Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Ariane Walter φιλόλογος: Mια δικτατορία εγκαθίσταται σ΄όλον τον κόσμο.



«Mια δικτατορία εγκαθίσταται στη Γαλλία και σ΄όλον τον κόσμο υπό την κάλυψη μιας fake πανδημίας, δικτατορία που τίθεται σ΄εφαρμογή από μια χούφτα πλούσιους και δυνατούς στους οποίους οι κυβερνήσεις υπακούουν στην παραμικρή κίνηση του δαχτύλου και στο κλείσιμο του ματιού. Αυτό δεν είναι πλέον προς απόδειξη, εκατοντάδες vidéos στο net το μαρτυρούν.Τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους. Καθημερινά βλέπουμε περισσότερες κάμερες περισσότερους περιοριστικούς νόμους περισσότερα όπλα περισσότερα drones περισσότερη καταπίεση περισσότερη λογοκρισία μια συνεχή παραπληροφόρηση που εσείς είστε το αντικείμενο όσο και όλη η κοινωνία μας. Είμαστε στην αυγή μιας αλλαγής συστήματος. Σ΄εμάς εναπόκειται ν’ αποφασίσουμε τι θα είναι.
Είτε δεσμευόμαστε σ’ ένα δικτατορικό σύστημα, κατ΄εικόνα του film Hunger Games, που τίθεται σ΄εφαρμογή: μέσω του υποχρεωτικού εμβολιασμού,που περιέχει τοξικά παράγωγα και προϊόντα και νανοσωματίδια που επιτρέπουν την αναγνώριση οποιουδήποτε ατόμου. Μέσω της ανάπτυξης του 5G που θα επιτρέπει (μεταξύ άλλων), τον διανοητικό έλεγχο και τη δολοφονία εξ αποστάσεως στοχευμένων ατόμων. Μέσω της εγκατάστασης μιας παγκόσμιας κυβέρνησης στα χέρια μη εκλεγμένων ισχυρών.
Είτε δεσμευόμαστε προς ένα σύστημα υπεύθυνο, οικολογικό, ουμανιστικό, διευθυνόμενο από γυναίκες κι άνδρες ενσαρκώνοντας αυτές τις αξίες όπου οι 3 γαλλικές αξίες δεν θα είναι μόνο λέξεις χαραγμένες στο μάρμαρο…»



(Η Ariane Walter Καθηγήτρια φιλόλογος, δραματουργός, μυθιστοριογράφος, blogueuse έγραψε στο fb της στις 13/5/20. Κατοικεί στην Αθήνα.)

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Αποκλεισμός των πιστών από την Θεία Κοινωνία στην Ι.Μ. Γερμανίας

germanias 1
Αγαπητοί μου ΧριστιανοΙ Όρθόδοξοι τής Γερμανίας, Χριστός άνέστη!
Ή Α. Θ. Παναγιότης, ό Οίκουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος, άπαντώντας σέ έπίκαιρο έρώτημα γράφει τά έξής.
«Ή Έκκλησία τοσ Χριστού, ύπακούοντας στήν προτροπή τοΰ Ίδρυτή της «άπόδοτε ουν τά Καίσαρος Καίσαρι καί τά τοΰ Θεού τω Θεώ» (Ματθ. κβ', 21), άναγνώριζε άνέκαθεν τήν ύψηλή εύθύνη τού Κράτους νά διαχειρίζεται τά του οίκου του, διατηρούσε δέ και γιά τόν έαυτό της τό ίερό καί άπαράγραπτο δικαίωμα νά διαφυλάσσει άμετακίνητα όσα παρέλαβε, νά όργανώνει τήν έκκλησιαστική ζωή καί νά τελεί τά άγια μυστήρια σύμφωνα μέ τήν κανονική καί έκκλησιολογική της παράδοση και αύτοσυνειδησία.
Στό πνεύμα αύτό, ή Έκκλησία δέχθηκε πρός καιρόν τά περιοριστικά μέτρα, τά όποία έπιβλήθηκαν άπό τά έπι μέρους κράτη λόγω τής σοβούσης πανδημίας του νέου κορωνοϊοΰ COVID - 19.
Τό γεγονός όμως ότι ή Έκκλησία μας άποδέχθηκε τήν προσωρινή άπαγόρευση τής τελέσεως τών ίερών άκολουθιών στούς ναούς μέ τή συμμετοχή τών πιστών, δέν σημαίνει ότι μπορεί καί έπιθυμεϊ νά διαπραγματεύεται γιά τήν Όρθόδοξη εύσέβεια καί ίδίως γιά τό μυστήριο τών μυστηρίων τής ζωής της, τήν Θεία Εύχαριστία, καί γιά τόν τρόπο μεταδόσεώς της.
Ή Άγία τού Χριστού Μεγάλη Έκκλησία έμμένει άκλόνητα στήν θεόσδοτη Όρθόδοξη διδασκαλία γιά τήν Θεία Εύχαριστία».
Ό λόγος του Πατριάρχου μας είναι ξεκάθαρος και έκφράζει τήν αύτοσυνειδησία τής Όρθόδοξης Έκκλησίας καί όλων τών μελών της άπανταχου τής γής.
Παρ' όλα αύτά, έν όψει τοσ άνοίγματος τών ίερών ναών στήν γερμανική έπικράτεια, έκδόθηκαν Νομοθετικά Διατάγματα, τά όποία, έκτός τών ύπολοίπων μέτρων άσφαλείας πού αύτονοήτως ήδη υίοθετήσαμε, φθάνουν μέχρι τοσ σημείου νά ρυθμίζουν καί τόν τρόπο τής Θείας Μεταλήψεως, νά άπαγορεύουν δηλαδή τήν Θεία Κοινωνία άπό τό άγιο Ποτήριο μέ τήν χρήση τής άγίας Λαβίδος.
'Ως έκ τούτου, μέ βαθύ πόνο σάς ένημερώνω ότι, μέχρι τήν παύση τής ίσχύος τών άνωτέρω Νομοθετικών Διαταγμάτων, ένώ μπορούμε όλοι νά έκκλησιαζόμαστε, δέν μπορούμε όμως όλοι νά μεταλαμβάνουμε, παρά μόνον οί λειτουργοί ίερεϊς.
Έξυπακούεται ότι ίσχύουν στό άκέραιο καί μέχρι νεωτέρας άποφάσεως τά Μέτρα γιά τήν Άποφυγή Διαδόσεως τοΰ Κορωνοϊοϋ τής 30ής Απριλίου 2020, οί πρακτικές οδηγίες πρός τούς Πιστούς μας τής 1ης Μαίου 2020 καί τά συμπληρωματικά μέτρα γιά τήν αποφυγή διαδόσεως τοϋ Κορωνοϊοΰ τής 13ης Μαΐου 2020.
Ό άναγκαστικός άποκλεισμός τών πιστών μας άπό τήν Θεία Κοινωνία είναι τό πιό θλιβερό καί όδυνηρό μέτρο πού άναγκάστηκα ποτέ νά λάβω στήν σαραντάχρονη έκκλησιαστική διακονία μου ώς Μητροπολίτης Γερμανίας.
Προσεύχομαι θερμά στόν Κύριο τής δόξης νά άνακαλέσω τήν άπόφαση αύτή τό συντομώτερο δυνατό.
Μέ πατρική άγάπη
ο Γερμανίας Αυγουστίνος


060606 Ή 666


Στὸ τσαπατσούλικο ἄρθρο (του Hoaxes) δὲν γίνεται καμμία προσπάθεια νὰ ἐπεξηγηθεῖ τί στὸ καλὸ σημαίνει τὸ 060606. Ἀντιθέτως, διαβάζουμε θριαμβολογίες γιὰ τὸ τί σημαίνει στὴν πραγματικότητα τὸ WO: εἶναι συντομογραφία τοῦ World Intellectual Property Organization! Δὲν ὑποστηρίζω ὅτι WO=World Order, ἀλλὰ εἶναι περίεργο νὰ λέγεται ὅτι τὸ WO σημαίνει WIPO. Παραδέχεται (τὸ ἄρθρο) ὅτι τὸ «2020» ἀφορᾶ τὸ ἔτος.
Ὅμως, γιὰ τὸ 060606, ὑποστηρίζεται ὅτι «δεν είναι παρά μια απλή σύμπτωση«. Δηλαδή, δὲν τὸ ἐξηγοῦν. Τὸ βάρος τῆς ἀπόδειξης πέφτει στὸν ἀρθρογράφο, φυσικά. Δὲν διαθέτει καμμία «ἐπιστημονικὴ ἐξήγηση», καὶ ὅ,τι δὲν μπορεῖ νὰ ἐξηγήσει τὸ παραπέμπει στὴν Τύχη νομίζοντας ὅτι ἔπεισε κανέναν: Νά ὁ περίφημος ἀθεϊστικὸς «Θεὸς τῶν κενῶν», τώρα ἐμφανίζεται ὡς ἄθεη «Τύχη τοῦ ἀνεξήγητου/κενοῦ»: Δὲν μπορῶ νὰ ἐξηγήσω κάτι, ἄρα αὐτὸ δὲν ἔχει λογικὴ ἐξήγηση! Τέτοιος ὀρθολογισμός. Τὸ ἄρθρο δὲν ἔχει κἂν κάποια παραπομὴ γιὰ νὰ τεκμηριώσει τὴν ἄποψή του ὅτι ὄντως τὸ 060606 προέκυψε κατὰ τύχη. Ἀφοῦ τὸ λέει ὁ ἀρθρογράφος ὅτι κατὰ τύχη ἐπιλέχθηκε, νὰ τὸν πιστέψουμε. Γιατὶ τὸ Ellinika Χοαξες θέλει τὸ καλό μας. Χωρᾶ ἀντίρρηση μήπως καὶ σ’ αὐτό;
Τὸ ἀστεῖο ἐπιχείρημα τοῦ ἀρθρογράφου ὅτι ἄλλο 06 06 06 κι ἄλλο 666, εἶναι ἡ ἐπιτομὴ τῆς τρολλιᾶς. Τὸ 666 ὡς σύμβολο ἔχει ἱστορία 1.900 χρόνων, πολὺ μεγαλύτερη ἀπὸ τὶς ἐνδοαριστερὲς διαμάχες ἑνὸς ἢ μισοῦ αἰώνα μεταξὺ πολιτικῶν φραξιῶν· σημαίνει πολὺ συγκεκριμένα πράγματα σὲ αὐστηρὰ συγκεκριμένο πλαίσιο, καὶ ἔχει καταστεῖ ἐδῶ καὶ δεκαετίες -χωρὶς ἄλλον ἰδιαίτερο λόγο καὶ ἄξαφνα (μεταπολεμικά)- ἀριθμητικὸ φετὶχ τῆς παραγωγῆς καὶ κατανάλωσης (bar code). Γιατί τόση τύχη δηλαδή, νὰ ἐμφανίζεται παντοῦ ὁ συνδυασμὸς αὐτός; Χαλασμένη εἶναι ἡ λοταρία μὲ τὶς πατέντες καὶ βγάζει ὅλο ἑξάρια, ἢ ὑπάρχει κάποιος διαχρονικὸς -πολιτισμικά- συμβολισμὸς «000» (πέρα ἀπὸ τὸ ΘΒ πράκτωρ 000); Μήπως εἶπε κάποιο πανάρχαιο κείμενο γιὰ κάποιον ἄλλο ἀριθμό ὅτι δὲν θὰ μπορεῖς νὰ πουλᾶς καὶ νὰ ἀγοράζεις δίχως αὐτόν (τὸν ἄλλον ἀριθμό); Πόσα προϊόντα μποροῦν νὰ πωληθοῦν χωρὶς τὸ barcode μὲ 666 σήμερα;
Εἴπαμε, ὅλοι οἱ θαυμαστὲς τῆς τεχνολογίας καὶ τῆς ἐπιστήμης, παριστάνουν τοὺς περισσότερο μορφωμένους καὶ πιὸ ὀρθολογιστές. Μόνο αὐτοὶ σπούδασαν. Μ’ αὐτὸ τὸ πλευρὸ νὰ κοιμοῦνται. Τὸ ὅτι ἡ ἐπιστήμη ἀλλάζει κάθε λεπτὸ ἀπόψεις γιὰ τὸ πιὸ ἀσήμαντο πράγμα (τὴ χρήση μασκῶν), αὐτοὶ τὸ βλέπουν γιὰ οὐσιωδῶς καλὸ κι ὄχι γιὰ ἔνδειξη τοῦ μαθητευόμενου μάγου καὶ τοῦ ὅτι ἡ ζωή μας βασίζεται σὲ μαντεῖες καὶ ἀποφάνσεις τῆς πλάκας.

«....δύναται ὁ Θεὸς ἐκ τῶν λίθων τούτων ἐγεῖραι τέκνα τῷ Ἀβραάμ» (Λουκ. 3,8).

«....... μὴ ἄρξησθε λέγειν ἐν ἑαυτοῖς, πατέρα ἔχομεν τὸν Ἀβραάμ· λέγω γὰρ ὑμῖν ὅτι δύναται ὁ Θεὸς ἐκ τῶν λίθων τούτων ἐγεῖραι τέκνα τῷ Ἀβραάμ» (Λουκ. 3,8).
Μέχρι καὶ ὁ νεανίας τραγουδιστῆς Νίκος Οἰκονομόπουλος ἔκανε ὁμολογία Πίστεως, ἐνῶ μερικοὶ ἄλλοι....
Πότε θὰ ἐννοήσουν αὐτοὶ οἱ ''μερικοὶ'' ὅτι ἡ Ἐκκλησία δὲν πρέπει νὰ δίνει λόγο στὸ Κράτος - κάνοντας ''ὑπακοὴ'' - καὶ φυσικά το Κράτος δὲν δύναται νὰ ἐπέμβει εἰς τὰ τῆς Ἐκκλησίας! Οἱ ἀντίχριστοι Νόμοι τοῦ Κράτους γίνονται Νόμοι τῆς Ἐκκλησίας τώρα λέγοντας καὶ εὐχαριστῶ; Δὲν ἔχει ἄραγε Νόμους - Κανόνες ἡ Ἐκκλησία;

Ἃς προσέξουμε, διότι ὁ Θεὸς δύναται καὶ ἀπὸ τὶς πέτρες νὰ ἀναδείξη ''τέκνα εἰς τὸν Ἀβραάμ''!


ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΚΑΛΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΙΣ 14 ΜΑΗ

Pope Francis renews his invitation for people of all faiths to unite in prayer, fasting, and works of charity on Thursday for an end to the Covid-19 pandemic.

By Vatican News
At the weekly General Audience, Pope Francis appealed for the Day of Prayer on 14 May launched by the Higher Committee of Human Fraternity.
“Prayer is a means to communicate with and listen to God. In this spirit, I have welcomed the invitation of the Higher Committee of Human Fraternity to dedicate tomorrow, 14 May, to prayer, fasting, and works of charity. I invite and encourage everyone to join in this event. May we unite as brothers and sisters in asking the Lord to save humanity from the pandemic, to enlighten scientists, and to heal the sick. May the Lord bless each one of you, and always protect you from every evil.”




The Pope had already expressed his support for the initiative at the Regina Coeli address on 3 May. On that occasion, he recalled that prayer has “universal value”.
He has also tweeted his desire that people of all faiths take part on 4 and 12 May.By Vatican News
At the weekly General Audience, Pope Francis appealed for the Day of Prayer on 14 May launched by the Higher Committee of Human Fraternity.
“Prayer is a means to communicate with and listen to God. In this spirit, I have welcomed the invitation of the Higher Committee of Human Fraternity to dedicate tomorrow, 14 May, to prayer, fasting, and works of charity. I invite and encourage everyone to join in this event. May we unite as brothers and sisters in asking the Lord to save humanity from the pandemic, to enlighten scientists, and to heal the sick. May the Lord bless each one of you, and always protect you from every evil.”

ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ


«Πρέπει να τονιστεί ότι οι ισχυρισμοί ορισμένων ότι ο σημερινός τρόπος μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας, με τη χρήση της ίδιας λαβίδας για όλους τους πιστούς, είναι ο μόνος ορθός και κανονικός και ότι αυτή είναι η μόνη ορθόδοξη παράδοση για δύο χιλιάδες χρόνια δεν ανταποκρίνονται στην ιστορική πραγματικότητα και δημιουργούν σύγχυση και προβληματισμό στους πιστούς.
Η απόφαση λοιπόν της προσωρινής επαναφοράς ενός μέρους της Θείας Λειτουργίας του Αγίου Ιακώβου βρίσκεται μέσα στα πλαίσια της κανονικής ορθοδόξου παραδόσεως της Εκκλησίας και ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ποιμαντικές ανάγκες που έχουν προκύψει στη δύσκολη συγκυρία της πανδημικής κρίσεως που μαστίζει σήμερα την ανθρωπότητα»
.



Ὁ ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης στήν ὑποσημείωσή του στόν 32ο κανόνα τῆς ΣΤ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, μᾶς παρέχει μιά πολύ ἐνδιαφέρουσα πληροφορία σχετικά μέ τό πόσο «κανονική», πόσο σύμφωνη δηλαδή μέ τούς Ἱερούς Κανόνες καί ἄρα πόσο δεκτή ἤ ὄχι, εἶναι ἡ Λειτουργία αὐτή. Μολονότι, λοιπόν, ὁ ἅγιος λέει ὅτι ἡ Λειτουργία αὐτή «εἶναι δεκτή», λέει ὅμως ἐπίσης ὅτι «ἠπράκτησε». Λίγο μάλιστα πιό κάτω ὁμολογεῖ ὅτι κατά τόν Μανουήλ Μαλαξό ἡ Λειτουργία αὐτή ἠπράκτησε ἀπό τούς καιρούς τοῦ Μ. Βασιλείου. Γιατί, λοιπόν, ἡ ξαφνική προσπάθεια ἐπαναφορᾶς μιᾶς Λειτουργίας τήν ὁποία ἡ Ἐκκλησία ἀπέρριψε; Προφανῶς γιά ὑπόπτους λόγους. Ἄς σημειώσουμε ἐδῶ ὅτι στή χώρα μας ἡ Λειτουργία αὐτή τελέστηκε γιά πρώτη φορά τό 1894 ἀπό τόν Μητροπολίτη Ζακύνθου Διονύσιο Λάτα, στήν τελετή ἐνηλικιώσεως τοῦ διαδόχου Κωνσταντίνου. Τελέστηκε συνεπῶς ὡς ἕνα ἐκκλησιαστικό ὑπερθέαμα ἐνώπιον τῶν παρευρισκομένων «γαλαζοαίματων». Γιά τούς ἴδιους ὅμως λόγους, γιά τόν ἐντυπωσιασμό δηλαδή τῶν πιστῶν, τελεῖται καί σήμερα καί γι’ αὐτό ὁσάκις τελεῖται διαφημίζεται καί δεόντως.








Ο ἅγιος Νικόδημος χρησιμοποιεῖ καί τή μαρτυρία τοῦ Βαλσαμῶνος, στόν ὁποῖο βασίστηκε γιά τήν συγγραφή τοῦ «Πηδαλίου». Ἄς δοῦμε τί λέει ὁ ἴδιος ὁ Βαλσαμών γιά τή Λειτουργία αὐτή, ὅταν ἐρωτᾶται ἀπό τόν Πατριάρχη Ἀλεξανδρείας Μάρκο ἄν οἱ Λειτουργίες πού λέγεται ὅτι εγράφησαν ἀπό τους Ἀποστόλους Μάρκο καί Ἰάκωβο εἶναι δεκτές:





Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος, ἀπαντᾶ ὁ Βαλσαμών, γράφοντας προς τούς Κορινθίους λέει «ἀδελφοί παρακαλῶ ὑμᾶς, δι’ ὀνόματος τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἵνα τό αὐτό λέγητε πάντες, καί μή ᾖ ἐν ὑμῖν σχίσματα ἦτε δέ κατηρτισμένοι ἐν τῶ αὐτῷ νοΐ, καί ἐν τῇ αὐτῇ γνώμῃ». Λέμε ,λοιπόν, πώς οὔτε ἀπό συνοδικό κανόνα μάθαμε γιά Λειτουργία τοῦ Μάρκου, μόνο δε ὁ 32ος τῆς ἐν Τρούλῳ λέει πώς ἔχει συντεθεῖ Λειτουργία ὑπό τοῦ ἁγίου Ἰακώβου. Ὅμως, ὁ 85ος τῶν ἁγίων Ἀποστόλων καί ὁ 39ος τῆς ἐν Λαοδικείᾳ, ἀπαριθμῶντας τά βιβλία τῆς Παλαιᾶς καί Καινῆς Διαθήκης καί τά ἀποστολικά, δέν ἀναφέρουν Λειτουργία τοῦ ἁγίου Ἰακώβου ἤ τοῦ ἁγίου Μάρκου. Ἀλλά καί ἡ Καθολική Ἐκκλησία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου δέν τίς γνωρίζει καθόλου. Νομίζουμε λοιπόν, καταλήγει ὁ Βαλσαμών, ὅτι δέν εἶναι δεκτές διότι καί ἄν ἀκόμα ἔχουν γραφεῖ, περιέπεσαν σέ πλήρη ἀπραξία ὅπως κι ἄλλα πολλά. Αὐτό φαίνεται ἀπό τον 85ο τῶν ἁγίων Ἀποστόλων καί τόν 2ο τῆς ἐν Τρούλῳ. Ὁ μέν ἀποστολικός ὁρίζει γιά τίς δύο ἐπιστολές τοῦ Κλήμεντος καί τίς διαταγές τῶν ὀκτώ βιβλίων αὐτοῦ νά ἀναγινώσκονται ἀλλά νά μή δημοσιεύονται, γιά τά μυστικά πού περιέχουν, ὁ δέ 2ος τῆς ἐν Τρούλῳ θέλει οὔτε νά ἀναγινώσκονται ἐξ αἰτίας τῶν νοθεύσεων ἀπό τούς ἑτεροδόξους. Γι’ αὐτό ὀφείλουν ὅλες οἱ τοπικές Ἐκκλησίες νά ἀκολουθοῦν τό παράδειγμα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καί νά ἱερουργοῦν κατά τίς παραδόσεις τῶν Πατέρων Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου καί Βασιλείου τοῦ Μεγάλου. Διότι λέει τό 51ο κεφάλαιο τοῦ 1ου τίτλου, τοῦ 2ου βιβλίου τῶν βασιλικῶν ὅτι γιά ὅσα θέματα δέν ὑπάρχει νόμος νά ἀκολουθεῖται ἡ παράδοση τῆς Νέας Ρώμης»



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ