Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019

Αντιπροσωπεία της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους στo Φανάρι


ORTHODOXIA.INFO | NEWSDESK  Συνεργασία με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο είχε σήμερα αντιπροσωπεία της Ιεράς Κοινότητος του Αγίου Όρους, προκειμένου να καθοριστούν οι τελευταίες λεπτομέρειες του προγράμματος της επισκέψεως που θα πραγματοποιήσει ο κ. Βαρθολομαίος στο Άγιον Όρος.
Όπως ήδη είναι γνωστό, το Σάββατο, 19 Οκτωβρίου, ο Οικουμενικός Πατριάρχης, προερχόμενος από την Θεσσαλονίκη, θα αφιχθεί στην Ι. Μονή Ξενοφώντος, πρώτο του σταθμό στο Άγιον Όρος. Κατά τη διάρκεια της παραμονής, από 19 έως 22 Οκτωβρίου, του θα προεξάρχει της Θείας Λειτουργίας που θα τελεστεί στο νέο Καθολικό της Μονής, με την ευκαιρία της επετείου των 200 ετών από την ανέγερσή του, και θα επισκεφθεί τις Καρυές, αλλά και Ι.Μονές και Σκήτες.


Αυτοί τελικά οδηγούν τον κόσμο στον Αντίχριστο.

ΛΥΠΑΜΑΙ  αυτός είναι αντιπρόσωπος του Αντίχριστου. Δεν είναι του ΧριστούΛυπάμαι βαθύτατα γιατί μπροστά στο μεγαλείο της δόξας, του βολέματος, της καριέρας και του χρήματος που παρέχει το ΣΎΣΤΗΜΑ δεν βρέθηκε ένας Επίσκοπος να τόν κράξει και να κηρύξει την Αλήθεια του Ευαγγελίου την οποία έπνιξε η αγαπολογία των Φαναριωτών. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ "ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ" ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΣΤΑ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ. 
Αυτοί τελικά οδηγούν τον κόσμο στον Αντίχριστο.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΙΔΟΥ:  "Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος συναντήθηκε σήμερα, Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019, στην Ουψάλα, με την «Αρχιεπίσκοπο της Εκκλησίας της Σουηδίας» Antje Jackelén και τα μέλη της Επισκοπικής Συνέλευσης Σουηδίας.Η Αρχιεπίσκοπος Ουψάλας και πάσης Σουηδίας παρέθεσε δεξίωση προς τιμήν του Πατριάρχου στην οποία παραβρέθηκαν πολλά στελέχη της τοπικής κοινωνίας.
Ο Πατριάρχης και η Αρχιεπίσκοπος υπέγραψαν από κοινού κείμενο για την κλιματική αλλαγή, το οποίο δημοσιεύθηκε στην ευρείας κυκλοφορίας εφημερίδα Dagens Nyheter στις 24 Σεπτεμβρίου 2019.
Ο Πατριάρχης συναντήθηκε, επίσης, και με τον Επίσκοπο των Σέρβων στη Σουηδία Πανιερώτατο Δοσίθεο".

ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑΔΗ: Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ (ΙΘ' ΜΕΡΟΣ)



Ο Γρηγόριος Ευστρατιάδης (1864-1950) υπήρξε νομικός, εκδότης και βουλευτής. 

Επί σειρά ετών υπήρξε εκδότης και διευθυντής της εφημερίδας ''ΣΚΡΙΠ'' της Αθήνας. 

Το ''ΣΚΡΙΠ'' αμέσως μετά την ημερολογιακή καινοτομία του 1924 τάχθηκε 

κατά του συνόλου των νεωτερισμών, που εισήγαγαν στο σώμα της Εκκλησίας 

ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος Παπαδόπουλος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Μελέτιος Μεταξάκης. 

Φιλοξενούσε 

στις σελίδες του το σύνολο σχεδόν των ανακοινώσεων της ''Ελληνικής Εκκλησιαστικής Κοινότητας των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών'', 

δημοσίευε

 -με εμπεριστατωμένα ρεπορτάζ- όλες τις ειδήσεις για τις διώξεις των χιλιάδων αποτειχισμένων ''Παλαιοημερολογιτών'' 

και παρουσίαζε άρθρα αντινεωτεριστικά και κατά της κίνησης για την ''Ένωση των Εκκλησιών'', 

όπως ονομαζόταν τότε η οικουμενική κίνηση. 

Το βιβλίο του ''Η Πραγματική Αλήθεια περί του Εκκλησιαστικού Ημερολογίου'' δημοσιεύθηκε 

υπό την μορφή 

συνεχιζόμενων άρθρων τον Μάρτιο του 1928 και αποτέλεσε

 μια εμπεριστατωμένη δημοσιογραφική και θεολογική εργασία για το ημερολογιακό σχίσμα. 

Το περισσότερο -ίσως- ενδιαφέρον 

στο βιβλίο αυτό παρουσιάζει το γεγονός, 

ότι επιχειρήθηκε η προσέγγιση των δρώμενων της ημερολογιακής καινοτομίας 

και

μέσα από το πληροφοριακό φάσμα της δημοσιογραφίας και εύλογα η επικαιρότητα ζωντανεύει ιδεατά 

στα ''πέτρινα'' αυτά χρόνια του Μεσοπολέμου, προσφέροντας στον αναγνώστη διαδραστικά τον επίκαιρο και ζωντανό παλμό των γεγονότων!



Γιώργος  Δ. Δημακόπουλος

Δημοσιογράφος




ΙΘ' Μέρος


Η ένοχος σπουδή υφ' ης, ως είδομεν εις τα προηγούμενα άρθρα, είχε καταληφθή ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών προς εφαρμογήν του νεωτερισμού της μεταβολής του Εκκλησιαστικού Ημερολογίου, δεν επέτρεπεν εις αυτόν καμμίαν μεταβολήν, καμμίαν μελέτην, καμμίαν νεωτέραν σκέψιν! Αφού ο Οικουμενικός Πατριάρχης επιέσθη δι' όλης της δυνάμεως, ην διέθετε το πολλαχώς δεσπόζον αυτού υπουργείον των Εξωτερικών της Ελλάδος και οιονεί υποτελές, το Πατριαρχείον ετηλεγράφει και έγραφεν εις τον Αρχιεπίσκοπον Αθηνών, 


ότι εγκρίνει την από 10 Μαρτίου (Παλαιού Ημερολογίου) έναρξιν της μεταρρυθμίσεως, ούτως ώστε η 10 αύτη Μαρτίου να λογισθή ως 23η Μαρτίου και τούτο κατόπιν της τηλεγραφηθείσης αποφάσεως του Αρχιεπισκόπου, ότι  ''α φ ε ύ κ τ ω ς''  από της 10ης Μαρτίου θα εφαρμόση η Εκκλησία της Ελλάδος το νέον Εκκλησιαστικόν Ημερολόγιον, αφού λέγομεν είχεν εις χείρας του ο Αρχιεπίσκοπος την έγκρισιν ταύτην του Οικουμενικού Πατριαρχείου, δεν επρόσεχεν εις ουδεμίαν πλέον αντίρρησιν. 


Ενόμισεν, ότι το Οικουμενικόν Πατριαρχείον και η Εκκλησία της Ελλάδος, αυταί μόναι αποτελούν την ΜΙΑΝ, ΑΓΙΑΝ, ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ και ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ. Τα άλλα Πατριαρχεία κατά τον Αρχιεπίσκοπον Αθηνών ήσαν ανάξια προσοχής. Και εξαπέλυσε την εγκύκλιόν του περί της από 10/23 Μαρτίου εφαρμογής του νέου Εκκλ. Ημερολογίου, ενώ το Πατριαρχείον Αλεξανδρείας εδημοσίευε την εξής γνωστοποίησιν προς πάντας, τους ευσεβείς χριστιανούς: 


ΔΗΛΩΣΙΣ  


Περί του Ημερολογίου των τε κινητών και των ακινήτων εορτών γνωστοποιείται πάσι τοις ευσεβέσι χριστιανοίς, ότι το έως τούδε κρατούν ημερολόγιον εν τη Αγιωτάτη Εκκλησία θα τηρηθή και εφεξής αμετάτρεπτον και αναλλοίωτον, εν άπαντι τω κλίματι του Αγιωτάτου Αποστολικού και Πατριαρχικού θρόνου Αλεξανδρείας, άχρις όπου Θεία χάριτι μεγάλη Τοπική ή Οικουμενική Σύνοδος οριστικώς αποφήνηται περί αυτού... 



Εν Αλεξανδρεία 


1η Μαρτίου 1924 


(Εκ των Πατριαρχικών Γραφείων) 


Ως είδομεν παρά την σοβαρωτάτην διάσπασιν, ήτις επήρχετο εις την ενότητα της όλης Εκκλησίας, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών είχεν ετοιμάσει από τις 1 Μαρτίου και είχεν εξαποστείλλει εις όλους τους Ιεράρχας εξ ονόματος της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, ην μόνος αυτός πλέον αντιπροσώπευε την υπ. αριθ. 430 της 1 Μαρτίου 1924 εγκύκλιον και είχε σπεύση να δημοσιεύση ταύτην εις την ''Εκκλησίαν'', (φύλλον 41 της 8 Μαρτίου 1924). Η εγκύκλιος αύτη γέμει ανακριβειών αποκρύπτουσα επιμελώς την μεγάλην διαίρεσιν, ήτις εγεννάτο μεταξύ της Εκκλησίας της Ελλάδος και των λοιπών Αυτοκεφάκων Εκκλησιών. 


Η εγκύκλιος άρχεται ως εξής: ''Η Ιερά σύνοδος της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος επανειλημμένως διασκεφθείσα περί του ζωηρώς απασχολούντος την Ελληνικήν κοινωνίαν ζητήματος του Ημερολογίου, εν τη συνεδρία της 27 Δεκεμβρίου 1923 απεφάσισεν, όπως προβή εις σχετικήν πρότασιν προς τον Οικουμενικόν Πατριάρχην και δι' αυτού προς τας λοιπάς αυτοκεφάλους Ορθοδόξους Εκκλησίας, συνυποδεικνύουσα άμα και τρόπον λύσεως του ζητήματος. 


Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Γρηγόριος Ζ'  μετά της περί αυτόν Ιεράς Ενδημούσης Συνόδου της Εκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως, αποδεξάμενος την πρότασιν της Ιεράς Συνόδου και αναγνωρίσας την επείγουσαν ανάγκην της επιλύσεως του ζητήματος, προς πρόληψιν της περαιτέρω δεινής και επιζημιωτάτης ημερολογιακής συγχύσεως και ανωμαλίας, δι' επισήμου γράμματος από 28 Ιανουάρ. ανήγγειλεν προς την Ιεράν Σύνοδον της Εκκλησίας της Ελλάδος και διά τηλεγραφήματος από 24 Φεβρουαρίου επανέλαβεν, ότι οριστικώς απεφασίσθη, όπως κατά το Ιουλιανόν Ημερολόγιον, η 10η Μαρτίου 1924 ''λογισθή και ονομασθή και εορτασθή έως 23 Μαρτίου του ημετέρου ημερολογίου (ενταύθα παρατίθεται εκ του γράμματος του Πατριαρχείου τα αφορώντα το Πάσχα και τας μετ΄αυτού συνεδεμένας κινητάς εορτάς αίτινες θα φυλάττωσι την κατά το άχρι τούδε Πασχαλίου θέσιν των). 


Η Εκκλησία της Ελλάδος - εξακολουθεί η εγκύκλιος - συμφώνως τη αποφάσει της Ιεράς Συνόδου παρεδέχθη χάριν του Ορθοδόξου Ελληνικού Λαού την ρύθμισιν ταύτην του ζητήματος διά της απαραιτήτου καταστάσης διορθώσεως του Ιουλ. Ημερολογίου. Μετά τούτου, η εγκύκλιος εκθέτει διά μακρόν άνευ τινός λόγου, τα της Ιστορίας της διαφοράς των Ημερολογίων και τα της διατάξεως της Α' Οικουμενικής Συνόδου ζητούσα να παραστήση, τι επουσιώδες η αλλαγή χρονολογικού συστήματος και δεν αποτελεί δογματικόν θεσμόν μεθ΄ο η εγκύκλιος λέγει τα εξής: 


''Τα ορθόδοξα κράτη χάριν των διεθνών, πολιτικών, οικονομικών, εμπορικών και ποικίλων άλλων σχέσεων των λαών αυτών προς τους λοιπούς λαούς, μεθ' ων διατελούσιν εν επικοινωνία, ηναγκάσθησαν να αποδεχθώσι το νέον πολιτικόν Ημερολόγιον, ως προς τας ανωτέρω σχέσεις αλλ' ένεκα της μεταξύ αυτού και του Ορθοδόξου εορτολογίου διαφοράς των 13 ημερών, απερίγραπτος σύγχυσις παρήχθη και ανωμαλία, ου μόνον εν τω κοινωνικώ, αλλά και εν τω εκκλησιαστικώ βίω, εντεύθεν δε και βλάβη θρησκευτική και ηθική και κίνδυνος αποξενώσεως των ορθοδόξων λαών από της εκκλησίας. 


Επειδή δε το πολιτικόν ημερολόγιον οριστικώς επικρατήσαν εν ταις Πολιτείαις των Ορθοδόξων Λαών δεν ήτο δυνατόν να αρθή, αι εκκλησίαι αυτών δεν ηδύναντο να μείνωσι αδιάφοροι προς το ζήτημα τούτο, επιτακτική δε ανάγκη επέβαλε την διόρθωσιν του Ιουλιανού Ημερολογίου. Προς τούτο πλείσται διεξήχθησαν συζητήσεις και επιστημονικαί εγένοντο μελέται, απεδείχθη δε και ανωμολογήθη παρ' απάντων, ότι ουδέν απολύτως δογματικόν ή κανονικόν κώλυμα υπάρχει προς διόρθωσιν αυτού. 


Επειδή, όμως δεν κατέστη δυνατή, η ριζική διόρθωσις προς πρόληψιν της περαιτέρω συγχύσεως των ορθοδόξων λαών, απεφασίσθη η άρσις της διαφοράς των 13 ημερών, αποτελούσα την βάσιν της διορθώσεως του Ιουλιανού Ημερολογίου. Επετεύχθη δε αύτη, διά της αποφάσεως του Οικουμενικού Πατριαρχείου, όπως η κατά το Ιουλιανόν Ημερολόγιον 10 Μαρτίου του έτους τούτου λογισθή, ονομασθή και εορτασθή, ως 23 Μαρτίου''. 


Αφού δε μετά τούτο, η εγκύκλιος αναφέρει, πότε θα εορτασθεί το Πάσχα, η εορτή της Πεντηκοστής, η εορτή του Ευαγγελισμού, κ.λ.π. επιλέγει: 


''Άλλαι δε τινες λεπτομέρειαι  εν συνεννοήσει και μετά των λοιπών Εκκλησιών θα κανονισθώσιν υπό της Ιεράς Συνόδου της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος, αυστηρώς μεν εχομένη των ιερών Παραδόσεων της Ορθοδόξου Εκκλησίας, της σωτηρίας δε και προκοπής της επί το κρείττον του Ορθοδόξου Ελληνικού Λαού προμηθουμένης''. 


Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών διά της άνω εγκυκλίου του, ου μόνον απέκρυψεν από την Ιεραρχίαν τας σοβαρωτάτας αντιρρήσεις του Πατριάρχου Φωτίου και της αρνήσεως των λοιπών αυτοκεφάλων εκκλησιών, αλλ' αφήκε να εννοηθή, ότι όλαι είναι σύμφωνοι και μόνον λεπτομέρειαι τινες θα κανονισθώσιν εν συνεννοήσει μετά των λοιπών εκκλησιών!! Θα εκθέσωμε εις το επόμενον άρθρον λεπτομερέστερον, ποιας ανακριβείας περιέχει η ανωτέρω εγκύκλιος.

Συνεχίζεται 


Εκ του βιβλίου του Γρηγορίου Ευστρατιάδη 
''Η Πραγματική Αλήθεια περί του Εκκλησιαστικού Ημερολογίου'',
που δημοσιεύθηκε σε συνέχειες στην εφημερίδα των Αθηνών ''ΣΚΡΙΠ'', 
την Παρασκευή 23 Μαρτίου 1928
έτος 32ον, αρ. φύλλου 8.937, σελ. 1η. 
Μεταφορά στο διαδίκτυο στο μονοτονικό σύστημα, επιμέλεια, παρουσίαση κειμένου ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ
Διατηρήθηκε η Γραμματική τάξη της εποχής με την επέμβαση μόνο σε κάποια αναγκαία σημεία στίξης.


Κλιματική Υστερία: Αυξάνεται ο αριθμός των παιδιών που πάσχουν από «οικο-άγχος». «Προοδευτικοί» χριστιανοί εξομολογούνται τις «κλιματικές τους αμαρτίες» σε φυτά!



Εμπειρογνώμονες κάνουν αναφορά για έναν αυξανόμενο αριθμό παιδιών που πάσχουν από "οικολογικό άγχος", αναφέρει η Daily Telegraph, ενώ εφιστούν την προσοχή στους γονείς που «τρομάζουν» τους νέους συζητώντας για την κλιματική καταστροφή. "Ο φόβος τους είναι ότι περιμένουμε την περιβαλλοντική μας μοίρα – ότι όλοι θα πεθάνουμε".

Διαμαρτυρίες από ομάδες όπως η Extinction Rebellion, οι πρόσφατες πυρκαγιές στο Αμαζόνιο και οι αποκαλυπτικές προειδοποιήσεις της έφηβης ακτιβίστριας Greta Thunberg έχουν προκαλέσει ένα "τσουνάμι" νέων που αναζητούν βοήθεια.

Μια ομάδα ψυχολόγων που εργάζονται με το Πανεπιστήμιο του Bath λέει ότι λαμβάνει όλο και μεγαλύτερο αριθμό ερωτήσεων από δασκάλους, γιατρούς και θεραπευτές που δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν.

Η Climate Psychology Alliance (CPA) δήλωσε στην Daily Telegraph ότι κάποια παιδιά που παραπονιούνται ότι έχουν οικολογικό άγχος έλαβαν ακόμη και ψυχιατρικά φάρμακα.

Η ομάδα αυτή κάνει αγώνα ώστε το άγχος που προκαλείται ειδικά από το φόβο για το μέλλον του πλανήτη να αναγνωριστεί ως ψυχολογικό φαινόμενο.

Ωστόσο, δεν θέλουν να ταξινομηθεί ως ψυχική ασθένεια επειδή, αντίθετα από το κανονικό άγχος, η αιτία της ανησυχίας είναι "λογική" (sic!).

"Πολλοί γονείς έρχονται σε εμάς ζητώντας βοήθεια για τα παιδιά και αυτό έχει κλιμακωθεί πολύ αυτό το καλοκαίρι", δήλωσε η Caroline Hickman, εκπαιδευτικός στο Bath και μέλος της CPA.

"Τα συμπτώματα είναι τα ίδια [όπως το κλινικό άγχος], τα συναισθήματα είναι τα ίδια, αλλά η αιτία είναι διαφορετική.

"Ο φόβος είναι μας περιμένει κακή περιβαλλοντική μοίρα - ότι όλοι θα πεθάνουμε".


Εν τω μεταξύ, στις 17 του Σεπτεμβρίου, μια από τις παλαιότερες θεολογικές σχολές της Αμερικής, το Union Theological Seminary στη Νέα Υόρκη, που συνδέεται με το Πανεπιστήμιο της Κολούμπια και θεωρείται προπύργιο των «προοδευτικών» χριστιανών και της liberal θεολογίας, φιλοξένησε μια λειτουργία στην οποία αυτοπροσδιορισμένοι Χριστιανοί ομολόγησαν τις «κλιματικές αμαρτίες» τους σε φυτά!

«Στη λατρεία που είχαμε, η κοινότητά μας ομολόγησε το κακό που έχουμε κάνει στα φυτά, και στα οποία μιλήσαμε απευθείας μετανοώντας. Πρόκειται για ένα όμορφο τελετουργικό, "ανακοίνωσε το σεμινάριο στο Twitter. Μαζί, εκφράσαμε τον πόνο, τη χαρά, τη λύπη, την ελπίδα, την ενοχή και τη λύπη μας στην προσευχή και τα προσφέραμε στα όντα που μας στηρίζουν, αλλά των οποίων το δώρο πάρα πολύ συχνά αδυνατούμε να τιμήσουμε. ... Αντιμετωπίζουμε τα φυτά ως πλήρως δημιουργημένα όντα, μια θεία Δημιουργία από μόνη της - όχι μόνο κάτι που πρέπει να καταναλωθεί. Επειδή τα φυτά δεν είναι σε θέση να δώσουν λεκτική απάντηση, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να έρθουμε σε επαφή μαζί τους... Πρέπει να οικοδομήσουμε νέες γέφυρες στον φυσικό κόσμο. Και αυτό σημαίνει τη δημιουργία νέων πνευματικών πλαισίων μέσα από τα οποία θα κατανοούμε και θα σχετιζόμαστε με τα φυτά και τα ζώα με τα οποία μοιραζόμαστε τον πλανήτη».

ΚΟ / από (εδώ), εδώ κι εδώ

Η Μητρόπολη Σικάγου δημοσίευσε ότι θα συμπροσευχηθεί με αιρετικούς για τον πλανήτη και μετά κατέβασε την είδηση!


Photo: –http://chicago.goarch.org
σ.σ. Όλοι θυμόμαστε τον Μητροπολίτη Σικάγου Ναθαναήλ Συμεωνίδη. Τελευταία φορά που είχαμε την… ατυχία να τον ακούσουμε ήταν όταν επιτέθηκε αναισχύντως στον παραδοσιακό ιεράρχη μας Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεόφυτο, για να τον… ελέγξει! (αν είναι δυνατόν!!!) για τα περί ομοφυλοφιλίας. Τώρα ο οικουμενιστής Μητροπολίτης Ναθαναήλ, έχει εξορμήσει σε νέες περιπέτειες!!

Σικάγο 1η Οκτωβρίου 2019, Ανανέωση 10/1/2019 16:30.
Tο Σάββατο στις 4 Οκτωβρίου, η Ελληνορθόδοξη Μητρόπολη Σικάγου του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, υπό την ηγεσία του Μητροπολίτη Ναθαναήλ, θα συμμετάσχει σε οικουμενική προσευχή στην Καθολική εορτή του Φραγκίσκου της Ασίζης «για την επούλωση του πλανήτη μας».

Η πρόσκληση στην ιστοσελίδα της Μητροπόλεως αναφέρει:
«Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου είναι η εορτή του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης, η τελευταία ημέρα της Εποχής της Δημιουργίας. Ενωθείτε με τους Χριστιανούς από όλη την περιοχή του Σικάγο [σ.σ. γράφει «Chicagoland» όπως λέμε «Disneyland»!!] στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Ιακώβου [James] στο Σικάγο, σε μια λειτουργία προσευχής, τραγουδιού και συλλογισμού για την επούλωση της γης του Θεού αυτήν την ημέρα. Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι!»
[σ.σ. Ο ναός αυτός ανήκει στην Αγγλικανική Κοινωνία [Anglican Communion], «μια διεθνής ένωση εθνικών και περιφερειακών Αγγλικανικών εκκλησιών» -Δείτε ΕΔΩ-]
Η Εποχή της Δημιουργίας «είναι μια ετήσια εορτή προσευχής και δράσης για την προστασία της δημιουργίας. Εορτάζεται από Χριστιανούς όλων των παραδόσεων …ξεκινάει την 1η Σεπτεμβρίου και τελειώνει την 4η Οκτωβρίου.» Η 1η Σεπτεμβρίου ανακηρύχθηκε ως ημέρα προσευχής για την δημιουργία το 1989 από τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Δημήτριο Α και υιοθετήθηκε αργότερα από άλλες Χριστιανικές ομολογίες. Στην Καθολική εορτή την 4η Οκτωβρίου εορτάζεται ο Φραγκίσκος της Ασίζης, «ο οποίος είναι ο προστάτης άγιος» όσων προωθούν την οικολογία. 
Χορηγοί αυτής της οικουμενικής εκδήλωσης στο Σικάγο είναι, η επιτροπή «Ecumenism Metro Chicago» (Χριστιανοί από το Σικάγο, ενωμένοι για την προστασία της δημιουργίας), η Επισκοπή Σικάγου (της «Επισκοπικής Εκκλησίας«), το Γραφείο Ανθρώπινης Αξιοπρέπειας και Αλληλεγγύης (της «Καθολικής Αρχιεπισκοπής Σικάγου»), και η «Καθολική Αδελφότητα του Αγίου Ιωσήφ».   
Χορηγοί αυτής της οικουμενικής εκδήλωσης στο Σικάγο είναι, η επιτροπή «Ecumenism Metro Chicago» (Ενωμένοι Χριστιανοί από το Σικάγο για την Προστασία της Δημιουργίας), η Επισκοπή Επαρχία Σικάγου (της «Επισκοπικής Εκκλησίας»), το Γραφείο Ανθρώπινης Αξιοπρέπειας και Αλληλεγγύης της «Καθολικής Αρχιεπισκοπής Σικάγου», και η «Καθολική Κοινότητα του Αγίου Ιωσήφ». 
Η επιτροπή Ecumenism Metro Chicago «ιδρύθηκε το 1999 για την προετοιμασία της Τρίτης Χριστιανικής Χιλιετίας. Εκτός από χορηγός της ετήσιας Οικουμενικής Προσευχής η οποία εορτάζεται την Εβδομάδα Προσευχής για την Χριστιανική Ενότητα, η Επιτροπή αποτελεί καταλύτη στην οικουμενική ευγένεια, φιλοξενία και πληροφόρηση στην περιοχή του Σικάγου» Περιλαμβάνει τις ακόλουθες «θρησκευτικές κοινότητες»:  
  • American Baptist Churches of Metro Chicago
  • Armenian Orthodox Church – Diocese of the Armenian Church of America (Eastern)
  • Christian Methodist Episcopal Church – Chicago and Gary Districts
  • Church of the Brethren – Illinois and Wisconsin District
  • Church of God in Christ – First Jurisdiction Illinois
  • Episcopal Church USA – Diocese of Chicago
  • Evangelical Lutheran Church in America – Metropolitan Chicago Synod
  • Greek Orthodox Church – Metropolis of Chicago
  • Orthodox Church in America – Diocese of the Midwest
  • Polish National Catholic Church Western Diocese
  • Presbyterian Church (USA) – Presbytery of Chicago
  • Roman Catholic Church – Archdiocese of Chicago
  • The Salvation Army – Chicago Metropolitan Davison
  • Serbian Orthodox Church in the USA and Canada Metropolitanate of Midwestern America
  • Syriac Orthodox Church – Archdiocese of the Eastern USA
  • Ukrainian Catholic Church – St. Nicholas Eparchy
  • Ukrainian Orthodox Church of the USA – Western Eparchy
  • United Church of Christ – Illinois Conference
  • United Methodist Church – Northern Illinois Conference
  • Greater Chicago Broadcast Ministries
Αν και συγκεκριμένες επισκοπές, της Σερβικής Εκκλησίας και της Ουκρανικής Εκκλησίας (Κωνσταντινούπολη), είναι μέλη της επιτροπής Ecumenism Metro Chicago, οι ιστοσελίδες τους δεν έχουν πληροφορίες για την εκδήλωση που θα γίνει στις 4 Οκτωβρίου.   
Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, γνωστός ως «Πράσινος Πατριάρχης», έγραψε επίσης μια κοινή δήλωση με την Λουθηριανή «Αρχιεπίσκοπο» Σουηδίας για το περιβάλλον, η οποία δημοσιεύθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου.   
***
Ενημέρωση: Λίγο μετά την συγγραφή αυτού του άρθρου, η σχετική αναφορά στο θέμα κατέβηκε από την ιστοσελίδα της Μητροπόλεως Σικάγου. Δεν εμφανίζεται ούτε στο Facebook, αν και στην ιστοσελίδα OrthoChristian εστάλη η απεικόνιση της οθόνης που υπήρχε στο Facebook.

Μετάφραση Φαίη.