Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019

ΜΑΣ ΕΣΤΑΛΗ ΜΕΣΩ ΕΜΑIL - ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ



Στην πρώτη σελίδα της Εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας (9/4/2019) για τον νόμο 4301 διαβάζουμε:







Και στο τέλος τῆς 3ης σελίδας αναγράφεται, "Στην περίπτωση που στην αναζήτηση έχουν τεθεί στοιχεία θρησκευτικού λειτουργού που δεν υπάρχει στο σύστημα, τότε, η ιερολογία δεν μπορεί να καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα και ούτε να εκδοθεί η σχετική ληξιαρχική πράξη".

Αναμένουμε απάντηση από τους ιθύνοντες. 
Η ερώτηση αυτονόητη!

45 σχόλια:

  1. Από που κι ως που ρε παιδιά όσοι δεν είναι εγγεγραμμένοι στο σύστημα είναι ΨΕΥΔΟ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ με άκυρα μυστήρια.

    Δηλαδή είναι κανονικοί λειτουργοί με έγκυρα μυστήρια οι πάσης φύσεως αιρετικοί που γράφτηκαν στο σύστημα?

    Κι αυτό το δέχεται η Μαρτυρική Εκκλησίας ΓΟΧ Ελλάδος.

    QUIZ : Από ποια μασωνικη στοά παίρνεις πτυχίο "Αρχιερέα"???

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  2. Η κάτωθι ερώτηση προς ιερεις γοχ οι οποιοι δεν υπέγραψαν ως μέλη του ΘΝΠ με αιχμή του δόρατος τους π. Ευθύμιο Μπαρδάκα και π. Παρθένιο στο Μενίδι

    Πως αισθάνεσαι τώρα πάτερ που δεν σε αναγνωρίζει το κράτος ως ιερέα;
    Πως αισθάνεσαι τώρα που η σύνοδος που μνημονεύεις συμφωνεί οτι δεν μπορείς να τελέσεις έγκυρα μυστήρια και ως εκ τουτου πρέπει να τα τελέσει έτερος ιερέας;
    Αρα εφόσον δεν εισαι ιερέας με εγκυρα μυστήρια, τότε και η λειτουργία που κάνεις είναι άκυρη, έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μυστήρια δεν αναγνωρίζονται από το κράτος ως προς το αν έχουν θεία χάρη αλλά αν οι τελετές γίναν νομιμα αν είναι νόμιμος ο κληρικός γιατί υπήρξαν κομπογιαννίτες που παντρευαν ακόμα και ανθρώπους που δεν γνωρίζονταν μεταξύ τους για να πάρει ο ένας άδεια παραμονής με οικονομικό όφελος φυσικά και δήλωναν παλαιοημερολογίτες!
      Το να πιστεύεται ότι το κράτος έχει αρμοδιότητα να αναγνωρίζει να διακρίνει και να αποφασιζει ποια μυστήρια έχουν Χάρη και ποια όχι αγγίζει τα όρια της αίρεσης.... Οι ιερείς που διαφωνούν θα συνεχίσουν να τελούν φυσικά τα μυστήρια και το πρόβλημα της ΓΡΑΦΙΟΚΡΑΤΙΑΣ λύνεται εκδίδοντας το πιστοποιητικό άλλος ιερέας που είναι στο μητρώο και αυτό μάλιστα είναι πράξη ανιδιοτελής και προστασίας της ελευθερίας του ιερέα που δεν θέλει να ενταχθεί και αυτό είναι απόδειξη για πολλά.....
      Δηλαδή επί τουρκοκρατίας οι Τούρκοι μας αναγνώριζαν μυστήρια; Οχι! Αλλά για το καθεστώς τους ο γάμος είχε γίνει
      Ο πολιτικός γάμος η ο γάμος των αλλοθρήσκων έχει θεία χάρη για το κράτος; Όχι απλά αναγνωρίζει την κοσμική ένωση 2 προσώπων αγώνα με τους νόμους. Έλεος θα ξεχάσουμε και τα αυτονόητα!
      Γεώργιος.

      Διαγραφή
    2. Σημαντικό σχόλιο - απάντηση αδελφέ Γεώργιε.

      Ευχαριστούμε.

      Διαγραφή
    3. Προς Γεώργιο :

      Το θέμα είναι αν συμφωνεί η Σύνοδος με την εν λόγω εγκύκλιο.

      Αν συμφωνεί τότε αποδεχ

      Διαγραφή
    4. Συνέχεια από το προηγούμενο σχόλιο :

      Αν συμφωνεί ή τουλάχιστον δεν διαφωνισει με την Εγκύκλιο τότε αποδέχεται τον χαρακτηρισμό του κράτους (ψευδο-λειτουργος) για όσους δεν είναι εγγεγραμμένοι στο μητρώο.

      Αυτό είναι το πρόβλημα. Η αποδοχή ή μη του συγκεκριμένου χαρακτηρισμου.

      Διαγραφή
    5. προς Γεωργιο
      Ο δημοσιουπαλληλικος ορθολογισμός δεν εχει σχεση με την εκκλησία

      Εισαι ιερεας στην εκκλησία, αλλά αποφασίζει το κράτος για την κανονικότητα εγκυρότητα του μυστηρίου και σε διατάζει,
      εαν δεν υπογράψεις ως μελος του ΘΝΠ τότε δεν λογίζονται κανονικά τα μυστήριά σου, ειναι άκυρα η ακυρόσημα
      Και εσυ το αποδέχεσαι
      Τοτε ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΙΕΡΕΑΣ
      Αυτο ειναι η αιρεση του σεργιανισμού

      μάθε τι ειναι ο σεργιανισμός πρώτα
      δινω μια πρωτη βοηθεια
      η συνεργασία της εκκλησίας με τους άθεους και αντιχριστους νομους

      Διαγραφή
    6. Πρώτον που το γράφει οτι εχεις δικαιωμα να λες ψέματα εμπρος στο θυσιαστήριο;;
      Δηλ να τελεις εσύ βαπτίσεις γάμους και να υπογράφει ο Τρύφωνας...;;
      Περιμένω απάντηση πάνω σ’ αυτό

      Μονος σου γίνεσαι ανίερος φίλε, με την υπογραφή σου
      Δεν σου φταίει κανενας αθεος, αλλα η δειλία σου



      Διαγραφή
    7. Για να μην μεινει κάτι αναπάντητο,
      Στην αρχαία εκκλησία καποιοι χριστιανοί έλεγαν ψέματα οτι θυσίασαν στην Αθηνά, ενω δεν ειχαν θυσιάσει, για να γλιτώσουν την ζωή τους
      Λιβελοφόροι αρνητές του Χριστού έμειναν στην εκκλησιαστική ιστορία
      βλ και περιστατικό των Μακκαβαίων τους ειπαν να πουν μόνο οτι έφαγαν κρέας και να μην φάνε...τα υπόλοιπα γνωστά

      ετσι και εδω
      εφοσον τελεις ΣΩΤΗΡΙΟΛΟΓΙΚΑ μυστήρια βαπτισεως και αρνείσαι οτι τα τέλεσες ...και υπογράφει ο Τρύφωνας... εισαι ΑΝΙΕΡΟΣ παρά τον Θεό

      για τους ανθρώπους μπορεί να εισαι και ήρωας...αλλά στην ιερωσύνη και την ομολογία ισχύουν ΆΛΛΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
      κατανοητά φίλε μου;;

      Διαγραφή
    8. ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ 5:37-39

      εστω δε ο λογος υμων ναι ναι ου ου
      το δε περισσον τουτων εκ του πονηρου εστιν

      το κατάλαβες τώρα φίλε ποιος ειναι ο νόμος του Θεού;;
      πιο πενηνταράκια δεν γίνεται

      Διαγραφή
    9. Μπορείτε να μου απαντήσετε το τι εννοεί το σημείο:

      ''.....είτε ανήκουν σε κοινότητα χωρίς νομική προσωπικότητα'';

      πριν από τα μαύρα με φόντο γράμματα.

      Διαγραφή
    10. οι απαντησεις κατωτερω

      Σχόλιο Κυριάκου Βαρβερη
      https://scripta---manent.blogspot.com/2019/06/blog-post_18.html


      σχολιο Δ.Χατζηνικολαου
      Κατά τήν γνώμην μου, ἡ Ἐγκύκλιος τοῦ Ὑπ. Παιδείας μέ τίτλον «Πιλοτική ἐφαρμογή τοῦ Ἠλεκτρονικοῦ μητρώου Θρησκευτικῶν καί Ἐκκλησιαστικῶν Νομικῶν Προσώπων & Θρησκευτικῶν Λειτουργῶν στά Ληξιαρχεῖα τῶν Δήμων Ἀθήνας, Πειραιᾶ, Θεσσαλονίκης, Σύρου, Κομοτηνῆς, Θήρας καί Ρόδου» εἶναι ἕν εἶδος σφραγίσματος! Διότι ὅποιος ἱερεύς δέν δέχεται νά ὑπαχθῇ εἰς κάποιαν ἀνεγνωρισμένην ἀπό τό Κράτος θρησκευτικήν ὀντότητα, ὅπως, παραδείγματος χάριν, εἶναι οἱ ὀλίγοι ἀποτειχισμένοι ἱερεῖς, ἤ ὅσοι ἀπό τούς «ΓΟΧ» δέν θέλουν νά ἐνταχθοῦν εἰς τόν νέον θεσμόν τῶν Θρησκευτικῶν Νομικῶν Προσώπων (ΘΝΠ) τοῦ Ν. 4301/2014, ὥστε νά καταχωρηθοῦν εἰς τό Μητρῶον τῶν θρησκευτικῶν λειτουργῶν, ὁμοῦ μετά τῶν αἱρετικῶν καί τῶν ἀλλοθρήσκων, τότε αὐτοί δέν θά δύνανται νά τελοῦν γάμους καί βαπτίσεις!!! Ἔτσι, ὁ κ. Γαβρόγλου ἀπεφάσισε ποιός ἐφεξῆς θά πρέπῃ νά θεωρῆται ἀληθινός καί ποιός ψευδής λειτουργός τοῦ Ὑψίστου! Ἡ αἵρεσις τοῦ Σεργιανισμοῦ εἰς ὅλον της τό «μεγαλεῖον»!



      Σχολιο Μαρίνου Ριτσούδη
      http://orthodox-voice.blogspot.com/2019/06/blog-post_19.html#mor

      σχόλια απο κρυφο σχολειο
      http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2019/06/h.html#comment-form


      Διαγραφή
    11. "Κοινότητα", "προσωπικότητα", δύο λήγοντα σε -ότητα, αλλά έχουμε καί τήν "σωτηριολογία", τού scripta manent ˙ αυτό έχει τήν -λογία κατάληξη. Ο δέ ιερός Ψαλμωδός γράφει : «ΕΠΙΣΤΕΥΣΑ, διὸ ἐλάλησα· ἐγὼ δὲ ἐταπεινώθην σφόδρα. 2 ἐγὼ δὲ εἶπα ἐν τῇ ἐκστάσει μου· πᾶς ἄνθρωπος ψεύστης. 3 τί ἀνταποδώσω τῷ Κυρίῳ περὶ πάντων, ὧν ἀνταπέδωκέ μοι;» (Ψ 115). Ο δέ άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος : «16 Ἐάν τις ἴδῃ τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ ἁμαρτάνοντα ἁμαρτίαν μὴ πρὸς θάνατον, αἰτήσει, καὶ δώσει αὐτῷ ζωήν, τοῖς ἁμαρτάνουσι μὴ πρὸς θάνατον. ἔστιν ἁμαρτία πρὸς θάνατον· οὐ περὶ ἐκείνης λέγω ἵνα ἐρωτήσῃ. 17 πᾶσα ἀδικία ἁμαρτία ἐστί· καὶ ἔστιν ἁμαρτία οὐ πρὸς θάνατον. 18 οἴδαμεν ὅτι πᾶς ὁ γεγεννημένος ἐκ τοῦ Θεοῦ οὐχ ἁμαρτάνει, ἀλλ' ὁ γεννηθεὶς ἐκ τοῦ Θεοῦ τηρεῖ ἑαυτόν, καὶ ὁ πονηρὸς οὐχ ἅπτεται αὐτοῦ» (1Ιν. ε').

      Ο άρχων εξουσιαστής τού αέρος, «,τοῦ πνεύματος τοῦ νῦν ἐνεργοῦντος ἐν τοῖς υἱοῖς τῆς ἀπειθείας», (Εφ. β'1),
      μετέρχεται ποικίλους τρόπους καί από "λέγοντες", νά γινόμαστε "αντιλέγοντες".

      Ο παγκόσμιας πλέον κυριαρχίας «άρχων τού αέρος», επί τέλους, άς μάς δώσει τόν ορισμό τής αρεσκείας του : τί εκ τών δύο είμαστε ; Θρησκευτικά νομικά πρόσωπα ή εκκλησιαστικά νομικά πρόσωπα ; Πώς ορίζεται έκαστο καί πώς τό περίφημον "πρόσωπο" (sic) αποκλειομένων τών ληγόντων λέξεων σέ -ότητα καί -λογία.

      Διαγραφή
    12. Προσ κ.Κυριακο

      Ο όρος ψευδολειτουργος δεν είναι εκκλησιολογικός γιατί απλούστατα το κράτος δεν έχει τέτοια δικαιοδοσία είναι νομικός εφόσον το αναγράφει σαν θρησκευτικό λειτουργό ο οποίος τελεί ιερολογιες με ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ (βλέπετε αυτό ενδιαφέρει το κράτος ότι οι τελετές έχουν αστικές συνέπειες και όχι "σωτηριολογικες" γιατί δεν έχει δικαιοδοσία εκκλησιολογική αλλά νομική) και όχι ορθόδοξο ή Χριστιανό λειτουργό... Αλλού αναφέρει "ακόμα και αν απωλεσει την ιδιότητα του παραμένει εγγεγραμμένος"

      1ον αν αναγνώριζε εκκλησιολογία θα εγραφε "καθαίρεση κώλυμα ιεροσύνης κλπ" αλλά δεν το κάνει γιατί αποφεύγει ως νόμος να μπει σε εκκλησιολογικός όρους που δεν ενδιαφέρουν το κράτος αφού αυτό που το ενδιαφέρει όπως είπαμε είναι οι αστικές συνέπειες της πράξης υπέρ του πολίτη και του νόμου για να μην ταλαιπωρούνται από κομπογιαννίτες και πληρώνουν πρόστιμα η να έχουν έλεγχο τυχόν ψευδομουφτηδες που είναι Τούρκοι πράκτορες.... Και μια και το ανέφερα όταν ακόμα και εμείς λέμε "ψευδομουφτηδες" δεν σημαίνει ότι αναγνωρίζουμε μουφτήδες ως κανονικούς εκκλησιολογικά γιατί για εμάς όλοι ψεύτικοι είναι....
      Παρόλα αυτά ίσως και λέω ίσως γιατί δεν είμαι γνώστης, ο νόμος ναι έχει κενά (αφού άνθρωπο ο κατασκεύασμα είναι) ως προς την θρησκευτική ελευθερία και δεν θα εκπλαγώ αν είναι ετσι....
      Γεώργιος

      Διαγραφή
    13. Αγαπητέ Γεώργιε, το κράτος μπορεί να λέει ότι θέλει. Το θέμα είναι αν η συγκεκριμένη Σύνοδος αποδέχεται τον χαρακτηρισμό του ψευδο-λειτουργου για όσους δεν είναι εγγεγραμμένοι στα συγκεκριμένα Μητρώα.

      Η Σύνοδος άραγε έχει το θάρρος να βγάλει μια ανακοίνωση που να καταδικάζει ή έστω να ελέγχει τον χαρακτηρισμό της συγκεκριμένης εγκυκλίου? Με λίγα λόγια.

      Η μήπως η γάτα της έφαγε τη γλώσσα???

      Διαγραφή
    14. Γιατρέ... θου κύριε το στόματί μου

      υσ
      οσα ξέρω εγω απο ιατρική, άλλα τόσα ξέρεις εσύ για την σύνοδο που υπάγεσαι

      υσ 2
      κανόνισε να ξαναρχίσει το εκκλησιαστικό στριπτιζ εξ αιτίας σου...Γκέγκε;;

      Διαγραφή
    15. https://scripta---manent.blogspot.com/2019/06/blog-post_15.html

      δες και εδω
      φρέσκα κουλούρια

      Διαγραφή
    16. Επίσης μπορούμε να πούμε και για το Μοναστήρι και τους πνευματικούς καρπούς του κατά την Μ.Σαρακοστή του 2016.....
      Η μαλλον μόνο να συγκρίνουμε αυτούς με τους πνευματικούς καρπούς του μακαριστού γέροντα Ευθύμιου....χαοτική η διαφορά!

      Διαγραφή
    17. Scripta manent ή ... γκέγκε

      Εργάζομαι καί δέν περιεργάζομαι τά τής Συνόδου ημών Κυρού Καλλινίκου.

      Διαγραφή
    18. εμένα είναι η δουλειά μου να εργάζομαι και να περιεργάζομαι - εσένα όχι

      πέρνα κι απο εδω, θα βρείς πολλές απαντήσεις

      https://scripta---manent.blogspot.com/2019/06/blog-post_42.html

      Διαγραφή
    19. Scripta manent ή ... μπαγιάτικα κουλούρια

      Συμμερίζομαι τόν αγώνα τής Ι.Μ. Εσφιγμένου καί τού ηγουμένου αυτής γέροντα Μεθοδίου, αλλά όταν τόν άκουσα νά λέει σέ ομιλία του, ότι εμείς οι Έλληνες είμαστε ο Νέος Ισραήλ (παρένθεση, διότι, υποστήριξε, γι' αυτό είπε ο Κύριος τό «20 ... Ἐλήλυθεν ἡ ὥρα ἵνα δοξασθῇ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου» [Ιν. ιβ'], όταν τόν αναζήτησαν οι Έλληνες πρό τού πάθους), τότε είπα κι εγώ "εδώ ήρθαμε, πάμε νά φύγουμε, τά κουλουράκια είναι μπαγιάτικα".

      Δέν έχω κανένα πρόβλημα νά δεχθώ άμκες, κάρτες - όχι βέβαια τσιπάκια - καί ότι άλλο ήθελε σκεφθεί αυτή η σπείρα τών κιβδηλοποιών πλαστογράφων τής, εν δικαιοσύνη καί αληθεία, διδασκαλίας τού Χριστού καί Θεού ημών. Όμως, δέν θά πάψω ποτέ νά καταγγέλλω τίς δαιμονικής φύσεως μεθοδεύσεις αυτές. Μεθοδεύσεις οι οποίες μιλούν γιά "πρόσωπο", θρησκευτικό ή εκκλησιαστικό, όπως τό ορίζουν Νόμοι ( : ΘΝΠ είτε ΕΝΠ αδιάφορο) ανθρώπων, φορώντας μάσκα ανθρώπου, γιά νά μή βλέπουμε τά κέρατα τής κεφαλής των. Ποιός είπε ποτέ ότι ο Μωσαϊκός Νομός δέν θά εκσυγχρονιζόταν ;

      Τό πρόσωπο ή Πρόσωπο, δέν τό ορίζουν οι Νομικοί ( : 45 Ἀποκριθεὶς δέ τις τῶν νομικῶν λέγει αὐτῷ· Διδάσκαλε, ταῦτα λέγων καὶ ἡμᾶς ὑβρίζεις. 46 ὁ δὲ εἶπε· Καὶ ὑμῖν τοῖς νομικοῖς οὐαί, ὅτι φορτίζετε τοὺς ἀνθρώπους φορτία δυσβάστακτα, καὶ αὐτοὶ ἑνὶ τῶν δακτύλων ὑμῶν οὐ προσψαύετε τοῖς φορτίοις.[Λκ. θά']). Μόνο ο ενανθρωπήσας Θεός καί άνθρωπος, ο υιός ανθρώπου, είναι αρμόδιος καί ουδείς άλλος.

      Διαγραφή
    20. Σάς ευχαριστώ γιά τήν φιλοξενία καί τήν ανοχή σας.
      Παρακαλώ διορθώστε τό [Λκ. θα'] σέ Λκ.ια'.

      Διαγραφή
    21. κυπριανός χ. 10.53 η οίηση η φαντασμένος η ψωνάρα

      περι τσιπαρισματος που δεν δεχεσαι να ρωτησεις την σύνοδο σου τι γνώμη έχουν και τι λενε απο άμβωνος [ αρα επισημα]

      αντέγραψε τον κάτωθι συνδεσμο και διάβασε καλά καλά το Γ’ κεφάλαιο και βάλτο δίπλα με το 13ο της αποκαλύψεως
      και να θυμίσω τι γράφει η αποκάλυψη στο τέλος για παρερμηνείες η δεν χρειάζεται;
      - το εχει γράψει ο συνονόματος…

      ῾Η πρόσφατος πληθωρικὴ «᾿Αντι-χριστολογία» καὶ οἱ ἐπικίνδυνες παρενέργειές της

      υσ

      ευχαριστώ το ιστολόγιο για την φιλοξενία ομοίως
      χαίρετε

      Διαγραφή
    22. Scripta manent ... ενεργά καί πάρεργα

      «Γιατρέ... θου κύριε το στόματί μου (...)

      υσ 2
      κανόνισε να ξαναρχίσει το εκκλησιαστικό στριπτιζ εξ αιτίας σου...»

      Κυπριανός Χ.
      Πέρασα, αλλά είδα γυναίκα νά κάνει στριπτίζ, έφυγα.

      Βρήκα κάτι φυλλάδια, τά διάβασα καί «έγνω, ανέγνω καί ουκ έγνω».

      Διαγραφή
    23. Πρός
      Scripta manent

      Από
      «οίηση, φαντασμένο, ψωνάρα»

      Τά "δευτεροπαρουσιολογικά" καί τά νύν "αντιχριστολογικά", όπως αυτά μάς προσφέρονται, τά δέχομαι αλλά δέν τά πιστεύω. Η Ιερά ημών Σύνοδος δικαίως απορρίπτει αυτή τήν (όπως προσφέρεται) μεθόδευση, ώς έργο σατανικής (Σιωνιστικής) έμπνευσης, ενός νέου, καί πλέον σύγχρονου, Μωσαϊκού Νόμου, όπου οι πάντες θά είμαστε νομοταγείς καί μάλιστα "μέ τήν απόδειξη στό χέρι"! Άνευ αποδείξεως ουδείς δεκτός στόν (επίγειο) Παράδεισο τής σχεδιαζόμενης χιλιαστικής - μεσσιανικής Νέας Εποχής. Εποχής όπου τά νέα πρόσωπα, είτε εκκλησιαστικά είτε θρησκευτικά, θά τά προσδιορίζει ένας πολιτικοθρησκευτικός συμφυρμός ασαφούς καί απροσδιόριστης Αρχής. Υποθέτω, η Αρχή αυτή είναι τό Χάος καί ύστερα έρχεται ο "ποιήσας τόν ουρανόν καί τήν γήν", τόν οποίο ο Μωυσής ονόμασε Θεό.
      Επικύρωση τής υπόθεσης αυτής είναι η σημερινή παγκόσμια κατάσταση. Άν κάνω λάθος, παράβλεψέ το Scripta manent κι εσύ αναγνώστη. Προέρχεται από "οιηματία", "φαντασμένο", "ψωνάρα" (sic).

      Έχουμε λοιπόν πρώτα τό Χάος καί ύστερα τόν Θεό, τού οποίου τήν φανέρωση τού ονόματος, στό Πρόσωπο τού ενανθρωπήσαντος Υιού καί Λόγου τού Θεού, τό πολιτικοθρησκευτικό ιερατείο ούτε κάν συζητά. Αντιθέτως, γιά νά τηρούνται τά προσχήματα - κατά τής διθεΐας τών Μανιχαίων - κι αυτό υπόθεση - προτείνει τό "εν αρχή ήν ο αριθμός" στή θέση τού «1 Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος, καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν, καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος».

      Όλα όσα συμβαίνουν σήμερα συγκλίνουν καί πρός αυτή τήν υπόθεση, αφού τό καθ' ημάς πρόσωπο - κατά θρησκευτική, εκκλησιαστική, θεολογική έννοια - αντικαθιστά ένας αριθμός. Καί μάλιστα, μέ ισχύ Νόμου πολιτικού, αλλά καί θρησκευτικού!

      Μέ λίγες λέξεις, προβλέπω, σέ λίγο θά συνεννοούμαστε μέ αριθμούς καί ειλικρινά, αγνοώ πώς θά αντιδράσει η ακαδημαϊκή θεολογία. Πρός τό παρόν, αρκείται σέ άτυπη συμμαχία μέ τόν Καίσαρα καί παραδόξως, παρότι προτάσσει τήν Εκκλησία καί καταργεί τήν Θρησκεία, πρωτοστατεί στήν μύηση τών μαθητών σέ θέματα Θρησκειολογίας ! Φυσικά, δέν εξαιρούνται οι φοιτητές τού ειδικού γνωστικού αντικειμένου. Οι τελευταίοι πάντως γνωρίζουν αρκετά καλά ότι τόν ορισμό τού (Εκκλησιαστικού Νομικού) Προσώπου δίνει ο Έρως! Υπάρχει άλλωστε καί σχετικό βιβλίο περί τού θέματος αυτού.
      Ως πρός τά άλλα πρόσωπα (ΘΝΠ) ο Scripta manent τούς καταλογίζει ότι ασχολούνται ... μέ στριπτίζ, ότι είναι οιηματίες, φανατισμένοι καί ψωνάρες. Δέν αποκλείεται νά έχει δίκιο, αφού τώρα αρχίζουν νά συλλαβίζουν ,πχ, τό γ(ού), τό κ(ού), τό έεε ... .

      Διαγραφή
    24. κ.χ. 12.48
      Αυτή ειναι η δική σου γνώμη
      φαντασμένη ψωνισμένη που βλέπει όχι μονο μακριά απο την μύτη...αλλά στο υπερπέραν

      κάποιος άλλος κάτι άλλο κατάλαβε διαβάζοντας το,
      Η πρόσφατος πληθωρικὴ «᾿Αντι-χριστολογία» καὶ οἱ ἐπικίνδυνες παρενέργειές της


      υσ
      τοτε οι διδασκαλοι τα προηγούμενα 30 χρόνια με τις οργανωμενες διαμαρτυρίες ή δούλευαν τον κόσμο κανονικά
      οποτε ειναι ψευτες διδασκαλοι
      η δεν ειχαν καμια σχεση με φώτιση αλλά με σκοτάδι απαραμύθητο


      το λοιπον, τα παράπονα στους διδασκαλους που κακως διδαξαν
      αρα δεν κανουν για διδασκαλοι

      Διαγραφή
    25. επισυναπτόμενο

      οσο για το ΘΝΠ
      το κατωθι ισχυει για όλους σας

      να πατε να σας βαπτισει τα παιδια σας και τα εγγόνια σας, το τάδε
      και μετά να ΑΡΝΕΙΤΑΙ οτι τα βάπτισε και δηλωνει γραπτώς και προφορικώς οτι τα βάπτισε ο Τρύφωνας
      και μετά να τον κανετε και πνευματικό να σας σώσει, κυρίως να σας μαθει για τα μαρτύρια και τις ομολογίες των χριστιανών
      και οτι χειλει ιερεως δεν ψευδονται

      Διαγραφή
    26. Ευχαριστώ τόν Scripta manent γιά τήν εποικοδομητική μας συζήτηση.

      Διαγραφή
    27. κι εγω το ιδιο γιατρέ
      να εισαι καλά, ειλικρινά

      Διαγραφή
  3. Επειδή η Θρησκεία είναι «νευροβιολογική ασθένεια», κατά τό π. Ιωάννη Ρωμανίδη καί άλλους, νομίζω, τό Υπουργείο Παιδείας καί Θρησκευμάτων πρέπει νά αλλάξει ονομασία, αφού η «δια-βιου-μάθηση» έπαψε ... νά διαδρά !

    Πώς θά λέγεται ; α) Υπουργείο Παιδείας καί Εκκλησίας, διά τούς μή χρείζοντας θεραπείας καί β) ως έχει, διά τούς χρείζοντας θεραπείας, δηλαδή "Υπ. Παι. & ... θρησκευμάτων" εγχωρίου ή αλλότριας ιδιοκατασκευής, αντίλψης καί φρονημάτων.

    Ομοίως, τά εκκλησιαστικά καί τά θρησκευτικά πρόσωπα, πρέπει κι αυτά νά κατηγοριοποιηθούν αναλόγως σέ πρόσωπα (εκκλησιαστικά) μέ οργανωμένη προσωπικότητα καί σέ πρόσωπα (θρησκευτικά) μέ ανοργάνωτη τοιαύτη : δηλαδή, άτομα νευροβιολογικώς διαταραγμένα.

    Τίς νομικής φύσεως λεπτομέρειες τών προσώπων καί τών προσωπικοτήτων, καλούνται νά τίς επεξεργαστούν καί νά μάς τίς ανακοινώσουν, οι Νομικοί μας εγκέφαλοι μετά τών σύγχρονων θεραπόντων τού Ασκληπιού, τού Ιπποκράτη καί τών Ψυχιατρο-ψυχο-κοινωνιολόγων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Γιατρέ δόθηκε απίθανης ερμηνείας προέκταση που ουδέποτε είχα διανοηθεί ως προς αυτή την κατεύθυνση.
      Πράγματι είναι η άλλη η διάσταση  υπό του πέπλου του νομότυπου νομικισμού. Νομότυπο μόνο ως προς τον τύπο νόμιμο,  όχι ως προς την φύση, την Αλήθεια και την ουσία, και νομικισμός είναι η σκοτεινή πλευρά ενός άνομου, σε εισαγωγικά νόμου, που παραλύει τα χρηστά ήθη και τις αξίες, κάτι σαν ευσεβισμός, παράλληλο του γοχισμού ή και πιετισμού.
      Ευσεβισμός, εκτός από τον εγωισμό της διακήρυξης μιας ψευδής αγιότητας λόγω της φανερής  ευσέβειας μόνο ως προς το θεαθήναι, ( ως κυρίαρχο δόγμα του αποτέλεσε και η αποστροφή όλων των πεπτωκότων στην φανερή ασέβεια), γίνεται και δόγμα της νέας τάξης πραγμάτων στις μέρες μας, με το κήρυγμα της θεωρίας της  γνησιότητας της Ορθοδοξίας.
      Για την θεμελίωση τού νομικού μανδύα των νομικών προσώπων, επικρατούσα είναι η κυριαρχία του ψεύδους  και της αιρετικής αισχύνης, ενός ανελέητου Σεργιανισμού, των Κρατούντων  Εκκλησιαστικών ΓΟΧ ΘΝΠ.
      Άρπαξαν τη Θεολογία τής ακριβούς Πίστεως και την μεταποίησαν σε φτηνό νομικό προσωπείο, υπό τον τύπο της ιδέας του νομικού κελύφους, φορώντας  παράλληλα και για χλαμύδα, τον άραφο χιτώνα με παραστάσεις τους αγώνες και τα αίματα των αγώνων των Αγίων των γνησίων Ορθοδόξων του 1924 για να πείθουν περισσότερο.

      Ο ευσεβισμός ή γνησιονισμός ή και Γοχισμός στις μέρες μας, έσβησε εντελώς τη φλόγα της συνείδησης, και πλέον δεν λακτίζει τον Χριστιανό, Εκκλησιαστικό και λαϊκό, που  υπέγραψε την θανατική ψυχική του καταδίκη στα νομικά πρόσωπα τών ετεροδόξων και ετεροθρήσκων του Συντάγματος και του Υπουργείου Παιδείας. Ναι ναι ναι τοξικότητες, με προσωπείο αγάπης που όμως μόνο σε ρηχάδες και ελώδη νερά ευδοκιμεί, και σαπίζει ένα κατεστημένο που οι Πατέρες του αγωνίστηκε για τις παραδόσεις. Τους προδότες τους υποκριτές και τα όργανά τους, έρχεται η ώρα που θα τους εμέσει. Ο Νομος της δικαιοσύνης δεν παύει νά λειτουργεί και η Αγία Εκκλησία είναι Ζώσα και όχι ψόφια να σέρνετε πίσω από αντίχριστους και Ανθέλληνες προδότες, επειδή έτσι κάποιους τους βολεύει. Αλίμονο στους προδότες.
      .

      Διαγραφή
  4. @ Γεώργιο,
    Αγαπητέ Γεώργιε,
    Το Κράτος ἐφόσον τελεῖται ὑπό τίς διατάξεις τοῦ ἄρθρου 3 τοῦ Συντάγματος ἔχει τήν αὐστηρή ἀνελαστική ὑποχρέωση νά ἀναγνωρίζει Μυστήρια Ἁγιαστηκά Θείας Χάριτος μόνο γιά τούς Ὀρθοδόξους.
    Άναγνωρίζει τα Ἀγιαστικά Μυστήρια, δεν ποιεῖ Μυστήρια.
    Ἔτσι ὑπαγορεύει τό Σύνταγμα καί ἔτσι ἑρμηνεύεται ἡ ἐπικρατοῦσα Ἁγία Ἐκκλησία στήν Ἑλλάδα. Ἐπίσης συνέπεια αὐτῆς τῆς ἁρμοδιότητας τοῦ Κράτους εἶναι καί νά προστατέψει τό ποίμνιο ἀπό ἀλλοθρήσκους αἱρετικούς προβατόσχημους ψεῦτες.
    Ἄρα ὑπό αὐτή τήν ἁρμοδιότητα, τοῦ δίνεται ἡ ἐξουσία νά διαχωρίζει τούς προβατόσχημους λύκους δηλαδή τούς ψευδολειτουργούς, ἀπό τούς Ὀρθοδόξους λειτουργούς.
    Ὅμως ἡ ἀποστασία, ἡ νέα τάξη πραγμάτων, καί τό καθεστώς τοῦ Κομμουνισμοῦ, ἐπιβάλουν νά μήν ἀναγνωρίζονται πλέον οἱ ἀληθινοί Ὀρθόδοξοι, ἀλλά ὅλοι οἱ ὑπόλοιποι πού καταρημάζουν Ὀρθοδοξία καί Ἑλλάδα.
    Ἐπίσης τό Κράτος κατά τό ἄρθρο 13 τοῦ Συντάγματος, ἔχει ὑποχρέωση νά σεβαστεῖ τά ἀνθρώπινα δικαιώματα τῶν αἱρετικῶν καί τίς ιδιόρυθμες λειτουργικές ἀπαιτήσεις τούς, καί τοῦτο δέν εἶναι ξένο ἀπό τήν Ἁγία Ἐκκλησία, καθώς σέβεται τό αὐτεξούσιο τοῦ κάθε ἀνθρώπου. Κατά αυτές τίς θεμελιώδεις νομικές ἐξουσίες, τό Κράτος ἔχει τήν ἰσχύ νά διαχωρίζει τούς Ὀρθοδόξους, καί τούς αἱρετικούς, ὅπως τό ἔχει νομικά θεσπίσει μέ ξεχωριστά τμήματα τό ἕνα τῶν Ὀρθοδόξων καί τό ἄλλο τῶν αἱρετικῶν στό Ὑπουργεῖο Παιδειας. Ἐδῶ πρέπει νά τονιστεῖ πῶς εἶναι ἄλλο θέμα ὁ ἔλεγχος τῆς νομιμότητας τῆς ἐξουσία τοῦ Κράτους ὡς πρός ποίους θέλει νά ἀναγνωρίζει Ὀρθοδόξους, καί ἄλλο θέμα ποῖοι εἶναι οἱ ἀληθινοί Ὀρθόδοξοι. Ἡ πρόδηλος παρανομία τοῦ Κράτους δηλαδή τό ψεῦδος καί ἡ Πολιτειακή ἐξουσιαστική ὑποκρισία, σέ καμμία περίπτωση δέν μπορεῖ νά θεωρηθεῖ ὁρίζοντας γιά ἀληθῆ εὐθυγράμμιση Ὀρθοδόξων. Ποτέ ἡ αντίχριστη παρανομία δέν ἀποτελεῖ Ἀλήθεια, εἰδικά ὅταν θέλουμε νά στηρίξουμε θέματα Πίστεως. Το ἐπί Τουρκοκρατίας καθεστώς πού ἀναφέρετε, δέν μπορεῖ νά ὑιοθετηθεῖ στήν Ἐλεύθερη Ἑλλάδα ὑπό τό συγκεκριμένο Σύνταγμά της.
    Καί ἡ ἄρνηση Πίστεως, ἐπί Τουρκοκρατίας γιά τούς ἐξωμότες, πάντοτε ἄρνηση Πίστεως ὑπῆρξε, ποτέ δέν θεωρήθηκε ὀρθόδοξη ἡ ἄρνηση λόγω τῶν καταστάσεων, ποτέ δέν ἀθωώθηκε, ἀσχέτως ἐάν ἦταν καταδυναστευτικώς ἐπιβεβλημένη ἀπό τούς κατακτητές Τούρκους, ἀσχέτως ἐάν ἦταν ἐπιβεβλημένη μέ τό μαχαίρι στό λαιμό.
    Ὅσο γιά τήν παρανομία πού καταγγέλλεται τό νά ὑπογράφει ἄλλος τήν ἄδεια τοῦ μυστηρίου, γιά τήν διευκόλυνση τῆς γραφειοκρατίας ὅπως λέτε, τούτη ἡ πρακτική εἶναι παρανομία καί ψεῦδος, καί ἡ ἄδεια τοῦ Μυστηρίου, ὅπως ὅλα τά δημόσια ἔγγραφα ἐνέχει θέση καί βαρύτητα ὑπεύθυνης δήλωσης, καί ἐπισύρει κυρώσεις ἀπό τό νόμο μέχρι καί φυλάκιση ἡ ἀλλοίωση αὐτῶν τῶν στοιχείων.
    Ἐν κατακλεῖδι παρατηρῶ πῶς συνεχίζεται ὑπό τούς ΓΟΧ ΘΝΠ ἡ ἴδια γραμμή τῆς προπαγάνδας, καί τοῦ ψεύδους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  5. ΣTHN ENOPIA TOY AΓIOY ΣΠYPIΔΩNA ΣTO ΓAΛATΣI O EΦHMEPIOΣ Π.ΠPOΔPOMOΣ KHPYΞE ΠPOXΘEΣ AΠO AMBΩNOΣ ENANTION THΣ ΣYNOΔOY ΛOΓΩ ΘNΠ.


    ΓNΩPIZEI KANEIΣ ΛEΠTOMEPEIEΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΆΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΌΔΟΥ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. O κύριος λόγος που δεν γράφονται κάποιοι Λειτουργοί στο μητρώο είναι ότι αυτό αποτελεί άρνηση Πίστεως, με την υπαγωγή στο άρθρο των ετεροδόξων.
    Καμία ωφέλεια Πίστεως λοιπόν δεν υπάρχει με το γεγονός ότι δέχονται και κοινότητες χωρίς νομική προσωπικότητα. Ίσα-ίσα που με το παραθυρακι αυτο θα δελεαστούνε/ζημιωθούνε και κάποιοι άλλοι.
    Βέβαια, η Κρατούσα ΓΟΧ-Καλλινίκου, εδώ και χρόνια προσπαθουσε (καταγγέλοντας στο κράτος !!!) να καταδείξει ως ψευδολειτουργούς εκείνους που αποτειχίστηκαν για λόγους Πίστεως από εκείνην, κι ακολούθως τους "καθαίρεσε". Καθώς κυρίως τέτοιους "καθαιρεί", αλλά κάνει τα στραβά μάτια σε τερατώδεις καταπατήσεις Ιερών Κανόνων....
    Οπότε ποιά δικαιώματα θα μπορούσανε (στην πράξη) να έχουνε οι λοιπές παρατάξεις ΓΟΧ, όσες τελος πάντων θα θελήσουνε εγκληματικώς να υπαχθούνε κι αυτές στο άρθρο 13 των ετεροδόξων, εάν πάλι οι Καλλινικοί καταγγείλουνε στις αρχές τις καθαιρέσεις τις οποίες έχουνε κάνει προς αυτούς ;
    ή μήπως θα καταγγείλουνε μόνο όσους δεν είναι προθυμοι να υπαχθουνε στον παλαιοημερολογητικό Οικουμενισμό ;
    (που ξεκίνησε με την ένωση του 2014 κι έπεται συνέχεια....περισσότερα στα σχόλια εδώ https://entoytwnika1.blogspot.com/2019/05/blog-post_62.html)
    Άλλωστε ο ίδιος ο Σεβασμιώτατος Φώτιος το παραδέχθηκε εδώ :
    https://www.ecclesiagoc.gr/index.php/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7/%E1%BC%84%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/1451-nomiki-proswpikotis
    λέγοντας :
    Ὁ Ν.4301 λύνει τὸ πρόβλημα αὐτό; Ναί. Προβλέπει τὴν δημιουργία Μητρώου Θρησκευτικῶν λειτουργῶν καὶ προστατεύει νομικῶς τὴν ONOMΑΣΙΑ τῶν Ἐκκλησιῶν ποὺ προσλαμβάνουν τὴν μορφὴ τῶν ΕΝΠ ἀπὸ ἀντιποιήσεις

    Αν λοιπόν ολίγα κατάφερνε η Κρατούσα ΓΟΧ με τις καταγγελίες της (που επίσης παραδέχεται στο άνω κείμενο, ξεχνώντας να αναφέρει ότι οι καταγγελόμενοι κατάφερναν να απαλλαχθούνε προσκομίζοντας το πλήθος των καθαιρέσων που ομοίως είχανε εκείνοι της επίσημης Συνόδου, ακόμα κι αναμεταξύ τους στο παρελθόν…. ) τώρα θα επιτευχθεί πλήρως η απομόνωση εκείνων που δεν τους ακολουθούνε στον μεγάλο κατήφορο Πίστεως που πήρανε.
    Είμαι αποτειχισμένος, χωρίς να ανήκω σε κάποια Παράταξη (απέναντι στις οποίες, κάποιες καθαιρέσεις δικαίως γίνανε) κι απ’ όσο γνωρίζω, τόσο τα Μυστήρια των άλλων παρατάξεων, όσο και άλλων π.χ. ΡΟΕΔ Τύχων στην Ελλάδα, ήτανε μέχρι τώρα αποδεκτά και καταχωρούνταν.
    Αυτό θα σταματήσει εφ εξής, για όσους δεν προδώσουνε, υπαγόμενοι στο άρθρο των ετεροδόξων.
    Κράτος και Κρατούσα "ΓΟΧ" σε αγαστή συνεργασία....πάντα στην υπηρεσία "προστασίας" των δικαιωμάτων κι ελευθεριών….για το "καλό" μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μας παρέθεσε ο Σεβασμιώτατος Φώτιος στο ανωτέρω κείμενο κι ολόκληρα κατεβατά, για την προστασία τάχα από ψευδολειτουργούς που κάνανε π.χ. Ελληνοποιήσεις, ενώ βλέπουμε ότι αυτό θα συνεχίσει να γίνεται, αρκεί εκείνοι να υπαχθούνε στο μητρώο. Το μόνο που δεν θα γίνεται, θα είναι να μπορούνε προσλάβουνε την ονομασία ΓΟΧ…..
    Δεν μας είπε όμως ο Σεβασμιώτατος τι κάνει η Σύνοδος ΓΟΧ, στην ΠΡΑΞΗ, απέναντι στην υφιστάμενη μουσουλμανοποίηση της Πατρίδας μας…..ενώ τάχα αγωνίζεται για τις παράνομες Ελληνοποιήσεις (μέσω ψευδολειτουργών) κάποιων εκατοντάδων (χιλιάδων αν θέλετε) μεταναστών, όχι μόνο δεν αντιδρά ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ απέναντι στην αθρόα εισροή εκατομμυρίων λαθρομεταναστών και των δικαιωμάτων που τους δίνονται, αλλά προσκαλεί κιόλας και θεωρεί τιμή της, την παρουσία εκείνων που εφαρμόζουνε αυτά (και πολλά άλλα) άνομα σχέδια, όπως βλέπουμε εδώ :
    http://scripta---manent.blogspot.com/2018/01/blog-post_707.html
    Tα ίδια άλλωστε γίνανε και φέτος στα Θεοφάνεια, μάλιστα λίγες ημέρες πριν τα "τιμώμενα" πρόσωπα υπογράψουνε την προδοτκή συμφωνία των Πρεσπών, στην οποία η Σύνοδος υποτίθεται ότι αντιτίθεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μεγάλο και το σφάλμα εκείνων των Ιερωμένων που αντιτίθενται στο Θ.Ν.Π.(ελπίζω και για λόγους Πίστεως) αλλα αποδεχτηκαν την φορμουλα να υπογράφει άλλος για εκεινους τα Μυστήρια που τελούνε
    Ενώ η Πίστη προδίδεται και με πολλούς άλλους τρόπους, εκτός του Θ.Ν.Π., ελπίζω (πρώτα από όλα για το δικό τους καλό) να μην περιμενουνε να αντιδράσουνε όταν θα πάνε να τους πάρουνε τα Μοναστήρια (που θα είναι το επομενο στάδιο....με πονηριά πάντα πράττουνε, σιγά-σιγά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εδώ η απάντηση προς όλους και ειδικά στις 6 τελευταίες παραγράφους για τους ειδικά ενδιαφερόμενους ξέρουν αυτοί ποιο είναι.... αν και γνωρίζουν την αλήθεια και ξέρουν ότι κάνουν λαθος αλλά νομίζουν σαν τον Άρειο πως είναι πολύ αργά να το παραδεχτούν! Άλλωστε όλοι αυτοί δεν θα τολμούσαν ποτέ να κάνουν ανοιχτό δημόσιο διάλογο με τους Ορθοδόξους Αρχιερείς της Εκκλησίας μας γιατί γνωρίζουν ότι θα εκτεθούν ανεπανόρθωτα όπως και άλλοι σχισματικοί-αιρετικοι που το τόλμησαν (ήμουν παρόν σε ανοιχτό διάλογο και φύγανε την ουρά στα σκέλια οι εν λόγω σχισμοτοαιρετικοι). Κάθε άλλη κουβέντα εκ μέρους τους δεν είναι τίποτα άλλο παρά λάκτισμα προς κέντρον!

    Αυτό μας θυμίζει τον Αισώπειον μύθον της «κολοβής αλεπούς», η οποία μη φέρουσα το όνειδος της απωλείας της ουράς της εις το δόκανον, προέτρεπε και τας λοιπάς αλώπεκας να κόψουν τας ουράς των δια να της ομοιάσουν!
    Έτσι και αυτοί δεν αντέχουν εκτός εκκλησίας και προσπαθώντας να δικαιολογήσουν την πλάνη τους και να δικαιώσουν τους εαυτούς τους επιθυμούν να πλανησουν διαβαλοντας και άλλους αδερφούς και να τους αποκόψουν από την εκκλησία όπως έχει αγαπημένη συνήθεια να κάνει και ο πατέρας κοινός πατέρας τους και πατέρας του ψεύδους διάβολος.

    Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός να μας φωτίζει και να μας δίνει μετάνοιά και εμάς και στις πολέμιους της εκκλησίας του να επιστρέψουν και να βιώνουν μαζί μας την καθημερινη χαρά την Ανάστασης Του.


    Η αλήθεια έλαμψε η ορθοδοξία νίκησε!
    Χριστός Ανέστη!

    Γεωργιος

    https://entoytwnika1.blogspot.com/2019/06/blog-post_9.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Γιωργο

      https://www.google.com/search?q=%CF%83%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B1&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjpwaaq6tziAhUa6KYKHSmIB-UQ_AUIEigD&biw=979&bih=469#imgrc=N0y50v_itzLHTM:

      Διαγραφή
  10. Επιτρέψτε με να καταθέσω την θλίψη μου, για την δυχόνοια που παρατηρώ στους σχολιαστές (και όχι μόνο), αλλά κυρίως, δια την αθέτηση βασικών ευαγγελικών εντολών... Κανόνες είναι και αυτές, που δυστηχως, επαναλάβω, αθετούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάτερ δεν ξέρεις τι γίνεται εδω στον κόσμο
      Και την ευθύνη την έχουν αυτοί που μιλούν για την πιστι με δυο γλώσσες οπως το φίδι.
      Ενω ο Χριστός αλλιως πρόσταξε
      Το Ναι ναι και το ου ου

      Εδω κάποιοι θέσπισαν την θρησκεια του ισως

      Το αποτέλεσμα που βλεπεις είναι ο καρπός αυτού του δέντρου
      Αν εσυ θλιβεσαι που τα διαβαζεις τι να πουμε εμεις που τα ζουμε

      Με την ευκαιρία του λογου να σε ρωτησω

      Εσεις γενικά στο ορος ποια γνωμη εχετε για το θνπ
      Υπαρχει καποιος να γραψει δυο λογια ωε εκπροσωπος κελιωτων
      Υπαρχει καποιος κελιωτης να γραψει την γνωμη του;
      Το εσφιγνενου απο οσα ξερω δηλωνει δεν υπσρχει προβλημα
      Εσεις τι λετε;

      Διαγραφή
    2. Εγώ εκφράζω την προσωπική μου γνώμη και δεν αντιπροσωπεύω κανένα. Για τα συζητούμενα θέματα, κακώς ή κακώς, δεν έχω ασχοληθεί σε βάθος, αφού οι γνώμες διίστανται. Πάντως, (γενικώς ομιλώ), όταν σε ένα θέμα δημιουργείται σκανδαλισμός και υπάρχουν κίνδυνοι διχασμού, χωρισμού και σχίσματος, προτιμοτέρα είναι η υποχώρησις χάρις της ενότητος..
      Αυτό που επιθυμώ κυρίως να καταθέσω είναι, ότι, με εμπαθείς συμπεριφορές και ύφος αντιευαγγελικό, αντιχριστιανικό (για να μη πω πεζοδρομικό), όταν ομιλείς (και) προς ιερατικά πρόσωπα, δεν οικοδομείς, αλλά μάλλον διχάζεις περισσότερο τα αντικρουόμενα μέτωπα. Το να επιθυμούμε να διορθωθεί κάτι που δεν πατερικό και ορθόδοξο, χρειάζεται από μέρους μας και τον ΠΑΤΕΡΙΚΟ και ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΡΌΠΟ.
      Τέλος, από τους Πατέρες έμαθα, οτι, όταν ένας αδελφός σφάλει, εάν δεν μπορείς (;) να χρησιμοποιήσεις τον ορθό τρόπο συμβουλής, προτιμοτέρα είναι η σιωπή και η ανάθεση στους διακρικοτέρους.

      Διαγραφή
    3. ευχαριστώ πάτερ
      ευχεστε

      Διαγραφή
    4. Πάτερ, όταν πρόκειται για σοβαρά θέματα Πίστεως που εγείρονται, το κουκούλωμα για Χαρην της ενότητας ποτέ δεν ήταν ορθόδοξη επιταγή. Εσείς αναφέρατε πως δεν μπήκατε σε βάθος στο θέμα και συμβουλεύετε υποχώρηση Χάρην της ενότητας. Εάν όντως αυτά που εκτίθενται είναι τόσο σοβαρά όσο εκτίθενται, η υποχώρηση Χάρην της ενότητας είναι δαιμονική συμβουλή.
      Η υποχώρηση Χάρην της ενότητας είναι ευδοκιμη όταν δημιουργούνται προστριβές λόγω διαφωνίας των παθών μας ήτοι του εγωισμού που κουβαλάμε όλοι οι άνθρωποι. Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και η προτροπή σας στο τέλος του κειμένου σας, "όταν ένας αδελφός σφάλει, εάν δεν μπορείς (;) να χρησιμοποιήσεις τον ορθό τρόπο συμβουλής, προτιμοτέρα είναι η σιωπή και η ανάθεση στους διακρικοτέρους".
      Στα σοβαρά θέματα Πίστεως που κσταγγελονται, η πρώτη υποχρέωσή μας σύμφωνα με τους Αγίους Πατέρες είναι η διαλεύκανση, του θέματος στο βάθος που απαιτείται, για την λάμψη της Αλήθειας, διότι η αλήθεια, λίγη από εδώ και λίγη από εκεί, δεν μπορεί να μοιράζεται στη μέση , καθώς η Αλήθεια τα περιλαμβάνει όλα κατακάθαρα και εφόσον είμαστε διαφωνούντες, εντελώς αντίθετοι, δεν μπορεί να είμαστε και οι δύο πλευρές στην ίδια Αλήθεια.
      Τέλος θα ήθελα να σας θυμίσω πως η θερμή αλλοίωση για τα Άγια Δόγματα της καρδιάς του Αγίου Νικολάου, τον παρακίνησε και έριξε εκείνο τον ιστορικό Άγιο Φούσκο στον Αιρεσιαρχη Άρειο, πράξη πού επιδοκιμαστηκε από τον Δεσπότη Χριστό και την Κα Θεοτόκο και αξιώθηκε και έλαβε το Άγιο Ευαγγέλιο, και το Άγιο Ωμοφόριο, και χάρην της Αγάπης του Αγίου και της κατακριτέας υπό των ανθρώπων πράξης του Φούσκου, φοράνε σήμερα οι Αρχιερείς το Άγιο Ωμοφόριο.

      Διαγραφή
    5. Σάς απαντώ γενόμενος συγχρόνως πιο σαφής:
      Λέγοντας υποχώρηση, εννοώ, από την μίαν πλευρά να μην επιμένουν σε μία υπαγωγή, που γι' αυτούς είναι συμφέρον (;) για την τοπική εκκλησία μας, με κίνδυνο διχόνοιας, για δε τους άλλους, η ήπια αντιμετώπιση χωρίς τις παρετροπες που ανέφερα στο προηγούμενο σχόλιό μου.
      Σαφώς, δεν είμαι αντίθετος με τις τυχών καταγγελίες, αλλά δια τους λανθασμένους ΤΡΟΠΟΥΣ των καταγγελιών και με την προϋπόθεση τα άτομα να είναι κατάλληλα και κοινώς αποδεκτα γι' αυτόν τον σκοπόν και όχι τυχαία.
      Ως αναφορά το παράδειγμα του Αγίου Νικολάου, ότι η ενέργειά του αυτή επαινέθηκε υπό του Κυρίου, απαντώ, ότι, όχι τόσο για το ράπισμα, όσον δια τον θείον ζήλον και την υπερβολική αγάπη προς τον Θεόν και την αλήθειαν της πίστεως, τα οποία τον ώθησαν σε αυτήν την ενέργειαν.
      Εάν κάποιος έχει παρόμοιο διάθεση με τον Άγιο, ΧΩΡΙΣ θυμό και πάθος, ας τον μιμηθεί και στις χειροδικίες. Εάν όμως όχι, κατά τους πατέρες σιωπή και ανάθεση, όπως προείπα,στους διακρικοτέρους.
      Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  11. Πρός
    Μαρίνο Ριτσούδη

    Αδελφέ,
    Κατά τά φαινόμενα καί κατά τήν γνώμη μου, η «απίθανης ερμηνείας προέκταση που ουδέποτε είχα διανοηθεί ως προς αυτή την κατεύθυνση» (sic), οφείλεται στό ότι, ακόμη, δέν έχουμε καταλάβει τήν επίλυση τού προκύψαντος ζητήματος μεταξύ τών πρωτοκορυφαίων Αποστόλων Πέτρου καί Παύλου. Η λύση τού προβλήματος δόθηκε ως κατωτέρω, πάντα κατά τήν ταπεινή γνώμη τού γράφοντος, κατά τήν Πρώτη Αποστολική Σύνοδο.

    Τό ζήτημα προκλήθηκε εκ τών ελληνιζόντων καί ιουδαϊζόντων (Ελληνιστές οι πρώτοι, Ιουδαϊστές οι δεύτεροι) πιστών στά αρχικά στάδια τής εν Χριστώ Καινής κτίσεως, πίστεως καί Διαθήκης, έληξε δέ τού Παύλου ειπόντος : «14 ἀλλ' ὅτε εἶδον ὅτι οὐκ ὀρθοποδοῦσι πρὸς τὴν ἀλήθειαν τοῦ εὐαγγελίου, εἶπον τῷ Πέτρῳ ἔμπροσθεν πάντων· εἰ σὺ Ἰουδαῖος ὑπάρχων ἐθνικῶς ζῇς καὶ οὐκ ἰουδαϊκῶς, τί τὰ ἔθνη ἀναγκάζεις ἰουδαΐζειν;» (Γλ. β'), καί τού Πέτρου γράψαντος εν συνεχεία : «15 καὶ τὴν τοῦ Κυρίου ἡμῶν μακροθυμίαν σωτηρίαν ἡγεῖσθε, καθὼς καὶ ὁ ἀγαπητὸς ἡμῶν ἀδελφὸς Παῦλος κατὰ τὴν αὐτῷ δοθεῖσαν σοφίαν ἔγραψεν ὑμῖν, 16 ὡς καὶ ἐν πάσαις ταῖς ἐπιστολαῖς λαλῶν ἐν αὐταῖς περὶ τούτων, ἐν οἷς ἐστι δυσνόητά τινα, ἃ οἱ ἀμαθεῖς καὶ ἀστήρικτοι στρεβλοῦσιν ὡς καὶ τὰς λοιπὰς γραφὰς πρὸς τὴν ἰδίαν αὐτῶν ἀπώλειαν.» (2Πτ. γ').

    Τήν σύγχυση αυτή διαχέουν καί διασπείρουν οι νύν Ιουδαϊστές ˙ φερόμενοι καί ως "ορθόδοξοι" Σιωνιστές, μάλλον δέ Ιουδαιοχριστιανοί ˙ οι οποίοι επιχειρηματολογούν (σημ. βλέπε ανωτέρω 2Πτ.γ') επί σκοπώ αφομοίωσης ( : προσηλυτισμός δηλαδή) τών εθνών - ή πλέον, εθνικών "αγγλιστών", "αμερικανιστών", "γερμανιστών", "γαλλιστών", "ιταλιστών" καί πρόσθεσε ό,τι παραλείπω -, στόν αρχέγονο Ιουδαϊσμό χωρίς τίς νόθες κατ' αυτούς προσμίξεις που ακολούθησαν.

    Ιδού λοιπόν πώς φτάσαμε στόν σημερινό "παγκόσμιο τόπο συγχύσεως" ή Βαβυλώνα, γράφοντας θεολογικά, καί ιδού ποία η ημέτερη εξήγηση, στήν δική σου "απίθανης ερμηνείας προέκταση" επί τών γραφομένων σου.

    Φιλικά
    Κυπριανός Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή