριν βγάλετε τα συμπεράσματά σας, θα έπρεπε να με ρωτήσετε για ποιούς ομιλώ, αλλά δεν το κάνατε και βγάλατε συμπέρασμα. Ας είναι και έτσι. Και μην εισέλθετε εις τον κόπον να ερωτήσετε τώρα, δηλαδή εκ των υστέρων, διότι δεν θα σας απαντήσω.

      Να είστε καλά και ο Κύριος να σας ευλογεί.

      Διαγραφή