Τετάρτη 9 Μαΐου 2018
ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ «ΨΕΥΔΗ» (5o MEΡΟΣ)
Στο νέο άρθρο του, ο π. Νικόλαος Μανώλης αναφέρει:
«Μᾶς κατηγορεῖ ὁ συγκεκριμένος μοναχός, πώς στέλνουμε τά
πνευματικά μας παιδιά νά ἐκκλησιάζονται καί νά κοινωνοῦν σέ Οἰκουμενιστές
ἱερεῖς πού ἀποδέχονται τίς ἀποφάσεις τῆς ψευδοσυνόδου φέρνοντας τό παράδειγμα
τοῦ Πατριάρχη Σερβίας! Νά διαβεβαιώσω πρός πᾶσα κατεύθυνση πώς οὐδέποτε
συμβουλέψαμε, δημόσια ἤ κατ’ ἰδίαν, πνευματικά μας παιδιά νά ἐκκλησιαστοῦν σέ
ἐνορίες πού λειτουργοῦν οἰκουμενιστές Ἱεράρχες καί ἱερεῖς. Μάλλιασε ἡ γλῶσσα
μας νά παροτρύνουμε ὅσους δέν μποροῦν νά ἀκολουθήσουν τήν Ἀκρίβεια τουλάχιστον
νά ἐκκλησιάζονται σέ ὀρθόδοξους στό φρόνημα ἱερεῖς, ὅπως ἀκριβῶς ἔγραφε τό
ἀρχικό μήνυμα τοῦ ψηφίσματος τοῦ Ὡραιοκάστρου».
Προσέξτε να δείτε τα εξής (οι υπογραμμίσεις δικές μας):
1. O ο π. Νικόλαος λέγει ότι δεν στέλνουν τα
πνευματικά τους παιδιά να κοινωνούν σε Οικουμενιστές ιερείς πού
ἀποδέχονται τίς ἀποφάσεις τῆς ψευδοσυνόδου της Κρήτης.
2. Διαβεβαιώνει ότι ''οὐδέποτε συμβουλέψαμε, δημόσια ἤ κατ’
ἰδίαν, πνευματικά μας παιδιά νά ἐκκλησιαστοῦν σέ ἐνορίες πού
λειτουργοῦν οἰκουμενιστές Ἱεράρχες καί ἱερεῖς''.
3. Παροτρύνουν ''ὅσους δέν μποροῦν νά ἀκολουθήσουν τήν
Ἀκρίβεια (δηλαδή το να μην εκκλησιάζονται καθόλου) τουλάχιστον νά ἐκκλησιάζονται σέ ὀρθόδοξους στό φρόνημα
ἱερεῖς, ὅπως ἀκριβῶς ἔγραφε τό ἀρχικό μήνυμα τοῦ ψηφίσματος τοῦ
Ὡραιοκάστρου''.
4. Ο π. Νικόλαος διαχωρίζει τους Οικουμενιστές ιεράρχες και
ιερείς από τους ορθόδοξους στο φρόνημα ιερείς οι οποίοι όμως, σημειωτέον, κοινωνούν με
αυτούς τους Οικουμενιστές.
Και επαναλαμβάνουμε και πάλιν τα ίδια ερωτήματα τα οποία κατά περίεργο τρόπο
λησμονεί (;) ο π. Νικόλαος Μανώλης!
1. Δεν υπάρχουν αποτειχισμένοι που
ακολουθούν το Νέο ημερολόγιο και δεν ανήκουν στους παλαιοημερολογίτες;
2. Δεν
υπάρχουν αποτειχισμένοι που ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο και δεν ανήκουν
στους παλαιοημερολογίτες (Γ.Ο.Χ);
3. Δεν υπάρχουν και αυτοί οι παλαιοημερολογίτες
Γ.Ο.Χ;
Προς τι η λεγόμενη ''οικονομία'' εφ΄ όσον υπάρχουν αποτειχισμένοι
Ιεράρχες και ιερείς;
Ας ομιλήσουμε έξω από τα δόντια!
Ο π. Νικόλαος και οι συν αυτώ, αναγνωρίζουν την ιερωσύνη (και ότι συνεπάγεται με αυτό) των ορθοδόξων στο φρόνημα που κοινωνούν όμως έμμεσα με τους Οικουμενιστές; Βεβαίως και ναι αλλά κατ΄ οικονομίαν! Των
Ορθοδόξων στο φρόνημα αποτειχισμένων Ιεραρχών και ιερέων που προαναφέραμε παραπάνω; Γιατί δεν στέλνουν τα
πνευματικά τους τέκνα εκεί έστω και κατ΄ οικονομίαν παρά τα στέλνουν προς όσους κοινωνούν με τους Οικουμενιστές;
Να διευκρινίσουμε και το εξής· δηλαδή ότι δεν στιγματίζουμε τον π. Νικόλαο ώστε να τον εκθέσουμε, αλλά αυτό που τον αναγκάζουμε να κάνει είναι να πει την αλήθεια. Να μας πει ο π. Νικόλαος και οι ομόφρονές του την απάντηση στο εξής ερώτημα:
Aναγνωρίζουν λοιπόν ιερωσύνη στις 3 κατηγορίες αποτειχισμένων που προαναφέραμε; Αν όχι, τότε κατ΄ οικονομίαν; Αν ναι, τότε γιατί δεν στέλνουν τα πνευματικά τους τέκνα εκεί; Ή μήπως στο σημείο αυτό δεν χωρεί καμία οικονομία παρά μόνον η ακρίβεια;
Την αλήθεια!
Την αλήθεια!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Εξήντα τρεις φωτογραφίες από την αγιοκατάταξη του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ το 1903
Το ξύλινο φέρετρο στο οποίο εναποτέθηκε ο Όσιος Σεραφείμ του Σαρώφ. Το φέρετρο λαξεύτηκε από τον ίδιο τον Όσιο. |
Εβδομήντα χρόνια μετά την κοίμηση του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ (+1833) έγινε η ανακομιδή των λειψάνων του και η αγιοκατάταξή του. Στις 19 Ιουλίου (1 Αυγούστου με το νέο ημερολόγιο) του 1903 στην Ιερά Μονή της Αγίας Τριάδος στο Ντιβέγιεβο (στα ρωσικά: Свято-Троицкий Серафимо-Дивеевский Монастырь) προσήλθαν περισσότεροι από τριακόσιες χιλιάδες προσκυνητές από όλη τη Ρωσία προ του λειψάνου του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ για την ανακομιδή του και την επίσημη αγιοκατάταξή του.
Στην ανακομιδή ήταν παρών και ο τσάρος Νικόλαος ο Β' με την οικογένειά του. Επίσημα έγγραφα αλλά και οι εφημερίδες της εποχής μάς επιτρέπουν να παρακολουθήσουμε το σημαντικό αυτό γεγονός. Μία σπάνια μάλιστα σειρά εξήντα τριών ασπρόμαυρων φωτογραφιών "εικονογραφεί" την πνευματική αυτή στιγμή της Ρωσίας, αλλά και όλης της Ορθοδοξίας.
Δείτε τις φωτογραφίες παρακάτω:
Ο χωλός Βασίλι Λικόφ, ηλικίας 28 χρονών, ένας από τους πολλούς που θεραπεύτηκαν την ημέρα αγιοκατάταξης του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Στην ανακομιδή ήταν παρών και ο τσάρος Νικόλαος ο Β' με την οικογένειά του. Επίσημα έγγραφα αλλά και οι εφημερίδες της εποχής μάς επιτρέπουν να παρακολουθήσουμε το σημαντικό αυτό γεγονός. Μία σπάνια μάλιστα σειρά εξήντα τριών ασπρόμαυρων φωτογραφιών "εικονογραφεί" την πνευματική αυτή στιγμή της Ρωσίας, αλλά και όλης της Ορθοδοξίας.
Δείτε τις φωτογραφίες παρακάτω:
Η Ιερά Μονή της Αγίας Τριάδος στο Ντιβέγιεβο (στα ρωσικά: Свято-Троицкий Серафимо-Дивеевский Монастырь) από τη πλευρά του ποταμού Σαρώφκα. |
Το καμπαναριό της Ιεράς Μονής της Αγίας Τριάδος στο Ντιβέγιεβο. |
Ο Ιερός Ναός του Ιωάννου του Βαπτιστή πλησίον των πυλών της Ιεράς Μονής της Αγίας Τριάδος στο Ντιβέγιεβο. |
Ο Ιερός Ναός της Αγίας Τριάδος που έχει χτιστεί πάνω από το κελλί του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Το παρεκκλήσι που έχει χτιστεί στη θέση του κελλιού του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ μέσα στον Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδος. |
Ο Ιερός Ναός των Οσίων Ζωσιμά και Σαββάτιου από τα Σολόβκι, η αγία τράπεζα της οποίας κατασκευάστηκε από τον Όσιο Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Το ξύλινο φέρετρο στο οποίο εναποτέθηκε ο Όσιος Σεραφείμ του Σαρώφ. Το φέρετρο λαξεύτηκε από τον ίδιο τον Όσιο. |
Το ξύλινο φέρετρο του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Η παραδοσιακή λάρνακα λειψανοθήκη με τα λείψανα του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ μέσα στον Ιερό Ναό των Οσίων Ζωσιμά και Σαββάτιου από τα Σολόβκι. |
Η λάρνακα λειψανοθήκη με τα λείψανα του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Η λάρνακα λειψανοθήκη με τα λείψανα του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Το ερημητήριο του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Τιμητική αψίδα υποδοχής για τον Τσάρο στα όρια της Περιφέρειας Ταμπώφ. |
Η είσοδος της τσαρικής άμαξας στην Περιφέρεια Ταμπώφ. |
Η τσαρική οικογένεια φθάνει στην Ιερά Μονή της Αγίας Τριάδος στο Ντιβέγιεβο. |
Η υποδοχή του Τσάρου από τον κλήρο της Ιεράς Μονής της Αγίας Τριάδος στο Ντιβέγιεβο. |
Η υποδοχή του Τσάρου από τους ευγενείς της Περιφέρειας Ταμπώφ. |
Η υποδοχή του Τσάρου από τους χωρικούς της Μορδοβίας. |
Η υποδοχή της τσαρικής οικογένειας από τον λαό. |
Η υποδοχή της τσαρικής οικογένειας από τον λαό. |
Η υποδοχή της τσαρικής οικογένειας από τον λαό. |
Τα μέλη της τσαρικής οικογένειας συνοδευόμενα από τον μελλοντικό Ιερομάρτυρα, Αρχιμανδρίτη Σεραφείμ. |
Ο Τσάρος Νικόλαος ο Β΄ με μέλη της οικογένειάς του μεταφέρουν τη λάρνακα με τα λείψανα του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Από τη λιτάνευση των λειψάνων του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Από τη λιτάνευση των λειψάνων του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Από τη λιτάνευση των λειψάνων του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Στο παρεκκλήσι που έγινε πάνω από τον τάφο του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Στο πηγάδι του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Η Τσαρίνα Αλεξάνδρα Φεοντόροβνα με την αδελφή της Μεγάλη Δούκισσα Φεοντόροβνα Ελισάβετ πηγαίνουν προς το αγίασμα του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Ο Τσάρος Νικόλαος Β' με μέλη της οικογένειάς του πηγαίνοντας προς το αγίασμα του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Η Τσαρίνα Αλεξάνδρα Φεοντόροβνα με την αδελφή της Μεγάλη Δούκισσα Φεοντόροβνα Ελισάβετ. |
Το παρεκκλήσι πάνω από το αγίασμα του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Ο Τσάρος Νικόλαος Β' με μέλη της οικογένειάς του αποχωρούν από το αγίασμα του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Η τσαρική οικογένεια αποχωρεί μετά την παράκληση στο αγίασμα του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Αποχώρηση μετά από την επίσκεψη στο αγίασμα του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Κατά τη διάρκεια της παράκλησης στο αγίασμα του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Το παρεκκλήσι πάνω από το βράχο, όπου ο Όσιος Σεραφείμ του Σαρώφ προσευχήθηκε για χίλιες ημέρες και νύχτες. |
Προσκυνητές κατά τη διάρκεια της αγιοκατάταξης του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Υπαίθριος τράπεζα για τους προσκυνητές. |
Στους υπαίθριους χώρους της Ιεράς Μονής της Αγίας Τριάδος στο Ντιβέγιεβο. |
Προετοιμασία της εορταστικής τράπεζας για τους προσκεκλημένους. |
Η θαυματουργός εικόνα της Θεοτόκου Ουμιλένιε ή εικόνα "Ιδού η δούλη Κυρίου· γένοιτο κατά το ρήμα σου". |
Λαμπάδες του τσάρου Νικόλαου Β' μπροστά στην εικόνα Θεοτόκος Ουμιλένιε. |
Η τσαρική οικογένεια στον Ιερό Ναό "Η Κοίμηση της Θεοτόκου". |
Ο Καθολικός Ναός "Η Κοίμηση της Θεοτόκου" της Ιεράς Μονής της Αγίας Τριάδος στο Ντιβέγιεβο. |
Οι μοναχές της Ιεράς Μονής της Αγίας Τριάδος στο Ντιβέγιεβο χαιρετούν την βασιλομήτωρα Μαρία Φεοντόροβνα. |
Ο Καθολικός Ναός "Η Κοίμηση της Θεοτόκου" κατά τη διάρκεια των θρησκευτικών τελετών. |
Το βασιλικό ζευγάρι και η βασιλομήτωρ καθώς αποχωρούν από τον Ιερό Ναό "Η Κοίμηση της Θεοτόκου". |
Το κτίριο της μοναστηριακής Τράπεζας. |
Με τους ευγενείς του Γκουβέρνου (: διοικητική διαίρεση της Τσαρικής Ρωσίας) Νίζεγκόραντ. |
Το βασιλικό ζευγάρι στο Ηγουμενείο της Ιεράς Μονής. |
Λιτανεία με τη θαυματουργό εικόνα της Θεοτόκου Ουμιλένιε. |
Ο χωλός Βασίλι Λικόφ, ηλικίας 28 χρονών, ένας από τους πολλούς που θεραπεύτηκαν την ημέρα αγιοκατάταξης του Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Αδελφές μοναχές στην υδραντλία της Ιεράς Μονής της Αγίας Τριάδος στο Ντιβέγιεβο. |
Το Ηγουμενείο της Ιεράς Μονής της Αγίας Τριάδος στο Ντιβέγιεβο. |
Στον Κοιμητηριακό Ναό "Η Μεταμόρφωση του Σωτήρος", του οποίου την αγία τράπεζα έφτιαξε ο Όσιος Σεραφείμ του Σαρώφ. |
Στην πύλη του κοιμητηρίου της Ιεράς Μονής της Αγίας Τριάδος στο Ντιβέγιεβο. |
Με τους ευγενείς του Γκουβέρνου Νίζεγκόραντ. |
Σε υπαίθριο εξωκκλήσι. |
Ευσεβείς προσκυνητές. |
Εορταστική τράπεζα για τους προσκεκλημένους. |
Πηγή:
Портал «Православие.Ru», Сретенский монастырь
και: https://leipsanothiki.blogspot.gr/2013/11/169-1903.html#more