Κυριακή 9 Ιουνίου 2019

Ἐκκλησιαστικές- θρησκευτικές Κοινότητες καί Ἐκκλησιαστικό Νομικό Πρόσωπο



υπό π. Νικολάου Δημαρά









 ''ΑΓΙΟΙ ΚΟΛΛΥΒΑΔΕΣ'', ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ - ΧΕΙΜΩΝΑΣ 2019















7 σχόλια:

  1. Ερωτήση λοιπόν προς τον π. Νικόλαο Δημαρά :

    Ας ξεκινήσουμε αυτή την φορά βάζοντας έναν καλό λογισμό. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι αυτές οι νομικές ενέργειες και κινήσεις γίνονται όλες για ΚΑΛΟ και για να προστατεύσει η Εκκλησία ΓΟΧ το ποίμνιο από ψευδο-λειτουργους.

    Μπήκαμε λοιπόν στα ΘΝΠ και στα ΕΝΠ.
    Και ας υποθέσουμε ότι η Εκκλησία ΓΟΧ Ελλάδος δεν κηρύσσει αίρεση και ένας ιερέας (Χ) που είναι μέλος της Εκκλησίας και εγγεγραμμένος στα μητρώα αποφασίζει να αποκοπεί αντικανονικά από την Εκκλησία ΓΟΧ και να κάτσει σπίτι του . Η Εκκλησία ΓΟΧ λογικά θα πρέπει να τον καθαιρεσει. Ο Ιερέας αυτός όμως θα εξακολουθεί να είναι εγγεγραμμένος στα μητρώα ΘΝΠ. Αν αποφασίσει αργότερα να ξεκινήσει πάλι το επάγγελμα, και να αρχίζει να τέλει βαπτίσεις, γάμους, κτλ πώς θα προστατευθεί το ποίμνιο από ένα καθηρημενο, που όμως θα είναι εγγεγραμμένος στα μητρώα του κράτους?

    Να θυμίσω ότι δεν προβλέπεται διαδικασία διαγραφής από τα μητρώα.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν μου επιτρέπεται κ Κυριάκο, θα ειναι στο μητρώο κληρικών αλλά όχι ως ιερέας των ΓΟΧ πλέον....

      Γεώργιος

      Διαγραφή
    2. Θα είναι στο μητρώο κληρικών ποιας Εκκλησίας???

      Θα μπορεί με βάση το συγκεκριμένο μητρώο ο ιερέας (Χ) του παραδειγματος να συνεχίζει τις δουλίτσες του? Αυτό έχει σημασία...

      Επομένως κάποιος κακόβουλος θα μπορεί να κάνει το καλό παιδάκι για μερικά χρονάκια, να λάβει μια χειροτονία express (ναι γίνονται και τέτοια) να εγγραφεί σαν καλό παιδάκια στα μητρώα, μετά να φύγει από τη Σύνοδο και να συνεχίσει να κάνει δουλίτσες επισήμως... Τον δούρειο ίππο δεν το βλέπετε?

      ΥΓ: Στην Ορθόδοξη Παράδοση υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας για τους απατεώνες και αυτά λέγονται διπτυχα και συστατικές επιστολές. Δεν χρειάζονται κρατικά μητρώα....

      Διαγραφή
  2. Προς τον κ.Διαχειριστή του Ιστολογίου: Μήπως,παρακαλώ, μπορεί το κείμενο να δημοσιευθεί ενιαίο (εννοώ όχι τμηματικά, ως ξεχωριστές εικόνες);
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το προσπαθήσω αλλά προς το παρόν δεν γίνεται. Δεν αναγνωρίζει την γραμματοσειρά. Θα το επεξεργαστώ και θα το ανεβάσω τις επόμενες ημέρες.

      Διαγραφή
  3. Ο Π. Νικόλαος Δημαράς διδάκτωρ Νομικής Ἰνστιτοῦτο Ἀστικοῦ καί Εὐρωπαϊκοῦ Δικαίου

    Διευθυντής: Νικόλαος Δημαρᾶς, Δρ. Νομικῆς

    τοῦ Πανεπιστημίου Bielefeld Γερμανίας

    Institut für Bürgerliches und EG-Recht

    Institute for Civil and European Law

    Direktor Dr. Jur. der Universität Bielefeld Nikolaos Dimaras

    έγραψε.

    ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

        Μακαριώτατε, εὐλογεῖτε,

        ζητῶντας ταπεινά τήν εὐχή Σας

        ἀπευθύνομαι ἐν συντομίᾳ σέ Σᾶς πρώτα, ἀφοῦ μίλησα μέ ἔγκριτους νομικούς καί ἐπειδή ἔχω ἀσχοληθεῖ σχετικά μέ τό θέμα τῆς ἀναγνωρίσεώς μας ἀπό τήν Πολιτεία ὡς Ὀρθοδόξων, μέ βάση τόν νέο νόμο γιά τήν ἀναγνώριση τῶν διαφόρων “θρησκευτικῶν κοινοτήτων”, καί σημειώνω ἐπιγραμματικά τά ἑξῆς, ἐπιφυλασσόμενος νά ἐπανέλθω συντόμως καί ἐκτενέστερα μέ ἐπιστημονική γνωμοδότηση:


        Πιστεύω, ὅτι σέ καμμία περίπτωση δέν θά πρέπει νά πέσουμε στήν παγίδα καί νά “βγάλουμε τά μάτια μας μόνοι μας”, συμπληρώνοντας ὑπεύθυνες δηλώσεις γιά τήν ἀναγνώρισή μας ὡς θρησκευτικῶν κοινοτήτων, καθότι ἐμεῖς ἔχουμε ἀναγνώριση ἀπό τό κράτος, ἐδῶ καί πολλές δεκαετίες:



        -Συνταγματική προστασία μέ τήν εἰδική δήλωση πού περιελήφθη στό Σύνταγμα τοῦ 1975

        -Μέ τήν πάγια Νομολογία τῶν δικαστηρίων, τόσο τῶν κατωτέρων ὅσο καί τῶν ἀνωτέρων ΣτΕ καί Α.Π., πού δέν μᾶς θεωροῦν οὔτε αἱρετικούς, οὔτε σχισματικούς

        -Μέ ἀλλεπάλληλες γνωμοδοτήσεις τῶν Εἰσαγγελέων τοῦ Ἀρείου Πάγου

        -Μέ πλῆθος Ὑπουργικῶν Ἀποφάσεων


        Ἄν συμπληρώσουμε ὑπεύθυνες δηλώσεις, ὅπως ἄρχισε νά γίνεται, δυστυχῶς, γιά νά “ἀναγνωριστοῦμε” ὡς “θρησκευτική κοινότητα” ἀπεμπολοῦμε τά δικαιώματά μας καί τήν μέχρι τώρα ἀναγνώρισή μας καί θά ὑπαχθοῦμε ὡς ἄλλοι ἀλλοδαποί στό ἴδιο καθεστώς μέ αὐτούς, γιά τούς ὁποίους ἔγινε ὁ Νόμος.


        Ἐμεῖς εἴμαστε Ἕλληνες πολίτες, ἀπολαύοντες συνταγματικῆς καί νομικῆς προστασίας μέ πλῆθος Νόμων καί Ὑπουργικῶν ἀποφάσεων ἀλλά καί πάγιας νομολογίας ἀπό ὅλα τά δικαστήρια τῆς χώρας μας.


        Διαφορετικά θά μᾶς ἐντάξουν στό Ὑπουργεῖο Παιδείας καί Θρησκευμάτων καί θά μᾶς ζητεῖται νά παίρνουμε ἄδεια ἀπό τό Ὑπουργεῖο, γιά νά χτίζουμε τούς Ναούς μας... Ἐν τώρα ἀρκεῖ ἡ ἄδεια τῆς πολεοδομίας μέ τήν ἔγκριση τοῦ ἐπισκόπου μας. Καί ἕπεται συνέχεια πλήθους ἄλλων προβλημάτων πού θά ἀντιμετωπίσουμε.

    Σε συνέχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θά θεωρούμαστε ξένοι μέσα στήν ἴδια τήν Πατρίδα μας, ἐκτός τοῦ ὅτι θά χαρακτηριστοῦμε ὡς “μία θρησκευτική κοινότητα”, ὅπως οἱ ἄλλες (π.χ. Μωαμεθανοί) καί τά προσωπικά μας στοιχεῖα θά μεταβιβαστοῦν σέ ξένα κέντρα ἀποφάσεων. Καί βέβαια θά προσβάλλεται ἔτσι βάναυσα καί τό δικαίωμά μας στήν προσωπικότητα, στή ἐλεύθερη ἄσκηση τῶν θρησκευτικῶν μας καθηκόντων, παραβιαζομένης τῆς θρησκευτικῆς μας συνειδήσεως καί τῆς ἀνθρώπινης ἀξίας καί ἀξιοπρέπειας.


        Θά θεωρούμαστε Ἕλληνες πολίτες δέυτερης κατηγορίας, πρᾶγμα πού τό ἐπιδιώκουν πάσῃ θυσία οἱ Νεοημερολογίτες. Ἐνῶ ἐμεῖς εἴμαστε ἡ συνταγματικά προστατευόμενη Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ πού τηρεῖ ἀπαρασάλευτα τίς παραδόσεις καί τούς Ἱερούς Κανόνες, κατά τό ἄρθρο 3 τοῦ Συντάγματός μας.


        Μᾶς ἀρκεῖ πλήρως ἡ μέχρι τώρα ἀναγνώριση καί ἡ νομοθετική μας προστασία ἀπό τόν Ἀστικό Κώδικα καί οἱ μορφές τῆς ἄσκησης τῆς συνεταιριστικῆς ἐλευθερίας τοῦ ἄρθρου 12 τοῦ Συντάγματός μας, μέ τίς μορφές τῆς Ἀστικῆς Ἑταιρείας γιά τά Μοναστήρια μας καί τοῦ θρησκευτικοῦ Σωματείου (συλλόγου) γιά τήν νομική μας κατοχύρωση ὡς Ἐνοριῶν.


        Χρειάζεται νά γίνουν παραστάσεις σέ ὑψιλότατο, εἰ δυνατόν, ἐπισκοπικό ἐπίπεδο πρός τά κόμματα, τούς Ὑπουργούς, τούς βουλευτές καί σέ κάθε ἐπίσημο φορέα, γιά νά μή βρεθοῦμε πρό δυσαρέστων ἐκπλήξεων καί κυρίως, νά μή δημιουργηθοῦν τετελεσμένα καί προηγούμενο σέ βάρος τῆς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας μας.


        Γιαὐτό θά πρέπει νά ἀνασταλεῖ ἄμεσα ὁποιαδήποτε ἐνέργεια συλλογῆς ὑπογραφῶν-ὑπευθύνων δηλώσεων καί νά ἐξεταστεῖ τό θέμα ἀπό κάθε πλευρά καί ἐνδελεχῶς, λαμβάνοντας ὑπ' ὄψιν ὅλα τά ἀνωτέρω πού ἐν συντομίᾳ Σᾶς ἐξέθεσα.


        Υἱκῶς, αἰτούμενος τήν εὐλογία Σας,

        ὑμέτερος

        π. Νικόλαος Δημαρᾶς,
    7/11/2014

    Μήπως από τις 7/11/2014 άλλαξε το Σύνταγμα της Ελλάδας;



    Μήπως άλλαξε κάποιος νόμος ως προς τις θρησκείες;


    Το εάν θα αλλάξει το Σύνταγμα και γίνει ουδετερόθρησκο το Κράτος, θα το δούμε βέβαια αυτό και εαν θα το επιτρέψει και ο Κύριος.

    Πάντως είναι θλιβερό πού αποσκοπούν στην αντιχριστιανοποιηση της Ελλάδας με την αλλαγή του άρθρου 3 του Συντάγματος για να βρούνε δικαίωση, και να γίνουν Ορθόδοξοι.

    Όμως δεν σκέφτονται πως όταν έχεις αρνηθεί την Πίστη σου, και σε έχει δέσει καλά ο διάβολος, ορθόδοξος δεν γίνεσαι by chance, δηλαδή με το να περιμένεις το Κράτος να γινει αντίχριστο, να αλλάξει το Σύνταγμα, και να επωφεληθούν οι ΓΟΧ ΘΝΠ.

    Ορθόδοξοι αλά καρτ όταν ευδοκησει η νέα τάξη πραγμάτων, δηλαδή ο αντίχριστος δεν μπορείς να γίνεσαι.
    Για να γίνεις ορθόδοξος πρέπει να αγωνιστείς, να απαρνηθείς την πλάνη και από την πόρτα που εξήλθες  από την ίδια πόρτα δια της μετανοίας θα εισέλθεις.

    Και επιπλέον το σημαντικότερο ουδείς σκέφτεται μήπως τους βρει πρώτα ο θάνατος στην αίρεση του Σεργιανισμού, πριν προλάβει να γίνει αντίχριστο το Κράτος για να δικαιωθούν οι ΓΟΧ ΘΝΠ.

    Φρινον Ήλιε, Στέναξον Γη.

    Στην πρώτη επιστολή ο Π. Νικόλαος Δημαράς γράφει πώς μίλησε με εγκριτους νομικούς και συμφώνησε μαζί τους, άρα δεν είναι μόνο γνώμη τού ενός, αλλά των πολλών.

    Εδώ σε αυτό το τελευταίο κείμενο, μήπως γράφει κάπου πως έπεσε σε πλάνη με την επιστολή από 7/11/2014 ; 


    Μήπως κάπου αναιρεί με επιχειρηματολογία το γιατί δεν ισχύει η επιστολή από 7/11/2014;
    Απεναντίας με αυτά που αναγράφει τα ωφέλη που θα έχουν από τον νόμο 4301 /2014, μου θυμίζει τα ωφελη που έδιναν στους νεομάρτυρες οι Τούρκοι, για να αρνηθούν την Πίστη τους, και να τους δώσουν δώρα και τιμές και να τους επιτρέψουν να ζήσουν.

    Όμως οι μακάριοι, δεν δίστασαν να θυσιάσουν την ζωή τους, παρά να αρνηθούν τον Κύριο και την Πίστη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή