Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ «ΨΕΥΔΗ»


Ο π. Νικόλαος Μανώλης σε κατάπτυστο τελευταίο άρθρο του, το οποίο ντρεπόμαστε και να το δημοσιεύσουμε, κατηγορεί τον π. Σάββα για ψεύδη! Ας αφήσει καλύτερα ο π. Νικόλαος την έπαρση - καύχηση που αφορά τον ''μόνο πατρολόγο'' και τον ''φωτισμένο δάσκαλό'' του (κατά τους λόγους του), διότι το δικό τους καλάμι έχει ξεπεράσει το ύψος τους και δια τούτο δεν είναι ορατό σε αυτούς! Σε εμάς όμως που τους βλέπουμε από μακριά φαίνεται ξεκάθαρα! 

Nα και ένα δείγμα:



Oρίστε επίσης και ένα δείγμα από τα «ψεύδη» του π. Σάββα:

π. Νικόλαος Μανώλης: Κατηγορεῖ (o π. Σάββας) δέ ἀσύστολα καί τόν π. Θεόδωρο καί ὅλους ἐμᾶς πού συμπορευόμαστε μαζί του, ὅτι στέλνουμε τό λαό νά ἐκκλησιάζεται στούς οἰκουμενιστές!

π. Θεόδωρος Ζήσης: Οἱ Ἁγιορεῖτες Πατέρες, λοιπόν, οἱ ὁποῖοι δὲν ἔχουν ποίμνιο καὶ ἔχουν τὰ κελιά τους, θέλουν νὰ ἐφαρμόσουν τὴν Ἀκρίβεια. Δηλ. λένε ὅτι θὰ πρέπει νὰ πηγαίνουν καὶ νὰ ἐκκλησιάζονται οἱ πιστοὶ μόνον σὲ ἱερεῖς, οἱ ὁποῖοι ἔχουν διακόψει τὸ Μνημόσυνο καὶ νὰ μὴν πηγαίνουν πουθενὰ ἀλλοῦ νὰ ἐκκλησιάζονται... Εἰρωνεύτηκαν, μάλιστα, κάποιες φορὲς ἐμᾶς, ἀπὸ τὸ ἀκροατήριο, οἱ ὁποῖοι εἴπαμε ὅτι θὰ πᾶμε νὰ ἐκκλησιαστοῦμε σὲ κάποια ἐκκλησία, ἔστω κι ἂν ἐκεῖ δὲν ἔχουν διακόψει τὸ Μνημόσυνο. Δηλ. ἡ διαφορά μας εἶναι ὅτι ἡ διακοπὴ Μνημοσύνου σημαίνει καὶ διακοπὴ κοινωνίας μὲ ὅλη τὴν Ἐκκλησία; 




                                     

                                    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ!


«Η φρόνηση είναι το πρώτο και το καλύτερο για να έχουμε την εύνοια των ουρανών.
 Και δεν χωράει καθόλου ασέβεια προς τους θεούς. 
Πληρώνονται τα λόγια τα μεγάλα, και στους αλαζόνες που τα λένε ανοίγουν μεγάλες πληγές, μαθαίνοντάς τους στα γεράματα τη φρόνηση»

(Σοφοκλέους, ''Αντιγόνη'' στίχ. 1346-1353)

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ!



Τόσο καιρό μας έλεγαν ότι οι σύγχρονοι νεοαποτειχισμένοι δεν είχαν, ούτε και έχουν, καμία διάθεση συμπορεύσεως με τους Παλ/τες, και εμείς δεν το πιστεύαμε. Είχαμε μία ελπίδα! Και φυσικά ομιλούμε ειδικά για τους Τρικαμηνικούς! Παλαιότερα έγραφαν (Τρικαμηνικοί) ότι τα εμπόδια είναι δήθεν η διδασκαλία περί ακύρων μυστηρίων, οι δήθεν υβρισμοί κατά των Γερόντων Πορφυρίου και Παισίου, και πολλά άλλα που δεν είναι επί του παρόντος! Όταν ζητούσαν διάλογο (δηλαδή ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς), δεν τον ζητούσαν δια να επιτευχθεί μία κοινή λύση προς μίαν μελλοντική ένωση, αλλά μόνο και μόνο για να εκθέσουν πρόσωπα και καταστάσεις.

Επιτέλους ήλθε και η ώρα της αλήθειας! Δείτε και θαυμάστε! Λυπόμαστε διότι δεν επιβεβαιώθηκε η ελπίδα η δική μας (ελπίδα που αφορά την ένωση) αλλά τα λεγόμενα των άλλων που τόσο καιρό μας συνιστούσαν να μην ελπίζουμε! Η αλήθεια ήλθε τελικά από τους ίδιους τους Τρικαμηνικούς! Θαυμάστε!




Ολόκληρο το άρθρο: 

ΟΙ "ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ" ΤΩΝ ΝΕΟΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ




Παλαιότερα, είχαμε γράψει ένα κείμενο σχετικά με τις λεγόμενες "παρατάξεις" των Παλαιοημερολογιτών και την αναγκαιότητα της ενώσεως των υγιών στοιχείων αυτών, ώστε οι πραγματικά Ορθόδοξοι να αντιμετωπίσουν ενωμένοι την παναίρεση του Οικουμενισμού, τις άλλες αιρέσεις (παλαιές και νέες), αλλά και τις προκλήσεις της εποχής, όπως την εκκοσμίκευση, την αθεΐα, την διαστροφή. Στο παρόν άρθρο θα αναφερθούμε στις "παρατάξεις" των Νεοαποτειχισμένων, με κύριο σκοπό την δημιουργία προβληματισμού και λογισμών μετανοίας. 

***
Ως Νεοαποτειχισμένοι ορίζονται εκείνοι οι πιστοί (κληρικοί και λαϊκοί) της επίσημης Εκκλησίας, οι οποίοι άρχισαν να αποτειχίζονται, δηλαδή να διακόπτουν την εκκλησιαστική κοινωνία με αυτήν, κυρίως μετά από τα γεγονότα της επισκέψεως του Πάπα στην Αθήνα (2001), της μεταδόσεως της Θείας Ευχαριστίας σε παπικούς στην Ραβέννα από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο (2002), των επισκέψεων Παπών στην θρονική εορτή της Κωνσταντινουπόλεως (2006, 2014) και της Ψευδοσυνόδου της Κρήτης (2016).
Κοινό χαρακτηριστικό όλων των Νεοαποτειχισμένων είναι η στεντόρεια διακήρυξη ότι:
α) δεν αποτελούν άλλη Εκκλησία, 
β) δεν κάνουν σχίσμα και 
γ) δεν έχουν καμία σχέση με τους Παλαιοημερολογίτες, στους οποίους, εκτός των παραπάνω κατηγοριών, προσάπτουν πως είναι διηρημένοι σε "παρατάξεις".
Αδιαφορώντας για το γεγονός ότι οι θέσεις περί δήθεν ιδρύσεως νέας Εκκλησίας, υπό των Παλαιοημερολογιτών (δεν μιλούμε για σχισματικούς, ή καθηρημένους, εκ του νέου, αυτοεμφανιζόμενους "Παλαιοημερολογίτες") και περί δήθεν αποσχίσεως αυτών από την Εκκλησία του Χριστού, είναι θέσεις χωρίς έρεισμα, οι οποίες έχουν αναιρεθεί πολλάκις, οι Νεοαποτειχισμένοι συνέχιζαν και συνεχίζουν δυστυχώς να επιμένουν στο όντως σκάνδαλο του κατακερματισμού των πρώτων και να τους λοιδορούν για αυτό, μη δεχόμενοι καμία από τις δικαιολογίες τους και καταδικάζοντάς τους, μη δεχόμενοι κανένα είδος συνεργασίας μαζί τους, ή έστω με τα υγιή στοιχεία αυτών (μιλούμε φυσικά για την γενική στάση τους και όχι για εξαιρέσεις, που και σε αυτούς -ευτυχώς- υπάρχουν).
***
Φθάνουμε λοιπόν στο σήμερα (2018) για να διαπιστώσουμε πως η αυτοδικαίωση και η σκληρότητα εγείρουν την δίκαιη οργή του Κυρίου, ο Οποίος αν δεν οικοδομήσει οίκον "εἰς μάτην ἐκοπίασαν οἱ οἰκοδομοῦντες". Και ο οίκος των Νεοαποτειχισμένων είναι ήδη διηρημένος σε πέντε τουλάχιστον "παρατάξεις"! Και μάλιστα χωρίς να έχουν Επισκόπους (φανταστείτε τότε τι θα γινόταν). 
Οι, αλληλομισούμενες και αλληλοσπαρασόμενες,  αυτές "παρατάξεις" αυτές είναι οι εξής:
1. Οι Τρικαμηνικοί. Πρόκειται για προσωποπαγή ομάδα λαϊκών της οποίας πνευματικός ηγέτης είναι ο ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς. Κύριο ιστολόγιο δια του οποίου εκφράζονται είναι αυτό: https://paterikiparadosi.blogspot.gr/ Η ομάδα αυτή θυμίζει έντονα τους Ματθαιϊκούς Γ.Ο.Χ., τόσο διότι ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς, κατέχει στην συνείδηση των οπαδών του θέση παρόμοια με εκείνην την οποία είχε ο Ματθαίος Καρπαθάκης ("αλάθητος Άγιος Πατέρας"), όσο και επειδή ο π. Ευθύμιος (όπως και ο Ματθαίος) αποφαίνεται σαν να ήταν Σύνοδος, για θέματα που αφορούν ολόκληρη την Εκκλησία, όπως περί του κύρους των Μυστηρίων, περί της Οικονομίας και της Ακρίβειας, για την Ημερολογιακή Καινοτομία, για το ποιοι είναι εντός και ποιοι εκτός της Εκκλησίας κ.ο.κ. 
2. Η ομάδα που πρόσκειται στους Αγιορείτες Πατέρες. Πρόκειται για αποτειχισμένους κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς από όλη την Ελλάδα, που είτε ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο, είτε, κατ' οικονομίαν και άχρι καιρού, το νέο (κατά την θέση των π. Φιλοθέου Ζερβάκου και π. Αυγουστίνου Καντιώτου) και αγωνίζονται για την δημιουργία συνθηκών, οι οποίες θα επιτρέψουν την σύγκληση μιας πραγματικά Αγίας και Μεγάλης Συνόδου των αληθινά Ορθοδόξων. Δεν έχουν επίσημο ιστολόγιο, αλλά κείμενά τους φιλοξενούνται κυρίως εδώ: https://synaksiorthodoxon.blogspot.gr/ Είναι η πιο υγιής ομάδα από άποψη φρονημάτων, αλλά και ποιότητας των προσώπων. Ηγετική προσωπικότητα είναι ο Γέροντας Σάββας Λαυριώτης, ο οποίος διακρίνεται για την ταπείνωση και το πατερικό του φρόνημα.
3. Οι Επιφανιακοί. Οπαδοί της ημιαποτείχισης (διακόπτω με αυτόν που έχει πέσει σε αίρεση, αλλά κοινωνώ με εκείνον που κοινωνεί μαζί του) του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου, των οποίων ηγείται μια χαρισματική φυσιογνωμία, ο Πρωτοπρεσβύτερος και Καθηγητής π. Θεόδωρος Ζήσης. Η ομάδα αυτή εκφράζεται μέσω των ιστολογίων του π. Νικολάου Μανώλη (http://www.katanixis.gr/) και του π. Φωτίου Βεζύνια (http://salpismazois.blogspot.gr/), ενώ υποστηρίζεται και από μη αποτειχισμένους Επιφανειακούς (όπως τους Κυπρίους λαϊκούς θεολόγους Παναγιώτη Τελεβάντο και Παναγιώτη Νούνη), αλλά και από, επίσης μη αποτειχισμένους, κληρικούς της Μητροπόλεως Πειραιώς (π. Άγγελος Αγγελακόπουλος, π. Ματθαίος Βουλκανέσκου) και ίσως και από τον ίδιο τον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ. Δυστυχώς η ομάδα αυτή χαρακτηρίζεται από τάσεις αυτοδικαίωσης και περιφρονεί και τις υπόλοιπες ομάδες, το ίδιο σχεδόν με τους Παλαιοημερολογίτες. Αυτό συμβαίνει διότι ο π. Θεόδωρος περιστοιχίζεται και υποστηρίζεται από ακατάλληλα πρόσωπα (διακρίνονται κυρίως για την ειρωνεία τους και την αποφυγή διαλόγου μόλις υποψιαστούν ότι απέναντί τους δεν βρίσκεται κάποιος αφελής), πλην συγκεκριμένων εξαιρέσεων, όπως, για παράδειγμα, του μοναχού Σεραφείμ Ζήση, ο οποίος επίσης διακρίνεται για την ταπείνωση και το πατερικό του φρόνημα.
4. Οι οπαδοί των "ακύρων Μυστηρίων". Πρόκειται για μια ολιγομελής ομάδα χωρίς ιερείς, με κύριο εκφραστή της, τον μοναχό Μακάριο Κουτλουμουσιανό (http://monaxosmakarios.blogspot.com/).
5. Οι οπαδοί της "Αναλαμπής". Πρόκειται για ομάδα λαϊκών με ηγέτη τον μοναχό Μωυσή και της οποίας το κήρυγμα επικεντρώνεται σε προφητείες για την "Αναλαμπή της Ορθοδοξίας", ως εθνική και θρησκευτική αναγέννηση (ιστολόγιοhttp://opaidagogos.blogspot.gr/). Η ομάδα αυτή λοιδωρείται ιδιαιτέρως από μερικές εκ των παραπάνω ομάδων.

Εκτός των παραπάνω "παρατάξεων" υπάρχουν στους Νεοαποτειχισμένους και ανένταχτοι ιερείς, μοναχοί και λαϊκοί, όπως και ιστολόγια (π.χ. https://apotixisi.blogspot.gr/ , http://www.wallingoff.com/ κλπ.).

***
Έχοντας υπόψιν:
α) Ότι η "ενότητα" των Οικουμενιστών είναι ψεύτικη και βασίζεται στον Καίσαρα και
β) Ότι η διάσπαση των Αντιοικουμενιστών οφείλεται, όχι μόνο στην εμμονή ορισμένων στις πλάνες και τις κακοδοξίες τους, αλλά κυρίως στην υπερηφάνειά μας (δεν έχουμε συνειδητοποιήσει με ταπείνωση ότι άπαντες "βράζουμε στο ίδιο καζάνι", κατά την λαϊκή ρήση), 
σε επόμενο άρθρο μας θα καταθέσουμε σκέψεις και προτάσεις που αφορούν το μέλλον του αντιοικουμενιστικού αγώνος.
Χριστός Ανέστη!


ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ "ΚΡΥΦΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ"


ΠΕΡΙ ΤΟΥ π. ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ (2ο ΜΕΡΟΣ)


Προ μερικών ημερών στις ειδήσεις (δεν θυμόμαστε το κανάλι), είδαμε να ομιλούν για τον ''Άγιο της τεχνολογίας'', όπως τον αποκάλεσαν. Ανέφεραν ότι κανένας Άγιος από τα γνωστά Συναξάρια δεν έχει κάνει τέτοια θαύματα και έτσι ο π. Πορφύριος είναι μοναδικός!
Ανέφεραν διάφορα αποσπάσματα από τα κάτωθι και αναρωτιόμαστε αν υπάρχει κάποιος Ορθόδοξος να διαμαρτυρηθεί για τα όσα λέγονται και γράφονται! 
Θα επαναλάβουμε ότι είχαμε γράψει και παλαιότερα (βλ. 1ο μέρος), δηλαδή ότι αυτά τα λεχθέντα και γραφόμενα πρέπει να εξετασθούν από τους αρμόδιους! Δηλαδή το κατά πόσο είναι Ορθόδοξες αυτές οι πρακτικές, αν όντως τις έκανε, αν όντως είπε αυτά που γράφονται κ.λπ. κ.λπ.
Επίσης και πάλιν είδαμε μερικούς τελευταία να λέγουν ότι υβρίζουν οι Παλ/τες τον π. Παίσιο και Πορφύριο. Έχουμε απαντήσει πολλάκις.... Αν κάποιοι υβρίζουν, αλλά όντως υβρίζουν, τότε θα υπενθυμίσουμε σε μερικούς ότι ακραίοι υπάρχουν σε όλους τους χώρους! Να τους διώξουμε μήπως; Οι Ορθόδοξοι δεν είναι διώκτες! Απλά τους υπομένουμε....
Αν μερικοί θεωρούν ότι και εμείς ''υβρίζουμε'' με αυτά τα άρθρα, τότε ας κάνουν σύγκριση των άρθρων που δημοσιεύσαμε με τα άρθρα εδώ και εδώ και τότε θα αντιληφθούν το τι εστί αληθής υβρισμός!

Οι υπογραμμίσεις δικές μας:

«Αστρονόμοι πήγαιναν να του πουν ότι ανακάλυψαν πλανήτες με ισχυρά αστρονομικά τηλεσκόπια και τους καθοδηγούσε να ανακαλύψουν άλλους μεγαλύτερης σημασίας διπλανούς με αυτούς που ανακάλυψαν. Καθηγητές της Ιατρικής πήγαιναν με χαρά και ενθουσιασμό να του αναφέρουν για μια εξειδικευμένη και καινοτόμο ιατρική μέθοδο θεραπείας μιας ασθένειας και προσγειώνονταν μένοντας άφωνοι όταν με υψηλούς ιατρικούς όρους και άλλη επιστημονική ορολογία διόρθωνε την έρευνα τους....
Είναι πολλαπλά τα θαύματα που έχουν καταγραφεί και είχε με τη βοήθεια του Θεού κάνει ο Άγιος Πορφύριος όταν ήταν στη ζωή βλέποντας και αναγνωρίζοντας με τα δικά του μάτια τα γεωλογικά στρώματα του υπεδάφους καλύτερα και από κάθε σεισμολογική έρευνα, τους γαλαξίες και το σύμπαν ολόκληρο πιο μακριά και από το πιο προηγμένο αστρονομικό τηλεσκόπιο και τα κύτταρα και τους ιούς των ασθενειών πιο αναλυτικά και από το καλύτερο ηλεκτρονικό μικροσκόπιο.
Ο Άγιος λίγο πριν την κοίμησή του, αρχές της δεκαετίας του 1990, είχε προβλέψει την επανάσταση που θα έφερνε σε όλη την ανθρωπότητα το ιντερνέτ. Έλεγε τότε: «Τι ωραία που θα είναι όταν τα κομπιούτερ θα μιλούν μεταξύ τους!» και πράγματι το μεγαλείο του ιντερνέτ στηρίζεται σε αυτή τη δυνατότητα και ιδιότητα που έχουν τα κομπιούτερ και μιλούν μεταξύ τους στο ένα παγκόσμιο υπερδίκτυο του ιντερνέτ.
Το μεγαλύτερο όμως και κατά την άποψή μου μοναδικό θαύμα που έχει καταγραφεί και έχει κάνει ο Άγιος Πορφύριος που συγκλονίζει τους τεχνολόγους και τους φυσικούς είναι η συστολή του χρόνου όχι για μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου που πασχίζουν σήμερα οι φυσικοί που ασχολούνται με τη θεωρία της σχετικότητας και τη φυσική των υψηλών ενεργειών να πραγματοποιήσουν, αλλά πάνω από μια ώρα. Η μόνη αναφορά στην Ορθόδοξη Χριστιανική μας Πίστη παρόμοιου θαύματος για την επέμβαση στο χρόνο βρίσκεται στην Παλαιά διαθήκη όταν ο Ιησούς του Ναυΐ ύψωσε τα χέρια του σε σημείο του σταυρού για να «σταθεί ο ήλιος» και να παραταθεί η ημέρα για να νικήσουν οι Ισραηλίτες στο λόφο της Γαβαών. Η διαφορά όμως στην περίπτωση του θαύματος του Αγίου Πορφυρίου, ήταν ότι η μεταβολή του χρόνου πραγματοποιήθηκε μόνο για μια ομάδα μοναχών και όχι για ολόκληρο τον κόσμο. Μια τέτοια συστολή του χρόνου μπορεί να πραγματοποιηθεί σήμερα με βάση τη θεωρία της σχετικότητας για κάποιο αντικείμενο που κινείται με ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτή της ταχύτητας του φωτός και πραγματικά ως τεχνολόγο επιστήμονα με αφήνει άφωνο διότι ακόμα δεν πραγματοποιήθηκε παρά σε κάποια σωματίδια που δεν έχουν μάζα.
Το πιο πάνω θαύμα μαρτυρείται από τις Μοναχές και τη σημερινή Ηγουμένη της Ιεράς Μονής Αγίου Ιωάννου Μακρινού Μεγάρων σε ένα από τα πολλά βιβλία των θαυμάτων του Αγίου....».





ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ