Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018

«Οὐδείς τῶν Ἁγίων εὓρηται οὓτω διερευνήσας ταῦτα, ὃτι μηδέ οἷόν τε οὒτε μήν ἐκδέδωκε φυλάττειν ἡμᾶς»


Ο κ. Τσακίρογλου εξαντλεί όλες τις συγγραφικές του δυνάμεις δια να αποδείξει την ''αλήθεια''! Δανείζεται λοιπόν στοιχεία από ένα παλαιό βιβλίο του κ. Σακαρέλλου (εδώ). Κατ΄ αρχάς· ποιός άραγε του είπε του κ. Τσακίρογλου ότι εμείς αποδεχόμαστε όλα τα γραφόμενα του κ. Σακαρέλλου ή ακόμα και τον ίδιο κ. Σακαρέλλο; Μήπως ο κ. Σακαρέλλος είναι εκπρόσωπος των Γ.Ο.Χ; Μάλλον ο κ. Τσακίρογλου έχει ''μαύρα μεσάνυκτα'' και προσπαθεί να βρεί απ΄ οπουδήποτε επιχειρήματα δια να ''κατατροπώσει τους Γ.Ο.Χ''!

Με λίγα λόγια και επί της ουσίας, θα υπενθυμίσουμε απόσπασμα από παλαιά απάντηση (2013) δια να μην νομίζει ο ίδιος ότι ''ανακάλυψε την Αμερική'':

«Ἐμᾶς, βεβαίως, δέν μᾶς κλονίζει τό γεγονός ὃτι οἱ Ρῶσσοι τῆς Διασπορᾶς εἶχαν ἔμμεση κοινωνία μέ τούς Νεοημερολογίτες, γιατί ἒχουμε μελετήσει τήν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας καί τήν διδασκαλία τοῦ Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου.
           Τί γράφει, λοιπόν, ὁ Μέγας Ὁμολογητής Ἃγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης ἑρμηνεύοντας αὐθεντικά τίς ἀποφάσεις τῆς Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου;
            Ἐπειδή πολλές φορές ἐπικράτησαν οἱ αἱρετικοί στήν Ἐκκλησία καί μάλιστα γιά μεγάλα χρονικά διαστήματα, ὃσοι ἓλκουν ἀπό αὐτούς τήν χειροτονία καί οἱ μετά τῶν δευτέρων τούτων συλλειτουργήσαντες θά πρέπει νά θεωρηθοῦν, κατά τήν ἀνορθόδοξη γνώμη τῶν ἀνωτέρω συγγραφέων, καθηρημένοι, ἐάν ἡ καθαίρεση ἐπέρχεται αὐτομάτως.
            Ἑπομένως ὃλοι τότε θά εἶναι καθηρημένοι, οὐδαμοῦ θά εὑρίσκεται ἡ Ἱερωσύνη καί θά εἶχε πρό πολλοῦ ἐκλείψει ἡ Ἱερωσύνη πάνω στή γῆ καί ἡ σώζουσα Θεία Χάρις ἀλλά καί αὐτή ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία.
            Ἡ κακοδοξία πού ὑποστηρίζουν, ἐξαλείφει τήν Χάριν καί τήν Ἐκκλησία πάνω στή γῆ. Διότι, ὃπως σημειώνει ὁ Ἃγιος Μέγας Ὁμολογητής Θεόδωρος «πολλά συνέβη καί συμβαίνει τοιαῦτα παραπτώματα ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ». Γιαὐτό τό λόγο δέν βρέθηκε καί οὒτε βρίσκεται κανένας Ἃγιος πού νά τά διερεύνησε τά πράγματα μέ αὐτόν τόν ἀνορθόδοξο τρόπο καί οὒτε μᾶς παρέδωσε νά φυλάσσουμε τέτοια παράδοση: «Οὐδείς τῶν Ἁγίων εὓρηται οὓτω διερευνήσας ταῦτα, ὃτι μηδέ οἷόν τε οὒτε μήν ἐκδέδωκε φυλάττειν ἡμᾶς».

Ο κ. Τσακίρογλου επειδή γράφει άρθρα (που παρουσιάζουν διάφορα ιστορικά στοιχεία), μεγάλου μεγέθους, έχει την εντύπωση ότι κάποιος πρέπει και να τον αντικρούσει! Ας λύσει λοιπόν τα περι Φινλανδίας κ.λπ.  με τον ίδιο τον κ. Σακαρέλλο! 

6 σχόλια:

  1. Τί ασχολείσαι, Ιωάννη μου; Οι τρικαμηνικοί έχουν φάει τόσες κατραπακιές όλον αυτόν τον καιρό που μόνιμό τους μέλημα πλέον είναι να προσπαθούν να χτυπήσουν τους παλαιοημερολογίτες με κάθε τρόπο και μέσο! Αύριο μεθαύριο είναι ικανοί να μας πολεμήσουν ακόμη και εν τω προσώπω του Ματθαίου Καρπαθάκη, τις κακοδοξίες του οποίου εμείς πρώτοι έχουμε απορρίψει (όπως και της Μαγδαληνής μοναχής, Σακαρέλλου και άλλων ΓΟΧ). Μου θυμίζει δε η τακτική τους, την τακτική του πρώην Ζηλωτού π. Βασιλείου Παπαδάκη και την τακτική του πάλαι ποτέ "Αντιαρετικού Εγκολπίου", που χρησιμοποιούσαν επιχειρήματα των Ματθαιϊκών για να χτυπήσουν τους Φλωρινικούς, επιχειρήματα των Κυπριανιτών για να χτυπήσουν τους Ματθαιϊκούς και γενικώς ό,τι τους βόλευε μόνο και μόνο για να μας χτυπήσουν γενικώς, χωρίς να ενδιαφερθούν για το τί είναι σωστό και τί είναι λάθος!
    Αυτά δυστυχώς είναι τα αποτελέσματα της οίησης! Γράψαν πέντε-δέκα άρθρα και ένα-δυο βιβλία, δόξασαν οι τυφλοί τη μονοφθαλμία τους και ανέβηκαν στον κάλαμο, κρίνοντας τους πάντες.
    Ευτυχώς οι νοήμονες τους πήραν χαμπάρι, τί δυσκοίλιοι και κομπλεξικοί είναι και δεν τους λογαριάζει κανείς (εκτός από τους αφους Δημητρούκα και κάτι νοικοκυρές).
    Θεός σχωρέστους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιά τούς κ.κ. Τσακίρογλου καί Ρίζο, αμφότεροι Νεορθόδοξοι, ισχύει τό :

    "19 γέγραπται γάρ, απολώ τὴν σοφίαν τών σοφών, καὶ τὴν σύνεσιν τών συνετών αθετήσω." (1Κρ. α')

    Σέ αυτά, καί σέ σχέση μέ τό ημερολογιακό ζήτημα, θά πρόσθετα κάτι ακόμη :

    "22 καὶ ει μὴ εκολοβώθησαν αι ημέραι εκείναι, ούκ άν εσώθη πάσα σάρξ· διὰ δὲ τοὺς εκλεκτοὺς κολοβωθήσονται αι ημέραι εκείναι." (Μτ. κβ')

    Οι Νεοημερολογίτες πορεύονται "πλήρεις ημερών". Πρόσθεσαν αυτές που ανακάλυψε - τίς έκρυψε ο άγιος Θεός - ο Πάπας Γρηγόριος. Εμείς τού Παλαιού πορευόμαστε μέ ημέρες λειψές, κολοβωμένες, ίσως, διότι καί ο Κύριος, σέ λάθος χρόνου καί καιρού ενηνθρώπησε. Οι Νεορθόδοξοι πάντως αυτό δέν τό προτιμούν. Οι ημέρες τους, οι χρόνοι τους καί οι καιροί τους, πρέπει νά είναι ακριβείς καί πλήρεις, ώστε η σωτηρία τής σάρκας νά είναι βεβαία. Όχι σάν αυτή τών πλανεμένων Παλαιοδόξων, οι οποίοι, παρεμπιπτόντως, αγνοούν τό "Σπήλαιο τού Πλάτωνος", όπως έγραψε ο κ. Ρίζος, πρός γνώση ημών τών Παλαιοδόξων.

    Ο γράφων έκρινε εντελώς περιττό νά καταθέσει τό παρόν σχόλιο στήν "Πατερική Παράδοση". Προτίμησε νά απαντήσει εδώ, άνευ παραπομπής στόν Φιλόσοφο τής γραμματείας τών αρχαίων ημών προγόνων. Τά επιχειρήματα που κατέθεσε περιορίζονται μόνο στήν Αγία Γραφή καί η νοηματική τους συνέπεια, άν μή τί άλλο, δέον νά εκτιμηθεί σέ συνάρτηση μέ τόν χρόνο καί τόν τόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγνοήστε τους! Μόνο αυτό τους πιάνει όπως και τον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι Νεοαποτειχισμένοι του ... Τρίτου δρόμου προς τον Ορθόδοξο Χριστιανισμό (για να θυμηθούμε λίγο τους ''σοσιαλιστικούς δογματισμούς'' της δεκαετίας του '80) της παράταξης του π. Ευθυμίου, σε αυτό που διακρίνονται υπερφίαλα και αρκούντως δεικτικά είναι τα παίγνια Επικοινωνίας, καθώς στην εποχή μας η Επικοινωνιακή Διαχείριση είναι τρόπος επιβολής και εξουσίας.
    Κατά τούτο, άνθρωποι -όπως οι συγκεκριμένοι- όταν πολλάκις έχουν συναναιρεθεί ή και αυτοαναιρεθεί με τις -εκκλησιαστικά- άναρχες και ιδιώνυμες γραφές τους, αυτό πλέον που τους πρέπει είναι θαρρώ η ακέραιη συμπάθειά μας και η αμέριστη κατανόησή μας. Και αυτό ειλικρινά δεν το γράφω ειρωνικώ τω τρόπω.
    Αυτό όμως που -ειλικρινά- τους ξεπερνάει είναι η ανείπωτη φιλαυτία τους κι ένας πομπώδης, αλαζονικός αυτοπροσδιορισμός, που καταγιγνώσκεται με δυναμική ''Παπικού Πρωτείου'', όταν θεωρούν, ότι επειδή έγραψαν μια εργασία για το ''Ημερολογιακό Ζήτημα'' φερ' ειπείν, ήδη έχουν αναιρέσει, συντρίψει ή ακυρώσει τις των αντιπάλων τους -κατ΄αυτούς- ''κακοδοξίες''! Και όταν έλθει η στιγμή της συνδιαλεκτικής, ούτοι παρ΄όλη την κατάφορη ανατρεπτική των ιδιότυπων και αυτόνομων επιλογών τους, εν τούτοις συνεχίζουν να στρουθοκαμηλίζουν, να αυταπατώνται και να βαυκαλίζονται ''με πείσμα μικρού παιδιού'', πως ό,τι και να πουν οι άλλοι, αυτοί έχουν κατά μόνας το δίκιο του ανεπίγνωστου εγωισμού και της έωλης αυτοδικαίωσής τους!
    Αυτό, όμως πλέον καταγράφεται -αν μη τι άλλο- ως ''εκκλησιολογικός'' αυτισμός και εν δυνάμει πνευματική αυτοχειρία, κατά το ''Ο Θεός υπερηφάνοις αντιτάσσεται, ταπεινοίς δε δίδωσι χάριν ''Ιακώβου δ' 6''.
    Εν κατακλείδι, οι μετά τον π. Ευθύμιο ολίγοι συνταχθέντες δεν άχουν άλλο Tρόπο και Λόγο ''εκκλησιολογικής'' ύπαρξης, αν δεν βάλλουν αποκλειστικά κατά των αδελφών του πατρίου ημερολογίου, προκειμένου να αυτοοριστούν ως οι μόνοι και αποκλειστικοί ''κανονικά και δογματικά'' αποτειχιζόμενοι...! Ο Οικουμενισμός δεν αποτελεί γι΄αυτούς πρόβλημα, γιατι ο καθείς μπορεί να γράψει γι΄αυτόν, ό,τι φρονεί. Το ''παλαιοημερολογίτικο'' κίνημα όμως, που σε λίγο συμπληρώνει έναν ολόκληρο αιώνα συνεχούς, αμείλικτου και αδέκαστου, ομολογιακού αγώνα, έχει αναδείξει πραγματικούς και ολοζώντανους αγίους, όπως ο άγιος Χρυσόστομος, ο όσιος Ιερώνυμος της Αίγινας ή η οσία ιερομάρτυς Αικατερίνη και έχει στις ''γραμμές'' του χιλιάδες λαού στην Επικράτεια και σε άλλες χώρες της Αμερικής ή της Εσπερίας πρέπει να καταπολεμηθεί, να ευτελισθεί και να ακυρωθεί, προκειμένου μέσα από τις στάχτες και τ΄αποκαίδια να αναδειχθεί η ''οσία'' μορφή του π. Τρικαμηνά, του επωνομαζομένου και ως ''σπηλαιώτη του wi-fi''! Καλό βράδυ αδελφέ Ιωάννη, καλή αυριανή και στους υπόλοιπους αδελφούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παΐσιος Παπαδόπουλος2 Οκτωβρίου 2018 στις 11:26 μ.μ.

    Η διάγνωση ΕΎΣΤΟΧΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απασχολείτε κι εσείς το μυαλό σας με τον κo Τσακίρογλου και τον κάθε Τσακίρογλου.
    Ο κος Γεώργιος Δημακόπουλος τα είπε όλα με μια φράση του: "Αυτό όμως που -ειλικρινά- τους ξεπερνάει είναι η ανείπωτη φιλαυτία τους κι ένας πομπώδης, αλαζονικός αυτοπροσδιορισμός, που καταγιγνώσκεται με δυναμική ''Παπικού Πρωτείου'', όταν θεωρούν, ότι επειδή έγραψαν μια εργασία για το ''Ημερολογιακό Ζήτημα'' φερ' ειπείν, ήδη έχουν αναιρέσει, συντρίψει ή ακυρώσει τις των αντιπάλων τους -κατ΄αυτούς- ''κακοδοξίες''!"

    Καταπληκτική ψυχολογική ανάλυση ενός ανισόρροπου πνευματικά ανθρώπου. Και συνεχίζει πλέον εις βάθος καταλήγοντας την σκέψη του: "Και όταν έλθει η στιγμή της συνδιαλεκτικής, ούτοι παρ΄όλη την κατάφορη ανατρεπτική των ιδιότυπων και αυτόνομων επιλογών τους, εν τούτοις συνεχίζουν να στρουθοκαμηλίζουν, να αυταπατώνται και να βαυκαλίζονται ''με πείσμα μικρού παιδιού'', πως ό,τι και να πουν οι άλλοι, αυτοί έχουν κατά μόνας το δίκιο του ανεπίγνωστου εγωισμού και της έωλης αυτοδικαίωσής τους!"

    Κύριε Γεώργιε, ούτε ψυχολόγος δεν θα ανέλυε καλύτερα έναν τέτοιον χαρακτήρα. Τύφλα να έχει ο Άντλερ.

    Να προσθέσω κι εγώ μια σκέψη που μου ήρθε στο μυαλό όταν διάβαζα το σχόλιό σας. Η όλη αυτή διατύπωση και περιγραφή τέτοιου τύπου ανθρώπων, ταιριάζει γάντι στην μουσική αίρεση που εμφανίστηκε στην εποχή μας, από τον αιρεσιάρχη Σίμωνα φουΚαρρά. Οι οπαδοί του (γιατί περί οπαδών πρόκειται), σκιαγραφούνται τέλεια από την περιγραφή σας. Ανείπωτη φιλαυτία, πομπώδεις, αλαζονικοί, ακολουθούν το δίτομο θεωρητικό του φουΚαρρά ωσάν ευαγγέλιο, αφού ο αιρεσιάρχης είναι κάτι σαν πάππας γι' αυτούς. Όταν όμως έρθει η ώρα της συνδιαλεκτικής και της αντιπαράθεσης στοιχείων και αποδείξεων, τότε κάνουν πράγματι σαν μικρά παιδιά, φασαρία, αποπροσανατολισμό συζητήσεως, έντεχνες ντρίπλες και άλλα χειρότερα. Έτυχα κι εγώ μάρτυς ενός τέτοιου περιστατικού, στην αίθουσα του φιλολογικού συλλόγου "Παρνασσός", κατά το έτος 2009, όταν οι εν λόγω ανισόρροποι τύποι, δεν άφησαν τον μουσικολογιώτατατο αρχιμανδρίτη Αθανάσιο Σιαμάκη, να αντικρούσει τις παρανοϊκές θεωρίες των, όταν ανέβηκε στο βήμα ως ομιλητής.
    Οι ίδιοι βεβαίως, ήταν αυτοί που κάνοντας χρέη μισθωμένου χειροκροτητή, δε σταμάτησαν να επευφημούν τον τότε αιρεσιάρχη και νυν μακαριστό πλέον, Λυκούργο Αγγελόπουλο, όταν ήρθε η σειρά του να μιλήσει εκ του βήματος.
    Αχαρακτήριστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή